Wat een leuke foto's Juf!! Flippo, ik mag deze ronde niet zwanger raken he. 2 december fertiloscopie en 17 dec afrondend gesprek met wat ze gaan doen en of ze iets gaan doen. Jij succes met wachten
@Lief: Owja helemaal vergeten :S.... naja geen spanningen voor een zwangerschap dus bij jou jammer genoeg... maar dan moet je na die scopie maar heel snel zwanger raken he!
Flippo: Nog geen bruin???! Jij maakt het wel spannend elke maand :-D Ik ga nooog harder voor je duimen meid! Nog ff en dan kun je testen! Verschrikkelijk zere borsten klinkt ook al verdacht, maarja...het kan van alles zijn he. Ooooo ik hoop het ik hoop het ik hoop het! Ennuh...dat van die nattigheid van beneden haha...bij mij gaat het ook maar door, nog nooit zo gehad. Oh meid spannend!! Lief: Balen indd dat je deze maand niet zwanger mag raken. Maar misschien deels ook wel ff iets rustiger daardoor? Wat Flippo zegt: na de scopie gewoon kei snel zwanger! Ook voor jou ga ik kei hard duimen! Hier maar afwachten he..zo irri dat ik niet precies weet wanneer de ongi zal komen (daar ga ik maar van uit, dat ie komt). Maar goed ik gok op nod 27/11. Dan zien we wel. Zou sowieso pas echt een ruime week daarna (mocht ik dan niet ongi zijn, wat ik niet verwacht) kunnen testen ivm Clomid, om teleurstelling te voorkomen. Maar goed, vooralsnog ga ik ervan uit dat ik gewoon ongi wordt. Al hoop ik het natuurlijk niet. Ik begin steeds meer mijn rust te vinden in het feit dat ik hormonen moet gaan spuiten. Wel heel vreemd. Afgelopen dagen veel erover nagedacht en we zijn dus nu bijna 1.5 jaar bezig, terwijl het tegelijkertijd helemaal niet zooo lang lijkt. En als ik dan bekijk wat er in dat 1,5 allemaal gebeurd is en waar we nu staan...goh dat verwacht je toch niet. Maarja zoals al eerder gezegd: we gaan ervoor! O en lief ik vond het trouwens een heel origineel lief en mooi gebaar om een babykleerhangertje in de kerstkroonluchter te hangen! Ik denk dat ik het idee van je ga jatten als je het niet erg vindt :-D Maar dan v in de kerstboom! Ik weet nog niet wat, maar ik wil er ook iets in hangen wat duidt op onze kinderwens en als wens voor 2011! Vond het zo mooi...! Bij ons heb je zo'n winkeltje van Lief en daar heb je zo'n mooie dingen. Die hebben ook zo'n zilveren spaarpotten en speentjes enz. Ik denk dat ik zo'n zilveren speentje ga kopen en daar een mooi lintje om doe en dan in de boom hang. Fijn weekend allemaal! Wij hebben een druk weekend vd boeg. Gisteren mijn lieve vriendin met haar nieuwe vriend geweest, kei gezellig! Vandaag uit eten met de schoonfamily en morgen sinterklaasfeest van mijn werk. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik daar niet zo heel veel zin in heb. Wel heel gezellig met mijn lieve collega's hoor, maar wel allemaal kinderen...heeel veel kinderen. Maar goed, we maken er maar het beste van he Liefs, Moon
Ik heb geen kleerhangertje in mn kroonluchter hangen hoor Heb een hartje het woord 'love' en een roze/rood kersthertje er in hangen. Dat staat voor mij symbool voor een babytje! En ik vind het juist een superleuk idee dat jij ook een zilveren speentje ofzo aan een lintje in de kerstboom zou hangen. Ik vind het wel een mooi symbool ofzo Die feestdagen zijn toch wel minder leuk omdat je toch had gedacht met een kindje te zitten of op zijn minst zwanger te zijn.. Ik ga ook sowieso niet meer zwanger testen in 2010... dat was ook wel ff gek om te realiseren. Maarja daarna weer een heel jaar 2011 Ik ga kijken of ik vandaag even bij collegaatje langs ga. Ze heeft donderdag de punctie voor haar tweede ICSI gehad, maar nu is ze donderdag op vrijdag nacht hier geopereerd omdat er veel bloed in haar buik zat Ze lag gisteren dus nog in het ziekenhuis, mocht misschien vandaag naar huis. Ga even kijken wanneer ik ga dit weekend. Jeetje alsof een ICSI nog niet genoeg is he.. vorige keer had ze super overstimulatie.. Maar er zijn wel bevruchte eicelletjes gelukkig dus als ze weer is opgeknapt krijgt ze wel een terugplaatsing gelukkig! Ik moet hier verder vooral schoonmaken... heb zoveel drukke weekenden gehad dat het alleen oppervlakkig is gebeurd... en zondag is vriend jarig. Hij viert het niet echt maar zijn ouders komen wel langs (met ons schattig kleine neefje van 5 maanden die daar logeert!) dus nog even een monchoutaart in elkaar flansen vanavond.. Ik ben wel heel moe bah.. moet echt even bijkomen ik ren maar door altijd, ben nogal slecht in stilzitten.. Flippo en Moon, sterkte met wachten en ik duim echt heeeeel hard voor jullie!!
@All: Even een korte snelle reactie vanaf mn werk.. Sinds vanmorgen rose afscheiding, beetje tussen waterig en creamy in... vreemd zeurend gevoel in mn rechter heup/lies en nog steeds van die zere borsten. Zal dit t begin van t eind zijn? Ik weet t niet... temp blijft nog hoog, maar goed daar heb ik ook van geleerd, dat zegt ook niets....
Ow Flippo getsie.. ja ik kan daar bij mezelf nooit positief over zijn omdat bruin of bloed gewoon ongesteld worden betekend. Maar hoop echt van harte dat het bij jou niks te betekenen heeft! Echt he waarom is het ons nou niet gegund om gewoon maar eens zonder bloed of bruin over NOD heen te gaan! Niet al dat getwijfel elke keer..
Flippo: t kan indd van alles zijn. Maar rose = geen bruin en geen rood, dus er is zeker nog hoop hoor meid!! Maarja ik snap dat je nergens van uitgaat...knuff en sterkte meid! Lief: Volgens mij ben ik soms gek aan het worden?! Hahaha en dat nog zonder hormonen (dat belooft niet veel goeds haha). Ik meende echt dat een rose kleerhangertje met een hertje was, maar het was dus een KERSTHERTJE woehaha lol. Ook mooi toch! Je het is bizar om te constateren dat 2010 m niet gaat worden helaas, tenminste...ik ga er bij mij ook niet van uit. Maar wat je zegt: wel weer een heel jaar 2011! Klinkt positief! Ik ga ook gauw aan de schoonmaak en de strijk, want straks alweer met schoonfamily naar Goch, ff shoppen en dan gezellig uiteten! Liefs
Misschien dacht je het te zien op de foto? Zal hem nog eens bijvoegen.. Vandaag vriend alweer 29 jaar, behalve zijn ouders geen bezoek verder hoor, dus ga zo heerlijk onder mn dekentje op de bank afleveringen van Dexter kijken. In mn album foto van vandaag (en nog een nieuwe taart van afgelopen weekend) toegevoegd, want schattige neefje was er daarnet ook! Heerlijk toch, hoop dat we ooit met ons eigen kindje zo kunnen zitten
@Lief: Gefeliciteerd met je vriend!!!!! Wat een super lekkere gebakjes maak je toch.... kwijl Waar haal je al die recepten vandaan? Je kerst-kroonluchter ziet er super uit joh! Wat een origineel idee! Hier past het niet in huis, maar als het wel had gepast... super leuk idee! @all: 12DPO vandaag.... mn NOD en nog geen bloed of iets wat op ongi moet lijken te bekennen.... afscheiding is nu tja wat voor kleur... niet bruin en niet wit... ach jullie snappen t wel.
Straks wordt ie nog zoiets hoor voor de kerst (zie foto). En dan dus die nieuwe 3 er wel tussen. Recepten vooral van deleukstetaarten.nl Enne keispannend, nog geen test gewaagd??? En zolang het niet donkerbruin of rood is is er nog kans denk ik he! Ik duim voor je.
@Lief: Nee heb nog geen testje gewaagd... durf het niet en wil het nog niet De kans is er nog wel... het bruin, tja het is geen bruin maar meer creme/licht mokka, weet niet hoe ik t anders moet zeggen.... Mooie kroonluchter zeg, echt sfeervol!
Flippoe :-D Creme wit mokka haha :-D Dat dát uit je lichaam kan komen Er is zeker nog hoop hoor! Ik bedoel...normaal altijd dat bruin en nu GEEN BRUIN en GEEN ROOD!! Ooo spannend meid! Snap dat je nog niet durft te testen, maar het zou toch echt helemaal GE-WEL-DIG zijn als het raak is! O meid ik gun het je zoo! Mijn duimen draaien overuren voor je! Keep up the good hope meis Dikke knuff! Lief: ik denk dat ik er daardoor bij kwam haha! Zoals Flippo zegt: echt een leuk idee! En dan die taartjes...OMG kwijl kwijl haha. Echt superknap hoe je dat kunt joh! Ik zou er het geduld niet voor hebben geloof ik haha, maar het is wel heeeeel mooi en wat zullen ze lekker smaken! Hier een beetje een klotedag De dag zou heel leuk moeten zijn, gezellig feest van mijn werk, maar kreeg een telefoontje: het gaat weer niet goed met mijn lieve oma! Die blijft maar sukkelen met van alles en nog wat en haar hart Echt klote gewoon! Ik hoop zooo dat zij het nog mag meemaken dat ze overgrootoma wordt! Ik heb gewoon ff gejankt..wij zouden haar dolgelukkig maken daarmee, maar helaas..het mag tot nu toe nog niet zo zijn Als klap op de vuurpijl kregen we vlak daarna ook nog te horen dat de vader van mijn lieve neefje en nichtje vandaag zo ineens is gestorven. Hij had een slecht hart, stond op de wachtlijst voor een donorhart...en pats hartstilstand en meteen overleden! De ambulancebroeders konden niets meer voor hem doen. Het is de exman van mijn tante en ik heb hem uiteraard al heel lang niet meer gezien, maar ooh wat vind ik het erg voor mijn lieve neefje en nichtje! Ze zijn pas 17 en 21 jaar. Mijn neefje was erbij en zag hem in een keer op de vloer liggen. Er was geen beginnen meer aan... en het ergste is: zij zijn enige erfgenaam! Ze weten niet of er een uitvaartverzekering is, of er uberhaupt geld is of wat dan ook. Hij woonde in een koophuis en ze weten verder helemaal niet hoe of wat. Echt een hoop gedoe. Ik vind het zoo verschrikkelijk voor ze! Wanneer houdt het nu eindelijk eens een keertje op!? Liefs, Moon
@Moon: Ow meis wat een naar nieuws allemaal zeg.... Je lieve oma die zo aan t kwakkelen is... o zo herkenbaar hoe je je voelt... ik hoop dat ze er snel weer een beetje boven op komt en dat jullie heel snel t mooie nieuws mogen brengen dat ze overgroot oma mag worden.... En dan je oom... zo pats boem weg.. wat schrikken zeg.... weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen... zit met kippenvel achter de computer :S.... @All: 13DPO vandaag, bruin en bloed niet aanwezig... wel duizelig en plas me een ongeluk haha.... Testen wacht ik rustig nog even mee hoor.... temee wordt ik morgen of overmorgen in eens wel ongesteld en wil mezelf behoeden voor een teleurstelling. Daarnaast... ik ben totaal niet zenuwachtig ofzo en ook totaal geen testdrang, dus ik hou het nog wel eventjes uit zo Gister avond naar Sint geweest met mn zusje en vader... pff wat een leuke film zeg!!! Als je van enge films houdt.... echt een aanrader!!!
Ow moon wat een stom gedoe ook allemaal zeg.. Sterkte met alles! En hopelijk komt er straks alleen maar positief nieuws! Wanner is jouw NOD? Flippo, mooi dat het nog steeds goed gaat, wanneer zou je wel willen testen? Of weet je je eisprong niet zeker genoeg om het precies te weten? Ik zou zelf als ik op 14dpo geen bloed zou hebben testen op 15dpo denk ik.. Hopelijk zit het goed!
FLIPPO SPANNEND SPANNEND!!!! Ik zou indd vd zekerheid nog ff wachten tot 15 dpo ofzo ja..vd zekerheid. Maar...het klinkt wel allemaal goed! Je maakt me wel zenuwachtig haha ook ik heb allerlei dingen dat ik denk grrrr wat is het?! Haha...nog steeds keid nat (sorry) en ik moet ook vaak plassen en ben sinds gisteren kei kei kei moe :-S Maar goed, zal het weer wel zijn haha :-D Ja echt klote nieuws gisteren!! Met oma gaat t iets beter, maarja...ze blijft kwakkelen. Zo erg! Ik hoop dat het goedkomt! Thanks voor jullie lieve reacties! Liefs, Moon
Als jullie allebei zwanger zijn krijg ik wel even een zenuwinzinking hoor hihi nee ik gun het jullie van harte!
@Lief: Meis... ik weet zeker dat t voor ons allemaal snel zal komen, kan haast toch niet anders? Ik duim voor je dat t de ronde direct na die scopie raak mag zijn voor je.... ongeacht of moon of ik zwanger blijk te zijn... We hebben het ondertussen allemaal wel verdient en ons wachten mag nu ondertussen wel beloond worden
hahaha net met mn man er over gehad wanneer ik zou gaan testen.... zegt hij: normaal wacht je toch tot je 2 weken overtijd bent als je gaat testen? Dus ik zeg: Nou dan hoef ik denk ik niet meer te testen Zegt hij: Ja maar normaal test iedereen toch pas als je 2 weken overtijd bent? Pffff waar heeft hij de afgelopen maanden met zijn gedachten gezeten
Helemaal mee eens Flippo! Lief: t zal wel niks zijn hoor meid...maar als ik dan Flippo's berichten lees denk ik aj...al die symptomen en dan denk ik...pfft ik heb en voel ook van alles haha :-D Maar goed, ik ben mezelf weer gek aan het maken denk ik. Zou toch wel erg sterk zijn: operatie onder narcose, verplicht in het zknh pijnstillers slikkers (al heb ik er wel een hoop weggeflikkerd hahaaaaaa) enz. enz. Kan me niet voorstellen dat het nu ineens raak zou zijn. Oja Lief, mijn NOD is ws zo rond de 27 nov...Iig rond die dag..mijn cyclus zou dan rond de 30/31/32 dagen zitten. Ongelofelijk een record voor mij haha: thanks to the Clomid! Maarja..het heeft niet heel veel gebaat verder :-S haha. We wachten maar af ennuh...ik ga er bij mij niet van uit, maar zullen we afspreken dat Flippo iig zwanger is deze ronde? Dan volgen Lief en ik daarna gewoon :-D Liefssss