Men, wat een ellende! (en ongelooflijk slecht voor een forum van dit formaat om de back-ups niet in orde te hebben, maar dat terzijde). Mogge!
Echt wel balen! Kun je niet eens terug lezen hoe we met je hebben meegeleefd! Linds, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes met het gesprek van vandaag!!!
ik had dus een heel verhaal getypt woensdagavond, hebben jullie dus ook niet meer kunnen lezen ze hebben verteld dat de meesten VOOR de cursus afgewezen worden, slechts een heel klein deel NA de cursus... op zich goed nieuws dus, maar nog steeds geen zekerheid... ben ontzettend zenuwachtig, om 13u komen ze hier op gesprek. doet me wel goed dat iedereen zo met ons meeleeft, zowel hier op ZP als onze omgeving. Truusje, had je uitgebreid bedankt voor je lieve smsje woensdagavond, maar wist niet dat de boel hier gisteren heel de dag plat heeft gelegen... onderschrift is ook niet meer up to date, maar dat doe ik vanavond wel even...
jeetje wat een rust hier... iedereen boos op ZP? nou meiden, het viel allemaal mee ze waren sommige dingen vergeten op te schrijven en dat wilde ze nog eens overlopen (pff what the fuck?! ) en dan over de situatie: ze vonden het te begrijpen dat ik het er moeilijk mee had, heb zitten huilen, maar ze vonden het heel fijn dat ik zo eerlijk was... ze waren gerustgesteld over mijn gedachtengang over de situatie EN: het eindoordeel komt nog VOOR mijn verjaardag! de 21ste is de bespreking, de 23ste ben ik jarig, weinig ruimte dus, maar daar heb ik toch mijn mond durven opendoen: de 22ste wou ik ons eindoordeel, en de 22ste zal ik het krijgen nog twee weken duimen dus meiden
Linds goed nieuws dus! Super fijn dat het uiteindelijk meeviel. Een last Van je schouders of niet? Nu duimen voor de 22e spannend. Liefs!
Linds, wat fijn dat het allemaal meeviel zeg! Wat een opluchting. Dat ze dat niet gewoon even hadden kunnen zeggen dat het om dat soort vragen ging. Nu wachten op goed nieuws de 22e.
Mooie datum de 22 ste ( dan wil ik die dag wel bevallen, hebben we een dubbel feestje!) Ga heel hard voor je duimen Linds!
ander forum? kletsen we hier niet meer verder dan? heb niet meegekregen dat zp er uit lag, ben ff niet in de mogelijkheid geweest om hier cvolop mee te kletsen! @lala: ik duim ook voor je meid!
Rebbel, hier kletsen we gewoon voort hoor. Alleen hebben we nu met de meiden van het vaste nod clubje een forum. Waarbij iedereen uiteraard welkom is. Hij is prive, dus je moet eerst aanmelden om te kunnen lezen en posten.
Zora, gefeliciteerd met je verlof! ! En heb je nog veel dingen op je to-do-list staan?? Hier alles prima. Gisteren wiegje opgemaakt. Had de bekleding even gewassen en een nieuwe manier verzonnen om het vast te zetten. Zal even wat foto's in mijn album zetten.