@ mammadoe Ja ik heb inderdaad een hele regelmatige cyclus, maar helaas geeft zelfs dat geen garantie maar goed we wachten af. Balen zeg van je vriends baan, hopelijk vindt hij gauw wat nieuws of mag hij toch blijven. Het is wat zeg, bij mijn man gaat t ook al niet zo lekker op t werk. Hij heeft gelukkig wel t/m juni maar daarna is het kijken of ze doorgaan of dat het bedrijf ermee stopt. Haha, mijn man wilde niet helpen, maar heeft wel voor mij de lampjes in de boom gedaan @ poemi Het heeft nog niet doorgezet, maar heb nu wel last van steken boven mijn lies. Ben bang dat dat niet veel goeds betekend maar ja nog 2 dagen wachten en dan weten we meer. Morgen ga ik wel voor de zekerheid de K2V5 in huis halen, weet alleen nog niet of ik ze meeneem. Wel fijn dat jouw leidinggevende positief reageerde. Maandag alweer de termijn echo, spannend... @ femmy oooh nee Hopelijk geeft het wat rust nu jullie die beslissing gemaakt hebben. Wij hebben ook besloten om naar een kinderwensspreekuur te gaan volgend jaar. En dan aan te vragen of het zaad van manlief getest kan worden, hebben we dat in ieder geval gedaan. @ Linnie Vervelend dat je zo vaak een harde buik hebt, inderdaad misschien maar even aangeven bij de VK. Volgende week lekker vrij, wat mammadoe al zei, even lekker helemaal niks doen. Misschien helpt dat.
@poemi: wel lekker dat je baas het nu weet toch? Kan ie er iets meer rekening mee houden. Da snapt hij het als je je niet zo goed voelt ofzo. Maar ik doe ook al wat rustiger aan, ga vaker ff liggen en probeer minder te doen op mijn werk. Maar het is idd makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik ben ook een opkropper hoor, praat niet zo makkelijk als het niet lekker gaat. Ja heerlijk weekje vrij, dan een weekje werken en dan weer een weekje vrij. Daarna nog maar 4 weekjes en dan heb ik verlof. Aftellen is begonnen tot mijn verlof hoor, heerlijk. Kijk er echt naar uit. Jeeeh kamertje is geschilderd, over 2 weken komt de kamer binnen, kan eigenlijk niet meer wachten. Begin er nu langzaamaan echt zin in te krijgen om alles te gaan doen. Heb brief van de kraamzorg gekregen dat ik moet bellen voor intake. Nu wordt het allemaal wel heel echt hoor.
Goedemorgen! Wat ben ik verrot zeg! Mijn vriend snurkte me wakker en kon erna niet meer slapen. Heb na lang woelen maar mijn matras van de boxspring gerukt en ben op de babykamer gaan liggen. Wat een verschil! Wat een rust! Maar wel helemaal gebroken nu. Mijn ogen zijn zo dik dat ze elk moment kunnen dichtvallen om nooit meer open te gaan.... Wat dat aangaat ben ik net als Linnie enorm aan het aftellen tot aan mijn verlof! Ik heb trouwens afgelopen week intake gehad met de kraamzorg en een heel pakketje gekregen met formulieren en registratieschema's voor de status van mijzelf en de baby voor de eerste dagen, wordt er idd wel een stuk echter door allemaal. @Lin, fijn dat je kamertje geschilderd is. Hoe heb je het gedaan? Welke kleur enzo? @Brondy, ga je over 2 dagen testen dan, als je ongi niet doorgezet is? Vervelend ja, al die mannen van ons met hun onzekere banen. Toch een beetje crisistijd. @Poemi, fijn dat je gewoon open met je baas over je zwangerschap kan praten, denk je dat hij er in de praktijk ook een beetje rekening mee zal houden? Mijn vriend had idd die toets niet gehaald en dan mag hij vanaf januari niet meer onbevoegd voor de klas. Dan is er misschien nog een opening voor onderwijsassistent, maar dan gaat hij wel minder verdienen. Hoeveel dat is en of het voor nu voldoende is, moeten we nog horen. Duurt me allemaal veeeel te lang. Gelukkig heb ik zakelijk wel wat geld staan waar ik in barre tijden even op terug zou kunnen vallen. Maar ik wil gewoon zekerheid, zeker omdat er vanuit mijn kant straks weinig binnenkomt.... Werkse allemaal vandaag meiden!
@ linnie wat fijn dat je nu de babykamer toch hebt kunnen schilderen. Ja welke kleur is het geworden??? @ mammadoe Asl het zaterdag niet doorgebroken is dan wil ik zondag gaan testen denk ik. Aangezien ik dus zo regelmatig ben zal het zaterdag hoe dan ook moeten doorbreken, zo niet dan is het spannend...
@Brondy Bij jullie dus ook al onzekerheid Juni duurt dan nog wel eventjes, maar het is toch geen prettig idee. @Linnie Wat komt je verlof al dichtbij zeg, als je het zo zegt! Fijn dat het kamertje ook al geschilderd is. Weer een zorg minder. @Mammadoe Wanneer ga jij met verlof? 4 of 6 weken van te voren? Vervelend dat het ook zo lang duurt voordat je meer duidelijkheid hebt over het werk van je vriend. Als het al vanaf januari in zou gaan, dat duurt niet meer echt lang! Hier trouwens ook nog steeds geen zekerheid over de baan van manlief. We hebben nu wel een brief gehad van een bepaald onderdeel van defensie dat de reorganisatie daar geen invloed heeft op regio Utrecht, maar een ander onderdeel waar ze dus ook mee te maken hebben heeft nog niets bekend gemaakt, en dat kan dus nog wel invloed hebben. Het zijn onzekere tijden zo voor iedereen
Hoi Dames, Ik zal ook weer eens wat van me laten horen. Ben de afgelopen dagen niet echt lekker geweest en zit niet zo lekker in mijn vel... Last van mijn rug, benen, buik en hormonen en oja ook lekkende borsten. Vooral s'nachts lek ik als een gek. Draaien in bed wordt steeds moeilijker waardoor ik slecht slaap. Zit er een beetje doorheen. Ik weet dat ik heel blij moet zijn met het feit dat ik 2 gezonde kindjes in mijn buik heb, maar ben het soms wel een beetje zat. Mijn hele lijf doet pijn BAH!!! Nou genoeg gezeurd. Behang is in ieder geval af nu, volgende week zaterdag de spulletjes ophalen. Ben echt zo benieuwd naar hoe het allemaal staat straks. Morgen verlaat sinterklaas vieren met vriendinnen. Gisteren een suprise in elkaar gezet. @Brondy: spannende dagen dus voor jou zo!! Duim voor je
Dag dames, Wat zijn er veel met mannen met problemen op het werk, ben erg blij dat mijn man nu in een andere branche zit dan die stomme autowereld waar die eerst in zat, ook deze branche blijft niet geheel voorspelbaar, maar voor nu zekerheid. Ik lees trouw met jullie mee, maar reageer wat minder het gaat hier helemaal niet zo heel goed! Merk dat we een soort van crisis hebben momenteel, komt niet eens door onszelf, maar meer door alles om ons heen, wij staan altijd klaar voor alles en iedereen en nu hebben we het zelf nodig en echt iedereen laat ons als een baksteen vallen. Wij zijn zo sterk dus we redden het wel wordt er letterlijk gezegd. Inmiddels is de familie ook op de hoogte dit lucht wel op. en zij hebben gelukkig in de gaten dat we er doorheen zitten. Gisteren hebben man en ik een lang gesprek gehad. en we lopen gewoon beiden vast op dit moment, bij mij komt het verdriet om mijn vader omhoog en bij hem het verdriet om zijn "vrienden " die hem lieten barsten op het moment dat hij een vriendin (mij ) kreeg want hij zou wel geen tijd hebben meer voor hun vervolgens hebben ze er alles aan gedaan om ons uit elkaar te krijgen want ze mochten mij niet (best knap na 1 keer zien dat je dat weet ) dit heeft hem enorm aangegrepen en nu gebeurd het gewoon weer een soort van. man zei gisteren ik moet zo denken aan de tekst vriendschap is een illusie, hij zegt zo voelt het ook echt. dit ervaar ik ook wel zo. ik ben inmiddels wel bij de huisarts geweest en als ik eind januari nog niet zwanger ben mag ik bij de gyneacoloog komen voor mijn eigen gemoedsrust (heb de angst dat ik geen zwangerschap meer kan voldragen door de keizersnee weet niet waarom ik dit heb maar is een gevoel kan er geen verklaring aan geven ) zo sorry voor dit mega lange verhaal, maar moest even mijn gal spuwen !
Goedemorgen dames, Hier weer lekker druk aan het werk, maar even tijd voor jullie kunnen maken ff snel bijlezen.... Ongi heeft nog niet doorgezet (wel vreemd, wat dat gebeurt normaal wel). De afscheiding is ook niet meer geworden (qua kleur zeg maar) dus ik ben benieuwd wat er nu gaande is in mijn lichaam... we wachten nog maar even af. Wel vreemd allemaal, want nu ga ik twijfelen. Ik zei al tegen vriend: misschien wel van de innesteling? En die begon meteen te zuchten dat ik er niet zo mee bezig moet zijn... pfff... gewoon wachten dus. @ Femmy, wat vervelend dat je ongi bent... Ik zou nog niet teveel gaan twijfelen hoor. Deed jij nou eigenlijk wel ovu testen dan? Anders dat miss eerst eens proberen. Snap wel dat het erg frustrerend is.... @ Mammadoe, jouw vriend zal wel een beetje sagger zijn of niet? Na de uistlag van Ajax in de Uefa... poeh.... Leuk een Kerstboom wij gaan vrij- of zaterdag ook halen @ Linnie, graag gedaan voor D. hoor enne... misschien moet je dit echt even melden bij de VK van die harde buiken. Zoveel spanning lijkt me niet goed.... Wat leuk dat het nu allemaal lekker echt wordt he, kan me voorstellen dat jullier er naar uitkijken als a.s. mama's! @ Poemi, goed opgepakt van de leidinggevende. Goed als ie begripvol is. Toch altijd spannend om te vertellen he? Weet hij ook van je BBZ? @ Marilouise, wat een narigheid allemaal. Dikke knuf.
Wilde even laten weten dat ik helaas wel ongesteld ben geworden. 2 dagen te vroeg. Weg regelmatige cyclus
@Brondy Ah nee toch, wat balen Had nog zo'n goede hoop voor je @Debby Je vriend heeft makkelijk praten dat je er niet teveel mee bezig moet zijn want het gebeurd allemaal in jouw lijf Kan me dus wel voorstellen dat je dan toch weer gaat twijfelen. En hij wist niets van de bbz, dat heb ik hem dinsdag pas verteld. Op m'n werk had ik verteld dat het een cyste was. @Marilouise Wat een narigheid allemaal weer. Balen dat er dan niemand voor je klaar staat 'omdat je zo sterk bent'. Je kunt niet altijd sterk zijn toch? @Jessie Wat leuk dat het kamertje al bijna helemaal klaar is. Zet je dan nog even een foto neer hier? Ben wel nieuwsgierig Pff.. in het juli mama topic waar ik mee klets is er weer eentje die een echo heeft gehad waarbij het kindje niet meer bleek te leven. Ze was bij de vorige echo 9 dagen terug gezet, maar wel een kloppend hartje. Ik ben gelijk bang voor die echo van maandag nu, omdat ik in totaal al 5 dagen ben terug gezet
Brondy; Wat ontzettend KUT zeg!! :x had voor jou ook goede hoop na wat je gisteren vertelde. Wat is dat toch met ons 'niet zwangeren' dat het niet gewoon lukt!! Debby: nou voor jou blijft het dus nog spannend! Poemi: Fijn dat je baas nu op de hoogte is! En ja kan me voorstellen dat je nu gaat twijfelen als je dat zo leest.. Maar het is zo maandag, en heb je weer lekker zekerheid!! Maar dat is voor mij natuurlijk makkelijk praten.. Marilouise: WAt vervelend allemaal.. Jessie: Wat vervelend van die pijn zeg.. Loop jij wel bij een fysio ofzo voor die pijn? En 2 kindjes in je buik heeft natuurlijk een flinke impact op je lichaam. En natuurlijk mag je daar een keer over zeuren! Linnie: WAt voor kleur heb je nu op de kamer? Linnie/Mammadoe: Jeeeezus wat gaat dat snel! Jullie kunnen gewoon al lekker gaan aftellen naar je verlof! Wat heerlijk zeg.. Kan me voorstellen dat jullie nu beiden wat gaan stressen en dat het wel heel dichtbij komt. Maar weet je, dat komt allemaal wel goed! En al is het allemaal nog niet klaar als de baby komt heb je dat ook zo geregeld toch Of ben ik nu veel te optimistisch? Wilde jullie iig even oppeppen! Wat betreft werk is het ook vervelend bij velen van jullie zeg.. Zoveel onzekerheid! Gelukkig heb ik een vast contract en manlief zit bij defensie, maar heeft van de week ook een brief gehad dat hij voorlopig nog veilig zit daar en dat krijgt hij ook steeds te horen. Dus maak me daar geen zorgen om. Poemi: Zit jouw man ook bij defensie? Hier morgen even de kerstboom opzetten, dat ga ik vandaag niet meer halen! Ik was naar de intratuin in Nuenen geweest, maar dat was niks! Helemaal geen sfeer ofzo.. vorige jaren ging ik altijd naar Rosmalen, daar is de kershow wel heel mooi!
@ poemi, whaha ja inderdaad, maar het grappige is nu wel weer wat ik een smsje krijg waar o.a. in staat 'en, hoe is het nu? heeft het bloeden doorgezet?' ... dus hij is er wel mee bezig! Ik ga vooral twijfelen als ik dan denk dat ik misschien tóch zwanger ben, maar door dat lichtbruine het misschien wéér een MK is. Ga er nu eerst maar ff vanuit dat ik ongi word.... Voor jou hoop ik van harte dat alles goed is maandag, niet twijfelen, komt vast goed! @ Lwal, voor jou dus iets meer zekerheid qua banen, alhoewel tegenwoordig alles kan natuurlijk. Maar daar gaan we gewoon niet vanuit. Mijn vriend gelukkig vast en ik ga straks mijn 3e contract in. Wel spannend bij ons hoor, er komt een reorganisatie aan, maar dat treft het 'veld' waar ik in werk niet. Alleen hoofdkantoor nu 100 Fte.
Zo wat zijn we allemaal actief vandaag. Kan hier op mijn iPhone niet alles terughalen wat jullie gezegd hebben..... @Iedereen, we zitten allemaal in een winterdip geloof ik haha allemaal depressieve verhalen, vervelend dat het ons allemaal even tegenzit! @Lwal, heerlijk dat hij lekker nogoppeppend bent! @Poemi, we gaan er gewoon vanuit dat maandag alles goed is. Anders had je vast wel iets gemerkt net als de vorige x toch?! Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Komt neer op, per 1 Februari. Maar als ik me nog fit voel kan ik nog korte opdrachtjes van een uurtje ofzo doen. Das wel weer een groot voordeel van mijn werk! @Jessie, ik word ook niet goed van mijn lichaam! Maar ik heb net als jij heb gevoel dat ik niet mag klagen, want ik zou blij moeten zijn dat ik zwanger ben. En dat ben ik ook natuurlijk, maar al die lichamelijke ongemakken, en zeker bij jou met een tweeling, is ook niet nix. Mijn vriend noemt me tegenwoordig al mevrouw steen en been.... :-/ @Brondy, wat een klotezooi dat je ongi bent enne, liever een kortere cyclus dan een lange toch?! @Marilouise. Bij jou ook allemaal irritant @Debby, hmmm spannend. Ik hoop dat je een dezer dagen positief nieuws brengt. Wordt toch wel tijd dat er eindelijk weer 1 zwanger is!
@Lwal Manlief werkt nu inmiddels bij de burgerbeveiliging van Defensie, dus wel in dienst van Defensie. Hij is 6 jaar militair geweest maar was de uitzendingen zat dus is ie naar de beveiliging gegaan. De sfeer op de werkvloer daar is alleen niet al te best, iedereen zit elkaar bang te maken nu met die bezuinigingen, echt drama hoor. En hij had dus verteld van die brief en toen kreeg ie gelijk te horen: Ander onderdeel gaat ook nog reorganiseren, dus zeker ben je nog steeds niet Ik heb dan wel een vast contract, maar werk maar 3 dagen dus dat is niet echt genoeg voor ons beide. @Debby Stiekem houdt alles hem dus ook nog wel bezig, wel fijn om te weten toch? Heb je wel iets gemerkt van je eisprong? Klopt het een beetje met je banner? Anders zou het voor een MK wel erg vroeg zijn. Volgens mij heb je dan niet zoveel eerder bloedverlies dan op je NOD. Zo, net even een half uur aan de telefoon gezeten met de belastingdienst, en nog heb ik geen antwoord. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker Nou ja, als het goed is wordt ik morgen of maandag teruggebeld. Gedoe altijd zeg! Zo ook nog eens kijken naar de zorgverzekering. I.v.m. de zwangerschap wil ik nu overstappen want het pakket bij m'n eigen zorgverzekering wordt anders wel erg duur. Zit nu dus te kijken bij FBTO, iemand daar ervaring mee? Er veranderd ook nog van alles met die tandarts enzo, dus zit ook nog een beetje aan de hoogte van die verzekering te twijfelen. Waarom maken ze alles zo lastig???
@Mammadoe 1 februari is het ook al zo. WatgGaat het toch hard zeg! Wel prettig dat je eventueel nog een beetje door kunt werken op je eigen tempo. En over dat klagen: Vorige zwangerschap heb ik ook behoorlijk lopen klagen en had me voorgenomen er nu echt van te genieten, ook omdat dit de laatste keer is, maar merk dat ik nu ook weer lekker loop te klagen. Hoort er allemaal bij hoor en mag ook gewoon!
@ brondy wat ontzettend balen,weer niet gelukt helaas Hier strontverkouden geworden.kan niet eens meer normaal ademhalen
Hoi meiden, Lekker weekend nu! We hebben niet zoveel plannen, dus lekker rustig aan. Gisteravond de kerstboom gezet Brondy, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden! Mammadoe, ik ben nog niet zenuwachtig voor de 20 weken echo, maar dat zal vast nog wel komen. Wat vervelend dat je bekken en ribben niet goed stonden! Hopelijk gaat het nu wat beter! En 1 februari met verlof, dat gaat nu wel opschieten ineens! Hopelijk kun je het een beetje volhouden tot je verlof. Linnie, wat jammer dat het nog steeds niet helemaal goed gaat. Ik zou die harde buiken wel melden bij je vk de volgende keer hoor. Knuffel! Poemi, wat fijn dat je leidinggevende zo positief reageerde! Scheelt wel dat ie zelf ook 3 kinderen heeft natuurlijk En je hebt al bijna de termijnecho zie ik! Als ik in een ander topic las dat bij iemands kindje het hartje het niet meer deed, was ik altijd extra zenuwachtig voor mijn eigen echo. Maar gewoon positief denken! Komt vast goed! Wel onzekere tijden hier voor iedereen qua werk.. Hopelijk dat het allemaal mee valt! Wij hebben beide een vast contract en tot nu toe werk genoeg, dus hier geen onzekerheid. Shadow, balen dat je zo verkouden bent! Beterschap!
@Shadow, beterschap! Hopelijk krijg je niet het oude vertrouwde griepje dat heerst @Poemi, ja gaat echt hard hè? Aan het begin denk je: 9 maanden?!?! Wat duurt dat nog lang! Maar nu besef ik dat de tijd vliegt. En ondanks dat ik klaag, of last heb van kwaaltjes geniet ik toch van het feit dat ik zwanger ben hoor. Ik weet dat het allemaal voor een goed doel is! En er zijn ook hele leuke momenten natuurlijk! @Viev, fijn dat jij in ieder geval niet in de onzekerheid zit Ik kwam vanmiddag thuis en liep richting huis, mijn vriend stond al in de deuropening op me te wachten en ik barst spontaan in janken uit, zo blij was ik dat ik eindelijk thuis was. Niet normaal hoe moe en verrot ik ben!!! :x Hoezo hormonen...? haha
@ Poemi, ik denk ook niet dat er nu al een MK plaats vindt, maar meer dat er dan een ongi aan zou komen, maar is niets voor mijn lichaam dat dat na dat lichtroze.bruine nog niet is gebeurd. Het was echt geen bloedverlies. Qua NOD en eisprong is het bij mij erg lastig, omdat ik zo onregelmatig ben, heb mijn banner op de max. gezet. Heb wel 1,5 week geleden steekjes gehad, wat evt eisprong zou kunnen zijn geweest, maar erg lastig te bepalen Is idd wel fijn dat ik dat zo merk aan mn vriend ja Wat een gedoe met Belasting en verzekeringen he, pfff... hopelijk heb je het snel geregeld! @ Mammadoe, dikke knuffel & succes met je hormonenhuishouding! Maar zoals je zelf al zegt: voor een goed doel Ik ben echt kapot. Drukke week op t werk en toch wel wat spanning merk ik omtrent een eventuele zwangerschap. Vandaag heb ik even een paar fotos van Center parks op FB geplaats en ga morgen beginnen aan een albumpje vd Hema. Weer een druk weekend voor de boeg, maar wel leuke dingen. Morgen laatste dag en dan eindelijk weekend! Ga nu ff Derek kijken; zien hoe ik vooral níet mn kids zou opvoeden.... Fijne avond & Slaap lekker.