Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: de zondag overleefd?
    Babyshower was leuk. En jaylie heeft al die tijd geslapen toen ik weg was dus kon dr gewoon borst geven.

@claudia: duurt dus toch nog wel paar weekjes voor dr eerste prikjes.

@mammadoe: lekker dat M weer lekker rustig is.
    Ik neem jaylie wel bij me als ze wakker en onrustig is, maar als ze slaapt leg ik dr weer in dr bedje. Kan echt niet slapen als ze naast me ligt, ze beweegt heel veel, en we hebben ook heel klein bed dus vind het best eng dan. Heb ook nog steeds elke nacht dat ik droom dat ik dr vast heb, praat ook in mijn slaap dan en raak helemaal in paniek, haha, zo raar, snap ook niet waar het vandaan komt.
    Wat goed dat ze uit de fles gedronken heeft. Heb toevallig toen straks ook die teuc geprobeerd,maar ze keek me aan of ik wel goed bij mijn hoofd was, haha, maar ze had al veel gedronken dus morgen proberen als ze net aan de borst ligt.

Hier gaat het verder super vandaag. We gingen winkelen en ze heeft geen kick gegeven, alleen maar overal naar gekeken en gelachen. Vanavond de hele avond geslapen tot ik dr laatste voeding had gegeven om 10 uur, daarna weer klaar wakker maar niet mopperen. Hebben haar net maar gewoon in bed gelegd, hopen dat ze gaat slapen.
    Ze heeft vandaag trouwens maar 5 voedingen gehad. Ze laat er sinds gister vaker 4 uur tussen.
    Nou hoop dat ik zo kan gaan slapen als ik klaar ben met kolven.

Slaap lekker allemaal

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

G@mamma doe ik zou het toch nog even na vragen hier werd er door 2 verschillende artsen gezegd dit nooit te mogen doen dus, troost je veel cb artsen zjjn niet zo .... Hoe zullen we het nou noemen. Laat ik het zo zegen ze jagen je op het cb graag de stuipen op het lijf voor niets. Helaas gaan heel veel mensen alleen voor wegen meten en de inentingen. En dat is dan omdat je ze anders moet betalen zelf.
    Misschien dat het ook komt doordat de adviesen zo snel wisselen. Het ene jaar dit andere jaar dat zeg maar.

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo jullie hebben lekker gekletst dit weekend, eens kijken of ik het onthouden heb.

@ ml
    Hoe gaat het nu met de kleine man??

@ Linnie
    Oke jij had het dus ook, dat geeft me wel wat meer rust, dankje :)
    Ah mooi dat de kleine meid door sliep, scheelt weel gedoe met het flesje. Hopelijk pakt ze het flesje wel gauw. Vul jij hem met borstvoeding??

@ Mammadoe
    jeetje wat naar zeg, hopelijk kun je snel geholpen worden.
    Ja karten is een dure hobby, maar manlief krijgt bijna alles gesponsert omdat hij zo goed is (in 2007 en 2011 kampioen) en om heel eerlijk te zijn vind ik t niet zo erg, als onze kleine maar net zo goed is/wordt ;)

@ Lwal
    Hoe gaat het nu met jou??

@ jessie
    Heerlijk zeg dat ze wel lekker door slapen 's avonds.

@ debby
    En de zondag overleefd??

@ claudia
    Bijna vakantie toch??
    Zelfs manlief heeft de kleine nu 1x gevoeld :)

@ Viev
    GEFELICITEERD met de geboorte van jullie kleine meid!! Wat een leuke naam!!

Heb ik nu iedereen gehad???
    Wij hebben best drukke dagen gehad, maar vrijdag- en zondag avond lekker met z'n 2en (nou ja 3en) op de bank.
    Zaterdag met vrienden naar de Apenheul geweest en daarna nog verjaardag van een kleine vent (werd 8 jaar, manlief maakte de grap naar zijn vader dat wij miss niet zouden komen, kleine man helemaal in tranen)
    Zondag was het koopzondag bij ons en zijn we nog ff de stad ingeweest. Bij de prenatal zagen wij hele leuke kleertjes in de aanbieding, dus hebben wij een trui en vestje gekocht. Maar wel in een plasticzak in onze kast verstopt voor het geval dat :) zijn ook nog even naar de Praxis geweest, moesten nog wat planken halen. Heeeel miss dat wij toch een kleurtje op 1 wand gaan doen, hebben een mooie blauwe kleur gezien. Maar dat doen we dan pas als mijn vader de verwarming verplaatst heeft ;)

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Jeetje wat zul jij veel pijn gehad hebben! Vind het echt raar dat het allemaal zo lang duurt voordat ze iets gaan doen bij je..
    En shit van je bekkenbodem! Ik heb dat laatst ook gehad.. Voelde me echt een oude vrouw!
    Ik heb trouwens ook ooit gehoord dat je zetpillen niet door mag knippen/breken!

Debby: En.. De zondag goed doorgekomen? Leuk dat je ouders zo enthousiast waren! Je bent nu al het verst zwanger van alle keren of niet?

Linnie: en is J. nog goed gaan slapen?

Brondy: Leuk he die kleertjes shoppen! En laat je dan gewoon niemand de babykamer zien tot hij er is?
    En hebben jullie al namen bedacht?

Poemi: Alles goed met jou?

Hier gaat het gelukkig wat beter! Heb minder van die aanvallen gehad.. Ik moest veel op mijn linkerzij liggen van de arts, en dat helpt dus echt! Zit er zelfs aan te denken om morgen weer te gaan werken.. Weet alleen niet of ik nog wel slaapdiensten wil draaien, als ik dan 's nachts zo'n aanval krijg kan ik geen kant op!

Verder weinig nieuws.. Wel grappig, manlief voelde gister in bed aan mijn buik en vroeg: Heb je een harde buik ofzo? Dat had ik niet, dus ik voelen.. Stak er een bobbel uit haha mijn buik! Waarschijnlijk dus hoofdje, beentje, billen ofzo! Was de eerste keer dus erg leuk om samen te voelen! Helemaal omdat de placenta voor ligt en de vk al had gewaarschuwt dat ik zoiets misschien nooit zou voelen

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ml: haha ik ben pas 2x op het cb geweest en nu denk ik er ook al zo over. Toen ik terug kwam zei ik meteen tegen mijn moeder van, nou het is dat ik benieuwd ben hoeveel ze weegt en alles, maar voor meer hoef ik er echt niet naar toe.
    Had vragen over de bv en met werk en dat ze de fles weigert. Krijg gewoon geen antwoord, alleen maar ja kan je proberen.
    Vervolgens zit naast ons in een andere kamer de kinderarts met iemand die we kennen en die ook de fles weigert. KOmt de kinderarts vragen naar een site. Dus later spraken we degene die naast ons zat, die kreeg ook nergens antwoord op, alleen een verwijzing naar een site die we allemaal wel kennen. Degene die mij hielp hoorde dat dus die is met haar gaan kijken wat je ermee kan, komt ze vervolgens naar mij welke fles we gebruiken:(. Je zou toch verwachten dat wij met vragen komen naar het cb en niet hun naar ons. Had ook verwacht dat je wel een advies zou krijgen en alles, maar nee hoor. Nou dan doe ik lekker mijn eigen ding toch.

@lwal: aaah wat leuk dat je dat voelde. Bijzonder he. EN gelukkig gaat het dus al iets beter.
    Ja ze is gisteravond gaan slapen:). En vanochtend wel om 6 uur al wakker, maar na die voeding tot half 11 geslapen.

@brondy: dat is dan idd lastig als niemand weet wat het wordt en je wilt het kamertje blauw. En ook met kleertjes, je moet alles verstoppen:)Maar ook wel weer leuk.

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Ja heel leuk om kleertjes te shoppen.
    Nu laten wij mensen de kamer nog wel zien, maar is natuurlijk nog niet af en we hebben nog niets geschilderd. Maar het is inderdaad de bedoeling dat niemand het kamertje meer te zien krijgt zo gauw wij de muur blauw geschilderd hebben ;)
    Wat leuk zeg, dat je de kleine toch zo voelt :)

@ linnie
    Het is lastig, maar wij hebben er nu al heel veel lol om dat niemand het weet. Velen denken dat wij een meisje krijgen, hihi.

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    jeeeeh ze heeft uit flesje gedronken vandaag. Ze vroeg nog niet om eten maar was wel tijd dus ze was nog rustig. Mijn moeder was er dus doe kon mooi proberen, eerst de tommee tippie maar daar kauwde ze weer alleen maar op, daarna de breastflow die ik nieuw heb gekocht vorige week en en niet pakte, maar nu ineens wel. Moet wel zeggen dat ze de vorige keren overstuur was dus dan pakt ze eigenlijk sowieso niets.
    Nu kijken hoeveel ze wilt eten elke keer want dat weet ik niet. Eindelijk hoef ik mijn gekolfde melk niet meer weg te gooien. Nu hopen dat dit niet eenmalig was. Maar ik ben nu al helemaal blij. :)

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam ook. Gaat het allemaal goed met jullie?

@Linnie Fijn dat ze eindelijk weer uit het flesje heeft gedronken. Hopelijk houdt ze het nu ook vol. En nog steeds die rare dromen ook, vreemd zeg!

@Lwal Gelukkig gaat het bij jou weer wat beter. Maar je hoeft sowieso geen slaapdiensten meer te draaien als je zwanger bent toch? Misschien dan wel zo verstandig om het even niet te doen als het nog niet helemaal over is. Grappig dat jullie die bobbel zo duidelijk zagen :) Hier lag de placenta eerst trouwens ook echt voor, maar met de echo met 28 weken zat ie toch meer naar links toe. Dus misschien gaat ie bij jou ook wat meer naar de kant toe?

@Brondy Zou toch wel leuk zijn om één blauw wandje te doen? Moet je alleen daarna de kamer op slot doen totdat de baby geboren is :D En de kleding dus ook goed verstopt. Dan is het toch wel lastig om het geslacht geheim te moeten houden zo.

@Mammadoe Wat vervelend dat je weer zo veel pijn hebt gehad. Daar mogen ze nu toch ondertussen wel wat aan gaan doen! Heb je de huisarts nog gebeld vandaag? Wel fijn dat M. door d'r sprongetje heen is.

@Debby Hoe gaat het met jou? Ben jij de zondag nog goed doorgekomen?

@Jessie Fijn dat ze 's nachts in ieder geval zo goed slapen. Huiluurtjes zijn altijd vervelend, zeker als ze het dan ook nog eens allebei tegelijk hebben!

Nou, hopelijk ben ik niet al te veel vergeten ;) Weer veel te lang niet gereageerd, dan wordt het ook gelijk zo lastig om alles goed te onthouden.

Hier gaat alles prima. De babykamer is eindelijk behangen! Moeten nog wel een paar kleine dingetjes gedaan worden, maar dat kost niet zo veel tijd. De kleertjes die we hadden gelijk in de kast gelegd, zo leuk :D Moet alleen nog de 2 tassen die we van m'n schoonzusje gehad hebben even uitzoeken, wat daar qua maat inzit en dan nog kijken wat we nog nodig hebben.

Vanmiddag ook weer op controle geweest bij de vk. Alles was weer helemaal goed. Kleine ligt nog wel steeds met d'r koppie rechts boven en d'r billen beneden. Voetjes waren niet helemaal te traceren, maar er lag in ieder geval 1 been omhoog. Ze heeft gelukkig nog 5 weken de tijd om te draaien, want bij een tweede hoeven ze pas met 36 weken goed te liggen. Ook was er nog ruimte zat in m'n buik, dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Vind het wel heel apart dat ze tot nu toe bij elke controle en bij de pretecho met d'r koppie rechts boven lag. Ga me haast afvragen of ze ooit wel eens anders ligt, want anders is het wel heel toevallig.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Poemi, dat is wel vervelend dat ze steeds zo ligt. Maar even voor je duimen dat ze nog wil draaien.

@Linnie, o gelukkig. Kleine meid hier weigerde de fles weer. Moet wel snel veranderen want als ik geopereerd wordt moet ze tijdens en erna ook met de fles gevoed natuurlijk.

@Poemi, ja zag de foto's van het behang op fb. Wat een schattige foto van je vader met je zoontje!

@Brondy, ik zou maar een flink slot kopen voor op de deur ;) met mijn familie zou dat echt niet werken, die zijn veel te nieuwsgierig!
    ;)
    @Lwal, wat gaaf dat je nu al echt bobbels kan voelen! Had ik geloof ik veel later pas!

Ik heb vandaag de dokter gebeld en ze zeiden dat ik bloed moest laten prikken. Dit heb ik pas al gedaan in het zieke huis dus de assistente zou daar dan mijn leverwaardes opvragen en me erna terugbellen. Maar ben niet meer gebeld dus morgen zelf maar weer bellen.
    Verder is M. nogal dorstig! Ze komt iedere 2 uur, wordt er gek van!
    Nu weer lekker kijken naar bevallende vrouwen op TLC. Ik wil ook weer hihi
    O ja bevallen dames, welke maar hebben jullie kleintjes? M. Groeit als kool en heeft alweer 62!!!

10. marilouise

@mammadoe jij geeft echt slagroom,r. zat pas met 4,5 maand in 62 zo leuk cb boekje terug lezen en boek bijhouden.

Meneer is echt niet fit nog hij heeft de halve dag gehuild en wordt er zo moe van. Gelukkig is n. ook thuis hij heeft een week vakantie en gelukkig maar, meneertje slaapt nu ook in ons bed en wij gaan zo naar bedje!!!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, maar begint ie wel alweer een beetje op te knappe
    Slagroom, ja dat zei het CB ook! Misschien moet ik wat minder traplopen! ;-P

@zetpillen, wat een stom advies dan zeg! Dan ga ik dat echt niet doen!

12. marilouise

@mammadoe hij heeft echt nog regelmatig flinke last. Is wel zielig hij is niet echt ziek meer wel heel jengelig.

En die zetpillen ach gewoon een doosje halen.kan je hem straks doorschuiven voor je neefje

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier vandaag!

Linnie: Goed dat ze uit het flesje heeft gedronken! Vandaag nog geprobeerd?

Brondy: Kan me voorstellen dat jullie nu al veel lol hebben om jullie 'geheimpje'
    Ik heb trouwens ook dat rhesus dinges ( weet zo ff niet hoe het precies heet) Maar dat is idd niks om je zorgen om te maken is mij verteld.

Poemi: klopt, ik hoef geen slaapdiensten te draaien. Maar heb er toen zelf voor gekozen om het nog wel te doen omdat het makkelijk uren maken is.
    Ik zag de foto op fb van het kamertje! Leuk!! En hopen dat ze nog gaat draaien..
    Hier lag ze de laatste paar x ook met beentjes naar beneden en voel ook vaak getrappel in mijn blaas, maar ik heb gelukkig nog tijd genoeg!

Mammadoe: Vandaag nog wel gebeld door de dokter? Hoop dat je snel geholpen wordt.. En M. nog aan de fles gekregen?

Ik ben vandaag nog een dagje thuis gebleven en morgen weer werken..
    Merk dat mijn buik nu ineens heel hard begint te groeien! Voel het ook aan mijn banden.
    Vandaag op de weegschaal gestaan, ben nu 6 kilo aangekomen. Ik weet dat het erbij hoort, maar is toch wel raar. Hoeveel zijn jullie tot nu toe of in totaal aangekomen?

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Nou, ben ik ook weer fftjes :)
    Jahaaa, heb de zondag overleefd, maar hoe! Pfff.. vond het wel een spannende dag en was erg emotioneel. Ik had ineens het gevoel dat het nu echt gaat beginnen. Stelde mezelf de vraag of ik eigenlijk wel moeder kan zijn, had er ineens helemaal geen vertrouwen in. Als klap op de vuurpijl van zon- op maandag gedroomd, echt levensecht, over een MK... nou nou, was er dus wel mee bezig denk ik zo. Maar herkennen jullie die onzekerheid die je ineens overvalt?

Verder nu weer mn emoties under control hoor haha! Kon er later wel om lachen. Nu knetter last van hooikoorts. Heeeel vervelend. En ik hoorde van mn szus dat je geen neusspray, medicijnen etc mag gebruiken tijdens zwangerschap? Dus doe ik maar ff niet dan... Gevolg: moe, snotterig, last van mn keel, ogen, neus verstopt etc... Vanaaf dus maar ff lekker rustig aan doen.

@ Mammadoe, jaaaa, ik heb er ook een goed gevoel bij! Hoe gaat het nu verder met jou? Grote meid al hoor, mt. 62 :) enne, wat een nasleep ook echt met die nierstenen... balennn ...

@ Brondy, leuk weekend gehad zag ik :)

@ Lwal, is tot nu idd ze langste zwangerschap! Iedere dag ben ik weer blijer :) morgen nog 1 week, dan weer echo :)
    Wat leuk dat jullie je kindje konden 'zien' met het bewegen haha! Grappig zeg :)
    En dat aankomen zie ik ook echt tegenop. Pfff, zeker omdat ik al niet superslank ben... maarja, kan moeilijk gaan lijnen nu he! En dan heb ik met opzet afgelopen jr ook niet gedaan ivm de kinderwens. Het is niet heeeeel extreem, maar toch.

@ Linnie, wat goed dat ze dronk uit het flesje, jeeej! ;)

@ Poemi, ik zag de foto's van het kamertje al! Wauwie, mooi geworden hoor! En wat fijn dat alles weer goed was bij de VK, toch telkens weer spannend lijkt me!

@ ML, beterschap voor R.! Jullie blijven ook klungelen, he! Vervelend zeg... :(

15. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hi allemaal ben ik weer ff...

K ben ff hier om van me af te kunnen praten... Ik heb vorige week woensdag te horen gekregen dat een collega van mij borstkanker heeft (34), vandaag heeft ze te horen gekregen dat ze een chemokuur moet en daarna gaan ze haar borst verwijderen... En waarschijnlijk heeft ze ook uitzaaiingen!
    Ze heeft een dochtertje van nog maar 1.5 jaar!!! Pfff had haar net aan de telefoon en ben alleen thuis... Sorry, ik kom nooit praten maar nu ineens zo'n verhaal...

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Cinnepinnetje, he gatfer wat een kloteverhaal! Werk je nauw met haar samen? Wat sneu zeg! Moet er niet aan denken om mijn kleine M. achter te moeten laten zonder moeder op deze wereld.

@Lwal, ik was ongeveer 13 kilo aangekomen en het meeste was er binnen no time vanaf, het hoort er bij en de een komt een beetje aan en de ander 30kg ;)

@Debby, fijn dat je die mijnpaal ook weer genomen hebt. En zo logisch dat je er tot je dromen aan toe mee bezig bent! Is niet nix dat je tot 3 x toe een mk gehad heb....maar deze x MOET het goed gaan anders word ik boos :p

Vandaag ben ikzelf voor de verandering eens op kraamvisite geweest. Mijn nicht heeft een dochtertje van 3,5 week. Is al haar vierde! Zit bij haar een babykledingzaak om de hoek, dus we zijn samen even wezen shoppen en heb echt zooooveel leuke kleertjes gekocht! Ben helemaal gelukkig ermee!

Moment dat ik thuis kwam en op de bank neerstreek kreeg ik weer een koliekaanval. Gelukkig duurde hij maar kort. Maar ik gelijk janken en ik riep: Het is oneerlijk ik heb niets vets of ongezonds gegeten!!:x Maar zo blij dat het snel weer over was! Maar erna ging M. in de jankstand. (Al de hele dag een beetje huilerig :() en die is tot nu toe aan het huilen. Errug klaar ben ik er mee. Heb slechte nachten, want ze komt iedere 3 uur en soms nog sneller en overdag drinkt ze soms wel binnen de 2uur wéér. En huilerig. Ze kan zichzelf niet langer dan 5 minuten vermaken, dan begint zo al te piepen :( Dus soms is het ff zwaar.

Verder moet ik donderdag naar de dokter voor een gesprekje en een doorverwijzing naar de chirurg. Hopelijk gaat het vanaf dan snel. Want de aanvallen volgen elkaar dus veel te snel :x

Truste!

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ cinnepinnetje
    Jeetje zeg :( dat is niet niks. Hopelijk kunnen ze alles verwijderen en helpt de chemokuur. Je bent hier altijd welkom hoor.

@ linnie
    wat fijn dat ze nu wel het flesje pakt :)
    Was dit de eerste x dat jullie haar een flesje gaven??

@ Poemi
    Zag het kamertje op fb, is mooi geworden zeg!!
    Hihi, ja moeten we ff de deuren verwisselen, dan hebben we een slot op de deur ;)

@ mammadoe
    Vervelend zeg dat je zo snel aanvallen krijgt, hopelijk wordt je er snel aan geholpen. Maar wel mooie kleertjes gekocht, altijd leuk.
    Nou een dik slot is denk ik niet nodig, hebben een deur met sleutel, moet alleen ff verwisselen. En tja, ik zeg gewoon dat ik ze niet boven wil hebben :p

@ debby
    ja zeker een goed weekend gehad. aankomend weekend helaas weer druk :( erg last van hooikoorts zie ik, ik ook helaas. Slik je tabletten? of alleen neusspray?

@ Lwal
    Oke, het komt dus wel heel veel voor dat rhesus. Maak mij er gelukkig niet zo druk om, maar toen ze het zei dacht ik wel even, ow :$
    Hihi, je buik groet nu dus behoorlijk? Bij mij ga je het nu eindelijk een beetje zien. Maar dan is het nog weer afhankelijk van wat ik aan heb.

Vandaag echt geen zin om te werken, hoewel ik klaar wakker was toen de wekker ging. Manlief kon gister niet slapen en dat merkte ik maar al te goed.
    Gisteren wel leuke kleertjes binnen gekregen :) wilde eigenlijk niet zoveel aanschaffen, maar ach ik kon het niet laten :) geef aan beide ouders wel door dat we liever een cadeaubon willen dan kleertjes ;)

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Cinnepinnetje Jeetje zeg, wat een rot nieuws! Zo jong nog, en dan ook nog een kleintje :( Hopelijk kunnen ze het goed behandelen.

@Brondy Druk aan het shoppen dus! Leuk hoor! Deur verwisselen is misschien wel een beetje lastig of niet? Dan maar gewoon de bovenverdieping verboden terrein verklaren!

@Mammadoe Wat rot zeg, zo vaak van die aanvallen. En dan is M. ook nog eens huilerig erbij terwijl je het zelf al zo zwaar hebt :( Hopelijk kunnen ze je snel helpen, want dit is ook niet veel...

@Debby Wat fijn dat alles nog steeds goed gaat! Zo ver ben je nog niet gekomen toch? En over een weekje heb je alweer een echo? Wel lastig met hooikoorts nu, je mag idd niet veel als je zwanger bent..

@Lwal Hoe gaat het vandaag met werken? Is het een beetje te doen? Ik zit nu inmiddels trouwens ongeveer op +13 kilo :)

@Marilouise Hoe gaat het met jullie mannetje? Is ie alweer een beetje opgeknapt?

Vandaag ook niet zo'n zin om te werken... Gisteren uit eten geweest met collega's, was wel gezellig, maar uiteindelijk was ik pas om 10 uur thuis, dus voordat ik sliep was het ook zo rond 11 uur. Wekker ging weer om kwar voor 6 vanmorgen, dus dat was wel heel erg vroeg dan. Vanavond eigenlijk sporten maar heb daar ook totaal geen zin in....

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een rust hier!

@Poemi, 13 kilo nu? Nou ja, dat valt toch best nog wel mee? Laatste weken kom je toch minder aan? Hoeveel was je de vorige zwangerschap aangekomen dan? En was het er toen snel vanaf?

@Brondy,ah! Een sleutel op de deur, heel verstandig! Mijn familie zou vast no proberen het slot open te krijgen haha. Mijn zusje is zo'n nieuwsgierig aagje!

@Ml, is R. Alweer opgeknapt?

@Debby, gaat alles nog steeds goed?

@Lwal, hoe gaat het met jou en je nieren? Nog laat gehad?

@Linnie, kleine meid hier nog altijd een flesweigeraar. Als ik straks die operatie moet dan moét ze wel uit een flesje drinken. Dus ik begin behoorlijk zenuwachtig er van te worden....

Had eergisternacht weer een aanval gehad, dus ze volgen elkaar nu snel op. Heb bijna angst om te eten, want ik weet niet zo goed wat een aanval triggert. Met als gevolg dat ik het dus vaak zwart voor me ogen krijg bij het opstaan enzo. Straks naar de HA, omslachtig gedoen....dan krijg ik als het goed is weer een doorverwijzing voor de chirurg.

Met M. gaat het gelukkig super goed! Ze is helemaal weer relaxed. En ze slaapt snachts ook langer door! Had haar eergisteren om 23.30 gevoed en toen kwam ze weer en was het al licht buiten!!! Wist niet wat me overkwam haha.
    Gisteren waren mijn vriend en ik 6 jaar samen. Hij was de hele dag weg voor werk jammer genoeg. En erna hebben we eigenlijk zitten praten omdat ik niet blij ben met hoe het nu allemaal met 'ons' gaat. :(

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: erg he dat fles weigeren. Van de week pakte ze hier ineens de fles, en daarna weigert ze weer. Hoewel ik het idee heb dat het niet ecth weigeren is maar niet weten wat ze ermee moet.
    En lekker dat M weer lekker rustig is en je goed hebt kunne slapen.
    Hoop voor je dat je snel geholpen wordt voor je gal, en dat M dan ook goed uit de fles drinkt.
    Maarre, een goed gesprek is soms ook wel nodig toch. Wij hebben het hier ook al vaker gehad, er is natuurlijk ook wel veel veranderd nu in je leven. Maar komt vast allemaal wel weer goed.

@poemi: nog maar een paar weekjes werken , lekker aftellen.

@brondy: je bent dus al lekker kleertjes aan het shoppen voor de kleine.

@cinnepinnetje: Dat is schrikken, dat soort berichten komen altijd hard aan. En dan ook nog een dochtertje van 1,5 jaar. Hoop dat het allemaal goed te behandelen is en ze er op tijd bij zijn.

Hier is het heel druk. jaylie is enorm onrustig. De hele avond alleen maar huilen, niets is goed, ook niet rustig aan mijn borst drinken.
    Ze overstrekt dr nekje heel erg, en heeft echt een voorkeurshouding. Was van de week bij de fysio, ook een vriend van ons, die raadde aan om naar iemand te gaan, daar is hij ook met zijn zoontje geweest en hielp heel erg. Heb haar gister gebeld en ze zegt met 2 a3 behandelingen is het verholpen, en zal ze ook een stuk rustiger zijn.
    Heb een aantal verhalen gehoord en bij iedereen hielp het.
    Voor degene die benieuwd zijn, site is madeleinedejong.nl. Scheelt me uitleggen wat het is.

Maar ze weigert nog steeds de fles. Gister sabbelde ze elke keer op mijn pink, maar ze had geen honger, had net veel gegeten maar bleef onrustig, toen heb ik speen gepakt en die pakte ze. Ze werd er echt helemaal relaxed van, ze was ontspannen en huilden niet, lag heel tevreden bij me.
    Maar ging haar later nog even voeden en toen werd ze weer onrustig, huilen, speen niet, pink niet, uiteindelijk ging ze wel om kwart voor 1 slapen. En slaapt ze ook door tot 9 uur, scheelt wel weer, maar weet soms echt niet meer wat ik moet. Voel gewoon constant spanning in dat lijfje, en altijd overstrekken. Ben benieuwd maandag.

Deel Deze Pagina