Hoi dames, Het etentje was heerlijk en het door slapen ging super! In de maand juni gaat onze kleine elk weekend naar me moeder. We hebben wat feestjes en bruiloft dus dat is ook wel lekker al miss ik haar wel het is toch fijn om samen te zijn! We zijn nu op vakantie en het is hier heerlijk! We relaxen zo dus komen uitgerust terug hihih. Verder ga ik morgen even bijlezen want we gaan naar de supermarkt en dat is totaal 1 uur rijden dus voordat we terug zijn is het bijna weer donker hihih.
Hey meiden Ben al tijdje niet geweest, druk druk druk Reageer vanaaf op de rest maar moet nu even mijn frustratie kwijt. Ik heb jullie een tijdje geleden verteld over mijn buurvrouw K, dat haar vriend verslecht zaad heeft door chemikuren. De 1e zaadtest was super slecht en zou alleen ICSI mogelijk zijn, maar bij de 2e test bleek zijn zaad vele malen beter waardoor IUI mogelijk is en er zelf een kleine kans bestaat dat ze natuurlijk zwanger kan worden. Ze hebben de IUI doorgezet. Tijdens de 1e IUI bleek dat zijn zaad weer iets verbeterd is. Vandaag mag ze testen en hoewel ik het haar heel erg gun vind ik t toch niet helemaal eerlijk. Niet tegenover mij maar tegen over alle andere stellen die minimaal een jaar moeten wachten voordat zij überhaupt geholpen worden. Mijn buurvrouw is namelijk nog geen 5 maanden geleden gestopt met de pil. Maar goed, ben wel benieuwd of zij vanavond al positief test.
Hoi meiden, Nou, hier ben ik ook weer ff! Jullie hebben niet 10 pagina's volgekletst zoals ik dacht, dus dat scheelt alweer! Sorry dat ik zo weinig heb laten horen, maar had er echt ff geen puf voor. Ik heb zo ontzettend weinig energie. Mn moeder vertlde dat ze dat bij mij ook de 1e 12 wkn had, dus ikhoop dat het snel over is. Futloos gewoon... Verder af en toe een vlaagje misselijkheid. Maar verder gaat alles goed. Ben wel erg opgezet en ik heb totaal geen eetlust voor het avond eten. Verder snoep ik me een ongeluk deze en vorige week (ik hou normaal NIET van snoep :S) als ik zo doorga, kom ik wel 30 kg aan haha! Dus daar ff mee kappen nu... Nou, morgen weer echo, toch heel spannend. Maar ik moet zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb. Ik hoop dat dat mee telt Hoe is het verder met jullie? Mammadoe,hoe was het bij de chrirug? En meiden, leuke moederdag gehad zag/las ik op FB! ML, ik heb gezien dat je me voor een ZP groep hebt uitgenodigd, ik doe daar (nog) niet aan mee... sorry. Vind dit al lastig bijhouden haha!
Geeft niet hoor debby, ik doe er ook heel weinig mee, maar heb iedereen die ik van hier in mijn list heb staan uitgenodigd hij is namelijk niet te vinden omdat het geheim is. Dus voel je niet bezwaard al vindt ik het wel leuk te weten wie wie is na 3jaar forum Hoe was het bij de.chirurg mammadoe
Linnie: Wat goed dat dat het zo snel effect heeft die therapie! Hoe ging het vandaag met haar? En eindelijk de fles.. Jeej!! Mammadoe: haha ja misschien is afdwingen wel een goed idee! Zag op fb dat je vrijdag geopereerd moet worden, spannend! Hoe lang moet je dan nog blijven? En is het een lang herstel? Claudia: Geniet van je vakantie! Brondy: Ja dat is idd niet helemaal eerlijk tegenover mensen die heel lang moet wachten op medische actie! Debby: spannend morgen weer echo!! Hoe laat heb je die? Zie net dat je alweer 8 weken zwanger bent, wat gaat dat snel! Ik heb er bij jou ook de volste vertrouwen in dat het allemaal goed is! En die moeheid is vervelend he.. Ik had daar toen ook veel last van! Hier enorm last van de hormonen.. Had gisteren op mijn werk een discussie met een collega en toen moest super hard huilen, kon er ook niet mee stoppen. En vanmorgen had ik het thuis weer.. Voel me echt even rot! Moet nog 9 weken werken (waarvan 1,5 week vakantie) en kan niet wachten tot die voorbij zijn! Ben er echt even klaar mee... Verder vandaag weer echo gehad, was weer leuk! Helaas wel de laatste x omdat ik zo al te ver zwanger ben.. Dat wordt afkicken! Ze ligt trouwens al 6 weken bij elke echo in stuit.. Dus hoop dat dat nog gaat veranderen!
Zo heb nu even tijd gehad om alles bij te lezen. @ Lwal jammer is dat dan he? nu moet je flink gaan afkicken, je gaat haar vast missen Och jeetje, zo erg last van de hormonen?? Vervelend lijkt me dat. Hopelijk gaan de wekend snel voorbij. Nu eerst een lang weekend, of geldt dat bij jullie niet?? @ Debby Vandaag de echo??? En alweer 8 weken, gaat de goede kant op. Hopelijk kun je vandaag al een mooi klein wurmpje zien. @ claudia Lekker genieten van jullie vakantie!!! @ mammadoe Zag op fb dat je galblaas wordt verwijdert?? @ linnie wat fijn dat de therapie gelijk zijn werk doet. Jaylie was druk in jouw buik? Voelde jij haar heel veel? En met hoeveel weken al? @ marilouise ik zag het inderdaad ook, dat van fb. Dacht al huh? zoveel emails kijk er wel eens op, maar reageer nog niet zoveel. Wacht eerst wel ff tot de kleine er is. Want de meeste die reageren hebben volgens mij allemaal al 1 of meerdere kids. Heb ik nu iedereen gehad?? Alleen nog vandaag werken, heerlijk en dan lang weekend. Vorig weekend hele weekend vol. Vrijdag uiteindelijk niet zoveel gedaan was bij mijn ouders, omdat manlief naar zijn dispuut ging. Zaterdag eerst moederdag bij schoonouders, daarna moederdag bij mijn ouders (lekker uit eten geweest) en 'vroeg' naar bed. Volgende dag om 5 uur in de ochtend richting Spa (Belgie), omdat manlief toch mee ging doen met een wedstrijd. Rond 22 uur weer thuis. Gelukkig wel even geslapen in de auto, manlief reed en dan val ik snel in slaap. Dit weekend ook weer helemaal vol Maar volgend weekend lekker naar Milaan
@brondy: lekker naar milaan. Ja Jaylie was best druk in mijn buik, maar dat drukke kwam pas vanaf 30 weken ongeveer denk ik. Ik voelde haar rond de 20 weken goed, maar nog niet zo regelmatig. Maar ze heeft naar mijn idee bijna altijd in stuit gelegen, dus voelde de trappen onderin. En pas veel later kon ik bovenin dr hoofdje voelen en daar kon ze aardig mee duwen. @lwal: aah je laatste echo. Leuk he die hormonen. @debby: haha, lekker aan het snoepen dus. @mammadoe: is het al gelukt met het flesje? zag dat je vrijdag geopereerd gaat worden. Ik zit thuis met een borstontsteking. Wat doet dat pijn zeg, en koorts. Voel me flink belabberd. NU een kuurtje gekregen, hoop dat het snel over is.
@Linnie, ah gatferdamme! Dat schijnt echt super naar te zijn! Ik dacht trouwens dat je dat vaak in het begin krijgt en niet na al die weken die jij al borstvoed pas.... Dus ik was al opgelucht en dacht dat ik het dan niet meer zou krijgen. Niet dus... Nou veel beterschap meid! M. is nog niet aan de fles, ook geen tijd gehad om te oefenen gisteren, maar ben vandaag eindelijk eens vrij, dus ga het zo weer ff proberen. @Claudia, lekker op vakantie! Hopelijk daar beter weer dan hier, wat een schijtweer zeg! En zo vaak uit logeren? Wat knap dat jij dat kan. Ik zou het niet kunnen! @Brondy, Super zeg, naar milaan. Met een vriendin ging je toch?! @Lwal, ja even afkicken dan na al je echo's haha. Heel herkenbaar dat huilen. Ik huilde echt weer zoals ik als kind kon huilen, zo ontroostbaar. En terwijl je huilt denk je: Waar slaat dit eigenlijk op, maar ja, af en toe lucht het wel even op toch! @Debby, hoelaat heb je de echo? En ik heb mijn hele zwangerschap niet kunnen genieten van (warm)avondeten. Is heel irritant. Lekker veel koude maaltijdsalades eten ofzo @Ml, ja het zal ook wel leuk zijn die zelfgemaakte meuk Alles wat je kind maakt is natuurlijk schattig of je er nou wat aan hebt of niet. @Hier, gisteren de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Gelukkig was mijn schoonmoeder mee om te helpen met de kleine. Ze wilden me over 3 weken operenen, maar ik zit daar niet op te wachten, want dat is een week voordat ik weer aan het werk ga. En bovendien zit ik dan nog 3 weken lang met die kloteaanvallen. Dus toen kon ik bij een andere arts as vrijdag terecht. Maar is wel in ene dichtbij en had net ervoor alle complicaties aangehoord, dus werd spontaan zenuwachtig! Bovendien gewoon nog altijd vervelend met M. die voeding word drama vrees ik....óf ze heeft zo een honger dat ze dan het flesje uiteindelijk maar neemt, óf mijn vriend moet haar fingerfeeden net zoals in het begin. In de nacht mag ze niet bij mij blijven, maar overdag mogen ze waarschijnlijk wel wat vaker langskomen. 12 uur lang geen bv, dus daarna wil ik haar gewoon bij me hebben om te kunnen voeden. Ik moet dus 1 nachtje blijven als alles goed gaat. Als het niet goed gaat en ze me moeten opensnijden, dan moet ik 4 nachten blijven. Hopelijk gaat het dus goed..... Op zich is het herstel vrij snel, ik denk hooguit een week ofzo. Maar we zullen het wel zien. Het komt er in ieder geval op neer dat ik deze week in totaal 5 dagen in het ziekenhuis zit.....leuk hoor, verlof
@Mammadoe: Zo wat vervelend allemaal zeg! Hopelijk is het snel voorbij. Ja het moet maar anders kan ik zelf ook nergens heen en heb er ook wel moeite mee als ik der afzet maar als ik dan eenmaal weg ben gaat het wel! Moet ook niet thuis blijven. Het weer is hier super ben al aardig verkleurd dus we zijn niet voor niks weg hihih. @Brondy: Milaan echt super leuk! @Linnie: Hopelijk is het snel over. @Lwal: In stuit oke miss draait hij/zij vanzelf nog. Wel erg leuk van de echo's! jammer dat dat nu klaar is.
Hoi meiden! Sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen! De dagen gaan zo snel voorbij met zo'n kleintje. Heb niet altijd tijd om op de computer te gaan Maar alles gaat goed met Sara en mij! Ben weer opgeknapt van de bevalling en kan weer alles doen. Wel fijn hoor! Met Sara gaat het ook goed! De eerste dagen is alles nog zo onzeker vond ik. Als ze dan huilt, dat je niet goed weet wat ze wilt. Maar nu weten we dat steeds beter, erg fijn! 's Nachts slaapt ze netjes in haar eigen bedje en komt om de 3 a 4 uur voor een voeding. Overdag gaat dat nog niet altijd goed, haha. Maar dat zal vast nog wel komen Ga nu eventjes een stukje bijlezen, want straks krijgen we weer visite.
Meiden, allemaal nog bedankt voor jullie felicitaties, hartstikke leuk! En echt veel meiden geboren in dit topic he! Claudi6a, we wisten niet wat het was, een jongen of meisje Veel plezier nog op vakantie he! Cinnepinnetje, fijn dat het allemaal goed gaat met je! En hoe gaat het met de hond? Jeetje, wat heftig zeg van je collega! Jessie, soms te druk om te computeren, kan het me helemaal voorstellen met 2 kleintjes! Lwal, vervelend dat de kleine je urineleiders verdrukt! Hopelijk helpen de zwaardere pijnstillers! Gaat het verder allemaal goed met de zwangerschap? 6 kilo aangekomen valt nog wel mee toch? Ik ben uiteindelijk toch nog 14 kilo aangekomen. (was 10 kilo tot mijn verlof, toen iets te veel gegeten denk ik, haha) Gaaf dat vrienden van jullie ook zwanger zijn! Mammadoe, wat heftig van je aanvallen zeg! Wat een nasleep idd van je bevalling, niet leuk! En jij en je vriend 6 jaar samen, nog gefeliciteerd! Wel goed gepraat nog daarna? Wel fijn dat je vrijdag al geholpen kan worden, maar je hebt zo niet echt een leuk verlof gehad. Marilouise, fijn dat het met R alweer wat beter gaat! En wat een leuke moederdagcadeautjes! Linnie, fijn dat Jaylie overdag een goed ritme heeft. Nu 's nachts nog en leuk dat ze nu uit het flesje drinkt! Wanneer moet je weer gaan werken? Wat fijn dat het bij de therapeut zo goed heeft geholpen! Dat is niet zo fijn, een borstontsteking! Beterschap! Debby1, lees in je onderschrift dat je een goede echo hebt gehad, echt superfijn!! Brondy, ik zie dat jullie een jongetje krijgen, wat leuk zeg!! Poemi, fijn dat het bij de vk nog allemaal goed is! Wel hopen dat de kleine nog gaat draaien @ moederdag, heb een mooie bos bloemen gehad O ja, als jullie op visite gaan met de kleintjes, hoe doen jullie dat? Neem je dan de kinderwagen mee waar ze in kunnen slapen? Hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Goedemorgen meiden! Gisteren de echo was super goed! Schrok eerst wel, want ik dacht dat ik niets zag, dus ikke: "Het klopt niet he??" En toen: Jawel hoor,zeker wel, kijk maar! Nou, er is dus nu echt al iets meer te zien joh! In 2 wkn tijd, wow! Je kan het hoofdje al ondrscheiden, heel leuk. Heb wel een cyste, maar dat is hopelijk weg bij de 12 wkn, dan is er niets aan de hand. De baby bewoog zelfs een beetje af en toe. Volgende week counselling gesprek, ook wel weer leuk. Zo gaat het indd steeds een beetje sneller. Mijn moeder en ik gaan 1 x per jaar een dagje sauna doen. Dit was voor a.s. woensdag gepland, maar heb ik dus afgezegd. Nu gaan we naar Utrecht dagje winkelen en high tea-en. Wel heel veel zin in en afgesproken dat we dan stiekem vast een klein setje ofzo gaan kopen haha! Leuk Voel me nu wel echt een stuk zekerder! Heb ook al die gratis babyboxen online besteld hahaha We gaan het komende 2 weken waarschijnlijk ook wel langzaam een beetje vertellen. Dit weekend is er een tentfeest, dus ik BOB, maar normaal gaan we altijd op de fiets. Hoop dat het niet zal opvallen, wil het nog niet vertellen. Maar ik wil eerst dat mijn manager het weet voor het de dorpen rond gaat. En die hoop ik maandag te spreken. Hoop dat ik er nu langzaam lekker van kan genieten. @ Lwal, wat balen van dat ze in stuit ligt. Hopelijk verandert het nog indd, kan toch nog tijd genoeg? En jij nog 9 weken, wauw! Dat gaat ook heeeeel snel De emoties snap ik wel, ik denk dat ik dat ook wel kan hebben hoor! Ben normaal al zo'n lekker emo ding hahaha @ Linnie, beterschap met de borstontsteking, bah... wel fijn dat het met Jaylie goed gaat @ Mammadoe, da's echt geen leuk verlof zo nee... heb enorm met je te doen. Hoe vervelend het ook is, beter dat er nu wel wat gaat gebeuren! Hoop dat jullie het allemaal redden met M. en de voedingen!! Ik moet indd maar aan de maaltijdsalades enzo... pfff @ Brondy, lekker hoor Milaan! En alweer bijna 20 weken echo zie ik ook super snel gaat het he! Geniet van je lange weekend! @ Viev, lekker aan het genieten van de kleine meid dus. En wat fijn dat je nu al zo opgeknapt bent en lekker een ritme begint te krijgen.
@debby: wat fijn dat de echo goed was. En leuk dat je het al kon zien bewegen. Ben je ondertussen wel al wat minder onzeker? @viev: ik moet over 3,5 week weer werken. Zie er wel tegenop, maar dan vooral haar naar het kdv brengen. Maar als ik weg ga en ik blijf ergens best lang neem ik de kinderwegen mee, zo kan ze iig lekker liggen en slapen. Maar overdag heeft ze nog niet echt ritme? Herkenbaar, haha. Geef je nou borstvoeding of flesvoeding? @mammadoe:is het nog gelukt met flesje? het zit je idd echt niet mee zo he. Je hele verlof met pijn rond gelopen en ziekenhuis bezoeken. ben echt trots op Jaylie, gisteravond om kwart voor 9 laatste voeding gehad. Normaal heeft ze 2 avond voedingen, nu maar 1. Misschien was het maar eenmalig hoor, dat weet ik niet.
@ linnie Niemand heeft het zien aankomen, wij niet maar broertje ook helemaal niet. Hij was zo verdrietig, mijn moeder belde vanmorgen dat die naar huis was gekomen en hij echt bijna niet kon autorijden. hij heeft 2 x moeten stoppen. En thuis had die als een klein kind bij dr uit zitten huilen net als toen onze paps overleed. Dat deed echt wat met me. Hij is nu heel hard aan het blokken, hij is aan het afstuderen, maar heeft het echt heel pittig nu. Hij zei vanmorgen ook tegen me van ik snap het gewoon echt niet, hij zegt we hebben het over de toekomst gehad voor zover dat kan. Hij is nu bijna klaar met deze opleiding en door haar studie enzo, hebben ze "samen" besloten dat hij voorlopig ook nog zou blijven studeren dus hij gaat na de zomer door met een nieuwe studie. dit kan natuurlijk geen kwaad, maar waar komt het dan ineens vandaan. Ja kan wel zeggen dat we er allemaal stuk van zijn.
@ linnie, jazeker, langzamerhand gaat het vertrouwen steeds meer komen zeker na de echo van gisteren! @ ml, wat een vervelend nieuws... waren ze al lang samen en kon je goed met haar?
Linnie: he bah.. Borstontsteking! Hoe gaat het nu met je?? Mammadoe: Spannend morgen.. Hoop voor je dat je je snel weer beter gaat voelen! En dat je nog even lekker van je verlof kan genieten!! Hoe laat moet je morgen? En is het nog gelukt met de fles? Debby: Wat heerlijk dat je weer een goede echo hebt gehad Lekker genieten nu meid!! Heb je nu met 12 weken weer een echo? En leuk dat je het langzaam aan gaat vertellen! Viev: Fijn dat het zo goed gaat met jullie en lekker je ritme beginnen te vinden.. Heb je nog een foto van de kleine meid? ML: Wat rot van je broertje! Daar zal hij wel goed ziek van zijn! Hier een dagje naar een speelpark geweest met vrienden en 4 kleine kids in de leeftijd van 0 tot 7.. Erg gezellig, maar ook errrrrggg vermoeiend! Lig nu knock out op de bank haha Morgen controle in het ziekenhuis voor mijn nieren, ben benieuwd!
@Lwal, succes morgen @Linnie, hoe is het nu met je borstontsteking? @Ml, sneu voor je broertje zeg Ik zit er even aardig doorheen. Beetje een emotioneel wrak. M. weigert alle soorten flesjes en wilt niet eens meer op een pink zuigen zodat we kunnen fingerfeeden. Zij jankt en ik stiekem ook in de andere kamer Morgen word dus echt zwaar. Die operatie is kut maar dat mijn lieve kleine meid de hele dag van de honger de boel bij elkaar zal schreeuwen is nog veel zieliger. Ben er even helemaal klaar mee! Alles zit even tegen.kutzooi!