Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@linnie tegen half 11 is meneer stil geworden en gaan slapen, hij was niet aan het huilen alleen maar kwekken, de uitknop helaas nog niet gevonden.

vervelend dat J. zo heftig reageert op prikkels, ik heb daar geen ervaring mee, ik moet heel eerlijk zeggen dat wij r. bijna nooit mee hebben genomen in het begin. Dat kwam doordat dat door de kinderarts geadviseerd werd. R had bij zijn geboorte een slechte start en schrok zich helemaal lam bij alles wta die hoorde , dus wij kregen het advies hem niet bloot te stellen aan prikkels de eerste 3 maanden, nu was dat niet zo heel moielijk. Ik ben redelijk ouderwets met de opvoeding, en vindt het fijn als ik op evrjaardag of wat dan ok zit ook te kunnen genieten. Dus ik regelde oppas of 1 van ons ging alleen.
    na een maand of 4 werd het minder heftig het reageren op prikkels, maar nog steeds kan hij sommige dingen slecht verwerken ,daar heeft hij echt moeite mee.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    even snel
    dit is mijn buik bij ong 17 weken, is inmiddels al wel gegroeid maar nog geen foto van gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een stilte hier! Iedereen van het weertje aan het genieten?

Brondy: Wat een schattig buikje! Bijna 20 weken zwanger alweer zeg!!

Linnie: Oh daar zit wel wat in van die prikkels. Dat die kleintjes daar al zo'n last van kunnen hebben zeg.. Gaat het nu weer beter na de therapie?

ML: Slaapt de kleine man al wat beter?

Gister uitslag vd nieren gehad in het ziekenhuis.. En alles was nog hetzelfde, waardoor de pijn nu dan minder is wisten zij ook niet. Over een paar weken weer controle!

Ik vertelde toch laatst over die kennis die gewoon rookt tijdens haar zwangerschap.. Nou ze is nu 35 weken en kreeg en echo en wat denk je.. Heeft die kleine een groeiachterstand!! Je weet natuurlijk niet zeker of het door het roken komt, maar die kans zit er wel in.. Wat kan ik daar boos om worden!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: denk ook wel dat de groei achterstand door roken komt hoor.
    Zonde he. Ik snap dat ook niet hoor.
    Met jaylie gaat het weer super. Heerlijk ontspannen en vrolijk, en ze heeft soms hele verhalen, haha.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zoooo ik meld me ook maar weer eens. Even druk met mijn herstel en het weer geweest!

@Lwal, ja lekker roken tijdens de zwangerschap, hoe dom kan je zijn!! Geef je je kind direct een slechte start. Fijn dat jouw nieren minder opspelen dan in het begin.

@Linnie, fijn dat het al beter met dat overstrekken gaat. Enne...als je zo graag een draagdoek wil....het is nog niet te laat hoor! Als je er nu 1 koopt kan je er nog heeeel lang plezier van hebben. Althans, als je een geweven doek koopt, want die van katoen zijn meer voor de eerste maandjes, daarna wordt de baby te zwaar voor de stof en lubbert het uit.

@Brondy, wat een schattig puntje! Hoe voel je je?

@Ml, alles goed? Nog klanten de laatste tijd?

Vandaag heeft M. haar eerste prikjes gehad, zo zielig! Maar gelukkig gaat het goed met d'r. Aan het einde van de middag werd ze wat huilerig en hangerig dus toen heb ik d'r een zetpil gegeven en sindsdien slaapt ze lekker en ik ze relaxed.
    Ik heb vandaag een groot opblaasbad in de tuin opgezet en heb de hele middag lekker daarin in de zon gelegen en even met die meid erin, maar het water vond ze denk ik iets te koud. Ze is momenteel bezig haar handjes en voetjes te bestuderen en lacht heel veel. Echt genieten!

Met mijn herstel gaat het goed. Mijn buik voelt nog niet helemaal normaal, maar ik ben alweer goed op de been. Ben nog wel erg moe. Zit nu ook helemaal in te storten!
    Verder een beetje teleurgesteld in sommige mensen. Mijn moeder is vrijdag in het ziekenhuis gekomen, maar heeft erna helemaal NIETS meer laten horen :$:( Niet eens even een belletje hoe het gaat of ik me red en eventueel wat hulp zou kunnen gebruiken. En dat zit me dus zo dwars!
    En een vriendin van me, heeft na de geboorte even gesmst en een kaartje gestuurd en vervolgens niets meer laten horen! :x Ondanks dat ik toch wel even wat pittige dingen heb meegemaakt de laatste 2 maanden. En in ene had ik gisteren een app-je, ze vroeg niet hoe het was, alleen maar of ik nog een plekje voor haar wist wat ze kon gebruiken voor haar stage! Dan spoor je toch niet!?!?!?! :x:$
    Dus heb niet meer gereageerd en ze mag die 'vriendschap' ergens stoppen waar de zon niet schijnt!

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Ik kom maar eens wat plaatsen hier!

Linnie: Fijn dat het weer beter gaat met Jaylie!!

Mammadoe: Wat vervelend zeg van je 'vriendin' zo kom je er pas achter wie je echte vrienden zijn!! En ook niet leuk van je moeder, heb je inmiddels nog wat van haar gehoord?
    Zag de foto op fb van jullie in het badje, wat heerlijk zeg!!!

Hier is gisteren de babykamer geleverd :D Maar helaas past de commode niet door het trappengat, dus nu gaan we proberen om het via een raam boven te doen. Ik wil dat natuurlijk vandaag nog gedaan hebben want ik wil gaan inrichten!!! Zo eens kijken of we wat sterke mannen geregeld krijgen.

Verder zwellen mijn voeten 's avonds lekker op met dit weer.. Heb niet eens enkels meer haha! Achja, nog 3 maanden ;)

Geniet allemaal van het weekend!!

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: het is echt super rustig.
    Maar hoop dat de commode lukt vandaag, als je het eenmaal in huis hebt kan je niet wachten he.
    Ooh lekker die enkels, maar idd nog maar 3 maanden, maar misschien wel nog 3 warme maanden, dat is minder als je hoogzwanger bent straks lijkt me.

@mammadoe: Zag ook je foto van het badje, ben jaloers, lijkt mij ook wel wat.

Wat een top weer he, maar binnen bij ons nietuit te houden. De heledag de zon naar binnen. Was gisteravond 27,5 graad binnen.
    Arme jaylie.

8. marilouise

ik zal ook weer even wat posten, ben zo druk momenteel kom nergens aan toe.
    Hier gaat het goed, r. speelt de hele dag buiten wil niet slapen overdag tenzij die omvalt en is mega bruin aan het worden (zeker als je bedenkt dat die heel bleek was/ is ) maar dt kan ook niet anders met 2 ouders die snel kleuren. zou toch goed moten komen, zijn haar is ook al heelmaal aan het oplichten zo schattig.
    verder een echte peuter aan het zijn, nee is nee en zeker bij meneer maar als wij nee zeggen moet het toch maar ja worden anders wordt meneertje boos. Papa is daar nogal gevoelig voor.

gisteren heel leuk nieuws gekregen onze beste vrienden zijn na 3,5 jaar proberen zwanger te worden eindelijk in verwachting, wel nog heel pril. Ik vindt het ook erg eng dat ze het al verteld hebben, ze is nu 8 weken ja hoor 1 dag na onze zoon uitgerekend dus ik zei al de 9e is al bezet he. ) ze krijgt pas over 2 weken de 1e echo dus nu duimen dat alles goed is, ze zouden nu de molen ingaan. hopelijk niet nodig dus:D

verder ja druk met klanten, komende week een wat rustigere week week erna compleet gekkenhuis. dus die indeling wil ik nog wel wat wijzigen. en na ja rustig morgen komt de familie voor algeheel onderhoud hihi en dan moet ik er 5 doen. even in de ochtend en wil mijn eigen voeten ook nog even doen. Maar het is de week van de pedicure dus we doen het met nog meer liefde als normaal.

het afvallen gaat ook nog steeds gestaag zit nu op ruim -15 accupunctuur ben ik door de drukte even mee gestopt maar het gaat goed nog steeds, er staat een crosstrainer in huis sta er iedere dag op wordt steeds strakker. dus volgend jaar ga ik strak op vakantie.

Morgen gaan we ook nog even onze tent opzetten (we hebben een hele mooie tent gekregen van mijn oom en tante maar we willen even ene indicatie en wat maten hebben we moeten tenslotte toch alles aanschaffen) en verder aan het bedenken wanneer we volgend jaar gaan enzo.

ik lees hier braaf mee, zie allemaal mooie foto's op fb voorbij komen, zag mooie buiken, lees dikke voeten en enkels, ik zou zeggen wie wil ontspannen kom langs voor een voetmassage! :p
    Dames de kleine is wakker op naar het zwembad.

tot snel

9. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Poemi, wat lekker dat je nu verlof hebt! Is ook prachtig weer! Lekker van genieten! En wat leuk dat je een draagdoek hebt gekregen!

Lwal, wat gaaf je dat naar NY gaat, ontzettend veel plezier! En daarna ook nog lekker naar Scheveningen, leuk zeg!

Linnie, mij leek het inbakeren ook heel heftig, dus vandaar idd de puck a baby. Al hebben we hem nu de laatste dagen niet meer gebruikt. Sara heeft nu een beter ritme en slaapt zelf beter, dus daarom proberen we nu zonder.
    Hoe bevalt hij bij jou?
    Wat fijn dat het nu weer zo goed met Jaylie gaat!

Brondy, wat een mooi klein buikje zeg!

Mammadoe, M al haar eerste prikjes gehad, sneu zeg! Wat leuk dat ze zoveel lacht, lijkt me echt geweldig!
    Fijn dat het met je herstel goed gaat!
    Wat jammer zeg van je moeder en van die 'vriendin'! Kan me voorstellen dat je er teleurgesteld in bent. Je moeder ondertussen al gesproken?

Marilouise, fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat R lekker buiten speelt! Wat leuk dat jullie beste vrienden nu zwanger zijn!!
    En wow, al 15kg afgevallen, doe je goed zeg!

Hier gaat het ook allemaal goed! Sara heeft sinds vd week ongeveer hetzelfde ritme en slaapt nu beter en drinkt ook beter. Ze krijgt nu 90cc maar dronk eerst niet alles op en nu drinkt ze bijna iedere keer heel de fles leeg. Daardoor slaapt ze ook meer, dus gaat echt goed! De puck a baby gebruik ik sinds een paar daagjes niet meer, omdat het zonder nu ook goed gaat.
    Wel lekker hoor, als ze 's middags paar uurtjes slaapt. Kan ik ook wat voor mezelf doen (in de tuin zitten met een boek ofzo :D)
    Lekker weer nu he!

Gaan jullie nog leuke dingen doen met het pinksterweekend? Wij hebben vanochtend visite gehad en willen morgen even naar de Prenatal gaan. Verder nog niet zoveel plannen.

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey Meiden,

Ik heb ook geschitterd van afwezigheid, maar zat het hele weekend heerlijk in Milaan. Heb echt ontzettend schattige kleertjes gekocht, zal wel even een foto posten zo.

@ lwal
    Is het nog gelukt met de commode??
    Vervelend dat je zulke dikke voeten krijgt, heb ik gelukkig nog geen last van. Hopelijk valt het warme weer mee de komende tijd en wordt het mooier als je verlof hebt ;)

@ Linnie
    och jeetje, bij ons bleef het ook al zo warm in huis, vervelend he??

@ mammadoe
    He dat is niet leuk :( zo weet je wel weer wat je aan die vriendin hebt helaas.
    Zag ook je bad(je) op fb, wauw wat lijkt mij dat een fijn ding zeg!!
    Ik voel mij trouwens verder prima, vandaag de 20 weken echo, vind het toch best wel spannend :)

@ marilouise
    Oh dat lijkt me heerlijk een voetmassage, maar ben bang dat jij niet echt bij mij in de buurt woont :(

@ viev
    Mooi dat alles goed gaat, heerlijk dat je nu verlof hebt lijkt mij.
    Mijn buik groeit niet zo heel snel, maar ach dat geeft ook niet.

Iedereen een goed weekend gehad verder????

Ik zat dus heerlijk in Milaan met een vriendin, hebben veel gewandeld en geshopt. Hebben het zeer naar ons zin gehad. Elke dat vroeg op en weer vroeg naar bed. Gister avond rond 20 uur waren we 'thuis' en zijn we nog even met z'n 4en wat gaan eten. Onze kerels kwamen ons ophalen :) heb voor mijzelf uiteindelijk niet zoveel geshopt, wat make-up en dat was t wel. Maar er was een Disney winkel en tja het was al een slecht idee om mij daar naar binnen te laten eigenlijk :) ben er 2x naar binnen geweest en heb natuurlijk ook wat gekocht. Die vriendin weet niet dat wij het geslacht weten en vonden allebei dat dit ook wel voor een meisje kan, hihihi

Bijgevoegde bestanden:

11. marilouise

@brondy, ik ben geen disney fan maar vindt dit wel heel schattig.

Dames wat is het hier rustig geweest zeg de afgelopen dagen ook ik zat heerlijk in de zon hoor we zijn inmiddels goed bruin met zijn allen.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Waar is iedereen:( Allemaal van het hele mooie weer genoten denk ik.

@ml: lekker hoor een bruine kleur. jammer dat het mooie weer nu weer over is. Vind het echt zoo jammer.

@brondy: dus milaan was geslaagd. Lekker hoor.

Hier gaat alles weer goed, van de week was ze weer heeel onrustig. Was die week ervoor ook op dezelfde dagen, misschien dat het een reactie was van de behandeling. Nu is ze helemaal vrolijk al 3 dagen en gaat het super.
    Gisteravond viel ze om half 9 in slaap en werd pas om half 5 wakker. Top. Normaal geef ik haar rond half 10 nog wat eten, maar dan slaapt ze ook wel langer in de ochtend, maar dit vond ik ook wel super hoor.
    Over twee weken moet ik weer werken:(. Ik wil echt niet, en nou vind ik het werken nog niet echt heel erg, maar dat ze naar het kinderdagverblijf moet. Heb er vanochtend gewoon al om zitten huilen. En dat terwijl ik zelf ook in de kinderopvang werk, en ik weet ook dat als ze er eenmaal zijn het vaak helemaal goed gaat en ze het leuk vinden. Maar je eigen kind is toch wel heeel anders, had ik echt niet verwacht.

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hier inderdaad ook van het mooie weer genoten de afgelopen week. Nu is het helaas weer behoorlijk fris hier :(

@Linnie Over 2 weken alweer aan het werk, wat gaat dat toch hard! Het is ook best wel moeilijk om je kindje weg te brengen, ook al weet je dat ze wel goed verzorgd zal worden. Heb je binnenkort een wendag of heb je die al achter de rug? Wel fijn dat het nu toch telkens wel weer beter met haar gaat.

@Brondy Wat een leuke pakjes zeg! En heerlijk hoor, weekend Milaan. Heb je de 20-weken echo al gehad? Is toch altijd weer spannend zo'n echo. Wat een beschaafd buikje heb je trouwens nog zeg!

@Viev Fijn dat het met jou en Sara ook allemaal goed gaat. En als de puck-a-baby niet nodig is zou ik hem zeker ook niet gebruiken, zeker niet met dit warme weer. Wel lekker dat je nu ook weer een paar uurtjes op een dag voor jezelf hebt.

@Marilouise Ook lekker van het zonnetje genoten dus ;) En met je bedrijfje gaat het ook goed, fijn hoor!

@Lwal Is het nog gelukt met de commode? Ben wel benieuwd hoor, heb je al een foto van het kamertje?

@Mammadoe Zag de foto's op fb van jullie zwembad, lekker hoor! Wel jammer dat die vriendin je zo heeft laten zitten, en dan durft ze je zelfs nog ergens voor te vragen :$ Inmiddels alweer wat gehoord van je moeder? Niet leuk als ze geen interesse in je toont, zeker op zulke momenten :(

Hier afgelopen vrijdag m'n laatste werkdag gehad. Ik verveel me nu al :) Vanmorgen op controle bij de vk geweest. Ze dacht het hoofdje beneden te voelen, in m'n bekken, en de billen boven. Maar omdat ze tot 31 weken in stuit heeft gelegen en de bewegingen van de baby voor mij niet anders voelen dan de weken hiervoor toen ze dus nog wel in stuit lag, krijg ik voor de zekerheid toch een liggingsecho. Ze willen niet voor een verassing komen te staan straks. Nu dus de afspraak voor de echo staan op 8 juni. Aangezien wij volgende week een midweek weggaan kon het niet eerder, maar de echo moest wel voor de volgende afspraak bij de vk, dus dan maar vrijdagmiddag als we weer thuis komen.

Vorige week zijn we ook nog bij de huisarts geweest met ons zoontje. Het viel ons op dat zijn borstbeentje best wel uitsteekt, zeker vergeleken met andere kindjes. Nu heeft ie dus een kippenborst, is vrij weinig aan te doen, ziet er alleen niet zo mooi uit :( Maar omdat hij dus ook een afgeplat achterhoofd heeft moeten we wel voor de zekerheid naar de kinderarts om uit te sluiten dat hij geen botafwijking heeft. Ik haal gelijk de ergste dingen in m'n hoofd, slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar zullen de hormonen wel zijn....

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: lekker verlof. Wat ik het irritantste vond was dat ik wel lekker vrij was, maar bijna niets kon doen toen ik nog zwanger was.
    Maar laat idd goed nakijken of ze niet in stuit ligt hoor. Ik weet zeker dat ze bij mij ook al heeel lang in stuit lag, ook door de schoppen naar beneden en alles. En later voelde ik dr hoofdje. Ik moest met 32 weken een echo laten maken voor mijn placenta en toen lag ze ook in stuit, dat bevestigde eigenlijk alleen maar wat ik al dacht. Toen ik een week later naar de vk moest voelde ze ook duidelijk een stuit, maar bij de vorige controle had een andere vk blijkbaar opgecshreven dat het goed lag. Toen zei ik al meteen dat ik zeker weet dat het in stuit lag, maar toen zei ze ook dat het soms best moeiljk te voelen is.
    Maar laat het dus idd maar goed nakijken. Je wilt echt niet voor verassingen komen te staan straks hoor.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Na de bevalling van m'n zoontje zie ik een stuitbevalling ook echt niet zitten, daar zou ik niet eens aan gaan beginnen. Dus dan idd liever even een extra controle of ze toch wel echt goed ligt. Gelukkig heeft de vk me nu al door gestuurd voor een echo. De vk die ik bij controle had met 31 weken gaf aan dat ze pas met 36 weken verder zouden gaan kijken omdat het een tweede kindje is, maar deze vk wilde gelukkig dat de echo al voor de volgende controle met 36 weken is gedaan.

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Viev: Fijn dat S. het nu zo goed doet! Lekker genieten!

Brondy: Lekker weekendje gehad dus... En vandaag de 20 weken echo, was alles goed??? Je bent al lekker op de helft!

ML: Lekker van het zonnetje genoten dus!

Linnie: over 2 weekjes alweer werken, dat is snel gegaan.. Kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet! Gaat ze eerst nog een dagje wennen?

Poemi: oh fijn dat je nu een echo krijgt.. Hoop voor je dat je vk het goed heeft gevoeld en ze mooi gedraait is!
    En dat ken ik niet, een kippenborstje..

Hier vanmorgen bij de vk op controle geweest, was weer allemaal prima! Commode hebben we uiteindelijk toch nog via de trap naar boven gekregen gelukkig. Zal binnenkort een foto plaatsen van het kamertje.
    Verder net de eerste keer zwangerschapsgym gehad, was wel prima.. Niet heel spannend ofzo!

Morgen nog een dagje werken en dan 2 weken vrij, heerlijk!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Linnie, wat super dat ze dus gewoon al 8 uur achter elkaar slaapt! Hoelang laat ze er gemiddeld overdag tussen?

@Poemi, lekker verlof! Nu al je aan het vervelend? haha toch heerlijk vrij zijn!

@Brondy, leuk he die winkel? Ik was toen ik zwanger was in Antwerpen en daar hebben ze er ook 1. Maarre, die vriendin zal misschien stiekem wel iets doorhebben dan of niet?

@Viev, wat goed dat S. nu al in een ritme zit! Dat begint hier langzaamaan pas een beetje te komen. Soms ook nog altijd niet. Deze avond heeft ze bijna de hele avond gedronken....;)

Hier gaat alles goed. Nog altijd niet echt van mijn moeder gehoord. 1 mailtje met alleen: kijk eens op mijn blog, daar staat een lief plaatje op. Is het een plaatje van een dolfijn met een poesje :( dussss echt een gevalletje bord voor de kop.

M. is erg huilerig op het moment. Overdag gaat het goed, maar 's avonds 1 en al huilen en zeuren. Gisteren echt vanaf na het eten tot middernacht. Heb zelfs in mijn pyama buiten gelopen met haar in de kinderwagen :)
    En ze accepteerd nog altijd het flesje niet. Heb vandaag 1tje van Medela gekocht, met een soort nieuw iets, maar ook die pakt ze niet. En ook ik moet over 2 weken weer aan het werk, maar als ze dus de fles niet pakt kan ik mijn afspraken mooi afzeggen :(

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ooh nog steeds geen flesje. Wat lastig, maar dus ook geen speentje?
    Sinds Jaylie op dr speentje kan sabbelen is ze al een stuk rustiger geworden.
    Overdag laat ze er 3 uur tussen, heel soms 4 uur. Toen het zo warm was wilde ze soms wel vaker, maar heb dr af en toe ook klein beetje water gegeven.

@lwal: lekker 2 weken vrij, dan ga je naar new york toch?

@poemi: ja lekker eerder laten controleren hoor, dan zal je overgedragen worden aan de gyneacoloog. Was bij mij tenminste wel.

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Brondy, wat gaaf dat je naar Milaan bent geweest! En wat een leuke kleertjes!

Marilouise, al lekker bruin geworden dus. Ik heb ook al veel in de zon gezeten, is wel een voordeel van verlof hebben haha.

Linnie, over 2 weekjes al werken, schiet al op! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat de kleine naar het kinderdagverblijf moet. Is denk ik toch altijd moeilijk die eerste dagen gaan werken..
    Ben je met de kleine naar een osteopaat geweest? (omdat je het hebt over behandeling)

Poemi, nu al aan het vervelen, haha. En voor de zekerheid een liggingsecho. Zou wel erg fijn zijn als ze met het hoofdje beneden ligt ;)
    Dat is minder leuk van je zoontje. Kan me voorstellen dat je meteen vanalles in je hoofd haalt. Wanneer moet je naar de kinderarts?

Lwal, wat lekker dat je dadelijk 2 weken vrij bent! En fijn dat de controle bij de vk goed was en dat je de commode boven hebt kunnen krijgen. Ik ben wel benieuwd naar een foto van de kinderkamer!

Mammadoe, ik had dus te vroeg gejuicht wbt Sara (zie onder) jammer genoeg afgelopen 2 nachten last van krampjes, dus weinig slaap gehad. Hopelijk gaat het met de andere voeding beter.
    Wat jammer dat je nog niet echt iets van je moeder hebt gehoord..
    En balen dat M zo huilerig is. Zie je al helemaal lopen in je pyama met de kinderwagen haha. Hopelijk gaat ze toch binnenkort een flesje pakken!

Hier wat probleempjes met Sara :( Het viel ons op dat ze bijna altijd huilt als ze wakker is. Nu gaat dat wat meer opvallen, omdat ze ook wat langer wakker blijft.
    Vandaag gelukkig een afspraak bij het cb gehad en nu moeten we overgaan van de standaard voeding naar hypoallergeen omdat er in de familie wat allergien voorkomen. Het kan best zijn dat Sara last heeft van de standaard voeding. Net meteen een pak hypoallergeen gekocht en hopelijk gaat het dan goed. Vind het zo sneu om haar zo verdrietig en ontevreden te zien.

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    nou ik weet t niet, zij is soms wel naief ;) ach ja en dan nog, maakt mij niks uit. Balen dat je moeder nog niet echt wat van zich laat horen. En dan is M ook nog huiliger, het zit je even niet mee zeg.

@ Linnie
    Lekker zeg dat J zo goed slaapt.

@ lwal
    Ah gelukkig de commode wel boven kunnen krijgen. Maar heb je hem beneden in elkaar gezet ofzo??
    En heerlijk bijna vakantie.....

@ Poemi
    Hahah, verveel jij je nu al? dat wordt nog wat..
    Hopelijk draait de kleine meid nog of is ze al gedraaid, dat zou wel mooi zijn.

@ viev
    Wat vervelend van de krampjes bij S, hopelijk wordt het minder nu je andere voeding gebruikt. Heb jij trouwens helemaal geen borstvoeding (geprobeerd te) gegeven??

Nou gister dus de 20 weken echo gehad, alles is goed, maar dat hebben jullie vast wel op mijn fb gezien :) hij was erg druk in mijn buik tijdens de echo. Manlief was nog zenuwachtiger dan ik, hihi. Was wel grappig dat ik hem nu zag bewegen en tegelijkertijd ook voelde. Hij ligt wel een beetje raar vind ik, 1 beentje helemaal gestrekt, voetje boven zijn hoofdje. En hij ligt nu in stuit, maar goed ben nog niet zover dus er kan nog van alles gebeuren.
    Vanavond maar weer even naar de fitness, dat doe ik nu wel te weinig eigenlijk :) zonde van het geld.
    Oja een buurvrouw van ons is maandag bevallen, zij hebben ook een zoon, zijn naam is Liam. Nu ken ik 4 jonge ventjes die Liam heten. Vind het wel een leuke naam, maar komt zoveel voor.

Deel Deze Pagina