Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Wat lekker, bijna vakantie. En dan nog wel naar New York, gaaf hoor! Wat voor zwangerschapsgym doe je?

@Mammadoe Balen dat ze nog altijd de fles niet pakt. Toch wel lastig als je weer aan het werk wilt... Rot ook dat ze nog steeds zo huilt :(

@Viev Wat sneu dat Sara nu ook zo veel huilt. Hopelijk ligt het idd aan de voeding, dan hoef je in ieder geval niet verder te zoeken. Wij kunnen trouwens 15 juni al terecht bij de kinderarts. Vind het vrij snel. Ze hadden vanaf 11 juni al plek, maar toen konden wij telkens niet.

@Brondy Fijn dat alles goed was op de echo! Bij de pretecho lag onze kleine ook met d'r tenen tegen d'r voorhoofd aan, gek om te zien hè? En ik verveel me nu ook wel een beetje omdat de kleine gewoon naar de crèche is. Vanaf morgen is ie weer thuis dus dan heb ik het weer druk zat ;)

Vanmorgen zijn we naar de Ikea geweest om een lekkere stoel te kopen voor op de babykamer. Vorige keer hadden we een simpele stoel en dat zat echt voor geen meter... Gelijk ook een simpel matrasje gekocht voor in de wieg. De wieg is door m'n broer gemaakt dus heeft geen standaard maat dus we hadden een matrasje nodig wat we zelf op maat kunnen maken. Als ze wat groter wordt gaat ze sowieso in het ledikantje en daar ligt wel een goed matras in. Ook nog even bij de prenatal geweest, echt een mega winkel! Die bij ons in de stad stelt dan echt niets voor. Nog een leuk truitje gekocht met de tekst: Kleine zus, een roze vestje en een boxkleed. Zelf heb ik nog een leuk jurkje gekocht.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: Lekker geshopt dus, nu is alles klaar voor de kleine komt?

@brondy: jeeeh je bent op de helft, goed dat de 20 weken echo goed was.

@viev: ik ben naar een craniosacraal therapeut geweest. Is weinig verschil met een osteopaat, alleen dat cranio iets verder gaat op emotioneel gebied zei ze, zoiets. Baby's die trauma hebben opgelopen ofzo tijdens de bevalling of zwangerschap:(
    Hoop dat hypo allergeen beter gaat bij Sara. Lastig he als ze huilt als ze wakker is. Dat deed Jaylie ook altijd, raakte soms al gestresst als ik zag dat ze wakker werd. Was ook best frustrerend, dacht soms dat ik gewoon geen blije baby had. Maar sinds die behandelingen gaat het zooo'n stuk beter.

Morgen krijgt Jaylie weer dr prikjes, zoo zielig, zie dr echt tegenop.
    Morgenavond ook terugkom dag van de yoga, hoop dat Jaylie zich een beetje goed voelt, en anders maar zonder haar. Wel leuk even alle baby's zien.
    Jaylie is zoo vrolijk al een paar dagen, net begon ze gewoon te schaterlachen. Echt zoo leuk, ik smolt.

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Vervelend dat ze zoveel huilt! Gaat het nu al wat beter? Hoop dat je haar snel aan de fles gaat krijgen!

Viev: Hoop dat de andere voeding gaat helpen!!

Brondy: Fijn dat de echo goed was! En goed dat je nog steeds gaat fitnessen!
    Nee de commode stond al in elkaar, daarom was het zo lastig! Beetje vreemd, want de rest moest nog wel in elkaar gezet worden!

Poemi: ik doe gewoon zo'n standaardcursus, heet zwanger en fit.
    En dus nog even lekker geshopt! Bij jou is echt het einde al in zicht :D

Linnie: Ahh begint dat schaterliggen nu al? Wat leuk zeg!!

Hier vandaag nog wat spulletjes halen in de stad, koffertje inpakken en dan vliegen we morgenvroeg!
    Vanavond onze hond weg brengen, die gaat naar een tante van mij.. Zie er nu al tegenop! laat staan als ik straks ons kindje weg moet brengen ;)

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, heel erg veel plezier! Hopelijk is het vliegen en het rondlopen daar goed te doen.

@Poemi, wowww jij bent gewoon alweer 34 weken zwanger zeg! De tijd vliegt echt als je een baby hebt! Zo traag als de tijd gaat als je zelf zwanger bent, zo snel gaat het als de baby er eenmaal is!

@Linnie, aww klote prikjes weer! Echt irritant dat ze nu 3 maanden achter elkaar moeten he!? :( Ga jij trouwens straks minder werken dan voorheen? Hoeveel dagen gaat J. naar de opvang/opa's/oma's?

@Brondy, Liam, ja zo'n Pfaff-naam. Je hoort ook van heel veel meisjes die Fay heten. Fijn dat alles er bij de 20 weken echo goed uit zag. Het is idd erg grappig om te zien op een echo dat de baby schopt en het ook daadwerkelijk te voelen.

@Viev, wat vervelend dat S. bijna altijd huilt als ze wakker is. Dat is ook niet helemaal normaal of wel? Hopelijk is het een fase en is ze straks weer een vrolijke baby.

Ik heb jammer genoeg een beginnende borstontsteking ofzo. Gisteren al de hele dag een zere borst met een hard stuk erin dat pijnlijk was. Toen kreeg ik 'savonds ook verhoging. Vanmorgen was dat gelukkig al gezakt. Dus gelijk vanmorgen de dokter gebeld. Ik probeer nu eerst met wat dingentjes het onder controle te krijgen en zo niet dan moet ik antibiotica. Maar ik denk wel dat het goed komt. Maar ik voel me wel erg belabberd erdoor.
    M. accepteert nog steeds geen flesje nee. Ik vrees dat we een dochter hebben met een sterk eigen willetje haha :D Gelukkig is ze alweer iets minder huilerig. Overdag gaat het vaak prima, maar in de avonden is ze huileriger. En zodra ik haar in d'r bedje leg begint ze ook flink te huilen tegenwoordig. Ze zeggen dat je baby's in de eerste 3 maanden niet kan verwennen....;) ik vraag me het zo langzamerhand af....

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Maar het is wel een fantastisch lief schatje hoor :D :D;)

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: het is nog geen schaterlach als een grote baby hoor, maar een beginnend schaterlachje van een kleine baby. Ze heeft het nu 2x gedaan, zal wel toeval zijn hoor, ze doet het niet vaak.
    Maar ik snap dat je het we moeilijk vindt om je hond weg te brengen hoor. Laat idd staan je kind:(.

@mammadoe: pijnlijk he een borstontsteking, en je voelt je idd flink belabberd. Had het idee dat ik een flinke griep had zo ongeveer.
    Hoop dat het overgaat zonder antibiotica voor je.
    Ik ga iets minder werken dan voorheen, ga 2 dagen van 8 tot 6 werken, en 1 dag van 8 tot half 2. Maar mijn dagen zijn nog steeds niet echt bekend, zijn er nu wel mee bezig. Maar als het doorgaat wat we willen ben ik maandag en woensdag vrij.
    Jaylie zou eerst maandag en donderdag naar kdv gaan, maar nu blijkt dat ik de maandag vrij zou zij gaat ze waarschijnlijk alleen de donderdag. Dinsdag en vrijdag past mijn moeder op.
    Maar jeetje nog steeds geen flesje, wat lastig. Hoe ga je dat straks doen? Wanneer moet ze gaan wennen bij kdv?

Nou de prikjes zijn helemaal goed gegaan. Wel ff gehuild maar ook snel weer stil. Net begon ze wel steeds ineens te huilen, denk dat ze er wel een beetje last van heeft, nu ligt ze lekker te slapen.
    MOet over 2 weken wel weer komen meten en wegen. Ze is maar heel weinig aangekomen in 4 weken tijd. Toen ik het gewicht zag had ik al zo'n vermoeden omdat ze de vorige keer wel goed was aangekomen.
    En op de grafiek zag ik het lijntje echt ver onder het gemiddelde gaan terwijl ze vorige keer precies op het gemiddelde zat. Ben benieuwd over 2 weken. Maar had wel al het idee dat ze slecht dronk, onrustig en vaak heeel snel alweer klaar.

Dennis werd gebeld dor het kdv dat we niet waren komen opdagen op de intake en 2 wendagen, alleen wij wisten van niets. We hadden wel een brief gehad, maar heb nooit op de achterkant gekeken, waar dus de afspraken stonden van de wendagen en intake:). Ze had deze week al 2x moeten wennen, haha. NU maandag dus de eerste keer, zie er echt enorm tegenop.

MOrgen gaan we waarschijnlijk voor het eerst een keertje babyzwemmen. Wel leuk denk ik. Moet alleen eerst ff bikini scoren bij mijn zusje, want pas mijn iegen bikini's niet meer omdat mijn borsten beetje wat groter zijn nu:)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    oeps, niet zo handig! Deden ze er niet moeilijk over? Wel spannend dus maandag! Hoeveel uurtjes gaat ze dan?
    Hoe heb jij nou eigenlijk J. aan de fles gekregen?

Borst gaat weer goed. Al bijna dat harde stuk eruit en geen koorts meer gekregen. Ik voel me ook alweer beter dan gisteren. Dus gelukkig heb ik het in de kiem weten te smoren :)

Nu op zoek naar een auto. Want we willen een andere gaan kopen aangezien die van mijn vriend steeds kapot is. En aangezien we toch al iets groters nodig hadden....

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja zeker spannend. Maandag heb ik intake en ben ik erg nog gewoon bij op de groep. Donderdag moet ze voor het eerst alleen van 9 tot half 1.
    Geen idee hoe ik J aan de fles gekregen heb. Ze pakte het eerst elke keer niet, en ineens pakte ze het en dr speentje ook. Heel gek.

Gelukkig dat je borstontsteking de goede kant opgaat.
    En grotere auto is idd wel heel handig, wat een plaats neemt de kinderwagen in beslag he.

Ik heb net voor het eerst babyzwemmen gedaan. Was echt super leuk. Ze zat alleen maar om dr heen te kijken, echt zoo schattig. Enn we zijn allebei onder water geweest, ging ook helemaal goed, niet gehuild.
    En daarna viel ze bijna meteen in slaap.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    JAAAAAAAAA ik wordt dubbelop tante! Mijn jongste zusje is zwanger! Dus mijn ouders waren eerst nog geen opa en oma en nu in 1 jaar tijd 3 kleinkinderen! En hopelijk ook snel een adoptiekindje.... Echt bizar!

@Ik wil ook gaan babyzwemmen als M. drie maanden is. Lijkt me echt leuk!!
    Vandaag voor M. Sophie de giraf gekocht. Schijnt een super speeltje te zijn dat straks de pijn van doorkomende tandjes ook kan verlichten.
    Net ook nog even ondergekotst door mevrouw. Ik geef die vitaminedruppels en ze kots zo een hele bak over me heen. Ik heb toch zo een hekel aan die klotedruppels en vergeet ze ook nog eens de helft van de tijd :s

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: gefeliciteerd wat leuk.
    Wanneer moet je beginnen met werken? Weer je al hoe je dat net kdv en flesje gaat doen?
    Haha die druppels, ik vergeet het ook regelmatig hoor. Ze is mu iig al van de vitamine k af, scheelt weer.

Jaylie vindt het op het moment heerlijk om gewoon bij je te zitten, speen in en ze zit rustig 2 uur bij je. Ze heeft wel dat ze niet rustig wordt bij dennis en verschrikkelijk gaat krijsen. Had vrijdag een bbq, ze was de hele dag rustig en ontspannen. 20 minuren nadat iknaar de bbq ging begon E te huilen en is niet meer gestopt. Ik ben na 2,5 uur teruggekomen want het ging gewoon niet. Ik hoorde dr aan de tekefoon echt schreeuwen, dat doet echt pijn, heb ook wel ff gehuild. Maar ze moet ook eraan wennen dat ik er niet altijd ben. Dennis had alles geprobeerd. Toen ik thuis kwam pakte ik haar en ze was stil. Ook wel sneu voor dennis.
    Gister ging het weer heel goed. Zijn uiteten geweest en bij mij. Ouders is ze heel de avond rustig geweest.
    Ze weigert alleen op het moment om nog echt te drinken in de avond. Maar ze had om 5 uur smiddags de laatste voeding op. Uiteindelijk om 9 uur weer flesje geprobeerd, maar ze drinkt maar 60cc. Vind ik echt weinig, borst hoeft ze ook niet.
    Daarna in slaap gevallen tot 8 uur vanmorgen, heb ik dr maar wakker gemaakt. Daarna meteen doorgeslapen tot 11 uur, en toenviel ze weer meteen in slaap, maar heb dr wakker gemaakt, ff met dr gespeeld en nu weer slapen.
    Maar lijkt wel alsof ze in de abond ook moeier is, wil probeten dr om 8 uur eten te geven en kijken wat ze dan doet. Ze goeft gewoon niet zo veel meer in de avond lijkt wel.

11. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemiddag meiden,

Nou, het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb gepost. Een drukke tijd momenteel en een hoop beleefd afgelopen week. En als ik de hele dagheb gewerkt, toch wel moe ’s avonds en echt geen zin om weer achter de comp te kruipen… sorry. Maar velen van jullie volg ik wel op FB ;)

@ Linnie, wat heerlijk als ze zo lekker bij je wil zitten! Maar wel sneu indd voor Dennis, lijkt me dan voor de papa’s ook weer erg moeilijk als de baby zo naar mama trekt. Maar misschien is het indd tijdelijk en moet ze wennen. Ohh, spannend J. naar kdv! Hopelijk gaat het goed indd
    J

@ Brondy, ik zag de foto indd! Wat goed dat alles goed was en het was echt een mooie echo foto!

@ Poemi, wat leuk dat je broer de wieg heeft gemaakt :D en lekker geshopt! Laat de kleine maar (bijna dan) komen he!

@ Mammadoe, las al op FB over de borstontsteking, meid meid… wat een troubles heb jij
    L vind het zo sneu!!! Hopelijk wordt het niet TE erg en gaat het snel over! En gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje! Hoe oud is ze? En gaat alles goed tot nu toe en hoe ver is ze?

Wij hebben intussen 3 echo’s gehad, 13 juni intake en 12 wkn echo. Van de week had ik ineens oud bloed, dus de stress sloeg enorm toe. Toen is die lieve schat van een VK speciaal voor mij ;s avonds naar de praktijk gekomen om een echo te maken. Had moeite met ontlasting en moest erg persen, waarschijnlijk daardoor. Maar was heeeel erg geschrokken. Gelukkig mooie echo, net een teddybeertje hihi :D de cyste zat er nog wel… maar kan nog steeds goed komen. Nu soms nog iets bruiig/lichtroze met afvegen, maar maak me niet druk. Zit nu aan de activia met pruimen en lijnzaad voor de yoghurt. Gaat al beter met mn stoelgang ;)

Nou, ga nu ff leren, fijne zondag allemaal nog!

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemorgen dames ik heb geschitterd van afwezigheid.

@linnie, leuk he babyzwemmen, R. vindt het nog steeds heel leuk hij is ook heel vrij in het water, gelukkig maar ik ben zelf badjuf geweest dus ben daar ook heel gericht mee bezig als we zwemmen en probeer hem ook steeds vrijer te krijgen.

@mammadoe, wat leuk zeg je zusje ook zwanger, je schoonzusje is toch ook zwanger? die zijn zeker ook als bijna uitgerekend?
    Is dat je zusje die zoveel op je lijkt?
    Hoe gaat het nu met jou en M.?

@poemi lekker verlof en lekker genieten voor je het weet ben jij aan de beurt en ik hoop dat madam nog gedraaid is en anders wil draaien. Je mag wel lekker een extra keertje gluren.

@Debbie wat een lieve vk heb jij zeg.

@lwal lekker in newyork nu heb jij nog een buik foto ik ben wel benieuwd

@brondy hoe is het met jou de 20 weken echo was goed toch?

Heb ik nu iedereen gehad ik weet het even niet meer.

Afgelopen weekend is mijn vriendin bevallen, we waren tegelijk zwanger van onze 1e en we zijn nu ook samen zwanger geweest het is toch wel confronterend moet ik zeggen.
    ze heeft weer een zoon gekregen van bijna 9,5 pond en 56 cm een echte reus dus. ze is thuis bevallen en daarna met spoed naar het zh gebracht, ze is heel erg uitgescheurd (hij was er in 2 persweeen) eigenlijk het ergste van het ergste een totaal ruptuur vanaf de plasbuis tot en met kringspier en zelfs een stuk darm flink beschadigd. Heb wel met dr te doen, maar snap haar vk ook niet zo goed bij de 1e en die was een ruime kilo lichter was ze ook al zo flink uitgescheurd, en nu liep ze ook nog eens op 41 weken en hadden ze al gezegd dat dit een hele flinke zou worden. Maar goed dat is mijn pakkie aan niet.

Vandaag hebben we het eerste 10 minuten gesprek van r. Spannend

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: aah wat een lieve vk, en gelukkig was alles goed.
    En volgende week 12 weken echo, leuk hoor.

@ml: woow dat is groot:$ haha, Jaylie woog vorige week 4800 gram en was 58 cm. Maar wel paar maanden ouder.
    auwww totaal reptuur, moet er niet aan denken.
    Leuk dat R zwemmen nog steeds heel leuk vindt, vind het goed hoor als ze lekker vrij zijn in het water. En lijkt mij dat ze dan als ze zwemles hebben het ook iets makkelijker hebben dan kinderen die bijna nooit gingen zwemmen.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej meiden,

@Linnie, awww wat sneu voor je vriend dat hij haar dan maar niet stilkrijgt. En dan bij jou gelijk stil. Wat een wijfie zeg! :D
    M. gaat pas per half Augustus naar het kdv. Dus ik mag hopen dat ze tegen die tijd toch wel aan de fles zal gaan....

@Debby, wat een lieve vk heb jij zeg! Die heeft wel echt hart voor de zaak :) Tot wanneer moet jij eigenijk steeds aan de studie voor je werk?
    Mijn zusje is 22, 23half als ze de baby zal krijgen. Het was niet helemaal de bedoeling. Haar recept voor een Mirena lag al klaar bij de dokter. En toen moest ze bellen dat ze die niet meer nodig had, want ze was zwanger. Ze is 7 weken, dus nog heel pril. Ze is afgelopen tijd ook overspannen geweest (als ze het niet nog steeds is..:() dus is wel even pittig voor haar. Maar ik vind het wel erg leuk dat M. dus twee neefjes/nichtjes van dezelfde leeftijd heeft.

@Ml, een totaalruptuur :$ wat zielig zeg! Dat zal echt enorm veel zeer doen. Ik heb begrepen dat een totaalruptuur altijd een fout van de vk/gyn is. Wel idd even slikken voor jou. Ga je toch denken wat als....? Wanneer zijn jij en je man van plan om weer te gaan proberen? En was het 10 minuten gesprek nog spannend?

Bij ons is de auto kapot en moeten we op zoek naar een ander. Hierdoor hebben we eerst eens even de financiele situatie doorgenomen en die viel zwaar tegen. Blijkt dat mijn inkomstenbelasting veel meer zal zijn dan ik had gedacht. Dus al mijn spaargeld zal daar aan opgaan :( Had gehoopt veel over te houden en dat te kunnen gebruiken voor een auto/verlof.

Verder is M. overdag een heerlijke schat, maar in de avonden doodvermoeiend. Zodra ik haar in dr bedje leg gaat ze huien. Maar het schijnt ook niet goed te zijn om haar tegen je in slaap te laten vallen en dan stiekem in d'r bedje te leggen. En als ik dat al doe gaat ze gelijk weer huilen zodra ik haar instop.

Volgende week weer aan het werk. Ik vind het zo vreselijk. Laat mijn maar huismoeder zijn :( Het is gewoon klote dat M. nog altijd niet de fles pak. Zouden jullie je kindje met honger achterlaten en haar zo aan de fles proberen te 'dwingen'? Ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen hoor :(:(:( Geen idee wat ik met de situatie aan moet.

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om haar te laten verhongeren en zo de fles te laten pakken. Staat ook overal dat dat ook niet de manier is, maar ja je moet wat he.
    En heel herkenbaar van het in de avond niet willen slapen. De ene keer gaat het heel soepel en de andere keer ben ik hele avond bezig, zoals nu.
    Ik weet ook dat ze zelf moet slapen in dr bedje, maar dan is het weer krijsen.
    En ik ben de hele avond bezig want bij D wordt ze nog meer overstuur, echt lastig. Dacht vanmiddag even te kunnen gaan slapen, had dr net gevoed dus dacht dat het goed moest gaan. Binnen een kwartier was het weer krijsen en na een uur heeft D dr toch maar naar mij gebracht en dan is ze meteen stil en valt in slaap. Heel frustrerend voor hem.
    Niet leuk he weer werken:x.
    En dat is minder een tegenvaller bij de belasting.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nee! Soms denk ik dat wij vrouwen met die hele emancipatie een grote fout gemaakt hebben. Nu kunnen we namelijk niet meer terug, want van 1 salaris redt je het tegenwoordig niet meer. Anders had ik er graag voor gekozen om (minimaal) het eerste jaar thuis te blijven.
    Jij hebt dat dus ook veel in de avonden? Hmm is misschien een fase, maar niet minder irritant. Gelukkig kan E. haar wel goed stil krijgen. Hij krijgt haar heel goed slapende. Want ik ben de hele avond bezig geweest zonder succes en hij doet daarna ff wat en ze slaapt! :$ Maar ik hoor d'r nu alweer sabbelen ;)
    Wel wordt het steeds leuker he? Ze is nu veel speelser, kan zichzelf tijden in de spiegel bekijken en lacht dan naar zichzelf. En ze begint nu ook een klein beetje d'r handjes te ontdekken en gebruiken

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Had jij trouwens niet vandaag J. voor het eerst naar de opvang gebracht voor proef?

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ooh wat goed dat hij dr wel stl kan krijgen. Ik kan hierdoor ook nooit vroeg naar bed een keer, moet altijd wachten tot ze slaapt.
    Maar ik zou nu ook het liefste thuis blijven hoor, heb ook wel een beetje het gevoel dat ze dat ook nodig hebben, ze moeten best wel snel naar een opvang, ritme is er nog niet, en bv krijft soms bij mensen hierdoor bijna geen kans. Als je niet wil kolven op het werk moet je al beginnen met afbouwen voordat het zo'n beetje goed op gang is.
    Maar vandaag intake gehad, was wel raar, en zie dr echt tegen op. Donderdag moet ze van 9 tot half 1. Ik wil dr helemaal niet achterlaten daar, waar ze niemand kent. En ze is er een met gebruiksaanwijzing, ook drinken van fles gaat nog niet flekkeloos. En ze is echt heeel vatbaar voor te veel prikkels. Als ik ergens ben geweest waar het druk is heb ik de rest van de dag een ontroostbaar krijsend kind, kan de klol erop gelijk zetten, ben dus benieuwd hoe ze is na een dag kdv.
    Slaapt ze nog of toch weer wakker geworden?

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik vind het ook helemaal niets om haar bij vreemden te brengen. Ik vertrouw mijn familie al niet omdat zij niet al haar dingen kennen. Gelukkig is ze tegen die tijd al wat ouder en heeft ze een ritme. Bij jou dus ook nog geen ritme? Gelukkig! Dacht dat ik de enige was!
    Ze is weer wakker ja, ze drinkt altijd de hele avond door met als laatste deze voeding, daardoor kan ik ook nooit op tijd slapen

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ik heb soms ook het idee dat ik de enige zonder ritme ben, haha.
    Je bent echt bang dat niemand anders haar kan troosten en alles dan jij zelf he. Mijn moeder vertrouw ik juist enorm, ze wordt bij haar altijd rustig en mijn moeder kent haar ook wel aardig.
    Aah gelukkig kan je dus hierna naar bed. Drinkt ze in de avond altijd zo veel dan? haha, toch een soort ritme:)

Deel Deze Pagina