Hier dus ook geen ritme, ik doe eigenlijk alles op verzoek, drinken, spelen en slapen. Als moeder kan je je kind gewoon het allerbeste troosten, dat heb ik afgelopen tijd al gemerkt. M. is klaar met drinken maar zit nu klaarwakker naar het scherm van de laptop te kijken haha. Hopelijk wil ze weer snel slapen, dan kan ik ook....Vaak als ze in de ochtend begint te piepen, neem ik haar nog even lekker in mijn armen in bed en slapen we nog even lekker door. Vanmorgen tot ongeveer half 11 daardoor kunnen slapen. Heerlijk!
Haha dat is heel irri he, worden ze ineens klaar wakker. Dat doe ik ook in de ochtend, als ze wakker wordt geef ik voeding en leg dr dan naast me neer, ze valt altijd in slaap daarna. En ik kan dan idd ook nog ff slapen en hoef niet op te staan dan omdat ze begint te piepen. Wordt wennen als we weer moeten werken, en krijgen ze ook weer een ander ritme. Scheelt dat ze die nog niet hebben haha Heb dr net stiekem slapend in bes gelegd maar nu slaapt ze wel goed.
Nou ga dan maar snel slapen. Hier nog altijd een brabbelende baby in bed, maar het zal niet meer lang duren denk ik Maar zal zeker wennen worden als straks weer wekkers gezet moeten worden met een 6 erin :x
Hey ladies, Ben ik ook weer even. Druk met allerlei dingen in huis en voorbereiden op de vakantie, ja nu al @ mammadoe Wat vervelend dat de kleine meid nog niet de fles wil. Ik was van plan om gelijk te beginnen met de fles, ga ook wel borstvoeding geven (als dat lukt) maar vind t ook belangrijk dat manlief hem straks kan voeden. @ marilouise Wow hoop echt dat mij dat niet gaat overkomen. Kan me wel voorstellen dat het voor jou confronterend is. @ Debby wat een aardige vk heb jij zeg! Maar niet zo stressen meis, het gaat deze x vast en zeker helemaal goed!! @ Linnie Lastig dat jullie meid niet stil wordt bij D @ Lwal Was even vergeten dat je al weg ging zie af en toe wel eens wat voorbij komen via FB. @ poemi Ja best gek om te zien. Tot wanneer moet je kleine vent naar de creche?? Heb ik nu iedereen gehad?????? Met mij gaat het verder prima, kleine is behoorlijk druk in mijn buik. Soms ook wanneer ik wil slapen en dan val ik echt slecht in slaap. Maar ach, het is ook wel weer leuk om hem zo te voelen. Zijn druk met dingen regelen, manlief gaat toch echt voor zichzelf beginnen vanaf 1 juli is de planning. Maar over 8 werkdagen hebben wij vakantie, dus moet hij alles binnen die tijd af hebben In huis willen wij ook nog het een en ander veranderen, willen een trapkast maken. Onze trap staat in de woonkamer, maar komen straks met de kleine echt wel opbergruimte te kort. Dus gaan wij samen met mijn paps een trapkast maken. Alles is al in huis gehaald, maar het moet nog geschilderd worden en precies pas gemaakt worden. Als dat af is kan de verwarming beneden en boven (babykamer) eindelijk verplaatst worden. Dan kunnen we eindelijk verder met de babykamer. Het is er nu echt een zooitje, heb al wel veel in huis, maar kan het nu nog niet echt opruimen. Ach ja, gelukkig heb ik nog even de tijd Moet zeggen dat ik wel toe ben aan vakantie
@Brondy, zo dat is een heel gedoe! Trapkast, radiatoren verplaatsen en ondertussen nog even een bedrijf opstarten en een kindje verwachten. Wel allemaal leuke veranderingen. Mijn meisje heeft gewoon van 12 tot 7 geslapen!!! Hoe fijn is dat!! Alleen was ik vergeten mijn zoogcompres na de laatste voeding terug te doen, dus alles zijknat! Niet zo slim. Ik vind het wel toevallig dat ze doorsliep, want ik heb haar vannacht in een slaapzakje gedaan. Dus dat ga ik voortaan doen als het niet te warm weer is!
@brondy: zoo nog hoop te doen dus, wordt een drukke tijd. En leuk dat je de baby zo goed voelt. @mammadoe: wow goed hoor, lekker door geslapen. Misschien idd een slaapzakje voortaan proberen. Bij mij werd ze ook om 7 uur wakker, nu ligt ze heerlijk nog steeds naast me te slapen.
@brondy druk, druk druk dus. @mammadoe heerlijk een lekker lang slapend meisje @linnie ook al zo lekker geslapen. willen jullie niet 1 dagje ruilen? Meneer was om kwart over 5 alweer wakker, ik ben verrot, vanavond ga ik even bij mijn vriendin kijken ben benieuwd heb foto's gezien en hij is echt flink. @mammadoe 2013 wordt ons jaar !!!
Ik lijk wel heel dik op de foto maar van achter kun je niet zien dat ik zwanger ben buik foto met 21 weken
@Brondy, dik ben je niet hoor! En als je van achteren niet ziet dat je zwanger bent is het al helemaal goed Maar dwarse strepen staan meestal alleen slank als je een anorexia patient bent Je hebt al een heel lief buikje! @Ml, 2013 ook bevallen of alleen zwanger worden? Enne, die tijd is niet normaal zeg, arme jij. Kan je niet afspraken maken als: 'Als de wijzer van de klok daar en daar staat mag je mama pas wakker maken en anders ga je zoet spelen/tv kijken whatever?' @Linnie, En hoelaat is jouw meisje dan gisteravond gaan slapen? @Hier, heerlijk dagje gehad. Gezellig een vriendin op visite gehad. Samen even de stad in geweest en een terrasje gepakt. Mijn vriend had alles in de auto mee, kinderwagen en maxicosi. Dus ik heb haar gewoon in de draagdoek gedaan en toen heeft ze echt de hele middag tijdens het winkelen en terrasje zitten geslapen! Ze had half 1 gedronken en erna pas weer na zessen! Echt bizar! Maar wel fijn. Alleen waren mijn borsten daardoor weer veranderd in keien! Net heb ik d'r in haar bedje gelegd en madame maar huilen, heb het echt even een tijdje laten doorgaan, maar het bleef maar. Dus haal ik haar eruit en even later valt ze op mijn buik in slaap en ligt ze nu heerlijk in haar bedje te slapen. Vaag hoor! En ook weer 2x geoefend met het flesje. Hebben nu een andere speen met een groter gemaakt gaatje met een naald en daar dronk ze een heeeeel klein beetje uit. Dus wie weet als we dooroefenen...... Slaap lekker iedereen! O nee......grietje gaat weer huilen
Grrr...... :x Net een heel bericht getypt, gaat het plaatsen niet goed, alles weg! Sorry, heb geen zin om alles weer opnieuw te typen... Wij zijn een midweekje weg, helaas ontzettend slecht weer. Het regent nu ook al weer heel de tijd. Gisteren was het wel aardig, toen zijn we naar de Apenheul geweest. Hopelijk morgen ook weer een beetje droog want dan willen we naar Burgers Zoo. Vandaag gaan we niet veel doen, zo even zwemmen, verder niets. Vrijdag alweer naar huis en dan om 16.10 uur hebben we de liggingsecho, zo benieuwd!
@mammadoe ik ben al tevreden met een zwangerschap. 4 jar is ook een leuk verschil ertussen. enne r. is 2 die snapt de wijzers van de klok echt nog niet hoor. vanmorgen weer half 6 (papa's schuld ) ik had maar 2,5 uur geslapen ook papa's schuld hij met al die stomme voetbal programma's die die op bed gaat kijken heb vannacht al gezegd je kijkt voortaan maar lekker beneden ik lig stuiterend in mijn bed en kan niet behoorlijk slapen (wel ideale anticonceptie deze sportzomer)
Hoi meiden, Brondy, ik heb idd geen borstvoeding (proberen) te geven. Het is niet echt iets voor mij, dus vandaar dat ik meteen met flesvoeding ben begonnen. Wat fijn dat je 20 weken echo goed was! Toch weer een opluchting! Leuk dat je een trapkast gaat maken, altijd handig opbergruimte! En wat voor bedrijfje gaat je man beginnen? En over 8 werkdagen vakantie, lekker hoor! Gaan jullie nog weg? Mooie foto! Poemi, fijn dat je 15 juni al bij de kinderarts terecht kan! Is volgende week alweer! En op 8 juni de liggingsecho zie ik, spannend! Hopelijk ligt ze met het hoofdje naar beneden! En nog veel plezier op vakantie! Hopelijk wordt het weer nog wat beter. Vanmiddag is het hier in ieder geval wel droog geweest, hopelijk bij jullie ook! Linnie, dat jij dacht dat Jaylie geen blije baby was, dat denk ik ook van Sara! Maar wij gaan vanavond naar een osteopaat en ik hoop echt dat het helpt! Wat leuk dat ze zo vrolijk is! Wij gaan straks ongeveer dezelfde tijden werken, dat is wel toevallig! En hoe is het babyzwemmen gegaan? Dat lijkt me straks ook zo leuk om te gaan doen! Lees dat het leuk was, super! En de kleine morgen naar het kdv voor het eerst.. Spannend en hopelijk gaat alles goed, ook met mama Mammadoe, op zoek naar een auto. Al iets op het oog? En M weer wat minder huilerig, fijn zeg! Wat leuk dat je jongste zusje zwanger is! Wanneer is ze uitgerekend? En volgende week alweer aan het werk, zal wel even wennen zijn denk ik. Hoeveel uren ga je werken? Debby1, wat fijn dat het zo goed gaat! Het is jullie echt gegund! Lwal, lekker in NY nu! Heel veel plezier, maar zal vast wel lukken! Marilouise, leuk dat je vriendin is bevallen, maar idd wat een flinkerd zeg! Lijkt me wel erg om zo helemaal uitgescheurd te zijn.. Jammer dat R steeds zo vroeg wakker is! Maar snel klok leren kijken, haha Wij zijn gisteren weer oom en tante geworden. Mijn schoonzus is bevallen van hun 2de kind, een meisje! Echt leuk voor Sara Schelen maar 5 weekjes. Met Sara gaat het nog steeds niet echt veel beter met die andere voeding. Als ze wakker is, is ze soms wel rustig zonder te huilen, dus dat is wel een verbetering. Alleen gisteren heeft ze overdag maar 2 uurtjes geslapen en verder was ze aan het huilen of jengelen. Vanochtend heeft het cb gebeld om te vragen hoe het gaat en nu het advies gekregen om een afspraak te maken met de huisarts. Dan kunnen we in overleg met de huisarts met voeding voor koemelkallergie of eventueel met medicijnen voor reflux gaan beginnen. Vrijdagochtend om 8.00u kan ik de dokter terugbellen voor een afspraak die dag. En vanavond gaan we naar de osteopaat. Daar lees ik ook veel goede verhalen over, dus wellicht dat die ook nog wat kan betekenen voor ons
@viev: gefeliciteerd met je nichtje, leuk hoor. Jammer dat het nog niet echt beter gaat. Hoop dat vanavond gaat werken, succes. Babyzwemmen is goed gegaan, echt suuper leuk. Vrijdag ga ik weer. Ben benieuwd hoe het ook bij de huisarts gaat. @ml: wow dat was een kort nachtje voor je. Idd voortaan maar gewoon beneden tv kijken, ik kan daar ook veel last van hebben. Hahah anticonceptie @poemi: oooh zonde van het weer, hoop dat jullie nog wel wat hebben kunnen doen. @brondy: mooi buikje hoor. @mammadoe: Jaylie drinkt nu ook weer slecht uit fles, vandaag er uiteindelijk 70cc in gekregen, lopend. En morgen naar het kdv. Gister weer tot 12 uur met dr bezig geweest:x. UIteindelijk was ik het zo zat en ben naar bed gegaan met haar naast me, toen sliep ze bijna meteen. Dennis heeft dr weer overgelegd toen hij naar bed ging. Maar dat gaan we natuurlijk niet elke keer doen dit. Vanavond maar weer proberen. Morgen moet ze wennen bij het kdv van 9 tot half1. Pfff wat zie ik er tegenop, maar ook omdat ze gewoon niet altijd even lekker in dr vel zit, heel erg het overstrekken heeft, niet lekker drinkt. Hoop dat het morgen snel half 1 is. Ze ligt nu al 2,5 uur te slapen, ik ook heerlijk 2 uurtjes geslapen
Vandaag is Jaylie voor het eerst wezen wennen op het kdv. Ging heel goed, wat ik niet echt had verwacht. Maar ben echt zooo blij dat het goed ging. Toen ik haar ophaalde was ze ook helemaal ontspannen. Ik heb het er wel heeel moeilijk mee gehad. Heb aardig wat tranen gelaten Morgen gaan we weer babyzwemmen. Leukleuk.
Hallo dames, Hier ben ik ook weer eens! Eens kijken wat ik nog heb onthouden.. Linnie: Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan! Dat zal wel een opluchting zijn, en kan me voorstellen dat je wat tranen hebt gelaten. En het lijkt me ook zo lastig om een ritme te vinden enzo.. Mammadoe: Shit zeg van je belastingaanslag! Zuur geld is dat.. En vervelend dat ze 's avonds zo huilt! Zag de foto op fb met de blauwe kleertjes, wat schattig zeg!! Poemi: Wat een rotweer heb jij gehad dan op jullie vakantie.. Heb je het (ondanks het weer) wel leuk gehad? Al lekker aan het aftellen? Brondy: jullie gaan dus nog even flink klussen! En mooi buikje heb je! Viev: Hoop dat je er snel achter bent wat haar zo onrustig maakt.. Hoe ging de therapie? ML: Dus in 2013 moet het gaan gebeuren! Mooi doel! Je bent nu nog wel gewoon gestopt met de pil? Debby: Kan me voorstellen dat je weer enorm bent geschrokken, maar gelukkig alles goed dus. En wat lief dat ze een extra echo hebben gemaakt!! Hier gisteren terug gekomen uit New York, het was echt geweldig!! Heel veel gezien en gedaan.. Was wel erg vermoeiend! Was bang dat ik last van mijn rug/bekken zou krijgen, maar dat viel gelukig mee. Wel veel pijn aan mijn voeten en enkels gehad, die waren elke dag helemaal dik. Maar manlief heeft ze elke avond braaf gemasseerd Merk nu wel dat mijn buik 'in de weg begint te zitten' zo heb ik op de terugreis niet kunnen slapen, omdat ik geen houden kon vinden en de baby een heel eind tegen mijn ribben aan zat! Zo weer mijn koffer inpakken want ik vertrek vanmiddag voor 4 dagen met 11 vriendinnen naar Scheveningen. Nogal rot, want ik heb amper bij kunnen komen.. Maar het zal vast super leuk worden!
Hallo dames, Wat een teleurstelling gisteren maar goed laten we het daar niet over hebben. @mammadoe hoe is het met flesje oefenen? Wanneer moet jij weer aan het werk? @linnie fijn dat het zo goed is gegaan, soms werkt het hoor een vreemde en vreeme omgeving. R. ging heel graag naar het kdv had er ook weinig tot geen moeite mee. @lwal hoe was het in new york en scheveningen. @brondy zag ik het goed op fb dat je niet kon taekwondoeen? @poemi fijn dat de liggingsecho goed was een hele geruststelling denk ik? @weet niet meer wie het vroeg ik gebruik geen pil ofzo hoor. alleen maar condooms. hier is R van de week weer heel ziek geweest, hij krijgt ene soort aanvallen en dan begint die gal te spugen, na een dag is die weer opgeknapt, dit is dus eigenlijk de 3e keer in 2 maanden tijd dat dit gebeurd. dus nog 1 x en we moeten naar het zh. Hij krijgt een soort stuipen er is geen contact meer met hem te krijgen helemaal van de wereld, doodeng eigenlijk.Maar geen koorts. dus heel vreemd.
@lwal: kan me voorstellen dat je niet lekker zat in het vliegtuig hoor. Wel zwaar daarna meteen weer weg. Maar wel gezellig allemaal. @ml: wat eng idd. Hoop dat het niet meer voorkomt, maar als het nog een keer gebeurd gaan ze onderzoeken dus. Dat is ook wel fijn, alleen jammer dat het dan wel nog een keer moet gebeuren. Jaa wat een teleurstelling gister. En daar krijgen ze miljoenen voor betaald.
@Viev Rot dat het nog steeds niet echt lekker gaat met Sara. Heeft de osteopaat nog wat voor jullie kunnen doen? En is het ook nog gelukt met de huisarts? @Linnie Wat super fijn dat J. het zo goed doet op de crèche. Dan wordt het hopelijk ook allemaal wat minder moeilijk om haar weg te brengen. Het drinken was trouwens ook goed gegaan? @Lwal Je bent maar druk met vakantie zeg! Wel vervelend dat je niet hebt kunnen slapen op de terugreis. Dan duurt het volgens mij best wel lang.. Gelukkig geen last gekregen van je rug/bekken. Hoe gaat het nu met je nieren? @Marilouise Wat schrikken van R. zeg. Aan de ene kant hopen dat het niet meer gebeurt, aan de andere kant juist misschien wel omdat ze dan gaan kijken wat het is. Liggingsecho was idd helemaal goed, alles zag er netjes uit en ze werd op ongeveer 2600 gram geschat, gewoon gemiddeld dus. Het geeft mij wel een stuk rust hoor. Heb nu echt het idee dat ik eindelijk kan gaan uitkijken naar de bevalling, we hoeven geen lastige keuzes enzo te maken. Bijna 36 weken alweer dus het gaat nu ook wel dichtbij komen. De laatste dingetjes zijn opgehangen in de babykamer, bedjes zijn opgemaakt, nu alleen alle babywas nog een keer gaan doen. Vandaag gaan we ook nog kijken voor een andere wagen voor de beeb, via marktplaats. Kan ons zoontje gewoon in z'n eigen wandelwagen blijven zitten voorlopig. Gisteren zijn we even wezen testen bij de babyzaak hier om de hoek en ben helemaal weg van dat ding, de Maxi Cosi Mura 4. Nu hopen dat de wagen waar we gaan kijken er ook netjes uitziet, want nieuw vind ik hem echt te duur.
@thanks dames voor de reacties. Zoals jullie misschien wel zullen snappen zijn wij behoorlijk van slag hiervan. Het is zo eng om te zien, hij reageert nergens meer op en heeft zijn ogen wijd open is net een slappe pop, het is telkens een soort van aanval en na een uur of 3 weer over. we gaan deze week toch ene gesprek aan met de huisarts, steeds bellen we naar hem voor we terecht kunnen vaak 2 tot 3 uur later is het al veel minder erg. De dokter vond hem van de week al heel erg weg zijn zeg maar. Ik heb donderdag echt op punt gestaan om 112 te bellen ik heb echt metn een zeiknatte ijskoude washand in zijn gezicht zitten "slaan' om hem bij te houden. zo eng. Achteraf vindt ik mezelf ook heel stom dat ik dat niet gedaan heb, wel ben ik zo bij de ha binnen gelopen vervoor mijn afspraak werd ook gelijk geholpen. @viev hoe is het met s.?
Hoi meiden, Linnie, wat ontzettend fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv! Is weer een hele opluchting denk ik! Lwal, wat leuk dat NY zo gaaf was! En heel veel plezier in Scheveningen! Marilouise, jammer gisteren he van de wedstrijd. Ben benieuwd of ze uberhaupt deze ronde wel verder gaan komen.. Dat is wel eng van die aanvallen van R zeg! Bah.. Zou ook naar de huisarts gaan idd. Poemi, wij hebben ook de maxi cosa mura 4. Echt een hele fijne wagen! En fijn dat de kleine goed ligt! Alweer 36 weekjes, schiet alweer op Mammadoe, hoe gaat het allemaal? En met Brondy alles goed? Woensdag dus met Sara bij de osteopaat geweest. Haar nekje zat een beetje vast. Niet met het naar links of rechts kijken, maar met vooruit kijken zeg maar. Dus dat heeft ze behandeld. Over 3 weekjes moeten we nog een x terug. Merk nog niet echt verandering, maar dat komt misschien nog wel. Vrijdag naar de huisarts geweest. Hij heeft Sara helemaal onderzocht, maar denkt dat ze toch nergens last van heeft. Hij zegt dat sommige kindjes nu eenmaal meer huilen dan andere kindjes. En nu denken we zelf dat Sara misschien wel gewoon bij ons wilt zijn. Want als ze overdag wat onrustig is en huilt, dan valt ze bij ons wel gewoon in slaap Dus wellicht dat ze het af en toe gewoon niet leuk vindt om alleen te slapen. Vind het wel lastig hoor, die kleintjes Maar we houden gewoon in de gaten hoe het gaat en ik mocht de huisarts altijd terugbellen als ik het niet vertrouwde.