Hey meiden, ben ik ook weer even. @ Lwal Fijn dat je het mooi gehad hebt, zag zo nu en dan wel foto's voorbij komen op fb. Maar wel vervelend dat je niet hebt kunnen slapen op de terugweg hoe was je lange weekend met de dames?? @ Poemi Toch maar wel opzoek naar een andere kinderwagen?? Maar is een buggy voor jullie zoon anders niet wat?? Denk dat die nog een stuk goedkoper zijn (ook nieuw) Wel fijn dat de kleine meid nu goed ligt, dat scheelt wel weer lijkt mij. @ Marilouise Hoe gaat het nu met R??? Ja dat heb je goed gelezen. Toen ik uit huis weg ging kreeg ik beetje last van mijn onderbuik, zullen de banden wel geweest zijn. En de kleine was erg druk toen ik daar aankwam, dus had helemaal geen zin en puf om mij te gaan omkleden dus toen lekker met mijn zusje de stad in geweest @ Viev Hopelijk merken jullie snel verandering bij Sara, lijkt me niet fijn zo. En misschien hebben jullie wel gelijk en is ze nog niet helemaal toe aan het alleen slapen. Komt vast wel goed! @ mammadoe en linnie Hoe drinken jullie meisjes nu uit de fles?? Gaat het al wat beter?? Hier gaat het prima verder Druk weekend gehad. Vrijdag visite van overburen, zaterdag is manlief samen met mijn paps bezig geweest met trapkast en commode, en ben ik vast mijn koffer in gaan pakken. Zondag visite van vrienden met hun kleine meid van 3 maanden. Was erg leuk en gezellig. Manlief begint een eigen bedrijf in de media branche. Zij bedenken en ontwerpen reclames voor oa Gamma, Bizon en Albron. Straks als jullie de gamma inlopen en reclames zien op de beeldschermen daar, dan is die bedacht en gemaakt door mijn man hij krijgt wel een mooi startkapitaal mee van zijn huidige bedrijf dat was een half jaar geleden de afspraak. Deze week moet de rest nog geregeld worden, accountant/KvK/bankrekening enz. Wel spannend allemaal en ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan als nu. Dan is de planning dat ik over 2 jaar bij hem in het bedrijf ga werken voor de boekhouding en dergelijke. Maar dat zien we tzt wel, eerst maar het eerste jaar overleven. En jaja, wij gaan nog lekker op vakantie. Nog 4 dagen werken, dan eerst een klein feestje omdat wij 1 jaar getrouwd zijn. Zaterdag zijn wij echt 1 jaar getrouwd en gaan wij lekker met z'n 2tjes uit eten bij het restaurant waar wij ook ons feest gevierd hebben. Zondagcohtend vertrekken wij om 7 uur (pfff veel te vroeg) naar Kos, Griekenland voor 2 weken heb er echt super veel zin in.
@Brondy Als ik straks alleen op stap ga met 2 kleintjes wil ik de beeb in de draagdoek doen en ons zoontje in de wagen. Nadeel van een gewone buggy vindt ik dat ze meestal niet zo'n stang hebben waardoor ik hem telkens vast zou moeten zetten in z'n riempjes. Nu kan ik hem er zo inzetten, of hij klimt er zelf in, en we kunnen weer verder. En ik vond de wagen ook niet zo super fijn dus nu een goed excuus om een andere te kopen Klinkt goed, dat bedrijfje van je man! Zal wel een spannende tijd worden. Wel fijn als je uiteindelijk ook daar zou kunnen gaan werken. En ook al bijna op vakantie, lekker hoor! Meer kans op goed weer dan wij hier in NL hadden @Viev Het blijft inderdaad lastig, zo'n baby. Als ze nou eens konden zeggen wat er aan de hand is... Wel goed dat het lichamelijke in ieder geval is uitgesloten, en ja, de ene huilt nu eenmaal meer dan de ander... @Marilouise Volgende keer misschien toch 112 bellen, ik zou ook lichtelijk in paniek zijn als er zoiets met ons zoontje zou gebeuren. Wat zegt de huisarts dan eigenlijk wat je het beste kunt doen als hij weer zoiets krijgt? @Mammadoe Zag op FB dat je je eerste opdracht had vandaag. Is het allemaal goed gegaan? Heel de familie mee in de auto, zie het al voor me Vanmorgen weer controle gehad bij de vk. Alles was goed, baby is zelfs al een beetje ingedaald, terwijl ze vrijdag met de echo nog boven het bekken lag. Bij ons zoontje was dit pas met 38+1. Tweede is meestal later met indalen dan een eerste, nu hopen dat het betekend dat ze ook eerder komt Merk het ook wel met lopen enzo, dat ze dus wat is ingedaald, zit toch een soort van in de weg.
@poemi ha. Zei zelf al dat 112bellen in zo,n geval niet vreemd was. Vanmiddag heeft hij opde psz ook gespuugt maar net heel goed gegeten dus afwachten @linnie succes met werken morgen
Hej meiden, Hier druk gehad en even geen zin op hier te tikken. Weet ook niet of ik alles onthouden heb. @Ml, wat een narigheid met je kleintje zeg! Idd gewoon 112 bellen, van de huisarts hoef je het nooit te verwachten. En wat iemand anders al zei, je zou bijna hopen dat het nog een x gebeurd zodat er onderzoek komt, want het lijkt me niet normaal toch?! @Viev, Ons meisje wil ook heel veel vastgehouden. Heeft ook moeite zelf in slaap te komen. Je geeft ook flesvoeding en misschien mist ze die troots van de bv. Dus misschien eens wat vaker huid-op-huid contact ofzo? Waarom is bv trouwens niets voor jou? @Poemi, wow time flyes! Jij bent gewoon al hoogzwanger! Dus je hebt het gevoel dat ze eerder komt? Vanaf 37 weken welkom Enne wat ben je allemaal van plan voor de geboorte? @Linnie, hoe is de wendag vandaag gegaan? Had je er erg veel moeite mee? En hoe ging het met J.? Wij gaan ons huidige contract met kdv annuleren en gaan naar een andere. Zit in een oude klompenmakerij hier in de buurt. Veel prettiger. Ziet er leuk uit en een stuk beter/socialer/ervaren personeel. @Brondy, aiii lekker zeg! Jij gaat naar de zon! *jaloers* En wat een leuk bedrijf zeg en zou helemaal lekker zijn als jij er ook in kan werken! Zelfstandig zijn is het lekkerste wat er is! Ik ga nooit meer onder een baas werken als het kan! Hoe voel je je verder met de zwangerschap? @Lwal, lieve man dat ie je voeten wilde masseren. Ik hoefde dat niet aan mijn vriend te vragen tijdens de zwangerschap haha Fijn dat je wel gewoon hebt kunnen genieten van je trip. Zag dat een van die meiden in Scheveningen ook zwanger was op fb. Zeker samen de hele tijd zitten keuvelen over baby's? @Jessie, hoe is het met jullie? Leuk truitje had I. aan met de wedstrijd! @Hier. Vandaag idd mijn eerste 'werkdag' gehad. Ik had een opdracht van een uurtje in Den Haag en had mijn vriend en M. meegenomen Na de opdracht op een parkeerplek achter het station in de auto zitten voeden haha. Morgen in de avond een opdracht, dus dan moet mijn kleine meisje ongeveer 4 uur zonder mij zien te overleven We oefenen dagelijks met het flesje, maar ze wil nog altijd niet. Heb net in een speen met een mes een groot gaatje gemaakt en ze heeft daaruit een slok of 3 genomen. Eergisteren hadden we fingerfeeden geprobeerd, maar ze wilt niet eens op een pink zuigen, dus dat kan ook niet. Dus toen hebben we een soort cupfeeding geprobeerd. Op die manier konden we haar een soort 'dwingen' om wat te drinken op die manier. Ik vind het wel echt vreselijk. Ik vind weer aan het werk gaan niet een enorm drama, maar dit maakt het voor mij wel een drama. Ik moet met het lood in mijn schoenen nu mijn dochtertje achter laten wetende dat ze misschien wel uren zal janken van de honger Verder vandeweek een actie van mijn smoeder..... Ze kwam met 2 vriendinnen op kraamvisite (jaja ben er nog altijd niet vanaf ) en M. had een super leuke jurk aan. Ze zit amper 1 minuut op d'r krent en ze zegt:"Wat een VRESELIJKE jurk heeft ze aan!!" Dus ik zeg, nou dat is dan ook de laatste keer dat ik je mooi voor oma zal aankleden.... Zegt ze: Nou, ik neem aan dat je het zelf ook niet mooi vindt? Ik: Natuurlijk wel, ik trek haar geen kleding aan die ik zelf lelijk vind! :x Van je smoeder moet je het hebben...grrrr O ja, heb ook inmiddels een Mirena spiraal laten plaatsen. Dus voorlopig geen broertje/zusje. Deed gelukkig minder pijn dan vroeger, maar lekker is anders. Hopelijk word ik weer net als toen niet meer ongesteld.
zo sorry dames even ego. Gisteren meneer vanuit het niets weer flink gespuugd 1 keer daarna niets meer was op de psz. hopelijk van het verslikken. Vandaag een dagje alleen R. is spelen bij opa en oma en vanmiddag mogen wij aanschuiven voor het eten dus super. Net te horen gekregen dat onze best vrienden een miskraam hebben gehad zojuist, dus ben even down. @mammadoe wat een ellende met een niet flesdrinkende dochter. @poemi wow wat veel roze op het wasrek
Hallo dames, Eindelijk tijd om weer eens te reageren.. ML: Wat schrikken zeg van R. idd de volgende keer 112 bellen en niet afwachten! En wat rot van je vrienden.. Viev: Lastig dat je nog geen duidelijkheid hebt over wat er met je meisje is. Poemi: Leuk al die roze kleertjes op fb! En de liggingsecho dus goed.. At zal een opluchting geweest zijn! Mammadoe: Wat vervelend zeg dat ze nog steeds geen fles wil.. Dat is idd geen fijn gevoel als je zo moet gaan werken. Je zou toch denken dat er iets is wat ze wel wil pakken.. En klopt, een vriendin is ook zwanger. Dus dat was erg fijn! En idd veel over baby's gepraat! Linnie: Hoe ging de wendag? Moest jij nou deze week weer beginnen met werken? Brondy: Lekker zeg op vakantie!! Helemaal nu het weer hier zo rot is! Hier gisteren terug gekomen uit scheveningen, super weekend gehad. Ben wel helemaal kapot, heb de klok rond geslapen en werd wakker met keelpijn. Gelukkig vandaag en morgen nog vrij, dus kan even rustig aan doen! Verder een drukke baby in mijn buik.. Die lekker in mijn zij ligt te trappen!
@ poemi Oke op die manier. hahah ja en als de vorige niet zo goed bevallen is dan is dit een mooie kans Hihi, wat had jij lekker veel roze op het wasrek zeg!! Zoveel blauw heb ik nog niet aangeschaft, gelukkig. Hoorde maandag van een vriendin dat zij een meisje kent waarvan ze dachten dat ze een jongen zou krijgen en het bij de geboorte een meisje bleek te zijn. Zij had zelfs jongenskleertjes gekocht met de naam erop, ooops. Nu durf ik dus niet meer, stom he @ Lwal Wel fijn dat je het leuk gehad hebt. Geloof graag dat je helemaal kapot was, aangezien je van NY direct doorging, poeh..... Ze loopt flink te trappen?? @ mammadoe Wat vervelend dat de kleine meid nog niet uit de fles wil drinken, maar als ze heel erg honger heeft, zal ze dan ook nog niet pakken?? Jeetje, dat je moeder dat durft te zeggen en ook nog eens waar anderen bij zijn. Oh kun je de spiraal al laten zetten terwijl je nog bv geeft?? Een vriendin van mij moest ermee wachten, maar haar baarmoeder was dan ook nog te zacht. (ik was mee met de eerste poging) @ marilouise Hopelijk was t spugen inderdaad alleen door verslikken. Hier gaat alles prima, ook met de zwangerschap. Onze kleine vent is lekker druk, vooral als manlief even tegen hem (naja mijn buik) aan zit te praten. 's avonds smeert manlief mijn buik altijd netjes in en gaat dan even voelen en met hem praten. Is erg schattig, nadeel is alleen dat de kleine dan behoorlijk lang wakker en druk blijft. Dus kom ik moeilijker in slaap. Achja hoort erbij. Hoef alleen morgen nog te werken en dan lekker vrij. Vrijdag eerst nog een BBQ omdat wij zaterdag 1 jaar getrouwd zijn gaat snel zeg zo'n jaar, natuurlijk gaan wij dan nog even lekker met z'n tweetjes uit eten.
@Brondy Je hoort inderdaad wel vaker zulke verhalen, ik was ook wel erg blij dat het duidelijk nog steeds een meisje was bij de echo van afgelopen vrijdag. Maar je hebt toch al 2x gezien dat het een jongetje werd? En je hebt toch binnenkort ook nog een pretecho? Dan zou ik het toch maar gaan geloven hoor als het dan nog steeds een ventje is Wat leuk trouwens dat de beeb zo reageerd op je man! Hier duikt ze juist weg als hij wilt voelen... @Lwal Dacht dat het juist de bedoeling van een vakantie was op bij te komen Wel lekker dat je niet gelijk weer aan het werk hoeft. @Marilouise Dat is dan wel vervelend nieuws van die vrienden van je @Mammadoe Ah, wat rot dat ze nog steeds niet uit de fles drinkt. Lijkt me dan echt moeilijk om d'r achter te laten Hoe is het gisterenavond gegaan? En wat een opmerking van je smoeder Het kan dus gewoon nog erger dan de mijne.. Spiraaltje bevalt wel goed trouwens? (Beetje gekke woordkeuze..) Ik zit daar ook aan te denken voor na de bevalling. Ben de pil een beetje zat. Manlief gaat zich ook laten sterilleseren na de bevalling, maar vertrouw dat niet helemaal in het begin dus dan maar even zoiets erbij... Ik denk/hoop dat de beeb nog wat verder is ingedaald inmiddels. Heb sinds vanmorgen nog wat meer last van m'n onderlijf zeg maar De eerste babywas is al helemaal klaar (veel roze ja ), bed moet nog op klossen en ik moet m'n tas nog inpakken en dan mag ze wat mij betreft wel komen! Zo om 11.00 nog de tel.intake met de kraamzorg, is dat ook weer geregeld..
@viev: is wel herkenbaar hoor, het niet alleen willen slapen maar wel bij ons. Ze slaapt nu ook heel goed als ze bijvoorbeeld op de bank ligt, of bij ons op bed zonder dat we dr vasthouden. Heb het idee dat ze het lekker vindt om bij ons in de buurt te zijn. Van de week hadden we visite en ze sliep, dus wij dr naar bed gebracht, toen werd ze weer wakker en huilen, weer naar beneden genomen, naast me op de bank neergelegd en ze sliep weer, terwijl we toch veel praatten allemaal. Maar blijkbaar vinden ze dat fijn toch. En wat bij ons nu helpt is een knuffel of doekje in dr handen geven, dat hudt ze vast en trekt ze helemaal tegen dr gezicht aan, ook als je het over dr oogjes doet valt ze bijna meteen in slaap, haha. Heb het wel van meer kindjes gehoord dit. @brondy: ben jaloers, lekker naar kos. En snap wel dat je onzeker wordt van die verhalen over verkeerd geslacht. Had ik zelf ook. Maar je mag er vanuit gaan dat als ze het al 2x gezegd hebben dat het goed is. En wat leuk dat jullie de kleine zo goed voelen. @mammadoe: nou leuke opmerking van je smoeder idd. Ooh ik weet naar welke kdv je gaat dan, ik ken er wel die daar werken. Schijnt er idd best leuk te zijn. En wat erg dat ze nog steeds geen flesje pakt. @lwal: kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent. Gelukkig kan je nog ff bijkomen. @ml: gelukkig is het spugen bij psz bij 1x gebleven. Wat erg voor je vrienden. Is nooit leuk. @poemi: je bent er bijna klaar voor dus. Vind je het al spannend worden? en wat goed dat ze toch nog gedraaid is, heb je dat gevoeld of niet? Hier gister weer gewerkt, vond het heeel raar maar viel alles mee. Vond het best weer leuk om alle kindjes weer te zien. En als je ziet dat ze het leuk vinden om je weer te zien maakt dat alles goed. Heb die leuke opmerkingen van de peutertjes zo gemist. Maar natuurlijk mijn eigen kleintje ook hoor, om 6 uur heeel snel naar huis gereden. Ze was bij mijn moeder en het is echt helemaal top gegaan. Mlorgen moet ze naar het kdv, daar zie ik dan toch wat meer tegenop. En wat minder nieuws op mijn werk, een kindje die bij mij op de bso zit is net gestopt. Kreeg te horen dat zijn moeder ongeneeslijk ziek is. 4 weken geleden ging ze naar de dokter voor een plekje op dr oog. Blijkt ze helemaal voor met kanker te zitten, dr longen, hersenen. Ze kan nu al niet meer lopen. echt kippevel. Sjeetje, zet je weer met beide benen op de grond. Ga straks naar cb om Jaylie weer te wegen omdat ze vorige keer niet zo goed was aangekomen, ben benieuwd wat ze nu weegt.
@brondy misschien kan ik je geruststellen bij ons was het verkeerde geslacht gezegd wij kwamen er bij 32 weken achter. maar het is meestal dat een meisje een jongen blijkt te zijn, als ze duidelijk zien dat het een jongen is is het eigenlijk nooit meer een meisje. (zo wel dan heb je een heeeeeeele slechte echoscoipst gehad ;p) enne dan ga je toch lekker neutraal shoppen kan je na de bevalling lekker jongensgericht shoppen (is echt geen straf hoor ) hier is r. gisteren heel hard gevallen bij opa en oma naar buiten toe op zo'n metalen rooster wat voor de deur lag, gelukkig niet door maar hij heeft een heel mooi vierkantje met een enorm blauw ei op zijn voorhoofd. Zo en nu gaan we de boel maar weer voorbereiden voor vanavond voetbal!!
Even snel tussendoor Morgen hebben wij een soort van bijeenkomst: Zwanger? En dan? Vraag is alleen, zal ik manlief meenemen?? Doelgroep is wel: Zwangeren en hun partners die hun eerste kindje verwachten. Oja en 2 verschillende echoscopisten hebben gezien dat het een jongetje is. Zonder dat de 2e het van te voren van ons gehoord heeft, zij vroeg alleen of wij het wilden weten en toen heb ik gezegd dat wij het al wisten meer niet. Maar na onze vakantie hebben wij de pretecho (3D/4D), denk dat ik er dan toch nog een x naar ga vragen @ Linnie Jeetje wat een verhaal, wat naar zeg @ Marilouise Dat is ook wel weer zo. Ach moet ook niet te veel geld uitgeven nu Voor t zelfde geldt krijgen we heel wat. @ poemi Nou hopelijk hoef je dan niet al te lang meer op haar te wachten, hihi. Wij hebben trouwens een boxspring van de Ikea, zou die ook op klossen moeten? Hij staat namelijk al redelijk hoog, als ik zit kan ik volgens mij net de grond raken met mijn voeten.
@ml: aaah, arme R. @brondy: ik zou hem gewoon meenemen hoor, als hij dat zelf ook wilt. Bij mij moest het bed 80 cm zijn. Zou je even moeten navragen bij je kraamzorg, ze hebben daar richtlijnen voor. Maar ik had een krukje nodig om mijn bed in en uit te komen toen ik net bevallen was. Is echt heel hoog.
@Linnie Hoe was het op het CB, is ze nu wel netjes aangekomen? En wat een nieuws zeg, van dat kindje van de BSO, echt verschrikkelijk Hier trouwens niets van het draaien gemerkt, zal ze wel 's nachts gedaan hebben. @Marilouise Wat sneu voor je mannetje. @Brondy Als hij mee wilt zou ik hem zeker meenemen. Bij de eerste zijn we ook samen naar dat soort avonden geweest. Leren hun ook een beetje hoe of wat. En je bed moet ongeveer 80cm hoog zijn. Ons bed is best laag maar kan niet op klossen, alleen op bierkratjes, en is dan 75cm hoog. Daar doen ze niet moeilijk over.
@Brondy, ik heb ook een boxspring van de Ikea en heb hem van te voren opgemeten en hij was net ietsiepietsie te laag. Heb er geen klossen onder gezet en geen geklaag gehoord van de kraamzuster. Mochten ze toch klagen, zijn ze zo gehaald. En qua kleren zou ik maar wel wat echte jongentjeskleding kopen. Want veel mensen gaven bij mij 62 en ja dat pastte ze nog niet. Dus ik vond het erg jammer dat ik niet echte meidenkleding had in het begin. Want in je kraamtijd kan je nog niet lekker gaan shoppen (tenzij online) @Linnie, o ja? Ken je die? Dus wel positieve verhalen over dat kdv gehoord? Kwam op ons heel goed over. Fijn dat jouw werk goed was gegaan en meeviel. Hopelijk valt het je morgen dan ook mee. Ik vond het zelf ook wel meevallen om weer aan het werk te gaan. Is toch ook wel weer leuk. Maar ik trapte ook het gas even flink in toen ik naar huis mocht haha @Ml, au dat zal weer pijn gedaan hebben! Gister dus gewerkt. Ben 4 uurtjes van huis geweest. Begon al gelijk met stress omdat de hele snelweg hier naartoe vast stond en mijn vriend dus misschien niet op tijd er zou zijn, waardoor ik mijn klant zou moeten laten wachte (doof en blind en op een station dat ze niet kent...) Maar hij was gelukkig net op tijd thuis. En M. heeft gewoon uit het flesje gedronken!!!! E. heeft er een groot gat in gemaakt en toen heeft ze 100cc gedronken! Dus ik ga snel eens even naar Spa Zuiver bubbelen, stomen en een massage nemen. Vind wel dat ik dat na alles wel verdiend hebt!!
@mammadoe: haha, ja nu kan je dan lekker naar spa zuiver, eindelijk uit flesje gedronken. Ja volgens mij is het wel een leuk kdv. 2 excollega's zijn daar gaan werken. Nou we hebben gemeten, ze weegt nu 4900 gram, wel 100 gram aangekomen in 2 weken tijd. Het is het minimum dat ze moeten aankomen. Ze maakte zich niet druk omdat ze er gewoon goed uitziet en goed plast en poept en heel levendig is. Moet nu proberen om 2 borsten per keer te geven, maar weet nu al dat ze dat niet doet. Ach, we zien wel, maak me niet zo druk erom.
@brondy Ons bed kon niet op klossen en wij woonden echt klein toen r. kwam, dus ook geen ruimte voor bed benden ofzo. Dus wij hebben gezegd doen we dan maar niet zien het wel. vk had er niet heel veel moeite mee. Toen bleek dat ik de keizersnee kreeg zei de gyn na een paar dagen tegen mijn man haal de klossen maar onder het bed vandaan daar kan ze nu helemaal niet mee haar bed in en uit, dus hadden mazzel. Ik moest in het zh ook echt mijn bed op zijn laagst zetten voor in en uitstappen dus was blij dat die laag was de kraamzorg wilde hierdoor alleen het bed niet verschonen nou die paar dagen heeft n. dat gewoon gedaan gaat om het hoeslaken. R. heeft flinke hoofdpijn hij klaagt al de hele dag. @brondy daar is de pretecho toch voor om nog een keer te spieken zeker als je het geslacht weet doen ze daar niet moeilijk over hoor. @mammadoe kreeg jij weinig kleding in de kleine maatjes? wow wat een mazzel ik kreeg mega veel in maatje 56 (misschien ook doordat r heel klein was ) Helaas vond ik het vreselijk kreeg allemaal stoere pakjes en spijkerbroeken en vond dat zo afschuwelijk. R. was baby baby tot 6 maanden ongeveer)
Brondy: Ik was in het begin ook bang dat ze het geslacht bij mij verkeerd gezien hadden. Maar heb ze bij elke echo opnieuw laten laten kijken, en toen kreeg ik er toch wel echt vertrouwen in! Poemi: Lekker zeg, jij mag echt gaan aftellen!!! Zei de vk dat de kans er is dat ze eerder komt omdat ze nu al in ingedaalt? Linnie: Fijn dat werken toch weer goed in bevallen. En wat een verschrikkelijk nieuws zeg van die moeder.. Daar moet je toch niet aan denken! J. is dus wel aangekomen. Misschien heb je gewoon een klein poppetje? ML: Het zit R. niet echt mee he.. Sneu dat hij is gevallen! Mammadoe: Wat goed dat ze eindelijk uit het flesje heeft gedronken!! Wie weet ben je er nu wel doorheen.. Zo ga je wel met een veel geruster gevoel werken natuurlijk. Debby: Zag de echo op fb. Mooi Hier vannacht weer 13 uur geslapen, voel me weer een stuk fitter gelukkig! Ben druk bezig geweest met het geboortekaartje, die is nu zo goed als klaar! Zo naar vrienden toe om voetbal te kijken.. en dan morgen weer werken. Heb trouwens nog een foto van mijn buik bijgevoegd! Die groeit echt hard de laatste tijd..
Hey meiden Even kort..... Manlief is donderdag wel mee gegaan, waren ook wel meerdere mannen aanwezig. Wel leuk om al die buiken van anderen te zien. Bijeenkomst was zinvol, hoewel wij t meeste al wel wisten. Vandaag zijn wij alweer 1 jaar getrouwd, gaan straks lekker eten bij t restaurant waar wij ons feest gevierd hebben Vanavond wel optijd naar bed, morgen vroeg (4 uur) vertrekken wij richting Schiphol. Hebben ons al ingecheckt, wel erg handig dat dat thuis al kan. Heb er heel veel zin in, lekker relaxen in de zon. @ lwal Mooie buik zeg!! Groeit goed zo te zien. @ bedhoogte Thanks meiden, ik zal t na mijn vakantie eens opmeten, is nu toch nog niet nodig @ mammadoe Wat fijn dat de kleine meid wel uit t flesje gedronken heeft. Hopelijk doet ze dat nu vaker. Verder iedereen een fijn weekend gewenst en tot over 2 weken!!!
Hoi meiden, Brondy, gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijksjubileum! Wij waren 11 juni alweer 1 jaar getrouwd. Gaat snel he! Klinkt wel leuk wat je man gaat doen voor bedrijfje! Zou wel super zijn als je straks daar de boekhouding kunt gaan doen En heel veel plezier in Griekenland! Poemi, fijn dat het allemaal weer goed was bij de vk! Mammadoe, vind het moeilijk om uit te leggen waarom bv niets voor mij is.. meer een gevoel denk ik. Denk dat ik me er niet zo prettig bij voel. Bij fv had ik wel een goed gevoel, dus vandaar de keuze. En fijne actie van je smoeder zeg Dat zeg je toch niet! Hihi, superfijn dat M uit het flesje heeft gedronken!! Is toch weer een hele zorg minder! Marilouise, wel erg van die miskraam van je vrienden zeg! Ahh, wat sneu dat R zo hard is gevallen! Lwal, fijn dat het zo leuk was in Scheveningen! Kan me wel voorstellen dat je heel moe bent. Mooie foto van je buik! Is toch al wel een flink buikje idd! Mooi hoor! Linnie, bedankt voor de tip van de knuffel of het doekje. Dat kan ik ook nog wel eens proberen! En wat fijn dat het allemaal meeviel met je eerste werkdag! Heb je dat in ieder geval ook weer gehad Wel erg van die moeder van dat kindje zeg, bah! We zijn in overleg met het cb toch gestart met Pepti om te kijken of er toch geen sprake is van koemelkallergie. En Sara had vaak last van zuur uit haar mond en daar hebben we nu medicijnen voor gehad. Hopelijk gaat het dan allemaal wat beter. En de afgelopen 2 nachten heeft ze doorgeslapen! Dat is echt lekker! Hopelijk blijft ze dat doen, haha.
@brondy gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum, (wat voel ik me nu "oud" , alweer bijna 3 jaar getrouwd) en een hele fijne (laatste? ) vakantie samen toegewenst, zeker handig dat je thuis in kan checken, scheelt toch weer eerder opstaan. @viev wat en getob met s. zeg, hopelijk ga je nu snel verschil merken en hebben jullie straks ene heerlijk vrolijk meisje. @mammadoe als ik op fb lees ben je weer aaridg aan het werk nu? Bevalt het? @linnie hoe is jouw werkweek gegaan en met J. ? @Jessie hoe is het met jullie en met de twins? @poemi, nog een beetje vol te houden zo, je hebt wel mazzel met het weer zo. Dit lijkt me aardig vol te houden. @lwal mooi buikje volgens mij groei je nu heel hard of lijkt dat maar zo? Op de foto op fb leek je buik nog niet zo groot. Hier een heerlijke peuter, vandaag alvast een vaderdag menu samen gemaakt, (verse pizza gemaakt meneer stond het beleg er heel hard vanaf te snoepen) verder meneer is nog echt niet toe aan slapen zonder tut, vannacht was die hem kwijt heeft de hele tent afgebroken. wel begint die af en toe met plassen op het potje, ik probeer het te stimuleren maar ben ook wel een beetje makkelijk nu, wacht wel tot het heel mooi weer is, zodat die in een ondrbroekje in de tuin kan, dweilen van kind en de hond is me nu even iets teveel. fijne vaderdag allemaal voor morgen