Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Mooi bescheiden buikje heb je!! En idd nog een super figuur!

Linnie: Oh ben erg benieuwd naar de foto's! Fijn dat ze er zoveel tijd voor nam.. Lijkt me erg leuk om zulke foto's te laten maken.

Mammadoe: Hmm dat is helemaal balen dan dat je nu niet zoveel kunt werken! En dan og die auto er bovenop.. Kunnen ze het makkelijk maken?
    Een kraamsuite is idd wat luxer, eigen badkamer en 'keukentje'. En wanneer je langer moet blijven mogen man en kind bij je op de kamer blijven, er is een slaapbank.
    Zo'n apparaat lijkt me ook wel erg handig!

Debby: Hoe is het met jou? Lang niet meer gezien hier!

Hier vandaag mijn laatste weekend aan het werk dit jaar :D Woensdag gaan we nog naar de efteling met die kids en donderdag nog ff wat zaken afronden.. Wat een heeeeerlijk vooruitzicht!

Verder lijkt het nu ff alsof ik elke dag een ander kwaaltje heb haha.. Heb nu (vooral 's nachts) last van slapende handen en dat is best pijnlijk! Kan er ook niet zoveel kracht mee zetten.. Ze zijn ook wat dik, dus mijn trouwring heeft al moeten wijken!
    Het is wat.. Zwanger zijn ;)

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, o shit, dan vrees ik dat je het carpaal tunnel syndroom hebt. Als je er niets aan doet wordt het alsmaar pijnlijker. Je kan bij de apotheek spalkjes kopen, die je 's nachts om kan doen. Dat hielp bij mij na verloop van tijd.

Vannacht weer een *#%-nacht gehad! Ze komt zo vaak!! Ik ga dr zo snel mogelijk dat rijstebloem geven.

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Ze blijft nog aardig spoken 's nachts dan. Hopelijk werkt die rijstebloem een beetje. Zou wel lekker zijn als je weer een beetje fatsoenlijk zou kunnen slapen. Wel een voordeel dan dat je nu een mooie nieuwe camara hebt, al blijft het balen van de foto's die op de oude stonden.

@Linnie Wat leuk dat alles goed is gegaan met de fotoshoot, ben benieuwd naar het resultaat!

@Lwal Best wel een onding he, zo'n box? Maar je kunt er nu in ieder geval alvast aan wennen. En wat heerlijk dat je bijna verlof hebt! Leuke afsluiting ook, een dagje efteling.

@Brondy Mooi bescheiden buikje hoor! Mijn buik ziet er nu helaas ook nog zo ongeveer uit :(

@Fruithapjes e.d. Ik deed de eerste tijd alles koken, ook de peer en appel. Al deed ik het fruit meestal met een klein laagje water paar minuten in een bakje in de magnetron, dan stoomde het ook een soort van. Pureerd een stuk makkelijker. Ik heb wel altijd alles vers gemaakt (wel een deel invriezen dan), nadeel was wel dat hij daardoor geen potjes luste dus ook op vakantie stonden wij te koken omdat meneer anders niet wilde eten. Nu ga ik het denk ik maar combineren, zodat we d'r ook af en toe een potje kunnen geven.

Vandaag voor het laatst kraamzorg gehad. We hadden 2 ochtenden erbij gekregen omdat het met de voeding pas net een beetje liep aan het einde van de week. Ze doet het nu in ieder geval super op m'n melk. Afgelopen 3 dagen is ze 120 gram aangekomen, dus 40 gram per dag. Ze zit nu inmiddels ook 40 gram boven d'r geboortegewicht. Vanmorgen voor het eerst naar buiten geweest, was wel even lekker zeg. Wel irritant dat ik nu moet uitkijken dat m'n borsten geen kou vatten :(

Vanmorgen trouwens ook weer op de weegschaal gestaan, zit nu op de 70,5 kilo. Was op de 81 kilo geeindigd en ik wil weer naar de 60/61 kilo toe, zit nu dus op de helft. Sinds woensdag ben ik al wel weer zo'n 2 kilo kwijt, dus hopelijk blijft het zo door gaan, dan zit ik zo op m'n gewicht.

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: ooh wat lekker bijna verlof. Nu je het hebt over slapende handen, ik had dat ook in mijn zwangerschap, was ik helemaal vergeten. Was bij mij vooral mijn pink, die sliep zooo vaak, heel irritant. En nu ik het van jou lees kom ik er achter dat ik dat ook had en dat het na mijn bevalling niet meer is gebeurd. Zal wel een zwangerschapskwaal zijn denk ik dan.

@poemi: wat super dat F het zo goed doet.
    Ze zeggen dat je door bv sneller op je oude gewicht terug komt he.

@mammadoe: jeetje komt ze nu dan gewoon paar keer per nacht? pfff dat is best vermoeiend dan.
    Idd even kijken of het met rijstebloem beter gaat dan toch.

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Heb er even op gegoogled en lijkt idd wel op dat carpale tunnel syndroom. Is dat wat jij ook had? Maar jij had heel veel pijn toch? Bij mij is het vooral 's nachts en 's ochtends.. Daarna gaat het langzaam wat beter. Heb jij die spalkjes via de dokter gehad?
    Zag op fb dat de rijstebloem heeft geholpen, vertel!

Poemi: Fijn zeg dat het nu zo goed gaat!! En netjes dat je alweer zoveel kilo's kwijt bent!
    Ik maak me daar wel eens zorgen over.. Of ik straks ooit weer op gewicht ga komen, aangezien ik geen bv ga geven!

Linnie: Hmm.. Dus jij had ook al last van je handen.
    Hoe gaat het verder met J.?

Hier weinig nieuws.. Vandaag lekker vrij, dus ga lekker rustig aan doen!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: aah ook zonder bv zal je vast wel weer snel op je eigen gewicht kunnen komen hoor denk ik, ligt ook wel beetje aan je bouw misschien. Ik zat ook redelijk snel weer ongeveer op mijn oude gewicht, alleen mijn figuur ben ik nog beetje kwijt, alles is wat slapper, dat vind ik het irritantste. MOet echt consequent gaan sporten, maar lukt me niet.

Hier een ziek meisje, ze heeft koorts, niet zo heeel hoog nog gelukkig. Maar ze is echt niet dr zelf, huilen, piepen, hangen. Zooo zielig.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Bij de eerste ben ik ook 20 kilo aangekomen en die ben ik ook kwijt geraakt zonder bv te geven. Misschien dat het iets langer duurde, maar het komt uiteindelijk gewoon goed hoor.

@Linnie Wat sneu dat J. beetje ziekjes is. Hopelijk knapt ze snel weer op. Wat voor kolf heb jij trouwens? Ik heb nu nog zo'n huurding staan maar die moet aan het einde van de week terug maar vind het wel prettig om iets in huis te hebben mocht het nodig zijn.

Hier nog geen anderhalve week verder en ik ben de kraamvisite nu al zat. Zie zo tegen bezoek op... Gisteren kwam een collega van manlief met z'n vriendin, waren er om 14.45 en vertrokken pas tegen 17.30. Toen moesten we nog eten, kleine meid wilde weer drinken... Hadden we nu maar voor een kraamfeest gekozen, waren we er tenminste in één keer vanaf..

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo ik heb eindelijk wat meer tijd. Kan ik jullie eindelijk weer proberen te volgen. Eerst even kijken wat jullie tot nu toe te vertellen hadden.

@ Lwal
    Leuk hoor, jullie hebben de box gewoon al staan. Wat voor 1 hebben jullie?? Met of zonder lade. Wij twijvelen nog wat we willen. Nog maar een paar dagen werken of niet??

@ Linnie
    Leuk een fotoshoot, ben benieuwd naar de foto(‘s)
    Waar dient rijstebloem voor als ik vragen mag….??
    Jullie kleine meid eet al fruithapjes enzo, dat gaat snel zeg.. En je hoeft met bv pas na 6 maanden bij te voeden?? Maar neem aan dat eerder wel mag?? Op dit moment ben ik namelijk niet van plan om te gaan kolven op mijn werk, dus zal eerder bijvoeden wel noodzakelijk zijn.
    He balen dat de kleine meid nu ziek is, beterschap.

@ mammadoe
    Had iets gelezen van je camera, balen zeg, maar inmiddels weer een nieuwe gekocht??
    En.. inmiddels al tante geworden?? Spannend hoor.

@ poemi
    Fijn dat de borstvoeding toch op gang is gekomen zeg. Maar je borsten kou vatten????
    Vervelend dat die college zo lang bleef zeg, poeh. Kraamfeest?? Hoe werkt dat dan??

@ ML
    Hoe is het met jou??

Nou hier gaat het prima. De kleine vent is wel erg druk in mijn buik, pffff. ‘s avonds houdt hij mij uit mijn slaap, uiteindelijk val ik wel in slaap, maar dat duurt meestal wel een half uur ofzo.
    Gisteren hebben wij (nouja vooral manlief) flink lopen klussen aan de babykamer. Zaterdag nog wat inkopen gedaan bij de Ikea. Het is nu bijna af, dat scheelt echt wel een hoop stress. Had namelijk niet verwacht dat er eindelijk vordering in zou komen. De verwarming moest verplaatst worden en helaas kan manlief dat niet zelf. Beneden moest de verwarming ook verplaatst worden, dus heeft mijn paps beide zaterdag eraf gehaald. Nu kon de kast eindelijk op de juiste plek komen te staan. Hij moet alleen nog vast gezet worden, want zoals hij nu staat is een beetje gevaarlijk, kwam ik gister achter toen ik wat ging verplaatsen. De eerste wasjes zijn al gedaan, hihi, ja mooi vroeg. Maar heb ook wat 2e handse kleertjes en die wil ik wel een x extra wassen.
    Mijn buik groeit niet zo heel hard. Vind ik ook niet zo heel erg, zit mij nu nog lang niet in de weg. Kleine ligt nog wel in stuit, hij draait volgens mij nog wel heel veel. Heb nu ook al 2 lessen zwangerschapsyoga gehad, wel lekker ontspannend. Mijn figuur is inderdaad nog prima, maar ik ga ook nog steeds naar de fitness. Moet zeggen dat ik daar wel klaar mee ben, maar ja heb deze maand nog gewoon betaald dus tja.

Bijgevoegde bestanden:

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy mooi buikje ziet er goed uit en wat een leuk kamertje.

@lwal bijna verlof leuk nu nog wat lekkerder weer zo een graad of 20 is voor ons leuker en hopelijk voor jou ook fijner. ;p

@mammadoe heb jij niet een gewoon stoom apparaat ik heb een normaal stoom apparaat ideaal r. heeft bijna nooit potjes op. Ik heb toen wij gingen samen wonen al en gewoon stapelbaar stoom apparaat gekocht ideaal gebruik het nog steeds heel veel geen zooi met pannen alles kan erop minuut of 20 alles klaar koste toen 30 euro.

@linnie zielig als ze ziek zijn

@poemi wat een moppie si het fijn dat de bv goed gaat

hier alles ruk zo ik druk me even zachtjes uit.
    Ik zit de dagen af te tellen tot ik naar de internist kan vrijdag, ik ben echt op lichamelijk. Mijn lichaam is niet meer warm te krijgen heb ook echt een onder temperatuur nu (dokter zegt kan geen kwaad ) de hele dag door vreselijk koud, moe wil veel slapen doe ik ook. voel me ook echt niet tof.
    Blij zijn als het vrijdag is. Aan de andere kant hoop ik dat ze wat voor me kunnen betekenen, daar ben ik wel bang voor als mijn schildklier niet meer in te stellen is (hij doet tenslotte al lange tijd bijna niets meer )
    dan is het lastig om nog zwanger te worden of wel de cijfers liegen er niet om, het is bijna niet mogelijk als de schildklier te traag werkt zwanger te worden doordat cyclus uitblijft gene eisprong meer bij het zwanger raken kan het vruchtje niet innestelen door gebrek aan baarmoederslijmvlies, en als dit wel lukt is de kans op een miskraam enorm. Ik vindt het dus wel eng allemaal. gelukkig al maandag
    Dinsdag wordt N geopereerd in Amsterdam maandag kan ik pas bellen hoe laat hij daar moet zijn ben benieuwd hoop stiekem niet om 7 uur dan moeten we namelijk om half 6 weg!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ml: jeetje wat vervelend dat het niet lekker gaat. gelukkig ga je vrijdag naar de internist. Sterkte.

@poemi: dat meen je niet dat ze zo lang bleven zitten. Op een gegeven moment ben je echt klaar met de viste he? Dan wil je gewoon je eigen draai en ritme gaan volgen ipv een ritme om je visite heen te krijgen.
    Ik heb de medela swing als kolf. Is een enkele. Heb het apparaat 2e hands gekocht, scheelt de helft, alleen wel de slangetjes en opvangbekers etc nieuw gekocht, en die had ik ook nog van de grote kolf toen ik uit het ziekenhuis kwam. Als je van plan bent om als je werkt ook te gaan kolven zou ik je wel een dubbele aanraden hoor. Ik ga volgen de keer ook zekr een dubbele aanschaffen, scheelt een hele hoop tijd op je werk.

@brondy: goed hoor dat je nog steeds sport. En je bent al 27 weken zwanger, wat gaat dat snel zeg. En wat een leuk kamertje.
    Je hoeft idd bij borstvoeding niet bij te voeden tot 6 maanden, maar het mag natuurlijk wel. Maar Jaylie groeit niet heel goed, daarom moest ik gaan bijvoeden. En had ook het idee dat ze meer voeding nodig had aangezien ze weer om de 2,5 begon te komen. En had ook het idee dat ze er wel aan toe was, ze zat het eten van mijn bord te kijken.
    Ik heb trouwens ook altijd gezegd dat ik nooit zou kolven op mijn werk;)
    Wilde eigenlijk maximaal 4 weken borstvoeding geven. Maar als het lekker loopt ga je er heel anders over denken, sowieso over heel veel dingen ga je anders denken als het er is. Echt heel apart.

Ze is nog steeds zo zielig, slaapt de hele middag. En als ze wakker is zit ze hele zielige geluidjes te maken.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jullie hebben lekker geklets. Ik heb nu alleen mijn telefoon en geen zin om hierop een heel verhaal terug te typen. Dus even kort.
    @Ml, wat spannend zeg! Hopelijk komt alles op z'n pootjes terecht.
    @Linnie, klopt, als je de baby eenmaal hebt zie je sommige dingen in ene weer anders ja. Wat ontzettend sneu dat ze ziek is zeg! Lijkt me toch wel heel erg naar zo'n eerste x. Zo'n machteloos gevoel :(
    @Brondy, leuk kamertje en nee nog geen tante. Gister waren we nog even bij ze op bezoek. Noemt mijn broer per ongeluk de naam van de baby. Haha suffert! Dus nu weten we de naam al. Erg leuke naam :)
    @Poemi, ja vreselijk hè die visite. Ik ben er op dit moment zelfs nog niet vanaf. Volgende x doen wij zeker een kraamfeest! En wat bleven die lui belachelijk lang! Sommige mensen snappen er ook niets van. Gaat de bv goed?
    @lwal, ja sommigen hebben er alleen in de nacht last van. Bij mij was het snachts wel het ergst, maar ik had er ook overdag last van. Maar ik heb al Rsi, dus misschien verergerde het daardoor ofzo. Maar de pijn werd bij mij zonder spalkjes steeds erger. Die spalkjes kan je gewoon bij de apotheek halen waren €15.- per stuk.
    M. had gister dus rijstebloem door dr melk gekregen en toen heeft ze van 11 tot 7 geslapen. Wel 1x wakker en alleen wat gehuild.... Ze gaat steeds beter qua voeding! Zitten echt veel uren steeds tusse ! Vandaag maar 5 voedingen gedaan!
    Verder lekker geshopt, overal uitverkoop, heeeeeerlijk. Bij Zara leuke kinderkleding gekocht, ze hebben daar zulke leuke apartere dingen! O en de rompers zijn bij de Hema in de aanbieding mochten jullie interesse hebben...
    Morgen met mijn zus een middagje naar de sauna :) lekker!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    En ik heb trouwens die Avent stomer/blendEr gekocht. Kan ik straks lekkere gezonde maaltijden maken voor ons prinsesje :)

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie: Hoe gaat het nu met J.? Is ze al iets fitter? Lijkt me zo sneu zo'n klein ziek meisje!

Poemi: Kijk dat geeft me goede moed dat jij destijds ook weer terug op gewicht bent gekomen :)
    En wat irritant van dat kraambezoek! Zouden mensen dat nou echt niet snappen.. Dan is een kraamfeest idd wel een uitkomst. Het lijkt me alleen dat veel mensen dan alsnog op kraamvisite willen komen.

Brondy: Wij hebben een box met lade, leek me wel zo handig.
    Knap zeg dat jij nog steeds sport!
    En goed bezig al de eerste wasjes gedaan.. Moet ik ook eens gaan doen!

ML: Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Gelukkig is het zo vrijdag en dan heb je hopelijk snel meer duidelijkheid! Hoop dat het allemaal meevalt!
    Gaat het tussen jou en je man al iets beter?

Mammadoe: Lekker zeg dat ze zo goed heeft geslapen! Hopelijk is dit het begin van heel veel goede nachten voor je!
    Thanks voor de tips van die spalkjes, als het erger wordt moet ik ze misschien maar gaan aanschaffen.

Hier weinig nieuws.. Morgen naar de Efteling met het werk en dan donderdag nog even wat afronden! Lekker!

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    Ja gaat snel he, kan mij nog heel goed herinneren dat ik de test deed en vol ongeloof zat te kijken dat het toch echt positief was.
    Oke bijvoeden mag dus wel, ja en als ze dan weer zo vaak komt dan ga je wel bijvoeden inderdaad. Hahah, ja dat geloof ik graag, daarom zeg ik er ook maar bij dat ik er nu zo over denk ;) wat ik graag wil proberen is bv geven natuurlijk, maar dat manlief ook 1x per dag de fles geeft, zodat manlief kan wennen aan t voeden en de kleine kan wennen aan de fles. Gister kreeg ik van mijn vader te horen dat mijn moeder een enorme productie had en zelfs een ander kindje kon voeden. Mijn borsten zijn ook al een maat gegroeit dus ben benieuwd hoe het zal gaan bij mij.

@ ML
    Hoe is de operatie bij N gegaan??
    Hopelijk krijg je vrijdag meer duidelijkheid, nog even volhouden meis...

@ mammadoe
    Hihi, je hebt de stomer besteld, ben benieuwd naar jouw ervaring.
    Dat was inderdaad niet zo slim van je broer dat hij de naam al verklapt heeft. Wij moesten ons na de vakantie ook inhouden, want tijdens de vakantie hebben wij gewoon tegen iedereen gezegd dat het een jongen wordt, want tja die mensen zien we toch nooit weer. Het is wel lastig hoor om te zeggen dat we 'het nog niet weten'.
    Wel lekker dat ze nu beter slaapt met de rijstebloem. Thanks voor de tip. Maar denk dat ik genoeg rompertjes heb, maandag de boel eens opgeruimd wat gewassen was, een Ikea bak van 22 liter vol met rompers en kleertjes (mt 62/68) en dan heb ik de mt 50/56 nog niet gewassen ;)

Welke maat hebben jullie dametjes nu??

@ Lwal
    Lekker vandaag naar de Efteling en dan alleen morgen nog *jaloers*, als t goed is begint de zomer ook hier zo langzaam aan te komen, dus perfecte timing.
    Ja ik ben een beetje vroeg met wassen enzo. Maar er staat nu een grote lompe doos in de 'studeer'kamer, die wilde ik toch wel even weggewerkt hebben. Het is daar nog zo'n ontzettende zooi sinds de vakantie :) Als het goed is wordt vandaag een oude bank verkocht, die stond daar ook nog en dan kunnen we alles even netjes opruimen.
    Box met lade leek mij ook wel handig, voor het meeste speelgoed ed. Maar we zijn nu ook een trapkast aan het maken, dus daar kunnen we straks hopelijk ook wat kwijt.
    Jij neemt 6 weken van te voren verlof zie ik??
    Ik ben nog aan het twijvelen, denk dat het voor mij het handigst uitkomt als ik 5 weken van te voren neem, dan ben ik met oud&nieuw ook nog vrij. En heel miss neem ik daarna nog een paar weken op, tot na mijn verjaardag.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Leuk kamertje zeg! En je kunt alles maar alvast gewassen hebben toch? Je hebt ook wel een hele hoop zo te lezen! Wat goed ook dat je nog steeds sport. Ik heb het niet zolang volgehouden :) Bij een kraamfeest nodig je gewoon iedereen tegelijk uit op een dag, of bijvoorbeeld 's ochtends familie en 's middags vrienden. Dan zit je niet wekenlang met bezoek.

@Lwal Je houdt sowieso wel dat familie/vrienden die dicht bij je staan eerder op kraamvisite komen, kraamfeest doe je normaal na een week of 6, soms nog wel later. Dat is dan voor familieleden enzo waar je niet zo veel mee hebt. Veel plezier trouwens in de efteling vandaag. Hoop dat het wel een beetje vol te houden is.

@Mammadoe Wat lekker dat M. zo goed slaapt op die rijstebloem. Echt een uitkomst dus voor jullie. En nog steeds niet van de kraamvisite af?? Dat is wel heel erg dan zeg, zit je nu echt niet meer op te wachten lijkt me.

@Linnie En hoe gaat het nu met J.? Is ze al een beetje opgeknapt? Ik weet nog niet hoe lang ik door wil gaan met bv, zei eerst ook altijd dat ik niet op m'n werk wilde gaan kolven enzo, maar nu het eenmaal wel loopt denk ik er alweer wat anders over. Maar die dubbele zijn wel een stuk duurder...

@ML Hoe is de operatie van N. gegaan? En nog maar 2 daagjes, dan is het vrijdag. Spannende week zo voor jullie.

Hier weer ineens een meisje die niet meer zo goed wilt slapen... Gisteren om 16.00 gevoed, daarna in de wandelwagen naar de crèche zoontje ophalen, wilde ze al niet slapen, om 17.30 maar weer gevoed, ging ze nog steeds niet slapen. Om 20.00 maar weer gevoed, toen ging ze eindelijk slapen. Vannacht om 03.15 werd ze wakker, ben toen tot 05.15 met d'r bezig geweest en om 07.00 kwam ze weer. En nu ligt ze eindelijk weer te slapen sinds een kwartiertje ofzo. Ondertussen ook nog 2x gevoed sinds 07.00. Wel een dagtaak zo zeg. Hoop dat dit de regeldagen dan maar zijn en dat het snel weer beter gaat...

16. marilouise

Ik denk dat ik het een beetje lomp heb neergezet maar hij wordt komende dinsdag geopereerd de 24e,

Tussen N. en mij gaat het wat beter, we moeten veel praten doen we ook, we zitten op 1 lijn, maar laten dit niet blijken we gingen langs elkaar heel leven. langzaam aan gaat het beter.
    Deze week is heel spannend ik ben ook op van de zenuwen. Nog 2 dagen

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ml: wat kunnen dagen dan lang duren he.

@poemi: is zwaar he, op deze momenten wat jij nu hebt heb ik echt op het punt gestaan om te stoppen, maar het wordt echt beter. Het is idd een dag taak en je hebt ook soms het idee alsof je non stop aan het voeden bent. wat bij mij ook heeft geholpen was het maar gewoon accepteren ipv gefrustreerd raken, wat ik werd. En ik ging lekker op de bank liggen met jaylie naast me en gaf liggend voeding. Dat doe ik nu nog steeds, heerlijk is dat, ook lekker ontspannend voor jezelf.

@brondy: hier zit ze nog in maat 56, heel soms 62. Rompers nog steeds maat 50/56. De echte mat 50 rompers past ze nu niet meer.

@lwal: jeeeh morgen laatste dagje en dan heeerlijk genieten van je verlof.

Ze is weer beter, gelukkig. maandagnacht pas om half 2 gaan slapen omdat ze helemaal over dr toeren was, zoo zielig, ze was echt niet dr zelf. En mijn wekker ging weer om half 6.
    Vandaag weer heerlijk dagje gehad met dr. Morgen weer werken en dan alweer bijna weekend:)

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, hoe is de operatie gegaan? En wat heb je uiteindelijk als tijdverdrijf gedaan tijdens het wachten? Zenuwachtig voor morgen? Alvast veel succes daarmee.

@Poemi, zag de foto's op fb. Erg leuk! En bevalt je draagdoek? Werkt ie bij jou ook zo goed als ze huilt? Wel pittig zo je nachten. Het wordt wel beter op termijn hoor :)

@Lwal, zo jij hebt lekker verlof!!!!!!! :D En als het goed is gaat het goede weer ook komen, dus dat heb je mooi gepland. En het was zeker wel zwaar in de efteling of viel dat wel mee?

@Brondy, WOW :$ jij hebt ook lekker veel kleding! haha. Mijn meisje heeft nu maatje 62. 50/56 staat echt alweer een tijdje op zolder...Wel lekker dat je misschien je verlof kan verlengen! Zal je vast geen spijt van krijgen.

@Linnie, gelukkig is jouw meisje weer beter.

Ik heb mijn avent apparaat binnen en ga hem zo eens testen door wat appelmoes te maken :) Dit is trouwens ook een inspirerend stuk over verse babyvoeding Creating a New Normal | Efficient Homemade Baby Food » styleberry BLOG
    Hier verder alles rustig. Lekker naar de sauna geweest, gisteren met mijn zusje gelunched en naar de prenatal geweest. Zij is nu alweer 12 weken zwanger. En morgen is mijn schoonzus uitgerekend. Dus laat mijn neefje maar komen :D
    Morgen gaan mijn vriend en ik lekker samen naar de bios, the dark knight returns, en erna lekker bij mijn zus en zwager eten. Life's gooood :D

19. marilouise

@mammadoe komende dinsdag wordt hij pas geopereerd, ik moet R. meenemen ga denk ik kijken in Amstelveen weet ook nog geen tijd hoor dat pas een maandag middag.

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier alles goed! Sara slaapt tegenwoordig tot 07.00u. Wel grappig dat het deze week steeds dezelfde tijd is :)
    Een eindje verderop zijn ze bezig een binnenspeeltuin te maken en een kinderboerderij. Echt heel leuk! Wonen er best dichtbij!

O,ja Sara is maandag voor het eerst bij opa en oma gaan logeren. Is gelukkig allemaal goed gegaan, daar heeft ze ook lekker doorgeslapen. Hier op het dorp stond een feesttent en maandag is altijd de leukste avond, vandaar :)

Lwal, jeej je laatste werkdag al gehad :D Wat gaat het toch allemaal snel he! Wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! Wat voor cadeautjes heb je gekregen?
    Fijn dat jullie kleintje is ingedaald! En leuk dat de box al staat!

Marilouise, fijn dat de tuin is afgewerkt en de beestjes en je kindje lekker buiten kunnen spelen! Hoe gaat het nu tussen jou en je man? Lees dat het beter gaat, gelukkig!
    Wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Veel succes morgen bij de internist!

Poemi, fijn dat het nu goed gaat met de borstvoeding!

Linnie, leuk dat je bent gaan babyzwemmen! Wat doe je dan precies allemaal? Mij lijkt dat ook heel leuk om te gaan doen, maar het mag hier pas met 6 maanden. Nog eventjes wachten dus.
    Hoe is de fotoshoot gegaan? Lees dat het heel goed ging. Lijkt mij ook erg leuk! Laat je een fotootje zien?
    Fijn dat Jailey weer beter is!

Mammadoe, fijn dat je voortuin en achtertuin op zijn geknapt! Hihi, lekker van M om in het water te poepen :D
    Wat leuk dat M al zoveel kan!
    Balen van je auto zeg! En lekker dat je vriend 7 weken vakantie heeft!!
    En ben je al tante geworden ondertussen?
    Hoe was de film? Lijkt mij ook erg leuk!

Brondy, mooi buikje!! Wel knap dat je nog steeds gaat fitnessen! En fijn dat er al flink geklust is in de babykamer.
    Ziet er mooi uit! Leuk met die Micky Mouse!

Deel Deze Pagina