@Linnie Wat gaat ze toch hard met d'r tandjes! Nog geen last van bij de bv? En die rode billen horen inderdaad bij de tandjes, zo sneu voor die kleintjes. @Mammadoe Pittig zeg, nog steeds 2 nachtvoedingen. En wat vervelend van die klant van je! Wat heeft je zus er nu mee gedaan? En heb je ook al contact gehad met je moeder of nog steeds niet? Weet je trouwens nu ook al wat je gaat doen met de bv als je straks een paar dagen weg bent? Zou wel heel zonde zijn als je het nog zo graag doet om dan door die paar daagjes er nu al mee te moeten stoppen. @Marilouise Hopelijk kun je het nog een weekje volhouden met R. Wel lekker als ie straks ook weer wat energie kwijt kan op de psz. @Lwal Fijn dat alles klaar staat! Ben je d'r trouwens nog uit gekomen met je (schoon)familie? Die wilde toch naar het zkh komen als je ging bevallen? (of heb ik nu de verkeerde voor me ) Vandaag hadden wij het goede idee om naar Blijdorp te gaan (we hebben een abbo), hebben we gewoon een uur in de file gestaan! Normaal is het net 20 minuutjes rijden. Was echt balen. Toen we daar aankwamen was het al 11 uur. Mega druk natuurlijk al, toen zijn we eerst maar wat gaan eten want de kleine meid had inmiddels ook wel honger. Vanmiddag nog kraamvisite gehad. Had manlief lekker geregeld.. In de agenda stond dat ze na drieën zouden komen, rond half 4/4 uur. Ok, niet echt duidelijk maar goed. Kwamen ze dus pas om half 5. Ik had F. al op bed gelegd want die was harstikke moe. Bleek dus achteraf dat ze alleen hadden gezegd dat ze na drieën zouden komen, best een breed begrip dus. Zal blij zijn als we alles achter de rug hebben. Verder gaat hier alles goed. D. is woensdag nog wel even flink ziek geweest, hoge koorts in ieder geval. Wilde alleen nog maar bij ons hangen en zitten. Volgende dag was het helemaal over, echt raar. De laatste 3 nachten doet F. het ook heel goed. Ze gaat nu rond 22.00 in bad, daarna nog een flesje rond 22.15 en dan slaap ze tot 04.00/04.30, niet verkeerd dus.
Hai! Hier een uitgeputten moeder! Afgelopen nacht heeft M. me bijna ieder uur wakker gemaakt! Het langst wat ik achtereen heb geslapen was 2 uur! Echt niet normaal joh! Hoe kan dat nu toch!? Maar overdag laat ze er wel soms 5 uur tussen, das toch vreemd? @Lwal, Ik zou zelf iets zonder capuchon kopen, komt een kindje uit jouw zachte bm en ligt ze in ene op een irritante bobbel haha. Bewaar je die voor als ze een paar daagjes ouder is ofzo. Rommelt er al iets bij je? @Linnie, ik heb mijn zus gezegd dat ze de klant moet mailen om te zeggen dat ze niet voor hem kan/wil werken uit loyaliteit naar mij toe. Als ze me hierin naait dan barst de bom vrees ik haha. Maar ze had al wel 1x tegen me gelogen deze week en voor hem gewerkt. Ik weet niet hoe dat allemaal af gaat lopen. En voor deze eikel ben ik dus aan het proberen af te bouwen... :x Wat lekker dat ze al een ritme heeft zo. Als dat spoken in de nacht ook nog een beetje stopt is het wel lekker! @Poemi, Lekker hè, de file met dit mooie weer? Wij stonden er vandaag ook in, echt balen! Met mijn moeder is het weer bijgelegd. Ze is gewoon af en toe een vreemde vrouw, ik kan er niets aan veranderen. Heeft ook geen nut om er lang boos over te blijven. En ik heb besloten om de bv overdag af te bouwen, zodat ik overdag met werk niet meer hoef te kolven of ontplof en dan alleen 's avonds, 'snachts en 's ochtends zal voeden. Maar ik vind het echt niet leuk Hoe doe je dat eigenlijk als je fv geeft, hoe warm je een flesje voor de kleine als je onderweg bent? Lijkt me knap lastig...... Wat een lekkere kraamvisite is dat... Moet je man voortaan maar wat strakker afspreken dan hihi. En D. ziek geweest Gelukkig snel opgeknapt! En F. heeft al een mooi ritme voor haar leeftijd toch? Beter dan M. hahaha. Doe ik iets verkeerd?????? Vandaag overigens een gezellig dagje weg geweest naar Naarden, lekker geluncht en gewandeld, World Press expositie bekeken. 't Was maar goed dat M. nog jong was, want daar hangt wat ellende zeg Nou ik ga maar snel slapen, benieuwd wat deze nacht me brengt. Morgen werken, dus hopelijk is ze goed in dromenland!
@poemi: ooh wat irritant met die kraamvisite zeg, dat kunnen ze toch zelf ook wel verzinnen om niet zo laat te komen. Maar was lekker weer om naar blijdorp te gaan. @mammadoe: jeetje, wat moet je gebroken zijn zeg. Zou echt niet weten wat het is. Iemand van de yoga gaf bv maar is gestopt omdat het niet meer ging met werken, maar vanaf de dag dat ze met kv begon had ze een ritme in de avond/nacht, misschien een idee om te proberen? Moet je natuurlijk wel achter staan. Ik zit ook te denken om het te porberen als ze blijft spoken in de nacht, kijken wat ze doet, maar elke keer kan ik het toch niet. Heb jij dat ook, dat je het moeilijk vindt om af te gaan bouwen? Heb zoo het idee dat ik dr tekort doe als ik stop. gek he, is echt een gevoel terwijl ik weet dat kv ook niet erg is. Nou hier ook weer leuke nacht gehad, nadat ze al een paar keer wakker was geworden was het 4.00 uur, lag net weer in bed en had het idee dat ik dr hoorde poepen, dus ik ga kijken en ligt ze weer op dr buik. IK wil dr omdraaien is ze zeiknat, poep zat tot dr nek weer. Stond ik om 4.00 uur aar schoon te maken, bed te verschonen, Jaylie klaar wakker en huilen, ik klaar wakker. Daarna nauwelijks meer geslapen, ben om 7.00 uur maar naar beneden gegaan. Vandaag was ze niet te genieten, komt nog een tandje aan. Uiteindelijk lag ze om half 10 in bed toch nog. Nu hopen dat ze door slaapt, maar ga dr vanuit dat ik er om 4 uur weer uit moet, hoop dat dit een fase is door dr tandjes en het draaien van rug naar buik.
Linnie: Ahh arm meisje dat ze er zoveel last van heeft! En voor jou dus ook niet prettig.. Hoop voor je dat het tandje snel door is! Is er niks wat je er tegen kan doen? Heb wel eens gelezen over tandvlees masseren en speciale gel? Poemi: Lekker zeg die kraamvisite! Heeft je man dus ook meteen van geleerd om in het vervolg een echte tijd af te spreken Lekker ritme heeft je meisje al zeg! We hebben toen bij souders aangegeven dat we niet willen dat ze naar het zkh komen, daar waren ze het toen niet zo mee eens. Maar heb wel het idee dat ze het begrepen hebben. Van de week nog maar eens checken! Mammadoe: Pff wat een rotnacht voor jou! Hoop echt voor je dat dat snel beter gaat! Toevallig vandaag een stuk gelezen dat het vooral geluk hebben is met het doorslapen! Maar dat je wel kunt proberen om de voedingen 's nachts af te bouwen door steeds minder te geven.. Maarja dat is denk ik makkelijker gezegd als gedaan! Hmm.. Ja dan moet ik toch maar iets anders kopen, wat erg nou En het rommelt nog niet denk ik.. Wel wat meer harde buiken de afgelopen dagen, maar dat is vooral wanneer bijv opsta van de bank of met de hond aan het wandelen ben. Vandaag en gisteren samen met manlief het huis een grote beurt gegeven.. Maar pff dat voel ik nu wel aan mijn lichaam. Ik denk nog steeds dat ik gewoon alles kan.. Maar dat is dus niet zo!!
@Mammadoe Pfff.. Wat een nacht zeg! Lijkt wel alsof ze het dag- en nachtritme omgegooid heeft. Gelukkig met je moeder alles weer goed. Ik was gisteren allang blij dat F. gewoon doorsliep en D. zich redelijk bleef gedragen. Moet er niet aan denken met 2 huilende kinderen in de file te moeten staan Normaal warm ik het water voor de fv op in de magnetron. Anders kan het ook met een thermoskan heet water en een flesje koud water en dat mengen tot de goede temp., niet echt ideaal dus. @Linnie Ook een vermoeiende nacht gehad zo te lezen. Doe je dan alles alleen of helpt D. je ook dan? Hopelijk is het vannacht beter gegaan. En leuk dat je nog steeds bv geeft, terwijl je in het begin nog zo twijfelde. Echt goed hoor! @Lwal Gewoon niet bellen als je aan het bevallen bent! Is het probleem ook opgelost. En het huis is er nu ook helemaal klaar voor. Nu hopen dat ze niet meer te lang blijft zitten anders kan je weer opnieuw beginnen Nog even een foto van ons meisje, vandaag precies 5 weekjes oud:
@lwal: ja heb druppeltjes voor die tandjes, heb geen idee of het werkt, maar als ze aan het krijsen is en ik geef het haar wordt ze wel stil, dus zal dan wel. Maar volgens mij heeft ze echt van die pijn scheuten, wel zielig hoor. haha, ja en je wilt zo veel he, maar kan gwoon niet. Ik dacht eerst dat ik lekker veel kon gaan shoppen in mijn verlof, nou nee hoor, kon geen half uur lopen of had harde buiken en veel pijn in bekken. Nog even en je kann alles weer @poemi: aaaah wat een schatje, en leuk jurkje, ik heb die in een rokje. Maar D helpt ook wel hoor, alleen wordt hij bijna nooit wakker ervan, hij zegt dat ik hem dan wakker moet maken maar eer ik hem dan wakker heb ben ik al heen en weer gelopen. Ja nog steeds bv, maar begin er aardig klaar mee te zijn hoor, vooral met dat kolven, maar kan de stap nog niet zetten om af te bouwen. Heb heel erg het gevoel dat ik dr dan tekort doe terwijl ik weet dat het niet zo is. Maar kan geen afscheid nemen, het is zoo schattig als ze rustig bij me ligt te drinken en me dan vast pakt. Hier gaat het super goed, ze is weer heeel vrolijk. Speelt heel veel op dr kleed op dr buik, ze vindt het geweldig. Ze viel gister wel wat moeilijker in slaap, maar wel van half 10 tot half 8 geslapen, zoo goed. Ze viel eerst om half 8 al bijna in slaap maar wilde haar eerst nog even laatste voeding gegeven dus weer beetje wakker gemaakt. Maar daarna viel ze niet in slaap terwijl ze wel moe was, kan het zijn dat ze te moe was en daardoor dr slaap niet kan vatten? Ze wordt echt in de avond steeds vroeger moe, misschien helpt het als ik dr laatste voeding om 7 uur doe zodat ze dan meteen kan slapen. Maar ik weet ook niet. Maar lijkt erop dat dat ritme geven wel helpt hoor. Of het is puur toeval, hihi.
Hoi meiden, Sara had gelukkig geen last gehad van haar 2de prikjes. Wel ontzettend hard krijsen tijdens het zetten ervan, wel zielig hoor! Verder gaat alles goed! Poemi, wat fijn dat F een tevreden kindje is! Vanaf wanneer ging je zoontje minder huilen? Wat een leuke foto van je meisje! Linnie, met 6 maanden is er geloof ik wel een flinke sprong. Kan best zijn dat ze daar al last van heeft. Oo, tandje lees ik, fijn dat je de reden weet! Ik geef Sara ook regelmaat en dat werkt echt goed! Na de fles gaat ze spelen en zodra ze begint te jengelen of druk te doen gaat ze naar bed. Werkt heel goed, ze valt bijna altijd meteen in slaap, soms moet ik een keertje terug voor de speen. Lees dat het bij jou ook al begint te werken, super! En wel een kleintje inderdaad, Sara woog vorige week al 5955 gram. Lwal, wow dat is wel lekker zeg, vrij tot 2 januari! De rest van het jaar dus, haha. En leuk dat je foto's van je buik hebt laten maken! Wat een mooi kamertje zeg, echt leuk! En alweer 37 weken zwanger, dan mag de baby komen nu, spannend zeg!! Brondy, Sara slaapt sinds haar geboorte op haar eigen kamertje. Is meteen goed gegaan ook. En jij al aan het uitkijken naar je verlof, kan het me goed voorstellen. Lekker dat je dan pas weer in februari aan het werk moet. Mammadoe, hihi als Sara piept ben ik er ook meteen.. Ben niet zo goed in laten huilen Wat vervelend dat je moeder zo raar heeft gedaan op de verjaardag van je vriend.. Haha, fruithapjes nog niet zo'n goed idee dus, of gaat het nu al wat beter! Ben benieuwd wanneer Sara begint te rollen, lijkt me zo grappig om te zien. Marilouise, R heel ondeugend, dat is minder! Wanneer moet hij weer naar school? Morgen lees ik, dat is al zo
Hej meiden, Ik ben vandaag naar Zantvoort gegaan met M. maar wat een hel zeg! Een uur zitten zoeken naar een parkeerplek, toen even 2/3 uurtjes gezeten en ging ik weer naar huis, daar heb ik 3 uur over gedaan Het stond helemaal vast. Heb M. langs de weg moeten voeden, en weer later moeten verschonen. Echt geen pretje zeg met een baby zo lang in de file. Vond het zo zielig voor haar. @Linnie, o dus ritme geven werkt goed? Op welke manier geef je dat dan? Ik ben de laatste dagen aan het bijhouden wat M. doet en ik merk dat ze wel een beetje een ritme heeft. En als ik haar nu in bed leg heb ik een vast ritueeltje, en ondanks dat ze nog niet slaapt blijft ze dan rustig en slaapt even later. Maar bv ben je dus een beetje zat aan het worden? Ja kolven is vreselijk, dus ik snap het wel. Wel lastig van dat schuldgevoel, misschien kan je voor jezelf besluiten om te gaan afbouwen als ze 6 maanden is, dan gaat ze ook meer vaste voeding eten en dan heeft ze een heel mooie start van je gekregen... Maar wel lief he? Hoe ze aan je borst drinken en dan dat armpje en voetje helemaal over je heen, heerlijk! Enne, wat een super schattige foto pp fb. Heerlijk grietje! @Lwal, nou ja is je huis in ieder geval netjes! Nu lekker voeten omhoog. Heb je het zwaar nu zo met de warmte? Dikke enkels enzo? Ja volgens mij is een doorslapertje een kwestie van geluk hebben. Maar als ze dit blijft doen als ik weer lange dagen werk en vroeg mijn bed uit moet, ga ik dat echt niet redden!! @Poemi, wat een schatje en leuke kleertjes! O ja op die manier kan het ook! Maar klinkt wel erg onhandig ja. Zoals vandaag in die file ben ik maar wat blij met mijn tiet haha. Maar ik hoorde van een kennis gisteren je tegenwoordig ook lauw water direct uit de kraan kan pakken in een noodgeval, liever natuurlijk niet. Heb je daar wel eens van gehoord? @Viev, ja zielig dat krijgen he? Dan denk je, wat doe ik mijn kind aaaaan? Ja als ze eenmaal beginnen te rollen, doen ze niets anders. M. is nu enorm bezig haar stem te leren kennen en maakt ons nu 's ochtends 'zingend' wakker. Zo grappig om te horen! Ik ben zo vreselijk gek op d'r! Al het andere kan me eigenlijk gestolen worden! En verder aan het proberen af te bouwen, maar het wilt voor geen meter lukken, want ze wil die fles steeds niet
@viev: fijn dat het zo goed gaat. Ben je ondertussen alweer begonnen met werken? Ik dacht idd ook dat haar sprongetje al was begonnen, ze had al die symptomen, maar toen kwam dr tandje door, dus dacht ik dat het daar door kwam. We zien wel. Heb je al gezwommen? @mammadoe: Ben je aan het afbouwen? Wat lastig als die fles dan nog steeds niet goed gaat. Ja heb voor mezelf ook 6 maanden gezet, was er alleen vorige week zo ff klaar mee, en productie was minder, had niet genoeg voor als ik ging werken. Maar ik zie verder wel. Wil iig proberen 6 maanden, en dan kijken of ik het kan, hihi. Hoewel ik ook 2x per dag ongeveer fles geef met bv, ze kan heeel onrustig drinken uit mijn borst, uit flesje altijd heel goed en rustig. En dat zijn de momenten dat ik denk , zie je, ik moet gaan afbouwen. Maar daarna doet ze het weer goed en doe ik het toch maar niet. Wat leuk he dat gepraat, en het gaat steeds harder. Snap nu ook hoe ze aan het woord kraaien komen. Qua ritme begon ik met haar overdag naar bed brengen, ik liet haar ook wel gewoon naast me op de bank slapen. Maar ook voeden, ik doe het op verzoek, maar ook weer niet. Ze krijgt in de avond rond half 8 laatste voeding, tussen 7 en half 8 wordt ze ook heel moe en dan ga ik nog even voeden en dan valt ze in slaap en gaat ze naar bed, maar ze wordt wel elke keer nog wakker na een half uur. Maar slaapt uiterlijk half 10 en de laatste 2 dagen ook weer laat wakker, vanochtend 7.48 uur. Maar heb ook vooral nu beetje ritme doordat ik de bv ritme heb gegeven, en daardoor kan ik ook dr slaapjes beetje ritme geven. Ze komt ook eigenlijk nooit meer na 2 uur, ik laat er nu ongeveer 3,5 uur tussen zitten, soms 3 en soms 4. Ook hoe het mij beetje uit komt, en haar natuurlijk. Gaat hier echt super goed. Ze heeft het gister ook zoooo goed gedaan, heb geen kind gehad aan haar, zou dr zo vergeten. Alleen maar spelen op dr kleed. Buiten moeten we wel opletten want ze draait alle kanten op en probeert te kruipen. Ze trekt dr beentjes onder dr billetjes, duwt dr billletjes dan omhoog en duwt zichzelf naar voren. Maar als ze van het kleed afgaat komt ze op de stenen, is niet zo lekker. Heerlijk vandaag nog dagje vrij en volgende week lekker een weekje vrij. @ml: hoe gaat het met jou?
Hoi Dames, Hier ben ik dan weer hihihih. Heb het erg druk terwijl ik niet eens werk ppffff. Zag al dat jullie me miste hihihih. Ben weer lekker naar Frankrijk geweest 3 weken en we gaan over 4 weken weer een week. Nu ik niet werk kan ik er maar beter gebruik van maken! 28 sep gaan we met een groep vrienden naar Armin van Buuren in disneyland echt vet!! Is dan s'nachts geopend voor 14000 mensen 538 luisteraars. Verder ben ik druk met solliciteren maar er is niet veel! Had wel een gesprek hier in de buurt wat me super leek bij Jeansonline alleen zochten ze daar iemand voor 40 uur ja dat ga ik niet doen! Nu hadden ze nog een parttimer gevonden alleen die had afgebeld dus valt het voor mij in het water jammer genoeg. Heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd en dat heel erg leuk! Aankomende zaterdag gaan we weer eens los op Decibel heb er veel zin in. Dus heb gelukkig wel heel veel leuke dingen te doen maar zou ook wel weer graag aan het werk gaan. Verder ben ik ook bezig op marktplaats kleertjes en spulletjes te verkopen. Ze heeft zoveel gekregen dat het het niet eens aan heeft gehad dus probeer zo nog wat te verdienen want met het uwv is geen vetpot. Ik heb niet terug gelezen want dan kan ik het niet meer onthouden. @Mammadoe: Komt M nog vaak s'nachts? Ik zag dat je probeerde te stoppen met bv lukt dat? Krijgt ze al hapjes? Idd wat een rotstreek hopen dat je zus hem niet aanneemt Elize doet het super om 7 uur fles dan gaat ze naar bed maak der om half 11 wakker en dan komt ze rond kwart voor 7 weer. Ze eet al hapjes. Ze eet aarbeien tot bruine bonen en spinazi! Gaat er super goed in. Ze heeft vorige week der prikjes gehad en ze was al niet zo lekker dus het was dubbelop dus weer even wat slechte nachten en vooral dat ze nu steeds omrolt op der buik maar ze wilt der hoofd niet weg leggen ggggrrrr na 10 min huilen geeft ze het wel op maar wel irritant. Je draait er om en binnen 1 sec ligt ze weer op der buik! Elize is nu 61 cm en weegt 6640 dus het is een aardig dikkertje hihih! Ze wil nu ook der eigen fles vast houden wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind! @Lwal: Spannend nog een paar weekjes! Wat een mooi kamertje zeg!!! Hoe voel je je? Trek je het nog? @Linnie: Zag die foto op fb dat ze op de arm sliep!! Wat schattig zeg. Het gaat allemaal snel zeg der eerste tandjes al. @Poemie: Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine meid!
Poemi: wat is ze mooi!! Helaas moeten we mijn souders wel bellen, want zij zorgen er dan ook voor dat onze hond uitgelaten word en eten heeft! Linnie: Fijn zeg dat het ritme geven zo goed helpt! Zag een foto voorbij komen op fb, wat ontzettend schattig! En lekker een weekje vrij.. Gaan jullie nog wat doen? Viev: Fijn dat S. het zo goed doet! En bij jou zit er dus ook al een lekker ritme in! Mammadoe: Wil ze nog steeds de fles niet? Hoe doe je dat dan als je aan het werk bent? En wat een drama zo in de file! Maar uiteindelijk wel lekker gehad eventjes op het strand? Claudia: jij bent lekker druk met leuke dingen dus.. Maar kan me wel voorstellen dat je ook weer aan het werk wilt! En E. doet het ook al zo goed dus! Lekker zeg.. Hier gaat het goed.. Heb soms wel het idee dat het met de dag zwaarder wordt! Hou nu flink vocht vast.. Heb enorme enkels en voeten, pas zelfs mijn slippers bijna niet meer Mijn handen zijn ook dik, van de week manliefs trouwring geprobeerd en die paste gewoon!! De mijne past al ff niet meer.. En mijn gezicht begint sinds een paar dagen ook vocht vast te houden, ik zie mijn onderkin groeien! De vk zag het vandaag ook toen ik op controle was haha.. Controle was verder weer goed! Morgen hebben we een babyshower voor een vriendin, die is 10 september uitgeteld en heeft nu ook verlof. Erg leuk dus! Ze woont ook nog eens 2 straten achter me, dus we lopen nu bijna elke dag ff bij elkaar binnen!
@Linnie Het kan inderdaad zijn dat ze te moe is om in slaap te vallen. En wat leuk dat ze al pogingen tot kruipen doet! Voor je het weet heb je ook ogen in je achterhoofd nodig En wat een leuke foto op fb @Viev Gelukkig heeft S. geen last van de prikjes. Altijd zo sneu voor die kleintjes @Mammadoe Jeetje zeg, dat was wel een erg lange file. Lastig dat ze nog steeds de fles niet goed pakt. Hoelang heb je eigenlijk nog voordat je weg moet voor je werk? Anders wordt het toch nog kolven daar. Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat je lauw water uit de kraan kunt gebruiken maar dat zou ik echt niet gauw doen. Als je ziet hoe vies dat eruit ziet... @Claudia Je vermaakt je goed zo te lezen Wel lekker hoor, zolang het nog kan zou ik het zeker ook doen! Maar toch nog wel lastig om een baan te vinden dus? Ik denk dat een parttime baan ook moeilijker te vinden is dan fulltime. En wat eet E. al veel zeg, wordt geen moeilijke eter dan later @Lwal Oh ja, dan wordt het lastig als je ze wel moet bellen... Vervelend van dat vocht vasthouden. Hopelijk laat jullie meisje niet meer te lang op zich wachten en ben je ook snel van het vochtprobleem af. Wat leuk trouwens dat je vriendin zo dicht bij jou is uitgerekend en dat jullie ook nog bij elkaar in de buurt wonen. Kunnen jullie straks gezellig gaan wandelen in jullie verlof. Hier heeft ons meisje sinds een paar dagen het lachen ontdekt, zo leuk Vanmiddag toen ik haar op bed ging leggen dacht ze volgens mij ook dat als ze maar lief genoeg lachte ik haar wel weer uit bed zou halen. En vanavond ging ik haar wakker maken voor de fles en toen kreeg ik ook een brede lach van haar. Ik geniet echt ontzettend van d'r en voel me wel eens rot naar ons zoontje toe daarom. Hij was echt een lastige baby en voel me dan schuldig dat ik van haar wel zo geniet en bij hem was ik blij dat ik weer kon gaan werken Vandaag weer alleen geweest met ze tot 3 uur. Het ging allemaal wel goed maar het is ook wel erg druk hoor. Je hebt echt geen moment meer voor jezelf.
@Poemi, tsjah, als de een slaapt is de ander altijd wel wakker zeker. Zal best zwaar zijn, maar ook wel leuk. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen toch?! Je houdt nu toch ook niet minder van hem ondanks dat het begin misschien anders is?! Hmm nee dan ga ik dat maar niet doen t.z.t. Ik heb vandaag een thermosfles gehaald en dan kan ik dat mengen met koud water. @Linnie, Lekker dat ze zich zo vermaakt. M. is een vreselijk aandachtsmonster! Mijn moeder zei dat ze nog nooie een baby had meegemaakt die zoveel aandacht nodig heeft! Ik was idd aan het proberen af te bouwen. Ik was met de middagvoeding begonnen, maar dan pakte ze die fles vaak niet. Als ik weg ben pakt ze de fles na een tijd wel. Eerst wilt ze niet, maar de tweede fles gaat dan al beter en de flessen erna gaan ze erin als zoete koek. Dus ik kan gelukkig wel gewoon een hele dag weg als het moet. Maar ik heb vandaag besloten om te stoppen met afbouwen haha Ik ga die drie dagen achter elkaar niet doen, want ik trek het echt niet! Ik moest steeds erom huilen en lag er wakker van. Het is gewoon te vroeg, ik kan het niet. Dus ga ik nu 2 dagen verdeeld over de week. Maandag tot dinsdagdagochtend en woensdag tot donderdagochtend. En mijn vriend is altijd op donderdag vrij, dus kan hij woendagnacht bij mij in het hotel stiekem slapen. Dus dan ga ik gewoon kolven en moet hij het maar accepteren. Ik ga echt niet afbouwen voor die twee dagen en die beslissing maakt me zo blij! Nog lekker doorgaan met vloeibare liefde geven Dat slapen van J., dat ze wakker wordt na een half uur...is dat niet dat ze van haar lichte slaap naar haar diepe slaap gaat. Ik heb wel eens gelezen dat baby's dan vaak wakker worden en moeten leren om tijdens die overgang door te slapen. Eet jouw kleine meid nou eigenlijk al elke dag een hapje? @Lwal, oei wat irritant dat je nu helemaal opzwelt! Gelukkig is het erna heeeeel snel weg! Ik was enorm verbaast toen ik na een paar dagen mijn knokkels weer zag! En idd erg gezellig die vriendin in de buurt! Pas je op dat je bij die babyshower niet de show steelt met je dikke buik @Claudia, lekker zeg zo vaak naar Frankrijk! Hoeveel uur in de week wil je ongeveer gaan werken? En nog gefeliciteerd he?! M. krijgt af en toe een hapje, als ik er zin in heb. Maar dan trekt ze zo een vies hoofd haha. Ik denk even wennen aan zo'n smaakexplosie. En fijn dat E. zo lekker gaat. Vind je het niet moeilijk om haar dan achter te laten als je naar disney gaat? Het gedoe met mijn zusje is na een explosie gisteravond opgelost en mijn klant heeft alweer een afspraak met mij ingepland. Dus daar ben ik blij mee. Verder zit ik erover te denken om een abo te nemen op de fitness hier. Is super goedkoop, 14,95 voor onbeperkt fitness en met groepslessen erbij betaal je 19,95. Dus dat is echt goedkoop! Ik begin nl helemaal te verstijven en een oude taart te worden. Krijg ook knopen in mijn rug/nek door het dragen van dat dikke grietje!
@claudia: je bent dus lekker aan het genieten zo te horen, leuk hoor. En wat lekker weer naar frankrijk, het reizen gaat met de kleine ook goed? En wat fijn dat ze het zo goed doet. @lwal: laatste loodjes wegen het zwaarst. En dan gaat het ook weer warm worden, ben jij vast niet zo heel blij mee. Maar misschien heb je dr volgende week wel al in je armen, je weet nooit he. Ja lieve foto he, vond het zo grappig, moest er een foto van maken. @poemi: wat leuk dat ze lacht. Kan me voorstellen dat je je dan wel ee beetje schuldig voelt tegenover je zoontje. En nu gaat er natuurlijk ook veel aandacht naar F. Lijkt me ook wel heel druk hoor, 2 kleintjes. @mammadoe: aaah, gelukkig hoef je nu dus niet af te bouwen, als je er niet achter staat moet je het ook echt niet doen, en zonde als je dat moet doen voor 3 dagen werken. Gelukkig alles opgelost met je klant en zus. Bedoe; je die sportschool in bovenkerk? Daar hoor ik heeel veel mensen over. Maar wist ik niet van dat slapen, dan zal dat het miss kunnen zijn dat ze elke keer snel wakker is. Hoewel ze vandaag ook wel wat langer heeft geslapen en gister ook een keer. Ze heeft net om 19.00 uur laatste voeding gehad, en 20 minuten later lag ze in dr bed, ze was helemaal kapot. Half 9 werd ze wel weer wakker. Na kwartier viel ze bij me in slaap maar toen ik opstond werd ze weer wakker en was het weer huilen. Uiteindelijk om 21.20 weer in bed gelegd en sliep ze weer. Gaat best goed moet ik zeggen.
Nou lekker hoor. Hier gaat het in ene ook best goed. Ik doe er nu iedere avond in bad en dan voeden en na het drinken slaapt ze al vaak en leg d'r in d'r bed. Ze is nu al vanaf een uur of 9 aan het slapen. Denk dat ik straks eens voor het eerst ga proberen haar wakker te maken, wie weer slaapt ze dan eens de hele nacht door en kan ik die voeding van 2 uur overslaan, want die is killing!!
@Lwal: Het wordt ook steeds zwaarder hihihi. Leuk van de babyshower. Een vriendin van mij die gelijk is begonnen met ons om zwanger te worden is nu eigenlijk zwanger hiih zo leuk. Als ze wat verder is wil ik ook een babyshower voor de geven! @Poemie: Het is heel moeilijk ze willen overal dat je voor 40 uur komt ja dat gaat hem niet worden. Je hoeft te toch niet schuldig te voelen alleen maar van genieten dat het nu zo heerlijk gaat! @Linnie: Als wij de kleine om half 8 op bed doen slaapt ze gelijk maar wordt ze rond kwart over 8 meestal nog een paar keer wakker dan de tut erin en slaapt ze tot wanneer ik der wakker maak voor de volgende voeding. Wij laten er wel in bed liggen en ga dan gewoon in der kamer wat prullen totdat ze tot rust komt en dat werkt super. Met het reizen gaat super eigenlijk maar 1 x stoppen om der te voeden en dan zijn we er meestal alleen de maxicosi is wel een beetje balen want je ziet dat ze er niet lekker in zit. @Mammadoe: Wat goed dat je hebt besloten om door te gaan. Wij lieten er ook doorslapen na die voeding en kwam ze idd in de nacht dus toen zijn we er rond half 11 wakker gaan maken en nu komt ze om half7 weer. Het duurde wel even hoor want ze moest der ritme omgooien . Ik wil graag 24 uur gaan werken kan soms wel meer maar niet voor vast. Ja je moet der gewoon laten wennen. Ik geef de fruit als ze honger begint te krijgen want anders gaat ze er mee spelen hihih Maar ze doet het idd goed. Ik ben er best makkelijk in want anders kunnen we helemaal niks voor onszelf doen en we hebben het geluk dat me moeder zo vaak op wilt passen! Op mijn verjaardag is ze ook bij me ma blijven slapen deze zaterdag hebben we een feest gaat ze er ook naartoe en die week erop gaat ze een dag zodat wij weer eens m,et de bmw op stap kunnen! Naar Disney is maar 1 nachtje dus dat komt goed! In jan gaan we een week op wintersport en dan blijft ze bij me ma! Zal wel moeilijk zijn maar ook wel lekker want anders kan je daar weinig. Als ze 3 is gaat ze mee want dan kan ze ook gaan skieen hihih
@claudia, wow zelfs ik kan dat na 2,5 jaar nog niet Ik denk dat E. al vaker heeft gelogeerd dan R. van ons. Als het goed is gaat R. een zaterdag logeren en gaan wij de stad in er is zomerfeest in de stad dus allemaal optredens. We gaan trouwens een donderdag ook dan komt go back to the zoo, dat vindt N. helemaal geweldig en mijn moeder kon oppassen. @linnie wel lastig zeg met slapen en alles ook oor @mammadoe trouwens. En troost je het wordt voorlopig niet minder. Hier ook een spook iedere avond janken en schreeuwen en niet in bed blijven. Nu gaan we vanaf vanavond maar proberen of het gaat werken als die wat later naar bed gaat Dus we gaan om 19 uur wassen/ douchen pyama aan en dan mag die nog even mee naar beneden en dan niet meer druk spelen maar bij ons zitten. kijken of het werkt. @lwal gaaf die kleertjes op fb. @poemi mooi meisje hebben jullie @brondy hoe is het daar? @hier ballen niet lekker zijn medicijnen doen nog weinig en ben heel erg moe, afvallen gaat nog steeds goed. Maar ik ben zo verrot en dan komt r. ook nog eens om 5 uur s'morgens ik was er vanmorgen echt boos om. Nu maar eens bedenken wat ik ga eten kan niet kiezen. tussen pasta pesto of veldertjes met sla aardappel en speklapje beiden favoriet bij R. en bij ons ook trouwens!
@Ml, klinkt lekker, behalve die speklapjes dan. En wat zijn veldertjes? Hoeveel ben je nu in totaal al afgevallen dan? O nog even wat anders. Bij beiden grote tenen zijn mijn nagels aan de buitenzijde ingegroeid. Doet flink zeer! Helpt het om naar een pedicure te gaan, of kan die daar niets tegen doen? @Claudia, Zo hé, wat knap dat je dat kan zeg! Ik zou er niet aan moeten denken! Ik heb toen ik vannacht rond 12 naar bed ging even wat harden gedaan dus werd de kleine wakker. Eten gegeven en toen kwam ze om 4,20 weer. Ze komt nu dus steeds ongeveer om de 4 uur. Ik wil boodschappen doen maar meneer en mevrouw slapen allebij haha. Net als ik weg wil gaan valt ze in de box in slaap Maar ik laat mijn vriend maar even lekker pitten want die heeft mij vanmorgen tot 11.30 laten uitslapen dus hij is al wakker vanaf 7. Kan hij nu weer even bijtanken
@mammadoe dat helpt zeker hij/zij doet je nagel wat afslijpen.langs de zijkant en haalt het los doet weinig zeer, meestal geen bloed. En heel fijn gevoel erna ik zou het doe. Veldertjes zijn.jonge kappucijners, die eten we morgen de mannen hadden voorkeur voor pasta. In totaal nu in 1,5jaar.34 kwijt gaat goed
Wow zeker goed! Daar mag je trots op zijn. Hmm ik ga maar eens kijken voor 1 in de buurt dan. Want het doet zeer en dan stoot ik steeds die teen, auch! Morgen weer een hele dag werken tot en met 's avonds laat. Wel lekker voor het geld, maar ik vind het altijd wel naar zo lang mijn meisje achter te moeten laten.