@lwal: ohoh last van je darmen, kan ook een teken zijn he, je darmen gaan zich helemaal legen. Ik had ook last van mijn darmen, duurde alleen wel een week. Ook nog geen slijmprop of delen van een slijmprop verloren? Lekker toch lunchen, moet je nog van genieten, nu kan het nog.
Oke ik ben er nu echt even klaar mee! Vannacht kwam ze om 2.56 4.39wakker 5.28 6.30 7.45 voeden en opgestaan. Dit is toch absurd? En zo gaat het nu al dagen achtereen, ben helemaal gesloopt! En dan werk ik er nog maar heel weinig bij! Nu is onze nieuwe laptop ook nog eens stuk, die hebben we November of December gekocht! Het zit echt tegen! Tijdens me verlof en erna is De auto stuk gegaan De wasmachine De vaatwasser De laptop De camera gejat Weer de laptop Ben er klaar mee! @Linnie, kunnen die kleintjes heel erg last van hebben, misschien toch even de dokter bellen voor de zekerheid. Grappig gister heeft M. ook gestoomde broccoli met bloemkool op. Maar ze eet nog niet goed omdat ik het niet dagelijks doe. @Lwal, ook lekker irritant van jullie ketel gelukkig wel nu wat koeler weer voor je.
@mammadoe: wordt ze nu vaker wakker dan normaal? J. deed dat ook en toen kwam ik erachter dat er een tandje door kwam. Misschien dat dat het nog zou kunnen zijn? Maar kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Zit jullie echt niet mee, jeetje wat een hoop dingen stuk gegaan, en ook nog allemaal kostbare dingen ook.
Linnie: Nou dan hoop ik dat ik daarom last van mijn darmen heb heb het nu al een paar dagen! Nee nog niks gemerkt van de slijmprop! Mammadoe: Pff.. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent, dit hou je niet vol! Misschien zit er idd wel iets in wat Linnie zegt over de tandjes? En dan ook nog eens al die tegenvallers.. Zul je altijd zien dat alles dan tegelijk komt! Ik neem aan dat er op die laptop toch wel garantie zit?
@Mammadoe Wat een nacht weer zeg. En balen dat er zoveel kapot is gegaan, en nu ook weer je laptop. Heb je daar nog wel garantie op? En in plaats van te gaan sporten kun je E. je ook gewoon vaker laten masseren toch? Tja, we hadden tegen D. gezegd dat hij een baby poesje kreeg en in overleg met hem hebben haar Lola genoemd, en toen werd het dus Lola poesje Boerderij is trouwens van m'n vader, maar die zit bijna het hele jaar in het buitenland. Ik heb daar 19 jaar gewoond, dus vandaar dat ik nog 'ons' zeg. M'n zus woont dan nog wel in een deel daarvan en de rest is nu verhuurd. Dat land is wel van ons, m'n broer, zus en ik heb alledrie 1/3 deel daarvan. Is maar een klein deel van wat m'n vader had, rest heeft hij verkocht. @Lwal Balen van die ketel zeg! Dat zijn flinke kosten. Hopelijk is het snel geregeld. Gelukkig is het nog wel warm dus voor de verwarming ben je er nu in ieder geval niet afhankelijk van. Maar straks als de kleine er is, is het wel handig als hij het gewoon goed doet. @Linnie Broccoli is ook heel gezond! Ze moeten ook telkens wel even wennen aan een nieuwe smaak. Maar wel fijn dat ze fruit zo goed eet. Heb je trouwens nog de huisarts gebeld over d'r oortje? D. heeft het eerste jaar ook vaak oorontsteking gehad. Huisarts kan voor de zekerheid wel even kijken, weet je tenminste of het nu oorontsteking is of niet. @Marilouise Hoe gaat het nu bij jou eigenlijk, met je schildklier enzo? Weet niet of je daar al meer over had verteld, misschien heb ik er overheen gelezen F. is weer een beetje onrustig de laatste 2 dagen. Dinsdag hadden we echt een goede dag, toen sliep ze ook goed in d'r bedje enzo. Laatste 2 dagen is dat dus weer een stuk minder. Vanmorgen was ze ook al na 45 min. alweer wakker maar het was nog geen tijd voor d'r fles. Toen maar in de draagdoek gedaan en even naar de supermarkt gelopen. Dan slaapt ze tenminste ook weer eventjes. In de kinderwagen valt ze bijna niet in slaap, echt vreemd. Ik had maandagavond nacontrole bij de vk, is een half uur lopen heen, en ook nog een half uur terug. Ze was best moe maar is gewoon heel de tijd wakker gebleven. In de doek valt ze dus wel bijna gelijk in slaap. Hier trouwens nog een foto van ons nieuwste aanwinst. Ze scheelt maar 1,5 week met F. Lola zoekt F. ook best vaak op maar we moeten het wel goed in de gaten houden. Die zwaaiende armpjes en beentjes zijn wel erg aantrekkelijk voor d'r
Jeetje wat ene gedoe met al die kleine meisje die niet willen slapen/ eten Ik kan me voorstellen dat jullie gesloopt zijn, en nu wil ik jullie niet ontmoedigen, maar hier momenteel ook weer bal. Vanmorgen was het toppunt half 5 ik ben gesloopt later naar bed werkt niet nou ja wat we allemaal al geprobeerd hebben. Hij slaapt zo licht en we hebben houten vloeren als we ons omdraaien is die al wakker. Maar goed. ik lees wel regelmatig mee, hier was bruine bonen met appel favoriet zowel in potjes als versgemaakt dat deed ik regelmatig op zondag, de hele dag maaltijden koken en invriezen. Ik had ijsblokjeshouders gekocht van die goedkope en dan deed ik de groenten aardappels alles stomen en of koken eventueel vlees erdoor, en dan in de ijsblokjeshouders en dan had ik altijd ene verse maaltijd voor het grijpen ideaal. nu eten wij altijd zoutloos en veel groenten maar in het begin kon die natuurlijk niet alles meeeten. Met mijn schildklier gaat het nog niet goed, hij is sinds 2 dagen ook flink verdikt en voel hem zitten, ik voel me belabberd veel bijwerkingen van het weekend tegen de vlakte gegaan met die hitte. Maandag moet ik bloedprikken en vrijdag over 2 ween terug. Morgen moet n. zijn laatste dagje werken dan 2 weken vakantie heerlijk we gaan dagjes weg dinsdag de efteling. En de week erna 3 dagen naar overijssel naar mijn s.ouders. ik heb zelf ook even wat minder gepland deze 2 weken gevolg is wel dat ik het nu enorm druk heb!
@ml: jeetje wat erg voor je met die schildklier, zit allemaal niet mee. Wel lekker leuke dingen doen dus de komende twee weken. Is ook wel een idee om op zondag alles te maken voor de hele week. @poemi: jij ook al eentje die dus niet wil slapen. Moeilijk he als ze zo onrustig zijn.
Ow helemaal vergeten te zeggen N. heeft zijn vaste aanstelling gekregen vandaag. Plus loonsverhoging uiteraard!
Jaaaaaaa, ze kwam nu net pas op 5 uur!!!! En dat zelfs zonder late voeding! Leve op haar eigen kamertje slapen!!! @Poemi, Ja irritant hè?! Hier hetzelfde, ga ik boodschappen doen, dan piept en zeurt en jankt ze in de kinderwagen en dan stop ik haar in de draagdoek en dan is het goed. Mijn schoonzus heeft er nu ook 1 en werkt daar ook super! @ml, ja ik stop nu ook alles wat aan baby eten over is in van die ijsblokjades en erna opgestapeld in zakjes, is een handig systeem. Tegen de vlakte gegaan? Dat is wel schrikken! En gefeliciteerd met je man. @Linnie, mijn nicht zei het ook al over die tandjes. Ik vermoed het sindsdien ook. Haar ontlasting is nl. ook gelig en dat schijnt er in te horen? En ze kwijlt al weken als een otter! Zelfs het kdv zei gisteren dat ze wel heel veel kwijlt! @Lwal,trek je het nog een beetje?? Ik mag hopen dat die laptop vergoed wordt.....tenzij ze het op valschade afschrijven, want toen ik hem een maand had viel die van de bank en was gelijk het audio-in dingetje stuk
Mammadoe: Jeeeeejj!! Wat goed! Zou dat dan toch de oplossing zijn? ML: Jeetje het gaat dus niet echt lekker met je.. Hoop dat het snel allemaal beter gaat! Wat fijn van N. zijn vaste aanstelling, en loonsverhoging is nooit verkeerd!! Poemi: Schattige foto!! En vervelend dat ze nu ff wat minder slaapt, hopelijk is het snel over! Linnie: Nog contact met de dokter gehad over J. haar oortjes? Hier nog steeds alles rustig.. Op wat harde buiken etc na. Ben vandaag ook niet helemaal fit, beetje misselijk.. Maar kon helaas niet uitslapen want ze kwamen de nieuwe ketel al heel vroeg hangen! Misschien vanmiddag nog maar even terug naar bed! Heeft toevallig iemand van jullie een boxmobile van tiny love? Wij hebben er eentje, maar je hoort die motor super goed zoemen.. Heel irritant! De vorige hebben we al terug gebracht omdat die dat ook deed, maar deze doet het ook! Dus twijfel nu of het er gewoon bij hoort en ik me aanstel..
@mammadoe: jeeeh wat goed, je hebt dus ff lekker wat uurtjes kunnen slapen. @lwal: nee nog niet gebeld, denk dat het niet dr oortjes zijn. Aaah nog steeds niets. Nee ken dat mobiel niet.
Ik heb die mobiel wel eens bij een vriendin gezien. Die zijn super leuk! Maar can dat geluid weet ik niet. @Linnie, al ongesteld geworden? Ik heb net een uurtje gewerkt en vind het al veel minder erg om van huis weg te zijn. Gelukkig maar....maar voel me er dan toch een klein beetje schuldig over....
@mammadoe: nee niet ongesteld. Ja het went wel om te werken he, ik vind het ook best lekker, maar blijf het moeilijk vinden om weg te gaan.
Nou ja, kan door bv of nog door de zwangerschap onregelmatig zijn misschien. Ik geef M. nu haar laatste voeding. Heb haar wakker gemaakt. Hopelijk gaat ze dan nu de hele nacht door.... Morgen werken, veel autorijden en 's avonds las thuis...bah! @Lwal, hoe is het nu? Nog steeds harde buiken?
@mammadoe: heb nu helemaal geen tekenen meer van een naderende menstruatie. Zit er ook niet op te wachten hoor, vind het wel lekker zo. Aaah balen morgen de hele dag werken. Ben benieuwd of ze vannacht weer lekker door slaapt. J ligt vanaf half 9 al te slapen, heeft wel wat moeite gekost om dr in slaap te krijgen, ze kan zo onrustig zijn dat ze zichzelf wakker houdt, terwijl ze heeel moe is. Dan valt ze bijna weg, en dan gaat ze ineens weer trappen en druk doen
Ik ben nog nooit ongesteld geworden sinds de bevalling. Denk ook dat het uitblijft, want ik heb die Mirena nu. Doe je goed half 9 op bed. Vannacht kwam ze toch 2x
Mammadoe: Hmm nu dus 2x wakker. Maar dat is in ieder geval een stuk minder dan een paar dagen geleden! Hoop dat het slapen op haar eigen kamertje wat rust brengt. Lekker dat je niet meer ongesteld bent geweest! Hoe bevalt je spiraaltje? Ik zit te twijfelen om die straks ook een te nemen.. Linnie: nou lekker dat je nu niet ongesteld bent geworden.. En om half 9 te bed dus.. Tot hoe laat slaapt ze dan? Hier geen nieuws.. Vond vandaag eigenlijk wel een mooie dag om te bevallen Harde buiken zijn er nog steeds, maar niet meer zo erg als van de week. Wel flink last van mijn rug en schaambot nu.. Denk dat mijn lichaam er ook een beetje klaar mee is! Nu nog even een uurtje slapen en vanavond op feest.. Dan gaat de tijd tenminste snel
@Lwal, vast de stilte voor de storm! Die spiraal bevalt super. In het verleden heb ik hem al 5jaar gehad en werd toen ook niet meer ongesteld en je hoeft nergens meer aan te denken en hij is super veilig! Ik heb vandaag 5 uur autogereden en 5uur op lokatie gewerkt en ben helemaal afgedraaid. Nachtvoedingen en lange werkdagen zijn geen goede combinatie!!! Wel grappig, een collega vertelde dat ze zwanger is en ze is op precies dezelfde datum als ik uitgerekend, alleen een jaar verder! Ik ga onder de wol, morgen nog taarten maken en een heel huis vol (kraam)visite.
O ja, wat trouwens wel vaag is, net had ik na 5 uur werken gekolft. Uit mijn linker borst haal ik dan steeds veel meer dan uit rechts. Links 160cc ofzo en rechts 55cc. Ik heb al de hele tijd het idee dat rechts aan het opdrogen is.... Links altijd meer en ook meer stuwing dan rechts. Vaag..... Zou jammer zijn als mijn bv opdroogd terwijl k door wil gaan....