Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: aaah jammer vannacht weer 2x.
    Je hebt dan idd een lange dag gehad, zeker als je van die nachten hebt waarin je niet lekker door kan slapen.
    Ik heb ook het idee dat ik beter kolf uit mijn ene borst dan uit de andere. En een keer in de zoveel weken krijg ik gigantische stuwing aan allebei. Maar moet zeggen dat het nog wel gaat, ben alleen ook bang dat het soms aan het opdrogen is.

@lwal: gek he, je kan morgen zomaar met een baby zitten, onwerkelijk he.
    Let je nu goed op elk dingetje wat je voelt?

Jeetje, is weer drama om dr naar bed te krijgen in de avond. Zijn 3 kwartier bezig, krijsen gaat ze, en dan weer troosten en uiteindelijk valt ze in slaap. Terwijl ze wel zooo moe is. Maar ze heeft geen rust in dr lijfje, dus in de houdgreep om dr rustig te krijgen en dan wordt ze rustig. Morgen misschien toch maar weer slaapzakje proberen, misschien helpt het.
    En ze kan nu op handen en knieen staan en als een hondje gaat ze dan rijden;). En probeert te kruipen, alleen als ze dan een beentje verzet valt ze weer naar voren. Maar zodra je dr nu dus in bed legt duwt ze zoch meteen omhoog op dr handen en knieen en gaat ze dus niet ontspannen.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaaaa M heeft dr eerste tandje! Verklaar een hoop. Misschien vannacht weer eens normaal, let's hope so!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Jaaa verklaart een hoop he, hoop dat ze nu lekker door gaat slapen.

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Dus toch een tandje!! Hoe is het nu vannacht gegaan? Hoop dat jullie lekker hebben geslapen!

Linnie: Ja ben nu wel bewuster bezig met elk pijntje etc.
    Jullie meisje is dus een klein druktemakertje haha! Heeft het slaapzakje geholpen met in slaap vallen?

Hier geen nieuws.. We zijn vandaag een jaar getrouwd, had dit wel een mooie dag gevonden om te bevallen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren! Zo naar de vk, eens vragen hoe lang zij gaan wachten tot ze actie ondernemen.. Moet er niet aan denken om nu nog 2.5 week rond te blijven lopen!

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: dit zou zeker een mooie dag zijn, en het kan nog steeds hoor:).
    Spannend zo naar de vk, gek idee dat je over 3 weken zeker een baby in je armen hebt he.
    Ja ze is zeker een klein druktemakertje. Slapen is super gegaan, heb geen slaapzak om hoeven doen. Ze viel tijdens de borst in slaap om 8 uur en heeft doorgeslapen tot 7 uur. Wel paar keer wakker geworden vannacht omdat ze dan dr speen wil, en elke keer kan ik dr weer naar beneden trekken, ze kruipt namelijk altijd omhoog in de bedje tegen dr knuffels en spijlen aan.

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie??
    Sorry ik heb weer geschitterd van afwezigheid, maar zit een beetje in de rats. Afgelopen donderdag weer bij de vk geweest en blijkt dat het hartje van de kleine een slag overslaat soms. Zij zei dat wij ons daar niet druk om hoefden te maken, het kan vanzelf overgaan. Manlief natuurlijk na de tijd weer googlen of het vaker voorkomt. En hij had een app gedownload dat hij t hartje zelf ook kon horen. Gister dus weer even gedaan en toen deed zijn hartje dat nog steeds. Dat maakte mij wel een beetje, bang. Vanmiddag hebben wij weer controle en manlief zou in eerste instantie niet meegaan omdat het op een vervelend tijdstip is (14.20 uur) maar omdat het gister nog niet zo goed klonk gaat hij toch wel mee. Hopelijk valt t mee en klinkt zijn hartje straks weer goed.

Zag dat M. d'r eerste tandje heeft?? Nu weet je in ieder geval waarom ze zo slecht sliep.

@Lwal
    Vandaag alweer een jaar getrouwd!! Gefeliciteerd!!! Gaat snel he??
    En spannend hoor, een dezer dagen heb jij gewoon jullie meisje in je armen.

Sorry meiden, de rest heb ik even niet kunnen onthouden, maar hoe is het met jullie en de kids??????

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh kan me voorstellen dat je daarvan bent geschrokken Brondy! Hopelijk is vanmiddag alles goed!!

Linnie: Lekker dat ze zo goed heeft geslapen!

Net bij de vk geweest.. Hartslag van de beeb was nogal hoog! En ik ben niet helemaal fit + het vocht vasthouden en er zat wat eiwit in mijn urine. Dus moet zo naar het zkh voor bloedtest en een ctg, ze wil zwangerschapvergiftiging uitsluiten. Vind het wel spannend.. Manlief is meteen naar huis gekomen en gaat gelukkig mee!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje Lwal & Brondy, jullie maken het zo wel spannend.

@Lwal Succes zo in het ziekenhuis. Hopelijk valt het wel mee, maar mocht het nu toch zwangerschapsvergiftiging zijn, loop je in ieder geval geen 2,5 week meer.

@Brondy Jij ook veel succes vanmiddag bij de vk. Kan me voorstellen dat je het wel een beetje eng vind. Hebben ze dat nog niet eerder gehoord dan? Geloof dat ik wel vaker zoiets gehoord heb en dat dat ook kan zijn omdat het hartje nog niet helemaal ontwikkeld is, maar ik weet niet tot welk termijn dat dan 'normaal' is.

@Linnie Fijn dat ze nu zo goed geslapen heeft. En ze is dus al erg druk met verplaatsen :)

@Mammadoe Ook al d'r eerste tandje, vroeg hoor! Hopelijk kwamen de slechte nachten daar door. Hoe is het vannacht gegaan? Toen ik nog kolfde had ik links ook altijd 2x zoveel als rechts. Is rechts nu ook veel minder dan normaal, of is het altijd al deze hoeveelheid bij kolven?

Vanmorgen met F. en D. langs geweest op m'n werk. Was wel even gezellig. Toen D. een beetje gewend was ging hij weer ontzettend zitten uitsloven ;) Ben er ongeveer 1,5 uur geweest, ging allemaal goed, maar op de terugreis heeft F. alleen maar liggen huilen, rijd niet echt lekker :(

Verder gaat het hier allemaal wel z'n gangetje. Begint langzaam aan weer een ritme in te komen en begin er zelf ook een beetje aan te wennen, zo met 2 kids in m'n eentje. De poes is af en toe wel handig. Als ik F. de fles geef kan D. lekker met de poes spelen, houd ze allebei tegelijk bezig. Het lastige is wel dat ik nu echt niet meer even snel naar boven kan als F. in de box ligt, want voor ik het weet ligt die kat weer bij d'r en ze gaat dan met de handjes/voetjes van F. spelen, das niet heel handig...

9. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eventjes. Mijn laatste weekje vrij is nu ingegaan, volgende week maandag weer aan de slag.
    Toch op zich ook wel zin om te gaan werken, om weer aan het 'normale' leven te gaan beginnen.
    Mijn man heeft afgelopen 3 weken vakantie gehad en die is vandaag weer begonnen.

Met Sara gaat alles goed! Sinds 2 dagen verschonen we dr luier na de laatste fles ipv ervoor en heeft ze opeens tot 8.30 en 08.00 geslapen, haha. Normaal tot 07.00u. Dus we blijven de luiers maar na de fles verschonen ;)
    Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Linnie, ik begin volgende week weer met werken. Heb laatst ook nog 2,5 dagje tussendoor gewerkt ivm vakantie van collega's.
    Ben nog niet wezen zwemmen alleen een badje in de tuin toen het zo warm was. Het babyzwemmen in ons zwembad is vanaf 6 maanden, dus denk dat ik daar maar op wacht :)
    Jouw meisje is nog niet zo zwaar dus :) Sara was met 3 maanden al 5955 gram, haha. Volgende week weer naar cb voor prikjes, ben benieuwd wat ze dan weegt en meet :)
    Jammer dat ze nu niet zo goed wilt slapen.. Hopelijk gaat het snel weer beter!

Claudi6a, leuk om weer wat van je te lezen! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! En veel leuke dingen in het vooruitzicht, leuk! Wel fijn dat je ouders willen oppassen en dat ze daar mag blijven slapen! En weer een skivakantie geboekt, lijkt me wel even wennen zonder kleintje maar komt vast goed als ze bij je ouders is :)

Lwal, alweer 39 weken en 4 dagen zwanger :$ Gaat echt snel vind ik!! Ik ben met 39 weken en 3 dagen bevallen, haha. Kan ieder moment gebeuren, spannend hoor!
    Wel leuk dat je vriendin ook bijna uitgerekend is en lekker in de buurt woont! Kan je straks met de kleintjes ook leuke dingen doen samen!
    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!!
    Spannend dat je naar het ziekenhuis moet, hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging! Veel succes he!

Poemi, wat leuk dat je meisje doet lachen! Is zo gaaf om te zien he :D
    Leuk een kitten erbij! Lieve foto met F en Lola!

Mammadoe, dat sporten is zeker niet duur! Als ik straks weer in het werkritme zit, moet ik eigenlijk ook eens kijken om te gaan sporten. Is wel zo goed voor mij, haha.
    Fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv!
    M wordt wel vaak wakker 's nachts als ik jouw opsomming zo zie.. Weet zo ook niet wat je eraan kan doen eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat je erg moe bent overdag.
    M dr eerste tandje, wat leuk!

Marilouise, wat ben je al veel afgevallen, goed zeg! En r op het potje geplast, super!
    En leuk nieuws van je broertje!

Brondy, wat fijn dat jullie kleine man toch goed groeit! En je man weer kampioen, gefeliciteerd!
    Oei, dat is even schrikken van het hartje. Hoe was het vanmiddag bij de vk?

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hartje van de kleine was nog niet helemaal op regelmaat. Ik ben doorgestuurd naar de gyneacoloog, moet daar donderdagmiddag heen. Dan krijg ik een volledige check, met echo en gaan ze alles nog een keer nakijken. De verloskundige wil geen risico nemen dat t misschien toch niet goed zit.

@ viev
    Verlof gaat ook wel weer snel voorbij of niet??
    Wel mooi dat alles goed gaat met de kleine meid.

@ poemi
    Nee dat hadden ze nog niet eerder gehoord en ook niet tijdens de andere echo's hoor. Maar nu gaan ze het nog een keer goed nakijken.

@ lwal
    He vervelend zeg. Hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging......

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy en lwal jullie maken het wel spannend hopelijk alles goed!

12. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer thuis en alles was goed gelukkig!
    Ik krijg alleen de uitslag van mijn urine nog, maar daar verwachten ze ook geen bijzonderheden in.

Verder reageer ik later nog!

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Haha handige entertainment dus jullie poes! Kan me voorstellen dat je niet fijn rijdt als F. zo huilt..

Viev: Weer bijna aan het werk dus, hoeveel dagen ga je werken? En wat heerlijk dat ze zo lang slaapt!! Hopelijk blijft dat zo!

Brondy: Spannend dan donderdag.. Gek eigenlijk dat ze dat nog niet eerder hebben gezien. Maar wel fijn dat de gyn nu verder gaat kijken. Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen!

Mammadoe: Hoe is het slapen nu de afgelopen nachten gegaan nu haar tandje door is?

Ik heb een flinke verkoudheid te pakken.. bah! Daar zit ik nu dus helemaal niet op te wachten, hoop dat het snel voorbij is!
    Verder alles nog rustig.. Heb echt het gevoel dat het nog wel eens 2 weken kan gaan duren ;)
    Ik probeer mezelf zoveel mogelijk bezig te houden en er niet teveel mee bezig te zijn. Gisteren nog lekker met manlief uit eten geweest en mezelf vandaag naar de supermarkt gesleept, morgen met een vriendin afgesproken. En zo kom ik de dagen wel door..

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Fijn dat alles goed was! En die laatste weekjes duren echt het langst hè? Bij D. dacht ik ook echt dat ik de 42 weken zou halen, zeker nadat ik de 40 weken was gepasseerd en ik ook echt nog nergens last van had, en met 40+2 begon de bevalling en 40+3 is hij geboren. Nog even lekker genieten van de rust die je nu nog hebt.

@Brondy Blijft nog even spannend dus. Succes morgen bij de gyn. Hoe laat heb je de afspraak?

@Viev Alweer bijna aan de slag dus. Zal wel weer even wennen worden. Gaat S. dan naar de crèche?

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: wat is het stil
    Bij jou?????????

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: ik heb eigenlijk niet echt een regelmaat met luiers verschonen. De ene keer ervoor de andere keer erna. Maar wat grappig dat ze gaat slapen als je het erna doet.
    Aah weer prikjes volgende week. En verlof alweer afgelopen, gaat snel he.

@brondy: spannend morgen.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier nog geen nieuws hoor ;)
    Op dit moment wel wat 'ongesteldheidskrampjes' maar dat heb ik al vaker gehad de afgelopen dagen.. Heeft iemand van jullie dat als teken van een aanstaande bevalling gehad?
    Ik ben er meer dan klaar voor, dus laat maar heel gauw komen die baby!

18. marilouise

ik lees wel mee op mijn telefoon meiden maar we hebben vakantie nu. Dus druk met van allen en vooral niets!;)

@brondy ik ben wel benieuwd hoe het morgen bij de gyn is.
    Wij hebben namelijk een soortgelijk iets meegemaakt met R. bij ons was het gelukkig geen afwijking, maar een genetisch bepaald iets waardoor hij een hele trage hartslag heeft, die heeft hij nog steeds, maar N. van mij ook. Hopelijk is het bij jullie ook heel onschuldig.

@lwal ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen had een goed gevoel bij vandaag, maar ik zal vanavond eens opnieuw gaan denken. Bij mammadoe was grappig ik werd wakker en dacht die is bezig. Hahaha. Wie weet ben je nu toch wel bezig en zeggen die krampen wel degelijk iets.

@poemi wat een moppie!

@mammadoe hoe slaap je inmiddels?

@linnie heb jij inmiddels alweer gewogen met de kleine meid?

ij zijn gisteren naar de efteling geweest, zo leuk. hij vond het geweldig en is zelf mee in de bobslee en de pirana geweest, maar moet wel zeggen voorlopig weer even pretpark moe, volgende week gaan we nog naar slagharen we gaan 3 dagen naar overijsel.

19. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff.. Hele nacht misselijk geweest en nu flink aan het overgeven! Heb de vk net gebeld.. Omdat ze maandag de hele tijd vroeg of ik misselijk was ivm eventueel zwangerschapsvergiftiging.
    Moet vanmiddag ff langs komen. Ze zei dat het ook kan betekenen dat de bevalling gaat beginnen. Hebben jullie hier ervaring mee?
    Heb nu wel flink harde buiken.. Maarja dat kan natuurlijk ook door het overgeven komen. Hoop echt niet dat ik nu nog een buikgriep te pakken heb!

20. marilouise

Geen ervaring mee maar hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.
    Succes meis ik denk dat je snel zal bevallen!!!;)

Deel Deze Pagina