Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: geen ervaring met zwangerschapsvergitiging. Maar weet wel dat overgeven en misselijk tekenen kunnen zijn van beginnende bevalling, vaak legen je maag en darmen eerst alles. Hoop dat dat het is voor je en geen vergiftiging. Spannendddd

2. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Brondy, succes vanmiddag bij de gynaecoloog! Hopelijk is alles goed!
    Verlof is inderdaad zo voorbij! In het begin lijkt het lang, maar het gaat echt snel hoor.

Lwal, je maakt het wel spannend hoor ;)
    Ik ga 24 uur werken in 2,5 dagen. Is wel goed te doen denk ik :)
    Fijn dat je de dagen wel door komt! Vandaag 40 weken! Hopelijk duurt het niet al te lang meer :)
    Ik had wel heel de dag last van wat krampjes, maar niet in de gaten dat de bevalling was begonnen ;) Rond 18.30 gingen de krampjes zeer doen en toen had ik zoiets van: ja, dit kan wel het begin zijn, haha.

Poemi, nee de oma's gaan oppassen :) Ene oma woont 2 huizen verder dus dat is wel eg makkelijk ;)

Linnie, had denk ik alweer te hard geroepen, gisteren en vandaag was het weer ongeveer 7.00u haha.

Marilouise, lekker dat jullie vakantie hebben! Hoe lang hebben jullie vakantie? Leuk dat jullie naar de Efteling zijn geweest!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig inmiddels in het ziekenhuis.. De vk vetrouwde het niet!
    Krijg nu allerlei onderzoeken en heb aardig wat harde buiken.. Dus hoop hier niet zonder baby weg te gaan!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Heeeel veel succes, en heb het gevoel dat het niet lang maar gaat duren.

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou zie je wel die laatste dagen van augustus, dit moet het worden @lwal. Succes en hopelijk heb jij snel je meisje in je handen!

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Spannend meid! Heel veel succes, hopelijk heb je snel je meisje in je armen!

@Brondy Hoe was het bij de gyn?

Zo de rest nog even gaan bijlezen...

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, wow je ligt in het ziekenhuis! Heel veel succes, benieuwd of het een Augustus of September baby is.
    Hier een doodmoeie moeder, dus ik lees de rest wel een andere x bij.
    Alvast een fijn weekend allemaal!

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames.. Om 20.48 uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Kemi Dae!!!

Was nog wel even spannend allemaal.. De bevalling kwam zelf op gang. Maar mijn hartslag was enorm hoog en die van Kemi ook en zij had hier dipjes in!
    Ik bleek een infectie te hebben, was uitgedroogt door al het overgeven en had een hele lage bloeddruk.
    Toen Kemi's hartslag bleef schommelen hebben ze besloten om haar te halen met een keizersnede en 20 minuten later was ze er!
    Ze ligt nu wel op de kinderafdeling omdat ze medicijnen krijgt en ze haar goed in de gaten willen houden. Dus ik heb haar nog niet zo lang kunnen zie. Verder is het nog even wachten op haar bloeduitslagen.. Maar als alles goed gaat mag ze morgen bij ons op de kamer!
    Ze is natuurlijk suuuper knap, heeft een flinke bos donker haar..
    Nu ga ik maar een poging doen tot slapen!

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    GEFELICITEERDDDD. En wat een leuke naam!!.
    Maar jeetje helemaal uitgedroogd, dat is niet best. Gelukkig is kleine kemi er nu.
    Nog wel kunnen slapen?
    Aaah jammer dat je dr nog niet veel gezien hebt, had ik ook en is niet leuk, maar hoop dat je dan nu wel even hebt kunnen slapen en dat ze vandaag heerlijk bij dr mama kan liggen.
    Geniet ervan, doe rustig aan en laat je lekker verwennen.

10. marilouise

Gefeliciteerd! En toch de 30e!

Lekker herstellen en genieten! Had je wel een ruggenprik?
    Nogmaals gefeliciteerd en een prachtige naam

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #2431 Brondy, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Lwal
    GEFELICITEERD!!!! Erg leuke naam zeg!!
    Vervelend dat je zoveel heb moeten overgeven en dan ook nog uitgedroogd, jeetje. Hopelijk heb je de kleine meid snel weer in je armen.

Poemi
    Gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!!

Ik zal zo reageren op de rest.
    Hier alles goed hoor. Gister dus bij de gyna geweest en zij heeft op echo niets geks kunnen vinden. De kleine groeit goed, net iets onder het gemiddelde, dus we krijgen geen grote baby. Ze wilde nog wel even een hartfilmpje maken, voor de zekerheid, ook zijn activiteit werd bijgehouden. Natuurlijk was hij de eerste 20 min heel stil, daarna begon hij zo hard te bewegen dat het apparaatje zijn hartslag niet meer kon volgen. Wel grappig om te zien dat zijn hartslag ineens omhoog gaat als hij aan het bewegen is. Ook als ik het ineens warm krijg zie je zijn hartslag omhoog gaan en als ik probeer te ontspannen doet hij dat ook :) Zijn hartje klonk weer goed, dus dat is een hele zorg minder. Ze willen ons over 2 weken wel weer zien, gewoon om de groei van de kleine bij te houden. Prima, extra echo. Oja hij ligt nu met zijn hoofdje naar beneden, dus hopelijk blijft hij zo liggen.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal GEFELICITEERD met Kemi Dae! Mooie naam ook! Was nog wel even spannend dus zo te lezen. Hopelijk mag jullie meisje snel bij jou op de kamer en knap je weer snel op. Goed gedaan trouwens, op je uitgerekende datum :)

@Brondy Thnx! En fijn dat bij jullie kleintje ook alles goed eruit zag. Weer een zorg minder hopelijk. En extra echo's zijn nooit verkeerd ;)

Manlief werd net gebeld door z'n moeder dat er 2 tantes en een vriendin van hun bij ons op kraambezoek zouden komen. Hebben ze alleen met ons niet afgesproken :( :( Zit er ook echt niet op te wachten. Ze zijn al wel onderweg dus ik hoop dat m'n schoonmoeder ze nog wel mobiel te pakken kan krijgen. Wegsturen als ze voor de deur staan is ook zo lastig :(

Rest nog niet bijgelezen. Kijken of ik daar vandaag ergens nog tijd voor heb.

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @LWal: Gefeliciteerd zeg wat een mooie naam!! Geniet ervan.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en een prachtige naam! Jij hoort bij die 4%vrouwen die op hun uitgerekende datum bevalt! Maar wat vervelend dat je zo moest overgeven! En dat het helemaal op een ks moest uitlopen. Maar nu is ze er en komt ze hopelijk snel bij je op de kamer en kan het genieten beginnen. Nog last gehad van schoonfamilie tijdens de bevalling?

@Brondy, fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje. Nu ben jij de volgende :)

Wij wilden vandaag naar Scheveningen naar de zandkastelen kijken, maar is naar weer aan de kust dus blijven we lekker thuis. Maandag is de vakantie van mijn vriend voorbij, dus ben benieuwd hoe het dan wordt. Meer werken en minder uitslapen vrees is....

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Poemi,
    Fijne verjaardag! Ga je het nog vieren?

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    M. Heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen!!! Van 10 tot 6 dankzij een papfles!!!

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Wat goed, eindelijk kan je dan weer ff bij slapen in de nachten.

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: wat fijn dat ze heeft doorgeslapen! Hopelijk het begin van veel meer van zulke nachten!

Brondy: Fijn dat het nu toch goed was!

ML; Ja gelukkig wel een ruggeprik gehad!

Poemi: Lekker zeg dat verhaal van die kraamvisite!

Wij zijn sinds vanmiddag lekker thuis! Mocht nog wel een dagje langer blijven, maar had het wel gezien daar!
    Kemi's bloeduitslagen waren gelukkig helemaal goed dus ze is kerngezond! Ze heeft wel uit voorzorg een infuus met antibiotica gehad. Mijn bloeduitslagen waren nu ook weer stabiel..
    We hebben 2 slapeloze avonden/nachten met haar achter de rug, echt hysterisch krijsen! Dus zei de kraamhulp straks dat we haar best wat meer te eten mogen gegeven, en het lijkt nu te helpen want ze ligt nu heerlijk rustig bij me te slapen!
    Verder doet ze het super goed!

19. marilouise

lekker genieten @lwal

@mammadoe wat een geweldige foto van je meisje op fb!
    en heerlijk slapen nu!

wij gaan een paar dagen weg dus tot einde van de week!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: ooh wat lekker thuis, op een gegeven moment wil je lekker je eigen ritme gaan volgen en eigen dingen doen ipv het ziekenhuis. Ik miste thuis wel heeel erg het ziekenhuisbed. Heb je veel last van de wond?
    Wat lekker dat ze nu heerlijk bij je ligt te slapen. Lekker genieten van jullie eerste nachtje thuis.

Deel Deze Pagina