Hoi meiden, Ondanks dat we niet zoveel plannen hadden, toch een druk weekend gehad. Heb vrijdag mijn eerste positiebroek gekocht Heb m nog niet nodig, maar kan er alvast maar 1 hebben Zaterdag een kledingkast gekocht en in elkaar gezet en zondag de babykamer leeggehaald. Tussendoor ook nog het huishouden en naar hondencursus geweest. Een druk maar wel productief weekend Lwal, vervelend voor je man dat hij deze week weer een operatie krijgt. Sterkte ermee! Jessie, nog maar 8 weekjes werken.. lekker aftellen!! En nog gefeliciteerd met je man! Debby, wat gaaf voor je dat je zwanger bent!! Hopelijk gaat alles goed deze keer. Ik duim voor je! Heb je vandaag nog eens getest? Femmy, gefeliciteerd met je neefje! Poemi, leuk dat je de kerstboom hebt staan! En heel veel succes vanmiddag met de echo!! Linnie, wat fijn dat je nu een weekje vrij bent! Lekker genieten meid! En mooie buik ook! Mammadoe, mooie buik zeg!!
@viev: je hoeft dus nog geen zwangerschapskleding te dragen? Ik ben rond de 18 weken volgens mij begonnen, broeken zaten net niet comfortabel meer. Heb eigenlijk maar 1 broek, draag voor de rest heel veel rokjes en jurkjes. Maar buikje kan ineens heeel snel gaan @lwal: las op facebook bij tamale dat het huis officieel verkocht is, weer een zorg minder. Maar zij heeft dus ook veel last van harde buiken, vervelend. Dit groepje wordt wel steeds kleiner he krijg ik het idee. ben heerlijk aan het genieten van mijn weekje vrij. net ff lopend boodschappen gedaan. was wel lekker. en nu heerlijk op de bank met een kop thee.
Goedemorgen! Nou ja morgen.....ik ben net wakker Mijn vriend naar zijn werk, ik vandaag vrij dus heb even bijgeslapen! Heerlijk, net wat ik nodig had! @Femmy, wat een prachtig jongentje zeg! Je zal wel trots zijn! En raar eigenlijk hè dat je in Amerika geen kraamzorg krijgt! Wat dat betreft is het hier in Nederland allemaal wel goed geregeld! En die eerste weeën gaan wel verrotte traag vaak! @Lwal, o gelukkig! Ik dacht misschien zie je dat soort dingen liever niet als je op de wachtbank zit. @Marilouise, als mannen huilen, weet je dat het goed mis is! Sterkte. Mijn vriend is onderweg naar huis (onderwijs hè ) en haalt mijn ring op bij de juwelier die hij me gegeven heeft met mijn verjaardag ben er zo blij meeeeee!!!! Dan vanmiddag 4 uur naar de vk en vanavond 8 uur voor het eerst naar de zwangerschapscursus Heeeeel misschien tussendoor nog even bij vriendinnen langs.... Leuk dagje dus! Voor morgen een annulering binnen dus alleen even een uurtje in een ziekenhuis tolken en dan alweer klaar. Heerlijk! Even op adem komen!
Hoi meiden, Nou, jullie hebben gisteravond toch nog aardig gekletst haha! goed bezig! Volgens mij wordt het clubbie inderdaad steeds kleiner, wel beter bij te houden Fijn voor Tamale trouwens dat het verkocht is, is ook een opluchting zeg... Linnie, lekker genieten van je week hoor! Mammadoe, lekker genieten van je dag vandaag! Viev, is jouw buik nog niet zo groot dan? Heb jij al eens een foto geplaatst? Heb verder alles niet echt onthouden, sorry heb het ff snel gelezen! Ik heb vandaag (nog) niet getest. Afgesproken met vriend om morgen te doen, maar miss doe ik het vanavond toch wel ff als ik thuis ben. Zo spannend, omdat ut nog maar zo licht was.... Ach, heb nog 3 testen liggen, dus wat dat betreft Hier de week in mn uppie begonnen, wel saai hoor.... Fijne dag verder allemaal!
Goedemiddag dames, Vanmorgen met man en zoon naar de dokter geweest. Man heeft een verwijzing gekregen voor het amc voor zijn enkel ze gaan hier verder kijken en waarschijnlijk toch opereren, huisarts had hier ook meer vertrouwen in en zei al ik zou niet te bang zijn houd er rekening mee dat seizoen 2011 - 2012 over is kwa voetballen maar misschien 2012/2013 toch weer onder de lat. man was wel blij. net gebeld en alle gegevens opgevraagd wachttijd ongeveer 3 maanden. maar begin is er, voor als de pijn te heftig is zware pijnstillers. en verder absoluut niet meer voetballen voorlopig. Zoonlief heeft weer een fikse verkoudheid, heb even een klein kuurtje voor 5 dagen om de boel weer flink open te krijgen, hij is wel weer koortsvrij, en wat vrolijker .
Hey meiden, ook net terug van de echo en alles was goed! Helemaal opgelucht nu. Ben in vergelijking met de echo van 24 november wel weer 2 dagen vooruitgezet, dus nu in totaal 3 dagen terug met wat ik zelf dacht. Vind het allemaal prima. Kleine frummel lag lekker te slapen. Schedeltje was netjes gesloten. Het begin van de ruggenwerveltjes was te zien. We hebben aan één handje in ieder geval al 5 vingertjes geteld. Ze heeft hem nog wakker proberen te porren (inwendige echo dus ze gaf even een zetje ) maar dat maakte niet heel veel indruk. Beeb spartelde een paar keer en ging toen weer lekker verder slapen. De beeb lag trouwens met z'n handjes voor het gezicht, zo lag de oudste ook heel de tijd. Daardoor was de 3D echo toen bijna mislukt. Dus dat beloofd wel wat met deze kleine frummel Zal zo nog even de foto's plaatsen in m'n album.
Poemi: wat fijn! Heb veel aan je gedacht vandaag!! Nu lekker genieten van die kleine in je buik! Debby: Ja kan me voorstellen dat je vandaag nog een x gaat testen, daar zou ik ook veel te nieuwsgierig voor zijn! Doe je daarna even verslag hier? Viev: lekker druk weekend gehad dus.. Enne, ik wil jouw buik ook wel weer eens zien! Mammadoe: so, jij hebt lekker uitgeslapen! Je zult het wel nodig hebben gehad.. En hoe was het bij de vk? En nee, ik vind het echt alleen maar leuk om jullie buiken te zien! Ben natuurlijk wel jaloers, maar dat betekend niet dat ik het moeilijk vind ofzo! Het wordt hier idd steeds rustiger... Zat al te denken hoe het is wanneer jullie allemaal zijn bevallen. Kan me voorstellen dat jullie dan weinig zin meer hebben om hier te kletsen.. Dan wordt het helemaal rustig! Ik ga vanavond nog ff sporten, ben best goed bezig al zeg ik het zelf haha! Maar ik denk dan.. Zou het iets uitmaken als ik zwanger zou zijn om zo actief te sporten? Of is het heel dom als ik dat zeg? Verder krijg ik vanavond een lekkere massage, had ik nog gekregen van een vriendin coor de bruiloft
Zo, de foto's staan in m'n album @Lwal Thnx, lief van je En bedoel je qua sporten of het goed is voor het zwanger worden, of voor het zwanger zijn? Het is sowieso altijd wel goed. Maar als je zwanger bent moet je niet ineens veel actiever gaan sporten dan dat je deed. Dus als je het nu gewoon volhoud dan moet het helemaal goed komen! @Debby Ben benieuwd of je vanavond nog gaat testen! Maar misschien is het met ochtendurine wel beter? Je kunt in ieder geval nog wel eventjes vooruit met testen. @Mammadoe Lekker dagje zo te lezen vandaag! Hopelijk beval de zwangerschapscursus een beetje en heb je leuke groep. @Viev Nog steeds geen positiekleding nodig? Dan is je buikje nog wel bescheiden. Ben ook wel nieuwsgierig @Femmy Mooi ventje hoor! En wat is ie nog klein
@poemi: gefeliciteerd. Ben blij dat alles goed was. Je ziet echt al wat op de echo, bij mij zag je het toen echt niet zo goed. @lwal: lekker massage. Ja weet idd ook niet hoe dat zal gaan als iedereen bevallen is. Denk dat het de eerste tijd best druk wordt en dat het lastig wordt om regelmatig te reageren, maar ik ga mijn best doen
Hi allemaal! Hierbij even 2 fotos van de test van vanavond: Ik hoop dat ze duidelijk zijn...? Streepje is iig al stukken beter te zien in het echt, dan zaterdag!
@ Poemi, ooohh gelukkig was alles goed! Fijn meid! Nu op naar de volgende keer je zult indd zeker wel opgelucht zijn! Kun je nu langzaam gaan genieten? @ Lwal, lekker, zo'n massage! Lekker genieten Ik ga ff lekker op de bank.... begin behoorlijk in te kakken.... echt precies zoals de 1e keer... vanmiddag op ut werk ook al.... fijne avond!
Wauw debby dat is echt een streep hoor,van harte gefeliciteerd!ik hoop zo voor jullie dat deze blijft plakken.drie keer is scheepsrecht zeggen ze
Zo ik ben weer thuis. Vk was goed. Bloeddruk was nog altijd lekker laag 50. Vanaf nu vaker langskomen en eerste week van januari krijg ik een 30 weken echo, voor de placenta en de groei. Daarna even met vriendinnen gegeten en snel weer door naar cursus. Helaas, net als bij zwemmen, allemaal vrouwen die al echt een stukkie ouder zijn dan ik. Begin 30 ofzo. Ben ik dan zo vroeg of zij zo laat. Al met al vind ik het erg jammer. Maar iedereen was wel aardig hoor. Allemaal super snuggere vrouwen, 1 arts, 1 tandarts en nog wat marketing-dit en accountmanager-dat. Als je bij de C1000 werkt zou je er spontaan over gaan liegen haha. Ik was de enige met zoveel last.... Dus stiekem ben ik toch een ouwe taart! @Lwal, sporten is alleen maar goed toch?!? En ik vind het tegenwoordig ook wat overzichtelijker worden! @Debby, ja duidelijke test hoor! Spannend! Truste!
Goedemorgen, @ Mammadoe, dat hoor ik vaker, van die meiden/vrouwen al een stukkie ouder. Mijn schoonzusje had dat ook altijd. Ik ben 25, vind dat een mooie leeftijd! Mensen nog leuke plannen vandaag? Ik heb een hoop te doen hier, ben morgen vrij. Vandaag alleen met onze stagiair. Hoop dat de dag een beetje vlotjes verloopt. Was vanmorgen al om 4 uur (!!!) voor het eerst wakker... pffff... Morgen ook genoeg plannen; moet ook naar manuele therapie. Beetje gekke vraag misschien, maar als je zwanger bent, mag je toch wel gewoon gekraakt worden?!
Debby: Mooie test hoor Ga je nu nog vaker testen? Mammadoe: fijn dat alles weer goed was.. En vervelend allemaal van die oudere vrouwen. In mijn omgeving zou ik ook best jong zijn hoor, terwijl ik volgende week 26 wordt. Veel mensen beginnen echt pas later aan kinderen. Ik ga zo werken tot 22.00 uur bah.. Heb er nog niet zo'n zin in. En helemaal met dit rotweer, is zo'n dag om lekker op de bank te blijven!
@mammadoe: willen veel jongeren niet naar zo'n cursus ofzo? Bij mij zitten er wel wat van mijn leeftijd volgens mij, maar ook een aantal wat ouder idd. Heb zelfs het idee richting eind 30. Maar soms vergis ik me daar in, haha. @debby: herkenbaar dat vroege wakker in het begin, haha. @lwal: ja erg he de deur uit moeten met dit weer. Werkse. Hier gaat alles goed. Gister heeft mijn vriend een goed gesprek gehad met zijn moeder, liep allemaal niet zo lekker van beide kanten. Is veel duidelijk geworden. Had niet nog langer moeten duren want dan was een keer de bom ontploft. Maar is een heeeel lnag verhaal. Nu weer lekker op de bank, net wat voor mijn werk gedaan maar is gelukkig af nu.
@ Lwal, haha, ja dat was ik wel van plan (heb er toch nog 2 liggen en ach, 5 euro is niet de grootste uitgave ) al hoop ik ze hierna natuurlijk voorlopig niet meer aan te hoeven schaffen! Werkze vandaag! Indd een 'bankhangdag) @ Linnie, oh gelukkig dan maar dat ze het hebben uitgepraat! Dat wakker worden is zwaar irritant zeg daarna word ik namelijk telkens wakker!!! Maar goed... hoe lang duurde dat bij jou? Misschien was dit (hopelijk) incidenteel... want nu ben ik dus vet moe...