Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Good morning!

@Linnie, wat heb je er allemaal gekocht? Moet jij trouwens ook weer bloed gaan laten prikken?

@Brondy, ja met een testje heb je misschien wat meer zekerheid en dan zou je eventueel toch een drankje kunnen doen. Of doe je dat liever helemaal niet meer?

@Lwal, lekker geslaagd dus :)

@"messteken" hmmm vind het vaag hoor..... Maar aankijken of het vaker gebeurd en dan aan de vk vragen. Ik dacht nl dat bandenpijn iets anders is wat ik wel eens gehad heb. dan loopt het onder mijn buik horizontaal en doet ook verrotte veel zeer! Nu was het meer mijn hele baarmoeder.....Nou ja, het zal allemaal wel.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O ja, die gratis luiers voucher.....die pagina was al niet meer actief :( Je hebt er zeker geen screenshot of iets dergelijks van opgeslagen???

3. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
    Morgen overdag niet zoveel plannen, misschien dat we 's avonds naar de bioscoop gaan. Is echt al lang geleden. Zaterdag even naar de stad en 's avonds niets bijzonders. Zondagochtend examen met de hond. Wel leuk weekend, (behalve het examen, haha :$:D)

Femmy, gefeliciteerd met het officieel tekenen voor jullie nieuwe huis! Wanneer verwachten ze dat ze gaan bouwen?

Mammadoe, lekker dat je vandaag een dagje vrij bent. Succes met de zolder!

Lwal, leuke cadeautjes hoor!

Linnie, bezig met spulletjes kopen en afstrepen, leuk is dat he.

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen/middag!

@ Mammadoe, weet echt niet wat die steken zouden kunnen zijn. Indd maar ff in de gaten houden en anders vragen aan je VK!

@ Linnie, wat heeeeeeerlijk die kortingen, wauw!

@ Femmy, lekker gevoel he, dat tekenen?! Gefeliciteerd!

@ Brondy, hmmm, wel erg korte ongi dan. Wat betreft die vruchtbaarheid; ik zou het graag delen. Moet wel zeggen dat het op deze manier, ook al zijn we dan wel blij dat we vrucnhtbaar zijn, toch ook wel aan jevreet hoor. Zit nog enorm in onzekerheid...

@ Manuele therapie; hij gaf niet een heel concreet antwoord. Maar het komt er op neer dat hij iig aangaf, dat we het even rutig keer voor keer bekijken. Liefst alleen alles even 'losmasseren' en niet onnodig kraken. Bij mij is het de laatste keer vooral nek en bovenin de rug geweest, dus dat is sowieso niet schadelijk. Ik denk dat bekken/heupen (had ik in verleden) een ander verhaal is.
    Ben dus gisteren echt heeeeeerlijk gemasseerd. Er was een collega van hem erbij, die komt af en toe daar aanwaaien. Die is sportmasseur in de topsport op Papendal (Arnhem) was echt geweldig. Kreeg ook nog een goede tip:

- neem een handdoek (groot) en vouw ong. 2x dubbel.
    - nat maken (niet kletsnat)
    - in een pedaalemmerzak doen
    - 2 a 3 minuten in de magnetron
    - haal m eruit
    - doe er een droge handdoek omheen

dat leg je dan ruim om je nek, schouders, bovenrug en zo kun je 20 minuten heeeerlijk ontspannen. Als ie afkoelt, gewoon weer ff in de magnetron. :D:D:D
    Heb t nog niet geprobeerd, maar klonk echt heeerlijk!!

Wij hebben trouwens 29 december de vroege echo (7wkn)

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    Ik drink zo nu en dan nog wel wat, heb ik afgelopen weekend ook wel gedaan omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat ik gewoon niet zwanger ben.

@ debby
    Dat kan ik mij wel voorstellen, hoop echt dat de uk nu wel blijft plakken. Fijn dat je dan al de echo hebt.

@ viev
    Leuk en druk weekend voor de boeg dus
    Wij zijn morgen een half jaar getrouwd denk dat ik dan ff uitgebreid ga koken. Zaterdag hebben wij een gala met luxe diner. Zondag naar Dickens Festijn in Deventer en 's avonds nog naar dansles
    Ook best druk en we krijgen ook nog slapers dus vanavond even het huis opruimen

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, het is hier rustig vanavond ;)

Brondy: Ga je morgen een testje doen? Ben toch wel benieuwd..

Mammadoe: Nog van die steken gehad?

Linnie: Drukke dag gehad dus! Merk je al aan je lichaam dat je nu een weekje rust hebt?

Debby: Goede tip van die handdoek! En 29 december is al snel :) Nog getest?

Viev: Hihi spannend dat examen van je hond! Heb jij nog een pup dan?
    Ik heb morgen een slaapdienst, zaterdag boodschappen doen en cupcakes bakken en zondag vier ik mijn verjaardag.

Hier is Dennie vandaag geopereerd.. Tijdens de operatie zagen ze dat zijn kraakbeen beschadigt is, slecht nieuws dus! Nu maar de vraag in hoeverre hij straks nog kan voetballen.. Hem vanavond dus maar extra verwend!
    Nu zo maar lekker naar bed denk ik..

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ja moet ook bloedprikken volgende week. Voor de rhesus C.

@viev: succes met je examen, hoop dat je hond goed wil luisteren:) Wanneer heb je eigenlijk je 20 weken echo?

@debby: lekker hoor gemasseerd worden.

@lwal: oke das minder, hoop voor hem dat hij nog wel kan voetballen.
    Maar ik merk eigenlijk nu niet dat ik rust heb, van het weekend en maandag wel, maar vanaf dinsdag ben ik weer heel druk. Ben nu pas echt even rustig thuis. Merk dat ik wel weer hele gespannen buik heb al 3 dagen en weer meer harde buiken dan van het weekend.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Linnie
    Had jij de harde buiken al gemeld bij de vk?

@ Lwal
    Dat is niet zo mooi, hopelijk kan hij naderhand toch nog voetballen.

Heb vanmorgen maar even een test gedaan, helaas, was toch echt negatief :( ach ja, komt vanzelf wel.

Gisteren belde mijn zusje mij op. Zij heeft een cyste of kieste (weet t niet meer:)) in haar buik. Het is al zo ver gevorderd dat 1 van haar eierstokken/leiders verwijderd moet worden :( 10 januari gaat zij onder het mes.

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Jeetje Brondy, wat een naar nieuws van je zus!!! :(
    Sterkte!

@ Lwal, nee geen test meer gedaan... misschien zondag ofzo nog even. Wil toch nog wel een knaller zien hoor! En heb nog 1 test over... Beterschap voor je man, ik zag de foto al op FB.

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ lwal: sterkte met je mannetje (mannen zijn extra zielig als ze wat mankeren;)) verwen hem maar goed

@ brondy: wat erg van zus, sterkte.

Ik ga me hier voorbereiden op een grote bende in huis want mijn vriend wil zijn quarium (van 350 liter) leeg maken :xom een nieuwe achterwand in te doen. Dus de vissen moeten allemaal in kleine bakjes, dat wordt leuk voor de katten! gelukkig moet ik straks werken en hopelijk is het allemaal klaar als ik thuis kom.

11. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Mammadoe: Wat stom dat ie het niet meer doet bij mij nog wel.
    Kan em ook even naar jullie toe mailen. Moet je me even een pb sturen met je e-mailadres.

Zo naar mijn werk voor een werklunch en we krijgen onze kerstpakket. Manlief heeft em gisteren al gekregen. Zaten leuke dingen in en vooral lekkere dingen natuurlijk!!!
    Vanmiddag komt mijn vervangster weer meedraaien.
    En morgen eindelijk de babykamer halen!!

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen dames, ik ben kapot wat een bagger dag.
    vannacht half 3 kleine gillend wakker wilde tussenin ook niet meer slapen hij is panisch voor onweer vuurwerk en andere harde knallen, en vannacht 1 harde knal dus vanaf die tijd niet meer normaal geslapen hij ging om half5 terug naar bed schreeuwen en half 6 de wekker dus fijn.

vervolgens kom ik beneden zijn de katten met zijn 2en de kerstboom in gesprongen, en de boom is nu de gevallen boom!:x

naar de markt geweest kleine wil geen handschoenen aan en hij had het mega koud dus gillen en huilen.

we zijn inmiddels weer warm de boom is gestut vanavond aftuigen en opnieuw optuigen,

nu gaan we maar even warme broodjes eten en dan kleine man slapen !

mama ook;)

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, wat erg voor je zusje zeg!!! En ze is nog heel jong of niet? Geen leuke Decembermaand voor haar :( En jij dus toch een negatieve test. Stel dat je komende maand zwanger zou worden, zou wel heel dubbel zijn, zo met je zusje's toestand of niet? Heeft zij al een kinderwens dat je weet?
    Overigens gefeliciteerd met je half jarig huwelijk :) En zondag naar het Dickens festijn in Deventer. Dat lijkt me echt leuk om eens naartoe te gaan. Ik vrees alleen dat het me nu allemaal te zwaar is. Ben op dit moment snel moe na een stukje wandelen. :(

@Lwal, ik zag ook je foto op facebook. Maar wel balen dat het dus tegenviel....Niet leuk voor hem als hij niet meer kan voetballen.

@Marilouise, lekker dagje heb jij dus ;) Had je glazen ballen?

@Jessie, ik zal je wel een pb sturen. :D En leuk een kerstpakket. Ik mis dat wel nu ik niet meer op de loonlijst sta :( Ik was gisteren even bij de Makro en toen grapte ik nog dat ik daar een pakket voor mezelf zou kopen. Maar ja, de lol is altijd dat je niet weet wat erin zit...

@Linnie, als ik jou was zou ik deze laatste daagjes nog even lekker niets doen! Vind je het lastig om niets te doen?

Gister ben ik lekker wezen zwemmen. Normaal staan we daar met 20-25 vrouwen en nu waren we met drie!!! :$ Maar super lekker vond ik het, want je hoefde niet op te letten of je iemand in de buik zou trappen of voor het hoofd zou slaan. Even heerlijk ontspannen!
    Ik weet niet wat het is deze week, maar kreeg na het zwemmen een bericht van mijn klant van vandaag, dat ze de opdracht annuleerde. Dus zit nu weer thuis werkeloos te zijn. Maar gelukkige wel weer 50%, maar toch aardig wat geld misgelopen deze week :( Maar stiekem ook wel weer heerlijk om het wat rustiger aan te doen.
    Mijn plannen voor het weekend: zaterdag weer de hele dag werken eerst een soort van kerstbingo (whahahaha :cool:) en daarna ga ik met mijn klant, mijn zusje die ook tolk is en haar klant met z'n vieren uit eten. Zondag is mijn vriend naar de voetbal :x
    O ja, de zolder is geen haartje beter geworden. We waren lui en besloten lekker niets te doen :D
    Overigens geen buikkrampen meer gehad.....

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: ooh wat erg voor je zusje.
    Nee heb harde buiken nog niet gemeld, heb volgende week weer controle.

@femmy: pff lekker werkje dat aquarium. Succes:D

@jessie: leeukkkk de babykamer morgen. Kan je lekker gaan beginnen met inrichten.

@mammadoe: heb je het dus onverwachts lekker rustig deze week. Ook zonde dat ze afbellen he, kost ze een hoop geld dan.
    Ik vind het de hele week al idd lastig om niet te doen. Wil nu ook eigenlijk van alles gaan kopen voor de baby, ga straks ook nog ff naar prenatal om weer te kijken. Al is het maar een wikkeldoek ofzo. En wil straks weekend boodschappen doen, vanavond langs vrienden even. Maarrr, morgen hoeven we dan helemaal niets. Dat is ook best lekker.

Hier gaat het wel, heel moe vandaag. Maar zo onrustig dat ik niet rustig kan zitten of liggen. Maar ga zo toch maar proberen aangezien we vanavind nog weg moeten, dat ga ik niet redden anders.
    Maar ben zo moe door gister ook denk ik, de hele dag bezig geweest, ook leuke dingen hoor, maar was pas laat thuis. En toen was ik echt kapot, en nog onrustig geslapen. Ach, over 3 maanden ben ik denk ik nog 10x moeier:D.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mijn zusje is nu 23 en nog single, de enige kinderwens die zij tot nu toe heeft is dat ze heel graag tante wil worden. En voor zover ik weet kan dat nog steeds ;) juist nu zou ik heel graag zwanger willen zijn zodat ik haar leuk nieuws kan vertellen voordat ze geopereerd moet worden (10 januari). Gister ff flink zitten huilen samen met haar aan de telefoon, heb ook tegen d'r gezegd dat ik wel mee wil als zij dat graag wil. Vind t zelf ook wel eng, vraag me af hoe je het krijgt of het in de familie kan zitten.

@ mammadoe
    Dankje :) tijd gaat snel
    Dickens is erg leuk maar ook druk, gelukkig woon ik dichtbij en gaan wij meestal aan t eind van de dag

@ femmy
    En is het goedgekozen met de vissen?
    Lijkt mij ook niks zo'n bende

@ jessie
    Heerlijk zo'n kerstpakket, wij krijgen hem vandaag ook mee. Heb hem zelf samengesteld dus weet al wat er in zit ;)

@ linnie
    Oh dan, nu toch maar even proberen rustig aan te doen dan

@ marilouise
    Vervelend van de boom, hopelijk zijn de kerst allen nog wel heel

16. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe en brondy

Ik had deels glazen ballen en deels plastic en wonder boven wonder maar 2 stuks gesneuveld.
    vanavond maar even proberen wat er te redden valt.

@brondy wat naar voor je zusje,

@mammadoe lekker lui dus ook fijn, verder lekker rustig weekje zo ?! ook fijn toch wel balen dat je zo toch een deel inkomsten misloopt!

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Wat ontzettend rot van je zusje zeg! Kan me voorstellen dat jij haar nu wel goed nieuws had willen geven.. En helaas toch een negatieve test dus.

Femmy: Pff.. wat een werk dan met dat aquarium! Je moet er iets voor over hebben dus..

Jessie: Spannend eindelijk de kinderkamer! En zat er iets leuks in je kerstpakket?

Mammadoe: Weer een dag vrij dus, wel vervelend dat je zo geld mis loopt. Maar nu kun je wel idd even rustig aan doen! Fijn dat je die steken niet meer hebt gehad

Linnie: Dus toch nog best druk.. Morgen lekker een dagje rustig aan dan!

Ik heb vandaag ook lekker lui gedaan, ben maar mee met mijn man op de bank gaan liggen. Zometeen een slaapdienst en dan de rest van het jaar geen weekenden meer werken :) Haha zijn er ook niet zoveel meer..

18. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ben even afwezig geweest.heb gewerkt en ben wat grieperig geweest.
    @ brondy jammer van de negatieve test.en wat een naar nieuws van je zusje.
    De rest heb ik nog niet teruggelezen,sorry!

Ik heb vanmiddag mijn verstandskies laten trekken:( .
    Lig nu met een dikke wang op de bank.verdoving is nog niet uitgewerkt.en net deze dagen zijn mijn vruchtbare dagen.ik weet niet of dat gaat lukken vanavond.

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hi!

Lekker allemaal The Voice aan het kijken?
    Wij hebben vandaag het behang opgehaald!!! Kan niet wachten tot het op de muur zit. Daarna mijn schoonmoeder mee uit eten genomen. Toen liet ik de foto van het behang zien en ze dacht dat ik een grapje maakte. Ze vind het helemaal niet mooi:x Maar had dat eigenlijk wel verwacht en kan me ook niet schelen (ik, stiekem toch niet helemaal leuk, maar ach;))
    Ook vertelde ze dat ze ongeveer een maand na mijn uitgerekende datum naar de Antillen gaat. Vind ik toch best jammer!

@Shadow, ai veel beterschap met je mond!

@Brondy, ja idd, kan dat misschien onderzocht worden of het erfelijk is ofzo?

@Linnie, en? Nog wat gekocht bij Prénatal? Ik was er ook nog even aan het einde van de middag met mijn vriend. Heb een dekentje gehaald en dat boek 'oei ik groei', erg veel zin om die lekker door te spitten!

20. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Brondy: wat naar van je zusje zeg en dat al op zo'n jonge leeftijd. Bah... Sterkte ermee voor jullie beide.

@kerstpakket: vooral erg veel eten en te snoepen..Maar ook een envelopje met een leuke kerstbonus!!! Altijd erg leuk! Ga ik mezelf even van verwennen met een zwangerschapsmassage.

@mammadoe: ik heb je een mailtje gestuurd hoor met de link!

Deel Deze Pagina