Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Gisteren ben ik nog even naar Prenatal geweest en heb ik een spijkerbroek en shirtje gekocht. Ik had nog een cadeaubon van 25 euro, dus dat scheelt weer :)
    En gisteravond zijn we idd naar de bios geweest.Vanmiddag nog wat geshopt en vanavond lekker languit in de bank :D

Debby, fijn dat je 29 december al terecht kunt voor een echo!

Brondy, nog gefeliciteerd met jullie half jaar getrouwd! Wij waren 11 december een half jaar getrouwd. Gaat snel he! En verder ook een druk weekendje voor de boeg, leuk hoor!
    Slecht nieuws van je zusje zeg, bah.

Lwal, nee ik heb geen pup meer, maar ben na de puppycursus doorgegaan met gehoorzaamheidscursussen. Doe nu de g&g beginners.
    Wel balen voor je man zeg dat het kraakbeen ook is beschadigd.

Linnie, ik heb 22 december de 20 weken echo! Schiet alweer op.
    En jij allemaal druk bezig :)

Jessie, vandaag de babykamer gehaald, leuk zeg!!

Mammadoe, vandaag naar de kerstbingo geweest :D Nog wat gewonnen? Grappig dat je zusje ook tolk is!

Shadow, verstandskies laten trekken, dat is wat minder zeg. En juist nu je vruchtbare dagen. Hopelijk kun je er nog van profiteren ;)

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Dagje niet geweest en ik dacht dan zal ik wel veel te lezen hebben, maar nee hoor! Iedereen weer lekker druk in de weer!

@Jessie, ik heb hem ontvangen, dankjewel!! Ga er zeker gebruik van maken! :D En wat lekker een zwangerschapsmassage!

@Viev, als je het niet erg vind heb ik zelf niet meegedaan :D Mijn klant had €25,- en was helemaal happy, dus heel leuk voor hem.

@Shadow, hoe is het met je mond? Al iets beter? Bij mij werden ze getrokken op de middelbare school. 2 uurtjes later zat ik alweer hubba bubba kauwgom te kauwen hihi :D

Nacht voordat ik ging werken kon ik niet echt goed in slaap komen....Had het half 3 zien worden. Vandaag lekker helemaal niets doen! Ben best verrot! Fijn weekend nog verder!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiii,

Wat een rust hier.

@viev: En hoe zit je spijkerbroek? Of heb je het nog niet aan.
    Ooh bijna de 20 weken echo. Spannend. Jullie willen niet weten wat het wordt toch?

@mammadoe: Geniet van je rustige dagje.

Hier ook lekker rustig, gister de deur niet uit geweest, boodschappen hadden we vrijdag al gedaan. En was ook zoo moe gister, maar slaap gewoon niet meer lekker de laatste tijd.
    Vrijdagavond nog ff langs de prenatal geweest. Begin nu echt pas de drang te krijgen om alles te kopen. Ennn we zagen daar een lamp hangen die we wel heeeel leuk vinden. Maar prenatal verkoopt geen lampen en die lamp is van hun styliste. Nu dus contact opnemen met die styliste. Gordijnen zijn we ook uit. En ze hebben zulke leuke lakentjes bij de prenatal. Denk dat ik volgende week als de meubels staan ik even los ga, haha.

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mammadoe, wel leuk voor je klant, 25 euro! Beter dan van die prulletjes ;)

Linnie, heb de spijkerbroek nog niet aan. Denk dat ik met kerst mijn kleren aan doe :)
    We willen idd niet weten wat het wordt. Wel spannend idd, die 20 weken echo!
    Hihi, leuk dat je zulke leuke dingen hebt gezien bij Prenatal! Lekker shoppen :D

Hier nog een foto van mijn buik, had ik nog beloofd ;)
    Vanochtend gemaakt :)

5. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Linnie: Ja leuke lakentjes he bij de prenatal!! Wij zijn vanochtend even gewwest, nu de babykamer in elkaar staat!!!
    Alles lekker ingeruimd en de bedjes opgedekt. Moet het allemaal nog wel wassen, maar dat doe ik mijn verlof wel. Nu gewoon even voor de show klaar gezet...

@Viev: mooie buik hoor!

Verder rustig weekendje gehad. Vrijdagnacht erg slecht geslapen. Heb anderhalf uur beneden op de bank gezeten. Afgelopen nacht gelukkig weer goed geslapen.
    Morgen weer werken en vrijdag hebben we weer een echo!!!

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Mooi buikje Viev :D Wanneer heb je die 20 weken echo precies?
    Ik moet snel gaan douchen en aan de arbeit. Fijne dag allemaal

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

weinig gekletst zeg het weekend.

Hier gisteren lekker gezwommen met de kleine, hij vond het super. echt een waterratje

nu zijn man en ik helaas allebei ziek, man vannacht aan het overgeven gegaan, en ik barst van de hoofdpijn en ben al 3 dagen aan het spugen, het grote verschil is, moeders kunnen niet ziek zijn dus ik ga zo op pad met de kleine en een plastic zakje voor als het nodig is en man ligt zielig op bed
    ziek te zijn:x

Gevolg hij vannacht mij wakker maken dat hij moest spugen, ja en moet je naar de wc gaan kon ik alleen maar zeggen, nou hij gespuugd naast me komen liggen en toen begon het ik voel me niet goed, ben misselijk, heb hoofdpijn, dus heb hem vriendelijk verzocht zijn kop te houden.

en ik heb mijn lampje aangedaan en gaan liggen lezen vanaf 1 uur tot half 5 (mijn boek is uit ) , man zei moet dat nou, ik zo heb ik dat ook gezegd toen jij mij wakker maakte.
    Jullie begrijpen het was gezellig!!!!;)
    :D

nu ga ik maar gebruik maken van het feit dat ik een auto tot mijn beschikking heb !!!:D

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Iedereen een goed weekend gehad?
    Mijn weekend was lekker druk maar erg gezellig :) Jammer genoeg kreeg manlief wel last van een oester die hij zaterdag had gegeten. Blijkbaar is hij toch allergisch voor schaaldieren ofzo. Dus moest ik hem, op zijn eigen georganiseerde feest, naar huis brengen. Gelukkig wilde een van de zwangere vrouwen wel even rijden :) ik had nl al wat prosecco'tjes op :D nu kan het nog he, haha.

@ viev
    gaat hard zeg, binnenkort alweer de 20 weken echo. En beetje laat maar jullie ook nog gefeliciteerd met jullie halfjaar huwelijk ;) ja gaat snel, maar ben blij dat het nog steeds hetzelfde is.
    Mooie buik!!!

@ Jessie
    leuk hoor dat de babykamer helemaal af is :) ben erg nieuwsgierig naar hoe t eruit ziet. Vrijdag heb je weer een echo gehad toch?

@ Linnie
    hahah, krijg je nu de koopdrang??

@ mammadoe
    had mijn vader vrijdag gesproken en hij zei: als je aan de pil bent is de kans kleiner dat je het krijgt. Nou hij moest eens weten ;)
    Ga vandaag een afspraak maken bij een vk voor een kinderwensspreekuur. Zij kunnen ons vast wel wat tips geven en hopelijk is het dan wel snel raak.

@ marilouise
    Leuk zwemmen :) balen dat jullie nu beiden ziek zijn :(

Oja tijdens het gala zaterdag bestelde ik dus prosecco. Kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd: Oh jij bent dus NOG NIET zwanger?
    Ober zei al: nou daar zit echt de nadruk op NOG NIET. Beetje jammer, maar hierdoor is dat ook weer uit de lucht :)
    Vrienden van ons die er ook waren gaan volgende maand trouwen maar zijn al 30, bij haar werd er dus gezegd: je zal wel zwanger zijn, omdat jullie nu gaan trouwen.
    Hebben we samen nog wel even over gediscusieerd, dat het toch eigenlijk belachelijk is dat mensen zo reageren. Maar ach, verder was het een super leuk gala :)

Manlief is vanaf vandaag t/m woensdag in Oostenrijk voor werk. Volgens mijn banner heb ik over 4 dagen pas mijn ei, maar ben volgens de ovu-testen altijd 2 dagen eerder vruchtbaar. Hebben gister nog wel heerlijk geknuffeld, hopelijk gaat het goedkomen deze maand.
    Het is een beetje dubbel, maar aan de andere kant vind ik het niet zo erg als het deze maand niet lukt, want anders zou ik vlak na manliefs verjaardag zijn uitgerekend, leek ons niet zo handig en leuk ;)

9. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, het is rustig hier. Ik heb zelf afgelopen weekend gewerkt en gisterenavond zijn we nog naar de bioscoop geweest.
    Het aquarium is gelukkig zo goed als klaar, alleen de vissen hebben het een beetje zwaar (hangen een beetje naar lucht te happen) ik weet zelf niet wat ik moet doen. Mijn vriend heeft al een zuurstof slang in het water gedaan.

Afgelopen weekend hebben we toch besloten voor een geregistreerd partnerschap te gaan. We gaan volgende week al naar het gemeentehuis voor de papierwerk en daarna gaan we een datum plannen, het wordt wel op korte termijn.
    maar dan het volgende punt (waar ik het zelf moeilijk mee heb)
    ik heb altijd al gedroomd van huwelijk (toen ik al kind was) met alles erop en eraan. Mijn vriend heeft vanaf het begin gezegd dat hij nooit wil trouwen.
    Omdat het beter is, vanwege het huis om alles geregeld te hebben.
    dus gaan we een geregistreerd partnerschap, geen toeters en bellen, gewoon klein, met naaste familie en getuigen en daarna een hapje en een drankje.
    Nu wil ik graag toch een mooie jurk aan, gewoon heel eenvoudig, want voor mij is het toch iets heel bijzonders. maar mijn vriend wil dat niet, die vind het niet nodig en daar ben ik nu boos en verdrietig over. Ik kan gewoon niet begrijpen dat hij het mij niet gunt om een droom van mij uit laat komen, het zal wel een mannen kwaal zijn, maar ik ben er niet blij om...

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Femmy
    Jeetje, ik kan mij voorstellen dat je dat niet leuk vindt van je vriend. Hoe wou hij dan gaan? Gewoon in zijn spijkerbroek?
    Ondanks dat wij, na ons geregistreerd partnerschap, nog zouden gaan trouwen hadden wij wel onze nette kleren aan. Dat is toch veel leuker. Want hoe dan ook is het wel een speciale dag.
    Kun je niet met een goeie vriend van hem of zijn zus/broer praten? Dat hij/zij het hem probeert uit te leggen ofzo?

11. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Ik kom na dit weekend weer eens berichten met slecht nieuws.... :(
    Ben heeeeeel erg verdrietig, boos en teleurgesteld. Heb gister wederom een MK gehad. Wat een narigheid!!! Zat in een high tea met mijn vriendinnetjes en het ging mis. Zit je dan, midden in Utrecht, ver weg van mn ventje... :(
    Heb vanmorgen meteen gebeld en krijg woensdag een echo en dan een doorverwijzing naar de gyn.
    Ben er behoorlijk kapot van, nu wel aan het werk. Het leid me af, gisteren de verder 'leuke' middag high tea en bowlen ook. Dus toch maar gaan werken.
    Willen nu dus wel naar de gyn, want ik kan dit echt niet nog een keer hendelen. Ben nu heel erg bang dat er iets mis is :( en mijn vriend was ook echt een hoopje ellende gisteren, zo sneu! Die is normaal heel nuchter, maar had echt tranen.
    Wilde dit graag even kwijt.... sorry!

Hoe is het verder met jullie?

@ Femmy, wat flauw van je vriend. Als het zo belangrijk ik voor jou! Ik zou indd de raad van brondy opvolgen. Je moet toch ook beiden een beetje geven en nemen?

@ Viev, mooie foto :)

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Debby
    Nee he :(
    Hier een hele dikke digi knuffel voor jou!!
    Kan me goed voorstellen dat je nu wel naar de gynacoloog wilt, het is niet leuk dat het nu al 3x mis gegaan is. Heel veel sterkte.

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Jessie, wat leuk dat de babykamer staat! Foto? :D

Mammadoe, heb donderdag de 20 weken echo! Werkse!

Marilouise, beterschap.

Brondy, fijn dat het zo leuk was op het gala! Jammer dat mensen altijd zo op je letten ivm zwangerschap he.

Femmy, kan me voorstellen dat het niet leuk is idd! Vooral als jij altijd hebt gedroomd van een bruiloft met alles erop ern eraan. Lastig hoor.

Debby, meid wat klote!!!! :( Kan me voorstellen dat je nu wel naar de gyn wilt, 3x is een miskraam is niet niks.
    Ontzettend veel sterkte!!

14. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Debby: wat erg voor je alweer een miskraam. Snap best dat je naar de gynaecoloog wil. Hopelijk kan je er snel naartoe.
    @ Brondy: ik weet dat zijn moeder ook heel graag wil dat we gaan trouwen en mijn moeder ook natuurlijk. En ik ben natuurlijk al heel blij met de tussen oplossing, maar voor hem hoeft het gewoon niet! Maar ik hoop dat ik hem nog om kan praten.

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby: wat verschrikkelijk zeg.. Kreeg helemaal kippenvel toen ik het las! Ik snap dat je nu wel naar de gyn wil!
    Knap dat je bent gaan werken trouwens.. Dikke knuffel vanuit hier!

Op de rest reageer ik straks ff

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Ach meid, niet weer toch :( :( Wat ontzettend klote. Logisch dat je nu naar de gyn gaat, 3x op rij is wel erg veel. Heel veel sterkte in ieder geval, ook voor je vriend, en hopelijk kan de gyn jullie verder helpen.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Debby, NEEEEEE :$ Wat een klotezooi! Ik vind het zo erg voor je/jullie! Hoe kan dat nou zeg! Zo vaak achter elkaar ook.....vaag hoor. Hopelijk kan de gyn jullie snel verder helpen. Maar het is wel raar hoor... Veel sterkte meid en idd respect dat je bent gaan werken én dat je op de meidenmiddag gebleven was.....Had je ze het verteld? Had je een bloeding dan ofzo? Hoe merkte je het precies?

@Femmy, Vind het best wel lullig voor je. In een relatie moet je een compromis sluiten. Jij geeft jouw droomhuwelijk op, dan ben je hem al een heeeeeel eind tegemoet gekomen (Niet iedere vrouw zou zich dat denk ik laten afpakken), dan mag hij hierin wel tegemoet komen toch!?!?!

@Marilouise, gezellige boel daar.....Beterschap ;)

@Viev, o! :$ Issie echt al helemaal klaar? Dat had ik niet begrepen. Ik ben wel benieuwd naar de foto's!

@Brondy, en? Gelukt om een afspraak te maken? En dat je vriend weg is in deze periode is wel een beetje jammer ja, maar nog niet fataal denk ik...sperma kan 4 dagen overleven :D

Ik was vandaag weer naar de fysio en voorlopig (tenzij er weer klachten komen) voor het laatst :D Scheelt ook weer tijd en moeite. Daarna bij mijn moeder, die er om de hoek woont een kopje thee gaan drinken. Toen kreeg ik nog een verlaat verjaardagscadeau. Een soort diepe lijst met daarin een passe-partout met een van mijn eerste veelgedragen babyjurkjes erin :D Echt super schattig! Bizar dat ook ik ooit zo klein geweest ben.

Nu doodmoe op bed, maar moet er weer bijna uit, want ik ga naar zw.cursus. Helemaaaaal geen zin. Ik wil slapen :( Hopelijk krijg ik daar weer wat nieuwe energie.
    En o ja, ik ben een bitch sinds een paar dagen!!!! Wat doe ik gemeen tegen mijn vriend zeg. Echt niet leuk :( Maar hij haalt steeds het bloed onder mijn nagels vandaan. hihi :)

@Debby, nogmaals heel veel sterkte *knuffel* :(

18. marilouise

@mammadoe man eigen misschien dat ze lastig zijn,

Ik kwam vanmorgen thuis van de boodschappen man hielp helemaal niets en ik had zoveel hoofdpijn niet normaal meer was doodop. ik heb een enorme huilbui gehad niet normaal meer, het werkte wel vervolgens ging die de kleine op bed leggen helpen boodschappen uit te pakken , en bloemen in de vaas zetten vervolgens had die terwijl ik nog met de bloemen bezig was een dekentje en mijn pyama gehaald van boven en een filmpje opgezet, een kopje thee met honing en een broodje die er weer uit kwam.

toen zei hij ook ik voel me wel schuldig jij bent volgens mij veel beroerder en ik lig tot de middag op mijn bed te rotten. vond het wel fijn dat hij het inzag !

'Nu be ik na een middagslaapje wel redelijk opgeknapt nog wel wat hoofdpijn maar wel minder !

heb gezegd dat als hij dit vannacht weer doet die maar lekker op de bank verder gaat slapen (heel gemeen, maar dat je beroerd bent oke maar je hoeft niet zo te zeuren midden in de nacht );)

19. marilouise

@debby sterkte "fijn " dat je nu door mag naar de gyn.

20. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ debby heel veel sterkte toegewenst voor jullie.het is gewoon k*t voor jullie! De derde keer al.

Deel Deze Pagina