Mammadoe:Fijn de laatste x fysio! En wat een leuk cadeau van je moeder! Haha soms mogen wij vrouwen chagrijnig zijn toch? Ik ben vrijdag, zaterdag en zondag strontchagrijnig geweest.. Zonder reden! Ik kon het ook gewoon niet stoppen en kon wel janken! Femmy: Dat is wel een hele lastige situatie.. Maar ik vind ook dat jij al een hele grote droom op hebt moeten geven. Dus dan mag hij ook wel een beetje naar jou toe geven.. Succes ermee! Brondy: Heb je al een afspraak gemaakt? Ben wel heel benieuwd.. Wat shit dat je vriend ziek naar huis moest op zijn eigen georganiseerde feest! Hoop dat je nu toch nog een beetje op de goede dagen aan de slag kunt Viev: Mooie buik!! En spannend donderdag.. kom je hier wel even de foto's showen? Jessie: ik wil ook wel graag een foto zien van jouw kamertje! Hier een druk weekend gehad, gisteren mijn verjaardag gevierd!, gezellige middag gehad! Verder dus flink chagrijnig geweest. Vanmiddag met een vriendin geluncht en geshopt.. Nu lekker op de bank. Deze week lekker maar 2 dienstjes werken!
O ja shit! Lwal bij deze (beetje te laat) alsnog van harte gefeliciteerd!!!!! Je verjaardag was wel gezellig? Ik ga lekker slapen. Morgen werken op een basisschool
Bedankt Mammadoe! Maar ik ben woensdag pas jarig Heb het wel alvast gevierd! Slaap lekker en werkze morgen..
@ femmy Misschien dat zijn moeder het hem door kan dringen?? Lastig hoor... @ Lwal en Mammadoe Ja heb een afspraak kunnen maken, maar wel pas 5 januari. Ach dan is er nog geen man overboord, want dat is 1 dag voor mijn volgende NOD (als ik 29 dagen aan houd). @ Lwal Hmmmm miss heb je om een goede reden wel last van moodswings @ Mammadoe nou laten we hopen dat zijn zaad het zo lang volhoudt, haha. Morgenavond is manlief gelukkig weer terug en dan moet er wel even geknuffeld worden. Al denk ik dat hij te moe zal zijn van zijn reis @ Debby hoe is het nu met je? echt respect dat je gewoon gaat werken! Zit hier in een dubio, zal ik vanavond boodschappen voor de kerst gaan doen of vrijdagochtend? Heb vrijdag vrij genomen, ben er nu eigenlijk al klaar mee, maar ja d'r moeten toch nog wat dingen afgemaakt worden. Ga vrijdag sowieso een mooie kersttaart proberen te maken, samen met mijn buurvrouw (zij kan dat echt super goed!). Wie had dat een tijdje geleden toch gedaan? Marilouise toch?
Vanmorgen de situatie weer met mijn vriend besproken. Ik vind dat ik al best veel opgeef voor hem en waarom mag ik niet een trouwjurk aan. maar hij is overstag! Hij wilde eerst, dat als we 10 jaar bij elkaar zijn een feest geven (dat is over 7 jaar), maar alleen voor een feest doe ik geen trouwjurk aan. Voor mij is het geregistreerd partnerschap belangrijk (voor hem is het alleen een handeling. We houden het simpel en klein met alleen ouders, broers met aanhang en de getuigen.
Goedemorgen, Dank voor jullie lieve reacties. Het gaat wel aardig nu. Probeer echt afleiding te zoeken. Gister nog even met F. en zijn collega's op pad geweest 's avonds. Die doen mee aan een curling wedstrijd in Apeldoorn tussen allemaal horeca zaken. Was even gezellig en lekker gedachten verzetten. Nog wel wat tranen laten vloeien tijdens een tel. gesprek met mn moeder, mijn hormonen zijn echt op tilt. Maar volgens mij zijn de meeste tranen nu wel uit mijn hoofd! Zie nog steeds erg op tegen morgen. Wel heb ik het idee dat het vloeien al ietsje minder is dan gisteren. Heb me nu ook aangemeld bij een topic over meerdere mk's. Ff kletsen met lotgenoten... en als ik dat zie... pfff... er zijn er wat bij met heel veel tegenslagen, dan valt dit nog mee. Ik zag gisteren trouwens ook een website. Een meid die al 13 (!!!) heeft gehad en al sinds 2006 bezig is, my god! Dan zakt de moed me wel in de schoenen. Dus dat soort sites ga ik maar niet meer bekijken. @ Mammadoe, ik merkte toen ik in de auto zat wat krampjes en toen meteen gestresst naar de WC gegaan en ja hoor, met afvegen bloed en dat werd snel meer. Het was voor de meiden echt schrikken, die wisten van de 1e keer en had ze net 'per ongeluk' op de hoogte gebracht van de nieuwe zwangerschap. Want onverwachts kwam er een prosecco bij de high tea en daar was ik niet op voorbereid. Ze vroegen meteen wat ik wilde, naar huis/blijven etc... Maar ik wilde heel graag blijven. Ze waren heel lief, zijn ook echt mijn beste 'studie' vriendinnetjes en we kennen elkaar door en door. Heb wel direct F. gebeld en was behoorlijk over de zeik. Maar later ging het wel. F. is ook echt wel van slag, maar superlief. Hij roept steeds 'we slaan ons er wel doorheen', het komt goed, we kunnen al onze liefde straks echt wel geven aan een kleintje, maak je niet zo druk, etc ect. @ Brondy, ik zou nu gaan! Vrjidag zal wel een enorme chaos zijn! @ Femmy, goed dat je erover gepraat hebt. Hoop dat je een beter gevoel erbij hebt nu?
Hoi meiden, Mammadoe, het kamertje is bij ons niet klaar hoor (als je dat bedoelt ) We moeten eigenlijk alles nog doen, haha. En arme vriend Wel een lief cadeautje wat je van je moeder hebt gekregen! Lwal, ik zal wel eens kijken of ik de echo's van donderdag hierop kan krijgen! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! En gisteren nog leuke dingen geshopt? Brondy, voor de boodschappen denk ik dat het vanavond rustiger is als vrijdag. Maar als vrijdag beter uitkomt, moet je dan gaan. Hihi, aan mij heb je ook niks Ik ga zelf donderdag boodschappen doen. Femmy, fijn dat je vriend overstag is! Debby, wat fijn dat je vriendinnen zo lief reageerden! En denk wel fijn dat je je hebt aangemeld bij het topic met lotgenoten. Die weten natuurlijk precies wat je meemaakt nu. Nogmaals heel veel sterkte!!
@brondy, als je een hekel hebt aan de drukte zou ik vanavond gaan, ik hoef vrijdag alleen nog maar een paar pakken melk en wat beleg te halen verder alles al in huis en gisteren was het al vrij druk en veel op. Ik ben het inderdaad die regelmatig dat soort taarten maakt, ik mag 8 januari weer (9 januari is zoonlief jarig wordt 2 en we hebben thema sesamstraat dus 2 stuks met een sesamstraat figuur erop en 10 cupcakes is erg leuk om te doen ) enne zo moeilijk is het niet hoor . @alle mama's die aan een kamertje bezig zijn( en bijna mama's ) leuk he als alles zo langzaam aan af begint te komen ik vond het helemaal geweldig. kon er ook iedere dag even staan zwijmelen wij hadden hem toen met 31 weken klaar, gelukkig nog ruim op tijd !
vanavond ga ik een workshop doen bij de bloemist heb er zin in met mijn moeder en mijn tante samen, we gaan een soort van taart van bloemen maken ik inde kleur rood ben benieuwd, voor die tijd ga iik bij mijn moeder eten ook daar heb ik zin is wel gezellig !
@ brondy ik zou vanavond gaan.vrijdag is het hartstikke druk en kun je waarschijnlijk niet eens je auto kwijt. @ femmy gelukkig dat het uitgepraat is. @ viev wat een mooi buikje al.veel succes donderdag. @ lwal hoop dat die stemmingswisselingen een goed voorteken zijn. @ marilouise leuk zo'n workshop.veel plezier Met mijn mond gaat het gelukkig al wat beter.ik kan tenminste weer redelijk eten.en volgens mij moet mijn ei nog komen.(heb nu pas draderig slijm).kleine kans dat we 'm toch niet gemist hebben
even snel tussendoor Had zojuist heel klein beetje bloed bij het afvegen, meer een streepje bloed met bruin/roze slijm (sorry voor de details). Eigenlijk was het wel vergelijkbaar met als ik echt ongi moet worden. Heb ook de hele dag al zo'n zeurderig gevoel in mijn buik. Maar mijn eisprong is volgens mij nog niet geweest, beetje vreemd. Moest het even kwijt.
@Femmy: Oh heb jij ook zo een man thuis zitten. Die van mij zegt steeds als je je wilt verkleden wacht je maar tot carnaval! Ik heb er nooit echt van gedroomd maar als ik zou gaan trouwen hoeft het voor mij ook niet groot maar wil welene mooie jurk. Hoeft niet uitbundig maar wel mooi! Hij vind het allemaal onzin dus doen gaan we niet trouwen want we moeten er alle 2 op toegeven dus kunnen we het beter niet doen. @Debby: Oh wat K*T zeg!!! Sterkte. Verder heb ik het aardig druk. Doe wel alles lezen maar reageer niet veel.
@Brondy, hmmm vaag hoor! Wat zou dat nou kunnen zijn....? Vriendlief moe of niet, ik zou hem even verleiden.... @Shadow, snel even een knuffelsessie houden dan @Lwal, oooooo dan feliciteer ik je morgen gewoon. Ik de hele dag gewerkt, daarna alle kerstkaarten geschreven en vervolgens een cheescake gemaakt als oefening voor kerst, die staat nu in de oven, dan nog lang afkoelen, dus morgen pas proberen Net mijn vader gevraagd wanneer hij kan komen behangen. Kan hij pas in het nieuwe jaar..... Dus ons idee om hem in de kerstvakantie af te maken gaat niet op.... Echt balen!!! Maar ja, dan nog zal hij wel op tijd af zijn, maar ik ben gewoon zo benieuwd hoe het staat....
Brondy: wat vreemd.. Heeft het nog doorgezet ofzo? Ben benieuwd wat ze zeggen 5 januari. Nou denk niet dat die moodswings wat te betekenen hebben.. Femmy: fijn dat je vriend toch overstag is! Debby: wat ben jij sterk zeg! Moet je morgen naar de vk? En misschien die horrorverhalen maar niet teveel proberen te lezen.. Al snap ik heel goed dat je erover gaat lezen! Shadow: fijn dat het weer iets beter gaat! En flink aan de slag jullie dus Viev: bedankt! Hoop dat het lukt met de foto's Ik had een jurkje en wat spulletjes voor cupcakes gekocht.. Claudia: Ik mistte je hier al een beetje de laatste tijd! Alles goed verder? Mammadoe: Ja kan me voorstellen dat je het behang er nu zsm op wilt hebben! En is de taart gelukt? Hier een lange werkdag gehad.. Heb wat ongesteldheids buikpijn, dus ben er weer bang voor!
Goedemorgen, @ Lwal Nee het heeft nog niet doorgezet, beetje vreemd he? Waarom denk je dat? Hopelijk zet je ongi niet door, ben al bezig met duimen. @ mammadoe ik heb echt geen idee, vind het wel raar. Jammer dat je nog even moet wachten met behangen, kan me voorstellen dat je het graag op je muur wilt zien. @ Claudia wel alles goed verder met jou? @ shadow ah, gelukkig gaat het al beter. Nou flink aan de klus nu dan maar Ben toch maar gister naar de supermarkt geweest, maar moest ook sla hebben en die blijft natuurlijk niet goed t/m de 26e. Dus daarvoor moet ik vrijdag dan nog maar even terug. Ik wil voor de 1e kerstdag een quiche maken, iemand van jullie nog een goed recept???
Fijn he brondy de boodschappen voor deze dagen, heb je gisteren nou die taart gemaakt? Ik ben gisteren wezen freubelen bij de bloemist was erg leuk en dit is het resultaat !
Dames ik wens jullie een fijne kerst en een gezond en vruchtbaar 2012! (Hierbij een foto van onze grote trots onze kerstbengel (let op zijn zingende kersthond deze moest een luier aan ) )
Wat een mooi ventje En leuk kerststukje heb je gemaakt. Nee vrijdag ga ik de taart maken, althans bekleden hahah. Ja boodschappen, pfff, gelukkig was het niet echt druk. Maar liep de hele tijd heen en weer. Was ik weer wat vergeten. Meeste is nu gehaald, hetgeen wat ik vergeten ben haal ik vrijdag wel @ Lwal GEFELICITEERD met jouw verjaardag!!!
@Lwal: Als eerste van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wij gaan vrijdagavond even boodschappen doen voor de kerst....Wij krijgen de hele schoonfamilie aan tafel met kerst dus moeten wel wat in huis hebben! @Brondy: nou ik hoop het niet voor je! Ook ik wens iedereen een gezond en vooral vruchtbaar 2012 toe en voor diegene die al wel zwanger zijn een voorspoedige bevalling en veel gezonde kindjes!!!
Hoi dames, Ja gaat super hier. Werk nu 1 dagje bij me stiefvader om er even tussen uit te zijn dus dat is wel lekker en verder ben ik erg druk met vriendinnen, yoga, zwemmen, lopen en slapen hihih. Begin nu toch wel wat moeite te krijgen kwa zitten met me buik enzo maar dat hoort erbij. Lief dat jullie me kwijt waren hihih. Ik ga nu boodschappen doen voor de kerstviering vanmiddag. Mag alles regelen en er komen 34 man dus kan aardig inslaan. Ik ga vanavond of morgen weer verder lezen. Fijne dag dames.