Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@lwal gefeliciteerd ik zou het "bijna " vergeten zijn !
    fijne dag !!

2. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    lwal: gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    marilouise: mooi kerststuk en een leuke foto van je kerst(b)engel!

wij zijn beide dagen met kerst uitgenodigd, maar moeten nog wel inkopen doen hoor. we gaan 2e kerstdag bij mijn vader eten (mijn moeder zit nog in Canada), dan doet iedereen wat. Mijn vader zorgt voor het vlees, wij voor het voorgerecht en daarnaast voor de aardappelen voor het hoofdgerecht en mijn broer zorgt voor het hoofd en nagerecht.
    Vrijdag gaan we nog wat spullen inslaan, zaterdag de grote boodschappen en wij het voordeel dat de supermarkt om de hoek 2e kerstdag open is, dus als we nog wat missen kunnen we het zo halen.

Mijn vriend is verder helemaal bijgedraaid (voor de jurk) de afspraak om een jurk uittezoeken staat al gepland en we zijn nu allebei blij met de keuze die we gemaakt hebben. Het feest blijft klein, maar toch!

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag!!

@ Brondy, indd niet druk maken ;) wat je vergeten bent komt vast wel!

Ik ben vanmorgen bij de VK geweest, alles ziet er weer 'goed' uit er zat nog een beetje vocht, maar dat is waarschijnlijk nog wat bloed (omdat de MK nog zo kort geleden is). Heb nu een verwijzing voor de gyn, 3 januari, een vrouwelijke dat vind ik eigenlijk wel fijn. Om onderzoek te krijgen kunnen we beter even wachten met zwanger worden komende maand. Pffff, dat vind ik maar niets... maar goed we doen ons best.

@ Marilouise, leuke foto van de kleine man :)

Verder heb ik niet alles bijgelezen, ik ben heel erg druk op mn werk en moet even wat verslagen maken nu.

Ohja, kreeg net een mooie mail van een collega, die wil ik jullie niet onthouden, mooie verhaal:

Een leraar stond voor de klas om een les filosofie te geven. Hij had een paar dozen voor zich staan. Toen de les begon, nam hij zonder iets te zeggen een grote lege glazen vaas en begon deze te vullen met kleine keien. Toen deze hier helemaal mee gevuld was vroeg de leraar aan zijn leerlingen of de vaas nu vol was. Zij antwoordden dat dit zo was.
    Toen nam de leraar een doos met kiezels en kiepte deze in de vaas. Hij schudde lichtjes met de vaas en de kiezels rolden tussen de open plekken tussen de keien. Weer vroeg de leraar of de vaas nu vol was. Ze gaven weer hetzelfde antwoord: "Ja, de vaas is vol". De leraar nam nu een doos met zand en kiepte dit zand in de vaas met keien en kiezels. Natuurlijk vulde het zand alle ruimte op tussen de keien en de kiezels. Weer vroeg de leraar of de vaas nu vol was en weer was het antwoord: "Ja"
    Van onder zijn tafel nam de leraar twee koppen koffie en kiepte de inhoud van de twee koppen koffie in de vaas met keien, kiezels en zand. De hele inhoud verdween in de vaas. De koffie vulde de ruimte tussen het zand. De leerlingen begonnen te lachen.
    "Nu," zei de leraar, "Kijk eens naar deze vaas alsof het jullie eigen leven is. Deze vaas gevuld met keien, kiezels, zand en koffie, stelt namelijk het leven van een mens voor. "De keien zijn de belangrijkste dingen in het leven: je familie, je kinderen, je passies en je gezondheid. Als je al het andere kwijt zou raken en deze dingen bleven over, zou je leven nog steeds vervuld zijn." "De kiezels staan voor de andere dingen die belangrijk zijn. Je werk, je huis, je auto. Het zand, staat voor al het andere. Als je het zand als eerst in de vaas kiept en hem hiermee vult, is er geen plaats meer voor de kiezels en de keien. Datzelfde geldt ook voor je eigen leven. Als je al je tijd en energie aan de kleine dingetjes besteedt, dan heb je geen ruimte voor de dingen die belangrijk voor je zijn.
    Besteed aandacht aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Alles wat aandacht krijgt groeit! Speel bijvoorbeeld met je kinderen. Neem tijd voor zelfreflectie in stilte. Neem tijd voor ontspanning. Doe dingen waar je blij van wordt. Er is altijd nog wel ergens tijd om het huis te poetsen of de kranen te repareren. Zorg eerst voor de keien, de dingen die echt het allerbelangrijkste voor je zijn. Stel je prioriteiten. De rest is maar zand."
    Een van de leerlingen stak zijn vinger op en vroeg waar de twee koppen koffie in de pot dan voor moesten staan. De leraar zei lachend tegen de leerling dat hij daarmee een hele goede vraag had gesteld. ‘Ik wil daarmee alleen nog maar eens aangeven dat, hoe vol je leven ook lijkt, er altijd wel ruimte is om samen met een vriend een kopje koffie te drinken.’

4. marilouise

@dames die ook 1 van de ouders moeten missen, ik weet dat er nog een paar met mij zijn, die helaas ook 1 van de ouders moeten missen.
    Gaan jullie nog naar het graf of doen jullie iets bijzonders, ik merk dat ik van huis uit meer heb met kerstavond dan met de kerstdagen,

kerstavond is bij ons heilig de telefoons gaan uit/ stil lekkere hapjes, kaarsje aan drankje erbij en op de bank, we maken die avond ook nooit afspraken, kijken vaak all you need is love, dit deed ik thuis ook altijd van kleins af aan met mijn ouders en sinds mijn vader er niet meer is vindt ik het fijn dit te blijven doen.

verder zou ik heel graag kerstavond naar het graf van mijn vader willen maar dit gaat helaas niet, (is best een stukje rijden 30-45 minuten over 1 van de drukste snelwegen van ons land is geen optie op kerstavond )

met de kerstdagen heb ik er niet zo heel veel moeite mee, althand=s niet meer als anders, wel hebben we de hele dag een kaarsje (engeltje ) branden bij papa's foto

ik ben eens benieuwd of jullie dit ook hebben.

met oud en nieuw wordt ik altijd keihard met beide benen op de grond gezet, dan besef ik weer dat het echt waar is en mijn lieve papa niet terug komt.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Debby, hmmm wel balen dat je deze maand niet zwanger mag worden dan. Zit je helemaal lang te wachten......3 Januari maar horen wat ze van plan zijn. En een vrouw is idd prettiger. Ik had een x een mannelijke gyn en die behandelde het echt als een pak rosbeef en zei ook van die domme dingen.... :(

@Lwal, van harte GEFELICITEERD! Hoe oud ben je geworden?

@Claudia, jaaaaaa nu begin je wel te merken dat je zwanger bent he?! :p En wat dachten jouw collega's :$ Laat die zwangere maar met de boodschappen sjouwen! Of had je nog iemand anders die je hielp?

@Jessie, jij gaat het dus aardig druk krijgen zo met de kerst. Ga je dat wel trekken?

@Brondy, ik laat mijn smoeder altijd quiche maken dus heb geen idee. Ik vind de quiche lorraine zelf altijd wel het lekkerst.

Ik ben vandaag begonnen aan mijn laatste trimester! Nu mag ik dus echt gaan aftellen :) Mijn buik gaat steeds strakker staan, zo zie ik aan mijn navel. Ik ben bang dat ik hem toch niet de hele 9 maanden ga binnenhouden, vind ik zo een smerig gezicht zo'n uitpuilend ding! haha, hoort er allemaal bij :cool:

Gister weer rete emotioneel, niet normaal!!! Janken om niets! Vind mezelf dan zo vermoeiend! Gelukkig is mijn vriend dan extra lief en vanmorgen werd ik wakker met een sms van hem dat hij vind dat ik het zo goed doe en hij trots op me is :D Love him!

6. marilouise

@mammadoe en debby, ligt er denk ik wel aan ik had een mannelijke gyn tijdens al mijn controle een super man. wil hem echt weer en hier zit 1 vrouw die heeft de kleine gehaald met de keizersnee en dat is me toch een klere wijf !!! :( ik dacht ook dat ik me beter op mijn gemak zou voelen bij een vrouw maar dames na een bevalling heb je echt het idee dat je een kijkdoos hebt :D

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Het is weer erg rustig van mijn kant :) Lees wel zo af en toe bij, maar heb dan geen puf om te reageren. We hebben sinds kort ook een Wii in huis, dus ben daar ook nog erg druk mee :D

@Lwal Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe gaat het met je man z'n knie? (dat was het toch??)

@Mammadoe Nu is het echt af tellen! Ik had trouwens ook een behoorlijke buik en stond ook echt strak, maar m'n navel is netjes binnen gebleven hoor, dus het hoeft niets te betekenen ;)

@Debby Wel balen dat je nu even moet wachten, maar misschien voor je lijf niet verkeerd. En 3 januari is al best wel snel. Wel netjes dat je zo snel al terecht kunt. Mooie tekst trouwens! Is echt helemaal waar gewoon.

@Femmy Gelukkig is je vriend helemaal bijgedraaid, heb jij tenminste ook een leuke dag :) Als jullie niet willen gaan trouwen is het wel leuk om bij geregistreerd partnerschap iets extra's te doen. Wij wilden ook eerst geregistreerd partnerschap doen en hadden de datum ook al gepland, maar 3 maanden van te voren hadden we toch maar besloten er een bruiloft van te maken :)

@Claudia Jeetje, wordt druk met de kerst bij jullie!! Gelukkig kun je je ook nog goed bezig houden zo te lezen.

@Brondy Hopelijk heb je iets aan dat kinderwens spreekuur. Ben wel benieuwd wat ze dan bespreken.

@Marilouise Leuke foto van jullie mannetje!

Hier weer heel druk op het werk. Heb afgelopen weekend zelfs nog een paar uurtjes thuis wat gedaan, anders krijg ik het echt niet af voor het einde van het jaar. Morgen lekker een dagje vrij, wel dan naar m'n schoonzus, want die is jarig. Vrijdag nog een dagje werken, kan manlief mooi nog even de laatste boodschapjes doen, hoef ik zelf die drukte niet in :D

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    hej Poemi,

Bijna de magische grens van 12 weken! Daar zal je wel blij mee zijn. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes?

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

Is weer paar dagen geleden maar daar ben ik weer.

@debby: wat erg voor jullie. Je verwacht dat toch niet 3x achter elkaar. Goed dat je naar de gyneacoloog gaat. Ben benieuwd wat er uit komt. En misschien ook wel goed voor je lichaam om nu even een maandje rust te hebben na 3x achter elkaar toch? Knuffel voor jou.

@poemi: haha wel leuk he de wii. Moet ik ook weer is gaan doen. Voel je je verder goed?

@mammadoe: Haha de navel, bij mij begint nu ook wel heel erg naar voren te komen, hoop niet dat ie eruit schiet, maar ben bang dat ook bij gaat gebeuren. Heb gelukkig nog geen striae. Maar kan ook de laatste weken gebeuren.
    En emotioneel is heeeel herkenbaar:D Heb ik hele zwangerschap niet zo erg gehad, maar nu kan ik al gaan huilen als iemand wat aan me vraagt, haha.

@lwal: sorry beetje laat:) Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zag dat je al bijna kan testen. Spannendddd. Duim voor je:)

@claudia: Je voelt je nog steeds goed zo te horen:). Zooo 34 man, dat is aardig wat.

@femmy: gelukkig is je vriend een beetje bijgedraaid.

Vanmiddag wordt de babykamer geleverd. Kan niet wachten.
    Verder vanochtend naar de vk geweest, alles was goed, ijzer wel omlaag gegaan, maar nog niet te laag.
    Was vandaag 0,5 kilo zwaarder dan de vorige keer. Ben nu nog steeds max 10 kilo aangekomen. Volgens mij best netjes. Buik groeit wel maar is nog steeds bescheiden volgens mij.
    Nog 2 daagjes werken en dan weer een weekje vrij, kan ik lekker het kamertje gaan inrichten.
    Mijn vriend heeft nog steeds geen werk per januari, begin hem nu wel te stressen hoor:(. Hij stuurt veel sollicitaties, maar wordt elke keer afgewezen, zijn overal zooo veel sollicitanten. Dinsdag heeft hij wel een gesprek, hoop zoooo dat het wat wordt.

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties! Heb een leuke dag gehad, overdag geshopt en kerstcadeaus ingeslagen en daarna uit eten geweest. Ben 26 geworden!

Linnie: Lekker zeg weer een weekje vrij! Kan me voorstellen dat je begint te stressen over het werk van je vriend! Hoop dat hij snel iets gevonden krijgt..

Debby: Fijn dat je nu verder onderzocht wordt. Jammer dat je een maandje moet wachten, maar wat de rest ook zegt, misschien is dat ook wel even goed. Want je bent steeds meteen weer zwanger geworden toch?
    Mooie tekst trouwens :)

Poemi: Bijna 12 weken.. Heb je het verder al aan mensen verteld? Of wacht je daar nog even mee?
    Knie van mijn man gaat redelijk nu.. Hij zit nog wel thuis en rustig aan doen!

Mammadoe: haha je navel.. Hoopt dat ie binnen blijft ;)

Marilouise: Ja ik heb ook mij vader verloren. Met kerst denk ik er wel weer wat meer aan, maar vooral aan de leuke dingen! Ik ben niet iemand die heel erg in het verdriet blijft hangen, maar probeer juist meer naar de mooie dingen te denken! Dus dat maakt het allemaal niet zo zwaar..

Claudia: fijn dat alles goed gaat!! Succes met alles regelen voor 34 man!

Femmy: oh de afspraak voor de jurk passen is gemaakt :) Weet je al wat voor soort jurk je wilt?

Ik zit nu in de kapperstoel, ff snel nog verven en knippen voor de feestdagen!
    Gisteren was nog een vriendin langs geweest met haar puppy.. Die pup hing steeds in onze kerstboom, en onze hond stond toe te kijken. Kom ik vanmorgen beneden.. Heeft de hond alle frutsels uit de kerstboom getrokken en kapot gemaakt en zelfs een kerstbal half opgegeten :$ Nou geloof me.. I was not amused!!

Verder nog helemaal geen gevoel van een eventuele zwangerschap. Heb al een dag of 3 wat zeurende buikpijn.. Lijkt op ongi buikpijn, maar het kunnen ook goed mijn darmen zijn! Maar we zullen zien.. Anders is het een geweldig kerstcadeau!
    Had trouwens voor mijn verjaardag een Boeddha voor de vruchtbaarheid gekregen, dus anders hopen dat die snel zijn werk gaat doen :)

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag nog 1 avond werken en dan lekker 2 dagen vrij (vriendlief ook) en dan hoef ik alleen 1e kerstdag te werken en dan nog 2 diensten en dan 2 wkn vrij!!!
    @ lwal: ik belde gisteren mijn schoonmoeder om te vragen wanneer het haar ook uitkomt, maar ze was helemaal in tranen (van blijschap) ze had het gehoopt, maar niet verwacht dat mijn vriend het goed vond dat ik een jurk zou aandoen.
    En het blijft ook echt een vent, die eigenlijk niet weet hoe een trouwjurk kopen gaat. Komt hij dinsdagavond thuis, zegt hij heel serieus 'heb je al een jurk besteld'. toch maar even uitgelegd dat het zo niet gaat.
    Vind het allemaal best spannend hoor. Ik kon eigenlijk volgende week al voor te passen, maar mijn moeder zit tot 30 december in Canada en ik ga 01 januari die kant op.

En hebben jullie nog plannen voor oud en nieuw? Wij zijn er nog niet helemaal over uit. Misschien dat het lekker met z'n 2 vieren thuis, want op 01 januari moet ik om 0740 op schiphol staan!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, dat zou zeker een geweldig kerstcadeau zijn! Wanneer ben je van plan een testje te wagen?

@Linnie, wat een spanning wbt de baan van je vriend. Zou toch wel heel erg vervelend zijn als hij op korte termijn niets vindt! ;)
    Jij hebt dus ook de emoties nogal hoog zitten? Ik word er echt niet goed van! Stond zelfs gister met tranen in mijn ogen toen een klant over haar heftige bevalling vertelde haha. Hopelijk blijt dit niet tot aan de bevalling maar wordt het allemaal wat minder.....

@Femmy, leuk hoor! Ik zou wel met je moeder gaan passen als het kan. Is toch wel bijzonder om met je dochter te doen lijkt mij. Red je dat nog qua tijd? Wanneer staat het partnerschap gepland?

@Oud en nieuw, we zijn op verschillende plaatsen uitgenodigd, maar vinden we allemaal niet heel erg leuk.....uitgaan heeft geen zin in mijn toestand.....geen idee nog :(

Straks weer lekker zwangerschapszwemmen en daarna 2 weken niet omdat het dan vakantie is :x Jammerrrrr!!!!

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was goed!!
    Echt leuk om alles zo te zien, de ruggegraat, het hartje, het hoofdje etc. Het was ook erg leuk om ons kindje weer eens te zien :)
    Mijn placenta lag trouwens niet aan de voorkant, dus volgens de vk zou het nu toch niet meer zo lang moeten duren voordat ik de kleine ga voelen. Ben benieuwd!
    Helemaal blij nu, hihi :D:D

Marilouise, klinkt als een leuke workshop! En ziet er leukt uit zeg, wat je hebt gemaakt!
    En wat een mooi mannetje heb je!

Shadow, fijn dat het al wat beter gaat met je mond en hopelijk heb je idd je ei niet gemist ;)

Mammadoe, wat jammer dat je vader pas in het nieuwe jaar kan komen behangen.
    En alweer begonnen aan het laatste trimester, gaat echt snel he!

Lwal, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Hihi, hopen dat de Boeddha idd helpt :)

Debby, fijn dat je 3 januari al bij de gyn terecht kan en dat het een vrouwelijke is!

Poemi, lekker druk met de wii, haha :D
    En alweer 11 weken en 2 dagen zwanger.. Fijn zeg!!

Linnie, wat leuk dat de babykamer vandaag komt! Veel plezier!
    En hopelijk voor je vriend dat hij dinsdag wordt aangenomen.

Femmy, leuk dat je binnenkort voor een jurk gaat kijken!

@ oud en nieuw: wij vieren het bij vrienden bij ons. We zijn in totaal met 4 stelletjes en het is hier een straat verder. Wel fijn :D

14. marilouise

Nou dames merry christmas voor ons, ben vandaag ongesteld geworden, ik baal wel, maar goed we hebben nu geen 5 dubbele verjaardag voorlopig.

We hebben al gezegd 2012 wordt ons jaar we gaan ervoor! en proberen het zoveel mogelijk los te laten dat zal wel beter lukken krijg het steeds drukker met school enzo.

Gelukkig kan ik het daardoor ook wel naast me neer leggen!

@viev ik ben ook supertrots op mijn mannetje !

Ow ja dames het enige voordeel wat ik heb is dat ik nu een borrel kan nemen met de kerst. en met oud en nieuw ook.

wij gaan met oud en nieuw niets doen blijven thuis, kleine slaapt slecht in een ander bed en is bang voor harde knallen, met de vuurwerkshow viel hij gewoon in slaap maar goed, en het ergste onze hond is doodsbang en die brengen we in slaap (roesje met medicatie van de dierenarts ) anders laat ze alles lopen en wordt ze helemaal gek, verder weten we helemaal niet wat hier gebeurd met oud en nieuw ze zeggen dat de buren allemaal op straat verzamelen met hapjes en drankjes en dat is hier recht voor (vorig jaar woonden we hier nog niet ) dus als dat zo is gaan we daar even kijken en regelmatig bij zoon en hond kijken/ luisteren (staan er dan een meter of 4 van de voordeur af )

Oudjaarsavond komen mijn schoonouders even op de koffie verder lekker saampjes !

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: Fijn dat alles goed was bij de echo. En je zal het dan idd wel snel gaan voelen hoor.

@mammadoe: haha, misschien wordt het wel alleen maar erger.

@femmy: dat is een vroegertje op 1 januari. Maar daarna kan je weer een tijdje slapen;)

Ik zit nog steeds te wachten op de meubeltjes, wat duurt wachten lang:x

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaaa leuk ben jij Linnie hahaha ;)
    En? Meubels bezorgd? Moet je ze zelf nog in elkaar zetten of worden ze kant en klaar geleverd?

@Viev, wat heerlijk dat de 20-weken echo goed was! En vond je het lastig om niet naar het geslacht te kijken? Of hebben jullie je stiekem ter plekke bedacht??? :p

@Marilouise, balen zeg! Maar wat je zelf ook al zegt, je kan wel lekker een drankje doen met kerst en oud&nieuw, dat heeft ook wel weer wat! En als ik jou was zou ik blij zijn met geen 5 verjaardagen op elkaar....wat een hel!

Ik heb net gezwommen en kreeg gelijk last van mijn schouder. Corige week vrijdag deed mijn schouder flink zeer en dat duurde een paar dagen. Ik wist niet waar het door kwam.....nu weet ik het dus.....;) Zou wel jammer zijn als dat steeds zo blijft en zwemmen niet meer lekker zou zijn :(
    En dan spreek ik andere zwangeren en die hebben allemaal nergens last van, dan denk ik, ben ik nou zo zwak, zo kleinzielig of heb ik gewoon ongeluk. Ik voel me zo een zeurpiet met al mijn pijntjes en klachten..... :(

17. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ lwal alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    @ de rest ik heb niet alles teruggelezen.weet niet wat ik allemaal gemist heb.

kerstavond gaan we eten bij mijn schoonouders. 1e kerstdag gaan we eten bij mijn zus en 2e kerstdag zijn we lekker thuis met zijn tweetjes.
    en met oud&nieuw gaan we naar vrienden toe.
    en dan zijn alle "verplichtingen" weer voorbij.
    Vind het altijd wel gezellig hoor maar je bent van hort naar her aan het rijden en dat vind ik minder.

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Shadow: ook lekker druk met de feestdagen dus! Wij hebben ook 2e kerstdag voor onszelf, heerlijk! We gaan wel met vrienden doen, maar gewoon gezellig!

Mammadoe: vervelend van je schouder! Ik denk dat je gewoon pech hebt met je klachten.. Als jij pijn voelt zal dat vast niet voor niets zijn!
    Ik heb nog niet getest, wacht denk ik nog tot morgen.. Als ik dan nog niet ongesteld ben!

Viev: Fijn dat de echo goed was!! En heb je een vermoeden of het een jongetje/meisje is?

Marilouise: helaas ongesteld geworden.. Balen!!

Linnie: En, hoe staan de meubeltjes??

Feestdagen: Wij gaan kerstavond naar mijn schoonouders, gourmetten en cadeaus. 1e kerstdag gaan we met mijn fam borrelen en uit eten. 2e kerstdag dus met vrienden.
    Nieuwjaar hebben we nog geen idee..

Hier nog steeds die 'buikpijn', al 5/6 dagen. Maar nog geen bruinverlies ofzo.. Dat had ik de afgelopen maanden wel! Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.. Denk toch wel echt dat ik ongesteld ga worden!

Verder net gesport en zo boodschappen doen, daarna even bij mijn moeder op bezoek en vanavond met vrienden weg.

19. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hallo Dames,

Vanochtend weer een echo gehad en mijn frummeltjes doen het nog altijd super!!!
    De 1 is 1199 gram en de andere 1050. Ze zitten beiden mooi in de groeicurve dus hoef me nog steeds nergens druk over te maken.
    Blijft toch elke keer weer spannend vinden... Nu over 4 weken weer terug en dan hebben we ook gelijk een voorlichtingsgesprek met een VKo ver de gang van zaken wanneer het gaat beginnen.
    Het wordt nu allemaal wel heel echt:(

Nu aan het werk, straks de boodschappen doen voor de kerstdagen.
    Morgen is mijn opaatje jarig, zondag komt schoonfamilie eten en maandag hebben we een kerstbrunch bij mijn opa en dan doen we ook kadootjes.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Jessie, fijn dat alles tot nu toe goed verloopt! Hebben tweelingen een aparte groeicurve of hanteren ze dezelfde als voor eenlingen? Ik heb nog nooit te horen gekregen hoe zwaar mijn kindje ongeveer is....

@Lwal, hmmm nou wie weet heeft al dat gezonde sporten wel geholpen! Zou een bijzondere kerst voor je zijn! En zo niet, mag ook jij lekker aan de drank en carpaccio etc.

Mijn opdracht ging vandaag weer es niet door. Dus ik was onverwacht vroeg op en vrij. Dus heb mijn dag nuttig besteed! Huis opgeruimd, administratie gedaan, en toen was mijn vriend vroeg thuis en zijn we samen wezen winkelen. Hem in het nieuw gestoken voor de kerst en we hebben onszelf op een nieuw horloge getrakteerd! Ben er helemaal blij mee en past ook super goed bij mijn nieuwe ring!
    Vanavond weer lekker even the voice kijken en mijn rug rust geven, want phoe hé, ben wel weer klaar met de dag!

Deel Deze Pagina