Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames... Ik heb zojuist het mooiste kerstcadeau ooit gekregen!
    Ik ben namelijk ZWANGER!!!
    Zo onwerkelijk en eng dit.. Heb vanmorgen een test bedaan omdat ik nog niet ongesteld was en die 'buikpijn' bleef houden. En ik had meteen een knaltest!
    Heb even op internet gezocht wat die buikpijn kan zijn, en kwam veel reacties van vrouwen tegen die dat ook hadden. Heeft met het groeien van de baarmoeder te maken.

Ik heb net flink gejankt van blijdschap en manlief heeft rond staan springen in de slaapkamer :D

Ik kan nu via mijn tel geen foto's toevoegen, dus zal straks ff een foto van de test plaatsen.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: wowwww superrrrrrr. Gefeliciteerd. Heeft het van je afzetten toch zijn vruchten afgeworpen:)
    Ben echt heel blij voor jullie. En idd dit is het mooiste kerstkado ooit. Ga er maar lekker van genieten.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wow lwal, super gefeliciteerd !!!!

4. marilouise

hier dacht ik van de week dat ik ongesteld was geworden, maar meer dan een heel mini licht roze na heftige steken in de buik was het niet vervolgens is mijn temperatuur mega gestegen.

Wij gaan dus even afwachten wat er gaat gebeuren !!!

ik durf niet meer vroeg te testen. (weet niet precies wanneer ik zou moeten testen dus we wachten tot na de feestdagen)

5. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    lwal: wat een mooi kado!!! gefeliciteerd!!!

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een foto van mijn test..

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    zoooo dat is een knaller

8. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Wow kippenvel! Lwal van harte gefeliciteerd en wat een knaltest!

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Lwal: YES YES YES YES gefeliciteerd!!! Wat een geweldig cadeau zo voor het einde van het jaar.

Gefeliciteerd joh. Ben super blij voor je!

De Kerstborrel was geslaagd. Hoefde gelukkig alleen de hapjes te halen drank ga ik niet sjouwen.

Vanavond komen me schoonbroertje en zusje goumetten en morgen gaan we naar me moeder lekker eten en cadeautjes doen. 2de kerstdag lekker saampjes goumetten. Verder lekker rustig houden. Bijna 26 weken zwanger gaat super snel zeg.
    Marilouise: Ik heb er niet bij nagedacht om naar het graf van mijn vader en schoonmoeder te gaan. Miss volgende week ergens.
    Afgelopen woensdag was het alweer 5 jaar geleden dat mijn vader een hartstilstand kreeg. Zit wel steeds terug te denken dat nu 5 jaar en een paar dagen geleden alles nog oke was. Pfff tijd gaat snel. Heeeel erg jammer dat hij mijn kleintje nooit leert kennen.

Fijne dagen allemaal en geniet van de mensen om jullie heen!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Whaaa!!!!! Super zeg!!! GEFELICITEERD!!! En wat een knaltest ook gelijk al zeg!

Verder eigenlijk niet veel terug gelezen, dat doe ik later eventjes. We zijn nu bij m'n moeder, zo gourmetten met m'n broer en schoonzus, wel gezellig dus. Morgen brunchen bij een neef van manlief, manlief zelf moet morgennacht werken, van 18.00-06.00, dus morgenavond zit ik gezellig alleen thuis :( Maandag komen m'n schoonouders en moeder bij ons eten, ga kalkoen braden. Ben benieuwd of dat gaat lukken ;)

Dinsdag controle bij de vk, hopelijk kunnen we dan ook het hartje al luisteren. En..... we hebben voor 26 januari een afspraak staan voor een geslachtbepalende echo, spannend dus!!! Manlief had eerst sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar nu gaat z'n gevoel een beetje richting meisje, hij wilt het nu dus ook wel graag weten :D

Nou meiden, hele fijne dagen nog! Morgenavond heb ik tijd zat om alles even terug te lezen ;)

11. marilouise

Dames, fijne feestdagen !!!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat goed zeg! Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las! Wat een fantastische kerst voor jullie! Gaan jullie het nu ook direct aan familie vertellen met de kerst? Wel bijzonder zeg! Wordt voor jou dus een hele warme zomer ;) Maar echt leuk hoor! Misschien heeft toch al dat sporten geholpen haha. Ga er maar lekker van genieten want het is je gegund en hij is prachtig knal ja! Die van mij was ook direct zo duidelijk als die van jou!

@Poemi, alleen thuis?!?!! :$ Dat is ook ongezellig! Kon je niet bij familie langs ofzo? En wat denk jij zelf dat het is? Jongen/meisje? Wat snel alweer zo'n onderzoek. Hoeveel weken ben je dan?

Ik heb net samen met mijn vriend de cheescakes voor morgen gemaakt, en samen lekker in de keuken staan dansen. Daarna vond ik in ene een pakketje onder de kerstboom (we zouden verder niet aan cadeautjes doen) en zat er de kerstcd van Michael Bublé in, heerlijke muziek!

Dus het sfeertje zit er hier alweer goed in! Nu samen lekker filmje kijken en een rollade in de oven, heerlijk kerstavond vieren! :D

Allemaal hele fijne dagen!

13. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Wow LWal wat een mega geweldig kerstcadeau!!!! Geniet er van!!!

Voor iedereen hele fijne dagen gewenst!!!

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie lieve reacties meiden! Ik zit nu heerlijk op een roze wolk hihi..
    Ik check alleen wel steeds mijn ondergoed of ik niet toch ongesteld ben geworden, haha heel dom misschien!

Maar we gaan het nog niet vertellen.. Eerst nog even lekker voor onszelf houden!

Mammadoe: ben blij dat jij ook meteen zo'n donkere test had. Vond het al een beetje vreemd. En wat lief van je vriend! Volgens mij is die cd idd heel goed!

Marilouise: bij jou is het ook nog spannend dus!

Poemi: ah wat sneu dat je morgen alleen zit! Kun je idd niet naar iemand toe? En spannend of het jongetje/meisje is zeg!!!

Claudia: Ook alweer 26 weken.. Wat gaat dat snel zeg!

Wij gaan zo gourmetten bij mijn schoonouders!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de mijne even opgezocht.
    Volgens mij, hoe duidelijk hoe beter. Maar ja, het is toch een kwestie van geluk hebben, maar je moet gewoon positief blijven, zorgen maken kan altijd nog. Stress is toch niet goed voor de baby, dat ik altijd mijn insteek geweest :)

Hier zit de baby al lekker tegen mijn ribben aan. Ik las ergens dat de baby nog drie keer zo groot wordt als hij nu is. Kan ik me echt niet voorstellen, want ik heb toch al best een flinke buik....waar zal dat eindigen..... :)

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Even terug gekeken naar de jouwe, maar die is wel dikker dan de mijne.
    :D:D:D Ben zo blij voor je :D:D:D

17. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst.maak er iets moois van.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dacht even snel spieken, ben druk met voorbereiden van de kerstdagen
    Maar zag goed nieuws voorbij komen :)

Lwal
    Gefeliciteerd meid! Super wat een mooi kerstcadeau!

Verder iedereen fijne kerstdagen gewenst!!

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Iedereen heeeele fijne kerstdagen.

xxxxx

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik kom even snel buurten en wat zie ik? LWAL!!!!! Wat fijn meid, van harte gefeliciteerd! Eindelijk he :) een beter cadeau kun je je niet wensen, ben echt heel blij voor je!

Hier gaat het allemaal even heel wat minder. Ik ben vannacht heel erg ziek geweest, virusje opgelopen. Heb tot 1600 uur in bed gelegen. Nu gaat het wel, maar wel erg 'slap' want heb dus alles eruit gegooid en niets gegeten tot nu toe.

Verder heb ik echt voor de Kerst een mega K** bericht gehad. Ze gaan mijn contract eind januari niet verlengen. Nou, lekkere afsluiting dus van 2011. Ik zag het echt allemaal ff niet meer zitten. Naja, nu heb ik de eerste solliciatie de deur al uit en moet ik vanaf morgen maar eens vaart gaan maken. Vind het heeeel erg, want had het wel erg naar mijn zin. Dus dit kan er ook nog wel bij.... 3x MK, geen werk meer....lekker hoor... Zitten nu in een mega reorganisatie, waardoor de einde contracten niet verlengen, ineens... stom!!! Mijn manager vindt het ook helemaal niet leuk en hoopt nog iets voor me te kunnen doen, maarja, ik zie het somber in.

Het spijt me dus als ik hier even wat minder mijn gezicht laat zien. Maar ben niet echt in de stemming en heb even andere prioriteiten.

Nu vraag ik me ook af of we onze wens wel voort moeten zetten etc... maarja, aan de andere kant; ik wil ook niet 3 jr wachten op een vast contract en dan pas aan de kindjes en buiten dat zeg een vast contract tegenwoordig ook niets meer. Onze eigen wens vind ik wel belangrijker dan een baan. Maarja, de centjes hebben we wel nodig...

Nou,ik wens jullie allemaal nog een fijne 2e Kerstavond!!

Deel Deze Pagina