@ Lwal, hmm, zure oprispingen? Staat indd in het lijstje zwschap kwaaltjes wie weet??? @ Poemi, gelukkig voel je je prima. Donderdag jij je 2e echo alweer, ook spannend! @ Marilouise, waarom hoop je dat de misselijkheid van de trek is? Zou toch mooi zijn als je zwanger bent, of heb ik iets gemist en wil je wachten? @ Mammadoe, ik word inderdaad ook gek van dat ge*** over van Gaal en Cruijff. Hebben we geen nieuws van hoger niveau? Laat het ze lekker uitzoeken. Gelukkig maakt vriend zich niet druk (=voor Feyenoord) Wat een geinig idee trouwens, Roald Dahl stijl, ik wist niet dat daar een ineterieurlijn van is? Zou indd iets soortgelijks zoeken voor minder geld, wat een gekheid zeg!!! @ Viev, thanks!! @ Claudia, heeerlijk die yoga lijkt me spannend het kamertje, zet je er wat foto's op hier? Met mij gaat het goed. Wel spannend, morgen de echo en hoop dat er dan een plan getrokken wordt. @ Jessie, mooi he Miss Saigon? Wij zijn er vorige week geweest, echt superrr! Ben benieuwd naar het kaartje verder niet nieuwsgierig hoor @ Brondy, we gaan ervoor haha! En wat een geluk heb jij voor Sint de boom al opzetten. Wel een echte? Of een nepperd? Wij gaan voor een echte. Vriend is niet echt van Kerst (is dan ook jarig) maar ikke wel, en dit jaar voor het eerst in ons eigen huis, heeeerlijk!! Nou, ik moet nodig weer aan de bak! MEGA druk hierzo... dus ik kom later wel weer ff spieken
@debby , waarom ik hoopte dat de misselijkheid van de trek was, omdat ik hoopte dat het dan weg zou zijn. werd er even heel erg moe van en had mega trek. we willen juist ervoor gaan maar ben er zelfs bijna niet mee bezig nu. we proberen te denken als het komt is het welkom, werkte de vorige keer heel erg goed , was een maand later zwanger. tot nog toe gaat het ons goed af. verder zal het wel niet raak zijn aangezien we volgens mij niet op de juiste momenten sex hebben gehad.
@ Debby Ja lekker vroeg he Wij hebben een nepperd, 2 of 3 jaar geleden gekocht, wel een hele mooie. Vorig jaar niet op kunnen zetten aangezien wij toen net ons huis hadden (nieuwbouw) en het huur appartement al verlaten. Mijn man vindt kerst wel leuk, maar de boom versieren niet. Dus hij helpt mij met in elkaar zetten en verder doe ik alles alleen. @ marilouise ik vind het knap van jullie hoor. Probeer nu ook maar zo te denken, misschien helpt het bij ons ook. Maar miss hebben jullie onbewust toch wel op de juiste dagen geknuffeld @ jessie fijn dat de proefdruk goed was, hoef je daar ook niet meer achteraan
@brondy ik vindt kerst veel leuker dan sinterklaas denk dat het weekend na de sint de boom al gelijk opgezet wordt, ben wel een beetje huiverig voor de katten en mijn zoon, de vorige keer dat we een boom hadden ging de kat toen nog kitten steeds in de boom liggen slapen en dacht dat andere mormel van 6 kilo dat ook te kunnen. ben bang dat mijn zoon zich daar ook nog mee gaat bemoeien dus wordt politieagentje spelen vrees ik.
@ marilouise hihi ik zie die boom al tegen de vlakte gaan. Wij hebben ook twee katten maar die blijven er gelukkig uit. Als is het natuurlijk wel heel interessant voor ze al die glimmende dingetjes in de boom. @ debby succes alvast met de echo. @ jessie leuk weekendje gehad dus. lijkt me ook erg mooi miss saigon. Net als wicked, daar wil ik nog naar toe. @ lwal klinkt leuk dat spel. wordt vast de grootste lol. Voor de rest weet ik het even niet meer
@ marilouise hahaha nou daar was je mooi klaar mee dan. Kun je de boom niet ergens bovenop zetten???? Hmmmm lekker, is het wel weer voor Ik heb nog geen idee, ben alleen thuis vanavond voor mij alleen koken vind ik altijd lastig
Jessie: ik ben ook wel erg benieuwd naar je kaartje! Wil/kun je vertellen wat voor iets je hebt? Of hou je dat liever voor jezelf? Marilouise: knap dat je zo denkt! Hoop dat het een goede invloed heeft voor je! Viev/Poemi: ik denk wel dat ik morgen ga testen.. Maar dat kan goed nog veranderen! Brondy: ik ben bij ons ook de kerstboom versierder! Vind het ook wel heel leuk om te doen.. Het huis een beetje gezellig maken! Debby: succes met de echo!! Hoop dat het allemaal goed is! Hier dacht ik vanmiddag echt dat ik ongesteld zou worden.. Had van die fijne buikkrampen. Nu is het weer over.. Maar ben toch wel bang dat ik ongesteld word! Ik eet op mijn werk.. We eten macaroni
Jullie hebben weer aardig wat afgekletst! @Mammadoe Fijn dat je je weer goed genoeg voelde om te gaan werken. Ik heb eigenlijk helemaal niets meegekregen over voetbal Wat een prijs zeg voor een beetje behang en gordijnen Hopelijk kun je nog iets anders vinden wat je ook leuk vind. @Lwal Klinkt leuk dat kersdiner! Dus misschien toch spannend morgen ook voor ons Apart van die krampen, heb je dat normaal ook voordat je ongi moet worden? @Claudia Jullie zijn dan wel mooi op tijd met de kinderkamer, leuk hoor! Aardig sportief bezig ook zo te lezen. @Brondy Het was heel lekker hoor. Hou maar op over pizza, krijg gelijk weer trek Leuk dat je naar Gent gaat, is echt een leuke stad! Wij gaan ook graag naar België, niet super ver rijden maar wel heel leuk en mooi altijd. @Marilouise Vervelend van je vinger zeg. Hopelijk geneest het toch wel een beetje snel. @Debby Veel succes morgen. Ben benieuwd of ze nog iets gaan doen. @Eten Wij hebben lekker hachee met rode kool en puree gegeten. @Kerstboom Bij ons zal ie er ook pas na sinterklaas komen. Dan worden pas de echte bomen verkocht en ik wil toch graag een echte boom. Word idd wel spannend met de kleine, hopelijk laat ie hem staan Vandaag drukke dag gehad op het werk. Morgen weer werken en dan is het zo donderdag gelukkig. Vind het elke dag spannender worden.
Dames ik ben zo moe! Lag al om 19.15 te slapen o de bank ben nu naar bed verhuisd fijt avond allemaal @poemi hoop dat je morgen snel door de dag heen bent des te sneller is het donderdag en heb jij een doet echo joh x
Hoi allemaal, Heb jullie gevonden. Ik laat ff weten dat ik nog leef hoor, maar zit al vanaf donderdag zonder internet. En via mobiel us het thuis heel traag omdat ik daar slecht bereik heb, de pagina's laden bijna niet. Als het goed us krijgen we vandaag weer internet.
@ Lwal En........getest? of wacht je toch liever een paar dagen? Dat vind ik ook erg leuk. Heb laatste een herfst-stukje gekocht met een (rode) amaryllis bol, bij begint eindelijk te groeien/bloeien. @ poemi eigenlijk wilde ik ook wel graag een echte, maar toen wij 3 jaar geleden gingen kijken voor een boom (bij de intratuin) vond ik ze wel heeel erg duur dus kochten wij een nepperd, vlak voor de kerst. Was de laatste van dit type en dus ook mooi een stukje goedkoper. Vind het zonde om die niet te gebruiken. @ marilouise Jij lag al vroeg in bed!! @ Linnie dat lijkt me vervelend zeg, geen internet. Hopelijk wordt het vandaag verholpen. Gistermiddag had ik een positieve ovu-test, maandagavond hebben we heerlijk geknuffeld. Prima timing toch? We hebben besloten weer gewoon te gaan knuffelen als we zin hebben en niet als mijn ovu-test zegt dat ik vruchtbaar ben. Oja uiteindelijk heb ik Couscous gegeten, met gehakt/komkommer/feta
@brondy wie weet werkt het wel, en couscous hmmmm lekker ik heb geen boerenkool op wordt zl misselijk van de geur van aardappelen, maar mijn mannen hebben gesmuld. En ik heb lekker weer vis uit de oven op,1voordeel mijn vriezer raakt goed leeg. Weet niet wat het is wil alleen maar lichte maaltijden met veel groente en vis ach is ook gezond Eindelijk wordt de kachel gemaakt!
Wij gaan altijd voor een echte boom. Zal dit jaar een kleintje worden aangezien wij onze hele woonkamer 1e kerstdag moeten verbouwen omdat de hele familie bij ons komt eten. Dus nemen we een kleine die in een mooi hoekje kan blijven staan. Volgend jaar nemen we een nepperd ivm de kleintjes! @Geboortekaartje: is moeilijk uit te leggen. Maar in ieder geval niet te veel poespas en neutrale kleuren. Even een vraagje hoe neem je een abonnement op dit forum?? Ik zie het nergens...
@ Jessie Volgens mij krijg je er automatisch een abbo op als je reageerd. Zo niet.... Dan kun je op onderwerp tools klikken en daar staat onderaan; abbonnement nemen Ook onderaan, als je een bericht stuurt kun je ergens vinden dat je een emailnotificatie wilt of niet.
Linnie: gezellig dat je er nog bent! Vervelend dat je geen internet hebt zeg.. Dan merk je denk ik pas hoe vaak je het gebruikt Jessie: nou het klinkt al leuk je kaartje! Brondy: Ik denk dat het wel slim is dat je het deze maand zo aanpakt Ik heb vanmorgen getest.. En wederom negatief Ging net naar de wc en had ook al wat bruinr afscheiding, dus zal vandaag wel ongesteld worden.. Ben er op dit moment even een beetje klaar mee! Merk dat het toch je leven wel een beetje gaat beheersen.. Bijvoorbeeld plannen voor nieuwjaar, dan weet ik niet of ik wel op stap zal gaan, want misschien ben ik wel zwanger. Wij moeten binnenkort de zomervakantie doorgeven op het werk.. Maarja wat moet ik doen, want misschien ben ik wel zwanger en moet ik rekening houden met zwangerschapsverlof! Ik wil helemaal niet continu zo denken.. Maar het gaat automatisch! Begin ook steeds vaker te denken dat er misschien wel iets mis met me is.. Ik wil het gewoon zo graag.. Er is echt niets liever dat ik wil dan een eigen gezinnetje stichten! Sorry voor mijn depri gedoe, dat is morgen wel weer over!
@ Lwal Dikke knuffel voor jou!!! Zo dacht ik ook hoor tot afgelopen maand. Ik heb besloten geen rekening meer te gaan houden met wat als... Eet nu gewoon wat ik lekker vind/zin in heb, ook biefstuk enzo. Ga stappen wanneer ik zin heb, drink wel minder alcohol. Hebben ook gewoon wintersportvakantie geboekt (in Januari). Wij hoeven de vakantie niet van te voren aan te geven gelukkig, maar ik zou geen rekening houden met je eventuele zwangerschapsverlof. Dan laat je het ook wat meer los denk ik. Maar snap je helemaal, ookal weet je dat het een jaar kan duren, je wilt nu zwanger zijn en niet over een jaar. Wij zitten erover te denken om ons toch te laten testen als het na deze ronde nog niet gelukt is. Zodat we er zeker van zijn dat er niets mis is.
Dankje Brondy Wij hebben ook besloten om het deze maand los te laten.. Geen ovutesten, we hebben seks wanneer we willen en niet wanneer het moet. En ik weet toch wel wanneer mijn eisprong ongeveer is want die voel ik! Ik wil ook proberen om het te doen zoals jij Brondy.. Gewoon dingen plannen en dan zien we wel. Ben alleen bang dat het makkelijker gezegd is dan gedaan! Ik heb vanmorgen ook tegen manlief gezegd dat als we eind januari (nog 2 rondes dus) nog niet zwanger zijn we naar de dokter gaan! Dan zijn we 8 maanden bezig, desnoods zeg ik wel dat we langer bezig zijn. Maar ik weet dat ik zo niet gelukkig word als ik steeds twijfel aan mijn lichaam..
Hoi meiden, @ kerst, vind ik ook altijd erg gezellig. Denk dat wij ook het weekend na sinterklaas de boom opzetten. Kan tie tenminste even blijven staan Shadow, heb je je eisprong al gehad deze maand? Volgens je banner nog 10 dagen om te testen, maar die klopte toch niet helemaal? Marilouise, wij hebben gisteren ook boerenkool op, erg lekker! Jij dus vis uit de oven, wat voor iets is dat dan? Klinkt wel lekker! Poemi, nog 1 nachtje slapen tot de echo, spannend idd! Linnie, balen dat je zonder internet zat! Hopelijk is het vandaag weer opgelost. Hoe gaat het met de konijntjes? Lwal, wat ontzettend balen dat de test negatief was! Ik snap wel een beetje wat je bedoeld dat je er toch rekening mee gaat houden dat je volgend jaar zwanger bent. Maar sommige dingen zou je misschien wel kunnen veranderen als blijkt dat je zwanger bent, zoals je zomervakantie? Dan hoef je er nu nog niet echt rekening mee te houden. In ieder geval dikke knuffel!
Goedemiddag dames, @ Lwal dikke knuffel voor jou. Maarre... ik ben vanmorgen bij de VK geweest en die gaf aan dat ik SUPERsnel zwangerwas de 1e keer (4 mnd) het gemiddelde ligt echt wel op minimaal 9 maanden. Dus meid, je hoeft je echt nog even geen zorgen te maken! Hoewel ik me heel goed kan indenken hoe je je voelt. Iig van een heeeeele dikke knuffel voor jou! Goed, vanmorgen dus naar de VK geweest. Alles is weer schoon en leeg en er staat een nieuwe zwangerschap niets in de weg. We mogen nu, als we willen, een afspraak maken bij een gyn. Wat ze dan gaan doen is een chromosomaal onderzoek bij ons beiden. Dat is het enige. De vraag is dus of wij deze medische molen inwillen, een molen van allerlei onderzoeken. Ik heb direct al bij de 1e MK gezegd dat ik op onderzoeken en ziekehuisbezoeken echt niet zit te wachten. Waarschijnlijk gaan we dit dus ook niet doen. De VK gaf ook aan dat wij dus wel snel zwanger kunnen worden en dat dit vaker voorkomt. Zogezegd zouden wij dus 'gewoon domme pech' hebben nu. We kunnen voor verschillende opties kiezen; direct naar de gyn, over een tijdje (zeg maar een deadline voor onzelf van bijv. een half jaar stellen), zelf bepalen of we misschien over een tijdje dit pas willen. Belangrijkste is iig dat we er geestelijk aan toe zijn, zowel voor een neiuwe zwangerschap als voor het feit om de medische molen in te gaan. Wat dat aan gaat, zijn wij vrij nuchter en niet van die 'pieperds' die graag van het ene ziekenhuisbezoekje in het andere willen wandelen. Stof om over na te denken dus.... Ben wel benieuwd wat jullie zouden doen?