Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Marilouise, spannend! Zou wat zijn als er deze maand in ene 2 nieuwe zwangeren zijn!!

@Brondy, wat een mooie taart zeg! Dat zou mij ook wel leuk lijken om te kunnen maken. Zal heel wat geld schelen door de jaren heen :)

@Lwal, ja kan best dat je nu alnlast van moeheid hebt. Gewoon wat rustig aan proberen te doen en af en toe even op bed liggen. Ik lig echt super vaak op bed en vind het heerlijk!
    Badjas idd voor geslaagd. We hebben er allebij 1 bij de Bijenkorf gehaald, super dik en lekker lang, flinke kraag erop. Ben er helemaal happy mee! Morgen kan ik hem alvast testen want dan moet ik weer werken in de sauna :) overigens benieuwd hoe dat dit x zal gaan (ben toch alweer een stukkie zwangerder dan de vorige keer)

Daarna even een hapje met mijn vriend wezen eten in een lekker restaurantje hier en straks vertrekken we naar Amsterdam voor een avondje cabaret. Zin in :)

Had ik hier al verteld dat mijn zwager met kerst tegen mijn vriend zei:"is ..... Niet een leuke jongensnaam voor jullie?". En dat dat dus een van de namen is waar we aan zitten te denken...?!?! Want hij vond die naam wel echt bij ons passen. Haha echt bizar!!! Mijn vriend zei: nee, vreselijk en kletse er snel overheen.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Wat spannend weer zeg! Toch nog wachten tot zaterdag? pff... hoe hou je dat vol?? Hoe gaat het nu met je nichtje?

@Mammadoe Je bent alvast een beetje aan het oefenen met je beren? :D Wat apart dat je zwager zo ineens met die naam komt, wel heel toevalllig!

@Lwal Die vermoeidheid kan goed komen door je zwangerschap hoor. Ik heb er ook erg veel last van. Daar kwam ik eigenlijk pas achter doordat de vorige zwangerschap door die operatie vrij abrupt was afgebroken, daarna had ik ineens weer energie voor 10, totdat ik dus daarna gelijk weer zwanger was. Toen merkte ik het echt goed. Lekker rustig aan doen als het kan, nu kan het nog ;) Je smoeder is trouwens ook lekker bezig met die fiets, die loopt wel heel erg op de zaken vooruit!

@Jessie Je hebt er wel gelijk een goede voor terug gehad!

@Brondy Wat een mooie taart zeg! M'n smoeder zit mij heel de tijd te pushen ook eens zo'n workshop te gaan doen, kan zij de taart opeten ;) Wel vervelende opmerkingen van je svader. Zit je nu niet op te wachten als je al wel bezig bent :(

Vandaag weer gewerkt. Morgen en vrijdag ook, erg lang geleden dat ik 3 dagen achter elkaar heb gewerkt! Zo nu eerst even lekker pizza eten. Kleine is uit logeren dus het is weer pizza-tijd voor papa en mama :D

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedenavond dames,

Nu even wat meer tijd om te reageren,

@brondy super taart! echt mooi.

wij hebben vandaag het bed van de kleine man omgebouwd van ledikant naar een "grote" jongensbed, dus ben benieuwd hoe vaak dat hij eruit komt vanavond! verder hebben we beneden flink geklust. kast gewisseld, planken opgehangen de boel wat aangekleed! erg leuk geworden al zeg ik het zelf.

Verder met de hond bezig geweest, ik hoop dat de antibiotica gaat aanslaan, we hebben besloten dat we haar niet laten opereren, we hebben alle ellende vorig jaar gehad en dat gaat gewoon niet meer, buiten het feit om dat het financieel een hele aderlating zou zijn, (een operatie gaat rond de 750 euro kosten buiten het feit dat op dit moment de kans van slagen erg klein is ) dus is een beetje de week van de waarheid voor ons en haar ik zal morgen eens een foto maken is echt bizar zo een grote bult.

Morgen gaan we een nieuwe wasmachine en droger halen, wij hadden van ieder een mega oude, nu is die oudoom laatst overleden en die had een wasmachine en droger van enkele jaren oud, (mijn machine was 14 jaar oud en maar een 800 toeren krijg er nu 1 van 3 jaar oud en een 1600 met een 6kg trommel) is alleen een ritje zeeland dus mag weer met de aanhanger rijden (kijken of ik het nog kan is al lang geleden , man vind het niet fijn om te doen)

ons nichtje blijkt het rs virus te hebben, met hierbij een bacteriele keel en longontsteking, ze is sindsvanmorgen van het zuurstof af en sinds vandaag koortsvrij, als het zo door blijft gaan mag ze morgenmiddag naar huis, ze is enorm verzwakt en slaapt nog hele dagen, neefje is nu ook flink ziek dus die was daarstraks bij opa en oma. ze krijgt nog wel flink antibiotica.

Waarom we wachten met testen tot zaterdag, ben erg bang voor teleurstelling na de vorige keer, toen ging het rond deze tijd toch mis, dus beetje struisvogelpolitiek denk ik!
    kost me neit zo heel veel moeite gelukkig we zijn druk zat !

4. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ja weer goed bezig die man van mij!
    @Mammadoe: ik heb er zelf ook geen problemen mee hoor die kleintjes en de kat! Maar wel fijn dat we een goede stofzuiger hebben nu.

@Brondy: Mooie taart hoor! Ben er jaloers op.

@Marilouise: Fijn dat je nichtje weer naar huis mag! Hoop dat ze snel opknapt en weer de oude is.
    Ik begrijp wel dat je er nog even mee wacht. Liever niet de teleurstelling van een negatieve test.
    Duim voor je!

5. marilouise

Dames ik ben komende dagen even weinig van de partij, ik ga even optimaal van mijn hondje en mannen genieten, zoals het er nu naar uitziet wordt onze lieve noeska dinsdag ingeslapen! het gaat echt niet goed nu we hebben overleg gehad met de dierenarts over of we moeten afwachten, het beste is de medicatie nog iets langer te laten inwerken, maar de kans dat het verbeterd of wel voldoende verbeterd is heel klein. we hebben daarom besloten dat als dit het geval is dinsdag dat ze geen pijn meer hoeft te hebben en voor eeuwig mag genieten!

Het doet me vreselijk veel pijn! We hebben haar gered en haar een fijn thuis gegegeven en nu kunnne we haar op relatief jonge leeftijd ze wordt volgende week donderdag 9 toch echt niet meer redden !

Maar we kiezen voor het beste voor het beestje !

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Het is hier rustig geweest vandaag!

Mammadoe: Wat moet jij dan doen als je aan het werk bent in de sauna? Moet je daar dan naakt rondlopen met je klant? Sorry dat ik het vraag.. maar ik ben gewoon nieuwsgierig!
    En wat grappig dat die naam is geraden!

Marilouise: Nou erg zeg van je hond.. toen wij onze vorige hond moesten laten inslapen was ik er echt even kapot van!

Poemi: Vweel leuke reacties gehad??

Ik doe het idd lekker rustig aan hoor.. Zit nu heerlijk in mijn pyjama op de bank! Morgen nog een dagje werken en dan hoef ik 7 januari pas weer.. Echt even lekker! Helemaal omdat ik toch wel moe ben, even lekker slaaapen :)

Vandaag eindelijk plannen gemaakt voor nieuwjaar. We gaan bij vrienden thuis zitten, zij weten dat ik zwanger ben en zij zijn ook bezig om zwanger te worden en kan rond die tijd testen. Dus lekker aan de kinderchampagne, en hoef ik niet stiekem te doen!

7. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Hey allemaal,ben weinig geweest de laatste dagen.heb alles wel een beetje proberen te volgen maar moet veel werken deze week ivm zieken.hoop snel weer meer tijd te hebben.morgen ben ik overdag vrij en ga eerst lekker uitslapen ;)

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadow.. Je kunt morgen ook testen zie ik! Ga je dat ook doen???

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Idd heel erg rustig geweest hier! Ik ben pas weer net terug van werk. Vannacht vreselijk slecht geslapen, zat midden in de nacht nog op de bank met een mok warme melk.

@Marilouise, wat erg dat je de hond nu toch echt moet laten inslapen. En dan nog de stress van het vuurwerk eroverheen :( Sterkte ermee.

@Lwal, ja dan doe ik gewoon ook mee met de sauna, bubbelen en zwemmen. Deze cliënt heeft namelijk een dubbele handicap en extra begeleiding nodig bij alles. Wat diegene dan precies heeft wil ik dan niet openbaar zeggen, want dat is zo'n kleine doelgroep dat al mijn anonimiteit door het raam vliegt. ;)

Wat wel leuk was, was dat een vrouw net voor het naar huis gaan nog zei dat ze me erg mooi zwanger vond :D Dat hoor ik graag hihi.
    De rest van het jaar lekker vrij. Morgen gaan we waarschijnlijk de boel verven op de babykamer :)

@Shadow, oeeee spannend morgen testen, ik ben benieuwd....

10. marilouise

Net een test gedaan geen streep!

Hele cyclus is gek mijn eisprong komt er namelijk aan! (heb denk ik gewon wat overgeslagen ) 2012 s wordt ons jaar dames !

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@marilouise: geniet nog maar even lekker van je hond de komende dagen, zoiets is altijd moeilijk.

@mammadoe: Jij slaapt dus ook al zo slecht, ik ook. Ik kan ook niets hebben in de nacht, als Dennis zijn been maar iets te veel naar mij ligt dan kan ik al niet slapen en word ik heeeel chaggie.

@shadow: al lekker uitgeslapen?

@lwal: Lekker aan de kinderchampagne morgen. Wel handig om het dan te vieren bij vrienden die het al weten, hoef je niet geheimzinnig te doen.

Hier gaat alles wel goed. Van de week het bedje opgemaakt om te kijken hoe het staat, vind het helemaal leuk. Baal alleen nog steeds zo erg dat we de kast nog niet in elkaar kunnen zetten, had het zo graag willen inrichten een beetje deze week.

Mijn moeder heeft dinsdag de uitslag gekregen van haar eerste chemo kuur. Het is kleiner geworden en minder actieve cellen, dat is wel positief. Gister is ze begonnen met de volgende kuur, 12 weken lang 1x in de week.
    Dennis heeft nog steeds geen werk gevonden dus die zit vanaf maandag thuis, hoop dat hij snel wat vindt.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm jammer Marilouise. Wel erg vaag hoor! En shadow al een testje gedaan???

@Linnie, ja ik wil ook dat het kamertje nu af is. Maar wij gaan volgende week wel aan de slag en de week erop hopelijk dat behang.
    Dat slapen heb ik vannacht goedgemaakt :) Werd vanmorgen pas om 12:15 wakker, daarna hebben we saapjes nog tot half 5 in bed gelegen :) Ben gewoon gaar van het slapen hahaha.
    Wel erg vervelend dat D. nu thuis komt te zitten zeg. Hopelijk snel weer werk in het nieuwe jaar.

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Het is ff geleden dat ik hier ben geweest. Druk geweest ivm kerstdagen en afgelopen week alleen dinsdag gewerkt en voor de rest lekker vrij geweest. Nu even bijlezen :)

Mammadoe, hihi we hebben ons niet bedacht wat betreft geslacht hoor :p We weten het nog steeds niet, heb het ook niet gezien op de echo eigenlijk ;)
    Jeetje dat is toevallig dat je zwager dan die naam zegt!
    Dat hadden wij met mijn moeder. Die noemde een naam die ze leuk vond en die hebben wij ook in gedachten.. Apart toch?!
    En hebben jullie de babykamer geverfd?

Lwal, ZWANGER!! Wat gaaf meid!! Harstikke gefeliciteerd! Dan heb je vast en zeker een super kerst gehad!! En dat is zeker een knaltest zeg :D

Poemi, dinsdag op controle bij de vk geweest, fijn dat alles goed was! En spannend dat jullie het geslacht willen weten!

Debby, wat balen zeg dat je contract niet wordt verlengd. Hopelijk vindt je snel ander werk!

Femmy, gefeliciteerd met je ondertrouw!

Marilouise, wat vervelend dat het helemaal niet goed gaat met de hond. Veel sterkte!

Brondy, drukke maar leuke dagen gehad zo te lezen! En wat een leuke taart zeg!

Shadow, zie dat jij ook alweer kan testen.. Spannend!

Linnie, fijn dat je moeder positief nieuws heeft gekregen. Alleen balen van je vriend dat hij nog geen werk heeft.. Hopelijk vindt hij snel wat!

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Goh, toch wel knap dat je dat ook doet voor je werk! Lekker zeg zo'n dagje in bed!! Lekker van genieten nu het nog kan.. ;)

Linnie: fijn dat de chemo is aangeslagen! Gaan ze straks ook nog opereren? Of is dat nog afwachten? Wat vervelend van D. zeg.. Hoop voor je dat hij snel iets vindt! Hier zou dan financieel iig niet lang uit te houden zijn!

Marilouise: Jammer dat de test negatief was! Zou vorige week dan toch je ongesteldheid zijn geweest?

Viev: Dankje :) Toevallig dat jouw moeder ook al de naam had geraden!

Hier lekker avondje op de bank.. Heb afgelopen nacht heel weinig geslapen en moest weer vroeg op. Ben dus kapot!

Vandaag 5 weken zwanger joehoeee.. Haha!

15. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ brondy wat een vrolijke taart. echt heel knap gedaan.
    @ linnie gelukkig slaat de chemo aan. hopelijk de volgende kuur ook.
    @ mammadoe heerlijk zo'n dagje in bed.nu kan het nog rustig ;)
    @ marilouse wat vervelend van jullie hond. De komende dagen nog even lekker verwennen en van genieten.afscheid nemen is nooit leuk.

ik ga nog niet testen. heb volgens mij ruim een week later dan verwacht mijn eisprong gehad. dus de eventuele ongi zal dan ook later zijn.

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, iedereen alvast een een gezond, mooi en vruchtbaar 2012!!

Hier even een onzekerheidje:(. Ik ben 05 december ongesteld geworden (begon met lichte afscheiding en dat telt voor mij als dag 1) Mijn cyclus is 24 dagen en is altijd stipt optijd. Nu nog geen teken van mijn NOD (technische gezien ben ik volgens mijn berekening 2 dagen overtijd)
    Ik heb wel buikpijn gehad, maar ook veel steken in mijn liezen. Had van de week ook af en toe hoofdpijn (wat ik anders nooit heb)
    Ik durf nog niet te testen, van de week getest (2 dagen voor mijn NOD) en die was omo wit.
    Ik weet het even niet meer.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femmy: ik zou toch echt nog een x testen als ik jou was! Snap dat je niet teleurgesteld wilt worden.. Maar stel dat je wel zwanger bent, is het wel handig om het te weten vanavond! Het kan zijn dat je van de week nog te vroeg was! Ik had ook de week voor mijn nod last van buikpijn..
    Nou spannend zeg! Hou je ons op de hoogte?

Shadow: bij jou ook spannend dus! Is jouw cyclus zo onregelmatig dan?

Iedereen een fijne jaarwisseling!! Op naar een geweldig 2012 met veel mooie baby's en zwangerschappen!!!

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Femmy, ja ik zou ook morgenochtend ofzo nog een test doen als je dan nog niet ongi geworden bent. Spannend!

Ik ben al de hele middag op zoek naar geboortekaartjes, wat is dat moeilijk zeg!!!

@Iedereen, een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar en babyrijk 2012!!

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    Spannend hoor, nou ik duim alvast voor je!

Iedereen alvast een hele goede jaarwisseling gewenst!

20. marilouise

iedereen een fijne jaarwisseling en op naar een vruchtbaar 2012!!!

nu snel mijn stamppotje afmaken en mijn oliebollen op de schaal!!!

Deel Deze Pagina