Gelukkig nieuw jaar!!! Even snel voordat we richting Schiphol gaan. Gisteren toch ongesteld geworden:x, had het wel verwacht hoor. Wel balen dat het net in mijn vakantie valt. Straks richting Canada, mijn neefje bezoeken!!
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het een jaar met veel baby's mag worden @Femmy Dat is geen leuk begin van het nieuwe jaar Hopelijk verpest het je vakantie niet teveel. Lekker met je neefje knuffelen deze week, hopelijk maakt dat het weer een beetje goed
Iedereen een gelukkig, gezond, en vooral vruchtbaar nieuwjaar. @femmy: dat is balen. Nu gezellig naar je neefje. Veel plezier.
Femmy: he wat balen! Hoop dat je het wel een beetje van je af kunt zetten nu! Veel plezier in Canada, geniet van je neefje!! Mammadoe: lijkt me ook lastig om een leuke kaart te vinden! Ik vond dat met onze trouwkaart ook, die heb ik uiteindelijk zelf ontworpen. Misschien is dat iets? Bijvoorbeeld op hipdesign.nl kun je heel makkelijk iets leuks maken! Iedereen een leuk uiteinde gehad?? Wij zijn nog spontaan met de vrienden waar we waren de stad in gegaan, was erg gezellig! We waren om half 7 thuis Maar dan is het toch wel erg prettig als je niet hebt gedronken! Zo even naar mijn moeder, en dan lekker lui op de bank! En nogmaals.. Heeeel gelukkig en gezond 2012 allemaal! Vol mooie baby's en zwangerschappen
@Femmy, wat balen zeg! Jammerlijk begin van het nieuwe jaar Maar wel erg leuk om naar je neefje toe te gaan. Heel veel plezier daar en een goede reis. @Lwal, jij zal wel brak zijn! Ik vind het erg lastig ja, maar zelf ontwerpen heb ik echt geen kaas van gegeten, dus laat ik dat liever aan de professionals over. Gewoon goed blijven zoeken Allemaal een gezellig oud en nieuw gehad? Ik was gezellig met familie en we hebben vooral heel veel lekkers zitten eten Lekker aan de kinderchampagne gezeten. Net even bij mijn schoonmoeder en zwager op bezoek geweest en nu gezellig saampjes gourmetten. Mijn voeten beginnen nu ook hinder te ondervinden van de zwangerschap! Ik kwam gisteravond mijn schoenen (2 maandjes terug ofzo gekocht) niet meer in! Dus ik vrees dat ik de rest van de zwangerschap op mijn uggs ofzo moet slijten haha. Nu het 2012 is lijkt mijn bevalling ook in ene dichterbij. Wie weet beval ik volgende maand al!
Ten eerste voor iedereen een gezond, liefdevol, gelukkig en vooral vruchtbaar 2012 gewenst!!! @Femmy: das wel balen zeg. Hoop voor je dat je toch lekker van je mooie neefje kan genieten!!! Wij lagen er om 5 uur in vanochtend. Om kwart over 9 begon iedereen alweer wakker te worden, dus toen maar gaan douchen en het ontbijt klaar gaan maken. Is dan inderdaad een groot voordeel dat je niet gedronken hebt. Om 11 was iedereen weer weg, effe woonkamer schoongemaakt en om 1 uur richting mijn schoonmoeder gereden. Vanmiddag lekker een tukkie gedaan op bed! @mammadoe: de bevalling komt nu inderdaad dichtbij he??? Spannend...
goedemiddag dames, iedereen bijgekomen van de oud en nieuw!!! iedereen al zijn vingers nog. Hier niet bij kunnen komen, vanmorgen om even na 5 uur een manneke dat wakker was en hij iz ziek. zo zielig snot komt uit zijn neus en ogen, verder goede koorts en hoest de longen uit zijn lijf, hij zit echt te hangen wil alleen maar nop schoot en liggen. nu even proberen wat te eten, kan hij daarna lekker terug zijn bedje in !!!
Mammadoe: Volgende maand.. dat klinkt wel heel snel ja!! En je voeten.. haha ja dat worden dan makkelijke schoenen dragen! Jessie: jij had dus ook een erg korte nacht met oud op nieuw! Marilouise: Beterschap met je zoontje! Hier voel ik me vandaag aardig beroerd.. Hoofdpijn, moe, misselijk en duizelig. Ben vanmiddag nog maar even terug in bed gekropen en net weer wakker! Ben van plan om vanavond nog even te gaan sporten, dus hoop snel een energieboos te krijgen Verder vandaag de VK gebeld, heb 23 januari intake en echo 3 weekjes wachten dus nog..
@Jessie, ja echt heel spannend! Begin jij er al zenuwachtig voor je worden? Zat hier in een topic nog eens wat bevallingsverhalen te lezen.... Het is toch wel de meest pijnlijke en meest fantastische ervaring van je leven in 1 geloof ik..... @Marilouise, wat is hij vaak ziek zeg! Pas ook al! Beterschap. En hoe is het met de hond? @Lwal, dus de klachtjes zijn al begonnen? Genieten hoor zwanger zijn hihi. Sportze Ik heb vandaag een erg nuttige dag gehad met mijn vriend. Hij heeft de babykamer gewit, de deur heb ik gelakt. Daarna de douche en het toilet staan schrobben en onze slaapkamer een beetje opgeruimd..... Nu is mijn rug helemaal naar de klote, dus ben ik niets meer waard Hij is nu samen met mijn vader naar de Gamma om gipsplaten te halen. Waar we gaan behangen, komen gipsplaten omdat de wanden anders te lelijk zouden zijn om te behangen. Dus EINDELIJK (!!!!) zit er schot in ze zaak. Hopelijk kan mijn vader snel nog een avondje terug komen om te behangen en dan issie, op de details na, bijna af
@mammadoe, valt wel mee hoor dat hij vaak echt ziek is, maar ik zeg al snel als samenvatting ziek of hangerig maar nu is meneer echt ziek. 40 graden koorts en wil nu ook niet slapen dus zit samen met papa op de bank te hangen, Maar ik spreek jou nog wel over 2 jaar over ziek zijn en kleintjes en vooral niet te vergeten jijzelf en ziek zijn (man we hebben hier nog nooit zoveel antibiotica in huis gehad ) De hond moeten we morgen mee terug naar de dierenarts, de plek is sinds gisteren aan het slinken maar is echt nog heel groot! als de dierenarts niets meer kan laten we haar wel inslapen
@Marilouise Vervelend dat je zoontje ziek is. Altijd zo rot voor die kleintjes. Hier ook regelmatig een zieke kleine (leuk die crèche ) maar wij zijn er gelukkig niet vaker ziek door geworden. @Mammadoe Lekker dat het nu echt wat begint te worden, het kamertje. Het gaat nu echt opschieten ja. En over die bevallingsverhalen, niet te veel lezen! Ik had dat ook gedaan en was best wel bang voor de bevalling. Terwijl het me echt allemaal heel erg mee is gevallen (8 cm ontsluiting en nog niet echt door hebben dat het echt begonnen was ). Voordeel is wel dat je op het ergste bent voorbereid, en het dus alleen maar kan meevallen.. @Lwal Dat is al lekker snel zeg! Spannend hoor! En ben je nog wezen sporten vanavond? @Jessie Kort nachtje gehad zeg! Wel prettig dat je 's middags nog even kon slapen. Vandaag eindelijk een afspraak kunnen maken voor de 20-weken echo: 20 februari. Over 7 weekjes alweer dus. Op m'n werk heb ik ook alles al geregeld voor de eerste periode na m'n verlof, ook een hele opluchting. Ik had er laatst zelfs wakker van gelegen dus wilde het graag geregeld hebben. Nu nog eens tijd zien te vinden om behang uit te zoeken voor het voorste deel van de zolder en de nieuwe kamer van de kleine. En kleine man en ik moeten ook hoognodig wat nieuwe kleding hebben. Pfff... kom er gewoon allemaal niet aan toe..
Mammadoe: Goed bezig geweest vandaag dus! Wel erg vervelend van je rug! Ben benieuwd hoe het kamertje eruit komt te zien met je behang enzo! Mag je trouwens gewoon verven als je zwanger bent? Ik ben hier namelijk de schilder in huis (vind ik leuk!) en wil dat straks dus ook het liefst zelf doen Poemi: Jij vandaag ook al een hoop geregeld! Ben je zo druk dat je nergens aan toe komt? Of door de zwangerschap? Hoe is het met alle andere meiden? Hier niet meer gaan sporten.. Voelde me zo beroerd! Net voor het eerst moeten overgeven.. Voel me nu meteen een stuk beter en nu lekker chips aan het snaaien
@lwal: de kwaaltjes beginnen dus . @mammadoe: Leuk he met het kamertje bezig zijn. En het gaat nu idd ineens heel snel. @poemi: Lekker dat alles met je werk geregeld is. Wilde je eigenlijk weten wat het wordt? Hier gaat het zijn gangetje. Weer aan het werk na een een weekje vrij. Kan niet wachten tot ik verlof heb. Zodra ik een half uur ergens loop word mijn buik weer helemaal gespannen en harde buiken. Verder heel snel moe en enorm emotioneel. Je hoeft maar naar me te kijken en begin te huilen, hihi. Nachten slaap ik niet en krijgt dennis de volle laag, ben echt verschrikkelijk op het moment. De konijntjes gaan woensdag weg, dan hebben we er weer twee. Ook wel lekker maar vind het wel moeilijk om die kleintjes weg te doen, ze zijn zooo lief. Maar denk dat het me ook weer meer rust geeft. Nu lekker theetje doen, morgen weer een lange dag werken.
Zo gipsplaten zitten erop! Morgen gaat m'n vriend ze even afschuren en een likje latex opdoen zodat het behang beter zal plakken. Hopen dat mijn vader weer snel deze kant opkomt om het behang erop te doen! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het zal staan! En dan kan ik ook weer door met het uitzoeken van gordijnen, lampen en de commode ophalen. @Marilouise, wat bedoel je met ik spreek jou nog wel? @Poemi, haha had je het ech niet door tot je al 8cm was? Ben wel benieuwd naar het hele vehaal eigenlijk..... Jij hebt gelukkig nog 6 maanden de tijd om alles voor elkaar te krijgen, dus dat komt echt wel goed @Lwal, ik heb lak op waterbasis gekocht, dat mag wel, latex enzo ook gewoon. Je kan beter geen verf op oliebasis kopen. Wat vervelend dat je moet overgeven, zo snel ook al! Maar wilde die chips in je lege maag blijven zitten???? Hahaha @Linnie, hoe staat het nu met jullie kamertje dan? En wanneer mag je met verlof? Vervelend die harde buiken! Ik had het vandaag ook na al dat klussen, maar verder niet echt gelukkig. En wel jammer dat je konijntjes weg moeten.... Slaap lekker!
@mammadoe, niets verkeerd hoor! Ik bedoel gewoon dat het een algemeen feit is dat kleine kinderen ziek zijn tien de kleine naar het kdv ging was het helemaal bal hier. Maar moet ook eerlijk zeggen wij zijn natuurlijk niet voor niets in hey ziekenhuis beland met hem. Hier een jochie wat het eerste jaar nooit verkouden of ziek behalve van de prikjes is geweest wij ook nrfens kar van en toen hebben we de dokter zo vaak gezien ewijk ik niet snel ga normaal maar we zon begonnen met en oorontsteking engeeindigd met alles erop en eraan met dubbele longontsteking en nachten in het ziekenhuis. En wij natuurlijk net zo als 1 van ons laat van zo in keel heeft hebben we het allemaal Dat is erger dan ooit sinds de kleine er is. Op die manier zijn mijn hole klachten tevoorschijn gekomen ten verholpen Hij is vandaag al weer veel meer opgeknapt we liggen nog o bed maar de koorts is minder nog wel lekker hangen
O gelukkig! Lijkt me niets vervelender dan een ziek kindje te hebben, een machteloos gevoel. Heb net ook weer getolkt in het ziekenhuis bij een kindje met leukemie, wat dat toch allemaal voor ellende is, dat wil ik nooit mee maken met dat kleine wurmpje van mij! Ik kreeg net een mail dat ik de blije doos mag ophalen Ben benieuwd wat er allemaal voor leuks inzit! En om 16uur hebben we de groeiecho en gaat mijn jongere zusje gezellig mee Zin in!
Gt lijkt me inderdaad vreselijk, soms als je die verhalen hoort of meemaakt bah. Kleine man had nog el gespuugd vanmorgen maar.zit nu heerlijk te eten en faat zo naar bed Niets beter als slapen hè ! @mammadoe veel plezier bij de echo!
Hoi meiden, Iedereen nog de beste wensen voor 2012!! Ben vandaag weer aan het werk, de vrije daagjes zijn weer voorbij. Maar wel een leuk jaar in het vooruitzicht natuurlijk Nog 14 weken werken tot aan mijn verlof, haha. Sinds vorige week voel ik trouwens de kleine! Ik voelde steeds wat plopjes en bonkjes en sinds donderdag eigenlijk iedere dag wel. Echt superleuk Nu wachten op de echte schopjes Femmy, veel plezier in Canada! Mammadoe, dat klinkt wel superdichtbij, volgende maand bevallen Gaat snel zeg! En schot in de babykamer, fijn hoor! Lwal, leuk zeg 23 januari intake en echo! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij Poemi, de 20 weken echo gepland, leuk zeg!! Linnie, voor de konijntjes een goed huisje gevonden Wanneer ga je met verlof?