Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

wow linnie wat een leuk kamertje lekker knus! mooi hoor.
    enne leuk he dat bedje zo opgemaakt ?

Hier vandaag taarten gemaakt, cupcakes, nu de hele boel versierd cadeautjes ingepakt fotocamera vol. dus zijn er klaar voor.
    Meiden morgen is mijn baby/ dreumes een PEUTER . :$

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Jessie, o op die manier. Ja dan kan het wel natuurlijk. Zou zielig zijn om ze te scheiden. Ik vond het nog best lastig om te bedenken wie we willen vragen voor het geval wij beiden komen te overleiden.
    Ik las op facebook al van je shower! Leuk zeg! :D Niet veel dingen nu dubbel?

@Linnie, wat een schattig kamertje zeg! Zijn de muren lichtroze? DIe buizen hebben wij ook in de babykamer lopen, irritant he?! Wij hebben ze maar een likje lak gegeven.

@Lwal, na een nacht slapen gaat het altijd weer een stuk beter! Vandaag wel weer op zolder bezig geweest, dus nu wel weer pijn daarvan...ach ;) hoort er tegenwoordig bij. Vervelend dat je misselijkheid alweer terug is, wat is dat toch een drama!! :( En dan nog een nachtdienst ook....hoop voor je dat je het een beetje kan volhouden.
    En super gaaf dat je New York geboekt hebt! En tegen die tijd ben je zo'n 5 maanden ofzo? Dat is wel een mooie periode om in te gaan hoor!

@Marilouise, time flies when your having fun! Maar alvast van harte gefeliciteerd!

Onze zolder is nu (op het afval wat naar de stort moet na) helemaal aan kant en schoongemaakt. HEERLIJK!!! En het leuke was dat ik op het einde nog even allemaal goede sieraden vond die ik kwijt was, waaronder een duurdere ring die ik ooit van mijn vriend gekregen had! Helaas past ie nu alleen nog maar om mijn pink :):) hihi.
    Verwend door mijn schoonmoeder die ons boerenkool en varkenshaas kwam brengen, dus niet eens hoeven koken!

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

@Mammadoe Hahaha, zo vind je nog eens wat terug :D Lief van je schoonmoeder dat ze ook eten kwam brengen.

@Linnie Gelukkig gaat het dus wel goed met de konijntjes bij elkaar. En wat een leuk kamertje zeg! Super schattig dat bedje zo. Ik wil ook een meisje!! :)

@Lwal Lekker dat je iets later mocht beginnen gisteren. Weten ze daar trouwens al dat je zwanger bent? Wat gaaf dat je het tripje naar New York geboekt hebt! Als de kleine er eenmaal is zal er idd niet veel van komen nee. Hadden jullie het er eerst niet over om eventueel in januari te gaan, maar dat je dat niet wilde omdat je dan misschien wel zwanger zou kunnen zijn? Kan je in de toekomst kijken ofzo? ;)

@Jessie Wat een leuke verrassing zeg! Lekker dat je zelf ook wat gekregen hebt. Wat jammer trouwens dat het schilderen van je buik niet doorging. Hopelijk 20 januari niet zulke problemen.

Gisteren en vanmorgen lekker kunnen uitslapen. Kleine man werd gisteren om 09.00 uur wakker (was er zelf om 08.45 uur uitgegaan) en vanmorgen heeft ie geslapen tot 09.15 uur :$ Ik was er zelf wel weer om 08.30 uur uitgegaan, lekker eerst rustig even kunnen lezen. Nu zit kleine man lekker tv te kijken, zo maar eens aankleden, fruithap doen en daarna even naar buiten.

Ik ben nu trouwens al bezig met de verjaardag van de kleine over 2 maanden. Bij z'n eerste verjaardag heb ik zelf de taart gemaakt, zit alleen te twijfelen of ik dat nu ook zal doen of gewoon bij de bakker een taart bestellen. Vind het wel heel veel werk en we willen het zaterdag vieren (gelijk samen met manlief) dus dan zal ik de vrijdag wel vrij moeten nemen om die taart te maken...

We willen het weekend voor de 20-weken echo misschien ook nog weggaan, dus daar ben ik ondertussen ook nog voor aan het kijken. Pff... wordt gek van die keuzes. Ben al zo besluitloos momenteel ;)

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden
    Moest even wat lezen maar ben weer up to date ;)

@ jessie
    Jammer dat het buikschilderen niet door ging.
    Maar wat leuk dat ze jou verrast hebben!

@ linnie
    Fijn dat je moeder hier beter op reageert.
    Wat een leuke kamer! Wij hebben ook zo'n klein kamertje. Dit is wel een leuke opstelling.

@ lwal
    Toch weer misselijk?
    Wat gaaf dat jullie New York geboekt hebben! Manlief heeft wel gelijk, als de kleine er eenmaal is ga je niet zo'n reis maken denk ik.

@ marilouise
    Leuk hoor een pup, maar zal inderdaad veel tijd gaan kosten.

@ viev
    Fijn zeg om geen kwaaltjes te hebben

@ poemi
    Lastig al die keuzes. Zelf een taart maken is wel erg leuk ;)
    Lekker nog een weekendje weg, waar eiken jullie heen?

@ shadow
    Balen dat je toch ongi geworden bent en ik begrijp jou helemaal.

Heb ik nu iedereen gehad?
    Met mij gaat prima, van mij afzetten is toch wel lastig. Gisteren mog met manlief over gehad. Als het de volgende ronde nog niet gelukt is gaat hij zijn zaad laten testen. Hij was wel erg aan het tegenstribbelen, schaad toch een beetje zijn manlijkheid ;)
    Ben nu begonnen met temperaturen, eens kijken wat het ons brengt.

Morgen zou mijn zusje geopereerd worden maar kans zit er dik in dat het niet doorgaat en verschoven wordt naar de 20e
    De 20e gaan wij 's avonds richting Frankrijk voor wintersport, ben echt blij dat we dat wel geboekt hebben, hoop alleen wel dat er genoeg sneeuw ligt.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, ja idd, zorgt even lekker voor wat afleiding :) En ik begrijp wel dat het voor een man best lastig is om zijn zaad te laten testen. Maar ja, dat is een makkelijk onderzoek om mee te beginnen. Een vrouw is niet zo snel onderzocht....en is een stuk pijnlijker!

@Marilouise, gefeliciteerd met je peuter! :D Zag op facebook dat hij al erg vroeg zijn ontbijtje achter de kiezen had... :$

@Poemi, dat zijn lekkere uitslaaptijden met zo'n kleintje, waar kan ik tekenen? ;)
    En al die keuzes wordt je idd niet goed van! Ik vind het soms ook moeilijk om al die keuzes maar te maken.

Gelukkig vanavond eindelijk het behang erop terwijl ik weer naar zwangerschapscursus ga. Vandaag verder geen werk, dus ga maar even voor huisvrouw spelen. boodschappen/wasjes doen / opruimen / kerstboom eindelijk eens aftuigen..... :(
    Vanaf wanneer zal ik pas de box neerzetten? Geen zin om dat ding nu al in de weg te laten staan en stof te laten vangen....:(

6. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, ik ben weer terug uit Canada. Heb echt genoten.
    Alleen de terugreis anders gelopen dan verwacht.
    Ik had een andere vlucht dan mijn broer (had wat later beboekt en zijn vlucht was vol)
    Maar mijn 'buurman'is tijdens de vlucht in zijn slaap overleden.
    Echt heel raar. Ik ben vrij snel in slaap gevallen en wilde eigenlijk voor de landing naar het toilet. dus ik tik mijn buurman aan, geen reactie. Ik kijk even goed of hij ademt en voelt of hij nog een hartslag heeft. Niks dus, gelijk hulp gevraagd ( ik zat zelf naast het raam en de landing was al ingezet) toen het grote licht aan ging zag ik wel dat het echt mis was, hij zag grauw en voelde koud aan.
    ik zag zelf wel dat het te laat was, maar ze hebben toch nog gereanimeerd.
    een rare manier van thuis komen:(

7. marilouise

Kleine man had idd vanmorgen al vroeg een taartje 1x per jaar mag het! Man ging vanmorgen om 7uur beginnen dus kleine eerst waker gezongen! Hij is echt jarig lekker ding !

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Femmy Jeetje zeg, dat is nogal wat. Wel even een roteinde van je vakantie, ook al ken je die man niet :(

@Mammadoe Je hebt dus lekker lang van de kerstboom genoten? ;) Leuk dat het behang er eindelijk op gaat, ben benieuwd naar het eindresultaat! En wat betreft die box, het is idd nog wel vroeg om hem op te zetten. Die kleine van ons slaapt over het algemeen trouwens vrij slecht, dus ik had nu gewoon even geluk ;)

@Brondy Z'n zaad laten testen is voor je man waarschijnlijk wel een grote stap natuurlijk, tast idd een beetje z'n mannelijkheid aan. Hopelijk krijg je met temperaturen echt 100% zekerheid over je ei. Nog maar anderhalve week en dan gaan jullie dus even lekker weg.

Pfff... Hier weer even klote nieuws. Kwam terug van wandelen met de kleine en toen zag ik dus wat zwarts aan de voorkant van onze auto zitten, bij de motorkap. Toen manlief uit bed was (had nachtdients) is ie even wezen kijken, zit dus gewoon heel de motor waarschijnlijk onder de olie :( Volgens mij is dat nogal een slecht teken. We hebben deze auto net een jaar, nadat manlief kerst 2009 onze andere auto de vangrail in had gereden. Wordt zo wel een erg duur geintje, elk jaar een andere auto kopen :( :(

9. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Marilouise: Gefeliciteerd met de kleine man

Linnie: Fijn dat het goed is gegaan met de konijntjes! Arm mannetje met zo'n hitsig vrouwtje ;)
    En wat een leuk kamertje! Helemaal meisjes :) Wij hebben ook een klein kamertje, maar vind dat ook heel knus! En de baby merkt er toch niks van
    Waren jullie nou al uit de naam?

Mammadoe: Kijk zo loont het nog eens om de zolder op te ruimen!! En vandaag alweer de fanatieke huisvrouw uithangen.. Ik dacht dat jij niet zo huisvrouwerig was?

Poemi: Lekker dat je uit hebt mogen slapen! En die taarten.. Als je er geen tijd voor hebt zou ik ze lekker halen! Ik hou van lekker makkelijk :) Als je wel tijd hebt is het natuurlijk wel leuk om te doen!
    En al die keuzes.. Ja daar heb ik soms ook een hekel aan!
    Hoop voor je dat de auto nog gemaakt kan worden! Dat is inderdaad niet te doen elk jaar een nieuwe auto..

Brondy: Snap dat het lastig is om het van je af te zetten.. Je bent er toch altijd onbewust mee bezig. Snap dat je vriend het lastig vindt om zijn zaad te laten testen. Maar voor jou is zo'n onderzoek ook niet bepaald prettig!
    Jouw zusje wordt toch aan haar eierstokken geopereerd?
    Lekker dat jullie nog even weg gaan!

Femmy: Welkom terug! En bah.. dat is nogal iets om mee te maken ja! Daar zou ik ook wel even van ondersteboven zijn.. Hopen dat die man gewoon rustig ingeslapen is!

Hier vanmorgen gebeld door het reisbureau.. Kan onze reis naar New York niet geboekt worden!! Foutje op de website.. Het vliegtuig zit al vol en het hotel is veel duurder. Als we in mei nog zouden willen gaan moeten we een paar honderd euro bij betalen pp. Dat gaan we dus niet doen!
    Nu hebben we een reis gevonden voor dezelfde prijs in juni.. Maar heb net berekend dat ik dan 28/29 weken zwanger ben. Denken jullie dat dat nog te doen is?? Kan dat nu helemaal niet inschatten!
    En mijn broer + vriendin weten niet dat ik zwanger ben.. Dus we kunnen ook niet met hen overleggen daarover!

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het helaas vaker meegemaakt (ivm mijn werk) maar het is toch altijd een naar gezicht en het meest vervelende is, dat als er een reanimatiesetting is, haal je de mensen eromheen weg, maar in een vliegtuig gaat dat moeilijk, het gebeurde midden in het gangpad, dus voor iedereen een naar gezicht

@lwal: misschien moet je woensdag de site van KLM in de gaten houden, want doen worden de tickets tot 40% goedkoper. Mijn ouders willen in april naar Canada gaan, dus houden vanaf woensdag ook de site in de gaten

@marilouise: nog gefeliciteerd met je kleine man.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Femmy, wat een bizar verhaal zeg! Als je dat van zo dichtbij meemaakt ben je wel even van de kaart, ondanks dat je die man niet kent. En ook super lastig dat jullie al aan het landen waren op dat moment. Maar jouw broer zit nu nog in Canada?

@Poemi, ja super lang ervan genoten! Nu is het hele huis weer glitter- en naaldvrij! Hopelijk valt het mee met je auto....Dat zijn veel te dure grappen en jullie kunnen jullie geld nu wel beter gebruiken ;)

@Lwal, nee ik ben echt niet huisvrouwerig haha. Maar ik ben nu mijn best aan het doen om toch wat meer tijd en aandacht aan het huis te besteden. Straks krijg ik de kraamverzorgster, verpleegkundige en kan en alleman over de vloer, dus wil dan gewoon het hele huis op orde hebben. Ook hebben we het straks zo druk met de baby, dat we dan even geen tijd meer zullen hebben voor het opruimen van zolder, kelder schuur etc. Wel weer vreselijke rugpijn nu van al dat huishouden.
    Wat irritant dat je reis dan niet door kan gaan! :x Ikzelf zou niet met 29 weken zwangerschap naar New York willen gaan. Maar iedere zwangerschap is natuurlijk anders. Maar je hebt dan hoogstwaarschijnlijk veel last van moeie voeten (ik sta er zelfs mee op) en een zere rug en sneller moe. Zou zonde zijn als je niet dagenlang door de stad kan slenteren..... Maar eerder die kant op is geen optie?

Straks ga ik heerlijk eten! Heb varkenshaas met aardappelen uit de oven en een groentemelange (wortel, pastinaak, venkel, ui en knoflook) met een filmpje honing :D Heerlijk! Eet smakelijk allemaal!

12. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ marilouise gefeliciteerd met de kleine.
    @ femmy fijn dat je vakantie geslaagd was.maar idd wel een rare terugreis op die manier.
    @ poemi klinkt niet goed als er overal olie zit.hopelijk valt de schade mee.
    @ lwal heb het zelf ook nog niet meegemaakt natuurlijk maar om met 29 weken nog zo'n vakantie te maken lijkt me best zwaar.en tot hoeveel weken mag je eigenlijk vliegen?
    @ mammadoe wat een bezig bijtje ben je nog ;) denk je ook nog een beetje aan jezelf.
    @ linnie mooi schattige foto's!
    @ brondy kan me voorstellen dat een man daar best moeite mee heeft.die van mij zou ook écht tegenstribbelen.

13. marilouise

Zo dames ik ben gesloopt wat een dag !

hij is enorm verwend, nu lekker op bed en wij het huis aan kant !

@lwal ik zopu het op die termijn niet meer doen, toch vaak de standaard kwaaltjes dan is zo een lange vlucht niet fijn denk ik !

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Marilouise, fijn dat de verjaardag leuk was.
    @Lwal, nou idd! Die lange zit ernaartoe (8 á 9 uur) zal dan echt killing zijn!
    @Shadow, dat is dus mijn probleem, ik doe óf helemaal niets óf veel te veel ;)
    @Debby, van harte gefeliciteerd! Vier je het ook daadwerkelijk vandaag of van het weekend?

Hier zit het behang erop! Ben er zo blij mee!!! :D Nu wachten op de commode.

15. marilouise

leuk behang hoor mammadoe !

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Mooi hoor het behang! Hoeveel wanden ga je ermee doen? Wel even een foto showen he als alles staat?

Debby: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Vraag me alleen af of ze hier nog mee leest?

Verder is het hier erg rustig vandaag!

We hebben gisteren toch de reis geboekt, we moesten snel beslissen en om eerder te gaan is helaas geen optie! Had een vriendin die vk is gebeld om advies te vragen. Zij zei dat het goed te doen moet zijn, dat veel vrouwen rond die periode nog weg gaan/vliegen. Dus was gerustgesteld.. Maar nu ik jullie reacties lees maak ik me toch wat zorgen!
    Maarja, het is nu geboekt dus we gaan ervoor.. Mocht ik me dan beroerd voelen zal ik het heeeel rustig aan moeten doen! Ik bekijk het maar van de positieve kant :)

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: wat erg van die man in het vliegtuig. Rare gedachten lijkt me als je de hele reis naast een dode man hebt gezeten. Lijkt me een nare ervaring.

@lwal: Als ik nu kijk naar hoe ik met 28/29 weken was had ik het niet gedaan naar new york. Maar iedere zwangerschap is anders he. Vakantie had ik miss nog wel gedaan, maar new york ga je niet stil zitten en waarschijnlijk veel lopen en alles, dat had ik niet getrokken.
    Maar goed naar je lichaam luisteren tegen die tijd, en je rust nemen als je dat nodig hebt.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Dat was wel even balen dan, dat de reis in mei niet door kon gaan. En het kan ook echt nog wel prima te doen zijn zo rond die periode. Wij zijn zelf rond die tijd een weekend naar Maastricht geweest (ja, heel wat anders dan New York, dat wel ;)) maar hebben daar ook erg veel gelopen. Alleen 's avonds heb je dan niet zo veel puf meer misschien, maar denk dat dat niet een al te groot probleem is dan. Hoe lang gaan jullie eigenlijk?

@Mammadoe Ziet er leuk uit zeg, dat behang!

Idd erg rustig hier vandaag. Morgen wordt onze auto opgehaald door een maatje van m'n man. Die gaat alles nakijken. Stond toch al in de planning, dus ben benieuwd. M'n broer dacht dat het nog wel mee zou kunnen vallen, die had ik gisteren aan de telefoon. Ach ja, we gaan het zien ;)

Vandaag stonden er weer allemaal leuke dingen in het crèche boekje van de kleine man. Alle kindjes uit z'n groep schijnen nogal dol op hem te zijn, ze houden ook allemaal een plekje voor hem vrij zodat hij naast hun kan zitten :D

Morgen nog een afspraak maken bij de huisarts voor hem. Hij heeft al sinds ie klein is en hij gaat huilen/raakt overstuur/wordt boos dat aan beide kanten in z'n nek een stukje ader uitzet. Nu lijkt het aan één kant een stuk groter te zijn geworden. Toch maar even na laten kijken. Misschien is het wel normaal, maar ik vind het maar eng :(

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Poemi, dus eigenlijk is je zoon een vriendelijk Hulk :D Wel leuk dat het zo een populair ventje is!

@Lwal, Iedere zwangerschap is anders, ik hoop voor je dat je tegen die tijd je nog helemaal topfit voelt. En anders moet je er gewoon genoegen mee nemen dat je wat minder van New York zal zien. En tijdens het vliegen proberen om een gratis 1e klas te krijgen, zodat je lekker je benen omhoog kan gooien....wie weet lukt het nog ook :p

@behang, thanx! Ik ben er ook helemaal blij mee. Flink druk al met al, maar er komen witte meubeltjes voor, waardoor het wat verder naar de achtergrond zal gaan denk ik :)

Vandaag weer voor het eerst gewerkt sinds de 'vakantie', moest mezelf er zowat naartoe slepen, IK WIL VERLOF!!!!

O ja, het matrasje waar ik al tijden op zit te azen en dat zowat nooit in de aanbieding is, is nu eindelijk in de aanbieding bij de Babydump. Is van Aerosleep, verminderd de kans op wiegendood aanzienlijk!

Net even 'I didn't know i was pregnant' zitten kijken. Echt bizar!! Vrouwen met platte buiken die in ene een baby in de toiletpot 'poepen'. :(:$;)

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Nog maar een paar weekjes en dan heb je ook verlof toch? Tot hoelang werk je eigenlijk door?

Nog even over dat aerosleep: Wij hebben er ook voor gekeken toen, uiteindelijk niet gekocht omdat het zo duur was. Achteraf schenen ze er bij de kraamzorg helemaal niet zo dol op te zijn (is schijnbaar erg gevaarlijk bij een lekkende kruik). Schijnt weer zo'n ding te zijn om ouders bang te maken en geld af te troggelen. Maar als je het zelf een prettig idee vind moet je het zeker doen.

Deel Deze Pagina