Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi en mammadoe,

Hier idd ook niet dol op aerosleep matrasje vanuit de kraamzorg, hier kwam de vraag bij de intake en het kijken op het kamertje al en ook de kraamverzorgster keek er nog een keer extra naar, als je er wel een had wilden ze geen kruiken gebruiken of je moest er een andere bij aanschaffen. Ik had er geen gelukkig vond die kruik ook wel belangrijk het was toen onze kleine geboren werd -5 en kleine was te vroeg dus had moeite met zichzelf warm houden !

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    O, dus dat is het! Ik las al eens ergens dat ze van de kraamverzorgster de earosleep eraf moesten halen... Zal dus om diezelfde reden zijn.
    Maar mijn kruik kan niet lekker, want ik heb een elektrische kruik. Dus hopelijk is het dan geen probleem.

Net slecht nieuws van mijn vriend's werk. Wordt waarschijnlijk toch helemaal niets. Dus ben me daar nu nogal druk over aan het maken :(
    @Linnie, heeft jouw vriend al weer wat gevonden?

Straks nog even aan het werk bij een zwemlesje en morgen een hele lange zware dag van 8.30 tot 16.15uur. Ik ben er gewoon een beetje bang voor dat ik het niet vol zou kunnen houden...
    Ik heb overigens na 2 uurtjes werken gisteren gelijk weer super veel last van mijn rsi, doet echt pijn :( Bah alles zit even tegen!

@Poemi, Nog zo'n 3 weekjes en dan verlof is mijn idee :)

3. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: haha die zoon van jou is wel een cassanova! Wel leuk lijkt me om terug te lezen. Ben je al bij de huisarts geweest voor die ader in zijn nekje? Ben wel benieuwd..
    Wij gaan 6 dagen naar New York.

Mammadoe: Nog een paar weekjes tot je verlof dus.. Snap dat je er nu wel aan toe bent! Ik heb ook wel ooit gehoord van die aerosleep. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het vaak inspelen op de angsten van ouders is.. Maar als jij je er prettiger bij voelt moet je het zeker doen!
    Wat shit van het werk van je vriend!! Hij had toen toch een opleiding niet gehaald? Snap dat je je daar zorgen over maakt..
    En over I didn't know I was pregnant.. Een buurmeisje van een vriendin heeft dat echt meegemaakt! Die ging met buikpijn naar het zkh en kwam thuis met een baby.. Zij was toen nog best jong dus haar moeder is toen halsoverkop gestopt met werken om voor het kind te zorgen! Ik dacht altijd dat het onzinverhalen waren.. Maar het kan dus echt!

Hier druk aan het werk. Kan niet wachten tot het vrijdag is en ik het kan gaan vertellen.. Is niks voor mij om m'n mond te houden!
    Verder heb ik veel meer honger, merk dat ik het niet trek tussen de maaltijden door en dan helemaal flauw wordt. Dus heb nu vanalles op zak om te kunnen eten! Merk ook dat mijn buik 's avonds flink uitzet, ofja mijn darmen dan.. ;) Kan mijn spijkerbroeken dan eigenlijk niet verdragen!

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, wat is het weer rustig hier! Waar is iedereen??

@Mammadoe Wat lekker zeg, nog maar 3 weekjes werken! Morgen alleen wel een zware dag zo te lezen. Succes! En balen van je vriend trouwens. Kan me goed voorstellen dat je je daar druk over gaat maken, zeker net zo voor je verlof :(

@Lwal We hebben morgen om 09.10 uur een afspraak bij de ha voor de kleine man. Ben ook benieuwd wat ze er van vindt. Moeten we hem alleen boos zien te krijgen, anders zie je het niet ;) Wat leuk zeg, vrijdag vertellen! Denk je dat ze al iets doorhebben? En jouw kwaaltjes klinken precies hetzelfde als de mijne :) Ik zit ook echt heel de dag door te eten :) Voor m'n spijkerbroeken gebruik ik eigenlijk al een tijdje een elastiekje. Zo'n heel kleintje, zit er net wat meer rek op. Moet je natuurlijk wel shirtjes aan hebben die over je broek heen gaan.

Hier verder weinig bijzonders. Auto zou vandaag nagekeken worden maar hij is ziek, dus wordt nu vrijdag. Dan kunnen zaterdag onderdelen besteld worden indien nodig en wordt ie volgende week woensdag gerepareerd. Dus we zitten nu best wel een tijdje zonder auto :( Manlief moest vanmorgen ook om 06.00 uur beginnnen, maar hij was er pas om 07.00 uur. Eerste trein ging pas om 05.52 uur... Hij heeft nu wel een auto mee naar huis gekregen (z'n chef is ook voertuigbeheerder (defensie) ;)) en morgen moet ie weer werken, moet ie deze inleveren, krijgt ie wel weer een andere mee naar huis. Vrijdagnacht moet ie dan weer werken. Hopelijk kan ie dan ook een auto meekrijgen voor het weekend, maar weet niet of dat er in zit...

5. marilouise

Goedemorgen dames hier niet zoveel te melden ben mega moe kan hele dagem slapen
    Dus dat doe.ik ook!
    Nog2 nachtjes dan komt onze pup ze gaat tara heten erg veel zin in!

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden
    Ben ik weer even

@ femmy
    Wat lijkt mij dat een nare ervaring :(
    Hoe is het verder met jou?

@ poemi
    Wat een casanova heb jij zeg ;) leuk hoor.
    Is het gelukt om hem boos te krijgen? En wat zei de arts?

@ lwal
    Leuk hoor, kan me voorstellen dat je het graag wilt vertellen.
    Ik zou denk ik ook mijn mond niet kunnen houden ;)
    Mijn zusje wordt vandaag geopereerd, kon helaas niet mee, heb zo een belangrijke meeting. Gaat echt de hele dag duren helaas :(

@ zaad man
    Ja het was een heftige discussie bij ons. Man wilde t echt niet. Maar kwamen er achter dat als een man koorts gehad heeft dat het weer zo'n 3 maand duurt voordat hij nieuw zaad aan maakt en natuurlijk was hij in december ziek :(

7. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: hoe ver zit jij nu eigenlijk in je cyclus?

Brondy: Zou dat echt zo zijn van die koorts? Want hier is manlief een tijd geleden ook ziek geweest met koorts. En volgens mij ben ik daarna pas zwanger geraakt!
    En spannend de operatie van je zusje!

Poemi: ben ook wel benieuwd wat de dokter zei!
    Slim van dat elastiekje! Heb nu 's avonds op mijn werk ook mijn broek open met iets langs erover. En thuis lekker een joggingbroek aan! Hoef jij nog geen positiebroeken aan?

Hier zo naar de tandarts, vanavond een slaapdienst en dan lekker het weekend vrij!

8. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, met mij gaat alles goed hoor.
    Denk nog wel eens aan het voorval in het vliegtuig, maar ik kan het goed van me af zetten en het is goed om erover te praten.

Gisteren heb ik mijn droomjurk gevonden!!!
    Het was een hele leuke ochtend. Ik heb 3 jurken gepast, de eerste die ze liet zien en die ik ook paste was ook mijn favoriet en hij stond echt geweldig!! Ik voelde me echt een prinses.
    Alles er gelijk bij gedaan, lingerie, schoenen, kousen en sierraden.
    Hij is gelukkig optijd klaar, 20 april de 2e pas en 2 mei de 3e. We hebben de datum vast gezet op 10 mei.
    Mijn vriend gaat het ook steeds leuker vinden, hij wil pas de jurk zien op de dag. Verder zijn we nog op zoek naar een feestlocatie.

Verder dacht ik dat mijn eisprong in Canada gehad had. Maar gisteren toch wat pijn in de lies. vanmorgen een ovulatietest gedaan en (ik heb 2 soorten) de gevoelige was binnen 1 minuut knalpositief, de mindere gevoelige werd binnen 5 minuten positief.
    dus dat wordt vanavond nog even flink knuffelen (wat we afgelopen dagen ook gedaan hebben:cool:).

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @femmy: super leuk dat je je droomjurk hebt gevonden. Enne, knuffelse;)

@lwal: je gaat het bijna vertellen, leukleuk.

@mammadoe: we zitten dus in hetzelfde schuitje? Mannen zonder werk. Mijne heeft ook nog geen werk, maar morgen heeft hij wel een 2e gesprek dus geeft weer een beetje hoop.
    Wat betreft aerosleep. Ik heb aerosleepdekje gekocht. Na heeeel lang nadenken. Maar het doet nog meer dan alleen ademen. Mijn vriend wilde het graag, ikzelf ben daarin iets nuchterder. Wel zeggen ze dat je dan ook de hoeslakens van aerosleep moet nemen anders werkt het niet. Dat hebben we dus zelf daar maar even getest met dat luchtballetje. Hebben zo'n aeropsleep gepakt en er een gewoon hoeslaken omheen gedaan en werkte net zo goed. IS alleen zo dat het ook gaat om eventueel spuug en alles beter op te vangen. Bij textiel blijft het erop liggen en heeft dat dus geen zin, badstof neemt wel meer vocht op, dat werd dan ook aangeraden. Bij hoeslaken van aeropsleep schijnt het allemaal direct in te trekken in dat mastrasdekje en blijft het hoeslaken droog.
    Ik heb nog niet gehoord dat ze er niet blij mee zijn, vind het dan ook raar dat er nergens wat over staat mocht het zo zijn. Ik zie het wel.

@marilouise: spannend, bijna de nieuwe pup. Leuk hoor, en leuke naam.

Moet nog 2 weekjes werken, en 2 dagen. Maar deze weekjes lijken eeuwen te duren, heb echt geen zin meer. Maar nog even doorbijten.

10. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Weer bijna weekend hier. Nog ff een middagje werken.
    Morgenavond gaan we wat kleurstaaltjes ophalen voor de babykamer. Eens even kijken welke kleur het mooist is :)

Jessie, wat leuk zeg, zo'n onverwachte babyshower!!
    Lekker verwend dus!

Linnie, wat een leuk kamertje! Echt lief met van die accesoires in zachte kleurtjes.
    En jij nog maar 2 weekjes werken, lekker zeg!

Mammadoe, wat fijn dat de zolder nu helemaal aan kant is!
    Ik denk dat wij de box pas een maandje van tevoren ongeveer wegzetten. Kan de hond er ook nog aan wennen en staat ie niet zo lang in de weg/stof te happen ;)
    En nog maar 3 weekjes werken waarschijnlijk.. lekker hoor!

Brondy, leuk dat jullie op wintersport gaan! En lukt het een beetje met temperaturen?

Femmy, jeetje zeg, dat is wel akelig van die man! Idd rare manier van thuiskomen zo..
    Wat gaaf dat je je droomjurk gevonden hebt!

Lwal, leuk dat jullie naar New York gaan! Zal vast wel goedkomen en anders maar extra rustpauzes houden ;)
    En wat leuk dat jullie het vrijdag gaan vertellen!! Alvast veel plezier :D

Poemi, hopelijk valt het mee met jullie auto!
    En wat lief dat alle kindjes zo dol op je zoontje zijn :D

@ aerosleep, wij hebben ook het dekje en de hoeslakens. Hoorde wel goede verhalen erover van vriendinnen, dus vandaar toch maar genomen. Twijfelde eerst wel of het wel echt nodig was, maar door de positieve verhalen toch maar gedaan.

11. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    O ja, ben trouwens maandag nog op controle geweest bij de vk en alles was goed! Hartje weer gehoord en bloeddruk was 120/60. Nu over 4 weekjes weer.

12. marilouise

dames over de aerosleep is bij mij al 2 jaar geleden, zal inmiddels toch wel wat veranderd zijn. in mijn ogen zou het anders toch niet helemaal de hemel ingeprezen worden als je er geen kruiken bij mag gebruiken, het is alleen geef het even mee toen deden ze er mega moeilijk over en wilden ze dan echt geen kruiken gebruiken. ik heb gewoon een ikea matrasje en bevalt ook super goed !

13. marilouise

@lwal, ik moet zaterdag zondag ongesteld worden heb mijn eisprong oudjaarsavond gehad en gevoeld! probeer er niet mee bezig te zijn, heb nu gezegd dat als het niet raak is nu dat de babykamer voorlopig opgeofferd wordt als salon voor mij!

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Leuk zeg, nog maar 2 daagjes dus. Zal wel druk worden met een pup in huis :) En ook nog je NOD dit weekend, spannend! Hopelijk is de vermoeidheid een goed teken.

@Brondy Spannend dus vandaag met je zusje. Jammer dat je niet mee kon. Is de operatie wel goed gegaan? Ik had trouwens nog nooit iets gehoord over koorts en sperma, dat het daar dus invloed op heeft, wat apart!

@Lwal Was alles goed bij de tandarts? Hier nog geen positiekleding, ik red me nog wel even met m'n elastiekje ;) Vorige zwangerschap geen broek gevonden die lekker zat (heel de winter in jurkjes gelopen toen), hopelijk deze keer meer geluk. Ik zal zo nog eens een foto plaatsen van m'n buik :)

@Femmy Wat gaaf dat je je jurk gevonden hebt! Wel fijn dat je vriend het ook steeds leuker gaat vinden. Veel plezier vanavond ;)

@Linnie Spannende dag dus morgen voor je vriend. En voor je het weet zijn die 2 weken voorbij hoor.
    Bij ons was de kraamzorg niet dol op zulke matrasjes in combinatie met gewone kruiken. Mocht een kruik gaan lekken dan wordt het water door een gewoon matrasje vrij snel opgenomen maar door die structuur van de aerosleep verspreid het water zich over heel het matrasje en kan het niet wegtrekken waardoor heel je kindje dus kan verbranden. Dus ik zou het in ieder geval niet gebruiken in combinatie met gewone kruiken.

@Viev Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Vanmorgen dus bij de ha geweest met de kleine man. Hij gedroeg zich heel netjes en het ging ook helemaal goed, dus helaas niet kunnen laten zien wat wij bedoelde ;) Ze heeft wel even gevoeld en er zaten best veel kliertjes. Het kan zijn dat die precies bij z'n ader zitten waardoor wij die bultjes zien (zijn dan gewoon de kliertjes die door de ader naar voren worden gedrukt). Ze heeft ook nog even geluisterd maar er was geen ruis te horen in z'n halsslagader wat dus zou betekenen dat de ader niet verbreed is o.i.d.. Nu moeten we proberen een foto te maken of een filmpje als hij dus boos is zodat ze kan zien wat wij bedoelen. Het kwam haar in ieder geval niet bekend voor als een symptoom die hoort bij problemen met aders en vaten, dus dat is al wel positief.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh ja, foto van m'n buik staat op de laptop en ik zit nu boven op de computer. Hij staat wel in m'n fotoalbum, bij buikfoto's, eentje met 14w1d.

16. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Mooi hoor om te zien hoe snel jouw buik groeit! Kan niet wachten tot je het bij mij ook gaat zien!
    Nu dus je zoontje boos krijgen en dan filmen, succes ;)
    Bij de tandarts was alles gelukkig weer goed!

Marilouise: Leuk over 2 dagen al!

Femmy: Leuk dat je je jurk hebt gevonden! Wil je hier vertellen wat voor iets het is? En leuk dat je man nu enthousiast begint te worden! En flink aan de slag nu dus ;)

Linnie: Spannend voor je vriend! Hoop dat hij snel ergens aan de slag kan! Nog 2 weekjes tot je verlof.. Hoop dat die weken voorbij zullen vliegen!

Viev: Fijn dat alles weer goed was!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedenavond meiden

@Brondy, is de operatie geslaagd? En hoe is ze er emotioneel onder?

@Poemi, nou niet de hele tijd je zoontje boos proberen te maken :p Maar gelukkig dat het waarschijnlijk niets ernstig zal zijn. Jouw zwangerschap gaat toch ook in ene best wel snel....Lijkt wel gisteren dat je schreef dat je een positieve test had! En wat irritant van jullie auto! Had je nog speciale plannen voor het weekend waarbij je een auto nodig hebt?

@Linnie, een 2e gesprek biedt idd enig perspectief! Maar het is allemaal niet leuk zo net voordat je gezinsuitbreiding krijgt. Mijn vriend is nog niet werkeloos, maar hij is nogal aan het lijntje gehouden. Nu blijkt dat zijn nieuwe functie niet fulltime is, maar slechts 4 dagen in de week en daarnaast ook nog eens in een veel lagere schaal dan afgesproken. Dat komt neer op veeeel te weinig geld. Kan hij nog beter straks een uitkering trekken en voor het kindje zorgen ipv dat we ons geld naar de opvang brengen. Maar eerdaags weten we hopelijk meer over hoe nu verder. Maar heb er vandeweek wel even om zitten janken, aangezien ik me helemaal verrot voel en nog weinig zin heb om te werken, maar er nu dus veel druk op mij komt te liggen. Bovendien ga ik van mijn goede salaris straks met mijn verlof in ene over naar het minimum loon. ;)
    En ja die laatste weekjes gaan erg langzaam. Ik wil gewoon met mijn benen omhoog niets doen, kleertjes wassen en lezen. :)

@Marilouise, wordt een spannend weekend!! Leuke pup in huis en een test doen....heb je nog genuffeld rond je eisprong?

@Viev, fijn dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap en mooie bloeddruk! En zeiden ze nog iets over de groei ofzo? Zo'n box is volgens mij met 3 sec. in elkaar gezet, dus ik denk dat ik het gewoon op het laatst doe en anders als de baby geboren is.

@Femmy, oe spannend dat je je eisprong hebt en fijn dat je het de dagen ervoor ook al gedaan hebt. Wie weet heb jij straks een heel goed begin in het nieuwe jaar :D
    Leuk dat je je jurk gevonden hebt! Moest je huilen toen je hem aan had? Lijkt mij toch een heel bijzonder moment!

@Aerosleep. Ik koop gewoon het matrasje samen met het dekje, en dan nu in de aanbieding is dat redelijk betaalbaar. In combi met mijn elektrische kruik zal het allemaal wel goed komen. Groot voordeel ervan vind ik ook dat als er pies en/of spuugincidenten zijn je het dekje eraf kan halen in de was en klaar is Kees.

Vandaag dus een lange werkdag gehad, maar dankzij een goede nachtrust ging dat verbazingwekkend goed! Ben helemaal blij! Daarna nog thuis staan koken om vervolgens naar zw.zwemmen te gaan. Gezellig met andere mama's-to-be zitten kletsen en bij thuiskomst samen wie is de mol gekeken. Al met al een lekker dagje dus!
    Morgen lekker vrij en dan zaterdag een heeel lange dag werken (6 uur werken en zo'n 5 uur autorijden :()

Truste!

18. marilouise

@mammadoe we hebben ons suf geknuffeld
    Dus hopelijk met resultaat, wacht zoiezo tot zondag met testen.

Maar eerst morgen ons hondje halen zo een zin in

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Dat is even geleden dat ik hier een heel verhaal heb getypt.... Heb het de afgelopen tijd een beetje moeilijk (en dat zeg ik echt niet snel) vanwege alles wat er is gebeurd. 3x een MK, contract niet verlengd... Daarom heb ik even afstand genomen. Ik ben natuurlijk stinkend druk met solliciteren en ondertussen zijn we bij de gyn geweest.

Omdat jullie altijd zo lief meeleven wil ik jullie ook wel ff op de hoogte brengen. Heb de afgelopen tijd wel eens wat bijgelezen, maar indd niet gereageerd. De laatste zwangere is toch nog steeds Lwal? En verder zie ik dat het gelukkig met jullie allemaal goed gaat :) lekker uitdijen!!!

De gyn heeft bij ons beiden bloed afgenomen. Bij mij een buisje of 6-7 en bij F. 1 of 2. We gaat getest worden op chromosomale afwijkingen en bij mij extra op stollingen (waarom precies weet ik niet meer). Wat ik wel weet is dat er heel vaak niets uit komt en het 'gewoon' domme pech is. Rond 13 feb. krijgen we de uitslag. Even spannend dus nog. En handiger is om tot die tijd niet zwanger te raken (mocht er iets met die chromosomen zijn, dan kunnen we daar wat mee doen en anders ben je al zwanger).
    Dus, ik ben weer aan de OVU testen begonnen. En ja hoor... vrijdag (vorige week) lekker geknuffeld (niets te zien op test) en zaterdag knaltest.... uhm.... dus hoop even eigenlijk dat het niet raak is. Mocht het wel zo zijn, naja, dat zien we dan wel weer.

Wbt mijn werk. Heb intussen al 2 interne sollicitaties gehad bij het UZB waar ik nu werk, maar dan andere onderdelen (super gesprekken gehad). Kan er verder niet dieper op ingaan ;) En tevens gisteren een gesprek gehad bij een Hotel (heeeeeeeeeele leuke functie) en dat is ff afwachten of ik wordt uitgenodigd voor 2e gesprek. Er waren 100 sollicitanten en ze hebben er 8 geselecteerd uit CV (vond ik wel stoer ;))
    - maar wat zouden jullie doen? voor 3e (tevens laatste voor een vaste) contract gaan bij huidige organisatie
    of
    die baan die je eigenlijk altijd al hebt gewild na je afstuderen? en dan weer helemaal opnieuw beginnen.

Vind het erg moeilijk, zeker omdat dit ook allemaal tegelijk loopt met de kinderwens. Ik weet bij de huidige organisatie dat ik ook PT kan gaan werken. In die andere bij het hotel, is er weinig flexibiliteit en voor hetzelfde geld flikkeren ze je er dan na het (half) jaar contract weer uit als je zwanger bent...
    Nouja, veel om over na te denken. Eerst maar eens zien of ik uberhaupt op 2e gesprek mag komen ;)

Hebben jullie verder nog grote nieuwtjes? Dingen die ik echt gemist heb? Ik wens jullie bij deze alvast een heel goed weekend!

Ik zal weer wat vaker mijn gezicht laten zien, maar dit weekend vieren F en ik onze verjaardag, dus wel druk....

Liefs

20. marilouise

@debby, goed dat je even wat laat weten, fijn dat je al bij de gyn geweest bent, en ik snap het dat het moeilijk is geweest en nog steeds, ik merk het zelf ook en dan heb ik "maar " 1 miskraam gehad .

fijn dat je al 2 mogelijke kanshebbers hebt voor een baan, ik denk zelf dat ik zou gaan voor de functie die je altijd hebt willen hebben. ook al is dat wel een risico, maar zoals ik lees is de kans groot dat de andere optie ook geen vast dienstverband oplevert, dan zou ik gaan voor de andere functie en denken uiteindelijk staat dit goed op mijn cv. !
    Nu durf ik zelf ook wel wat risico te nemen, maar doe wat je zelf goed vindt voelen wat is jouw gevoel. zorg dat je gelukkig bent in wat je doet denk dat dat het belangrijkste is.

Hier druk aan het bakken schoonvader is morgen jarig en schoonmoeder moest veel werken dus had weinig tijd te bakken, dus doe ik het wel, vindt het leuk ook!

verder alles aan het klaarmaken voor ons hondje! kleine man is lekker aan het helpen zo leuk hij kan inmiddels de naam zeggen. dus ben benieuwd!

Maandag is mijn man jarig, ben toch wel blij als alle verjaardagen achter de rug zijn, hij vroeg trouwens of ik maandag erwtensoep wil maken hij vond het zo lekker vorige week (en dat wil wat zeggen man is niet zo complimenteus)

Share This Page