haha, dat ga ik zo even lezen. Vind het ook leuk om de babykamers te zien. Altijd wel leuk hoe anderen het inrichten. Wij zijn er eigenlijk al een hele tijd uit wat de naam gaat worden. Niet echt heel goed gezocht ook, maar we vonden het een leuke naam. Ben wel nog wezen kijken op sites kort geleden zodat ik geen spijt heb straks dat ik niet gezocht heb, maar niets gevonden. Of namen die ik leuk vond, vond hij weer niet leuk. Net zoals bij jullie geboortekaartjes Maar is idd wel heel duur zeg. Dennis heeft het bij ons zelf ontworpen. Nu nog kijken wat het gaat kosten Maar je bent snel veel geld kwijt he. En je wilt het ook weer perfect hebben. Heb je wel al gedichtje voor in het kaartje? Dat vind ik dus ook zo moeilijk. Maar die borstvoeding in het ziekenhuis is overdag, van 14.00 tot 16.00 uur. Amstelring heeft ze ook of niet? Daar heb ik nog niet gekeken eigenlijk. Maar kunnen idd samen gaan, gezellig. Vind het miss toch wel fijn om er naar toe te gaan, snap er echt niets van en zoo veel verschillende verhalen.
Hallo dames, Eindelijk even tijd om hier te typen.. Marilouise: Vervelend van je cyclus. Maar jij was toch al onregelmatig? Linnie: Gaat nog steeds niet lekker dus.. Wat vervelend zeg! Het zou zo'n mooie tijd moeten zijn.. Is het niet iets om een keer bij de verloskundige/dokter aan te geven? Dat bedoel ik niet lullig hoor.. Maar misschien hebben zij tips ofzo? Mammadoe: lastig dus om namen te bedenken.. Ben heel benieuwd wat het straks wordt! Hier hebben we het dus verteld.. Iedereen reageerde super blij! Wel iedereen instructies gegeven om het nog stil te houden.. Maar mijn moeder heeft een geheugenstoornis door psychische toestand. Dus zij heeft de hele familie gebeld om het te vertellen, dus dat was iets minder.. Maar kan het haar natuurlijk niet echt kwalijk nemen! Mijn vriendinnen waren ook helemaal enthousiast. D. had het zelf aan de vriend van mijn vriendin verteld.. Zegt hij: dit mag eigenlijk niemand weten, maar wij zijn ook 6 weken zwanger!! Maar mijn vriendin wil dit nog stil houden, dus heeft nog niks verteld.. Ik weet het nu dus stiekem. Super leuk!! Verder zitten we hier al de halve avond zonder stroom.. Over kaarsen aan, dus wel romantisch. Maar begin me nu toch wel te vervelen!
@lwal: Wat leuk van je vriendin. Ook leuk voor de mannen,kunnen ze steun aan elkaar hebben, haha. Wat balen zonder stroom, maar je kan wel op internet dus? Maar het idd met mij allemaal beter. Miss idd een idee om het tegen de vk te zeggen. Probleem is dus dat ik niet snel praat over mijn emoties, en dat ook heel moeilijk vind. Tot ik ergens instort, zoals op mijn werk donderdag, dan ga ik pas praten. Ik krop alles altijd op. Heel slecht. Maar denk dat de hormonen ook een aardige rol erin spelen hoor. Gaan nu ook alles regelen wat we nog moeten, zoals huiskamer veranderen, geboortekaartje. Maar Den is gewoon heel laks, en als we niet concrete plannen maken doet ie het niet. En voor mijn gevoel begint de tijd nu wel een beetje te dringen. En daar word ik ook weer nerveus van. Maar we hebben nu goed gepraat en afspraken gemaakt. En nu hopen dat dat al gaat schelen.
Ik ben vanaf het moment dat ik ongesteld werd op mijn 14e ofzo tot ik zwanger was van de kleine mega regelmatig geweest echt 28 dagen klok op gelijk zetten, na de bevalling weer mega gelijk. en ik ben gestopt met de pil en het is echt drama. vanaf dat moment minimaal 40 dagen nu zit ik dus op dag 59 geloof ik en dan nou ja... laat maar. ik maak me gewoon zorgen. en wil nu weten hoe dit kan en alles. heb ook steeds mega buikpijn. Dit heb ik al een flinke tijd. dus ga morgen de huisarts bellen en kijken of ik ergens deze week terecht kan. Morgen is mijn man jarig dus weer een hok vol visite !
Hoi meiden, Mammadoe, hm ze zeiden volgens mij alleen dat het qua groei ook allemaal goed was Wat balen van je vriend zijn werk zeg. Kan hij idd beter thuis blijven, maar is allemaal niet leuk! Wat een leuk pakje als het een meisje is! Had je ook al iets voor een jongen gekocht? Lees dat je nog zoekende bent. Haha, toevallig kwam ik dat topic over bevallingsverhalen afgelopen weekend tegen. Heb er wat uit gelezen, gaat nog wat worden straks Debby1, wat leuk om weer wat van je te lezen! Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt, is allemaal niet niks wat je meemaakt.. Fijn dat je wat mensen in je omgeving hebt waar je mee kan praten! En lastige keuze wat betreft werk.. Shadow, weer op weg naar de vruchtbare dagen. Succes met knuffelen Marilouise, pup bij, leuk zeg! Heb je een foto? Linnie, wat vervelend dat het niet helemaal lekker gaat! Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Leuk dat jullie bezig zijn met de geboortekaartjes! Lwal, wat leuk dat jullie het hebben verteld en dat iedereen zo enthousiast reageerde! En leuk dat je vriendin ook zwanger is!
@Linnie, o ja, op een zaterdagmiddag toch? Das waar ook. Wel vaag om elkaar dan in ene te ontmoeten. Eigenlijk ben je vreemden van elkaar en toch ken je elkaar al aardig hihi. Gedichtje moeten we nog naar op zoek, heb al aardig wat achterlijke gedichtjes voorbij zien komen haha. Ben benieuwd wat het dan bij jullie zak kosten.... @Lwal, wat super leuk dat je dan straks je zwangerschap kan delen met die vriendin! Vind het wel jammer dat ik dat niet zo heb met iemand in mijn omgeving. En natuurlijk top dat iedereen blij voor jullie is! Waren ze verbaasd of hadden ze het wel aan zien komen? @Marilouise, gefeliciteerd met je man. Komt er nog visite vandaag? En dat is wel een lange cyclus ja! Vreemd.... @Viev, ja jongenspakje nog altijd op zoek. Maar heb wit unisex liggen en voor een jongen vind ik dat ook best leuk, dus mocht ik echt niets vinden dan kan dat ook nog. Maar ik vind dat een meisje toch echt iets roze moet hebben als ze op deze wereld komt weet je al wat jij gaat doen wat dat aangaat? Ik zit nu lekker bij de kapper, knippen en verven maar mag met mijn zere zwangere lijf niet op de massagestoel hier schijnt niet goed te zijn voor zwangeren las ik op internet. Balennnnnn Net bij babydump geweest en een aerosleep matras gehaald en een leuke fisherprice zitter besteld. Ook zo'n kit gekocht om je zwangere buik in gips te vereeuwigen. Wanneer zal ik dat doen???? Ook zonde als je te laat bent, maar wil hem liefst wel zo groot mogelijk....! @topic bevallingsverhalen. Af en toe lig ik echt in een deuk, maar soms ook gruwelen: (tijdens het hechten)"Even de gyn roepen, want ik weet niet aan welke kant dit stukje hoort...."
Tering! Dat klotematras past niet eens! Zie foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/329519-grote-ruimte-tussen-matras-ledikant.html#post11843456
@mammadoe: ja raar is dat he als we elkaar gaan zien. Ook wel leuk, kunnen we straks ook elkaars kleintjes bewonderen Nog ff kapprtje voor de bevalling?, haha, ik wil dat ook nog over paar weken, kan ik er weer even tegenaan. Maar wij hebben dat probleem volgens mij niet met dat matrasje. Past precies. Wel raar hoor. Woensdag gaan we trouwens naar de drukkerij voor de kaartjes, dan weten we denk ik wat het gaat kosten. En woensdag echo voor de placenta, ben benieuwd. Ben ook wel heel benieuwd hoe ze nu ligt.
Goedemorgennn, Zo, hier een druk weekend achter de rug. Onze verjaardag was beregezellig en tot 02.15 veel lol gehad. Zondag wel een enorme puinhoop, maar goed dat was ook zo weer opgeruim en schoon in 1 uurtje. Samen staan we sterk haha Nou, ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt wbt werk. Moet het nog wel even laten landen... Heb afgelopen zaterdag gesolliciteerd bij de Rabobank. Het was een super gesprek, alleen dacht ik dat het uitsluitende telefonische contact me zou gaan tegen staan. En toen gebeurde er zoiets raars... die beide dames probeerden mij gewoon te overtuigen! Heel bizar, de omgekeerde 'verkoop' in de sollicitatie haha! Ze willen me gewoon hebben! De opties die ik had bij mijn huidige werkgever heb ik nog eens overdacht. - De ene krijg ik gisteren te horen is uitsluitend voor 38 uur, en de ander had ik al op een lager pitje gezet omdat ik die eerste leuker vond. Nou, ik wil dus geen 38 uur meer (werk nu 36). En omdat ik die andere lager heb gezet, denk ik dat ik gewoon de gehele nieuwe uitdaging aan moet gaan bij de Rabo... wel spannend! Maar een super werkgever in mijn ogen. Toch ga ik vanmiddag nog op 2e gesprek bij die 'op een lager pitje'... voor het zelfde geld om één of andere gekke reden gaat het bij Rabo toch niet door en dan heb ik nog wat achter de hand. Nou, verder ben ik denk ik ongi aan het worden. Zou wel ongeveer komende vrijdag moeten zijn (gezien ovu test) dus zou kunnen kloppen. Beetje bruine afscheiding vanmorgen en buikpijn gisteren. Ik 'hoop' dat het doorzet. Linnie en Mammadoe, wat leuk zeg, bezig met de laatste loodjes, kaartjes, kamertjes, borstvoedingscursus! Nog ff volhouden dames! Marilouise, hoe is het met de pup? Lwal, wat een leuke reacties en wat leuk van die vriendin! Gezellig samen zwanger zijn @ allen: dank voor jullie begrip! Ik ga weer ff aan de slag. Moet zeggen dat mijn motivatie de laatste weken ver te zoeken is... pfff... maar goed. Het aftellen kan nu beginnen.
Hey meiden, Ben ik weer even, zie dat ik behoorlijk wat te lezen heb Denk dat ik dat vrijdag even doen. Zit nu op werk, maar ben toe aan vakantie vrijdag ben ik vrij, want 's avonds vertrekken wij naar Frankrijk. Even eruit, heerlijk wintersporten. Heb er super veel zin in, ben nu al aan het voorbereiden, haha. Vanavond ga ik even sporten, heb mij ingeschreven bij een sportschool. Mijn vet% blijkt hoger te liggen dan de max. bij vrouwen van mijn leeftijd/lengte, die moet maar eens even omlaag @ Debby Fijn om weer wat van je te horen Succes met je sollicitaties!! @ Lwal Leuke reacties gehad dus
Hallo Dames, We zijn weer terug van een weekendje weg! Was heerlijk. We hebben er nog even genoten zo met z'n tweetjes. Lekker gewandeld en in de thermaalbaden gelegen!!! Alleen voel ik me nu belabberd. Slecht geslapen, zere benen, hoofdpijn...Bah. Verder heb ik nog geen zin gehad om alles terug te lezen.
Goedemiddag dames, De pup doet het super goed ze is vannacht heel rustig geweest, en heeft ook netjes alles buiten gedaan, ze is ook vandaag voor het eerst echt heel vrij ze loopt lekker te spelen en te rennen, moet wel regelmatig even ingrijpen omdat of tara of de kleine man te druk zijn en dan willen ze weleens van elkaar schrikken. Vanmorgen hebben we samen toe zitten kijken hoe ze 10 minuten lang gespeeld heeft met haar staart, en vervolgens in slaap mietert ! erg leuk ! gisteren huis vol visite gehad in verband met de verjaardag van manlief, vanavond nog mijn oom en tante en dan zitten de verjaardagen in het gezin er voorlopig op ben het helemaal zat ! zaterdag nog een dagje naar school dan zit dat er voorlopig ook op ! komende week gaan we de boel in orde maken en wordt onze "babykamer" voorlopig mijn ruimte om pedicure behandelingen uit te voeren.
Mammadoe: Wat raar dat het matrasje niet past! Kun je hem niet gewoon terug brengen dan? Kan me voorstellen dat je het zo geen veilig idee vindt voor je kindje.. Linnie: Snap dat je niet snel over je gevoelens praat.. Maar wie weet zou het je wel heel erg kunnen helpen. Hoop dat je je snel beter gaat voelen! Ik kon trouwens zondag wel op internet op mijn telefoon.. Maar gelukkig heeft de stroomstoring niet al te lang geduurd. Debby: de rabobank is idd een hele goede werkgever! Mijn vader heeft daar ook altijd gewerkt en had daardoor altijd voordelige regelingen met hypotheek en verzekeringen etc En wat een compliment dat ze je probeerde over te halen! Brondy: Lekker dat je vrijdag gaat skien! Even lekker eruit.. En ik zag dat je rond die tijd ook je eisprong hebt! En goed bezig dat je gaat sporten! Jessie: Fijn dat jullie nog even samen hebben genoten! En nu voel je je dus niet zo goed.. Vervelend! Heb je ook al last van je zware buik? Hier heb ik het nieuws gisteren min of meer gedwongen aan een collega verteld. Mijn moeder had toch de hele familie gebeld.. Nu heeft een neef het in mijn geboortedorp in de kroeg staan rond vertellen. De vriend van mij collega was daar ook en heeft het waarschijnlijk dus ook gehoord. Dus heb ik die collega gisteren even apart genomen om het te vertellen, en daarbij te zeggen dat ik nog niet wil dat andere collega's het weten. Wel een beetje jammer dat het zo moet.. Maar verder voel ik me, op vermoeidheid na, prima! Ben nauwelijks nog misselijk!
@ lwal idd beetje vervelend dat je het nu "verplicht" al moet vertellen.gelukkig is die misselijkheid wel weg. @ Jessie heerlijk ontspannen weer thuis.jammer dat je nu zo beroerd bent. @ mammadoe ik heb de foto nog niet gezien maar was het matrasje misschien luchtdicht opgerold?want dan duurt het ff voor het op ware grootte is.
Zo, hier een paar dagen afwezig geweest en er is weer een hoop gekletst! @Marilouise Wat een leuk beestje zeg! Fijn dat alles goed gaat. Ook leuk voor jullie kleine man dat ze nu zo samen opgroeien @Lwal Fijn dat iedereen het zo leuk vond! Wel jammer dat het nu al zo snel via via is gegaan. @Brondy Als jouw verpercentage al te hoog is, dan bij mij helemaal! Hoe hebben ze dat dan eigenlijk gemeten? In ieder geval succes vanavond! @Debby Fijn om van jou weer eens wat te lezen! Niet zo gek na alles wat je nu doormaakt dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt. Hopelijk komt er niets geks uit die onderzoeken, of kunnen ze er in ieder geval wat mee doen. Wel prettig dat je qua werk al wat anders hebt gevonden. Dat zou al heel wat zorgen schelen denk ik zo. @Mammadoe Wat raar van dat matrasje! 5cm is idd wel heel erg veel. Kan je er nu nog iets mee doen? @Linnie Wat balen dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat Hopelijk helpt het maken van de afspraken een beetje, zodat je dat in ieder geval een beetje van je af kunt zetten. Je moet straks wel een beetje gaan genieten van je verlof hoor! En wanneer heb je die echo nu dan eigenlijk? Gaat wel een beetje vreemd allemaal bij je vk. Hopelijk iedereen zo een beetje gehad. Hier vandaag even lekker wezen shoppen in Utrecht. We hebben zo'n 400,- uitgegeven Grootste gedeelte is voor mij, nog een deel voor de kleine man en een klein beetje voor manlief. Hopelijk kom ik nu wel een beetje de zwangerschap door qua kleding. Ik heb zelfs 2 positiebroeken gevonden die wel redelijk zitten! Vandaag ook te horen gekregen wat de auto gaat kosten: zo'n 550,- Eigenlijk hadden we het veel erger verwacht, dit is incl. reparatie, grote beurt en APK. Gelukkig ben ik zo'n miep die echt overal voor spaart, dus zo'n probleem is het niet, maar toch wel een beetje zonde van het geld.
Goeiemorgen! @ Marilouise, wat een scheetje die pup!! Om verliefd op te worden en wat een leuke foto ook van de kleine man! @ Lwal, dat is indd minder als je het op die manier 'moet' vertellen. Hopelijk houdt je familie het verder even allemaal stil? @ Poemi, oh wat heerlijk om even lekker te shoppen! Leuke dingetjes dus gekocht. Hopelijk bevallen de broeken. En ik snap je helemaal; geld uitgeven aan de auto is nooit leuk! Je ziet er zo weinig van terug vind ik altijd... beter leuke spulletjes kopen voor de beeb. Gisteren was ik aan het word feuden met de nicht van mijn vriend en ik wist al wel dat zij moeite hebben om voor de 2e zwanger te worden. Begon ze er tegen mij ineens over te praten. Was wel even fijn. Bij hun is er niets uit te tests gekomen, zowel bloed als chromosomen. Zij schijnt nu een gevoelige baarmoedermond te hebben, maar dat is niet erg en komt vaker voor. Nu zit ze aan de hormonen maar helpt ook geen fluit zegt ze... zij gaat maandag weer naar de gyn. Eigenlijk dus al een stapje verder dan wij. Was wel fijn om alles even te delen omdat zij dus precies weet hoe en wat. En ineens was mijn batterij van mn tel op en deed mn lader het niet meer :S nu zie ik net wat er aan de hand is... kabeltje doorgebeten... (Thanks kittens ) dus straks ff naar de KPN winkel... fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Mammadoe, wij hebben nog geen kleertjes gekocht.. gaan we nog wel doen hoor! Maar dan ook een jongens en meisjespakje waarschijnlijk Hahahaha, dat had ik ook gelezen, echt verschrikkelijk Linnie, vandaag echo en naar de drukkerij, succes! Debby1, wat leuk dat ze je bij de Rabobank zo graag willen hebben. Ben benieuwd wat je kiest straks Brondy, wat leuk dat je vrijdag op vakantie gaat!! Jessie, klinkt leuk jullie weekendje weg! Lwal, jammer dat je het verplicht aan je collega hebt moeten vertellen.. wil je toch het liefste doen wanneer jij het zelf wilt. Fijn dat je je verder zo goed voelt! Poemi, lekker wezen shoppen dus! En balen van de autorekening!
Hallo dames, Poemi: Lekker geshopt dus! En dus toch positiebroeken gevonden.. En ik vind het ook altijd zuur om geld uit te geven aan de auto. Hij wordt toch alleen maar minder waard.. Debby: fijn dat je het nu met iemand kunt delen! Praat je hier op het forum ook nog mee bij een clubje over miskramen oid? Haha jouw kittens zijn dus wel een beetje stout Viev: Welk geslacht denk je zelf dat jullie kindje heeft? Hier vandaag een lekkere luie dag. Manlief is werken tot vanavond 23.00uur. Dus ik ga lekker een beetje rondhangen in mijn joggingbroek en pannenkoeken bakken voor mezelf. Maandag heb ik de echo.. Maar de dagen gaan wel langzaam zeg