@viev, vis uit de oven, ik heb er een paar kant en klaar in de vriezer liggen, komen bij de lidl vandaan smaken erg goed ook de zalm in bladerdeeg. zelf maak ik het regelamtig en doe ik ook een soort van laagjes maken van verse groenten en daartussen wit wis en wat citroensap is erg lekker. Ook bladerdeeg met een tonijn met ui ,olijfolie en citroenmensel en dat in de oven gaar laten worden is zo enorm lekker. (mijn man eet geen vis maar probeer het zelf wel regelmatig te eten) @debby wat zouden wij doen, Bij mij is er een angst dat ik na mijn keizersnee niet meer zwanger zou kunnen worden, wij hebben onszelf een deadline gegeven tot volgend najaar als we dan nog niet zwanger zijn willen we wel naar het ziekenhuis maar om uit te laten zoeken of er iets mis is met ons 1 van ons en niet om zwanger te worden van nummer 2. dit willen we niet via de medische weg. wij hebben onszelf ook een ultimatum gegeven een 2e is heel erg welkom maar als het volgend najaar nog niet gelukt is houden we het bij 1, dit in verband met het leeftijdsverschil, maar ook doordat ik straks graag voor mezelf wil beginnen met een eigen pedicurepraktijk. en anders praten we over een heel veel jaren project.
Jaaaa internet doet het weer. Wat is dat irritant zeg, je kan gewoon helemaal niets. @debby: gelukkig ben je schoon en kunnen jullie het weer proberen. Ik weet niet wat ik zou doen, heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht wat ik zou doen na 2 miskramen en je kan onderzocht worden. Maar ik denk dat je moet doen wat goed voelt, je moet je er zelf goed bij voelen. @lwal: aaah wat balen dat het negatief was. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent hoor, je wilt zo graag en dan lukt het niet. Maar er wordt gezegd dat een jaar bezig zijn zeker niet uitzonderlijk is. Dennis zijn moeder is 2 jaar bezig geweest, mijn moeder 9 maanden. Probeer positief te blijven Maar ik snap dat je erg gaat twijfelen of alles goed is of dat er toch iets mis is. En het uit je hoofd zetten is makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent er tuurlijk toch mee bezig en hoe langer het duurt hoe erger het wordt. Ik heb niet helemaal terug gelezen hoor, maar vanaf nu ben ik weer online, heb het wel gemist zeg. Hier verder alles goed. Loop ondertussen bij de mensendieck voor mijn bekken. Kon vrijdag en zaterdag bijna niet meer lopen van de pijn, nu gaat het gelukkig iets beter. Om mijn buik kan je nu echt niet meer heen, ineens groeit het zoo snel. Iedereen ziet het nu ook, is echt leuk. Met de konijntjes is alles goed, komen nu het nest uit en lopen rond in het hok, kan ze vast pakken en knuffelen, ze zijn echt te schattig. En als de moeder gaat voeden doet ze dat waar we naast zitten, echt een heel mooi gezicht. Hoe gaat het verder met iedereen?
Hey meiden, hier weinig vooruitgang . Voel me nog steeds niet fit, nog niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar op het werk voel ik me ook beroerd. Gelukkig is onze kitten weer goed opgeknapt, hij is weer speels en ondernemend. De verstopping is nog niet opgelost, vriendlief gaat vanavond nog een laatste poging wagen, ik had, als het aan mij lag allang een loodgieter gebeld. Ondertussen stapeld de afwas zich op, want de vaatwasser kan ook niet gebruikt worden, ik ben er eigenlijk er een beetje klaar mee:x. @lwal: een dikke knuffel voor jouw. Helaas weet ik hoe jij je voelt, wij zitten nu in ronde 7. Ik denk dat het deze ronde ook niet raak is, want ik was ziek, precies in. Mijn vruchtbare periode. Maar wij gaan gewoon plannen maken hoor en als het toch raak zou zijn passen we onze plannen aan.
@Lwal Wat balen zeg Dikke knuffel! Kan er heel goed in komen dat je zo gaat denken. Hopelijk lukt het loslaten je een beetje. Het moet wel leuk blijven natuurlijk al wordt het zo wel een beetje moeilijk. @Debby Fijn dat alles schoon was en dat jullie weer verder mogen. Wel een lastige keuze. Ik zou denk ik zelf ook nog wel even wachten met verdere onderzoeken. Anders komt er helemaal zo'n druk op te liggen. Je kunt altijd nog die medische molen in. Hopelijk komen jullie tot een goede keuze waar jullie je ook goed bij voelen. @Linnie Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Balen dat je geen internet had, lijkt me echt wel heel irritant. Leuk dat je buik zo is gegroeid. Minder dat je zo'n last van je bekken hebt. @Femmy Gelukkig is jullie kitten weer opgeknapt, nu jij nog! Vervelend dat die verstopping nog steeds niet verholpen is. Leuk van die mannen die alles zelf willen doen Kleine is weer naar de crèche geweest en er was echt geen land met hem te bezeilen na het eten. Hij had de ene woedeaanval na de andere, was de douche niet in te krijgen. Uiteindelijk hebben we hem om 18.30 uur maar zo in bed gelegd. Toen heeft ie even geslapen denk ik en om 19.00 uur was ie weer wakker. Toen was ie gelukkig wel weer gezellig en we hebben hem net weer op bed gelegd. Vannacht was het ook weer drama. Van 00.00-02.00 uur is ie wakker geweest en uiteindelijk is ie bij mij in bed weer in slaap gevallen.
Zo! Ik moest even alles bijlezen..... @Lwal, dat zou wel leuk zijn zo op je verjaardag vertellen En leuk initiatief met je vriendinnen. Maar jullie relaties hebben wel ranking de vriendinnen overleefd?? hihi Lees nu dat je negatief getest hebt vandaag. Wat een klotezooi! Ik gun het je zo! Ik snap dat je niets liever wilt en ook niet vreemd dat je toch steeds in je achterhoofd houd....wat als....Bah! En hier mag je zo hard erover klagen als je wil, want we snappen je! @Claudia, en staat de kinderkamer al helemaal in elkaar? En hoe was je visagie avondje? Ik zou ook wel eens willen leren hoe ik me beter/mooier op kan maken. Via wat heb je dat gedaan dan? En te betalen? Of proberen ze je allemaal producten aan te smeren?? @Brondy, jij bent snel met het opzetten van de kerstboom!!!! Ik dacht na Sinterklaas het te gaan doen (voorgaande jaren hadden we nooit ruimte voor een boom en gingen we op wintervakantie dus namen we nooit een boom en dit jaar wel en heb er super veel zin in!!!) Maar mijn vriend vond dat veel te vroeg! Hij is bang dat het ding rond kerst al kaal is, onze poezen kennende En heb je vandaag ook nog geknuffeld? (ivm je ovutest...) Jij zou het met kerst vertellen....dat zou echt wel speciaal zijn! Een kerst om nooit te vergeten! Ik zal voor je duiment! Enne, jij/jullie willen je laten testen, maar ik dacht dat dokters pas iets willen doen na heel lang (minimaal 1 of 2 jaar of is dat niet zo?). Als die optie er wel is, zou ik dat ook zo snel mogelijk willen doen. Niets irritanter dan er pas na 2 jaar achter te komen dat je sowieso geen schijn van kans had gehad. Dan voelt het of je 2 jaar heb weggegooid! @Jessie, jij bent vroeg met het geboortekaartje!!! Ik heb daar nog niet eens naar omgekeken!! Wanneer moet je daar uiterlijk naar gekeken hebben dan? Had je wel genoeg keus voor een tweeling?? @Marilouise, heb je zeker te vaak je middelvinger opgestoken?? @Debby, gelukkig ben ik dus niet de enige die gek wordt van dat voetbal gelul. Fijn dat je baarmoeder nu weer helemaal in orde is. Ik ben het eigenlijk met alles wat je schrijft eens en dacht het al voordat ik het las. Je kan blijkbaar snel zwanger worden, dus voordat je de MMM helemaal ingaat, zou ik het zelf nog een kans wagen. En dan ervan uitgaan dat 3x scheepsrecht is. @linnie, oooo gelukkig! Was al bang dat je ons verlaten had Dus ook tijden niet naar leuke babyspullen online kunnen zoeken Je kan dus al met je moedergevoelens ergens naartoe (je konijntjes). Zal wel heel schattig zijn om te zien!! En wat irritant dat je zo ontzettende last hebt van je heupen. Bij mij ging het even goed, maar de laatste dagen dagen heb ik ook weer wat meer last, vooral mijn stuitje (je moet me af en toe uit een stoel zien opstaan, ik lijk net een oma!!) Ik zal je buik in het maart 2012 buiken topic, hij is echt gegroeid idd! @Poemi, Wat vervelend dat het met die kleine zo onrustig is! Enne.... heel veel succes morgen bij de echo. Hopelijk louter goed nieuws! @Femmy, wat vervelend allemaal voor je! Dat ziek zijn duurt wel even vrees ik. Iedereen die er last van heeft is wat langer uit de running. Misschien toch maar gewoon je ziek melden en je rust even pakken? En die afwas....pfff hadden wij laatst ook. Wat een ellende! Hoe dede ze het vroeger zonder he!? Gelukkig gaat het wel goed met je kitten @Tara.....we missen je..... Hier gaat verder alles goed. Wel is mijn vriend nu ziek We hebben besloten om dat behang enzo lekker te laten zitten en misschien wel iets heel anders te doen en het wat neutraler te houden. Mijn moeder zei namelijk dat het misschien iets te druk wordt in het kleine kamertje. En dat scheelt ons ook veel geld. En dan hoeven we ook niet meer langer te wachten en kunnen we doorgaan, beetje actie in de tent! Ik had gister trouwens gewerkt bij een gesprek met een geneticus en die vertelde over de chromosomen bij het verwekken van een baby en wanneer er gebreken optreden etc. Dat was echt super interessant! Verder nog even babyspullen geshopt, heerlijk!
@mammadoe: neee had jullie niet verlaten, haha. Kan zeker al mijn moeder gevoelens kwijt nu, ze zijn echt te schattig en groeien zooo snel. Ja had idd een buik foto geplaatst, maar ondertussen is het alweer gegroeid, krijg er nu echt veel opmerkingen over. Krijg echt de hele dag door de opmerking dat het goed groeit nu ineens, en of het allemaal wel goed gaat verder. Af en toe heb ik geen zin meer om te reageren, dus blijf ik soms achter een kast ofzo staan, dan valt het niet zo op, hahaha. Maar is natuurlijk heel lief bedoeld van iedereen hoor Maar toch maar ander behangetje dus, wij houden het ook heel neutraal en gaan het opvrolijken met accesoires en kleurtjes. Haha, ja dat herken ik dat opstaan als een oude oma, dat had ik vrijdag en zaterdag, heb alleen maar gelegen, maar alles was te veel en deed te veel pijn. Heb je trouwens nog een zwangerschapscursus gevonden?
Heb nog niet gezocht Ben soms nogal erg passief hihi Ga het nu gelijk even doen. Ik hoorde veel positieve verhalen over mensendieck-cursus(schrijf je dat zo?), dus ga daar maar eens naar op zoek. Leuk hè? Dat het nu overduidelijk is dat je zwanger bent?! 2 klanten van mij hebben al gezegd dat mijn gezicht in ene veel moederlijker en minder meisjeachtig is. Hahaha is dat een andere manier van zeggen: "Mens, wat heb jij in ene een plofkop!" ? Kan je hier anders een foto van je buik op zetten??? Ben wel benieuwd..... Hier is de mijne:
Okee, wist helemaal niet dat er ook mensendieck cursussen waren. is wel goed voor je rug en bekken. Ik loop nu ook bij mensendieck, maar heb wel het gevoel dat ik er veel aan heb. Wow, je hebt echt al een grote buik. groeit snel he. Ik heb geen recente buikfoto van de zijkant. Wel een van de voorkant bij toeval, deed het eigenlijk voor de ketting, die had ik maandag van dennis gehad en liet hem dinsdag op zijn werk zien hoe het stond, zoo handig whatssapp, haha. Maar bij mij zag je het elke keer niet van de voorkant, maar bij deze foto wel duidelijk. Zijkant ga ik ff maken deze week nog. Ik vergeet het echt heeel vaak. Bekijk bijlage 201225
Ja blijkbaar wel. Ik heb hier naartoe gemailt: Welkom op de site van De oefentherapeut Maar echt een rond buikje! Zo van voren zie je het duidelijk Leuk hoor! Doe er binnenkort maar 1 van de zijkant bij Dan zie je altijd pas echt goed hoe groot hij is. Ik ga lekker pitten!
Bedankt voor jullie lieve woorden dames! Debby: fijn dat alles schoon was.. Maar lastige keuze! Je geeft zelf aan dat jullie niet van die zeikerds zijn. Dus misschien eerst nog een x gewoon proberen? Mocht het dan nog een x mis gaan (wat ik absoluut niet hoop) dan kun je alsnog naar de gyn gaan. Linnie: mooie buik! Je hebt zo'n mooi bolletje! En wat vervelend van je bekken! Femmy: hmm bij jou gaat het allemaal nog niet veel beter dus? Mammadoe: mooie buik zeg! Daar kun je idd niet meer omheen! Klopt, volgens mij doet de dokter pas iets als je een jaar bezig bent. Maar zoals ik al zei.. Desnoods verzin ik er een paar maanden bij! Hier zet de ongesteldheid nog niet echt door.. Had wel wat druppels rood bloed, maar daar blijft het ook bij. Ook geen buikpijn die ik er normaal wel bij heb! Maar ik denk dat het vanmiddag wel zal komen.. Was gisteren pas om 22.30 thuis van mijn werk, was ontzettend druk.. En zometeen mag ik weer, daar heb ik echt een hekel aan!
@Mammadoe: Ik heb eigenlijk geen idee voor wanneer je dat geregeld moet hebben met de kaartjes, maar wij hadden allebei niet zoveel zin om er al te lang mee te wachten. Nu heb ik nog de puf om naar de drukkerij te rijden... Had niet zo heel veel keuze voor tweelingen, maakt het wel een stuk makkelijker hoor, maar je moet wel al die boeken door want ze hebben niet 1 apart boek speciaal voor tweelingen.... En we hadden 3 van die bigshopper tassen staan @Mooie buiken dames!! Zal er ook 1 van mij opzetten. Is van de 22 weken!
Goedemorgen! @ Linnie, wat balen dat je zo;n last hebt van je bekken, zeg. Gelukkig gaat het langzaam beter. Goed om te horen dat de nijntjes het zo goed doen ga je ze wegdoen naar andere mensen? @ Femmy. ik zou indd ook lekker de loodgieter laten komen, ben je er tenmiste vanaf. Zou ook gek worden van de afwas! @ Poemi, we gaan het gewoon even op z'n beloop laten hebben we besloten. Hopelijk hierna gewoon wel geluk! Mag alleen van vriendlief even geen testjes doen dus dat doe ik dan ook maar even niet deze maand. Denk dat ik vlgd week ongeveer mijn ovu heb, en dan zitten we op Center Parks, dus komt goed haha! Wat naar van de kleine bij jullie. Komt dat door als ie naar de creche is geweest? @ Mammadoe, leuke babay spulletjes gekocht?? Wel interessant zo'n gesprek ja. Enne, wij gaan er indd even vanuit, 3 x scheepsrecht! Ik zou, als het een klein kamertje is, ook niet te druk doen denk ik.... heb je al andere leuke dingetjes gezien? @ Linnie, leuk om te horen dat het nu zichtbaar is he, je wilt toch ook gewoon lekker dat mensen dat zien? @ Mammadoe en Linnie: jullie hebben beiden echt een prachtige buik!!! Wauw!! *jaloers* Haha, kom op de volgende pagina, weer zo'n mooie buik, Jessie en je zit pas op de helft!!!! Nou, ik denk dat ik vandaag beetje passief aanwezig ben hier. We moeten zo de deur uit voor bezoeken en daarna moet ik nog wat dingetjes afmaken, druk druk... Vanmiddag namelijk naar de huisarts (voor vlekjes in mn gezicht weg laten halen) en manuele therapie (kraken voor mn rug). Dus lekker om 14.00 uur weg! Morgen laatste dag voor mn weekje vrij, dus moet wel alles even netjes overdragen.... Fijne dag allemaal!
@ mammadoe Ja vannacht hebben wij ook nog even heerlijk geknuffeld Dat klopt inderdaad, maar net als Lwal, plak ik er desnoods gewoon wat extra maanden aan vast. Dacht ergens gelezen te hebben dat je man wel gecontroleerd kan worden op de activiteit van het zaad, maar dat weet ik niet zeker. Hahah ja ben vroeg met de boom, maar het weekend na sinterklaas zijn wij niet thuis (9 t/m11), het weekend daarna hebben wij een gala al vanaf 's middags (zelf georganiseerd) en het weekend daarna is het al kerst en doordeweeks is voor ons niet echt een optie. Dus tja dan wordt het wel zo vroeg he Eneuh mooie buik hoor (stiekem jaloers ) @ Linnie dan merk je pas hoeveel je op internet zit he? Jij hebt ook een mooie buik zeg!! Wat vervelend van je heupen inderdaad, wel fijn dat het helpt bij mensendieck @ Lwal Miss was je gewoon te vroeg met testen? dat kan toch.... @ Debby Goed om te horen dat alles schoon was en dat jullie weer verder kunnen. Aangezien jij wel snel zwanger wordt zou ik denk ik ook nog even wachten. Een deadline voor jullie zelf stellen, zoals je zelf al aangaf. @ Jessie Ook een mooie buik!! Wat stom dat ze niet gewoon een apparte map maken met kaartjes voor 2-lingen, is toch veel makkelijker? @ Femmy wat vervelend van de verstopping/afwas. Ach mannnen..... Niet fijn dat jij je nog niet lekker voelt, miss toch even een dagje vrij nemen??? Gister had ik een lichte 2e streep op mijn ovu-test, maar had wel een gals water op vlak voor de tijd, was het bijna vergeten en zoals ik al zei hebben we vannacht wel lekker geknuffeld, dus wie weet..
wat een mooie zwangere buiken zeg! om trots op te zijn lijkt me. ik ga even teruglezen want er is flink wat geschreven zag ik. ben even helemaal de draad kwijt haha
hallo alllemaal, sorry dat ik zo binnen kom vallen ik weet ook niet of dat helemaal de bedoeling is (zoniet laat het me maar weten) Ik ben sinds 16 juni gestopt met de pil dit voor de eerste keer ik vind het dus echt super spannend allemaal. IK ben 16 october voor het eerst ongesteld geworden en zou dan verwachten dat ik dan de maand er op weer ongesteld zou worden nou niet dus ik en nu 5 weken verder en weer niets. Ik voel me erg raar wel iets misselijk, krampen in me buik alsof ik ongi moet worden hele erge gevoelige tepels maar durf niet echt een test te doen (jullie zullen wel denken wat een raar wijf) ik ben vanplan om vrijdag voor het eerst een test te doen. Misschien ook wel heel stom dat ik het vraag maar hoe kan ik goed bekijken wanneer ik een eisprong heb want nu lukt dat gewoon niet. hebben jullie tips voor mij groetjes.
Hoi meiden, Debby1, fijn dat alles schoon en leeg was en dat je in principe weer gewoon zwanger kan worden. Ik denk dat ik het misschien toch nog even (bijvoorbeeld een half jaartje) aan zou kijken en proberen weer zwanger te worden. En als het dan alsnog misgaat denk ik wel een bezoek aan de gynacoloog brengen. Lastig hoor. Marilouise, klinkt lekker zeg! Zal ook eens bij de Lidl gaan kijken een keer. Linnie, dat is minder dat je zo'n last hebt van je bekken, maar gelukkig gaat het nu wat beter. Wat leuk dat je buik nu zo snel groeit! Echt lief van de konijntjes!! En een mooie buik zeg!! Poemi, kleine beetje vervelend vannacht en gisteren. Hopelijk gaat het vandaag en vannacht wat beter. Mammadoe, beterschap met je vriend! Jullie wisselen elkaar wel af zo, haha. En mooie foto van je buik zeg!! Jessie, ook een mooie buik!! Leuk hoor om te zien, al die buikfoto's! Als ik die zie, kan ik niet wachten tot mijn buik ook zo groot is, haha. Ploppie, tuurlijk mag je hier ook zo maar binnenvallen, haha. Ik wist wanneer mijn eisprong was, doordat ik ovulatietesten gebruikte. Verder had ik geen symptomen rond mijn eisprong. Dan duuurde het bij jou best een flinke tijd voordat je voor het eerst ongesteld werd? En kan best dat je nu nog onregelmatig bent hoor. Dat je daarom nog niet ongesteld bent Maar als je je zo voelt, zou ik er idd wel een testje aan wagen. Succes! Hier nog een middagje werken en dan lekker weekend! Van het weekend gaan we de kinderwagen kopen en ook alvast een badje. Verder hebben we zaterdag nog een feestje. Jullie al leuke plannen?
@ploppie: tuurlijk mag je hier binnen komen vallen. Maar wat duurde het lang voordat je menstruatie eindelijk op gang was. En nu ook al 5 weken. Maar ik snap wel dat je bang bent om te testen hoor, bang voor de teleurstelling. Ik voelde mijn eisprong niet, wel had ik die dag een hele grote slijmprop verloren waardoor ik vermoedde dat ik een eisprong had. Verder kan je ovu testen gebruiken. Nou laat wel even weten als je getest hebt he, ben benieuwd. @jessie: mooie buik hoor. @viev: leuk kinderwagen kopen. Die had ik gekocht toen ik 16 weken zwanger was, eigenlijk omdat toen de kortingen waren bij prenatal. Verder hebben we nog niets gekocht, maar echt niets, moet alles aanschaffen nog. Enn nog steeds babykamer kopen, haha. Elke week zeggen we, we doen het volgende week wel. Weet je al welke kinderwagen jullie willen?
Hey meiden, Vanmorgen de echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen!! Wel weer iets minder ver dan we dachten, ze kwam uit op precies 7 weken. Hierbij een foto van onze gesmolten ET
@poemi: wow mooi hoor. Maar gelukkig klopte het hartje ondanks dat je weer ben terug gezet, en dat is het belangrijkste toch.