Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: beterschap!

Debby: ik snap heel goed dat je 'per ongeluk' wel zwanger wil worden! Ik zou het eerlijk gezegd ook niet kunnen om dan niks met je ei te doen.. Dus heel begrijpelijk!

Linnie: vervelend dat ze nog niet gedraait is! Dat wordt dus nog spannend de komende periode..

Mammadoe: Gadver want eng dat hij nog niet is gevonden.. Inmiddels nog geen nieuws?
    Jaaa mooi je Joolz, nou ik denk wel dat jij hem al in gebruik hebt voordat wij hem gaan kopen ;) Welke kleur heb jij precies? Kan het op mijn tel niet goed zien!

Poemi: Ben je al zenuwachtig voor morgen? Hoe laat heb je de echo?

Femmy: he bah weer ongesteld.. ik gun het je zo!! Snap heel goed dat je nu liever niet te veel hier op het forum bent. Ik hoop echt voor je dat het snel mag lukken.. En slim dat je nu ook gaat temperaturen!
    En gefeliciteerd met je baan!

Brondy: fijn dat jullie zo'n leuk tripje hebben gehad! Hopelijk is het ook nog ergens anders goed voor geweest ;)
    Toch wel erg heftig dus de operatie van je zusje..
    Wat schattig dat je man er ook zo mee bezig is! Ik hoop dat het tempen je wat meer duidelijkheid gaat brengen! Ik gun het je ook zo!!!

Hier een hele heftige slaadienst gehad.. 'S nachts had een jeugdige een zelfmoordpoging gedaan. Erg heftig dus en ik was op dat moment alleen. Gelukkig is de poging mislukt..
    Ik heb dus nauwelijks geslapen en ben vandaag ook nog de halve dag op mijn werk geweest. Moet zeggen dat het me wel flink heeft geraakt. Ben dus helemaal kapot nu!
    Kreeg net een grote bos bloemen bezorgt van mijn werk om te zeggen dat ze aan me denken.. Dus dat is wel erg lief!
    Morgen ga ik mijn collega's vertellen dat ik zwanger ben!

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: Wat balen dat je weer ongi bent. Snap dat je even afstand wil doen van het forum. Veel sterkte.

@lwal: wat erg van die zelfmoord poging. Kan me voorstellen dat het je flink geraakt heeft.
    Leuk morgen op je werk vertellen.

@stuit: ja is idd nog even afwachten. Vind het wel spannend en hoop echt dat ze nog gaat draaien.

Morgen laatste middagje werken en dan verlof. Alleen vrijdag nog heel even langs de peuters om mijn afscheidfeestje te vieren.

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Wat vervelend dat je weer zo beroerd bent zeg. Net nu jullie lekker een weekje vrij zijn. Hopelijk morgen weer genoeg opgeknapt voor een ritje naar Duitsland.

@Femmy Ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden :( Temperaturen is idd wel een goed idee, dan heb je gelijk iets om te laten zien aan de huisarts. Ik snap ook goed dat je het hier met zoveel zwangere even niet zo leuk vindt. Veel sterkte met zwanger worden, en veel succes straks met je nieuwe baan!

@Mammadoe Ondertussen al nieuws?? En ik wilde die cursus ook meer gaan doen voor de gezelligheid, niet echt voor de kennis, dat geloof ik allemaal wel ondertussen.

@Brondy Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Hopelijk ook met een mooi eind resultaat :) En wat een grote cyste had je zusje zeg! Maar goed dat die verwijderd is.

@Lwal Wat heftig zeg! Lief van je collega's dat ze je een bos bloemen stuurde. Heb je het inmiddels al op je werk verteld? Hoe reageerde je collega's?

@Linnie Succes met je laatste middagje! En zo'n afscheidsfeestje is best wel leuk toch?

Hier vanmorgen de echo gehad. Alles zag er goed uit. Maagje en blaasje gevuld, dus dat werkt allemaal. De beeb lag ook netjes op schema qua afmetingen. En we hebben ook gezien wat het wordt, vrij duidelijk eigenlijk :D

Wij krijgen een:

MEISJE!!!!!!!!!!!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: gefeliciteerd, super een meisje. Kan je nu lekker roze gaan shoppen:)

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi, leuk een meisje !!!!

ik ben wel redelijk opgeknapt maar gaan morgen niet naar duitsland, kleine man is vannacht helemaal de kluts kwijt geweest we hebben bijna niet geslapen, hoofdpijn is minder, maar nog goed verkouden. kleine had gisteren ook flinke koorts maar nu niet meer wel erg moe, gek he als je om half 2 nog helemaal overstuur bent, hij was enorm aan het dromen (van de koorts ) uiteindelijk heeft hij tussenin geslapen de hele nacht dit is nog nooit gebeurd.

ac ij heeft verder nergens last van en dan een dagje koorts (goed voor zijn gezondheid / afweer ) hij slaapt nu overigens heerlijk.

ik duik lekker op de bank met een filmpje !

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej meiden!

@Poemi, EEN MEISJE GEFELICITEERD!!!! wat leuk voor je! Precies waar je op gehoopt had! Moest je huilen????
    Een cursus kan je idd misschien wel leuk kontacten maken, maar is een statische groep. Als je gaat zwemmen ontmoet je veel meer zwangeren. Vind ik zelf een leukere plek om andere mama's te ontmoeten en nog super lekker ook! :) wie weet hebben ze dat ook bij jou in de buurt.

@marilouise, wat zielig voor jullie kleine man. Hopelijk zijn jullie allemaal weer snel fit.

@Brondy, of die tintelende handen en die kramp in de pezen van mijn handen zwangerschapskwalen zijn denk ik wel. Maar ik had natuurlijk al Rsi dus dat zal ook niet helemaal helpen. Misschien ben ik er daardoor wat vatbaarder voor ofzo?! Fijn dat jij een leuk ski weekend heb gehad. Maar wat heftig zeg die operatie van je zusje! Enorme cyste dus. Was die in zo'n korte tijd zo hard gegroeid? Echt bizar zeg! En is er nog kans dat het teruggroeit?

@Linnie, je laatste dag vandaag!!! Heerlijk zeg! Kan je lekker je rust gaan nemen en hele dagen met een zacht en ontspannen buikje zitten :) geniet ervan!

@Lwal, die kleur Joolz is geloof ik zand. Weet niet meer zeker of dat de officiële benaming is. Ze hadden ook een hele mooi lichte crème kleur, maar niet daarvoor gekozen omdat die dan zo snel vies wordt. Zag laatst iemand er mee lopen en mijn vermoeden werd bevestigd! Heftig op je werk zeg! Hoe had hij het geprobeerd? Wel lief dat je een bos bloemen krijgt zeg! Toen ik stage liep in de ggz een tijd terug, was er ook een mislukte zelfmoorpoging. Hele afdeling in rep en roer. Laat toch ook wel sporen bij het personeel na na. Maar vandaag ga je het dus vertellen. Leuk! Kunnen ze gelijk nog een bos geven :p

Inmiddels is het lichaam van mijn schoonzus haar vader gevonden in het kanaal. Na 4 dagen zoeken met helikopters en duikers, sonarapparatuur etc. Dus nu kunnen ze verder met het regelen van de begrafenis. Zielig hoor :'(

Gister heb ik iets heel vreemds gehad. Ik zat met mijn zusje aan de lijn en mijn buik werd langzaam een snelkookpan! Er kwam zonden druk op te staan!!! Net onder de borst aan de bovenkant van mijn buik. Het werd erger en erger tot ik echt amper nog adem kreeg en bijna niet meer kon praten. Het was een blijvende pijn dus ik wist dat het geen weeën waren. Maar ik raakte wel een beetje in paniek omdat het gruwelijk veel pijn deed en ik geen idee had wat het was.
    Daarna dus wel even de vk gebeld om te vertellen wat er gebeurd was, wilde niet achteraf spijt krijgen als het toch achteraf iets ernstigs zou zijn. Zij denkt dat de baby aan het indalen was en dat er een hoofdzenuw bekneld raakte. Vaaaaaaag! Mijn vriend zag 2 uur later nog wit en hij zei dat het hem niet in de koude kleren was gaan zitten....arm kind!

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Jeeeejjjjj een meisje!! Wat leuk zeg! En wat vindt je man ervan? Nu lekker roze shoppen :D

Mammadoe: jeetje heftig dat hij nu is gevonden.. Hadden ze nog hoop om hem levend terug te vinden?
    Wbt de Joolz, ik zat ook al te denken dat een lichte kleur snel vies wordt!
    En wat raar dan die pijn van gisteren.. Dat zal wel schrikken geweest zijn!
    Ja het zeker heftig zo'n zelfmoordpoging, maar ik kan het nu ook wel redelijk naast me neer leggen en het zien als werk. Ze had geprobeerd zichzelf te wurgen door iets heel strak om haar nek te binden.

Linnie: lekker zeg.. Verlof! Lekker genieten nu!!

Op mijn werk reageerde iedereen heel leuk! Mijn baas wilde wel meteen een gesprek plannen ivm veiligheid omdat de kinderen geregeld agressief zijn en om te kijken naar slaadiensten en verlof. Wel fijn dus dat hij het ook meteen serieus oppikt!

8. marilouise

Op naar de dokter met kleine man hij kan niet meet poepen en geeft alleen maar gal over eet wel redelijk

9. marilouise

Bij de dokter geweest en gaan van een virus uit, maar als die nog 1keer gal opspuugt moeten we naar het ziekenhuis. Hij eet wel namelijk maar spuugt alleen maar gal. Na wat hulp is de ontlasting vrijgekomen een lucht bah! Dokter kan denk ik beter stopen met spreekuur! Hij slaapt nu heeft goed gegeten! Even afwachten.

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Gefeliciteerd een meisje!!!
    Mooi dat ze groeit volgens schema :)

@ Lwal
    Dat lijkt me verschrikkelijk om mee te maken zeg :( wel fijn dat ze zo attent zijn, ook met je zwangerschap.

@ mammadoe
    dat moet schrikken zijn geweest voor jullie beide. Gelukkig is het niets ernstigs.
    Wat naar dat haar vader toch in het kanaal gevonden in :(
    Het kan zijn dat de cyste bij mijn zusje terug groeit, zij is er gevoelig voor. Mijn vader vertelde mij, dat als je aan de pil bent de kans kleiner is dat je een cyste krijgt, maar hij weet natuurlijk niet dat ik inmiddels gestopt ben. Maar goed, hij probeert het nu zo voor elkaar te krijgen dat mijn zusje de pil voorgeschreven krijgt als medicijn. Want als haar andere eierstok/leider dit ook krijgt zal ze wel helemaal kapot zijn.

@ linnie
    lekker bijna verlof.......

Jullie nog plannen komend weekend??
    Wij hebben vanavond een bruiloft. Morgen ga ik shoppen met een vriendin in Rotterdam. Zondag hebben wij een housewarming. Lekker druk dus weer, pffff. Volgend weekend gelukkig iets minder druk, tot nu toe ;)

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedenavond!

Iedereen lekker druk zo te zien?! Hier ook veel te druk gehad met mijn zwangere lijf.
    Gister voor werk weer de hele dag in de sauna geweest. Weer complimenten gehad dat ik mooi zwanger ben en nog een taille van achteren heb :D Altijd leuk om te horen.
    Vandaag hadden we de adoptieshower voor mijn zus en was erg geslaagd. Ze vond het erg leuk. Daarna hadden we condoleance van mijn schoonzus d'r vader en toen nog met mijn familie uit eten geweest. Iedereen was verbaasd hoeveel ik gegroeid was. Heb nu ook wel een enorme toeter! Nu helemaal doodop! Morgen even lekker niets doen.
    Verder echt enorm tintelende hand(en). Werd vannacht zelfs wakker van de pijn erin. Ook pezen in mijn hand doen zeer. Echt om gek van te worden. Waarschijnlijk is het het Carpale tunnelsyndroom, waarbij het mis is met de zenuw in de pols. Maandag de dokter bellen, want zelfs met een mes een stukje vlees of brood snijden, of op het toilet afvegen :):) doet zeer..... :x

@Linnie, zag op facebook dat je een shower had gehad! Wat leuk zeg! Wat heb je allemaal gekregen en wat hebben jullie gedaan?

@Lwal, nee ze hadden niet meer echt hoop dat die levend gevonden zou worden. Fijn dat ze op je werk het allemaal gelijk goed aanpakken :)
    Heb je trouwens nog last van misselijkheid?

@Brondy, ja dat zou wel vreselijk voor je zusje zijn als ze ook problemen zou krijgen met de andere eierstok! Laten we hopen dat het niet meer terugkomt!

12. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ben de laatste daagjes even druk geweest, maar nu weer eventjes bijlezen :)
    Bij ons is de carnaval alweer begonnen, we zitten bij de raad van elf en zijn al een paar keer weggeweest. Vanmiddag weer op stap.
    Morgenavond hebben we de 3d echo! Heb ik echt zin in :D

Debby1, heel veel plezier op vakantie in Egypte! Lekker genieten!
    Fijn dat je ook weer een nieuwe baan hebt!
    We willen van het kamertje 1 muur een kleur geven, wordt grijs/antraciet kleur. Dat was het eigenlijk dus geen grote werkzaamheden ;)

Poemi, de baby komt niet op zolder, die moest idd sowieso nog afgemaakt worden. Op de babykamer stond de strijkplank en wasrek enzo en die gaan nu naar zolder ;)
    Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd!!

Mammadoe, wat een vreselijk verhaal over de vader van je schoonzus! Echt erg! Ook dat ze nu net niet heeft kunnen vertellen dat ze zwanger is :(
    Wel leuk dat je nu de baby zo goed voelt!
    Wel balen van je handen zeg! Heb wel eens van dat syndroom gehoord, volgens mij gaat het weer over als je bent bevallen, maar is natuurlijk niet leuk nu! Hopelijk dat de dokter er iets voor heeft.

Lwal, we hebben idd al een kamertje uitgezocht!
    Wat leuk dat jullie de kinderwagen cadeau krijgen! Wij hebben de kinderwagen ook van mijn ouders gehad. Wij hebben trouwens de maxi cosi mura 4.
    Leuk dat je het op het werk hebt verteld en dat ze goed reageerden!

Marilouise, valt eerlijk gezegd nog wel mee met het nieuwsgierig zijn! We hebben nu wel een naam voor een jongetje en nog niet voor een meisje, dus dan was het wel makkelijk geweest als we wisten wat het is ;) Maar verder is het nog goed vol te houden, haha.
    Hoe gaat het met de pup?
    Sneu dat je zoontje zo ziek is!

Femmy79, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt goed dat je dan niet meer zo ver hoeft te rijden en geen onzekerheid meer.
    Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Snap dat je er verdrietig van wordt. Goed dat je iig gaat temperaturen, kun je dat iig al aan de dokter laten zien idd. Veel succes en hoop voor jullie dat je snel zwanger bent!

Brondy, wat leuk dat je zo'n super weekendje weg hebt gehad! Klinkt erg goed!
    Fijn dat de operatie van je zusje goed is gegaan :)

Linnie, wat lekker dat je nu verlof hebt!!

13. marilouise

fijn het komt er nu aan alle kanten uit lopen bij de kleine fijn!

Verder afwachten zelf ook nog niet fit

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Brondy: lekker druk weekend gehad dus!

Mammadoe: Leuk die shower voor je zus! Is er al zicht op wanneer ze een adoptiekindje gaan krijgen?
    Wat vervelend van je handen zeg! Ik zou er ook even mee naar de dokter gaan als ik jou was.. En ben wel benieuwd naar jouw buik als hij zo gegroeit is! Wanneer ga jij eigenlijk met verlof?
    Ben 's ochtends wel misselijk, maar ben erachter gekomen dat het minder wordt als ik een glas melk met nesquick drink haha! Dus dat doe ik nu elke ochtend.

Viev: Al flink aan het carnavallen dus! Hou je dat wel vol met je zwangere buik? En spannend morgen de echo!!

Hier de hele middag met vriendinnen in een leuk tentje zitten thee leuten en hapjes eten. De kleine van een vriendin was er ook bij, lekker de hele middag zitten knuffelen, heerlijk! Kan niet wachten tot het hier ook zover is!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev, ja sneu hè?! Dat ze het niet eens heeft kunnen vertellen. Misschien had hij het dan wel niet gedaan zelfs. Dat zullen we nooit weten :( Morgen de begrafenis. Bij de condoleance moest ik al 3 keer janken, vrees dat het morgen niet anders zal zijn met al die hormonen!!
    Dat syndroom gaat idd weer over als ik bevallen ben. Maar het idee dat ik het nog 6,5 week zal hebben.....:$ Het is best heftig om de hele dag er last/pijn aan te hebben. Morgen moet ik ook nog een uur een vergadering tolken, vrees dat dat een pijnlijke grap zal gaan worden :(
    En? Is carnaval nuchter nog net zo leuk??? :p Spannend dat je morgen de 3D hebt! Heel veel plezier daarmee!! En plaats dan maar een mooi plaatje van de kleine hier :)

@Lwal, nee nog altijd op het wachtbankje. Zo sneu voor haar. Ze staat nu alweer een jaar op de wachtlijst. (totaal al 4 jaar of langer ermee bezig geloof ik) Gezellige dag gehad dus! Kan je het je al voorstellen dat je straks zelf zo'n schattig klein kindje hebt?! Hier begint het langzaam aan echt door te dringen nu het kamertje verder afkomt en ik de baby echt kan zien bewegen.
    Donderdag is mijn allerlaatste werkdag. Heerlijk!!! Zeker met die handen had het niet later moeten zijn!

Hier dan even wat foto's van mijn grote trots:

16. marilouise

@mammadoe beste buik heb je gekregen
    Het carpaal tunnelsyndroom heeft toch niets.met je zwangerschap te maken , mij schoonmoeder iser vorig jaar aan geopereerd en een vriendin nu al 3x die is nog nooit zwamger geweest. Weet wel dat het lastig is. Mijn man en schoonvader hebben er ook last van

Kleine man ligt lekker op bed tegen me aan samen kabouter plop kijken

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Dus hij is toch gevonden :( Ze weten nu wel waar ze aan toe zijn, maar je hoopt denk ik stiekem toch altijd dat zoiets anders afloopt :( Wat je zei over dat hij het misschien wel niet gedaan had als hij had geweten dat ze zwanger was spookte ook al door mijn hoofd. Bah zag, nare gebeurtenis.. Succes met de begrafenis vandaag. Wel een mooie buik heb je al! :) En balen dat je zo'n last van je pols hebt. Ik heb idd ook gehoord dat je daar last van kunt krijgen als je zwanger bent en dat je er naar de zwangerschap vanaf bent. Maar dokter bellen kan geen kwaad. Misschien is er iets om het een beetje te verlichten.

@Lwal Fijn dat je baas gelijk zo meedenkt. En elke ochtend aan de melk met nesquik :D Ach ja, als het maar helpt.

@Brondy Heb je het drukke weekend een beetje overleefd?

@Viev Wat leuk dat je vanavond de 3D echo hebt, waar laat je hem maken? En nu al druk met carnaval. Ben blij dat ze daar hier niet aan doen :)

@Marilouise Nog steeds een ziekenboeg bij jullie? Of gaat het nu een beetje de goede kant op?

@Linnie Hoe was het afscheidsfeestje vrijdag? Nu lekker gaan genieten van je verlof!

Gisteren bij m'n moeder geweest. Allemaal spullen die op zolder stonden weggebracht, incl. 7 :$ dozen met kleding van onze kleine man. Nu hebben we weer een beetje ruimte. M'n broer en schoonzus waren er ook en ze vroegen of wij kleding van hun willen lenen (ze hebben 2 meiden), nou graag dus! Ik ga zelf ook echt wel dingen kopen, maar wat extra kleding is nooit mis. Afgelopen zaterdag al bij de prental geweest, maar ik kon gewoon niets leuks vinden :(. Nu maar eens bij de Hema of V&D kijken, hebben ze meestal ook wel leuke dingen.

Zo, kleine is net wakker geworden dus die ga ik maar uit bed halen.

18. marilouise

@poemi we zijn nog niet topfit dus modderen verder, ben liever echt ziel dan dit moet ik zeggen.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haaii iedereen,

@mammadoe: mooi buikje, ik moet er ook weer ff eentje maken. Maar heb het gevoel dat het hetzelfde is als 2 weken geleden.
    Maar dat syndroom met je pols heb ik volgens mij ook af en toe gehad. Alleen niet tijdens de zweangerschap. Dan ineens komt pijn opzetten, kan ik bijna niets meer, geen fles open draaien, geen pan vasthouden, niet schakelen. Bepaalde bewegingen doen dan zooo'n pijn. Had het toen aan mijn fysio gevraagd en die zei een naam, weet dus niet meer welke naam, maar dat het heel veel voor komt bij zwangere vrouwen, maar ook bij mensen die in de kinderopvang werken. En het is dan ook zo ineens weer weg. Soms pas na 2 weken en de andere keer al na 3 dagen, echt heel vaag.
    Heeeeel veel sterkte vandaag.

@poemi: afscheidsfeestje was heel leuk, en nu heerlijk verlof. IS wel heel raar, maar geeft ook een heel relaxed gevoel.

@viev: leuk 3d echo vandaag, wel foto's he:)

Hier gaat het goed, ben snotverkouden geweest en heel erg hoesten. Nu gaat het iets beter, heb iig goed geslapen vannacht en niet alleen maar gehoest.
    Zaterdag zou ik met mijn moeder en oma een badje gaan kopen, dus mijn moeder haalt me op en zegt dat mijn oma bij mijn tante is en dat we haar daar ophalen. Dus ik loop daar naar binnen en mijn tante vraagt of ik een kopje thee wil, dus ik zeg ja hoor, heb toch alle tijd en loop naar binnen, zie ik een tafel vol met lekkere dingen staan, dus ik zeg, jeetje wat is hier aan de hand en op dat moment kijk ik naar rechts en staan daar allemaal vriendinnen, nichtejes, tantes etc. HAd ik een babyshower. Toen pas zag ik dat alles roze was versierd en alles. Heb echt niets door gehad. Was zoooo leuk, allemaal leuke dingen gekregen. Ik zei altijd dat ik geen babyshower hoef, maar als het zo onverwachts komt en dat je niets door hebt is het zo onwijs leuk. Was er echt super blij mee.

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Mooie buik zeg!! Daar mag je zeker trots op zijn.. Kun je je voorstellen dat ie nog 6 weken gaat groeien? Lekker dat je nog maar een paar dagen hoeft te werken, helemaal met je handen idd. Sterkte bij de begrafenis vandaag!

Poemi: Nou ideaal als je die kleertjes kunt krijgen! Ik was laatst bij de v&d en daar hebben ze idd leuke dingetjes!

Marilouise: Jullie blijven dus een beetje aanmodderen..

Linnie: Wat leuk die babyshower! Dus je bent goed verwend? Vervelend dat je zoveel moet hoesten.. En nu lekker genieten van je verlof!!!

Aan de zwangeren: hadden/hebben jullie dit ook.. 'S nachts zo'n ontzettend droge mond en dorst?? Ik word gewoon geregeld wakker omdat ik enorme dorst heb! Maar als ik dan veel ga drinken, moet ik steeds plassen! Sowieso hoef ik overdag niet zoveel te plassen, en het lijkt wel of 's nachts dan alles eruit komt! Ik drink 's avonds al niet veel meer.. En nog moet ik er 5x uit om te plassen, en plas dan enorm veel!

Deel Deze Pagina