Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja wij zetten ook op het kaartje dat ze eerst ff een belletje moeten geven.
    Ik had ook bedacht max 2 bezoeken per dag. Maar alleen overdag is denk ik niet haalbaar aangezien anderen wel gewoon werken en mijn vriend ook alweer snel aan het werk ik denk ik.
    Ik denk ook steeds, ik laat het wel over me heenkomen, maar ben dan bang dat ik toch op het moment supreme overrompeld word. Je moet maar eens in het kraamtijd-topic lezen. Sommige mensen doen echt irritant tijdens je verlof. Ben ik gewoon een beetje angstig voor.
    Heb dus iig mijn vriend al geinstrueerd dat hij zijn poot stijf moet houden en gewoon na een uur mensen eruit mag zetten (op een aardige manier ;)) Als mensen bellen, kan je ook gewoon zeggen hebben jullie die en die dag van 15:00 tot 16:00 tijd? Is het gelijk duidelijk dat ze niet de hele middag blijven plakken.
    Enne, heb de dettol handzeep al in huis ;) Hahaha, voel me wel in ene zo een zijkerige moeder worden hihihi

@Verlof, ja dagen beginnen een beetje in elkaar over te lopen he!? hihi.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe en linnie wij hadden daar van tevoren ruzie over vak handelt de kraamzorg ook wel mee hoor ik had de 1e dag ruim 20 man aan het bed dat nooit meer!
    En bij ons hebben opa en de omas hem vastgehouden in het zh mijn broertje kwam een keer in de middag dus die ook en verder man en ik de rest pas na een week of 4 we werken het beiden niet bij ons werd geadviseerd niet van hand tot hand zowel in zh als kraamzorg deed dit

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo meiden, wat een geklets. Heb denk ik niet alles onthouden, want ik zit ook op m'n werk dus niet veel tijd ;)

@Lwal Dat was wel even schrikken dan. Maar het is nu dus al bijna weg, of alleen oud bloed dan, gelukkig maar. Goed in de gaten houden en anders gewoon even je eigen vk bellen.

@Mariouise Dat is wel een bizar verhaal zeg! Het zal je maar overkomen..

@Jessie Als je niet de 29e wilt kun je misschien beter inleiden op 1 maart. Mocht het allemaal net iets langer duren kun je in ieder geval nooit uitkomen op de 29e. Wel raar idee dat je nu al weet dat je volgende week ergens al moeder bent :)

@Tamale 5 weken is nog wel te overzien, al kan ik me voorstellen dat jij er anders tegen aankijkt omdat je er midden in zit. Maar wel een goed vooruitzicht voor je vriend dus, die nieuwe baan. Dat zou voor jou misschien ook wel wat stress schelen. En je baby even goed toespreken dat ze nog even 1,5 week moet blijven zitten :D Ik mag trouwens idd zelf kiezen, minimaal 4 weken en maximaal 6 weken van te voren met verlof. Bij ons zoontje ben ik met 35 weken gestopt, nu dus lekker een weekje eerder.

@Brondy Ik zou het denk ik toch ook maar eerder vertellen, is anders denk ik wel lastig duidelijk te maken aan ze dat ze nog even moeten wachten met die reis.

@Debby Fijn dat je toch wel een beetje geniet van je vrije tijd nu! Wel minder dat er zo veel zwangere in je omgeving zijn, is toch wel een beetje confronterend. Ik ben hard aan het duimen voor je dat je snel weer zwanger mag zijn, en dat het dan ook goed blijft gaan natuurlijk.

Wat betreft de kraamtijd: Wij hebben de eerste dag m'n ouders, broer, schoonzus en nichtje, zus, schoonouders, schoonzus, zwager, neef en vriendin op bezoek gehad. Ik lag wel boven met de kleine en ze kwamen dan ik kleine groepjes boven kijken, dus was het niet te druk ineens. Wij hebben die dag zelf de kleine niet uit handen gegeven, maar dat was meer omdat hij dus met de vacuum geboren was en daardoor hoofdpijn had (zat de eerste dag al aan de zetpillen, arm kind :() dus dat was dan voor hem te belastend. Anders had ik het geen probleem gevonden. En dan het andere kraambezoek: Ik had ook afgesproken dat manlief de mensen subtiel de deur uit zou werken. Hier kwam alleen nooit iets van terecht, dus wij zaten ook meestal te lang met bezoek, maar heb het niet als super vervelend ervaren. Als je niet teveel inplant en af en toe een dagje rust tussendoor is het allemaal goed te doen.

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @kraambezoek: wij zetten ook een tijd in de avond op het kaartje, maar dan doe ik het miss niet elke avond.
    Ik lees idd ook die horror verhalen op het forum, haha. Maar ik weet bijna zeker dat ik niet dat soort mensen om me heen heb. Ik heb verder ook niet zo'n hele grote familie. En ik weet dat ik geen mensen om me heen heb die ineens voor mijn deur zullen staan dus qua bezoek hebben we het zelf in de hand. Moeten alleen Dennis en ik niet langs elkaar heen afspraken gaan maken:D
    Nee maar zie het wel, laat het op me afkomen en we hebben gezegd 2 bezoeken op 1 dag. Voel ik me goed kan het nog veranderen en als ik me niet goed voel neem ik soms wel dagje rust tussendoor ofzo.

Ze zeggen trouwens toch altijd dat de baby rustiger wordt naarmater de bevallingsdatum nadert? Nou deze hier is zooo druk, gister werd ik er beetje moe van eigenlijk:). Ze was zo aan het trappen naar beneden en dr hoofd leek de hele dag uit mijn buik te komen zetten.
    Maar de hele dag trappen in je blaas is niet zo heel fijn, ze deed me ook echt pijn, leek wel alsof ze soms op een zenuw zat te trappen, straalde dan door naar mijn been. Had een stille hoop dat ze zich probeerde af te zetten om te draaien naar hoofdligging:p, maar helaas. Ze zit nu met dr hoofd in de weg bij mijn ribben, kan niet eens normaal zitten, haha.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Het is hier idd gezellig en druk! Krijg je als je verlof hebt. hihi Laait die ZP verslavind weer op :p

Hier ook hele pingpongwedstrijdjes in mijn buik hoor! En bij mij straalt het ook uit naar mijn linkerbeen. Schijnt idd met een zenuw te maken hebben waar de baby dan tegenaan ligt.

@kraambezoek, Misschien goed dat ik vantevoren me al heb 'ingelezen' in wat er zoal misgaat. Ben ik daar in ieder geval voor gewaarschuwd en kan ik snel reageren mocht het me allemaal niet goed bevallen. En ik laat mijn vriend al dat plannen doen. Anders ga je idd misschien langs elkaar heen plannen. Af en toe een lekker dagje rust ertussen, lekker niets of niemand lijkt me ook wel prettig!

@ML, werd dat bij jullie geadviseerd wegens complicaties bij R. of doen ze dat bij iedereen?

@Poemi, ja, had ook wel es gelezen dat als het kindje met een vacuum geboren wordt, je dan absoluut de baby niet van hand tot hand mag laten gaan. Maar neem aan dat iedereen daar dan op zo'n moment ook wel begrip voor had?

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ja drukte hier he.

@mammadoe: gaat jouw vriend eigenlijk mee zaterdag naar die borstvoedingscursus?
    Volgens mij wilde die van mij wel mee, miss ook wel handig dat hij ook een beetje wat weet en kan helpen mocht het niet helemaal gaan.

7. marilouise

@mammadoe hier in het zh bij iedereen , maar net wat poemi zei paracetamolletjes op dag 1vaak zijn kindjes wat misselijk enz van de bevalling r. Had een enorme bult op zijn hoofd en een hersenschudding van de weeen niet alleen van de bevalling dat was natuurlijk een ks.

Hier zeiden ze doe daar voorzichtig mee, met bezoek ik had 20man op de kamer terwijl ik dope was, was niet prettig als je thuis ben gewoon verdelen.

Bij ons kwam het bezoek pas laat op gang na 3/4 weken

Enne wij hadden op het kaartje staan na 21.00 slapen wij alle 3 werkte best goed

Wij.dachten dat we duidelijk waren met eerst bellen helaas was s.familie het daar niet mee eens zij kwamen heel vaak binnenvallen

Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt en niet schromen om af te bellen en hou je kraamtranen in de gaten stapje terug is fijn dan hoor

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Kraambezoek: De beide oma's komen samen naar het ziekenhuis als de beebs er zijn. Mijn moeder moet van een eindje komen dus die bellen we zodra de bevalling begint en die gaat dan naar mijn schoonmoeder. Zodra wij dan helemaal gesetteld zijn met de beebs bellen wij hen op en komen zij naar het ziekenhuis.
    Mijn schoonzussen en broertje weet ik nog niet, hangt ervan af hoelang ik in het ziekenhuis moet blijven.
    Naaste familie mogen ze best vasthouden.
    Verdere kraamvisite wil ik ook zo inplannen niet meer dan 2 per dag en s'avonds niet. De avond is voor ons gezin.
    Verder laat ik het ook gewoon over me heen komen...

@Marilouise: Wat een verhaal zeg:$ Zoiets verwacht je in een soap. Snap niet dat je als vrouw zoiets doet ook niet als haar nieuwe vriend zijnde. Lekkere vriend ben je dan...
    Ik hoop voor die man dat hij het allemaal trekt en geen rare dingen gaat doen..

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Linnie, hihi nee die gaat niet meer daar naartoe. Vond ik zielig voor hem hahaha. Dus ik zei dat ik deze dan wel in mijn eentje zou doen, hij is toch al meegegaan naar al het andere en die bv is toch echt een mama-dingentje. In het begin snapte hij niet eens zo goed de waarde ervan en baalde hij dat hij dan niet zelf een flesje kon geven. Ja jammer jongen. Even geduld!(tenzij het uiteindelijk allemaal niet wil lukken en ik toch opf fv over moet :x)

@ML, ja lees ik hier op zp ook wel eens ja, dat mensen op het kaartje zetten eerst bellen en dat mensen toch gewoon in ene voor de deur staan ;)

@Jessie, mocht jouw bevalling uitlopen op een ks, moet je er rekening mee houden dat je partner niet te vroeg naar de moeders belt. Anders zijn zij al eerder bij de baby dan dat jij van de ok terug bent. Schijnt vaak voor te komen vertelden ze me van de week in het ziekenhuis.

Nou ik ga maar eens boodschappen doen en kijken of ik bij de Bruna iets van adres stickers kan vinden.

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zoooo... jeeetje!! Jullie hebben indd flink gekletst.. pff, weet het allemaal niet meer hoor ;)

Zag in ieder geval veel voorbij komen over de kraamvisite :p daar hebben wij nog niet over nagedacht hahaha! Wel grappig dat ik dat nu allemaal lees, zou ik nu echt niet over nadenken dat je daar straks ook allemaal over na moet denken!! Haha!
    Fijn dat jullie allemaal de namen en de kaartjes in orde hebben :) alleen nog wat envelopjes zo hier en daar... komt vast goed!

@Marilouise, jouw verhaal... my god!!!!!!!!! Indd meer voor en soap... jesus... zou ik nooit kunnen! En dan ook nog met de zoon van een ander opschepen!!! Walgelijk!

@Linnie, wat vervelend als je niet eens kunt zitten lijkt me... poeh!

Hoe voelen de 'laatste-loodjes' zwangeren zich verder dan? Kunnen jullie nog wel de schoenen aantrekken? ;)

Nou, ik moet zo weer naar orkest, dus ben weer afwezig ;) ik hoop dat jullie een beetje kalm aan kletsen haha! Morgen ook drukke dag, eerst naar een vriendin in Hengelo en dan komt ons nichtje na dr middagdutje en dan blijft ze ook eten,slapen en dan vrijdagmiddag weer weg :) zin in! Zoooo'n poepie :D dus ben wel druk morgen en vrijdag, denk van het weekend weer hier!

Toedels!

11. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mammadoe: Mijn vriendin heeft wel een dopler. Maar zij zegt ook dat ze rond 14 weken wel een keer wil luisteren, maar nu nog niet. Stel dat ze het niet kan vinden dan zit ik helemaal in de stress.

Poemi; Volgens mij weet ik helemaal niet hoe jouw zoontje heet. Of wil je dat hier liever ook niet zeggen?

Kraamvisite: Daar hoef ik gelukkig nog niet echt over na te denken. Maar ik denk dat je wel duidelijk zijn wanneer het teveel is. Ik denk dat mensen het wel begrijpen als je zegt dat je nu even wil rusten.
    Wij hebben hier wel al de discussie over wanneer de familie mag komen na de bevalling. Manlief heeft het liefst dat onze ouders, broers/zussen al in het ziekenhuis zijn als ik aan het bevallen ben, zodat ze meteen naar ons toe kunnen. Ik zit daar dus helemaal niet op te wachten (en al helemaal niet op mijn schoonouders ;)) En vind dat we eventjes op adem moeten kunnen komen voordat de familie aan het bed staat.

Heb de vk niet gebeld, die hebben vandaag geen telefonisch spreekuur en dan zou ik dus het spoednummer kunnen bellen. Lijkt me een beetje overdreven! Heb ook nauwelijks nog bruinverlies gehad..
    Verder flink beroerd! Net tijdens het eten spuugde ik ineens alles uit, gelukkig kwam manlief net op tijd aanrennen met een emmer! Zijn eetlust was dus ook meteen verdwenen ;)

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Die kleine heeft het dus nog erg goed bij jou ;) Dat ze rustiger worden aan het eind komt volgens mij ook doordat ze minder ruimte krijgen, maar daar heeft jullie meisje schijnbaar geen last van :)

@Mammadoe M'n moeder en schoonmoeder vonden het natuurlijk wel erg jammer, maar ja, kindje gaat voor dan! Nog stickers kunnen vinden trouwens? Hadden wij ook gedaan, ideaal. Je print de adressen van te voren uit, dan hoef je na de bevalling alleen maar stickers en postzegels te plakken, scheelt een hoop tijd/moeite.

@Debby Leuk dat je nichtje een nachtje komt logeren! Veel plezier :)

Nog even over dat van hand naar hand gaan. Wij waren niet zo erg moeilijk daarin. Kleine huilde veel en sliep weinig, dus wij waren allang blij als iemand anders even met hem wilde zitten :) maar hij is nu wel vrij makkelijk met vreemde en is nooit echt eenkennig geweest. Met m'n jongste nichtje is het ook zo, wordt bijna 1 en ze lacht nog steeds naar iedereen, en met haar waren ze ook niet al te moeilijk. Terwijl m'n schoonzus dus met m'n oudste nichtje heel erg was, bijna niemand mocht haar vasthouden en het heeft echt heel erg lang geduurd voordat zij een beetje op haar gemak was bij vreemden. Zelfs ons was ze pas na een jaar of 2 een beetje gewend. Weet dus niet of het met dat van hand naar hand gaan te maken heeft, maar ik vind het wel toevallig.

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pff.. Net nog een foto gemaakt van m'n buik. Maar er elke 2 weken één, maar ik begin me nu toch langzaam aan een beetje een dikzak te voelen :) :( Weet wel dat het erbij hoort, maar als ik dan een foto zie echt aan het begin van m'n zwangerschap en nu, dan wordt ik wel een beetje verdrietig. Voordat alles straks weer een beetje in vorm is :( :(

Dit is het resultaat dus inmiddels:

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Gelukkig bijna geen bruinverlies meer gehad. Balen dat je zo beroerd bent :( Beetje grieperig aan het worden? En ik zou er ook niet aan moeten denken om m'n schoonouders gelijk naast m'n bed te hebben ;)

Wij hebben pas familie gebeld een uurtje nadat de kleine geboren was. Het was toen ook wel 04.30 uur, dus langskomen wilden ze toch niet meteen :D Maar niemand was er ook van op de hoogte dat de bevalling begonnen was, moet er niet aan denken dat iederen op jou zit te wachten.... Nu zal het wel iets lastiger worden omdat we waarschijnlijk wel opvang nodig hebben voor de kleine man.

Onze kleine heeft trouwens D.uncan. Kan best kloppen dat ik dat nog niet eerder hier heb neergezet ;)

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @poemi: mooie buik. Hoe het er na de bevalling uitziet probeer ik nog maar even niet aan te denken:D.

@lwal: oh dat lijkt me ook niets hoor dat iedereen op de gang staat te wachten als je aan het bevallen bent. Mijn moeder en mijn zusje zijn er waarschijnlijk wel bij bij de bevalling. Maar ik weet ook dat hun zich terug trekken als ze merken dat het moet. Maar als dan ook nog je schoonouders en schoonzus en zwager en alles op de gang staan lijkt me niet lekker, heb je volgens mij geen kans om even bij te komen.
    Aaah en nog steeds ziek, niet zo lekker. Beterschap.

@debby: Veel plezier komende dagen:)

@mammadoe: ik zal nog eens vragen of hij mee wilt, hij weet er bijna al meer over dan ik, heeft zich er een tijdje geleden helemaal in vediept, ook in het kolven. Hij kon ineens iedereen van alles vertellen over kolfapparaten, haha:$

16. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Poemi! En het zal idd even duren voordat alles weer in vorm is.. Maar het is je de vorige x toch ook gelukt? Ik wil er ook nog niet teveel aan denken hoe ik er dan uit zal zien hoor. En leuke naam van je zoontje!

Linnie: nee ik zie dat ook echt niet zitten dat ze staan te wachten! Mijn schoonmoeder is al zo bemoeierig..

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Zoooo, ik heb nog even de laatste babykleertjes weggestreken :D Nu echt bijna klaar met de babywasjes. Morgen nog een was met wat knuffels, slaapzakjes, sokjes en dekens enzo, maar dat hoef ik ten minste niet te strijken.
    Stickers ook gelukt. Moet nu alleen alle adressen op orde gaan brengen. Dat doe ik vrijdag wel.

@Debby, ja druk geweest hier he!? Maar als ik dat vergelijk met het Maart-mama's topic (waar ik overigens nooit post), die schrijven gewoon 30 pagina's per dag vol :$ Snap echt niet hoe je dat in het dagelijks leven naast je baan en al het andere zou moeten bijhouden. 't Is dat ik nu niet zoveel te doen heb :p
    Deze laatste loodjes-zwangere voelt zich in principe goed hoor! Heb 1,5 week terug nog zelfs mijn eigen teennagels gelakt :cool: Maar door vocht krijg ik idd soms mijn schoenen niet meer goed aan :x Ben blij dat nu bijna al mijn to-do-lijstjes leeg aan het worden zijn en het echte rust/verlof mag beginnen.
    Leuk dat je nichtje komt logeren! Hoe oud is ze????

@Lwal, ja in het begin heb ik me ook af en toe rot moeten zoeken naar het hartje....Maar ik denk sowieso echt dat het wel goed zit bij je. Wanneer ga je weer naar de vk? Dan weet je het tenminste weer zeker! En lekker irritant die misselijkheid :( Wordt nu wel tijd dat je daar vanaf bent toch zo met 12 weken....

@Poemi, hmmm zou kunnen dat daar een verband tussen zit. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het verlegen kindjes die altijd maar onder moeders rok kruipen.
    Mooi buikje hoor Poemi. Ik heb echt geen idee waar je het over hebt! Je ziet er toch hartstikke slank uit met een mooi klein babybuikje? Hoeveel was je vorige zwangerschap aangekomen als ik vragen mag?
    Hier gaat dat echt voorspoedig! Ben tot nu tot 11,9kg aangekomen. Afgelopen week slechts 0.1kg erbij :( Snap er nix van, maar ik vind het al lang best.

@Linnie, hahaha :D Echt??? Ben al lang blij dat mijn vriend uit de bv = vies -fase is :p Wat leuk dat hij zich daar zo in verdiept.
    Is het trouwens wel gezellig zo met z'n tweetjes samen thuis? En ligt er al een nieuwe baan in het verschiet?

@Ziekenhuis, alleen mijn vriend en de vk. Familie komt daarna maar eens koekeloeren. Wel schattig, de nichtjes van mijn vriend hebben al een heel plan opgesteld hoe ze met de trein hier kunnen komen als hun vader niet in de buurt zou zijn haha schattig!

18. marilouise

@ poemi heeft geen verband hoor naar.mijn weten ,.zoonlief.ging absoluut niet van hand tot hand later lieten we het van hem afhangen maar hij was al schel schoot moe maar eenkenning/verlegen ken die niet hoor, maar.laat het afhangen van de bevalling en je gevoelens. Daar.draait het om.wat.jij.wil

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Jij was er vroeg bij vanmorgen!

@Mammadoe Lekker dat je bijna helemaal klaar bent met alles. Leuk trouwens van die nichtjes van je vriend :) 11,9 kg is netjes hoor! Ik ben de vorige keer zeker 20 kilo aangekomen. Ik zit nu inmiddels ook al rond de 69 kilo en heb daar gewoon een beetje moeite mee, al mag ik volgens mij qua lengte normaal ook wel 70 wegen, mentaal zit dat me gewoon niet lekker.

Straks eens de stad in, nog een cadeautje kopen voor m'n nichtje, is vandaag 1 jaar geworden :) Zondag gaan we bij ze langs. Is wel een aparte dag eigenlijk, het is namelijk ook 3 jaar gelden dat m'n middelste nichtje geboren en overleden is :(

Ik moet ook nog wat laatste spulletjes in huis halen voor de taart van zoonlief en we moeten ook nog hoognodig z'n cadeautje uitzoeken. Willen een glijbaan voor hem kopen, maar daar heb je ook nog veel keus in...

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Jeetje meiden wat hebben jullie weer lekker gekletst...
    Even kijken of ik alles heb onthouden

@ Lwal
    He bah, vervelend dat jij je eten weer uitspuugde. Ik kreeg mijn avond eten gister niet weg, terwijl manlief zat te smullen.
    Wel fijn dat het bruinverlies al een stuk minder is. Miss was het toch alleen maar een adertje?

@ poemi
    Mooie buik hoor en je bent volgens mij nog best slank hoor. Hihi was je bij de vorige zwangerschap minder ‘dik’ bij 20 weken dan??

@ marilouise
    Wow :$ wat een verhaal…… Inderdaad het zal je maar overkomen.

@ mammadoe
    30 pagina’s?????
    Bij het oktober-mama’s topic schrijven ze inderdaad ook veel, kan ik ook niet bijhouden, ach ja.
    Eindelijk al het strijkwerk af??

@ Linnie
    Hihi dat vriendlief er zzoveel vanaf weet, denk dat de mijne dat tzt ook wel zal doe, daar zie ik hem wel voor aan ;)

@ kraamvisite
    Wij hoeven daar gelukkig ook nog niet over na te denken. Maar ik denk er een beetje hetzelfde over al Lwal. Miss dat ik zelfs zoiets heb van, laat die ouders nog maar even thuis de 1e dag. Lekker eerst even zelf van de kleine genieten. Mijn schoonouders kunnen zo overheersend zijn, verschrikkelijk.

@ reis van mijn ouders
    Manlief wil dus echt niet hebben dat ik het hun nu al vertel, want het is niet eerlijk als wij het hun al wel vertellen terwijl zijn ouders moeten wachten. Dat zou dan betekenen dat wij dit weekend al een rondje ouders moeten doen en daar heb ik niet zo’n zin in. Dus ik ga mijn ouders zeggen dat september al volgeboekt is.
    En inderdaad Linnie, zo gauw mijn ouders weten dat ik zwanger ben willen zij echt niet in september weg, ze willen de geboorte van hun eerste kleinkind niet missen.

@ 9 maandenbeurs
    Wij gaan trouwens zondag. Het zal dan wel flink druk zijn, maar ach, manlief kon hier geen dag voor vrijnemen. En we hebben ook al een op een zaterdag bij de woonbeurs rondgelopen, is best te doen.

Share This Page