Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben weer lekker terug van zwemmen ENNNNN ik was vandaag de verst zwangere en we waren met een oneven aantal, wat dus betekend dat ik ipv om en om 2x door de 'juf' door het bad gesleurd ben :D:D:D Heerlijk zeg!!! Ik raad het echt iedere zwangere aan om in je eigen buurt es te kijken. Je betaald per x, dus als je het nix vind ben je niet al cursusgeld kwijt ofzo.

@ML, hoe was zij dan zwanger van een 10-ling?? Lijken wel Octomom-trafrelen. En dan met niets achterblijven is wel erg zuur.
    Nog niet ALLES klaar. Maar alleen nog wat kleinigheidjes. Adresstickers, slaapkamer opruimen (schaam me dood als de vk hier zou moeten komen), nog een paaaar dingentjes wassen zoals boxkleed, sitter-hoes, baby-gym kleedje, proefdruk kaartjes aanvragen, a4-tje maken voor wat te doen ná de bevalling (aangifte, uwv bevallingsdatum doorgeven ivm uitkering, het gezag aanvragen voor vriend etc.) Maar verder denk ik dat ik er wel ben....

@Poemi, Ja precies, dat is et em nou juist. Je wilt het overleden kindje niet tekort doen, maar ook niet hun derde kindje. Maar je moet een soort kiezen omdat het op dezelfde dag valt. Hard hoor :(
    Gebruikte jij in het verleden ook altijd kv luiers? Die schijnen nog beter dan pampers te zijn lees in hier op zp. Denk dat ik na een paar weken van pampers over ga proberen te stappen op kv luiers.

@Linnie, ziekenhuistas nog niet klaar? Nou ja die van mij mist nog een paar kleine dingentjes, maar ik werd er erg zenuwachtig van dat ie niet klaar stond..... Tis inmiddels al een hele koffer vol (iets teveel babypakjes mee, aangezien ik en een jongens- en een meisjeoutfit mee wil + nog 3 neutrale pakjes en heb dan ook paar even gelijk een pyamaatje ingepakt hahaha)

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    aub ff nog nix hier plaatsen over wie is de mol. Moet het nog terugkijken morgen...... Open net facebook en zie Debby al iets schrijven.....wist niet hoe snel ik mijn ogen dicht moest doen.

Enne Dr. Phill keek ik vroeger altijd, maar was hem in ene zo zat met zijn betweterige kop, bah!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehh ja ik dacht dat het over zo'n pyjama uit een stuk ging.. Oeps :)

Mammadoe: klinkt echt heerlijk dat zwemmen. Eens kijken of ze hier in de buurt ook zoiets hebben.

Marilouise: veel plezier morgen! Wij twijfelen nu weer of we zaterdag wel of niet naar de 9 maanden beurs gaan. Weet niet wat ik er moet verwachten..
    En jeetje zwanger van een 10ling en vervolgens niets over houden, verschrikkelijk!

Poemi: Bij Dr. Phil was er een moeder die haar kind hete chilisaus in zijn mond liet houden en onder een koude douche zette wanneer hij niet luisterde. En dan ging ze tekeer tegen hem, echt zielig voor het manneke. Verder kijk ik het eigenlijk ook nooit.
    Slim dat je nu al luiers hebt gehaald! Je kunt ze maar vast in huis hebben toch!
    En wat schattig van je zoontje!

Hier net het boekje 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij uitgelezen, heb er wel flink om moeten lachen!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe ze kreeg een hormonenkuur, omdat er geen eisprong was vervolgens slecht begeleid en had ze overstimulatie , schijnt vaker voor te komen maar meestal is er wel goede begeleiding. Dus toen waren er heel veel eitjes.die vervolgens allemaal bevrucht zijn. Maar hier in nl zijn octo.mum taferelen geen optie hoor!
    Ze heeft het er psychisch nog heel zwaar mee na de geboorte van de jongste ook opgenomen geweest.

Fijn dat je lekker hebt gezwommen

@lwal vanavond kan ik het je vertellen hoe het is.

@wisdm was leuk, kijkse mammadoe

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zou het echt daaraan liggen date en kind eenkennig is?? Wel apart dat een kind dat dan zo lang met zich meedraagt. Geen idee of ik mijn kind al gelijk aan iedereen zou ‘afgeven’. Denk om heel eerlijk te zijn van niet, maarja dat zien we te zijne tijd wel. Duurt nog ff bij mij ;)

@ poemi
    Dat is wel heftig zeg, van je nichtje. Wat knap dat jouw schoonzus en broer daar zo over dachten. Weet niet of ik dat zou hebben gedaan, nog 18,5 week met een kindje in je buik met grote kans op overlijden.

@ Lwal
    De griep schijnt te heersen dus hopelijk was de misselijkheid inderdaad daarvan.

@ Jessie
    Wauw wat een buik, wel mooi hoor!!

@ mammadoe
    Dat klinkt inderdaad wel lekker, dat zwemmen. Zal het onthouden, vanaf hoeveel weken kun je dat doen??

@ marilouise
    Een 10ling ?? :$
    Wel mooi dat ze toch ook nog 1 als verassing hebben gekregen.

@ Debby
    Veel plezier.....

@ linnie
    wel balen dat je vriend nog geen baan heeft. Maar een 0 uren contract is inderdaad beter dan niets. Dan hopen dat hij snel wat vindt.

@ mijn ouders
    Nou gisteren hebben wij het hun dus vertelt. We hadden bij de Prenatal een pakketje gekocht met daarin een mini mutsje, slofjes en rompertje. Daarop stond newborn 2012 (dacht ik, in ieder geval zoiets) Ik had het aan mijn vader gegeven met als smoes dat hij zo teleurgesteld was aan de telefoon. Hij zei: is dit een hint????????
    Manlief vertelde dus het hele verhaal en mijn ouders (vooral mijn moeder) waren helemaal blij. Mijn zusje was thuis, zij woont nog bij mijn ouders, en weet het nu dus ook. Hebben wel aangegeven, dat zij het echt niet tegen anderen mogen vertellen.
    We hebben besloten dat mijn schoonouders en schoonzusje het later, op de geplande datums, pas te weten krijgen. Dus zij moeten nog 3 weken wachten :p

6. marilouise

@mammadoe, cool zeg de verst zwangere met zwemmen, weet nog dat je vertelde dat je voor het eerst ging, snel gegaan hoor !

@brondy leuk zeg een echte trotse opa en oma dus en tante natuurlijk niet te vergeten,

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hier iemand uit coma gekomen!!! Heb weer eens het klokje rond geslapen (met de nodig plaspauzes), werd pas om 12:45 wakker :).

@Ml, aha, op die manier dus. Ik dacht al, misschien teveel eitjes teruggeplaatst.
    Ik zei gisteren hetzelfde. 1e x dat ik naar zwemmen ging was met 19 weken. Toen waren er heel veel hoogzwangeren en stond ik daar met mijn inieminie buikje :D Tijd is echt zo snel gegaan.
    Hoe is eigenlijk de acapunctuur gegaan????
    wisdm inmiddels teruggekeken. Ik denk al een hele tijd te weten wie het is. Het is een slechte toneelspeelster als je het mij vraagt....

@Brondy, vanaf wanneer je zelf wilt. Sommigen willen pas echt gaan als ze een buikje hebben, anderen staan er al met 14 weken.
    Leuk dat je het je ouders verteld hebt! Wat zei je zusje? Hoe oud is zij?

@Lwal, bah, is gewoon mishandeling van zo'n kind :x

Mijn vriend is nu thuis uit zijn werk en is een week vrij (onderwijs). Dus kan hij nog mooi alle laatste kleine klusjes doen. Zou eigenlijk wel mooi uitkomen als ik nu in ene zou bevallen en hij dus lekker een week thuis zou zijn :D Maar dat zal wel niet gebeuren.... ;)

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    Mijn zusje is 23 maar nog echt niet volwassen en single :(
    Ze zei: ja wordt ik eindelijk tante????? :D en: je bent wel echt zwanger toch?? Dus ik keek haar aan van hoezo??
    Bedoelde zij haar dikke buik van de cyste. Wel goed dat zij er zelf nu grapjes over maakt.
    Ah lekker dat je vriend een week vrij is. Uiteraard zul je zien dat jij nu niet zult bevallen maar een week later ofzo...
    Oke, dan ga ik toch maar alvast rondneuzen of ze dat bij ons ook in de buurt hebben.

Ik kijk niet zo graag naar dr. Phil maar zag dat er nu ook een of andere chirug op tv is?? Rare programma's vind ik dat altijd.

Ondanks dat ik al getrouwd ben kijk ik wel eens naar 'Say yes to the dress'. Hoe erg (schoon)moeders soms kunnen zijn :$ gelukkig viel het bij mij reuze mee.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaaa, mijn broer en zijn vrouw willen voogd zijn :D Wij begonnen al bang te worden dat ze niet wilden en we zagen niet echt geschikte anderen....

@Brondy, Nou ja, 23 is best jong. Dat komt vanzelf wel. 4 jaar geleden was ik wel al redelijk serieus, maar toch een heel stuk minder volwassen dan nu hoor! Deed nog aardig wat onbezonnen dingen ;)
    Gelukkig dat ze er zelf grapjes over kan maken.
    Ja dat is Dr. Ozz ofzo. Die kwam vroeger altijd bij Oprah en heeft nu zijn eigen show. Zal me nou echt niet boeien. Op het moment kijk is sowieso weinig op tv. Alleen wisdm en the voice kids, dwdd enzo, maar verder niet echt leuke series. Ik download nu wel leuke dingen. Heb al 2 seizoenen Modern family erop zitten, zit nu midden in Grey's Anatomy en kijk elke keer rijkhalzend uit wanneer de volgende Desperate housewifes erop staat. Wat is dat toch een heeeeerlijke serie :D

Morgen naar borstvoedings voorlichting en daarna een kinderverjaardag. Dus vandaag maar even helemaal NIETS gedaan :D heerlijk!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: Leuk dat jullie het toch verteld hebben. Kunnen je ouders zelf de keus maken om weg te gaan of niet.

@mammadoe: de langst zwangere bij zwemmen, wat gaat de tijd dan snel he als je terug kijkt.

Vandaag bij de gyn geweest en had weer echo gemaakt voor de ligging, maar ligt nog steeds hetzelfde en kan gewoon bevallen dus heb aangegeven dat ik dat ook wil proberen. Zoo spannend. In mijn hoofd moet ik van mezelf niet er te veel over nadenken en tijdens de bevalling doen wat ik moet doen;).
    Verder vandaag zeurderige buik, last van darmen en beetje misselijk.

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Leuk dat ze zo reageerden! Zeiden ze nog iets over de vakantie?

Mammadoe: ja zou wel goed uitkomen als je nu zou bevallen! Neemt je vriend dan geen vrij ofzo wanneer je bevalt?
    En fijn dat je broer en vrouw voogd willen zijn!! Dat is iets waar wij hier ook nog over moeten gaan discussieren..

Linnie: kan me voorstellen dat het nu wel heel spannend voor je is! En ga je nu niet bij elk gevoel in je buik denken dat het zover is??

Marilouise: Hoe is de 9 maanden beurs?? Denk dat wij toch niet gaan.. Heb wat gelezen op het forum en werd er niet heel warm van. En ben bang dat ik dan spullen ga kopen die ik helemaal niet nodig heb!

Hier vandaag weer lekker aan het opknappen! Moest eigenlijk vanavond een slaapdienst werken, maar heb me nog wel een dagje ziek gemeld, even lekker uitzieken! Zondag maar weer werken..

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: Ik ben zelf ooit een keer naar de 9 maanden beurs geweest, op zich wel leuk maar ik hou nooit zo van beurzen. Vind het veeel te druk en irriteer me aan iedereen:) En heb idd ook gelezen dat er niet veel qua aanbiedingen zijn.
    Lekker nog een dagje ziek, kan soms zoo lekker zijn he, ff lekker niets.
    Nee ben niet zo dat ik bij elk dingetje denk dat het begint hoor. Alleen het besef begint nu te komen dat het wel kan komen. Ik denk aan de ene kant dat het zeker nog een week duurt, dat het pas komt tussen de 39 en 40 weken. Maar je weet nooit. Mn vriendin die net bevallen is schreef net dat ze een gevoel heeft dat ik een deze dagen met leuk nieuws kom. Maar ze had toen ook al het gevoel dat ik zwanger was en we tegelijk zwanger zouden zijn. En ik heb nu ook heel erg het gevoel dat alles af moet, en die zeurderige pijn en alles. En dan denk ik, ze zal toch geen gelijk gaan krijgen he, haha. Maar ik ben verder heel nuchter hoor, die pijntjes kunnen ook gewoon nog 2 weken aanhouden:)

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Spannend hoor, het idee dat het elk moment kan beginnen. Hopelijk laat ze niet al te lang op zich wachten, want ze wordt alleen maar groter natuurlijk.

@Lwal Wel verstandig ook om even goed uit te zieken. Anders ben je volgende week weer ziek. En die aflevering van dr. phil had ik al een keer eerder gezien, echt verschrikkelijk zeg!

@Mammadoe Fijn dat je broer en schoonzus voogd willen zijn. Wij hebben het ook m'n zus gevraagd, moeten het alleen nog steeds vast laten leggen bij de notaris. Gaan jullie dat wel al op korte termijn doen ook? Zou goed uit komen dan als de beeb nu snel geboren zou worden, maar zal je zien dat ie net na die week komt ;) Wij gebruiken trouwens altijd pampers. We hebben kruidvat wel geprobeerd maar ik vond ze niet echt prettig. Hij kreeg dan ook altijd vrij snel uitslag. Pampers zijn best duur, maar vind ze wel erg fijn.

@Brondy Leuk dat je ouders en zusje zo enthausiast waren. Leuk ook, om het met z'n setje te vertellen. Nu hopen dat ze het ook echt voor zich houden, zou lullig zijn als je schoonouders het nieuws via een ander te horen zou krijgen.

@Marilouise Das wel balen dat je er niets aan had, zonde van je tijd ook...

Hier niet veel nieuws eigenlijk. Vandaag weer gewerkt, nu dus lekker weekend. Nog 13 weken te gaan....

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haha Poemi maar hard aan het aftellen naar d'r verlof :D
    Hmmkv luiers geen succes bij jou dus? Nou ja, gewoon een kwestie van zelf uitproberen wat je zelf prettig vindt en waar je kindje goed op reageert.
    Voor diegenen die niet regelmatig in de babyuitzet-topics kijken:
    Pampers New Baby - Mooi & gezond - wehkamp.nl Hele goede pampers aanbieding voor de kleine maatjes. Ik had al 2 pakken 1 en 2 pakken 2, maar heb maar even 4 pakken 3 bijbesteld :)

@Linnie, spannend!!! Hou vol meid.....en wie weet ben je wel de eerste mama hier in het topic :D Zie ik je morgen nog int ziekenhuis?

@Lwal, mijn vriend krijgt sowieso gewoon vrij tijdens de bevalling en krijgt daarna 2 dagen vrij. Verder is hij vaak al vroeg uit zijn werk op het moment (2uur 's middags bijv) Dus dat komt wel goed. In het onderwijs hebben ze al zoveel vrij, dus extra vrije dagen zijn er niet echt ;) Gelukkig voel jij je alweer een stuk beter. Niet meer misselijk?

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Das een goede tip! Ik heb gelijk ook nog wat pampers besteld. 1 maatje 1, 1 maatje 2 en 4x maatje 3. Heb nu dus ook totaal 2x maatje 1, 2x maatje 2 en 4x maatje 3 :D Maat 2 en 3 hadden wel een levertijd van 2 weken, maar ik heb ze nou niet direct nodig ;)

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie: Ja ik irriteer me ook snel op beurzen!! Nou spannend bij jou zeg!! Wie weet krijgt die vriendin gelijk.. Ben zoo benieuwd naar jullie baby's!

Mammadoe: Goede tip van die luiers. Ga denk ik ook maar wat bestellen, kan het maar vast in huis hebben toch ;)
    Heb alleen geen idee hoe lang ze welke luiers nodig hebben.
    Dat is wel een nadeel van het onderwijs idd! Hier probeert manlief 4 weken vrij te krijgen vanaf het moment dat ik beval. Dus hoop dat het lukt!
    Af en toe nog wel misselijk, maar denk (lees hoop) toch dat het door de griep komt!

Poemi: Nog 13 weken, jij bent echt aan het aftellen tot je verlof! Ach das net zo lang als ik zwanger ben, en dat is voorbij gevlogen ;)

Hier op de bank voice kids aan het kijken, maar vind er niet zoveel aan het kijken. Ik irriteer me aan de helft van die kinderen.. Maarja, die van mij gaat ook ooit zo oud worden, alleen hopelijk niet zo bijdehand!

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: Als het goed is ben ik er morgen ook.
    Maarre ik denk niet dat ik de eerste mama wordt hoor, ik denk dat jessie dat wordt:)
    Ik denk echt dat het nog zeker een week duurt.

@lwal: we gaan er gewoon vanuit dat het een griep was toch? En dat het bruinverlies ook meespeelde.
    Ik begin ook echt heeel benieuwd te worden naar de baby's.

@poemi: je bent echt al aan het aftellen:). Lekker he. Je ehbt wel lekker je verlof in de lente/zomer. Heerlijk. Ik hoop dat de lente snel begint zodat ik ook heerlijk van het zonnetje kan genieten straks. Heb ik ook wel nodig, normaal ga ik in de winter af en toe even onder de zonnebank.

18. marilouise

Zo 9maandenbeurs was bizar druk, ik vond het heel erg op jongen of meisje gericht. Was voor mij.niet zo een probleem maar hoorde meerdere mensen erover klagen. Verder de hhb was erg leuk leuke aanbiedingen meegemomen. Voor r. Ook veel woezel en pip gevonden daar blijft hij weg van.

Manlief was vandaag vrij en heeft de vissenkom verschoond, die uit elkaar klapte en vervolgens kon ik met min man naar de dokter om te laten hechten.

@linnie last van darmen en misselijk? Jij gaat bevallen,kom maar op met die baby
    @lwal 4weken heerlijk zou dat zijn
    @poemi jouw manneke is bijna jarig toch?
    @luiers, hier in het begin altijd pampers maar nu vindt ik ze niet fijn meer ze leken altijd door, kv ook bij beiden krijgt die ook enorme luieruitslag behalve de active fit, ik gebruik nu de etos luiers die zijn voor nu erg fijn. Hoop er binnenkort van af te zijn dame s fijn weekend!

Succes met bevallen ;p

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilouise: je hebt het dus overleefd:).
    Klapte die vissenkom zomaar uit elkaar, lekker dan.

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, haha. Ineens begin ik het allemaal een beetje te beseffen. Heb gewoon kriebels in mijn buik, alsof ik verliefd ben. Stom he.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, wij hadden vroeger ook vissen en die knalde dan zooo vaak uit elkaar! Nu geen vissen meer.

@Linnie, ja grootste kans dat Jessie dat wordt idd :) Enne laten we Tamale niet vergeten.....die is toch 1,5 week verder dan ikzelf geloof ik. Tot morgen :)

@Lwal, hangt ook af van het geboortegewicht. Daarom maar 2 pakken maatje 1 besteld en 2 pakken maatje 2. Zonde als je het niet kan gebruiken....
    4 weken :$ Zo das lekker lang!

Deel Deze Pagina