@mammadoe, respect, @brondy leuk he zo neuzen overal @jessie spannend deze week @tamale wie weet zet het wel door Hier de ideale huisvrouw aan het uithangen net een mega was weggestreken (krijg je ervan als je in je hoofd haalt dat het tijd is voor de grote schoonmaak en alles in de was moet en tegelijkertijd r. overgaat van maat en dat ook gewassen moet worden) Zaterdag ga ik naar een kledingbeurs voor 2e hands kinderkleding wel leuk, ik koop zoiezo veel via marktplaats en verkoop ook heel veel, dus ben beneiuwd, ik ben gek van bepaalde merken maar weiger het volle pond ervoor te betalen (ook dat doe ik af en toe hoor ) dus ben benieuwd, Bij r. valt het nog niet mee de plekken zijn goed rood en geiirriteerd, manlief heeft ook nog mega last van zijn hand dus gaat goed hier in huis. ik ga zo naar de peuterspeelzaal voor de intake vanaf deze week gaat meneer
@Mammadoe: Ik moet morgen aan het eind van de middag bij de gyneacoloog komen en dan horen we meer.. Ben ook wel heel erg benieuwd.
Jessie: Spannend hoor! Is er een reden dat ze je eind deze week inleiden, of is dat normaal bij een tweeling zwangerschap? Mamadoe: Wat leuk, veel plezier met het gipsen. En wat onwijs gaaf dat ze de foto's gratis maakt. Ben heel benieuwd! Wat denk jij zelf trouwens wat het word? Debby: Dat is altijd spannend, zolang je maar niet hoeft te betalen hé! Hier: Is het weer rustig hoor! Af en toe wel pittige harde buiken, maar alleen als ik van zit naar sta ga ofzo. Dus beebje Tamale zit nog eventjes! ( had ik ook eeeeeecht niet anders verwacht! ) Waarschijnlijk bevalt iedereen die hier nu +-37 weken is, eerder dan mij. Was met Tara ook zo. Maurice belde net en die vond het erg leuk op het nieuwe werk! Nu nog afwachten wat ze hem willen betalen en misschien dan al; gauw een nieuwe baan. Spannend!
@ Marilouise, haha, ik doe met je mee! Ga nu ff ovenschotel maken en dan van boven naar beneden zuigen, dweilen, ook de was wegwerken... pfff... Spannend hoor, kleine man naar de psz!
@debby leuk he, je had de buurvrouw vanmorgen moeten horen, ik had alle ramen open staan en we mogen vanavond kippensoep eten dus maak er een heerlijk soepje van dus vanmorgen om half 9 (ja kleine is vroeg ) stond de soep al op alles rook naar knoflook en kip heerlijk (de buurvlrouw is toch al zo een chagrijn) en uiteindelijk geeft het een heel voldaan gevoel toch als alles netjes is en er een heerlijke maaltijd op tafel staat. intake ging gewoon over standaard dingen vrijdag mag meneer gaan beginnen ze starten met 7 nieuwe kindjes tegelijk 2 kent die er al van dat ik zo weet ! hij was nu lekker aan het spelen daar. @hoogzwangere dames ik zal even jullie babies toespreken. lieve kleine meisje(s) en of jongen(tjes) kom eens even in actie jullie papa's en mama's zijn zo nieuwsgierig naar jullie! zo hopelijk helpt het (al mis ik linnie wel een beetje?)
Brondy: Je bent lekker op tijd met een kamertje! Leuk dat je er zelf ook aan gaat klussen! En je echo over ze weken al, schiet al op! Wij hebben besloten om toch een echo met 16/17 weken te doen. Manlief wil het heel graag. Dus we gaam zo even bellen om een afspraak te maken! Jessie: Nou spannend morgen! Ben wel heel benieuwd wanneer het dan zover is! Mammadoe: wat leuk dat ze het gratis doet!! En hoe zijn de gips afdruk en foto's gelukt? Debby: Nog even genieten van je laatste daagjes vrij! Heb je zin om te beginnen op je nieuwe werkplek? Marilouise: Kijk, jij bent echt de goede huisvrouw aan het uithangen!! Tamale: Bij jou weer rustig dus.. Wanneer krijgt M. te horen of hij de baan krijgt? Ik heb Linnie vandaag idd nog niet gezien.. Hmmm! Hier vanmorgen naar een gastouderopvang geweest, en we zijn er erg enthousiast over! Dus nu even bedenken hoe we het doen met uren ivm mijn werk! Verder heb ik me vandaag opnieuw ziek gemeld.. De griep is weer helemaal terug! Bah.. Ik word gek van al dat thuis zitten!
Hiii allemaal, @mammadoe: leuk gipsbuik en foto's vandaag. Maarre, de mijne zijn ook geen professionele foto's hoor En super dat de foto voor het geboortekaartje gratis is. Scheelt toch weer. @jessie: ooh bij jou nog niets dus, spannend hoor, deze week heb je als het goed is gewoon twee baby's @debby: je bent lekker bezig dus. bijna beginnen met je nieuwe baan toch? Geniet nog maar even van je paar daagjes vrij. @marilouise: Klinkt lekker de kippensoep. Gaat nog niet zo lekker met de mannen thuis dus Hier gaat het nog goed hoor, af en toe nog last van darmen. Maar heb best veel energie vandaag. Ben vanaf 11 uur op pad geweest. En nog laatste dingen gekocht. Heb ook zin om het huis aan kant te maken dus heb ff gestofzuigd. Nu moest ik ff zitten van mezelf anders ben ik bang dat ik vanavond niet meer op kan staan. dat is dan weer het nadeel van je wat energieker voelen, dan wil ik juist weer te veel. Maar begin nu toch wel heeeel benieuwd te worden en van mij hoeft het ook echt niet nog 3 weken te duren, maar als het zo is dan is het zo, wat zijn nou 3 weken op 9 maanden. Maar woensdag 29 februari komt nu wel dichtbij, dus ze mag nog 3 daagjes wachten.
@lwal ja goed he ik ga straks maar om pluspunten vragen enne linnie hmmmm rommelde wel natuurlijk dus wie weet ! zag net wel dat ze in het topic was
Ben gewoon Tamale en Brondy helemaal vergeten. @tamale: Goed dat Maurice het leuk vindt op zijn nieuwe werk. Spannend he allemaal. En de harde buiken. @brondy: Zoo je bent vroeg met kamertje. Ja kost allemaal een hoop geld he. En over twee weken echo, spannend. Ik vond achteraf die eerste welen het langste duren, daarna vond ik het super snel gaan. @lwal: Leuk een echo over een paar weken. Ben je al benieuwd naar het geslacht? Niet zo lekker dat je weer griep hebt. Beterschap.
@ Tamale, fijn dat hij het nu naar zijn zin heeft! Is hij nog aan het 'meelopen' even ofzo? Omdat je nog niet weet wat ze willen betalen enzo? Is het zo dat als de eerste blijft zitten de tweede dat ook vaak doet of heb je zelf zo'n voorgevoel? Wel naar die harde buiken... @ Jessie, spannend hoor! Ben zoooo benieuwd! Lijkt mij erg leuk een tweeling Nou, ik heb besloten nu alleen ff beneden grondig te doen en nu ff lekker met een theetje op de bank te gaan. Waarom zou ik me zo inspannen als ik nóg 2 dagen heb? Doe morgen boven wel en de was haha!
@linnie, super mooie buik! En wat ben je goed bezig geweest in huis dan! Nesteldrang : p ik moet indd deze week beginnen, donderdag!
Jeetje meiden, ik krijg gewoon de kriebels als ik het lees van die harde buiken enzo! Hopelijk hoeven jullie niet meer al te lang te wachten op jullie baby's @Viev Nog maar 6 weekjes werken, schiet aardig op! Kun je het nog wel een beetje volhouden allemaal? @Mammadoe Jeetje meid, wat ben jij nog druk geweest dit weekend! Zelfs nog naar de 9maandenbeurs geweest Ik wil bij de tweede ook een draagdoek gaan proberen, maar vind het er altijd zo ingewikkeld uit zien. Is het wel een beetje te doen? Dat geknoop? Is het ook nog gelukt met je gipsbuik? Wel een leuke herinnering! @Marilouise Sneu voor jullie mannetje, dat ie zo gekrabd is door de kat. Zal wel een spannende dag worden vrijdag, eerste keer naar de psz. @Lwal Lastig hoor, met die box. Het is natuurlijk wel lief van ze, maar ik zou er zelf ook graag controle op hebben wat er in m'n huis komt, zeker als het in de huiskamer komt te staan. Misschien subtiel duidelijk proberen te maken dat je zelf al iets in gedachte had ofzo? Wanneer heb je de afspraak staan voor de geslachtsbepaling? En balen dat je toch weer ziek bent @Tamale Nog steeds druk in huis bezig. Hopelijk duurt het allemaal niet meer al te lang. Spannend dat het bij jou dus ook al aan het rommelen is! Fijn dat het M. in ieder geval goed bevallen is. Hopelijk bieden ze ook een leuk salaris, zodat jij je iets minder druk daarover hoeft te maken. @Brondy Lekker geregeld dan bij CZ! Waarom kan het dan ineens niet meer? En het kamertje al aangeschaft, lekker op tijd hoor! Kun je het op je gemakje maken zoals je het zelf wilt hebben. En die weken tot de eerste echo duren echt het langst, daarna gaat alles een stuk sneller! @Jessie Spannend dus morgen! En de rest van de ween natuurlijk ook @Linnie Ook druk bezig geweest vandaag. Beetje last van nesteldrang? En 29 februari zou idd niet echt leuk zijn, kan ze beter nog iets langer blijven zitten. Mooie buik trouwens! @Debby Hahaha, van uitstel komt afstel! Maar goed, je moet natuurlijk ook wel een beetje genieten van de dagen dat je nog vrij bent. Hier ook nog vrij druk geweest dit weekend. Zaterdag alle ramen beneden gezeemd, binnen en buiten. Gisterenochtend even snel weer één baantje behang geprobeerd op de kamer van de kleine (ging best goed eigenlijk!) en daarna naar Zeeland vertrokken. Vandaag ook weer druk met behangen geweest. Heb nu één deel helemaal klaar, maar ook weer behoorlijk last van m'n lijf. Is toch best wel zwaar als je zwanger bent. Het ging niet altijd helemaal goed (ingesmeerd behang laten vallen, te veel afknippen bij de balken, enz.) maar met een beetje knip en plak werk zie je er bijna niets van
Euhm....even kijken wat mijn verweekte hersenen nog onthouden hebben.... @Lwal, wat naar dat de griep toch weer terug gekomen is zeg Het schijnt te heersen. En spannend dat je dus binnenkort het geslacht zal weten!! Ik ben echt benieuwd! Misschien wordt dit wel een meisjestopic met alleen maar meiden-baby's @Linnie, idd niet de 29e! Zou echt jammer zijn! Jij bent er nu dus helemaal aan toe? Ik blijf nog een beetje in de fase van: blijf maar nog even lekker zitten, ik vind het wel best zo.....Moet binnenkort toch echt wel over gaan, want of ik wil of niet, die baby komt!! En wat een mooie buik heb je zeg! Je zal wel trots zijn! En hoe kom jij zo bruin? Of lijkt dat maar zo op de foto? @Tamale, awww, zou wel lullig zijn als jij het langste met de baby in de buik blijft. Ik ga er niet vanuit hoor! Maar ze zeggen wel dat als de eerste over tijd is, dat de kans dat de tweede ook over tijd is groter is....Hoeveel was je vorige x precies over tijd dan? En positief nieuws m.b.t. M's werk, nu nog een lekker salaris bij elkaar lullen en je hebt alweer wat meer rust in je lijf @Jessie, AAAAAAAAAAAAAAHHH!! Zo spannend! Ik ben super benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Ben jij er nu al helemaal aan toe? Ja he?! Niet soms in ene benauwd, dat je denkt, hoe ga ik het straks redden met twee kleine baby's? Stomme vraag, maar jij weet het geslacht toch ook niet? Of vergis ik me nou? Iig heel veel succes morgen toy toy toy. @Ml, psz vanaf vrijdag. Leuk voor hem! Moeten wel die lelijkekrassen van zijn snoetje zijn hihi. Hoeveel uur in de week gaat ie daar naartoe dan? @Debby, Heb je toch iets teveel gooise vrouwen gekeken haha en nu hard aan de bak Wel heel spannend straks een nieuwe job. Hopelijk leuke collega's en relaxte werksfeer! Ik ken een aantal mensen die ook bij die bank werken en zij zijn allemaal wel positief en krijgen een lekkere goedkope hypotheek O en ja, heb wisdm al teruggezien @Poemi, dat knopen valt wel mee. Op YouTube staan heel veel instructiefilmpjes, dus gewoon ff oefenen Schijnt bij buikkrampjes enzo wel heel prettig te zijn voor de baby. Ik ben benieuwd of ik het vaak zal doen, maar lijkt mij wel fijn om het kindje lekker tegen me aan te hebben, of om te doen als je naar plekken gaat waar je anders gek wordt met de kinderwagen. Was jij helemaal alleen met het behangen dan? Ik vind het knap dat je het gewoon doet hoor! Mijn vader is een super handige en heeft al zoveel behang geplakt in zijn leven, dus wij hadden het hem lekker laten doen. Zat er binnen no time op! Maar hij heeft het mijn vriend wel geleerd, want uiteindelijk moet je het ook zelf kunnen natuurlijk! Mijn buik ik mooi gelukt! De vaseline erna afhalen was nog de grootste uitdaging haha. Ik ga kijken hoe hard en stevig die na goed drogen is, en dan ga ik misschien stukjes spiegel erop plakken en dan nog de naden voegen ofzo. Lijkt me dan wel gaaf om op te hangen ofzo. Foto's zijn ook wel leuk geworden denk ik, maar ik vind mezelf nu ik zwanger ben qua hoofd niet zo mooi (toch een meisje?!?!?!) dus dat is wel jammer. Maar ach, we hebben gewoon wat leuke foto's gemaakt met wat leuke attributen. Morgen even lekker een dagje nix! En nu.....weer Greys Anatomy!!!
Lwal: ahh beterschap meid! Bah.. Als het aan hun ligt is hij al aangenomen. Dit is meer voor hem om te kijken en de sfeer te proeven. Linnie: zou ook wel weer heel bijzonder zijn op de 29e. Niet ideaal natuurlijk. Haha
Linnie: wauw!!! Wat een prachtige buik!!! Debby: nee vaak eerder volgens mij. Maar omdat we zo druk zijn met het huis, ben je er toch minder mee bezig. En je denkt: ach de eerste was ook zo laat.... Maar dat zegt natuurlijk niks! Poemie: jij bent druk geweest! Ga je nog foto's posten van het kamertje? Mammadoe: klopt! Vorige keer was ik 41 weken en 5 dagen.. Bijna het uiterste. Blegh. Greys?????? WAAR?? Ben benieuwd maar de gipsbuik!
@ draagdoek, mijn schoonzus heeft dat ook bij beiden gehad en die was er helemaal weg van. Dat knopen zag er wel makkelijk uit, had ze altijd zo gefixt en de baby wordt er indd wel rustig van! Zou ik ook aanschaffen denk ik. @ Mammadoe, ben benieuwd naar de foto's hoor leuk zeg! @ Poemi, goed bezig geweest dan! Maar denk je wel een beetje aan jezelf? Nu lekker languit heb je dan wel verdiend! @ 29 feb. lijkt me ook niet echt een lekkere planning, maja... het komt als het komt he Hier ben ik trots op mn vriendje! Hij is normaal een echte binnenvetter en ik moet er altijd alles uit trekken. Nu begon hij gisteren ineens dat hij had zitten nadenken. Hij wil misschien iets heeeel anders gaan doen qua werk. Zal het ff kort uitleggen. Hij komt niet echt uit een gezin waarin studeren gemotiveerd werd (werken, werken, werken). Meneer is super intelligent heeft zelfs in het verleden gymnasium gedaan. Uiteindelijk de havo gehaald en daarna meteen aan het werk gegaan (horeca) en netjes hogerop geklommen (is nu restaurant manager). Maja... hij is altijd goed geweest in economie, cijfertjes etc.. en kan rekenen als een dolle. Heeft hier helaas nooit iets mee gedaan. Nu zei hij dat hij wel bijv. accountant of hyp. adviseur of iets wil doen. Ja, toch iets meer regelmaat als er straks een kindje komt enzo zegt ie... hahaha Dus we zijn ons nu aan het orienteren wat er mogelijk is voor hem. Vind ik zo goed van hem! Gewoon nu toch eerlijk zijn, eigen plan trekken en een, in mijn ogen, verstandig besluit. Want ja, je gaat niet tot je 65e werken in de horeca... Ik moet zeggen dat ik het soms ook echt wel jammer vond dat hij nooit een opleiding had gevolgd, dus vind dit heel erg leuk we kunnen er alleen maar beter van worden, toch?! Dus nu zoeken naar open dagen, opleidingen etc...
@debby: wat goed van je vriend. Hij wil dus een hele andere kant op. Misschien kan hij iets doen met cijfertjes en alles in de horeca, zonder dat je echt in de horeca werkt zeg maar. @mammadoe: haha ja het gaat echt komen hoor. Maar ik besef dat ook pas sinds vrijdag ofzo, en begin er nu echt zin in te krijgen en dat het mag komen. Maar miss ook omdat ik me niet top voelde de afgelopen dagen. Ik vind mezelf juist best bleek, verlang naar de zon. Maar mijn buik kan soms idd best bruin ogen, de vk zei dat ook vaak dat mijn buik zo bruin is. Ben benieuwd naar je foto's. @poemi: lekker bezig geweest dus.