Even vies verhaal, sorry Maar net 2x naar de wc geweest en allebei de keren allemaal slijm op wc papier. Was wit/doorzichtig en dradig, kunnen dit delen van de slijmprop zijn?
@ mammadoe hij gaat dan 2x3uur 1 middag en een ochtend @debby super van je vriend gewoon doen? @tamale ben je weer wat rustiger? Of wel het nog niet? Schiet het op met het huis? @linnie sorry geen verstrand van hoorde wel eens dat het wat stugger slijm is en wat bloed erbij vaak toch echt geen idee? Misschien.lig jij nu gewoon te bevallen meiden zijn altijd eigenwijs dus wat nou niet de 29e
Zo jullie hebben lekker gekletst zeg binnen 1 dag, pfff en ik maar werken @ huishouden Goed bezig meiden, wou dat ik er wat meer tijd voor had. Heb nu echt een bult wasgoed wat ik nog moet opvouwen vrijdag vrij dus tja dan moet ik dat maar eens even wegwerken. @ kamertje ja wij zijn er erg vroeg bij, maar deze kwam op ons pad en was ver binnen budget. En nu hebben wij inderdaad alle tijd om er zelf wat moois van de maken. Hij is nog wel helemaal uit elkaar hoor. Wij hebben maar een klein kamertje voor de baby, moeten eerst nog de verwarming verplaatsten (naja dat gaat mijn paps doen ) @ debby wat goed van je vriend zeg!! dus hij gaat straks volledig weer naar school?? @ linnie wauw wat een mooie strakke buik heb jij zeg!! Ja ik vind de wekend nu ook echt super lang duren, pfffff @ mammadoe ben ook wel benieuwd naar de foto's haha, ja wij zijn ook geweest, met de trein, wat een drukte op het station en in de trein zeg, pffff @ marilouise spannend vrijdag naar de psz. Ja was erg leuk om even te neuzen, zo konden we mooi alle kinderwagens proberen en informatie winnen, zonder dat ze persee wilden verkopen. @ poemi goed bezig zeg. Ik zou mij echt niet gewaagd hebben aan t behang wat betreft CZ geen idee waarom het nu ineens niet kan, omdat ik bij CZ direct zit ofzo (internet verzekering) @ lwal Balen dat je weer de griep hebt, beterschap!! Leuk toch een 16/17 weken echo, heb je zelf al een vermoeden wat het wordt/is??? Manlief heeft ook al gezegt dat hij het wel graag wil weten, maar dat we het wel geheim gaan houden voor anderen @ tamale Wat fijn dat M het naar zijn zin heeft en top dat ze hem willen hebben. Nu hopen dat ze hem ook een mooi salaris aanbieden!! Schiet het al op met het huis???? Volgens mij heb ik nu iedereen gehad toch???? Hier gaat t redelijk, toch ietsje meer last van misselijkheid, maar t komt gelukkig nog niet naar boven. Vind t wel spannend worden, nu de echo steeds dichterbij komt. Hopelijk is alles goed dan kunnen we het ook eindelijk aan mijn schoonouders en schoonzusje vertellen. Gisteren ging ik lunchen met een vriendin en ik moest het toch even vertellen blijkt dat zij ook weer gestopt is. Hun eerste is nu 1,5 en de vorige x was zij binnen 3 maanden zwanger. Dus ben wel benieuwd of ze nu weer zo snel is. Echt iedereen om ons heen was binnen 3 maand zwanger, daardoor vond ik het helemaal frustrerend dat het bij ons 'zo lang' duurde. Vrijdag toch maar even aan de buurvrouw/vriendin vertellen dat ik zwanger ben. Ben wel benieuwd hoe ze zal reageren. Zij is degene met de vriend die minder vruchtbaar is. Beiden zouden t mooi vinden als we tegelijk zwanger zouden zijn. Oke dat is leuk, maar zij zijn echt net begonnen. Had het echt moeilijk gevonden als zij nou eerder zwanger zou zijn, hoewel ik het haar ook wel gun hoor, maar toch.
Debby: dat is zeker super!! Wat goed dat hij dat nu inziet. Linnie, dat kan. Maar het kan ook gewoon veel afscheiding zijn. Slijmprop is echt een klont taai slijm. Brondy, huis schiet redelijk op. Leuk he dat je het aan iedereen mag vertellen. Altijd spannend de reacties... Marilouise, het is hier rustig hoor.aar omdat het even onrustig ia geweest. Ben ik nu echt heel ongeduldig en kan ik niet wachten. Ik was het gisteren ineens helemaal zat, voor het eerst. Heb wel 3x als een klein kind lopen snikken.. Hormonen, zo fijn! Ik irriteer me op het moment ook echt aan alles.en iedereen. Vanmiddag weer naar de Vk.. Heb wat punten te bespreken dus ik ben benieuwd.
Linnie: Hele mooie buik zeg!! En geen idee of dat de slijmprop kan zijn.. Hoe is het nu? Of lig je intussen te bevallen Poemi: Knap zeg dat jij zelf gaat behangen!! Dat is voor de kamer van je kleine man toch? Wat voor kamertje krijgt hij? Jessie: Spannend vandaag! Hou je ons op de hoogte? Mammadoe: krijgen we een foto te zien van je gipsbuik? Gaaf als je dat met die spiegeltjes gaat doen.. Ik heb toevallig gisteren een foto gezien van iemand die dat ook heeft gedaan, heel gaaf! En waar kijk jij Greys? Ik hou van Greys, dat is een van de weinige dingen die ik al jaren kijk! En kijk je ook private practice? Vind ik ook erg leuk! Tamale: en weet M. al wat hij doet met de baan? Debby: Wat een knappe beslissing van je vriend! En hij zal er uiteindelijk idd alleen maar beter van worden! Brondy: Oeii de misselijkheid begint nu dus echt te komen! Hoop voor je dat je er snel vanaf bent! Kan me voorstellen dat je het heel spannend vind nu de echo dichterbij komt.. Ik had dat ook heel erg, had mezelf helemaal aangepraat dat het toch niet goed zou zijn etc. Maarja, dat moet je dus niet doen Proberen lekker te genieten!! Wij hebben 21 maart de echo, ik ben dan 16+6 weken.. Nog 3 weken geduld dus ik ben zoooo benieuwd naar het geslacht! Ik denk ook elk uur weer iets anders, maar volgens mijn man wordt het een jongetje! Verder hang ik weer bijna elke ochtend boven de pot.. Had echt gehoopt dat ik daar nu vanaf zou zijn. Maar het lijkt nu erger dan een paar weken geleden! Gelukkig is de misselijkheid na een keer spugen wel meteen over!
Lwal: Ik denk echt dat jullie een meisje krijgen! Zo'n klein mooi halfbloed poppie met veel haar.. Mark my words! En de baan van Maurice hangt echt af van wat ze hem willen betalen. Ze vinden dat hij ( zonder diploma's etc ) heel veel verdient bij zijn huidige werkgever, en vinden het niet eerlijk tegenover personeel dat er al werkt mét diploma, dat hij komt kijken en al direct veel meer verdient. Hij kan wel meer gaan verdienen, dmv de opleidingen en betere functies. Dat zien ze ook echt in hem. Maar nu is het dus de vraag of het loon hetzelfde blijft. Want voor minder wil hij eigenlijk niet aan de slag, of nouja niet willen.... ik heb straks geen werk meer en als hij dan ook nog eens minder verdient. Zijn baas waar hij nu werkt gaat gewoon zo te werk, die biedt geen studies aan maar betaald ( na aandringen van Maurice ) super goed.. Hij doet dat, zodat zijn ( ongeschoolde, maar wel goed ) personeel niet gaat lopen. Er zijn daar wat ouderen aan het werk en die zeggen ook allemaal dattie zoiets echt aan moet grijpen. De werksfeer is daar echt verschrikkelijk ( huidige baan ) maar niemand kan daar zomaar weg.. Omdat ze te oud zijn en ongeschoold, of omdat het te goed betaald. Maar Maurice is nog zo jong.. hij zou iets moeten doen waar hij echt plezier in heeft en in kan door groeien. Hij kan met 2 vingers in de neus hbo, maar heeft het nooit afgemaakt. Alleen is dit even lastig... wat doe je? Ga je voor minder aan het werk met een goed toekomst perspectief of kies je voor zekerheid, geld maar een k*t baan. Zo... Das een heel verhaal! Sorry hoor. Haha. Maar hij hoort iig eind deze week wat de uitkomsten van zijn loon zijn.
Ow ik ben ZO ongeduldig ineens! Ben in staat om alle annanasen, bitter lemon, koffie, tonic ETC naar binnen heen te werken om het te laten beginnen. Sex, lopen, massages... kom maar op! Hopelijk is dat alleen vandaag zo , want ik word er gek van. Ben alles aan het wassen, dus laat maar komennn.
Tamale: haha ben benieuwd of je gelijk krijgt! Een halfbloed poppetje klinkt ook wel weer heel leuk Wat betreft het werk van Maurice.. Dat is wel een hele lastige keuze! Want ik denk dat wat zijn collega's zeggen wel klopt. Nu is hij nog jong en kan hij opleidingen volgen. Straks als hij ouder is zal dat niet meer zomaar lukken! Maarja, ik kan natuurlijk niet in jullie financien kijken.. Maar het zal wel erg pittig zijn als hij minder gaat verdienen en jij geen werk hebt. Maargoed, jij zal toch wel snel weer werk vinden? Je bent hartstikke jong.. Desnoods ga je ergens achter de kassa zitten! Dat is tenminste wat ik altijd heb gezegd.. En je wilt nu dus bevallen haha! Vandaag moet je ook weer naar de vk toch?
@lwal: denk je dat het echt griep is of dat dat spugen gewoon door je zwangerschap komt? Is niet zo lekker dat het zo blijft hangen. @brondy: je gaat het toch allemaal rustig aan maar vertellen? Maar willen jullie niet dat eerst ouders en schoonouders het weten? @tamale: Aah je zal vast snel bevallen hoor. Hier gaat het wel. Bijna niet geslapen vannacht omdat ze vanaf half 1 tot 4 uur zooo druk was en het echt pijn deed dat ik er gewoon niet van kon slapen, was me nog nooit gebeurd. Voelde me gister echt super, had alle energie en overal zin in, vandaag dus helemaal niet. Eigenlijk ben ik er nu ook wel een beetje klaar mee, lijkt wel alsof je gevoel in 1x omslaat. Kan ook weinig meer hebben, elk dingetje kan te veel zijn. En de mensen die nu nog durven te zeggen waar ik me druk om maak met stuit kindje want het kan nog makkelijk draaien of me voor half voor gek verklaren omdat ik geen keizersnede wil , en de mensen die over al een mening over hebben, kan ik wel killen:x Sorry, hormonen denk ik, moest er even uit.
Hoi dames, Ik heb alles bij gelezen maar kan niks onthouden. Ben beetje ziek en heb echt nergens zin in! Lig gerust heel de dag op bed ben niet vooruit te branden. Vandaag zijn ze voor de kraamzorg geweest en volgende week gaan we naar de borstvoedingsavond en dan hebben we die week erop nog een oudersbijeenkomst en dan ben ik er klaar mee met die bijeenkomsten zeg! Mijn vent gaat vrijdag weg en komt maandag weer terug best spannend want heb ook nog nooit alleen geslapen sinds we bij elkaar zijn! Dus het mag nu nog niet komen maar dat zal ook wel niet. Echt spannend voor een paar meiden!!! Hou het allemaal in de gaten hoor!! Ben benieuwd wie hier het eerste is. Hihihi. Ik ga weer lekker op de bank liggen. en verder niks.
@ tamale wat een lastige keuze zeg voor jullie wat betreft M zijn werk, pffff. Gelukkig schiet t huis mooi op... Nog even geduld dus.. Hopelijk heb je er morgen geen last meer van @ linnie ja dat wel, maar manlief weet niet dat ik het haar vertelt heb en tja ik kan niet zo goed met mijn schoonouders, dus dat interesseert mij niet zo erg mijn ouders weten t al wel, dat vind ik het belangrijkst. @ Lwal hihi ja een halfbloed poppetje, dat was is ook, zulke leuke grappige foto's
Linnie: Nou dat spugen komt gewoon door de zwangerschap.. Eerst dacht ik door de griep, maar aangezien ik weer bijna elke ochtend boven de pot hang ben ik er wel achter dat het niet door de griep komt. Jij hebt dus een off day vandaag.. Vervelend!! Lekker rustig aan doen dan! En kan me voorstellen dat je gek wordt die overal een mening over hebben.. Helemaal over je bevalling, waar bemoeien ze zich mee! Claudia: Oh dit weekend nog even niet bevallen dus! En beterschap! Vervelend dat je niet lekker bent! Brondy: haha.. En wat vind jouw man ervan dat zijn ouders het nog niet weten? Oh jij zult wel een hele schattige baby geweest zijn! En jullie baby zal ook nog wel wat indonesische genen hebben dan!
Nou hier een grote teleurstelling! We worden nog niet ingeleid deze week. Kindje was nog niet voldoende ingedaald. Had dus nog weinig zin om dan al iets gang te gaan zetten...Beetje jammer dat artsen elkaar zo tegen kun spreken. Baarmoedermond was al goed week dus nu maar hopen dat ze toch gaan komen deze week. Mogen volgende week woensdag weer terugkomen... Kindjes waren nog wel weer goed gegroeid!
@ Brondy, nou... dat huishouden.... toevallig omdat ik nog vrij ben hoor! Straks werk ik ook gewoon weer full time, dus dan ben ik niet zo fanatiek meer haha! Zie het maar als een voorjaarsschoonmaak Hopelijk zet je misselijkheid niet door... Ik vraag me ook af waarom je het je schoonouders nog niet vertelt en vriendinnen wel dan? Ik heb iedere keer echt eerst onze ouders gedaan en toen vriendinnen... bewuste keuze? @ Lwal, pff, lekker misselijk dus! Jeetje... dus toch niet de griep, maar de zwangerschap? Waarom heb jij met 16 weken nog een echo dan? Normaal is toch 12w en dan 20w weer? Of heb je een pretecho? @ Tamale, ik heb natuurlijk een jaar als intercedent gewerkt en ik zag vooral dat mensen zonder opleidingen enzo het heeeel moeilijk hebben op de arbeidsmarkt. Als hij nu de kans krijgt om zich te ontplooien, opleidingen te volgen etc.. zou ik zeker die kans pakken. Stel, huidige baas gaat failliet... dan is het erg moeilijk om weer iets te vinden. En zoals je zelf zegt: nu is hij nog jong. Nou, ga maar lekker bevallen hoor! @ Linnie, he wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt... gewoon lekker naar jezelf luisteren en niet naar al die anderen! @ Claudia, beterschap! Maar hoe lang zijn jullie samen dan? Nog nooit alleen geslapen zonder hem?? Zo, hier toch echt even gezogen nog. Verder wat dingetjes geregeld voor de muziekvereniging, stenen uitgezocht voor de bestrating van onze tuin (betalen mn schoonouders als kado voor ons huis nog ). Stenen die lijken op oude waaltjes, antraciet kleur, echt heel vet! Nu ga ik ff lekker koken en dan mooi een avondje voor mezelf. Ventje is lekker werken dus ik ga heeeeerlijk niks doen. Heb ik jullie trouwens al verteld dat ik al bijna 4 wkn volledig gestopt ben met roken? Heb in onze vakantie het boek van Alan Carr gelezen en nu ben ik er echt vanaf. Mis het totaal niet. Heb tot nu toe 1 of 2 x gedacht dat ik er wel ff zin in had, maar dat was ook zo weer voorbij. Wilde sowieso stoppen als ik zwanger ben, maar nu heb ik het alvast voor elkaar Ben zo trots. Was echt wel verslaafd... eerder een pakje per dag, laatste jaar zo'n 10-15. En rookte al sinds mn 14e... dit heb ik nog nooit volgehouden, dus ben wel trots!
@ Jessie, wat een teleurstelling inderdaad... nou wie weet melden ze zichzelf eerder al wel? Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten!
Jessie: Jeetje, dat zal wel een teleurstelling zijn zeg! En idd belachelijk dat ze zo'n verschillende dingen zeggen.. Nou ik hoop voor je dat de bevalling dan maar snel op gang komt!! Debby: Knap dat je bent gestopt met roken! Dat scheelt weer wat stress voor wanneer je zwanger wordt.. Dus nu volhouden! Die echo met 16 weken is een pretecho, manlief wilde niet wachten tot de 20 weken om het geslacht te weten!
Heb even een vraagje aan de dames die ook ovu testen hebben gebruikt of gebruiken... Ik kan me van de vorige keren herinneren dat ik witte testen had, dan misschien 1 of 2x een lichte en dan een knal test. Maar nu, heb ik al 4 dagen middelmatige streepjes (nog niet super knal)... snap er niets van.... had gister en eergister steken waarvan ik dacht dat het best eisprong kon zijn... wat denken jullie?
@Debby, wow! Wat knap dat je al 4(!) weken gestopt met roken bent. Mijn zus was ook met de Alan C. methode gestopt en werkte bij haar ook perfect. Ik ben inmiddels bijna 1,5 jaar gestopt met roken en ben nog altijd zo blij met mijn keuze daarin. Volhouden!! En w.b.t. die ovutesten. Ik had altijd 2 streepjes en de dag voor de eisprong had ik dus 2 duidelijke strepen. De teststreep moet minimaal even donker zijn als de controlestreep. Dus als ie een fractie lichter is, moet je dat gewoon aflezen als een negatieve test en zegt het ook niets over of je ei eraan zit te komen. Enne goed dat je vriend aan de studie wilt gaan. De mijne ook. Hij gaat in April weer een 21+ toets doen. De vorige x had ie die verknalt omdat ie niet goed genoeg geleerd had en ik hem die dag vertelde dat ik zwanger was haha. @Jessie, dat is dan wel even een tegenvaller. Stom dat ze dan vorige x zo stellig zeiden dat ze zeker deze week gehaald worden. Maar ja, nog even volhouden dan meid. Hopelijk volgende week beter nieuws, of dat ze uit zichzelf komen. Lijkt me sowieso relaxter dan inleiden (ivm weeënstormen enzo). @Linnie, laat de wereld maar lekker lullen. Iedereen heeft een mening over je kind, maar ze hebben er niets mee te maken. @Lwal, jouw spugen gaat ook lang door zeg! Ik vond het zelf het vervelendste van mijn hele zwangerschap, dus als dit erop zit, kan het er alleen maar op vooruit gaan. @Brondy, hopelijk niet al te moeilijk voor de buuv om over je zwangerschap te horen en het van dichtbij allemaal mee te maken als het daar niet zou lukken komende tijd....Hoelang zijn zij nu ongeveer bezig, of weet je dat niet? @de rest, ik weet het even allemaal niet meer.... @Grey's, ik ben ooit de draad kwijtgeraakt tijdens de drukte van mijn afstuderen in seizoen 6, dus heb het vanaf daar gedownload. Heb echt 12 afleverigen ofzo gekeken voor ik eindelijk een nieuwe aflevering zag. Maar alles was al zo weggezakt dat ik er weer lekker in kwam Nu eindelijk nieuwe afleveringen, maar met mijn hormonen pfffff is soms flink janken hahaha Net met mijn liefje naar de bios geweest. Laatste x dat we samen uit zijn gegaan zonder helemaal een oppas te moeten regelen. Raar idee zeg! Verder weer proefdruk kaartjes besteld, fotograaf mee gemailt en eindelijk begonnen aan die klote adressen. Vraagje; hebben andere hoogzwangeren ook steeds van die steken in hun baarmoedermond ofzo als ze bukken, grote stap nemen etc? Is dit misschien het weken van de baarmoedermond ofzo?
Au au au! Hele nacht al pijn!!! Weer hetzelfde als met de indaling. Zit al weer voor de derde x pijn te lijden. Duurt steeds iets van 3 kwartier denk ik, aan 1 stuk door au au au
@ mammadoe Mijn buurvrouw/vriendin is nog maar net bezig, zitten nu net in de 2e ronde. Dus opzich hoeft zij nog niet te klagen, het kan nog alle kanten op. Maar omdat haar vriend minder vruchtbaar is, ziet zij alles alleen maar negatief, niet zo slim van dr, heb ik haar al vertelt. Hihi kan me voorstellen dat het een raar idee is dat dit jullie laatste uitje met zn 2en was zonder oppas te regelen enzo. Welke film zijn jullie geweest?? Wat vervelend van al die pijn @ Debby Wat goed dat je al 4 weken gestopt bent met roken!!! Nu volhouden meis. @ Lwal Balen dat toch de misselijkheid van de zwangerschap komt. Duurt wel lang zeg, vanaf hoeveel weken had jij er al echt last van?? Haha manlief had geen zin om te wachten tot de 20-weken echo?? @ Jessie Balen zeg dat je nog niet ingeleid wordt. Hopelijk komen ze vanzelf en hoef je niet te wachten tot volgende week. @ vertellen Het is niet zo dat ik al mijn vriendinnen al heb vertelt dat ik zwanger ben. Het kwam gewoon zo uit, zij heeft al een kleine (en een mk gehad) en dan praat je daarover enzo. Als ik het mijn ouders nog niet verteld had dan had ik het haar waarschijnlijk nog niet verteld. Maar het is wel een bewuste keuze dat mijn schoonouders en schoonzusje het nog niet weten. Het was in eerste instantie de bedoeling beide ouders en zusjes het pas te vertellen na de 1e echo. Maar omdat mijn ouders met de vakantie zitten die voor 27 feb. geboekt moest worden hebben wij het hun al wel vertelt en mijn zusje was thuis (zij woont nog bij mijn ouders) dus zij heeft het meegekregen. En nadat wij besloten hadden het wel tegen mijn ouders te zeggen, kwam manlief er zelf mee dat we het zijn ouder toch wel pas na de echo vertellen. Dus hij vindt het niet erg, was zijn keus. Waarom pas na de echo?? Omdat ik echt geen zin heb om met mijn schoonouders te praten als het mis gaat/is, maar liever naar een goede vriendin ga. Vandaar deze keuze.