Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, wat naar van die pijnen, hoe gaat het nu? Mag je niet een pijnstiller nemen ofzo? Sterkt iig...
    Thanks voor de info! Ik vond het zo gek omdat ik dat de vorige x met de ovu testen niet heb gehad (de eerste keer) en de tweede keer was de tweede test al direct de knaller.

Maar goed,ik wacht lekker af tot de echte knaller komt, ondertussen knuffelen we lekker door :p volgens mij wil vriendlief deze ronde echt weer raak schieten, hij wil iedere avond hahaha!

@ Brondy, ik snap het nu ;) niet zulke leuke s ouders dus...
    Wij willen nu de volgende x ook wachten tot de eerste echo ( 7 wkn ) hoop dat ik dat volhoud. Maar dat is vooral omdat wij ze natuurlijk telkens blijmaken en daarna weer met vervelend nieuws kwamen. Ik vertel liever meteen dat het wéér mis i gegaan ipv ze eerst blij te maken.

Nou, voor mij is mn laatste vrije dag ingegaan. Pfff... ben me toch zenuwappig voor morgen! Ach, komt vast wel goed, dat weet ik ook wel. Kan altijd makkelijk contacten leggen en overal waar ik nog gewerkt heb altijd naar mn zin gehad. Maja... toch weer spannend hoor! En het wordt een pittige tijd! Heel veel leren en studeren... maar da's leuk :)

Ga nu ff wasje wegwerken... tot later!

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe wat vervelend zeg, hoe gaat het nu!
    @linnie heb je nog behoorlijk kunnen slapen vannacht?
    @tamale gelukkig is het nu weer wat fijner!
    @brondy ik snap het wel wat je bedoelt, zou het zelf alleen toch wel eerst aan de beide ouders vertellen, maar dat komt misschien doordat ik uit een dorp kom en er hier heel snel geluld wordt, wij wisten ook al eerder van vrienden van vrienden dat ze zwanger waren dan zijn eigen ouders leverde een vervelende situatie op toen manlief kantinedienst moest draaien met die vrouw en zij vol enthousiasme over onze kleine op komst was en hij heel schijnheilig zijn mond moest houden. (maar no hard feelings is mijn mening he )

@debby spannend maar weer he,
    @lwal owww nog maar heel even wachten dus !
    Ik heb hier sinds gisteren wat oud bruin bloedverlies dus misschien komt er wat op gang nu ben benieuwd,
    Het afvallen gaat heel erg goed zit al op -4 kilo (gisteren weeg me niet dagelijks) en weinig honger wel eigenlijk helemaal geen trek en veel misselijk van etensgeuren dus ga daar volgende week toch
    eens naar vragen. manlief gaat trouwens ook erg goed zit op -3 kilo

vanmorgen de schrik van mijn leven gehad onze pup ging liep lekker los we oefenen veel als het rustig is op de dijk, en ging hartstikke goed, maar mevrouw ging achter een waterkip aan deze kon zwemmen natuurlijk en mevrouw lag er plons zo in. alleen het was laag water en een heel eind tot de kant dat redde ze nooit natuurlijk maar ik liep met de buggy dus buggy neergezet en op handen en knieen de dijk af en plat op mijn buik haar gelukkig eruit kunnen krijgen, ze ging al steeds koppie onder. ze was helemaal in paniek, ik ook trouwens. We hebben haar bij mijn schoonmoeder helemaal warm gewreven en op laten drogen en ze is nu knock out beiden zijn we verkleumd! pfff was goed schrikken

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Lwal: Nee nog niet bevallen dit weekend. Me moeder is er ook niet dus zal echt super slecht uitkomen. Hopen dat je je snel weer goed voelt!

@Jessie: Wat balen zeg! Uhm hopen dat het spontaan gaat beginnen dan.

@Debby: We zijn nu 3 jaar samen nog niet zo heel lang maar je raakt er zo aan gewend. Ik kan mezelf ook nog lekker gek maken in het donker enzo dus ben benieuwd.
    Jij bent super goed bezig zeg! En gestopt met roken super knap.

@Mammadoe: Ik heb wel steken maar niet veel. Het is overal dus heb het niet op een bepaalde plek. Heb je nog lekker genoten van jullie avondje uit.

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mammadoe, op zich ben ik nog niet heel erg aan het aftellen naar mijn verlof. Kan het nog goed volhouden op het werk. Maar heb er wel echt zin in om straks lekker vrij te zijn :D
    Leuk dat je naar de 9maanden beurs bent geweest! Hebben ze je nog in een rolstoel rondgereden?:D
    En leuk zeg dat je een gipsen buik laat maken!
    Naar welke film ben je geweest?

Marilouise, carnaval was eigenlijk nog best gezellig, zo zonder alcohol ;) Viel niet tegen!
    En je zoontje deze week voor het eerst naar peuterspeelzaal. Spannend hoor! Hopelijk vindt hij het leuk!
    Tjee, wat een avontuur van je pup. Even schrikken zeg!

Lwal, alles gaat nog steeds goed hoor! Heb nog steeds niet echt kwaaltjes, dus niets te klagen. Slaap laatste weken alleen iets slechter (wordt paar keer per nacht wakker) maar dat is alles.
    Hoe gaat het met jou? Nog last van kwaaltjes?
    Leuk dat jullie bij Babypark een kamertje hebben gezien!
    Ik zou ook wel graag mijn eigen box/spullen uit willen zoeken hoor, ook al krijg je die dan van je schoonouders! Je wilt toch iets wat jullie smaak is. Wel lastig hoor, misschien kan je vriend het er met zijn ouders over hebben?

Linnie, jeetje allemaal spannend bij jou zeg!!
    Ben je zelf zenuwachtig voor de bevalling of valt het mee?
    Jee, mooie buik zeg!

Tamale, leuk om jouw ervaringen te lezen over jouw kraamtijd!
    Ben wel benieuwd straks, hoe dat allemaal gaat.
    Bij jou is het ook spannend nu zeg, hopelijk hoef je niet te lang te wachten op jullie kindje!

Brondy, dat is balen dat je helemaal niet kunt overstappen nu met je zorgverzekering :(
    Fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt, houden zo! :)
    Hihi, zou leuk zijn als je schoonouders willen bijdragen aan de kinderwagen.

Poemi, kan het tot nu toe allemaal nog prima volhouden! Hopen dat dat zo blijft tot mijn verlof!
    Hoe gaat het allemaal met jouw zwangerschap? Last van kwaaltjes?

Debby1, wat goed van je vriend zeg! Hopelijk vindt hij een leuke studie! En wat goed dat je gestopt bent met roken!
    En alvast succes morgen met je nieuwe werk!

Jessie, wat jammer dat je nog niet wordt ingeleid deze week!
    Maar wel fijn dat de kindjes nog goed gegroeid zijn!

5. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Marilouise, jeetje wat een stunt van de pup! Niet zo handig dus... En wat goed van je kilo's :)
    Hier indd weer spannende tijden, maar we zien wel. Ik ga ig proberen me te richten op mijn nieuwe baan en dan zien we wel of het lukt!

@ Viev, fijn dat je ook zonder alcohol toch hebt kunnen genieten van de carnaval! Kan me wel voorstellen dat het irritant zou kunnen zijn met al die dronkenlappen om je heen als je zelf zo broonuchter bent...

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Halloo,

Lekker gekletst zeg, ff kijken of ik alles nog heb onthouden hoor:(

@viev: wat heerlijk dat je gewoon gen kwaaltjes hebt:)

@marilouise: Wat goed van de kilo's. Je kan beter ook maar niet elke dag op de weegschaal staan toch? Denk dat je jezelf dan helemaal gek maakt. En nu hopen dat je menstruatie doorzet.
    Ik las het van de pup op facebook. Zooo zielig, en maar goed dat R vast zat dan kon je dr uit het water halen.
    Ik dacht dat honden gewoon konden zwemmen, maar dat moeten ze echt nog leren dus. Heeft ze nu nergens last meer van?

@debby: komt vast goed morgen. Geniet van je vrije dagje nog vandaag. En goed dat je gestopt bent met roken zeg.

@brondy: hihi de band met je schoonouders klinkt niet gezellig. Blijft altijd lastig he.

@mammadoe: Leuk dat jullie nog naar de bios zijn geweest. Gek idee he dat het de laatste keer was. Ik heb dat nu ook met als ik mensen zie, dat ik weet dat als ik ze de volgende keer zie we een baby hebben.
    Nee ik heb geen steken. Nooit gehad ook, je hoort het wel vaak. Maar weet ook niet of hoofd of stuitligging daarin een verschil kan zijn. De mijne was ook nog niet ingedaald toen die van jou wel al was natuurlijk.

Weer slecht geslapen. Word er gek van. Om 5 uur ging ik slapen. Voel me heel onrustig, kan niets hebben. Irriteer me aan alles. Ik irriteer me in de nacht aan de ademhaling van Dennis:(. Daar raak ik dan zo gefrustreerd van dat ik boos word en dan kan ik al helemaal niet meer slapen. En ik was al lichtelijk gefrustreed gister over aantal dingen.
    Zal wel allemaal aan de laatste loodjes liggen:)

7. marilouise

@linnie volgens mij kunnen ze ook gewoon zwemmen, maar wat ze deed was ze raakte in paniek zo liep ze te rennen en ineens was het plons en de kant was echt een flink stuk hoger dat ging ze nooit redden (leuk die beschoeiing) maar probeerde ze toch en als een hond rechtop gaat zwemmen wat ze dus deed zinken ze! (dat is mijn logische verklaring )

balen trouwens dat je zo slecht slaapt kan je niet wat met mammadoe wisselen ;)

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilouise: Ja zou idd door de paniek kunnen komen, ze lag natuurlijk ineens in koud water. Dr gewoon lekker verwennen nu.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal, werk zal niet zo moeilijk te vinden zijn. Maar wel in de branche waarin ik het zoek., Normaal kijk je daar niet zo nauw naar en zou ik alles aanpakken. Maar ik moet nog 4 maandjes door om mijn diploma te halen. Anders heb ik helemaal niks.

Linnie: Das heel normaal meid.., Ik leef met je mee.
    Ik had gisteren ( of was he tnou eergister? ;)) ook zo'n dag.
    Merk ook echt dat de hormonen zich aan het opstapelen zijn hier.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Ik vind het iig knap van je en verklaar je absoluut niet voor gek. Doe wat je zelf het beste lijkt.
    En bereid je nog maar voor, want als je een beetje dezelfde mensen om je heen hebt als 99% vd vrouwen, zul je nog heeeeel vaak domme opmerkingen te horen krijgen die laatste weken.

Claudia: Spannend even alleen. Als de bevalling maar niet begint!
    Beterschap.

Jessie: Dat is balen! :( Baarmoeder week is iig al wel een goed teken!
    Spannend.. Dikke knuffel.

Debby: precies! Het is een miljoenenbedrijf die in de komende jaren wil gaan uitbreiden en daar dus ook leidinggevend personeel etc voor nodig heeft. Dus het bedrijf is super gezond en word alleen maar groter.
    Wat een lieve schoonouders. Ik zie die van mij het helaas nog niet aanbieden! :D
    Super dat je gestopt bent met roken!!

Mammadoe: Ik herken wel wat je bedoelt met die steken, maar heb het nu nog niet gehad.
    Verslaven is Greys hé! ;)
    3 kwartier steeds:$ dat is wel heel lang!! Hoe is het nu? Misschien eens naar de vlos bellen?Succes!!

Brondy: Ik geef je groot gelijk hoor. En als jij je er fijn bij voelt , moet je dat ook lekker doen.

Marilouise: Ach jeetje. Dat is schrikken. Wat zielig zeg. Knap dat je er zo achteraan bent gegaan!

Linnie: herkenbaar die frustraties:) ik slaap zelfs met oordoppen in. Is echt begonnen tjdens de zwangerschap van Tara.. Eerder deed ik ze alleen in als hij snurkte. Maar toen ging ik me idd al ergeren aan alleen de ademhalen/duiven op het dak etc.
    Nu slaap ik heerlijk, maar Tara hoor ik er wel doorheen!
    Krijg ook heel romantisch 1 keer per 2 jaar op valentijnsdag een enorme doos met honderden oordoppen.;) Haha

10. marilouise

@tamale hihi grappig onze pup heet tara!

ze was net weer een beetje aan het spelen heeft het wel heel erg koud al de hele middag en is erg moe, dus rustig aan vandaag !

@mammadoe waar hang jij uit vandaag? :D

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gisteren een super fijn bezoek aan de vk gehad. Is me heel veel duidelijk geworden en ik heb ook mijn bezorgdheid gedeelt.
    Omdat ik de vorige keer in het ziekenhuis ben bevallen door meconium houdend vruchtwater end at is me ontzettend tegengevallen.

Volgende week dinsdag moet ik weer en dan gaan ze me strippen ( als dat lukt ).
    Als dat niks uit haalt, gaan ze kort daarna een echo maken om te kijken hoe het kindje het doet etc. Als dat allemaal goed is, gaan ze me de dag na de echo de vliezen breken..
    Dus er is iig wat duidelijk.
    Vind het wel spannend. Komt zo erg dichtbij. Heerlijk.:D

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ben ik! Verrot en wel! Wat een k.u.t. nacht! Heb 3x vette last gehad. De laatste x was zelfs 1,5 uur! Toen ben ik rond 8 uur 's ochtends mijn nest weer ingekropen en werd ik om half 2 vanmiddag weer wakker.
    Heb de vk maar gebeld, want het is echt wel vreemd die pijn. Zij wil me straks even zien, dus zit nu te wachten op een telefoontje hoelaat ik er moet zijn. Dan wil ze even mijn bloeddruk meten. Ze heeft het vermoeden dat het komt daar mijn lever of galblaas geloof ik.

Jullie hebben heel druk gekletst zeg! Heb het allemaal niet goed kunnen onthouden. Ben ook helemaal gaar op dit moment :)
    1 ding, Tamale, ik slaap ook met oordoppen (love it!) maar deed je ze ook in toen T. een baby'tje was? Ik ben bang dat ik dan de honger geluidjes zal missen. Maar als ik naar dat gesnurk van mijn vent moet luisteren doe ik geen oog dicht.....

13. marilouise

@ mammadoe wat vervelend, hopelijk weet je snel wat het is!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tamale en mammadoe: hahahha, ik ben dus niet de enige die daar zo veel last van heeft. Hij mag eigenlijk ook alleen nog maar met zijn rug naar me toe slapen, zelfs de koude lucht van zijn ademhaling irriteert me.
    Maar wat voor oordopjes hebben jullie dan? En halen jullie dat gewoon bij de apotheek ofzo?
    En idd, ik ben bang dat ik dan de baby straks niet meer hoor.

@mammadoe: dat is niet zo lekker van die steken. Gelukkig gaat de vk even kijken. Ben benieuwd wat er uit komt. Hoop dat het allemaal goed is.

@tamale: Oooh spannend, er zijn dus al plannen gemaakt voor je. Komt idd dichtbij dan he. Maarr, miss is het allemaal wel helemaal niet nodig en komt ze deze week al:)

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mammadoe: Even spannend dus nog. Ben je ondertussen al geweest?

Hahah yess ik ben dus ook niet de enige!
    Ik hoorde Tara wel door de doppen heen huilen! En anders hoorde Maurice haar altijd nog!
    Als ik alleen ben snachts of Maurice gaat vroeg weg, dan zet hij of de deur open, of ik zet de babyfoon aan.
    Maar de eerste weken van de baby heb je echt een huilradar.. Soms hoorde ik haar niet eens, maar onbewust toch en als je dan gaat kijken/luisteren dan huilde ze toch. ( als we bijvoorbeeld in de woonkamer zaten )
    Niemand hoorde dat, behalve ik. En dat hoor ik wel eens vaker.

Linnie: Ach dat is waar... We wachten rustig af. ;)

16. marilouise

@tamale inderdaad die huilradar, ik werd in het ziekenhuis wakker op de momenten dat r. een voeding moest hebben, in de nachten. hij lag op een heel andere verdieping is echt bizar !

@mammadoe hoe was het ?

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even kijken wat ik allemaal nog heb kunnen onthouden..

Mammadoe: Wat vervelend van die steken zeg! Ben je nog bij de vk geweest? Ben benieuwd wat ze heeft gezegd!

Marilouise: Wat sneu van je hond!! Dat zal wel schrikken zijn geweest! 1 geluk.. Waarschijnlijk zal ze dit niet snel meer doen ;)
    Onze hond is als pup ook in een vijver gevallen en van de paniek ging hij kopje onder, nu is hij als de dood voor grote plassen water!
    En hoop voor je dat de ongesteldheid nu doorzet!

Debbie: Spannend morgen je eerste werkdag! Ik had met mijn ovutesten ook elke dag een lichte streep en 3/4 dagen een donkere streep met mijn eisprong!
    Maar jij mag dus lekker aan de slag nu, geniet ervan :p

Linnie: haha die frustraties heb ik nu al.. en dan ben ik niet eens zover zwanger! Maar irritant als je wakker ligt en je vent lekker ligt te slapen.

Tamale: Fijn dat je wat dingen hebt kunnen aangeven bij de vk! Maar waarom gaan ze je strippen of je vliezen breken? Wat is daar de reden van?

Viev: Dat klinikt wel heerlijk, jouw zwangerschap :)

Brondy: Ik begrijp je verhaal wel hoor.. En gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Hier de hele dag misselijk geweest.. bleeehhhh! Ben daar zo klaar mee! Vanavond ben ik een dik uur gaan wandelen met vriendinnen, dus mooi even kunnen bijkletsen.
    Morgen ga ik weer werken, dus ik hoop dat mijn misselijkheid dan mee gaat valllen want ik heb een hele belangrijke bespreking!

18. marilouise

@lwal hopelijk morgen minder beroerd.
    en hopelijk heeft ze hier inderdaad wat van geleerd.

net hoor ik de kleine huilen maar manlief had net gedoucht dus dacht dat hij daar wakker van was geworden maar helaas, terwijl ik naar boven liep hoorde ik al vreemde geluiden en ja hoor meneer was enorm aan het spugen zijn hele bedje onder zijn favoriete knuffels helemaal vies, dus de wasmachine draait alweer. en ja hoor net alles klaar en manlief heeft hem op de arm in een schone pyama en weer dus we hebben al 2 verschoningsronden gehad, nu flink wassen en hopelijk alleen maar het eten verkeerd gevallen.

heb ik trouwens al gezegd dat het afvallen heel goed gaat, heb alleen vanmiddag wel van 1 oor alle microballetjes af moeten halen, ik kon bijna niets meer eten was alleen nog maar beroerd en zat te kokhalzen bij alles wat met eten te maken had, na overleg de balletjes aan 1 kant verwijderd en binnen 2 uur trok het weg ! dus ben benieuwd woensdag !

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hé meiden, jullie zullen het misschien niet verwachten maar lig in het ziekenhuis. Vk heeft me doorgestuurd voor bloedprikken en ctg, omdat ze geen risico wilde nemen.
    Half 7 ofzo in het ziekenhuis aangekomen, en na de testen kwam de gyn en die wilde me een nachtje houden omdat het lijkt op beginnend HELLP-Syndroom, is een zusje van de zwangerschapsvergiftiging. Die pijnklachten hebben met mijn lever te maken. Maar met de baby gaat alles goed gelukkig. Ze willen me hier houden om me in de gaten te houden en als ik weer klachten zou krijgen gaan ze gelijk bloedprikken om te kijken wat er dan te zien is. Sowieso morgenochtend weer bloedprikken om te zien of het verergerd of niet. Mocht het erger worden zouden ze dus evt. kunnen beslissen de baby te halen, aangezien het toch voldragen is. Is echt alleen een probleem voor moeder....
    Echt bizar dit! Maar ik ben er verder positief onder. Nu maar Grey's Anatomy kijken in het ziekenhuis zelf hihi.

@Debby, heel veel succes morgen op je 1e dagje!!!

20. marilouise

@mammadoe las het op facebook. sterkte en doe rustig aan !

Deel Deze Pagina