@Linnie: Ja het is nu echt een stuk echter vooral voor mijn vriend. Ja ben ook aardig gegroeid hihih. Voel soms wat maar hij/zij is erg rustig.
Zwangerschapszwemmen waws weer lekker! @Claudia, dat kan ik ene veel meer worden hoor! Leuk kamertje heb je zeg! En jij ook een hele mooie buik. Ik denk dat we qua buik een beetje gelijk op gaan (hoe ik met 21 weken was bedoel ik dan hè?! ) @Linnie, wel goed dat je gespaard hebt. Ik heb nog niet veel geld gespaard moet ik zeggen, heb het alleen maar uitgegeven hahaha. Maar ik krijg nog veel achterstallig geld van het UWV dus dat zie ik dan maar als mijn spaarrekening. En bh's, tsjah, dat wordt voor mij ook wel tijd, want ik ben die van mij nu echt wel ontgroeid! En nee, ik moest niet eens kokhalzen, maar ik spoog het wel direct uit hoor!!
Nou dames.. druk gekletst! Jessie en Claudia: Jullie ook al zo'n mooie buiken!! wat groeit dat idd allemaal snel zeg.. Moet je na gaan ja, toen we hier begonnen had iedereen nog een platte buik hihi! Claudia: Leuke kamer ook! Ploppie: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Shadow: Nou hoop voor je dat je op het goede moment aan de slag bent gegaan Wel slim om jezelf zo te beschermen als dat lukt Mammadoe: Nou fijn van die buurjongens! Hoop dat het mee zal vallen voor je! Lekker zeg zo'n bitterbal.. Waarom deden ze dat? Linnie: Haha wat knap dat je nog niet begint te stressen als je nog zoveel moet regelen! Ik kan ook wel uitstellen, maar kan mezelf er wel altijd toe zetten om dingen te regelen. Debby: ik denk dat je wel een verstandige keuze hebt gemaakt. Poemi: mooie echo!! Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord.. Dat zal wel een fijne geruststelling zijn geweest Sorry als ik nu nog iemand heb gemist.. Maar ik wist niet alles meer! Hier zet het nog steeds niet door.. Blijft bij wat druppels/slijm af en toe. Ik weet dus niet of ik dit moet rekening al moet rekenen als mijn 'ongesteldheid'. Dus we wachten nog maar af.. Hier een druk weekend voor de boeg.. Morgen shoppen, vriendin is storemanager bij de Sting en krijgt dus 40% korting. Nu belde ze me van de week dat ze nog veel korting over heeft, dus daar mag ik gebruik van maken Morgen avond uit eten met collega's. Zaterdag komt een vriendin met haar klein van 3 de hele dag, gaan we waarschijnlijk naar een speeltuin en 's avonds tapas eten met vriendinnen. En zondag kraamfeest van een vriendin!
Goedemorgen dames, Mijn cyclus is eindelijk weer normaal redeneer nu maar mijn lichaam heeft die miskraam nodig gehad om weer regelmatig te worden, ik werd gisteren op dag 28 ongesteld net zoals vroeger begon op dag 1 met wat slijm met bloedverlies en dag 2 vandaag dus doorzetten dus keurig netjes 28 dagen nu daar ben ik wel blij mee. Gisteren boodschappen gedaan en naar de stad geweest heb even bij de etos ingeslagen make up en ze hadden stom toevallig een aanbieding van calvin klein in 2u die is zo lekker heb er nu een mega grote fles van. Morgen heb ik examen en ik ben toch wel nerveus aan het worden. Ik zag mooie buiken voorbij komen , en bij poemi een goede echo. fijn @lwal vervelend als het niet doorzet. Ik ga nu lekker douchen met de kleine man en het huis aan kant maken , naar de markt en dan kan ik straks weer leren, laatste beetje en dan moet ik het loslaten. vanavond relaxen. Man moet morgen overwerken dus moet ook nog met de auto van schoonouders naar amersfoort. en de kleine daarheen wegbrengen dus wordt morgen vroeg opstaan. fijne dag allemaal
Hallo, met mij gaat het eindelijk de goede kant op! Vanacht voor het eerst weer heerlijk geslapen, nog wel erg verkouden, maar de keelpijn is zo goed als weg en het hoesten zit niet meer vast. Vandaag nog lekker een dagje vrij, dan kan ik het weekend weer aan de slag. Ondanks mij ziek zijn toch flink geknuffeld met vriend (al was niet echt in de stemming) @ claudia: leuke kamer en mooie buik @ ploppie: welkom hier Verder weet ik het even niet meer
Femmy: Fijn dat het weer iets beter met je gaat! En dus toch geknuffeld? Haha je moet er iets voor over hebben he Marilouise: Dus ook ongesteld geworden.. Wel fijn dat je cylus nu weer normaal is! Jessie: Hoe was je echo? Hier gisteren avond toch nog flink ongesteld geworden! Echt flinke buik- en rugpijn, heb er een paracetamol tegen moeten nemen! Nu maar weer op naar ronde 7
Mijn echo was weer helemaal toppie!!! Beide kindjes groeien goed. De 1 weegt 600 de ander bijna 700 gram!! En beiden zitten ze binnen de groeicurve!! Ben echt weer zo trots op mijn hummeltjes!! De echoscopiste zei ook nog dat het beweeglijke kindjes zijn, dat had ik gelukkig nog niet gemerkt... Mag over 4 weken weer terugkomen bij de gyn. Moet volgende week nog wel een keer een dagcurve doen om te kijken of de suiker nu onder controle is. @Lwal: minder dat je weer ongesteld bent geworden en met zoveel klachten erbij... @Femmy: hopen dat het toch raak is dan deze maand!! Duim voor je Wat een vies weer is het vandaag zeg.. Getsie
Hey meiden, Wat hebben jullie sinds gisteren weer lekker gekletst. Ik heb niet alles terug gelezen, ben weer eens enorm druk (laatste dagje voor mn weekje vrij). @ Ploppie, welkom! Ik zou een testje wagen @ allemaal, dank voor jullie meningen/tips etc mbt mijn vraag. We houden het lekker even zoals het is... Hoop dat ik dit weekend nog even tijd voor jullie heb, maar anders na volgende week weer (heb geen inet op mn telefoon ofzo) Ohja, hebben jullie Expeditie Robinson ook gezien?? Jeeeessssuuussss wat een K einde, zoooo spannend! Pfff... een week wachter nu Dát ga ik dus mooi wel kijken in Center Parks haha, koste wat het kost!
ah expeditie robinson was gemeen man en ik sprongen tegelijk op van de bank en begonnen samen te schelden waren echt even van slag zo gemeen. zo de stof zit in mijn hoofd vanavond nog even mijn boek mee naar bed, maar durf het aan. eergisteren te horen gekregen dat er weer een bekende zwanger is en die is uitgerekend wanneer ik uitgerekend zou zijn als het wel goed gegaan was, deed me eigenlijk niet zo heel veel. (heb ik nu een hart van steen of zelfbescherming ) zondag gaan we bij mijn mama eten samen met mijn opa en oma en wordt daar een kleine variant van sinterklaas gedaan (lees alles is voor rins ) wij doen de rest met kerst dan krijgt rins niet zo veel hoor vlak daarna is hij jarig krijgt hij genoeg. van het weekend even een leuke foto kaart maken voor ins zijn verjaardag kan ik langzaam aan een uitnodiging maken. wordt mijn kleine man alweer 2 gaat zo hard ! ow ja hij krijgt een sesamstraat verjaardag! zo leuk
WEEKEND!!! Ben er echt aan toe! Ik blijf maar slecht slapen en ben helemaal kapot! Booschapjes heb ik ook al in huis gehaald, dus ik doe helemaal niets meer, want mijn rug is helemaal naar de klote! @Lwal, die bitterballen hadden ze gemaakt op hun trainteur opleiding. Met het oog op: in de toekomst zullen we steeds meer insekten gaan eten ipv vlees. Irritant dat je toch weer ongi geworden bent... @Femmy, fijn dat je je weer wat beter begint te voelen! Moet je morgen alweer werken dan?? @Expeditie Robinson, dit was vorige jaar precies hetzelfde, dus ik had hem al ingecalculeerd, dan is het wat minder irritant Maar wel retespannend hoor! @Marilouise, dat is wel toevallig van die vriendin, kan me wel indenken dat het even slikken is
@ mammadoe: ik ben zo 1 die me niet snel ziekmeld, soms dom, maar zo ben ik eenmaal. Ik heb altijd zo iets als ik naar buiten kan om bijv boodschappen te doen, kan ik ook werken. En als het echt niet gaat kan ik altijd nog naar huis. Ik ben gewoon een eigenwijze pleeg. Gelukkig heb ik het weekend dagdiensten, dus kan ik 's middags en 's avonds nog wat leuks gaan doen. Marilouise: hier lijkt ook bijna iedereen zwanger te zijn. Gisteren hoorde ik dat een nicht van me zwanger is. Ik heb dit jaar expedition robison niet zo gevolgd, ben bij aflevering 2 afgehaakt, vond het minder leuk dan vorig jaar (vind de belgen ook vervelend en fanatiek) straks weer even lekker paardrijden en dan weer optijd naar bed, want mijn wekker gaat vroeg. We hebben wel tegenwoordig de kitten tussenin liggen, toen hij ziek was hebben we dat toegestaan (stom natuurlijk) maar nu moeten we het maar weer afleren. de andere kat ligt aan het voeteneind, dus dat ik prima, maar de kitten ligt echt tussen onze kussens in.
Hihi, ik zie ze al liggen! Schattig! En niet zo snel ziek melden: ik vind dat wel een goede eigenschap. Ik irriteer me aan mensen die zich bij elk wissewasje al ziek noemen. Mijn vriend en ik net helemaal moe samen in slaap gevallen op bed. Maar binnen no time ben ik weer wakker door zijn enorme gesnurk! (hij is ziekig/verkouden etc). Hij zaagt een heel bos om en ik krijg de neiging om hem te wurgen! Grrr nu snap ik waarom ik al drie nachten niet goed slaap....
@mammadoe rustig aan !! snurken man wordt altijd nijdig hij kan ook zo zagen en ik dan vervolgens niet meer kunnen slapen , dan maak ik hem altijd wakker met de mededeling dat natuurmonumenten heeft gebeld, vindt die niet zo leuk. hier net al knallende bonje ik ben bloed maar dan ook echt bloednerveus voor mijn examens morgen en manlief ging allemaal aan mijn hoofd zitten zeuren daar kan ik dan echt niet tegen. dus hadden even mot samen. hij zei later zal ik maar gewoon even niets meer zeggen is misschien beter ik jankend ja doe maar. zal blij zijn als het morgenavond is. @femmy hier mogen de katten overdag door het hele huis lopen momenteel is het aankleedkussen van de kleine favoriet. maar s'nachts mogen ze alleen in de woonkamer en hal achter waar de bak staat. man wil echt geen katten in bed, ik vindt het wel jammer vond het altijd wel gezellig met de katten op bed. kleine man heeft een nieuwe fase wil niet slapen gillen als die naar bed gebracht wordt. ow vandaag had die zoiets grappig, degene die mij op hyves of facebook hebben weten hoe mijn man heet er was dus iets op tv en daarin was een kindje met dezelfde naam als manlief, dus kindje werd geroepen en rins kijkt op en roept ineens papa. was zo lief.
@ marilouise , wat lief, hij had ineens een moment van herkenning.en succes met het examen.gaat vast goedkomen hoor. @ mammadoe fijn he? mannen die snurken.Ik kan er ook bloedchagerijnig van worden. @ lwal, jammer dat je ongi geworden bent.is altijd weer een tegenvaller. en ook nog eens dat het zo'n pijn doet.Dat is ook niks. @ ploppi, en? al getest? @ jessie, fijn dat de echo goed was @debby , hier ook een robinson fan haha. Vind het zo spannend wie er gaat winnen. Vond het wel jammer dat Patrick de finale niet gehaald heeft.Ben benieuwd volgende week. Hier nog een week en dan zou ik kunnen testen.Denk alleen niet dat ik het doe,om teleurstelling te voorkomen. Ik wil pas testen als ik een paar dagen over tijd zou zijn.
Nou dames ben er weer nu 2 weken wachten op de uitslag. Durf er niets over te zeggen. kleine lag al op bed mijn schoonmoeder had de hond uitgelaten kleine op bed gelegd en toen de kamer gestofzuigd en onze ontbijtvaat weggewerkt. echt super. (was vanmorgen een tornado die door het huis vloog zeg maar ) Nu wachten tot 16.00 uur op mijn lief dan gaan we lekker macaroni eten!!! en hebben we weekend wel een beetje kort dit keer !
Hallo Dames, Ik heb jullie weer gevonden Wat een geklets alweer hier! Gezellig... Wij hebben vandaag onze lieve hond opgehaald... Op facebook staat al een foto en op hyves volgt nog... Vandaag is het ook 4 jaar geleden dat mijn moeder is overleden... Pff heb toch wel moeilijke momenten! Verder niemand zwanger geworden??? Heb ik verder nog iets gemist?
@ cinnepinnetje dat moet dan idd een rotdag voor je geweest zijn. Blijft toch moeilijk lijkt me. Het is rustig geweest hier.Zo is het heel druk en is het niet bij te houden en zo is er niemand haha. Zometeen naar het tuincentrum toe. Lekker kerstshoppen
Hoi meiden, Linnie, wij hebben de maxi cosa mura genomen. Tot 10 december was er bij Babydump de actie dat je er een autostoeltje en een luiertas gratis bij kreeg. Dus vandaar dat we deze nu hebben besteld. Hij komt trouwens pas rond februari binnen, maar maakt niet uit, anders staat hij toch maar in de weg En jullie nog helemaal niets gekocht, haha. Dan heb je nog wat te doen Poemi, wat fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen!! En mooie echo! Wij hebben een badje met zo'n temperatuurmeter erin en met van die zwitsal pompjes gekocht. Brondy, we hebben een paar weken geleden het kamertje ook al besteld. Dus de grote dingen zijn nu besteld/binnen De rest kunnen we begin volgend jaar ook nog lekker kopen. Wat leuk dat jij een meidenweekend hebt! Gezellig zeg! Veel plezier nog! Mammadoe, haha wij hebben idd het badje bij babydump met 20% korting! Scheelt toch weer he Wel apart van je buurpubers om express geluidsoverlast te gaan veroorzaken Hopelijk is het meegvallen! Jessie, leuk weekendje zeg! Leuk datje naar de dierentuin bent geweest en vandaag lekker sinterklaas vieren. Wat fijn dat de echo goed was! Cinnepinnetje, niet zo'n leuke dag voor jou! Sterkte! En hoe gaat het met de pup? Kun je hier ook een foto plaatsen? Tjee, druk op een verkeerde knop en heel mijn reactie weg, grr:x Had gelukkkig nog een gedeelte opgeslagen. Het feestje gisteren was gezellig. Ik was wel iets eerder naar huis gegaan, want vanochtend vroeg weer hondencursus gehad. En nu lekker relaxen vandaag