Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Hey allemaal,
    Ben lang afwezig geweest.vorige week hebben we slecht nieuws gehad over ons neefje van 4,hij heeft een hersentumor.waarschijnlijk wel goed operatief te verwijderen.ik weet bijna zeker dat het deze maand dus niet raak zal zijn.komende tijd zal ik niet veel hier zijn.heb er even helemaal geen zin in eerlijk gezegd.ik wil iedereen veel succes toewensen en voor degenen met de laatste loodjes alvast een voorspoedige bevalling gewenst.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @shadow: jeetje wat erg, heel veel sterkte. Dat gun je geen kind.

@mammadoe: goed dat je in het ziekenhuis bent. Word je goed in de gaten gehouden. Veel sterkte.
    Wie weet komen we elkaar wel tegen in het ziekenhuis😉

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Shadow, wat een vreselijk nieuws zeg! Heel erg veel sterkte.

@Linnie, o ja? Verwacht je vannacht hier op de stoep te staan? Zit je zo erg te rommelen??? Heb nog een bed vrij hier naast me :p

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nee hier nog niets hoor. Zal toch wat zijn als we daar tegelijk zouden liggen bevallen, haha.
    Nee maar hoop dat het geen hellp is voor je. Zit je niet op te wachten. Gelukkig is de baby wel volgroeid. Je bent er iig in goede handen.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal: Ik heb al aangegeven dat ik het 'eng' vind om overtijd te lopen. aangezien het nergens voor nodig is en het gebeurt nergens op de wereld behalve in NL. In andere landen leiden ze vaak met 40 weken in om de risico's van overtijd lopen niet te riskeren.
    Nu schijnt het nieuw te zijn in NL dat ze tot 41 weken max willen doen, dus geen 42 weken meer. Maar dat was volgens mijn VK wel echt Hot news, dus het kan zijn dat heel veel mensen daar nog niks van gehoort hebben.
    Vandaar dat ze in week 41 strippen/de vliezen breken.
    Maar nu doen ze bij mij omdat ik het liever niet wil, volgende week al strippen.
    Balen van je misselijkheid! :( Hopelijk ben je morgen fit genoeg om die bespreking netjes te doen. Succes!

Marilouise: Wat sneu! Beterschap voor je ventje.

Mammadoe: Ik las al zoiets op facebook idd! Pittig hoor.:(
    Maar wel fijn dat ze geen risico willen lopen en je goed in de gaten houden! Dan heb je misschien al sneller dan je had verwacht je kleintje in je armen!
    Spannend. Ik hoop dat het goed gaat met je. dikke knuffel!

Shadow: He bah wat een naar nieuws, gelukkig kan het weg gehaald worden. Sterkte! En hopelijk is het snel raak voor jullie.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Komen net van de huisartsen post hij bleef spugen allemaal slijm en stukje er haast in ze wilden hem zien om een blindedarm ontsteking uit te sluiten. Hij heeft waarschijnlijk een voedselvergiftiging vraag me niet hoe dat kan? Hebben allemaal hetzelfde gegeten gingen we daar weg uiteraard leeft hij dan op en begint de zieken auto na te doen en net staat hij te springen in zijn bed heeft nu al 40 minuten niet gespuugd! :)

Kan tenminste wassen morgen !

Zou leuk zijn linnie en mammadoe samen bevallen:)

7. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Jullie hebben lang niets van mij gehoord... Lees dat lwal en brondy ook zwanger zijn gefeliciteerd:D... Wat een goed nieuws..

Ik kwam eigenlijk even om de hoogzwangere succes te wensen met de bevalling... Ben wel heel nieuwsgierig naar de aankomende baby's, zal dus nog wel eens komen spieken...

Succes met de laatste loodjes...

Liefs Cindy

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: heel veel sterkte en succes daar! Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.. Maar wel heel goed dat ze je meteen doorgestuurd hebben! Hou je ons op de hoogte?

Shadow: Wat heftig zeg! Sterkte!! Snap dat je nu even geen zin in dit forum hebt..

Tamale: Oh nee dat wist ik idd niet dat ze voortaan bij 41 weken doen inleiden. En goed dat je hebt aangegeven dat je niet overtijd wil! Spannend dus volgende week :D

Marilouise: gelukkig viel het mee met R. Hoop dat hij zich snel beter voelt.. Maar als ik zo je verhaal van vannacht lees moet dat wel goed komen ;)

Nou dames, duimen jullie voor mij dat ik vandaag mijn werkdag ga overleven zonder alles onder te spugen? Heb net al boven de pot gehangen dus hoop dat dat het was voor vandaag!

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Marilouise
    Scheelt dat ik in een stad woon en mijn (schoon)ouders 45 min tot een uur van ons vandaan wonen en geen van mijn vriendinnen bij mijn (schoon)ouders in t dorp woont. En beide zitten niet bij een voetbalvereniging ofzo iets, dus dat scheelt ook nog. (schoonvader en manlief hebben niets met voetbal)
    Wat goed dat jullie al wat kilo’s kwijt zijn, best snel ook. microballetjes?????

@ Claudia
    Hahah, je moet jezelf ook niet gek lopen maken in t donker

@ Viev
    Heb niet zoveel klachten nee, maar gister kreeg ik mijn eten weer niet weg :( aten pasta met pesto en spekjes en broccoli. Nou ik deed de deksel van de pan met broccoli open en ik stond al te kokhalzen. Naja, zolang het daarbij blijft, heb ik nog niets te klagen.
    Wel lekker dat het bij jou ook nog zo goed gaat.

@ Linnie
    Ja het blijft lastig de schoonouders, het is wel beter dan helemaal in het begin. Maar vind t wel jammer dat de klik er niet is. Hoe hard ik ook mijn best doe, het zijn toch echt niet mijn type mensen.
    Vervelend dat je weer slecht geslapen hebt. Miss is oordopjes indoen een oplossing?? In ieder geval hoor je dan de ademhaling niet meer ;)

@ Tamale
    Sorry dat ik het vraag maar wat is meconium precies???
    Wel fijn dat je ze volgende week dan al strippen enzo.

@ Shadow
    Wat verschrikkelijk nieuws, kan me voorstellen dat jij er dan even helemaal geen zin meer in hebt. Gelukkig kunnen ze het verwijderen, sterkte in ieder geval.

@ Lwal
    Succes vandaag, ik zal voor je duimen dat je niet hoeft te spugen.

@ Mammadoe
    Och jeetje, nou hopelijk is het geen HELLP, je wordt nu in ieder geval in de gaten gehouden. Sterkte

10. marilouise

@brondy dat scheelt inderdaad, maar ik noemde alleen een voorbeeld en het was zeket geen aanval hoor,
    We doen een dieet met acupunctuur vandaar de microballetjes!

@lwal ik duim voor j
    @mammadoe hoe is het nu?

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Cinnepinnetje: Dankje! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!

Lwal: Ik ga heel hard voor je duimen! Ben benieuwd hoe het gaat.

Brondy: Dat betekend dat er in het vruchtwater is gepoept!

Mammadoe, hoe is het met je? Ben echt mega nieuwschierig.. Hoop zo dat het goed gaat! Succes!

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: ja dat heb je soms he dat de klik er gewoon echt niet is. En dan ga je je ook steeds meer aan van alles irriteren.

@lwal: sterkte vandaag. Is te hopen dat die misselijkheid nou eindelijk wegtrekt hoor.

@cinnepinnetje: dank je. Hoop dat met jou ook alles goed gaat?

@marilouise: aah zielig. Gelukkig voelt hij zich dus al wat beter. Hij heeft alles eruit gespuugd dus.

@mammadoe: we zijn nieuwsgieriggg, hoe gaat het. Hopelijk mag je lekker naar huis en is er niets aan de hand. Of lig je ondertussen al te puffen?

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Even snel, ik ben inmiddels weer thuis :D zonder baby ;)
    Ik blijf onder behandeling bij de gyn, moet morgenochtend weer er naartoe voor een CTG, om bloed te prikken en urine in te leveren. Mijn bloedwaardes zagen er iets slechter uit dan gisteravond, maar omdat ik geen lichamelijk klachten er verder van heb, mocht ik gelukkig lekker naar huis.
    Vannacht slecht geslapen!!! Wat een rotbedden! Mijn vriend ook geen oog dichtgedaan, dus we gaan nu even een middagdutje doen :)

@Marilouise, jij ook een heftige nachtje achter de rug :( Gaat het wel al weer beter met je zoontje?

@De rest, heb alles vluchtig gelezen, maar weet het ff niet meer.... :)

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mammadoe: Het blijft nog even spannend dus.. Naar hoor die onzekerheid.
    Slaap lekker en rust goed uit!

15. marilouise

@mammadoe, fijn dat je weer thuis bent, doe rustig aan gelukkig wel goede controle dus.
    Hier gaat het redelijk met r. we lagen uiteindelijk 01.45 op bed en om 7.15 was meneertje weer wakker. hij is hangerig nu maar ook mega moe! geen koorts en spugen is nu weg ! (ben ook bijna bij met de was 4 stuks extra gecreeerd in een paar uur tijd:( )
    neem je rust meis , het einde is in zicht ;)

@linnie hoe is het met jou beter geslapen? heb geen ervaring met oordopjes maar zou het zeker proberen, maar misschien heb je dan weer iets anders om je aan te ergeren;) :p

@brondy even tussendoor, ik heb ook niets met mijn schoonouders zijn beste mensen maar zeg altijd heb niets met en niets tegen ze weet je blijft altijd is toch niet je "eigen " familie ik heb het geaccepteerd en wara ik het niet mee eens ben zeg ik of juist wel of ik doe het gewoon niet (hier wonen ze hemelsbreed 300m bij ons vandaan)

@tamale alles oke ? voor jou ook het einde in zicht! fijn dat ze rekening houden met je gevoelens heb je ook je "angsten" (weet niet of dit het goede woord is maar je snapt wat ik bedoel ) omtrent een pnd aangegeven? ook voor jou einde is in zicht!!!

@shadow jeetje zeg sterkte meis

@cinnepinnetje hoe is het ???

@lwal hoe gaat het of zit je met een emmertje in de bespreking:p

16. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Met mij gaat het goed... Onze hond is inmiddels alweer 22 weken... Pfff wat gaat de tijd snel zeg... Wij zijn nog niet echt bezig met onze kinder wens, maar ben verder niet meer aan de pil gegaan. Als ik zwanger wordt dan is dat erg leuk, maar we gaan er over een half jaar weer echt mee bezig...

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Rustig hier vanavond! Zouden er een paar aan het bevallen zijn ;)

Mammadoe: fijn dat je weer thuis bent! Hoe gaat het nu? Lekker rustig aan doen hoor!!

Marilouise: Hoe is het nu met R?

Cinnepinnetje: Goh dat gaat snel met jouw hond! Hoop voor je dat je snel spontaan zwanger mag zijn, maar heel knap dat je het zo van je af hebt gezet!

Linnie: hoe gaat het met jou?? Nog last van harde buiken ofzo?

Tamale: Las op fb dat je toe bent aan wijn en filet americain.. Haha kan het me voorstellen! Nog eventjes geduld!

Poemi: Die heb ik hier volgens mij een paar dagen niet meer gezien?

Debby: Hoe was je eerste werkdag???

Hier heb ik alles binnen kunnen houden tijdens mijn bespreking :D wel met moeite, maar het is iig gelukt!
    Verder vanavond voor het eerst het hartje van de beeb gehoord! Mijn vriendin die vk is kwam langs met de dopler.. Dus ik ben weer helemaal verliefd op dat ding in mijn buik! Haha ik weet dat de meesten van jullie dit al zo vaak hebben gehoord.. Maar zo de eerste x was erg speciaal :)
    Daarna is een andere vriendin gekomen die fysio is en zij heeft me lekker gemasseerd, heeeerlijk! Dus ik ben lekker verwend!

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: Super dat je het hartje hebt gehoord. Is heerlijk om naar te luisteren he, en zo onwerkelijk vond ik dat.
    En ook nog massage, heeerlijk.
    Met mij gaat nog steeds zijn gangetje. Wel harde buiken maar die heb ik al de hele zwangerschap zo ongeveer. Soms voelen ze ook niet lekker en duwt het op mijn blaas ofzo.

@marilouise: altijd leuk 4 wasjes extra:(
    ja miss toch maar oordopjes kopen, hoewel ik denk dat ik dan weer andere ergernissen krijg;). Maar komt ook omdat ik gewoon niet lekker meer lig en zoo'n pijn heb als ik lig en wil draaien.

@mammadoe: lekker weer thuis. Hopen dat morgen ook alles goed is, maar is goed dat je goed in de gaten wordt gehouden.

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, niet leuk dat je steeds zo misselijk bent en dan moet gaan werken :( Enne, goede club vriendinnen heb jij ;) fysio, vk....En heerlijk toch dat hartje te horen!

@Linnie, hmmm maar hopen dat je snel mag bevallen dan ben je er vanaf.

@Hier, vanmiddag heeeerlijk bijgeslapen. Daarna lekker gegeten en relaxed wisdm gekeken, dus maar ff niet naar zwemmen gegaan.
    Nu slapen, want moet om half 9 alweer in het ziekenhuis zijn. Bah! Daar gaan mijn uitslaapdagen..... haha

20. marilouise

kleine jongens worden groot op naar de psz !

Deel Deze Pagina