Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@ linnie hoe is het nu?

@ mammadoe helaas niet opgeknapt loop de hele dag al naar de wc!

@ poemi wij gaan ook binnenkort r. Zijn kamer doen wordt denk ik van de herfst

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Het is 18:00! Ga je bellen?
    Ik zou maar snel je tas gaan pakken!
    Hopen dat het bij mij ook doorzet, dan zie ik je zo op de afdeling whahaha :D Mocht je echt echt echt gaan bevallen wens ik je heeeeel erg veel succes, sterkte en geluk!

@Ml, balen :( Hopelijk morgen over....

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Heb gebeld, moet om half 9 in het ziekenhuis zijn, ze willen me even zien voordat ik de nacht in ga.
    En precies nu lijkt het iets minder te worden. Maar ze wil me sowieso wel even zien. Wel heel spannend, straks gaan ze voelen of ik ontsluiting heb:$

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@linnie succes! Ben benieuwd eb laat het maar over je heen komen knuffel vanaf hier

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Oeeeeee spannend zeg! Nou heel veel succes, rustig aan. En ben benieuwd of je idd al ontsluiting hebt!

6. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Linnie: Spannend zeg! Suc6

Mammadoe: Bij jou is het al aan het rommelen dus. Ook zo spannend.

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel.. Linnie: succes!!!!! Wat spannend!!
    Ik vind eigenlijk dat je ons nog ff moet laten weten of je ontsluiting hebt haha!

Nee serieus, heeeeel veel succes als je vandaag echt gaat bevallen!

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    iedereen bedankt. Maar ze gaan alleen ff kijken hoor.
    Voorlopig wordt het nog niet erger dus verwacht dat ik gewoon weer naar huis mag vanavond hoor.
    Maar laat jullie weten hoor als ik wat meer weet

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja wie weet zit je vanavond weer gewoon op de bank, maar misschien ook niet :D Hoef je in ieder geval je niet meer te vervelen :p

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Spannend meid! Ik heb trouwens ook niet hoeven puffen tijdens de ontsluiting, zat op 7/8 cm toen de vk voor het eerst voelde, en ik dacht ook dat het nog maar net begonnen was. Heel veel succes in ieder geval en misschien ben je morgen al mama!!

11. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Zo, de babykamer staat in elkaar :D Nu alleen nog wat inrichten en dergelijke. Vanmiddag op visite geweest bij vrienden die een baby hebben van 2 weken oud.. lief hoor, zo'n kleintje.

Linnie, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Echt de laatste loodjes dan.

Tamale, spannende week volgende week dus!
    En vandaag alweer 40 weken, wow!

Mammadoe, jeetje even schrikken dat je in het ziekenhuis hebt gelegen! Maar nu dus een beetje aan het rommelen, spannend zeg!! Waarom zou je vriend een stadionverbod krijgen? Lees het al, niet iets ernstigs gelukkig. En zou voor jou dus wel goed uitkomen, haha :D

Shadow, jeetje wat een slecht nieuws van je neefje! Hopelijk dat het allemaal goed te verwijderen is dan. Veel sterkte!!

Cinnepinnetje, leuk dat je hier ook even komt spieken weer! Hoe is het allemaal met jou? En met jullie pup?

Lwal, fijn dat de bespreking op je werk goed is gegaan, dat je alles binnen hebt kunnen houden ;)
    En wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!!

Linnie, spannend allemaal zeg! Met je krampen enzo.
    Hopelijk dat het snel gaat beginnen!
    Alweer 39 weken vandaag!
    Oe, lees net dat je om half 9 in het ziekenhuis moet zijn. Spannend zeg!!

Brondy, en heb je het stappen gisteravond nog volgehouden?

Marilouise, fijn dat je zoontje het wel leuk vond op de psz.
    En jij een beetje buikgrieperig, beterschap!

Debby1, wat zielig van je katertje zeg! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!

Poemi, drukke week gehad dus! En wat leuk dat de kleine een glijbaan heeft gekregen :D
    Fijn dat je je wat minder beroerd voelt.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Alles was weer afgezwakt. De hele dag pijn en regelmatig en dan ga je naar het ziekenhuis en dan wordt het ineens weer rustig, haha.
    Had ze daar om de 10 minuten en mocht weer naar huis, alles zag er goed uit. Het is nog ff afwachten wanneer het door gaat zetten.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Linnie: Aah!! Dat is balen zeg.. Zul je altijd zien!
    Wie weet als je vannacht slaapt, het ineens doorzet. Spannend.
    Heel veel succes alvast! ;)

Ik sta hier soms echt op de kop op t moment. De kleine is zo mega mega mega druk..... heb dit nog nooit mee gemaakt!
    Mn buik gaat alle kanten op en normaal doet het geen pijn, maar bij mn schaambot doet het zo ontzettend veel pijn!!! Net alsof ze haar hoofd probeert te draaien ofzo.. Wat een rot pijn.
    Snap er niks van en herken het ook niet van Tara's zwangerschap.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Linnie, hmmm met een sisser afgelopen dus. Aan de CTG gelegen? En zag je dan wel piekjes dus eens in de 10 min. in je baarmoeder activiteit? Wie weet idd dat het vannacht in ene los gaat ;)

@Tamale, auw :( Niet fijn. Hier ook nog een hele drukke baby in de buik hoor, maar pijn doet dat nooit, alleen soms wordt de rekbaarheid aan 1 kant net ff teveel getest haha.

@Viev, en ben je tevreden over je meubeltjes? Post maar een foto als ie helemaal klaar is, ben benieuwd! En leuk dat je op kraamvisite bent geweest. Als je zo een kleintje vasthoudt kan je je het dan voorstellen dat je over een paar weekjes er 1 van jullie zelf hebt? Half jou, half je man? Blijft toch een bizar idee dat er nu gewoon een heel mensje in mijn lijf zit.

Nou ik ga slapen, want deze dag duurde mij te lang. Wat ben ik in een klap ongeduldid zeg! :x
    Net nog maar even wat dingentjes besteld bij babydump (tot vandaag gratis bezorging, hoef ik de deur niet meer uit ;)) Maar wilde dus ook zo'n adapterset om de maxicosi op de Joolz te kunnen bevestigen, issie pas leverbaar in week 19 :$ 10 weken wachten, grapjassen! Dus maar ff bij de prenatal ofzo kijken of ze die dingen niet gewoon op voorraad hebben ofzo ;)

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ja zag wel de pieken op de ctg. En nu beginnen ze weer pijn te doen. De vk daar zei al dat ze het het witte jassen syndroom noemen, haha. Schijnt best vaak te gebeuren dan het ineens rustig wordt als je in het ziekenhuis bent.
    Kijken wat de nacht gaat brengen.
    Wow 10 weken voor die adapters. Zou idd dan ff bij prenatal kijken.
    Nou jiu ook succes vannacht he.

16. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hey dames,

ook hier nog helemaal niks hoor... Gisteren wel wat pijn gehad in mijn onderrug vooral. Kwam ook zeer regelmatig dus toen maar het ziekenhuis gebeld.Die gaven aan dat het zeer waarschijnlijk toch oefenweeen waren. Moest even een wame douche nemen, maar mocht het echt zeer blijven doen en ik het gevoel had dat ik daarmee niet de nacht in zou kunnen moest ik weer bellen.
    Maar net als bij Linnie het zakte weer af.
    Zo gaat het al een paar keer deze week. Krijg steeds meer het gevoel dat ze er op wachten tot ik ingeleid wordt, zelf intiatief tonen doen ze niet echt...

@Linnie: ik hoop voor jou dat het doorzet vannacht!! Duim voor je!

Even een stomme vraag misschien hoor..Maar wat is strippen precies?

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Al je kleren uittrekken :p haha nee dan gaat de vk/gyn een beetje aan die baarmoedermond rommelen en rekken ofzo, wat ontsluiting kan veroorzaken. Maar weet er ook het fijne niet van. Bij jou dus ook nog geen baby's, zou toch jammer zijn als ze niet uit zijzelf komen...

@Linnie, haha het witte jassen syndroom. Je hoort idd wel vaak dat vrouwen hun weeën goed op gang zijn, maar door het hele proces van verplaatsen naar het zieke huis het in ene een beetje stagneert.... Scheelt hier dat het letterlijk slechts 4minuten rijden is :) ik ga slapen, want wie weet moet ik morgen wel een topprestatie leveren haha. Succes Lin!

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Vliezen zijn gebroken. Moet nu naar ziekenhuis. Nig geen weeen

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Balen zeg meid. Heb het idd ook wel vaker gehoord dat het in het ziekenhuis ineens stopt. Maar goed, met een stuitligging kan je misschien beter een keer voor niets in het ziekenhuis zijn dan te laat. Hoe ben je de nacht doorgekomen?

@Mammadoe Jeetje, over 10 weken heb je er niet meer zoveel aan. Wat belachelijk zeg, zo'n lange levertijd. En ik wist trouwens niet dat ze zo streng waren bij het voetbal, dat je daar al een stadionverbod voor kunt krijgen. Niet dat het jou niet goed uit zou komen nu ;)

@Viev Lekker dat de babykamer helemaal af is, op wat laatste kleine dingetjes na.

@Tamale Vervelend van die pijn zeg. Komt mij ook niet bekend voor. Morgen moest je weer bij de vk zijn toch?

@Jessie Jouw kleintjes laten ook aardig op zich wachten zeg!

Ik wil ook al zo graag m'n baby'tje :( Maar die van mij moet minimaal nog een week of 15 blijven zitten..... Ben het zwanger zijn echt al zat. Ik had gehoopt deze zwangerschap meer te kunnen genieten, omdat het ook echt de laatste keer is, maar vindt er nog steeds niets aan :( Al die hormonen hebben echt een slechte invloed op mijn humeur, en vind het ook zo sneu tegenover m'n kleine mannetje, hij heeft nu niet echt een leuke moeder zeg maar :( :(

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh, tegelijk geplaats! Succes meid!!! Nu zal het echt niet meer lang duren.

Deel Deze Pagina