Oh Linnie succes meid!! Het gaat dus echt gebeuren.. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!! Wat spannend allemaal zeg!!! @ de rest: daar reageer ik strak even op, heb zo eerst controle bij de vk
Wat een geklets, ik moest gewoon een hele pagina terug lezen @ Linnie Spannend....... Succes @ mammadoe Je bent er nu wel helemaal klaar voor dus Dat is fijn om te horen, stelt mij wel weer gerust. Heb volgende week maandag de echo. Mooie buik zeg!! @ Femmy Dankje Balen dat het bij jullie nog niet gelukt is. Was er ook niet een ander tablet wat helpt voor een langere lf??? (iets waar geen hormonen in zitten) Dacht zoiets gezien te hebben hier op zp bij een forum. Jullie feest komt al wel steeds dichterbij, leuk leuk.. @ Debby Wat sneu van jullie kat, hoe gaat het nu?? @ Lwal Het stappen was best gezellig. De DJ draaide niet zo fantastisch dus de tijd ging echt heel langzaam. Uiteindelijk om half 4 naar huis gegaan. Wel fijn om te horen dat het bij jou ook zo af en toe wat minder was, de kwaaltjes. Maar vanmorgen en gister had ik er wel weer last van. Dus ben weer helemaal aan het genieten. Mooi dat je al 2 dagen niet overgegeven hebt!! Hopelijk blijft het nu weg. Leuk dat je vriendin een buikschildering krijgt, maar inderdaad jammer dat ze dan nog niet zon mooie volle buik heeft. Hoe was de babyshower?? @ poemi Jij bent nog druk komende week. Maar wel mooi dat de kleine blij is met de glijbaan Hihi, jij gaat gewoon behangen terwijl jij je niet goed voelt?? Gek he dat het dan niet helemaal wil lukken @ viev Ah de kamer staat, mooi mooi. Heb het stappen vol kunnen houden hoor @ marilouise De kleine zal inderdaad vast moeten wennen. Hoeveel dagen gaat ie naar de psz?? Hier gaat t prima, toch wel beetje meer misselijk zo nu en dan. Gisteren bij de verjaardag geweest van t dochtertje van een vriendin van mij. Zij is wel een beetje eenkennig, wil alleen bij mensen op schoot die ze kent. Viel aan het eind van de middag na t eten gelijk in slaap. Stappen ging best goed, alleen wat steekjes. Was gister wel moe toen ik eindelijk thuis was. Manlief was pas om 21 uur thuis, hebben daarna nog een uurtje saampjes op de bank gezeten en toen een poging van slapen. En natuurlijk kon ik niet slapen, had het veel te warm Vanavond maar eens vroeg naar bed
Goeiemorgenn Jessie: Ze houden je in spanning! Strippen kan alleen als je al ontsluiting hebt, ze gaan dan met een vinger de placenta iets los'pulken' van de baarmoeder/mond. Dat levert een prikkel/stofje op dat er voor kan zorgen dat de bevalling begint. Linnie: Oooo wat spannend. Zet hem op meid. Succes!!!!!!!!!! Poemie: Ja klopt, morgen moet ik weer naar de vk. Ik snap je wel hoor.. Aan de ene kant vind ik een zwangerschap heel mooi, de schopjes etc.. Maar de onzekerheid en idd het humeur dat het soms mee brengt.. dat is wat minder. Voel me vooral de laatste tijd best lullig tegenover Tara. We zitten nu best vaak thuis omdat ik gewoon echt niet veel meer kan. Nog even meid! Lwal: Succes bij de vk! Hoe is het gegaan? Brondy: Ik vind 10 uur al vroeg, haha! Hopelijk slaap je vannacht wat beter.
@linnie spannend succes! @mammadoe je weet wat je te doen staat als je het helemaal beu bent @ brondy 1 middag en 1 ochtend gaat hij ligt nuvoor te slapen Inmiddels man ook ziek thuis heeft iemand nog wat hormonen over die mag hem zo even lenen k ben hem nu al zat!
Ik ben echt mega ongeduldig en baal echt gigantisch! Zo ging het met Tara ook, iedereen van het forum die later dan mij waren uitgerekend, bevielen eerder. Ik wil ooohooooooooooooooooooooooooook!
@tamale hup ook jij aan de slag, m. Verleiden, lidl had heerlijke ananas in de aanbieding geef je m. Het vruchtvlees jij het hart. En 2l bitter lemon en veel trappen lopen ! Wie weet helpt het He geduld meis het einde is in zicht
@Linnie: Heel veel succes!!!! We denken aan je en zijn heel nieuwsgierig!!!!!! @Marilouise: Die ananas, bitter lemon en seks heb ik ook al geprobeerd... Bij de ananas en bitter lemon/tonic kreeg ik alleen maar twee hele drukke kinderen ipv weeen... De seks hebben we zaterdagochtend gedaan en toen had ik s'middags wel oefenweeen.. Dus denk dat dat nog de beste optie was.. Hier nu verder weer alles rustig. We zullen wel zien woensdag..Moeten vroeg in het ziekenhuis zijn dus wie weet mogen we wel gelijk blijven. Alleen durf ik nergens meer op te hopen na vorige week.
Jeeeeej! Heb eindelijk weer eens Heeeeerlijk geslapen! Dat had ik echt ff nodig! Linnie wat retespannend zeg!!! Je meisje wordt gewoon vandaag geboren!!! stiekem een beetje jaloers hihi net als Tamale wil ik ooooooook! Ik lig nog lekker op bed met mijn telefoon, zal straks met de laptop even op de anderen reageren, typt wat makkelijker
Krijg zo wee opwekkers. Had al ruim 4 cm ontdluiting, en dat zonder veel pijn. Maar is nig spannend of het ks wordt of vaginaal.
OMG! 4cm al!!!!! Wat spannend! Hopelijk gaat het gewoon goed met die opwekkers en pers je je kleine meid er zo uit. En anders.....go with the flow. Veel foto's maken!!!!!!!
@ tamale balen dat het bij jou nog niet zover is, maar komt vast goed!! Ja 10 uur is vroeg, maar sliep een uur later nog niet wij kletsen altijd nog even in bed, over het weekend enzo. Manlief zat hele weekend in Emmen voor een wedstrijd (naja hij was nu ff monteur over 3 weken begint zijn eigen kampioenschap) @ mammadoe wat fijn dat je weer eens goed geslapen hebt @ marilouise oke, kun je dat gewoon zelf bepalen??? (psz) Wat vervelend dat manlief ook weer ziek is. @ linnie denk ook dat je vandaag gewoon gaat bevallen. En wow 4 centimeter ontsluiting met weinig pijn?? Spannend......... @ jessie hihi misschien toch maar een paar x extra knuffelen deze week
@Linnie Gaat de goede kant op! De eerste baby hier is bijna een feit @Brondy Je schijnt het idd sneller warm te hebben tijdens de zwangerschap. Hopelijk voor ons krijgen we dan ook niet een al te warm voorjaar/zomer Behangen was idd niet zo'n goed idee Ik ga zo maar weer een poging wagen, voel me een stuk beter. @Lwal Hoe was het bij de vk? Je had het hartje al eerder gehoord met de dopler van je vriendin toch? @Tamale Gelukkig ben ik dus niet de enige die daar last van heeft Voor jou is het in ieder geval hopelijk snel voorbij Hoe staat het er inmiddels voor met het huis? @Marilouise Bij jullie ook weer een zieke dus. Hopelijk blijven jij en de kleine deze keer gespaard @Jessie Het wordt bij jou nu idd ook wel een keer tijd. Je loopt al vrij lang toch, voor een tweelingzwangerschap? Kleine is nu lekker even tv kijken. Zo maar eens op bed leggen en dan een poging tot behangen gaan doen. Moet echt nog maar een paar kleine stukjes en wil er gewoon vanaf zijn...
Hoi meiden, Linnie, spannend zeg!! Heel veel succes!! Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Mammadoe, ja ben helemaal tevreden over de meubeltjes! Vind ze nog steeds heel mooi! Zal wel eens een foto plaatsen idd! En ik vind het echt een raar idee dat wij over een tijdje ook zo'n kleintje hebben. Kan me het bijna niet voorstellen. Gek dat dat gewoon nu in je buik zit he! Jessie, ook bij jou nog niets dus. Wel spannend nu hier hoor! Brondy, jammer dat je wat meer misselijk bent weer. Marilouise, vervelend dat je man ziek is!
Hallo dames, Eindelijk even tijd om achter de pc te kruipen. Linnie: 4 cm ontsluiting al!! Jij gaat heel snel je meisje in je handen houden! Wij zijn heeeeel nieuwsgierig! Tamale: Ahh.. Ja snap dat je ook wil bevallen! Hoop voor je dat het snel gaat gebeuren. Mammadoe: Jij wilt dus ook aan de slag.. Fijn dat je lekker hebt geslapen. Dan ben je een beetje uitgerust voor wanneer het gaat gebeuren Brondy: Het stappen dus volgehouden! en lekker op tijd naar bed dus.. Hier liggen wij er de laatste tijd ook al vaak zo vroeg in! En dan nog even lekker tv kijken. Jessie: Nou ben heel benieuwd of ze morgenvroeg iets gaan doen dan! Hou je ons op de hoogte? Marilouise: Manlief dus ziek.. En wat zijn ze dan zielig he! Haha.. ik irriteer me ook altijd snel als hij ziek is! Poemi: Knap van jou hoor dat je dat behangen helemaal zelf doet! Kun je je man anders niet inschakelen als het niet lukt? Viev: Ben ook wel erg benieuwd naar het kamertje! Nou ik hoop dat ik iedereen zo een beetje heb gehad.. Moest ver terug lezen! Controle bij vk vanmorgen was goed, hartje weer gehoord Ze zei wel dat ik, mocht ik nog een keer bruine afscheiding hebben, mag bellen! Dus dat is wel fijn. De babyshower gisteren was.. ehh apart! Zij heeft een relatie met een vriend van manlief, dus ik ken haar niet super goed. En haar familie/vriendinnen dus ook niet. Gelukkig ging een andere vriendin mee. Komen we daar binnen, de hele kamer zag blauw van de rook De sfeer was super ongemakkelijk, haar zusje had het geregeld. Die is wat jonger, dus had totaal geen benul van wat ze moest doen. Ze heeft de cadeautjes open gemaakt, buikschildering gehad en toen zijn we maar heel snel weer naar huis gegaan!
Ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg of mijn buik al aan het groeien was.. Dus hier een foto. Deze is van 13 weken.
Marilouise: Ik waag me er niet meer aan. Heb alles al geprobeert! Morgen word ik eerst gestript.. Dus even afwachten of dat iets doet. Linny: Spannend meid!!!!! heel veel succes, je kunt het! Brondy, jaa oke dat ken ik! Dan lig je er een keer op tijd in en dan lullen we zo een uur vol.. Lwal: Fijn om even het hartje te hebben gehoord ofniet!! Geeft toch weer even wat geruststelling. Ik ik ik ik vroeg het! Mooi buikje hoor!!!
Oh en trouwens, Maurice heeft de baan genomen! Hij belde net en had het er gewoon moeilijk mee het is toch ook zo'n lekker gevoelig skatje. Ook wel logisch natuurlijk, nieuw kindje, nieuw huis, non stop aan het werk, en dan ook nog je baan opzeggen om ergens anders aan de slag te gaan in ploegen, wat ook weer een heel geregel is voor de kinderopvang etc.. Hij is er wel heel blij mee, maar hij twijfelt zo. Vorige week beviel hem super goed, hij krijgt super veel groeimogelijkheden en ze zijn erg blij met hem. Hij krijgt nu ook extra ploegentoeslag, eindejaarsuitkering etc. Dus het belooft gewoon super veel. Nu nog een maand verborgen houden voor de baas, dan kan hij er 1 mei aan de slag!