Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ linnie, Heel veel succes, ben benieuwd naar je meisje...

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@tamale, alles geprobeerd ;) dan maar afwachten tot jullie kleine zich aandient. of op het strippen natuurlijk ! Als ik dit lees besef ik me des te meer dat ik dit allemaal gemist heb voor ik het zat kon zijn was meneer er al. (ook niet alles hoor )

@brondy warmte aanvallen? fijn zo lastig zijn die

@lwal fijn dat je je vk dan mag bellen en heerlijk weer even het hartje gehoord en wat een mooi buikje al.

@mammadoe waar ben jij gebleven? toch een duobevalling ?

@jessie ow spannend woensdag ik zou ook nergens meer op durven hopen.

@linnie hopelijk gaat het bij jou ook goed en kan je snel genieten van je kleine meisje

3. marilouise

@tamale fijn dat die onzekerheid in ieder geval weg is en hij het doet leuk hoor gefeliciteerd dan met zijn nieuwe baan !

4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie: Spannend zeg. Zo 4cm al dat is wel beter!
    De rest lees ik vanavond. De eerste baby gaat geboren worden wat spannend zeg.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haha nee hoor ben er nog. Alleen druk met het huishouden. Vaatwasser, wasmachine, veel was weg te vouwen. Dus ff niet de puf om dan ook nog op iedereen te reageren. Maar ik kom wel steeds ff spieken, omdat ik retezenuwachtig ben voor Linnie!!!

@Tamale, haha ga jij morgen dan ga ik overmorgen goed? :p 3 op een rij. En relaxed die baan van Maurice. Toch weer een streepje zon aan jullie horizon :D

@Lwal, fijn dat de vk goed was. En wat een super mooi schattig buikje :D Maarre, als ik jou was geweest, was ik rechtsomkeers gegaan hoor! Mag jij met je zwangere lijf in een blauwgerookte kamer gaan zitten! :$

@de rest, hopelijk later nog even wat meer puf om te reageren. Maar dikke knuffels voor jullie haha :):p;)

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ tamale
    Kan me voorstellen dat M het wel lastig vindt zo. Nog even geheim houden voor zijn huidige baas. Maar groeimogelijkheden zijn zeker goed.
    Hihi ja dat gebeurt ook zo vaak bij ons, ach ja is ook wel weer gezellig.

@ marilouise
    oke dat is handig :)

@ lwal
    wij hebben geen tv op de slaapkamer, wilde manlief niet ;)
    Maar mooie buik al zeg poeh (stiekem beetje jaloers :)) eneuh lijkt mij echt super om het hartje te horen. Wanneer heb jij ook alweer de volgende echo??

@ viev
    ja tis balen maar voor een goed doel.
    Ben ook wel erg benieuwd naar t kamertje. Ik vind het uberhaupt nog onwerkelijk dat er echt een kleintje in mij groeit, zal wel veranderen na de 1e echo.

@ poemi
    inderdaad, hopelijk krijgen we niet een al te warme zomer.
    Maar gelukkig ben ik wel een zomer mens hoor, lig altijd het liefst in de zon te bakken :) straks oppassen met mijn gezicht ;)
    Is t behangen nog gelukt???

Ik kreeg net een mail van een collega (tevens oud klasgenoot), hij en zijn 'vriendin' zijn na bijna 9 jaar uit elkaar. Hebben vorig jaar een huis gekocht. Ik kan heel goed met hem, dus vind t wel erg sneu, werd er een beetje emo van :)

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamale: Goed van M. dat hij de baan heeft genomen! Zal wel erg wennen zijn ja.. En idd als hij in ploegen gaat werken zal het voor jou en de kids ook een grote verandering zijn! Hoe staat het met de verbouwing?

Marilouise: Is jouw ongesteldheid inmiddels nog op gang gekomen? Het laatste wat ik weet is dat je wat bruinverlies had, of ben ik nou iets vergeten?

Mammadoe: Last van nesteldrang ;)
    Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel moeite mee heb al iemand een sigaretje rookt in mijn bijzijn. Ik heb zelf tot 2 jaar geleden ook altijd gerookt en mijn moeder + schoonouders roken ook. Maar idd zo'n volgerookte kamer word ik echt niet blij van! Maar degene waar de babyshower voor was leek er geen moeite mee te hebben ;)

Brondy: 21 maart de pretecho, en wanneer jij precies? Willen jullie het geslacht eigenlijk weten? Merk je al dat er iets in je buik groeit?
    Ik hoop ook dat het de zomer goed te doen is!
    Gaan jullie eigenlijk helemaal niet in de zon ivm zwangerschapsmasker? Of alleen gezicht niet?

Ben zooo benieuwd hoe het nu met Linnie gaat!

8. marilouise

@ lwal nog steeds niet ongesteld wel veel bruin verlies
    @zwangerschapsmasker/ vlekken kan je over je hele lichaam krijgen, ik was toen wel voorzichtig, schoonzus had de vlekken op haar armen en benen voorhoofd en bovenlip gaat niet meer weg en die heeft een donkere huid. Dus ik was wel voor zuchtig ermee.

9. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Kwam even spieken voor Linnie, maar nog geen update.. Ben benieuwd!

Lwal, mooi buikje al!

Tamale, leuk dat je man de baan heeft aangenomen. Klinkt goed allemaal :)

10. marilouise

Dames ik zie net nieuws op de facebook van linnie !!!!

whoowhoo gefeliciteerd de 1e is een feit ! geniet ervan linnie en linnieman!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jehhh!!! Ik ben eindelijk klaar met het behangen van de kamer van de kleine man!! Zo, dat moest ik even kwijt :D :D

Nog geen nieuws van Linnie zo te zien. Ben toch wel erg benieuwd!!

@Brondy Dat is wel heftig zeg, na 9 jaar.

@Tamale Wat goed dat hij voor die baan gekozen heeft! Niet gek dat het ook wel moeilijk is, zoveel veranderingen tegelijk.

@Lwal Lekker dan, dat ze allemaal zaten te roken. En dan waren er nog wel 2 zwangere bij! Ik zou gelijk weg gegaan zijn ;) Mooi buikje, begint al goed te groeien :) Fijn dat alles ook goed was bij de vk.

12. marilouise

Poemi lees hierboven !!!

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh, toch nieuws van Linnie dus!

@Linnie Super gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet ervan! Hopelijk is de bevalling ook goed gegaan, maar dat horen we later nog wel. Ben benieuwd naar de eerste foto's :)

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej ze is dus geboren! Mooie naam ook.. Ben heel benieuwd hoe de bevalling gegaan is.

Maar Linnie en mannetje, gefeliciteerd!!!!! :D

15. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,
    ik heb linnie niet op facebook, k ben wel erg benieuwd hoe haar dochter heet!
    @Linnie van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    :D Gefeliciteerd met jullie dochter!!! :D

Ik zit hier gewoon met mijn hormonen hoofd te tranen haha. Nu wordt het wel heel reeël en wil ik oooooooooooooooooooooooooook!!!
    Hopelijk is de bevalling goed gegaan. Ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is, stuitbevalling of ks. En hoe je alles ervaren hebt en natuurlijk naar een foto van je meisje!
    Geniet ervan! Wie zal de volgende zijn........ ;)

17. marilouise

@cinnepinnetje ik weet niet of ze dat wil de naam open hier maar zal je pben!

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    o haha, heb ik ook net gedaan :D

19. marilouise

@mammadoe 2 zielen 1 gedachte !

hoe is het bij jou en bij Tamale, nerveus voor de vk morgen

@mammadoe jij moet vrijdag weer ?

@jessie woensdag ?

ben zo benieuwd !

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Mammadoe lekker emo! Voor jou komt het nu natuurlijk wel heel dichtbij nu..

Komt Marilouise's voorspelling dus toch uit dat Linnie de eerste zou zijn!
    Ben heel benieuwd wie er nu volgt... Was ik maar al zover ;)

Deel Deze Pagina