Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja het is gewoon vaag. Linnie en ik schelen 3 dagen geloof ik, dus nu zij bevallen is, wil ik ook! En ik begin het nu gewoon zat te worden. Mijn vriend ook! We willen gewoon dat kleine wurmpje vasthouden en weten of we een zoon of dochter krijgen.
    @Ml jij houdt al die afspraken goed bij haha. Ik vrijdag idd.

Ben wel echt benieuwd naar Linnies bevallingsverhaal zeg! Maar als het zoz'n horrorverhaal is....misschien maar ff wachten totdat ik zelf bevallen ben hihi.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@lwal ja ik had gelijk he dat linnie de eerste was (die dromen van mij moet er maar iets mee gaan doen ):p

@mammadoe, ik heb een ziekelijk goed geheugen voor cijfertjes data en dagen, noem een nummer op en ik vergeet hem nooit meer ! hihi (soms ook lastig hoor )

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Linnie: JEEEEEEEEJ! GEfeliciteerd meid!:D Super gaaf voor jullie. Hopelijk is alles goed gegaan. En ben erg benieuwd naar het verhaal! ;)

Facebook: willen jullie er niks op zetten over het strippen etc bij de vk? Ik vertel dit verder aan niemand.. Dus zou het erg op prijs stellen! ;)
    Thanks!!!!!

Ik moet nu gauw mijn kleine draak in bed leggen!
    Reageer vanavond even wat meer.:)

4. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ marilouise en Mammadoe, Dank jullie wel voor het bericht... idd leuke naam...

@Jessie, Mammadoe en Tamale nu jullie nog...Succes dames, ik kom nu regelmatig kijken om te zien of er al nieuws is van jullie;)

Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie krijgen Jongen/meisje van jou tamale weten we het natuurlijk al... Ook al die nieuwe namen

5. marilouise

@tamale je ziet het wij zijn discreet ! wel succes natuurlijk en we willen op de hoogte blijven!

even een vraagje wie is j. anneke op facebook ? die was toch ook van hier ?

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Marilouise: Ja wij mogen woensdag weer. Ben benieuwd wat ie te vertellen heeft, maar durf na de vorige keer weinig hoop te hebben..

Nu Linnie bevallen is wil ik ook inderdaad! Wordt dan ineens zo echt he als de eerste bevallen is!?
    Ben wel benieuwd wie de volgende is...

Heb trouwens geen idee wie j.anneke is...

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, dat is Isa, die kletst hier al een tijdje niet meer. Enne, ga dan ook ff dromen vannacht dat ik ga bevallen en dat het vrijwel geen pijn doet ;)
    Cijfertjes, namen en dat soort dingen ben ik dus juist vreselijk slecht in! Niet normaal!

@Tamale, nee natuurlijk niet! Was dat nou morgen? (zie je wel Ml :p) In ieder geval veel succes, hou ons op de hoogte of het wat uithaalt.

@Cin, graag gedaan. En kom af en toe maar gezellig buurten!

@Debby, hoe is het met je kat? Issie geopereerd? :(

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: Dat is isa die hier ook mee kletste!

Tamale: Nee ik begrijp dat je dat niet op facebook wil hebben!

Jessie/Mammadoe: Snap dat jullie ook willen!!

Wij hebben net onze papieren terug van ons belastingmannetje! En we krijgen weer meer terug dan verwacht :D Komt wel goed uit met een baby!

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Linnie: Gefeliciteerd met jullie dochter. Ook ik ben toch wel benieuwd naar je verhaal en hoe alles is gegaan.

Mammadoe: Ik snap dat het bij jou nou ook wel mag komen! Spannend wie weet ben je deze week ook wel moeder. En wat je zegt of je nu een meisje of een jongen krijgt is ook nog zo'n verrassing.
    Jessie: Spannend voor jullie ook zeg.

Tamale: Jij bent er ook al wel klaar voor lees ik. Hebben jullie nu al een idee wanneer jullie in het nieuwe huis kunnen? Wat fijn dat je ventje een nieuwe baan heeft.

Lwal: Wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. En die babyshower was dus wel een beetje een flop!!
    Je hebt een mooi buikje zeg! Belastingterug gave is altijd fijn.

Cinnepinnetje: Heb je al getest? Of heb ik dat stukje ergens gemist.

Brondy: Wanneer heb jij nou je echo?

Verder weet ik het niet meer ben echt een vergiet!
    Vannacht komt me ventje weer thuis kan niet wachten. HAd die pannekoek zijn oplader vergeten dus hij was eigenlijk niet goed bereikbaar pfff ben blij dat dat voorbij is.

10. marilouise

@mammadoe, ik zal mijn best doen !!!

owke isa was dat wist het even niet meer en zag ineens foto's voorbijkomen op fb vandaag.

Nou Tamale, jessie en mammadoe ik doe mijn best ga vroeg naar bed!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, slaap lekker ;)

@Claudia, dat is wel zenuwslopend dan. Maar als het echt nodig zou zijn, zou je vast wel een van zijn vrienden te pakken kunnen krijgen toch?

@Lwal, geld terug is altijd welkom :D

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Mammadoe: Jawel maar die liggen niet bij hem op de kamer! Dus in de nacht moeten ze naar de andere kant van het hotel om hem wakker te maken hihih. Gelukkig is dat nu niet meer nodig en stapt ie zo het vliegtuig in. Kan niet meer wachten.

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Marilouise: En wie is de volgende hihih?

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal: Oeh dat is altijd goed nieuws! Wij krijgen 66 euro terug, maar altijd beter iets krijgen dan moeten betalen.

Mammadoe: Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ben van plan om jullie tot in de treure ermee lastig te vallen ;)

Claudia: Eind maart willen ze het graag helemaal af hebben! Dus ik kan niet meer dan hopen dat dat zo zal zijn :) het schiet iig mooi op.
    Fijn dat je vent vannacht thuis komt, moet je hem ophalen?

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Tamale: Oh nog een leuk vooruitzicht dan. Wel appart dat je dan nog een maand bij je ouders zit met de kleine. Of vind je dat wel fijn kwa zorg enzo?
    Nee hij is zelf gereden dus ik lig al lekker op bedje hihih. Ben echt benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren bij je.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Claudia: Nee hoor! Ben er al een beetje aan gaan wennen.
    Aan de ene kant is het misschien raar, maar ze kunnen me wel veel helpen. Dus ik zie het als een extra lange kraamperiode ;)
    Ja.. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. :D
    Jij mag ook al over 6 daagjes, spannend!!
    Heb je enig idee wanneer je denkt te bevallen? ( of wat hoop je ? ;))

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii even snel berichtje van mij.
    Jaylie is vandaag om 14.45 uur geboren. 47 cm en 3106 gram.
    Gewoon bevallen ging niet lukken, voetjes lagen toch niet goed, navelstreng naar beneden en zat nog een stuk
    Vlies voor de uitgang met groot bloedvat. Daardoor zou het ook een keizersnee zijn geweest als ze normaal zou liggen.
    Ze ligt nu nachtje in couveuse, heb dr nog niet veel gezien en kan niet wachten tot ik haar bij me heb morgen. Het ging vanavong iig al veel beter met haar. Maar is nog heel onwerkelijk ook omdat ze niet bij me is denk ik.
    Met mij gaat het nu ietsje beter, werd na de ks heel licht in mijn hoofd, heeeel moe en misselijk en buik doet pijn. Mu medicijnen en voel me iets beter.
    Heb nu 2x gekolfd, de tweede keer kwam er al stukje meer uit en hebben ze opgevangen om aan haar te geven.
    Nu ga ik proberen te slapen en hopen dat het snel morgen is.

18. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @tamale: Ja zeker je zal alle hulp wel nodig hebben vooral omdat je al een kleintje hebt. JA echt spannend voor jullie.
    JA ik mag ook al bijna hihih ik hoop eigenlijk over 2 weken ofzo maar het blijft spannend want je weet het gewoon niet wanneer er iets komt. Weet ook niet wat ik moet verwachten.

Linnie: Zag net een foto op fb van jullie meisje! Echt super klein mooi prulleke. Gefeliciteerd

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Linnie: Hopen dat ze snel weer bij je mag en dat je pijn snel weg gaat. Hoe lang moet je nu blijven?

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    4 dagen ongeveer moet ik
    Blijven. Als ze morgen lekker bij me is vind ik dat niet erg. Wil dr gewoon lekker bij me hebben.

Deel Deze Pagina