Tamale: Wat spannend!! Het begint dus te rommelen? Hoop dat jij vandaag of morgen ook een heel mooi meisje in je armen!! Ik denk aan je.. Verder reageer ik straks!
Hahah daar zal je nog raar van staan te kijken wat je daarna verliest. Ik heb helemaal in een deuk gelegen na Tara. Maurice moest mij afdrogen de ochtend na de bevalling na het douchen, want ik was nog te slap om dat zelf te doen door teveel bloedverlies etc. Dus ik lach op een gegeven moment, ineens FLATS.. een enorme bloedprop op het badmatje.. Ik zie maurice zn gezicht echt:.. Dus ik schiet gigantisch in de lach, Maurice dacht dat ik me wel zou schamen dus die probeerde niet te lachen om me niet onzeker te maken, maar hoe harder ik lachte hoe meer proppen eruit gutste, het waren verdorie hele rode bieten. En hij maar zn gezicht in plooi houden en stug doorgaan met afdrogen. Wat heb ik gelachen. Lekker verhaal hé zo vlak voor het eten! Hahah
@Tamale: Hahahaha ja daar moet ik ook echt niet aan denken! Wij hebben er geen spiegel voor. Moet het in de douche doen dus op gevoel! Joepppieeee al meer dan 1 cm dat is super! Nu kan het niet heeeeel lang meer gaan duren! Spannend hoor. Zo wat gemeen is de familie van je vriend zeg! Hij zal er ook wel veel last van hebben. Echt super triest. Hahahah wat een verhaal ook! Wat goed dat jij je niet schaamt! Zou ik ook wel willen. @Mammadoe: Ja idd ik kan er niet meer omheen kijken! Het is miss ook het idee dat ik het niet fijn vind als me vriend me zo ziet hihih. Terwijl hij zegt dat het helemaal niks uitmaakt maar ik vind van wel! Moet het gewoon om de dag bij gaan houden dan valt het altijd mee hiihihih. Waar je je nog druk om kan maken gggrrrr
Whahahaha rode bieten poepen Nou min vriend is al vies van de domste dingen, dus dat zal dan wat worden haha Maar wat een belachelijke schoonfamilie! Vraag je dan niet waarom jullie niet uitgenodigd worden? Valt toch weinig meer kapot te maken aan die relatie als ik het zo lees. Liever geen contact dan altijd maar genegeerd worden! Word er zelfs zelf een beetje agressief van!! :x
@tamale hebben wij dezekfde sfamilie? Hier ook we hebben overleg gehad en dan en dan vieren we de sint hartstikke leuk maar overleg wij weten van niets? Of pannenkoeken eten met zijn allen horen we dagen later dat soort dingen eerst stoorde het me heel erg inmiddels trek ik mijn eigen plan maar wordt wel eigenwijs naar de familie toe en soms doet het pijn! Spannend hoor afwachten hoop dat het door gaat zetten DieBloed proppen ja wij hebben ongeveer hetzelfde gehad wel vreselijk gelachen ook @mammadoe en jessie hoe is het daar
Tsjah, schoonfamilie heb je niet voor het kiezen helaas. Ondanks dat ik ook wel eens loop te klagen, mag ik denk ik niet klagen Heb bijvoorbeeld het hele weekend niet hoeven koken omdat mijn schoonmoeder lekker runderstoofpotje en mihoen met varkenshaas had gemaakt. Lekker! Mag ze in mijn kraamweek ook gerust doen Hier lekker in bed gekropen met Grey's Anatomie haha In ene weer een beetje krampjes, terug van weggeweest. Mijn vriend gaat straks weg naar een vriend, dus als het door zou zetten moet ie maar terugkomen. Maar zal vast wel niet. Zal wel loos alarm zijn. Verder net alweer de derde meid aan de lijn die zich afvroeg waarom ik afgelopen donderdag niet bij zwemmen was haha. Er was druk gespeculeerd of ik al bevallen zou zijn
hallo allemaal, Verder nog geen baby's geboren zie ik, jammer... maar daar gaat vast snel verandering in komen... Ik ben het weekend ongesteld geworden, ik dacht dat ik zwanger was, had hele zere borsten, misselijk veel last van maagzuurr dat omhoog kwam, heel moe... Maar zaterdag was ik ongesteld... Ondanks dat we er niet echt mee bezig zijn ben ik toch wel n beetje teleurgesteld... Maar goed komt wel weer goed... Wat schoonfamilie betreft heb ik ook niet echt te klagen, ze wonen ver weg en af en toe komen ze hier langs of gaan we daar een weekend naar toe en dan is het altijd heel gezellig... Heb meer gezeur met mijn eigen familie, nouja eigen het gaat om de vrouw van mijn broertje... Dat is een enorm kreng! Ik wil nu sinds vorige week helemaal geen contact meer met ze, ben ze spuug zat! Maar zo zal er in elke familie wel weer iets zijn... Morgen komt mijn vader samen met mijn oom deze kant op, ze wonen ook ver weg. En dan blijven ze tot zondag! Gezellig maar dat zal wel betekenen dat ik minder kom kijken op de site... Maar doe erg mijn best, want ben heel nieuwsgierig hoe alles verder verloopt...
@Cinnepinnetje, Loisch dat het toch een teleurstelling is, ondanks dat je er wat minder mee bezig probeerd te zijn. In je achterhoofd zal het toch nog altijd spelen. *knuffel* Veel plezier dit weekend met je vader en je oom
@Mammadoe, andere maanden heb ik het helemaal niet gehad,maar nu omdat ik al die klachten had dacht ik toch dat t raak was... Maar helaas... Hoe gaat t met jou kleine uk? Zit nog steeds lekker bij mama in de buik?
Claudia: Geloof me, daar heb je straks tijdens/na de bevalling echt geen last meer van! Ik schaamde me voor Tara ook voor een hoop dingen, maar als je bevallen bent dan is het allemaal ineens een stuk minder beschamend! Nog even en je snapt precies wat ik bedoel. Mammadoe: Hahah , volgens mij heeft Maurice er nog steeds een trauma van. Hij vind het nog steeds niet normaal maar kan er gelukkig wel om lachen. Ja ik word er ook héél agressief van, maar Maus is te lief.. Die zegt er helemaal niks van, terwijl ik al wel 10 x mn mond open had getrokken. Dus ik moet de hele tijd net doen alsof er lalala niks aan de hand is. Dát is zooo moeilijk. Aaaach, we zullen zien hoe het gaat in de kraamweek. Marilouise: Frustrerend he! Ik kan soms echt jaloers worden als mensen een goede band hebben met de schoonouders/familie, lijkt me zo heerlijk! Mammadoe: Hahah wat leuk van die meiden van het zwemmen. Lief dat ze interesse tonen. Heerlijk he , wegzwijmelen bij greys. Volgende week begint weer het volgende seizoen.. JEEJ! Cinnepinnetje: Jammer meid Hopelijk is het toch snel raak. Veel plezier met je vader en oom!! Hier een heeeeeeeel klein beetje krampjes.. Maar niet echt dat ik denk: jeej dit is het begin. ff afwachten maar weer. Kreeg net een cadeautje van Maurice, een electrische tandenborstel! Hahah schattig, hij wist dat ik die nog wou hebben. Oh en 3 rollen druivensuiker voor de bevalling, een pak kotex maandverband en conditioner. How romantic!
@hihi leuke cadeaus wel lief dat die er aan denkt, ik moet tegenwoordig zeggen van wordt het niet eens tijd voor een bloemetje!
@Tamale, haha wat een lieverd! Dat is dan zeker seizoen 8 dat gaat beginnen? Ik ben nu met 7 bezig (over zwangerschap van Kelly enzo) dus dan zou ik zo weer op tv kunnen kijken @Cinnepinnetje, tsjah....wat dat aan gaat wel vaag van die klachten....Goed in de gaten houden. Misschien is het geen echte menstruatie maar een tussentijdse bloeding? Hier zit ik een beetje me vaag te voelen....Ergens in de verte voel ik mijn lever weer, maar weet het niet zeker en is zeker niet zo heftig als de vorige keer. Als ik weer last krijg moet ik het ziekenhuis bellen en ik denk ook gelijk die kant op. Mijn vriend is een avondje weg en wat ik zeg, gevoel is erg in de verte, dus ik wacht maar even af...... voel me nu een beetje onzeker....
Mammadoe, als je het niet vertrouwd en er onzeker van word, bel dan gewoon even!!! Geef dan ook aan dat je het niet zo duidelijk als de vorige keer voelt, maar dat het gevoel er wel is! Niet eigenwijs zijn of twijfelen, gewoon even bellen!!!!
Tamale: Hoe gaat het nu? Inmiddels al verandering? Mammadoe: Heb je nu geen last meer? Anders idd gewoon het zkh bellen hoor! Cinnepinnetje: Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden! Snap dat je er op hoopte als je zoveel kwAaltjes had.. Is het wel echt een ongesteldheid? Scheren: haha heel grappig om jullie ervaringen te lezen! Kan ik vast gaan bedenken hoe ik het straks moet gaan doen! Schoonfamilies: ik ben dus niet de enige met een minder goede band met de schoonouders! Vervelend is dat.. Want je zult het er toch mee moeten doen! Maar ik moet soms echt opletten dat ik nog normaal doe tegen mijn schoonmoeder.. Die mensen zijn zo anders dan mij, en hebben zo'n andere normen en waarden! Toch probeer ik altijd netjes te blijven voor manlief! Nou dames.. Ik hoop dat er morgenvroeg mooi babynieuws is! Ik ga lekker slapen
Hee meiden, ff snel... Ben helemaal dood Linnie en de dames die moeten bevallen houd ik op Fb in de gaten. zit de komende 8 weken in inwerktraject, tis best veel. Wel heeeeeeel leuk verder iedere dag ff bij kater wezen kijken, ligt nog bij dierenarts. Ik heb dus lange en zware dagen en ben heel moe. En jullie gaan lekker los hier. Haha. Dus ik volg wel, maar reageer ff niet.. Sorry..
@ Lwal Fijn dat je man dat gezegd heeft, hoef jij je tenminste niet schuldig te voelen. @ mammadoe Ja het wachten duurt echt heel lang, wat wel schattig is is dat manlief het ook heel spannend vindt. Hahaha, jij dacht dat het je vriend was ipv van de wekker?? Wat zei hij er van?? Goed om te weten dat jij nergens last van heb gehad in/na Thailand. Denk dat ik tzt ook maar een wat duurdere zonnebrand aanschaf. @ tamale Hihi, dus je vent was allang het bed uit?? Ik ben zon 25 weken als wij op vakantie gaan, ben niet zo heel bruin van mijzelf maar wordt wel snel bruin (mijn moeder is een indo) Wat sneu van je broer, mijn college doormaakt t zelfde . En vervelend zeg dat je schoonouders zo doen tegenover Tara. Jullie worden dus gewoon nergens bij betrokken door hun?? Wat belachelijk, dat lijkt mij echt heel erg moeilijk. @ Claudia Gelukkig ging het goed, hihi ja je raakt er gauw aan gewend he dat je niet meer alleen bent/woont. @ cinnepinnetje Jammer dat je ongesteld geworden bent. Hopelijk is het wel snel raak bij jullie. In ieder geval veel plezier dit weekend. @ debby Succes met werk. En hopelijk wordt jullie kater snel beter. @ marilouise Jij hebt ook al van die vervelende schoonouders. Ze kunnen dan inderdaad wel ff vragen of R wel zin heeft in een 'vette' hap. Schoonfamilies Bij mij precies hetzelfde als bij Lwal. Manlief zegt al: altijd als ze komen ben ik de eerste paar minuten heel afstandelijk naar ze. Dat klopt en heb geen idée hoe dat komt maar dat gebeurt gewoon. De eerste 3 jaar van onze relatie was verschrikkelijk, ik kon total niet met zijn moeder. Maar dat ligt er denk ik ook aan dat ik niet gelovig ben en zij wel. Het hele gezin, schoonouders, schoonzus en dr vriend en mijn man, zijn gelovig. Tja dan ben ik wel een buitenbeentje. Maar volgens mij heeft het hun goed gedaan dat wij in de kerk zijn getrouwd. (ik had wel een iets andere tekst dan manlief)
Mammadoe: HOe is het vannacht gegaan?? Brondy: Dat afstandelijke herken ik heel erg. Vervelend hé. Ach we moeten het er maar mee doen! Hun weten nog niet dat je zwanger bent? Denk je dat ze het leuk vinden? Debby: He bah! Zorg goed voor jezelf he! Succes met alles! Lwal, moeilijk is dat soms ofniet. Ik probeer ook netjes te blijven, maar moet soms echt mijn best doen om me in te houden. Zijn ze verder wel aardig voor je?