vanmorgen lekker met man en kleine naar de drunense duinen geweest was erg leuk, hond mee zegt man tegen de hond lekker he al die grond? de hond was lekker aan het snuffelen, gaat r.ins op de grond zitten en neemt een hapje aarde dus wij kijken mekaar aan van wat doet hij nou, staat die op zegt die papa nee is bah! we hebben helemaal dubbel gelegen. Nu zit man feyenoord te kijken en gaan we daarna naar mijn mams toe en daar gezellig gourmetten. met mijn opa en oma ook wel zin in.
@Cinnepinnetje, wat leuk dat je je hond hebt! Dat zal wel genieten zijn. Hoe oud istie nu dan? @Viev, haha heel goed. Wij hebben er ook zo 1 met temperatuur en zwitzal pompjes. Erg handig ding. Heb je ook een standaard erbij? Ik heb overigens ook nog zo'n timmytub van datzelfde merk gekocht, want die past weer op de standaard. En lekker dat je de grootste aankopen in ieder geval achter de rug hebt. Gisteren had ik echt geen zin in het feestgedruis, want mijn vriend had zelf een feest, dus zou ik er alleen voor staan mocht ik me groen en geel irriteren. Dus ik ben lekker bij mijn ouders gaan slapen. Echt zo grappig om op die manier weer eens thuis te zijn. Was ook erg gezellig! Maar het stomme was dat ik de deur uitliep met mijn kussen en weekendtas en de buurjongen net naar buiten kwam, toen vroeg hij: "Zo ga je een weekendje weg?!" Dus toen vertelde ik dat zijn moeder me voor een feest gewaarschuwd had en ik dus naar mijn ouders ging. Zegt:" O nee joh, er komt geen feest, alleen wat vrienden vanavond maar dat zal wel meevallen". Haha, was dus allemaal voor nix! Maar ja, toch gewoon naar mijn ouders gegaan en vandaag met z'n drieën naar de zwarte markt gegaan. Lekker veel make-up en sinterklaascadeau's ingeslagen. Maar ook twee prachtige plafond lampen gekocht voor beneden. Voor mijn verjaardag krijg ik dan geld van iedereen om ze voor een deel te bekostigen. Ze zijn echt super mooi, daar zal de boel lekker van opknappen! Nu verder achter elkaar desperate housewives kijken, heerlijk!!!
Hoi hoi Het weekendje was gezellig, maar natuurlijk kreeg ik de vraag wanneer wij aan kinderen beginnen, want tja ik ben nu immers getrouwd. Heb ik maar gezegd dat manlief zijn baan onzeker is en dat we dat eerst af willen wachten en dan wel verder zien. Echt zooooo irritant! @ Lwal Balen dat de ongesteldheid doorgezet heeft en met zoveel klachten Op hoeveel dagen zat je deze keer?? @ mammadoe ach ja, beter het zekere voor het onzekere toch? Voor hetzelfde geldt was je thuis gebleven en was het voor jou toch erger dan de buurjongen zei. En wat ranzig van die 'bitterbal', ik zou echt wel kokhalzen, bleegh. @ Viev Oh, dat is wel fijn, dat je alle grote spullen binnen hebt/krijgt @ claudia Jij hebt ook al een mooie buik! Groeit goed of niet? En wat een mooie babykamer, waar heb je die vandaan? @ Cinnepinnetje wat leuk dat jullie de hond nu hebben! @ femmy toch geklust terwijl je niet lekker was? haha respect. Weet niet of ik dat zou kunnen @ Debby fijne week toegewenst!!
Hej Brody, Wie vroeg dat aan je dan? Wel lastig om dan een pokerface te houden lijkt mij! Maar goed opgelost! @Femmy, Nou idd, wat knap dat je, ondanks dat je ziek bent, toch nog je vruchtbare dagen heb kunnen benutten!
@ mammadoe ik had een meiden weekend en 1 van die meiden vroeg het natuurlijk en de rest luisterden allemaal mee het is inderdaad lastig en ik word op de een of andere manier ook een beetje zenuwachtig als ik dit vertel, maar gelukkig geloofden ze het allemaal
Hoi meiden, Mammadoe, we hebben de standaard erbij! Zag dat er inderdaad zo'n tummytub op past, die willen we waarschijnlijk ook nog gaan kopen. Jij bij je ouders geslapen, wel gezellig! En leuk naar de zware markt geweest! Brondy, dat is inderdaad wel irritant dat je die vraag krijgt! Maar wel fijn dat ze je geloofden! Moet vanmiddag nog naar cursus tot vanavond. Ben dan pas om 22.00u thuis ofzo. Maar gelukkig is het de laatste
Hoii, Druk weekend gehad, maar zag dat het helemaal rustig was hier. @viev: leukk, dus je hebt de kinderwagen gekocht. Die heb ik ook al, staat ook al heel lang in huis, maar dat is dan ook wel het enige, haha. @brondy: moeilijk is dat dan he, als ze dat aan je gaan vragen, dan ligt het op het puntje van je tong om het toch te zeggen. Ik ben daar persoonlijk heel slecht in. @mammadoe: dus lekker nachtje bij je ouders geweest. Ook wel gezellig een keertje toch? Hier gaat alles wel goed. Buik staat nu wel al de hele middag heel strak. Niet zo;n ontspannend gevoel. Maar ja, hele dag gewerkt, heel druk weekend gehad. Dus nu lekker op de bank. We hebben babykamer besteld. Was de laatste op voorraad, anders zouden we nog 10 weken moeten wachten, dus net op tijd gelukkig.
Dan heb je geluk Linnie! Anders zou het wel te krap worden En je strakke buik is wel vervelend. Deze week maar wat rustiger aan proberen te doen! @Viev, ze zeggen dat baby's die geborgenheid wel prettig vinden. Dus vandaar dat ik hem erbij gekocht heb. @Brondy, ja logisch dat het dan op je zenuwen werkt als al die meiden naar jouw reactie luisteren. Hopelijk ben je er voorlopig vanaf. Ik heb vandaag Sinterklaas cadeautjes gekocht en nieuwe schoenen en handschoenen. Vriendlief ziek, die is steeds aan het overgeven Morgen ben ik hier niet te vinden want dan ben ik de hele dag aan het werk in de sauna :-D
O trouwens Linnie, ga jij nog een 4D echo doen? Want dat kan je het beste van 24 tot 28 weken doen.....
Het is hier rustig geweest gisteravond @ Linnie dan was je inderdaad net optijd!! Gelukkig ben ik er inderdaad heel even vanaf. De 17e hebben wij een gala met vrienden (vooral van manliefs kant) en ik weet zeker dat ik daar de vraag ook weer krijg. Ach ja, red me wel voorlopig. En heb mijn galajurk alweer gepast en ik kan er rustig een klein buikje in krijgen, haha Net even een ontzettende steek gevoeld, link net boven mijn lies Heb de laatste paar dagen verschrikkelijk rare dromen, slaap erg slecht. Hopelijk is het een goed teken, alle rondes hiervoor heb ik daar geen last van gehad. Het afwachten is weer begonnen.
goedemorgen allemaal, Wat is het hier rustig zeg. ik heb niet zo heel veel melden net als de rest denk ik ? wij hebben gisteren mijn moeder alvast haar kerstcadeau gebracht een super leuk en lief kitten van 7 weken. zat de kitten in het mandje op de achterbank te mauwen en de kleine van ons er tegenin te mauwen en de hele tijd te roepen mama mauw papa mauw. toen we terug gingen zei die mauw slapen nee de poes is toch bij oma ja nou was goed vanmorgen zag hij het mandje en kijken en gelijk zeggen waar is mauw nou. Hij snapt het nog niet helemaal !
Hoi meiden, Linnie, leuk dat je de babykamer hebt besteld! Gelukkig dat je net op tijd was Mammadoe, vandaag lekker in de sauna, veel plezier! En beterschap voor je vriend! Brondy, weer wachten tot je mag testen. Hoop dat de dromen een goed teken zijn! Marilouise, leuk kerstcadeau voor je moeder
Hey meiden, Ik probeer ook maar weer eens te reageren. Afgelopen dagen wel meegelezen maar niet echt de puf gehad om te reageren @Marilouise Wat een leuk cadeautje, zo'n kitten! Ze had toch nog niet zo lang geleden haar eigen kat moeten laten inslapen? @Brondy Steek misschien van de innesteling???? Zou wel kunnen op 4 dagen na je ei. Pff... Spannend hoor! Ben heel hard voor je aan het duimen. @Mammadoe Vervelend dat je vriend zo ziek is. Hoe was je dagje sauna vandaag? Lekker werk heb jij @Linnie Toch nog net op tijd dus voor de kamer. Als je nog 10 weken had moeten wachten was het misschien wel een beetje een haast klusje geworden. Hoe gaat het trouwens met je moeder? Hoever is ze nu met de behandelingen? @Viev Dat badje hebben wij idd ook, al moet ik zeggen dat we die pompjes eigenlijk niet gebruikt hebben @Claudia Had geloof ik van jou nog een mooi kamertje en een mooie buik voorbij zien komen, leuk! @Lwal Toch ongi geworden, wat balen zeg Veel verder ben ik eigenlijk niet terug gegaan of heb ik onthouden, dus hopelijk niet al te veel belangrijk nieuws gemist. Gisteren bij de vk geweest, voor de intake. Kleine was erbij, was toch best wel lastig, kan geen moment stil zitten namelijk Gelijk door gegaan naar het zkh voor bloedprikken, heb ik dat ook maar gehad. Ik heb ook de afspraak staan voor de termijnecho, 12 december al! Vandaag weer een drukke dag op het werk. Ik had gehoopt rond kerst/oud en nieuw 2 daagjes vrij te kunnen nemen, maar dat gaat dus niet lukken Veel te druk op het werk. Best wel balen, had ook op één dag de afspraak staan voor de vk. Gelukkig kan ik ruilen doordat m'n schoonouders een dagje oppassen, is het vk-probleem tenminste opgelost. Toen manlief vandaag de kleine ophaalde van de crèche kreeg ie te horen dat onze kleine man het dreumes zijn een beetje overslaat en gelijk door gaat naar peuter, qua niveau. Dus dat maakt de dag wel weer een beetje goed
@poemi inderdaad mijn moeder had laatst de kat in moeten laten slapen en de andere moet ze ook op korte termijn laten inslapen, dus komt mooi uit en ze is er helemaal gelukkig mee. enne leuk hoor dreumes overslaan en gelijk peuter lees peuterpuber worden ik heb vandaag een gillende man in de speelgoedwinkel gehad !!! Ik ben niet fit ga maar op tijd naar bed ,
@ marilouise wat een leuk cadeautjes zo'n pluizige kitten.en zo'n gillend kindje op de grond in een winkel, volgens mij zou ik echt door de grond gaan! @ poemi werk jij toevallig ook in een winkel? ik wel en daar is het nu idd topdrukte met de feestdagen @ brondy , jij ook weer op het wachtbankje lees ik.Spannend he?hopelijk heeft die steek iets goeds te betekenen. Hier nog een paar daagjes wachte tot mijn nod. maar ik voel eigenlijk nog helemaal niks noppes nada.heel verwarrend
Goedemorgen, Cinnepinnetje: ik zag de foto's op fb, wat een schatje zeg!! Doet hij het goed of breekt hij de kiet al af Marilouise: Leuk cadeau voor je moeder zeg! Brondy: Hoop voor je dat die steek iets betekend!! En wat betreft die vraag of je al zwanger bent.. Hier krijgt ik het ook steeds te horen. Vooral van mijn collega's! Van het weekend gingen we met collega's uit eten en ik had gezegd dat ik wel wilde rijden, waarop het roddeltje meteen rond ging of ik niet zwanger ben. Een van mijn collega's had het zelfs aan mijn broer gevraagd Ben hierop ook wel even boos geworden en gezegd dat ik er moe van wordt. Een andere collega zei toen ook dat het nogal lullig zou zijn als iemand al een tijd bezig is om zwanger te worden en het niet lukt... Hier hadden ze niet over na gedacht! Shadow: bij jou is het dus ook weer spannend! Dat je niks voelt hoeft natuurlijk niks te zeggen.. Ik voelde een paar rondes geleden vanalles en was toch niet zwanger! Poemi: hihi leuk dat je mannetje al een peuter wordt!! En 12 december dus weer echo.. Dat is al zo! Linnie: Wat voor kamer heb je besteld? Fijn dat je nog net op tijd was! Mammadoe: Hoe was het in de sauna? Hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad! Hier een paar drukke dagen achter de rug, heb hier wel meegelezen maar had geen tijd om te reageren! In het weekend veel leuke/gezellige dingen gedaan. Nu de hele week werken inclusief het weekend Moet bijna elke avond werken, dus dat vind ik wel erg vervelend. Vanavond Sinterklaas op het werk, is altijd wel gezellig met gourmetten en cadeautjes. Dus de kids hier stuiteren rond! Manlief zit hier ook ziek thuis.. En wat zijn ze dan toch zielig he!! Hij belde net al op hoe laat ik klaar ben met werken (kom uit de slaapdienst) want hij voelt zich zo beroerd haha! Verder heb ik me gisteren maar weer ingeschreven bij de sportschool.. Ben 2 jaar geleden gestopt met roken en sindsdien aardig wat aangekomen en helaas gaan die kilo's er niet vanzelf af! Tamale is trouwens echt niet meer terug gekomen, ik zal haar op fb eens een berichtje sturen of alles wel goed gaat!
Goedemorgen.... @ Lwal Van collega's lijkt het mij helemaal vervelend, wel fijn dat een andere collega het voor je opnam. Ik werk met alleen maar kerels, een tijdje geleden vertelde dus 1 collega dat zijn vrouw zwanger is. Dan wordt er wel de vraag gesteld, maar dat was eenmalig en vond het niet zo erg. Maar mijn 'vriendinnen' vragen het wel vaker. En je krijgt dan inderdaad een scheef gezicht als je geen alcohol drinkt Achja, onze tijd komt vanzelf wel... @ poemi 12 december is al best snel, dan ben je zo'n 9 a 10 weken?? Ik hoop ook dat die steek dat betekende, maar ja het is nog even afwachten. Vanacht heb ik weer raar gedroomt, weet niet meer precies wat het was maar sloeg nergens op. Trouwens ik had toch vertelt dat ik een maansteen had? Heb hem nu afgedaan, want mijn huid begon te irriteren na 2 weken gedragen te hebben Balen dat je het zo druk hebt op het werk! Wij zijn tussen kerst en oud&nieuw verplicht vrij, kost ons helaas wel vrije dagen. Maar ach ik heb er nu nog zo'n 13 dagen over. @ shadow inderdaad spannend!! Ga je wachten tot je NOD of wil je al eerder testen?? Ik vind het altijd maar lastig gelukkig zijn wij het weekend van mijn NOD weg en weet nog niet of ik een test mee ga nemen. @ marilouise wat schattig en lief een kitten cadeau was je moeder vast erg blij mee. Haha, lag hij ook echt op de grond? net als in die reclame. @ viev Hoe is het verder met jou??
@brondy nee hij lag niet op de grond hij zat in het karretje ik ga echt geen speelgoedwinkel in als hij zelf loopt dan sta ik er volgend jaar sinterklaas nog !
Dag Dames, Hier eigenlijk ook vrij weinig te melden. Behangen is manlief niet gelukt maandag, gaat vanavond nog een poging wagen en anders komt mijn moeder met een vriendin het doen.... Op hoop van zegen! Verder is het lekker druk in buik Manlief voelde het gisteren ook heel goed, hij keek echt zo blij en verliefd.. Echt zo leuk om te zien hoe hij er op reageert Verder heb ik de zwangerschapsdiabetes aardig onder controle!!! Weekend was trouwens erg druk. Iedereen goed verwend door de lieve sint!!! Wij hebben een aankleedkussen, slabbetjes, 2 badstoffen slaappakjes, Woezel & Pip speeltjes voor in de box en een spel Rummikub gekregen! Zondag viert manlief zijn verjaardag en dan krijgt hij van mij een kaartje voor Wicked voor de voorstelling die avond!
Hoi meiden, Poemi, 12 december weer een echo, wel fijn zeg! En jammer dat je met kerst en oud en nieuw niet vrij kan zijn. Hoe voel je je verder? Nog zwangerschapsklachten? Shadow, spannend hoor, die laatste dagjes wachten. Lwal, ook niet leuk van je collega's dat ze vragen of je zwanger bent. Als het zover is, horen ze het vanzelf wel toch. En beterschap met je man! Brondy, wow wel lekker zoveel vrije dagen nog over! Met mij gaat het allemaal goed, lief dat je het vraagt! Heb nog steeds helemaal geen klachten. Maak me er nu weer een beetje onzeker over maar maandag ga ik weer op controle bij de vk, gelukkig Jessie, leuke cadeautjes gehad van Sinterklaas! En leuk cadeau ook voor je vriend, van wicked!