Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Grappige is trouwens wel dat ik direct dacht: Hej DAT is een wee!!!
    Afgelopen tijd wel eens getwijfeld, maar nu ik het weer voelde wist ik het zeker.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@ tamale succes!

Weet.nog niet hoeveel we af willen vallen zoiezo 20 kilo dus we gaan ervoor!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel vanuit mijn werk:

Whaaa Tamale spannend!!!! Heel veel succes dan maar!
    Ben heel benieuwd naar je meisje, en de naam!
    Hou je ons een beetje op de hoogte??

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamale Super spannend meid! Hopelijk zet het goed door nu. Veel succes alvast, mochten we je hier niet meer zien voordat de beeb er is :)

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Tamale: Spannend zeg! Suc6.

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Tamale: spannend!!! We wachten met smart af op meer nieuws!! Succes in ieder geval, ik hoop voor je dat het doorzet.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tamale. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eindelijk! Spannend!!!! Grappig dat je gelijk weer wist dat het een wee was. Dus als het een beetje doorzet heb jij misschien vannacht je babytje in je armen! Heeel veel sterkte en succes! :D

@Ml, wow lekker bezig met afvallen! Ik kom alleen maar aan :p

@Poemi, wat een blunder van je schoonmoeder! Ik zou lekker een smoes verzinnen en de ikea morgen cancellen. Moet je een beetje gezellig zitten doen ;)

@Hier, vriendin is net weer weg. Toch best vermoeiend zo'n paar uurtjes kletsen en pannenkoeken bakken.
    Die KUT stickers zijn nog steeds niet gelukt. Dus ik denk dat ik ze maar gewoon met de hand op de stickers schrijf, jammer dan! Wordt er echt zoooo sacherijnig van!

Nou meiden, vrees dat ik van ons vieren dan de laatste ga worden....... :x

8. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Tamale, Spannend... succes met de bevalling.. Hopelijk heb je vannacht of morgen vroeg je kleine meisje in je handen...

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Grrr, ik ben echt in alle staten!! :x
    Maurice wist dat ik weeen jad, hij laat de hele avond niks van zich horen.. Ookal was het een whatsapje.. Dan komtie om half 11 thuis en drinktie met gemak nog even 4 flesjes bier weg!! :x
    Dan heb je volgens mij toch echt een probleem, sorry voor mn taal maar wat een oetlul!!
    Dadelijk moet ik naar het ziekenhuis en is er niemand die met me mee kan, aangezien mn ouders ook al flink aan de wijn zijn.
    Verdomme zeg , met tara dronktie vanaf 37 weken hooguit een half glas!
    Voor hem is 4 flesjes nu veelste veel ivm het slaap tekort etc.
    Ik had het hem nog zo gevraagd, oftie rekening met me wou houden, maar nee hoor! Dat is te veel gevraagd.

En tot slot zijn de weeen ook nog eens weg , dus wederom een vals alarm. Bahbahbah wat een heerlijke afsluiting v een zwangerschap en ons gesprek gister. Hij doet nu ook net alsof er niks aan de hand is en gaat gewoon doychen. :x

Vind di echt niet leuk en voel me zo in de steek gelaten.:(

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hè gatfer wat een gezijk allemaal :(
    Even een kronkel in zijn kop ofzo? Wel een vage actie van hem ja, snap dat je even in alle staten bent! Mannen.....:x

Sterkte wijfy! Hopelijk zetten de weeën toch nog door en doet M. ff lekker normaal. *knuffel*

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ik ben weer in het ziekenhuis. Werd wakker en had weer last van mijn lever ofzo, weer die pijn. Dus eerst ff zitten twijfelen, toch midden in de nacht.... Maar voelde het echt, dus zkh gebeld en moest dus weer die kant op.
    Lig nu aan de CTG, zo ook weer ff bloedprikken. Bah, gezeur allemaal zo midden in de nacht. Echt vaag ook dat het weer in ene er was..... Hou jullie op de hoogte.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ mammadoe: toch nog samen in het ziekenhuis. Maar niet zo lekker, hoop dat het goed gaat.

@tara: dikke knuffel voor jou.

Ik heb wel wat gelezen hoor maar gewoon geen tijd om te reageren, en is ook niet zo lekker op mijn tel.
    Mag vandaag als het goed is naar huis, dan kan ik weer beter reageren.
    Gaat verder wel redelijk.
    Gevoel is zoo mooi, ben echt helemaal verliefd op haar.
    Nu klaar wakker, dus vandaar deze tijd. Maar moet nog ff proberen te slapen.

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haha idd! Ik wacht nu op mijn bloeduitslag. Pijn is alweer gezakt gelukkig. Maar als mijn bloed niet goed is moet ik blijven slapen (voor hoelang de nacht nog duurt..... Wie weet lopen we elkaar morgen dan tegen het lijf! Zou wel leuk zijn! Haha
    Fijn dat alles goed gaat en je dus over een paar uurtjes naar huis mag. Heerlijk! Geniet ervan, voor het eerst als gezinnetje thuis :D

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tamale, eigenlijk nog weeën of alles weer rustig. Ik had net op de CTG echt de rustigste baarmoeder van het noordelijk halfrond, beetje jammer weer....

15. marilouise

@mammadoe al wat bekend over je bloed uitslagen

@tamale balen zeg

@linnie fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Bloedplaatjes zijn opnieuw lager dan vorige week. 117 en eigenlijk is de ondergrens 150. Maar ze wachten nog op de uitslag van mijn urine, en gaan dan met de gyn overleggen. Dus wij zitten hier samen flink moe te zijn en te wachten....

17. marilouise

@mammadoe, ja balen zeg maat is de minimale of maximale grens 150 ( sorry vroeg en blond)
    Hopelijk snel duidelijkheid

Hier weer een vroege vogel wordt er doodmoe van

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jeeeeeej! Mag weer naar huis. Lekker slapennnnnn MOEEEEE

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Minimale. Dus heb te weinig bloedplaatjes.

20. marilouise

Oke en wat gaan ze nu doen dan ? Is toch niet goed

En heb je nu meer kans dat je kindje zo mega geel ziet door de bilubirine ofzoiets was het en dat hij of.zij onder de lampen zal moeten gaan ? Of is dat.een rare fedachte?

Deel Deze Pagina