Tamale: Jeetje wat een rotverhaal zeg! Kan me voorstellen dat je flink boos was.. Idd even een kronkel in zijn kop! Hoe gaat het nu met je? Nog weeen??? Mammadoe: He bah, toch weer die pijn! Wel fijn dat je toch naar huis mocht.. Was zeker wel weer even schrikken? Linnie: Fijn om iets van je te horen! Kan me voorstellen dat je het nu veel te druk hebt om hier te reageren.. Je heb wel betere dingen te doen Geniet lekker van je meisje!!! Marilouise: Jeetje jij was er ook weer op tijd bij.. Hoe trek je dat toch? Of lig jij altijd heel vroeg in bed? Hier amper geslapen tijdens mijn slaapdienst.. Had bonkende hoofdpijn. Nu nog een paar uurtjes en dan weekend
@tamale snap dat je daar nijdig over was/bent ! houd je taai meis, en vreselijk balen dat de weeen over waren maar vandaag toch echo? en eventueel vliezen breken of zit ik ernaast? @lwal, ik was inderdaad weer vroeg, gisterenavond wel een keer om half 9 naar bed gegaan, maar ik trek het momenteel echt niet meer wil niet iedere avond zo vroeg naar bed , maar het wordt steeds erger met vroeg opstaan, en dan over 2 weken gaat de klok terug wordt dan nog eerder he ? kan wel janken zeg maar!
Hoi meiden, Lwal, toch fijn dat je man heeft gezegd dat jullie de box mee willen uitzoeken, je moet er wat voor over hebben toch Haha, aparte droom heb jij gehad. Linnie, ben wel benieuwd naar een foto van je kleine meid! En wat leuk dat je vandaag naar huis mag! Mammadoe, met mij gaat het nu goed! Slaap sinds deze week weer beter en heb verder geen last van kwaaltjes *ff afkloppen* Scheelt wel een hoop als je goed slaapt, merk ik al. Maar heb niets te klagen nu! Hihi, wat grappig dat de meiden van het zwemmen zo nieuwsgierig zijn En gisteren heerlijk opgeruimd dus Vannacht even in het ziekenhuis gelegen en nu gelukkig weer naar huis. Hopelijk begint de bevalling bij jou ook snel! Tamale, wat verdrietig van je broertje. Sterkte voor hem, is niet niks na 9 jaar. En wat jammer dat je schoonouders zo doen tegenover Tara! Wel sneu voor je dochtertje zeg. Balen dat je weeën weer weg zijn en dat Maurice zo stom doet. Knuffel voor jou! Claudi6a, hihi ik scheer idd op gevoel. En dan kijk ik ff in de spiegel of alles wel zo'n beetje weg is Marilouise, jammer dat je schoonouders zo doen zeg. En al veel afgevallen, goed bezig! Cinnepinnetje, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Fijn weekend alvast! Debby1, veel succes nog met het inwerktraject he! Jessie, ben benieuwd naar je nieuws!! Heb je een pb gestuurd. Poemi, nog gefeliciteerd met je zoontje!! Pff, rare opmerking van je schoonmoeder zeg.
Zo, ben weer in het land der levenden. Ik weet het allemaal ook niet ML, morgen naar de poli, dus zal dan eens even goed gaan vragen hoe en wat. Was nu veel te blij dat ik weg mocht haha. En dat vroege opstaan van je zou ik idd ook helemaal moedeloos van worden @Lwal, ook een baggernacht. Lekker even bijslapen vanmiddag? Wij gaan nu richting een kdv voor een rondleiding. Als het goed is hebben zij nog plek
@mammadoe, ik snap dat je daar niet aan gedacht heb maar zou dat toch even navragen stel dat ze zeggen ja die kans is groot dat hij/ zij daardoor meer geel kan zien en misschien daardoor enkele dagen onder de lamp moet blijven kan je je wel daarop instellen (voor jou denk ik fijner als je weet waar je aan toe bent (het ging trouwens om bilirubine was vroeg ) ) @viev fijn dat je weer lekker slaapt ! @tamale al de hele dag de hort op ? vandaag toch vk vliezen enz? Ik wordt er inderdaad moedeloos van , hij is om 10 uur vanmorgen naar bed terug gegaan en slaapt nu nog niet normaal. (maak me er ook wel eens zorgen om want eigenlijk is hij gewoon oververmoeid er zit helemaal geen pit in momenteel alleen maar dwars en hangen nergens zin in veel huilen en alleen maar moe) heb net wel een pak pap gehaald, hij heeft gisteren warme melk op en dat vond hij lekker nu even kijken of hij ook pap zou willen hebben (ben het er eigenlijk niet mee eens maar door dit alles is het eten ook echt slecht hij is lichter dan 4 maanden terug ) zo maar even aan manlief vragen of die uit het werk even snel bij de kruidvat een flesje wil halen met een speen voor een papfles . ik heb natuurlijk niets meer van dat en pap in een tuitbeker wordt geen succes vermoed ik. dames ik hoop dat jullie snel jullie baby/ baby's in de armen mogen houden !
Zo ben ik ook weer even, moest behoorlijk wat terug lezen. Ben vandaag niet echt productief op mijn werk Gisteren naar de 3J's geweest met mijn moeder. Aan het eind deden ze ook een signeersessie, heb ze dus mooi nog ff van heel dichtbij kunnen bekijken @ mammadoe wat vervelend dat je toch weer naar het ziekenhuis moest, maar gelukkig was je urine wel goed. Beetje bijgeslapen?? @ marilouise wow netjes hoor dat je al zoveel kwijt bent. Wat voor een dieet is het ookal weer? mijn zusje wil namelijk ook afvallen en miss is dit ook wel wat voor haar. @ lwal vervelend dat je slecht geslapen hebt, hoofdpijn nu over?? @ poemi beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je kleine vent!! En wat een rare opmerking van je schoonmoeder inderdaad, ze zal zich vast geschaamd hebben nadat ze wist dat jij mee zat te luisteren, heheh @ viev Goed om te horen dat het met jou goed gaat @ lwal Ah jullie mogen vandaag naar huis?? @ tamale wat een vervelende kerel had jij gister beetje jammer dat hij er geen rekening mee gehouden heeft. En nog meer balen dat het niet doorgezet heeft voor jou... of toch wel???????? Hier gaat het mwa, begin toch wel zenuwachtig te worden voor maandag, vooral omdat ik dus toch 2 dagen geen last meer heb van mijn borsten. Hoewel ik toch nog wel lichtelijk misselijk ben. Hoop echt dat alles gewoon goed is daarna kan ik pas echt genieten denk ik.
@brondy we doen het met behulp van acupunctuur (wordt vergoed door de meeste zorgverzekeringen) je krijgt er een koolhydraat en vetarm dieet bij !
Marilouise: Kan me voorstellen dat je er doorheen zit! Vreemd dat hij zo weinig slaapt.. Een keertje naar de dokter misschien? Brondy: Ik snap je onzekerheid helemaal! Hopelijk gaat het weekend een beetje vlug en is het zo maandag! Hoe laat heb je de echo? Mammadoe: Hoe was het kdv? Zou er anders geen plek zijn dan? Viev: Wat heerlijk dat jij je zo goed voelt! Hier lig ik lekker op de bank, ga ook niet veel meer doen vandaag! Manlief heeft nu op zijn werk geregeld dat hij ouderschapsverlof gaat opnemen als de kleine er is. Dus dan heeft hij voortaan papadag op vrijdag! Morgen gaan we weer op babykamerjacht!
Hey! Bedankt voor alle reacties! Heb even een hartig woordje met hem gesproken. Hij zit echt tegen depri aan volgens mij, dus ik wil echt dat hij even een stapje terug doet.. of dat gaat lukken is de vraag! Lwal: He bah, dat is balen. Gelukkig heb je nu lekker weekend! Wat leuk een papadag! En blijf jij maar lekker luieren. Heb je wel verdient toch. Morgen weer aan de zoek. Marilouise: Wat zielig!! Hele nacht wakker gelegen? Brondy: Leuk hoor. Maar nu een zware dag voor je? Lastig is dat hé, als de kwaaltjes er zijn, kun je ze wel wegkijken.. Zijn ze er niet dan maak je je vaak zorgen. Probeer het een beeeeetje los te laten ( klinkt zo makkelijk, ik weet het )
Ik ben dr wel! Vanmorgen naar de vk geweest, was eigenlijk alleen voor de echo omdat ze willen kijken of ze het nog goed heeft in de buik. Placenta had zn beste tijd wel gehad en vruchtwater was er nog redelijk voldoende, maar t moest niet veel langer meer duren! Ze wou het daar bij laten, maar ik vroeg of ze misschien toch nog een keer wou strippen. Dat wou ze wel, ze hoopte alleen dat ze me geen pijn deed. Dus ze begon met t inwendig onderzoek, en die paar weeen van gisteren hebben toch even voor 3 cm ontsluiting gezorgt! Dus het was niet helemaal voor niks. Strippen dinsdag deed geen pijn, maar holy crap dit keer deed het echt heeeeeeeeeel pijn!!! Gelukkig was Maurice erbij en heb ik zn hand fijn geknepen. Ze heeft het goed losgewroet naar eigen zeggen. T voelde allemaal heel goed zei ze. Nu heb ik vanaf daarna om ongeveer de 15 minuten een wee. Ik hoef nog niet te puffen, maar ze worden wel iets pittiger!! Wil er alleen nog niet teveel op hopen want straks gaat het toch niet door.. Ging net naar de wc, en toen verloor ik echt een mega sluimprop. Iewl.. Wat een ranzige knep is dat, en groter dan ik dacht. ( LEKKER NIEUWTJE HE! ) Dussssss... Giet t oan, of niet! Ik hou jullie op de hoogte!
Ow, en als ze maandag nog niet geboren is! Komen ze maandag tussen 9 en 10 uur om de vliezen te breken! Dat doen ze thuis.. Dus lang hoeven we niet meer te wachten. SPANNEEEEEND!!!!!!
Tamale: Nou dan zal het nu toch wel echt gaan gebeuren!! 3 cm al en je slijmprop verloren.. Heel veel succes meid!! Ik hoop voor je dat er vandaag/morgen een heel mooi zusje voor T. wordt geboren!! En wat kan jij toch mooi schrijven.. Haha over die slijmprop! Hou ons op de hoogte!!
@tamale, nu wordt t toch echt spannend... Succes! @mammadoe, welk dagverblijf ben je gaan kijken vandaag???
Lwal: Hahah. Ja wou het toch even delen! Ben benieuwd.. vandaag of morgen... Cinnepinnetje: Dankjewel! Hier blijven ze komen. De laatste was net best wel heftig ff. Net op de grens dat ik dacht ik moet puffen. Dus wie weet...
@tamale houd ons maar op de hoogte maar jij bent straks gewoon aan het bevallen !!! succes meis (nog heel eventjes )
Tamale: Hoe gaat het????? Ben super benieuwd! Mammadoe: Bij jou nog nieuws? Jessie: Alles nog rustig bij jou?
Hej! Tamale, klinkt veelbelovend! Toitoitoi en hopelijk vandaag of morgen een gezond kindje! @Cinnepinnetje, ben wezen kijken bij Bibelebons of zoiets. Zag er goed uit Ik ben vanmiddag nog ff met vriendlief naar de Makro geweest voor een boodschapje en heb vanavond nog even lekker gezwommen en daarna finale wisdm gekeken....dusssssssss (zal nog even niets zeggen voordat ik het misschien voor iemand verklap....) Alles rustig in de buik. Voel wel dat gedoe heeeeeeel vaag in de verte. Ik hoop echt niet dat het vannacht wéér komt opzetten, want dan kunnen wéér die kant op en ik heb liever een goede nachtrust, voordat straks helemaal uitgeput aan de bevalling moet beginnen.... Morgenochtend naar de poli voor controle, dus ben benieuwd.... Slaap lekker iedereen (behalve Tamale waarschijnlijk zet em op!!)