Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi dames, ff snel een zwaaitje naar jullie!

Tamale, nogmaals van harte meid! Hopelijk knap je snel op.

Linnie, ik snap best dat je je hele verhaal (ik ben ook nieuwsgierig;)) nog niet verteld hebt hoor! Lekker genieten van die kleine meid! Hoe voel je je verder?

Mammadoe en Jessie nog geen nieuws zie ik, spannend hoor! Jessie, jij draagt wel lang voor een tweeling of niet?

Hier vandaag heeeeerlijk in onze 'tuin' bezig geweest. Ze hebben gestraat, morgen nog de laatste dingtjes. Zoooo fijn! Begint nu een cmpleet huis te worden :D helemaal heppie met het resultaat :) maar wel gebroken, dus nu lekker rozig vh douchen en ga nu languit, helemaal niets doen!

Fijne avond!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zag het op fb idd. Zag erl goed uit. Jullie zitten er deze zomer dus florisant bij :)
    Al een beetje over het eerste verdriet heen?
    Hier idd nog altijd geen nieuws. Ik vrees dat ik de laatste in rij ben.....

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jessie, vraagje. Jij had een tijd geleden van je man toch een Dyson gekregen? Bevalt ie goed? Is zo'n ding echt zijn geld waard of zeg je een gewone stofzuiger van 100 euro is geen verschil aan te merken?
    Wij willen die van ons graag vervangen, hij zuigt niet meer goed. En met een babytje toch wel lekker als je een goedwerkende stofzuiger hebt. Maar vind sommigen wel heeeel erg duur. Weet niet zo goed wat ik moet kopen..... Dus ben benieuwd naar jouw ervaring met de Dyson

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Tamale: gefeliciteerd met jullie dochter. Gelukkig mag je morgen naar huis. Hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten.

Jessie en mammadoe, nu jullie nog, maar dat gaat niet lang meer duren.

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamale: Hoe gaat het nu met je? Mag je vandaag naar huis? En hoe gaat het met je meisje?

Debbie: Mooi jullie tuin! Daar kun je lekker genieten deze zomer! Hoe gaat het nu verder met je na het verlies van jullie kat?

Mammadoe: Ja gelukkig hebben we wel wat familieleden waar we bij terecht kunnen! Maar het is idd een pittige beslissing die we moeten nemen
    Hoe gaat het bij jou???

Jessie: Trek jij het nog een beetje met 2 beebs in je buik??

Ik zit nu lekker in de tuin een kopje thee te drinken.. Het weer is echt heerlijk! En wie weet trekt mijn witte glow in the dark gezicht dan ook nog wat bij ;)
    Verder vanmiddag met wat vriendinnen, honden en kids de bossen in en vanavond eten bij mijn broer voor zijn verjaardag!
    Lekker dagje dus

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    *meld* :p
    Hier nog altijd niets aan de hand :(
    Was veel te laat in de weer geweest met die nieuw Draw Free app. Té verslavend haha :) Dus om 2 uur pas gaan slapen en net pas wakker. Vriendlief is naar voetbal toe, maar zei net ook dat het super weer is. Dus misschien straks even een wandelingetje door het parkje maken en de baby eruit lopen :D

@Lwal, jouw dag klinkt superrelaxed! Geniet ervan! En fijn dat je toch wat steun hebt aan anderen. Altijd fijn om ook de meningen van anderen te krijgen als je moeilijke keuzes moet maken.
    @Tamale. En? Mag je naar huis vandaag? Ben je alweer een beetje opgeknapt? Als je veel bloedverlies hebt, wordt je dan heel slapjes enzo? En gaat het met M. en de kleine meid allemaal goed? Lekker gezond??
    @Jessie, jij al zenuwachtig aan het worden? ;)
    @Linnie, Hoe is het daar? Druk weekend zeker met allemaal kraamvisite? Misschien heb je dan geluk dat het mooi weer is, staan ze allemaal snel weer buiten. Om een druilerige regendag heeft iedereen toch niets beters te doen ;)

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemiddag dames, nog geen nieuwe baby's ;)

@jessie en mammadoe zijn jullie het al zat? jullie genieten toch wel enorm van jullie buiken nog, dat getrappel, straks is het ineens over !
    ben zo benieuwd, wat jullie krijgen en wanneer het zover is, hoop snel :D

@lwal lekker dagje dus vandaag

hier een beetje een rare dag, vannacht was r. enorm aan het spoken , was half 2 vannacht en we kregen hem niet meer stil. uiteindelijk is hiij bij ons in bed in slaap gevallen, het gebeurde echt nooit maar de laatste tijd is hij echt aan het rommelen en heb dan liever nog een beetje nachtrust als mijn principes vasthouden van dat mag niet. werd ik om 5.18 wakker van meneertje hij was heel lief mij aan het aaien en mama is lief aan het fluisteren:D (dat maakt het dan weer een beetje goed ) papa werd wakker gemaakt met kusjes. maar wel mega vroeg dag dus, manlief ging om half 7 met de hond naar buiten en om 7 uur kwam hij terug en zei prachtig weer zullen we gaan wandelen, dus we liepen om 10 over 7 te wandelen en natuurlijk viel r. in de buggy in slaap, dat maakte wel dat we een flinke ronde hebben gewandeld en vervolgens om kwart over 8 aan de thee zaten bij schoonouders. maar goed.

verder een verjaardag gehad van mijn vriendin ze is nu een flink eind op weg in de zwangerschap. (zij melde dit toen ik een miskraam kreeg wij waren van onze jongens tegelijk zwanger ) en voor het eerst stak het me niet dat was wel fijn, sterker nog ze is mega veel aangekomen en ze hadden gezegd het is dat je niet verder kan zijn maar je kindje loopt nu al 2,5 week voor in groei, ze denken dat het een hele flinke baby gaat worden en ze is zelf ook echt mega gegroeid echt overal, buik kont, heupen benen, armen gewoon alles.
    Dus ik zat in de auto en zei al tegen manlief ben zo blij dat we nu eerst bezig zijn met afvallen want dat is dus precies wat ik niet had gewild.
    voelde heel fijn gewoon. Binnenkort even spullen van r. brengen zij kan het gebruiken nu en bij mij ligt het alleen maar oud te worden op zolder (bij een 2e wil ook kopen:D)

nu lekker voetbal kijken en moed verzamelen om te strijken

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
  9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jessie, good luck!

10. marilouise

@@brondy geniet van je echo

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Mammadoe: Verveelde je je vannacht?

Jessie: Succes vandaag :)

Brondy: Eindelijk je echo!!! Spannend!

Marilouise: Heeft R. nu wel een beetje geslapen?

Tamale en Linnie: Hoe gaat het met jullie? En met jullie meisjes natuurlijk?

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo was druk dit weekend, pfff

@ Tamale
    Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

@ Mammadoe
    wij hebben ook een dyson gekocht laatst, een met anti allergie. Aangezien ik eigenlijk allergisch ben voor huisstofmijt. Wij vinden hem echt super, hij maakt nog wel veel lawaai, maar is het geld echt wel waard!!
    Volgens mij heb ik jou niet op fb of wel??

@ Lwal
    jeetje wat een pittige beslissing inderdaad, wel fijn dat je steun hebt aan familie.
    En dankje, begin nu wel erg zenuwachtig te worden. Manlief zei vanmorgen nog, straks is er niks :( Zegt hij elke x tegen mij dat ik niet zo moet denken, doet hij het nu zelf :x

@ Linnie
    ik ben ook wel nieuwsgierig. maar je zult nu ook wel veel kraamvisite over de vloer krijgen.

@ marilouise
    Nou mooi dat je er zo over denkt toch??
    En dankje, zal wel goedkomen denk ik (vanmiddag pas om 16.15 uur)

@ debby
    Zag het inderdaad op fb, ziet er al goed uit hoor!!

@ jessie
    nou spannend bij jou hoor...

Wij hebben gisteren onze zomervakantie geboekt. Hebben besloten om met het vliegtuig te gaan, omdat we niet weten of manlief deze zomer nog wel een leaseauto heeft. We gaan naar Kos (Griekenland), 15 dagen, in Juni al. Dan ben ik net 23 weken als we vertrekken, dus dat moet goed gaan lijkt me.

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Brondy: Veel plezier bij de echo!!

De rest reageer ik later ben net wakker ga zo naar de verloskundige, boodschappen doen en naar me broer vanavond die ouderbijeenkomst dus weer lekker vol zo.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, Ja, verveelde me idd gisteren! :p (Wanneer niet tegenwoordig....)
    @Brondy, wordt een lange dag wachten dus. Ik zal voor jullie duimen dat alles goed is en er gewoon een mooi klein kindje te zien is. Hebben wij elkaar niet op fb? Hmmm kan wel kloppen....moet je me ff een pb sturen met hoe ik je daar kan vinden :) En klinkt lekker die vakantie! Wij hadden het er gister over en denken dat het vandezomer niets wordt, dus misschien in de herfstvakantie een weekje naar de canarische eilanden ofzo met de baby :)

@Ml, Jij gisteren dus weer lekker vroeg in touw. Pfff wel vervelend voor je hoor! Hopelijk wil dat in de toekomst een beetje veranderen. En eerst wat kilo's kwijtraken voor de volgende zwangerschap is idd een verstandige keuze. Hopelijk lukt het mij straks ook. Ookal ben ik gelukkig niet heel veel aangekomen, maar het zal toch allemaal ff wat strakker moeten worden vrees ik hihi :)

@Claudia, Wow je bent de magische grens van 37 weken over! Gefeliciteerd! Maarre.... als jij eerder dan ik beval......dan doe ik je wat! ;):D:p Succes bij de vk.

Ik heb een veel te kort nachtje achter de rug. Werd vanmorgen wakker van mijn vriend die naar z'n werk ging. Maar kon erna niet meer goed in slaap vallen door pijn in mijn rug en bekken (gister te druk geweest met wandelen en de was doen). Heb trouwens gisteren ook nog de reiswieg helemaal gewassen en in elkaar gezet enzo. Zo schattig :D Nou van mij mag het vandaag komen hoor!!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, welke type dyson heb je gekocht. Want ik had er ff naar gekeken. Eentje gekozen, DC37, maar toen zag ik even de prijs....bijna €500.- Nou dat vind ik wel echt te gek!
    Heb jij er ook zoveel geld aan uit gegeven of hebben jullie een betaalbaarder model die ook prima werkt?

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    WOW :$
    Nee wij hebben de Dyson DC32 Allergy Parquet, en die werkt ook perfect hoor.
    (was destijds bij BCC het goedkoopst, €300,- dacht ik)
    Wel degene waarbij je de slang eromheen kunt doen, mooi klein op te bergen ;)

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Heb even snel bijgelezen.

Brondy, heel veel succes vandaag met de echo!!

Mammadoe, wat grappig dat je in het ziekenhuis Linnies baby hebt gezien! En bij jou verder nog geen nieuws dus? Morgen weer op controle lees ik.

Tamale, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nina!
    Hoe gaat het nu allemaal?

Hier een lekker weekend gehad. Wat een weertje gister, echt fijn! Heb heel het weekend lekker uitgeslapen en gisteren nog naar Prenatal geweest. Wat kleertjes en spulletjes gekocht nog.

18. marilouise

@brondy wordt dus een lange dag voor jullie ! komt goed denk aan je !
    en met de vakantie is wel lekker als je zo vroeg bent, is het ook niet zo snik heet en zit je niet met al dat gezeik met vliegen !
    en het voelt heerlijk dat ik er zo over denk nu !

@claudia wow 37 weken laat het maar beginne zeker

@mammadoe vanmorgen heeft hij uitgeslapen tot 6 uur :$ is een record van de week geloof ik. en kom op met die baby je moet hem/ haar ook wel lokken he :p

vakantie, deze zomer niet, wel al aan het kijken voor volgende zomer (ik heb manlief overgehaald om met de tent te gaan) we willen dan eind juni 3 weken (uit en thuis ) naar spanje.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ viev
    dankje, zal wel goedkomen denk ik.
    Met jou alles verder goed dus?
    Het was gister inderdaad heerlijk weer buiten.

@ marilouise
    Lekker met de tent volgend jaar??
    Doen wij normaal ook maar dan richting Italie en liefst eind augustus. Maarja dat gaat hem dit jaat niet worden. Sowieso leek augustus mij een beetje te laat. En we zitten met manlief zijn wedstrijden en natuurlijk de auto.
    Leek mij nu ook wel verstandiger om mooi vroeg te gaan. Neem in augustus nog wel een weekje extra vrij, in de hoop dat het dan mooi weer is in Nederland ;)
    Lekker dat de kleine wat langer geslapen heeft... Hopelijk houdt hij dat vol.

20. marilouise

@lwal hoe is het met je misselijkheid, nu niet zo lang meer toch tot jullie weten wat het wordt ?

@mammadoe, mijn opa en oma hebben ook een dyson en zweren erbij ook met de katten haren die hebben hem bij saturn gekocht die schijnt er regelmatig aanbiedingen mee te hebben wij gaan bij de volgende stofzuiger ook voor een dyson (ondanks dat we nu een hond hebben die lang zo erg niet meer verhaart )

even het is nog een beetje ver weg ,maar ik wil straks iets leuks voor vaderdag doen en dan bedoel ik een cadeautje hebben jullie tips.

Hij heeft al een keer een broodtrommel gehad met een foto van de mannen samen en mijn super papa erop wat we vorig jaar hebben gedaan weet ik niet meer leuke ideetjes gezocht

Deel Deze Pagina