@ brondy wij hebben ook wel voorkeur voor augustus, maar we hebben dan zo vreselijk veel verjaardagen, dat we dat niet ieder jaar kunnen maken (mijn moeder , mijn schoonmoeder, broertje die al op 1 dag, neefje, oom, en nichtje ook in dezelfde week ) en we hebben zitten kijken naar de vakantie planning op het werk van mijn man en iedereen wil eigenlijk dezelfde periode vakantie maar ze doen niet moeilijk hoor, en dan komt eind juni begin juli het beste uit (komt doordat wij uitgaan van regio midden en bij man op het werk bij regio zuid ) ja en die tent zo cool, ik heb altijd gekampeerd met mijn ouders, man nooit, nu zijn wij de eerste vakantie in een huisje geweest, de 2e in een gehuurde tent en de 3 e in een stacarvan, en waarom zouden we veel geld betalen voor een huurtent als we zelf ook een tent hebben, die je dan lekker naar eigen wens kan neerzetten en op de plek van je keus ( lees lekker achteraan op de camping tegen de duinen aan ) @viev schiet voor jou ook lekker op!
Hallo lady's ik breek even in bij jullie. Ik ben een goede vriendin van jessie 886 ik kom jullie het jullie het blijde nieuws te vertellen dat jessica is bevallen dmv een geplande ks (maar dat wisten jullie al hihihihihi) van een zoon en dochter genaamd Stan en Isah. Moeders en kinders doen het goed... xxx
Dank je wel voor het melden @Jessie en jessie man super gefeliciteerd met jullie Stan en Isah geniet ervan
Van harte Gefeliciteerrrrd!!!!!!! Wat heerlijk zeg! Een zoon en een dochter! Geniet ervan en hopelijk ben je weer snel op de been en mag je naar huis genieten van die twee kleine wondertjes! Nu ik, nu ik, nu ik!!!!! Ik ben het zooooo zat hè?!?! Zat net gewoon in ene te snikken, omdat ik er gewoon klaar mee ben! Ik snap nu pas waarom iedereen altijd zit te zeuren over die laatste loodjes! @Dyson, ja wij hebben dus ook 2 katten, beneden hebben we een houten vloer, maar boven is alles hoogpolig tapijt, en is nu zo moeilijk schoon te krijgen met de huidige stofzuiger! Wel veel geld hoor. Maar eens aanbiedingen checken Die hele dure modellen is met de nieuwe ball-technologie ofzo, dan rolt ie heel makkelijk alle kanten op. @Ml, ik ben nog niet de crea mama die ik moet worden, dus ik heb geen flauw idee wat je kan doen voor vaderdag. @Viev, wow bij jou schiet het ook in ene op zeg!! Heb je al bijna alles in huis wat je nodig hebt?
@Dovemeisje Thnx voor het melden van het blijde nieuws! @Jessie Gefeliciteerd met jullie meid én zoon! Hopelijk heb je niet teveel last van de ks en kan je snel thuis gaan genieten van jullie wondertjes! @rest Ik ga zo de kleine in bed leggen en zal dan eens op iedereen gaan reageren
@Brondy, veel van die dyson dingen hebben anti-allergy heb jij toevallig de DC20? Die kost nu bij Wehkamp 259 euro. Die maakt idd meer herrie dan de nieuwe modellen met die roltechnologie enzo, maar dan ben je 429 euro kwijt. Vind ik echt belachelijk veel geld....
Nee wij hebben de DC32 Is ook echt een fijn ding. Ja tegenwoordig hebben de meesten wel allergy ding erin zitten. Mijn ouders hebben er ook 1, maar weet zo niet meer welke. Gewoon ff op kieskeurig.nl kijken waar de beste aanbiedingen zijn
Eens kijken hoe ver ik kom @Mammadoe Bij jou nog steeds geen baby dus. Wat een geld trouwens, voor die stofzuigers! En voor 170,- minder zou ik een beetje herrie af en toe wel overleven hoor! @Brondy Vandaag de eerste echo, spannend! Aan het einde van de middag pas toch? Dan duurt de dag echt zoooo lang.. Vakantie klinkt trouwens goed! Ik wilde eerst ook ergens heen vliegen zodat we rond deze tijd konden gaan maar wel met goed weer dan, maar manlief ziet dat niet zo zitten met die kleine erbij @Marilouise Ik hou me nooit echt zo bezig met vaderdag/moederdag enzo, dus sorry, geen tips van mij Vervelend dat de kleine weer zo aan het spoken is. Die van ons heeft af en toe ook ineens zo'n slecht nacht, vorige week ergens ook weer. Telkens huilend wakker worden. Toen hebben we hem ook maar tussen ons in gelegd (nou ja, op mijn helft dan ) want dan slaap ik liever zo dan helemaal niet. En als ze daarna gewoon weer gaan slapen in hun eigen bedje is het geen probleem toch? Als ze er maar niet aan gaan wennen. @Debby Gaat er mooi uit zien die tuin zeg! Kan je lekker van het weer gaan genieten. Wel erg sneu van je kat trouwens, had het al op fb gelezen, zeker nog bij zo'n jong beestje @Linnie Hoe gaat het met jullie? Ben je lekker thuis aan het genieten van de kleine meid? En hoe voel jij je zelf, begin je al een beetje op te knappen van de ks? @Tamale Zag dat jullie ook al thuis waren, wat een mooi klein poppetje zeg! Begin je ook al een beetje bij te komen van het bloedverlies? Voel je je ook al weer wat beter en zie je het weer een beetje zitten allemaal? Gelukkig nu niet meer zo lang tot jullie huis klaar is @Lwal Dat is wel heftig dan, om zoiets te moeten beslissen. Gelukkig hoeven jullie het niet alleen te doen. Pff... Zo ben ik hopelijk niets belangrijks vergeten, en anders: sorry
Hier ook erg druk geweest. Had gehoopt dat het nieuwe jaar minder druk zou worden maar tot nu toe lijkt het alleen maar drukker. En het zal met een 2e erbij ook alleen maar drukker worden Donderdag nog wel naar de Ikea geweest en we zijn geslaagd voor de kleine man. Hij heeft een nieuw (peuter)bedje, matrasje, deken, kast en een leuk tafeltje met stoeltje voor op z'n nieuwe kamer. Nu nog gordijnen en een paar kleine dingetjes schilderen en dan kan ie naar boven. Het wordt steeds lastiger om hem z'n bed in te krijgen met die steeds dikker wordende buik, dus het is echt wel tijd! Schoonmoeders en ik hebben trouwens maar gewoon gedaan alsof er niets gebeurt/gezegd was, daar zijn we ondertussen heel goed in Zaterdag druk bezig geweest met taarten maken. Één voor m'n kleine man en één voor m'n grote man. Bijna heel de dag wel mee bezig geweest. Zondag zelf hebben we de verjaardagen gehouden, was wel gezellig maar erg druk. Ben ook nog steeds niet helemaal lekker, al anderhalve week goed verkouden en sinds zaterdagnacht is daar nog een bijholte ontsteking bij gekomen Hopelijk is dat snel weer weg want het is best wel pijnlijk.... Gisterenochtend en vanmorgen wel nog even heerlijk van het zonnetje genoten. Gisteren zijn we met z'n drietjes wezen wandelen, eendjes voeren in het park en de kleine nog even de speeltuin in. Vanmorgen rondje gefiets, daarna door naar de supermarkt en daarna heeft de kleine nog even lekker in de tuin gespeeld en heb ik in het zonnetje gezeten, echt heerlijk gewoon!
@Mammadoe: Hahahahahha Jij mag echt eerst van mij hoor hihih. Ik ben het nog niet zat. @ML: Ja spannend hihih. Jammer dit jaar niet op vakantie maar wel lekker voorpret maken voor volgend jaar miss gaan jullie dan al met zijn 4tjes op vakantie hihih. @Jessie: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zag het net op fb. Echt leuk een jongen en een meisje. Geniet ervan en hopen dat je snel weer op de been bent. @Viev: Schiet al op hihihih. Leuk @Poemie: Lekker weekend gehad dus. Jij bent ook al over de helft hihih leuk. @Linnie: Hoe bevalt het bij jullie? Wel druk zo zeker. @Tamale: Wat een droppie is jullie meisje zeg. Hopen dat je je nu helemaal weer goed voelt. Bij de verloskundige was alles goed. Sterke hartslag dus dat is weer fijn om te horen. Nu mag ik elke week. Nog 20 dagen spannend.
Jessie: Gefeliciteeeeeeeeerd!! Wat geweldig zeg! En een jongen en meisje, met 2 prachtige namen! Heerlijk.. Geniet ervan meid!!!
@jessie: gefeliciteerd, en wat leuk een jongen en een meisje. Heerlijk gaan genieten nu. Ik heb eindelijk mijn laptop weer. Voel me goed, ga zo een klein stukje lopen voor het eerst buiten. Kraamzorg was vandaag voor het laatst. Zouden nog twee dagen extra hebben, maar alles loopt zo goed, vandaag heeft ze eigenlijk ook een beetje dr tijd uitgezeten. Nu heerlijk ons eigen ritme. Ik zal nu gaan proberen om het allemaal een beetje bij te houden.
@ Brondy, ben ff benieuwd hoe het is gegaan? @ Jessie, van HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon en dochter, prachtig! Ik hoop dat alles goed is gegaan, nu kunnen jullie lekker gaan genieten!!
@Jessie, Van harte gefeliciteerd met jullie Zoon en dochter... Wat een mooie namen... Geniet lekker van elkaar...
Heb niet alles onthouden hoor, kom ff snel buurten. @ Poemi, lekker he die zon! Maar wel een druk weekend gehad zo te lezen @ Lwal, hoest met jou? @ Linnie, wat heerlijk dat je nu samen helemaal je eigen ritme kunt gaan oppakken! En alweer een week oud he! Gaat zo snel, ik las het op FB en leuke foto's ook! @ Mammadoe, dikke knuff voor jou!!! Hou vol meid, je bent vast snel aan de beurt! @ Claudia, gaat nu indd ook opschieten leuk hoor! @ ML, wat leuk met de tent!! I love it Ik ben echt helemaal doodop... pfff... lag gisteren al om half 10 in bed en zag er vanmorgen echt niet uit (dikke ogen enzo), te lang geslapen denk ik. Tot overmaat van ramp ook nog voor mn 1e examen gezakt! Grrrr... zooo mn best gedaan. Maja, als het goed is morgen direct al een herkansing. Dus ik ga weer ff leren... Verder denk ik niet dat ik zwanger ben... beetje lichtbruine afscheiding (heeel licht) volgens mij, maar had zwart aan en zag het niet zo goed. En ik had gisteren steekjes in mn onderbuik, wat dus ongi pijnen kunnen zijn. Stiekem zou ik er wel weer enorm van balen als het niet zo is, maja... andere kant ook pas net aan mn job begonnen... dus tja... Wel ben ik alweer 2 dgn heel vroeg wakker (lees 6 uur) en dan had ik toen ook. We zien het wel...
ik kom even snel laten weten dat het goed gegaan is Moest van de echoscopist even kuchen en toen zagen we de kleine bewegen. Wat bijzonder zeg, ben helemaal in de wolken.
Brondy: Jeeeejj, mooie echo! Fijn dat het goed was.. Bijzonder he!! Nu lekker genieten Linnie: Fijn dat het al zo goed met je gaat! Zag net de foto's op fb, mooi hoor!!! Debby: Nou spannend of je ongesteld gaat worden of toch.... Hoop het zo voor je! Wanneer ga je testen? Of wacht je even af? Claudia: 20 dagen nog maar.. Spannend!!! Viev: nog heeel eventjes geduld en dan mag jij ook! Poemi: nog steeds niet helemaal fit.. Lekker rustig aan doen! Anders blijf je zo aankwakkelen! Mammadoe: Zo.. Nu ben jij aan de beurt Marilouise: Heerlijk kamperen! Wij deden dat vroeger ook altijd en willen dat volgend jaar ook weer gaan doen! Tamale: Hoe gaat het bij jou?? Hier gaat alles goed, hectische werkdag gehad en nu lekker op de bank... Vanavond eindelijk weer Greys kijken Nog 1,5 week geduld en dan weten we of we een jongetje of meisje krijgen! Ben zooo benieuwd.. 21 maart hebben we de echo