Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: mooie echo. Gefeliciteerd.

@lwal: begint greys weer vanavond? Jeeeeh.
    Wat kan 1,5 week dan lang duren he.

Net voor het eerst naar buiten geweest en naar mijn ouders gelopen. Met de auto weer terug, terug lopen ging niet lukken. Nu lig ik heerlijk in bed, ff uitrusten. En met jaylie aan mijn borst, hihi.

2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie: nou ik vind het al super knap dat je al aan het wandelen bent!
    Borstvoeding gaat goed dus?? Ohhh wat zal jij aan het genieten zijn zeg! Ben stikjaloers :)

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, O wat een lief klein gezond ukkepukje op de echo! Jullie zullen wel helemaal blij zijn! Geniet ervan! En gaan jullie het nu al aan meer mensen vertellen dan? Of wacht je tot de magische 12-weken grens?

@Debby, Is dat examen voor je nieuwe baan? Dat is dan wel erg balen dat je hem niet gehaald hebt! Maar moet je dan nu in je eigen tijd gaan studeren??? Das ook niet leuk dan! Maar qua dat bruinverlies, zou dat qua tijd in cyclus niet innestelling kunnen zijn?

@Lwal, ik ben ook stukjaloers op Linnie hoor! :) Zag net foto's op fb en ging spontaan als een klein meisje zitten janken, omdat ik ook wil (misschien een beetje stom, want met uiterlijk 2 weken heb ik de baby maar ach, ben het gewoon heeeeel erg zat! Mijn rug/stuitje/bekken doen ook in ene zo'n zeer :( en dus errug emo op het moment)
    Spannend zeg! Over 1,5 week kan je los op babykleertjes :D Niet teveel maatje 50 kopen hoor!!

@Linnie, Wat goed dat je al lekker buiten even een blokje om heb gedaan. Was je verbaasd hoe zwak je lichaam is na zo'n operatie en weekje bedhangen? BV gaat dus wel goed? Niet alleen maar aan het kolven (omdat je laatst vertelde over kolven)?

@Tamale, Benieuwd hoe het met jou en je meisje is en naar je bevallingsverhaal. Is M. nu alweer aan de klus of neemt ie even vrij?

@Grey's, even snel naartoe gezapt, maar ik ben daar nog niet..:( Dus ik loop nog steeds achter. Iemand enig idee welk seizoen ze nu op NEt5 laten zien?

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! :D:D:D Zie net in de reclame dat 1 April Peking Express weer terug op tv is. Wat vind ik dat toch een geweldig programma!!! :D Zat toevallig deze week nog te denken dat dat nooit meer op tv is!

Ow enne Linnie, voordat jouw vliezen braken had jij ook last van je onderrug toch of niet?

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy super joh

@linnie wow lekker gewandeld, valt dan nog tegen he weet het nog goed hoe dat voelde, let wel grote kans dat je morgen vrij veel laat van de wond hebt. Ik weet nog goed na die 1e keer lopen had ik dag erna last en vervolgens ging het steeds beter, volgens onze huisarts probeerde ik de marathon te.lopen zo rap was ik ook, maar beter dat dan hele dagen binnen toch, ik moest alleen alleen, r. Mocht pas na ruim 2weken dus ging maar met de hond.
    Wat een plaatje is jullie dame zeg

@mammadoe.hoe is het bij jou 12maart is het nog ?

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: aaah niet jaloers zijn hoor, bij jou komt het ook heeel snel.
    Ja geef weer borstvoeding sinds eergister en het gaat echt goed. Ik kolfde eerst inderdaad omdat jaylie heel erg benauwd is geweest en er bijna paars af kwam. En moet eerlijk zeggen dat het in het ziekenhuis niet lekker liep verder waardoor ik er beetje klaar mee was en besloot om alleen maar te gaan kolfen.
    Nee heb geen last van mijn rug gehad voor mijn vliezeb braken. Wel had ik zondag dan die pijnlijke regelmatige harde buiken die blijkbaar ook voor ruim 4cm ontdluiting hebben gezorgd.

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, Ja, dan heb ik nog een uurtje de tijd. Vrees dat me dat niet gaat lukken hihi.

@Linnie, Paars? O dat is dan wel eng. Maar wat fijn dat het nu wel lukt! Lijkt me toch niets mooiers dan je baby rechtstreeks te kunnen voeden.
    Ik hoop maar dat hij/zij snel komt. Mijn vriend zegt nu steeds: voorlopig komt het nog niet. Moet ie maar niet doen :)
    Morgen moet ik weer in de ochtend naar de gyn. Dus ben benieuwd wat die gaat zeggen.

7. marilouise

@mammadoe succes bij de gyn hoop dat het voor.jou.nu ook opschiet

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Dankjewel, ik hoop het ook!

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    Al bij de gyna geweest??
    Hopelijk laat de kleine niet al te lang op zich wachten.
    Nee we laten het nog niet iedereen weten, wachten inderdaad tot de magische grens ;) 2 april moet ik weer naar de vk voor controle dus dan horen we het hartje hopelijk en dan gaan we het bekend maken :)
    Wel gaan we het vrijdag mijn schoonouders vertellen en volgende week mijn schoonzusje en vriend.

@ lwal
    ja nu kan ik echt genieten.
    Spannend... nog 1,5 week dus.
    Heb grey's opgenomen, zaten gister ff bij de buren/vrienden, hebben hun het mooie nieuws wel vertelt.

@ linnie
    lekker even buiten geweest..
    Mooi dat de borstvoeding nu wel goed gaat.

@ debby
    balen dat je je 1e examen niet gehaald hebt, maar vandaag herkansing toch?? Nou heel veel succes!!

@ claudia
    Voor jou schiet het ook aardig op, nog maar 20 dagen.... spannend

@ marilouise
    ja dan wordt het lastig met zoveel verjaardagen. dan maar een beetje aanpassen.

@ poemi
    jammer dat manlief geen zin heeft om weg te gaan :(
    druk druk druk weer, maar goed dat je wel even van het weer genoten hebt. En leuk dat jullie geslaagd zijn voor de kamer van de kleine man.

Heb ik nu iedereen gehad????
    Hier gaat het goed, niet zo heel misselijk gelukkig. Maar ben wel een snoepert nu zeg. Vooral chocolade en koekjes :) ach gelukkig sport ik nog, dus hopelijk komen de kilo's er niet zo snel bij.
    Linnie jij hebt nog heel lang door gesport toch??
    En lwal sport jij ook nog of ben je inmiddels gestopt??

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Nu kun je het lekker rustig aan gaan vertellen dus.. Snap dat je tot 12 weken wacht om het verder te vertellen. Krijg je met 12 weken weer een echo?
    En ik ben gestopt met sporten.. Kon het echt niet meer opbrengen. Tja, zwak excuus ;)

Mammadoe: hoe was het bij de gyn???
    Snap dat je er helemaal klaar mee bent, duim voor je dat je snel jullie kindje (ik denk meisje) in je handen mag houden!
    En ik weet zo niet welk seizoen van Greys dit is, misschien ff op internet zoeken?

Linnie: Fijn zeg dat de borstvoeding nu dan toch is gelukt!
    Heb je nu veel kraamvisite of valt het mee?

Ik lig nog heerlijk in mijn pyjama op de bank.. Vanavond slaapdienst.
    Verder weinig nieuws te melden

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: haha lekkere eetbuien dus?
    Ik heb tot 20 weken gesport, daarna ging het niet meer, kreeg last van veel harde buiken en bekken. Toen ben ik gestopt.

@lwal: Ja borstvoeding is gelukt. De afgelopen dagen had ik stuwing en stonden ze echt op knappen, en groooott:$. Leken wel siliconen borsten cup g ofzo, haha. Nu is de stuwing weg en heb het idee dat het nu beter geregeld wordt, is wel fijn.
    Kraamvisite is nog redelijk rustig. Wel veel directe familie. Maar we wilden de eerste week toch best rustig aan doen, ook omdat ik in het ziekenhuis lag en thuis moesten we ook weer een ritme vinden de eerste dagen.

Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp en dat is echt heerlijk.
    We hadden donderdag iemand die ons ff opving thuis. Dan zouden we vrijdag en zaterdag iemand hebben, zondag een ander, en dan maandag t/m woensdag ook een ander. Daar waren we dus echt niet blij mee. In het ziekenhuis was alles al rommelig en nu weer.
    Die we vrijdag en zaterdag hadden wilden zondag ook komen, en zij was echt top. toen kregen we gister er eentje, dat zagen we echt niet zitten. MOest er niet aan denken om haar 3 dagen nog in huis te hebben. En eigenlijk kon ze ook niet veel doen omdat we alles zelf doen en kunnen. Toen hebben we het erover gehad om de kraamhulp stop te zetten en het zelf te gaan doen. Ik had twee dagen extra recht op kraamhulp door de keizersnee, maar hebben we dus niet gedaan.
    En is gewoon irritant dat je elke keer iemand weer moet leren kennen en alles uitleggen.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Gyn was goed. 40minuten op dr moeten wachten. Over een week weer terugkomen. Hopelijk haal ik dat niet! Ze willen gewoon wachten en de natuur z'n beloop laten. Strippen doen ze niet zo aan, ze zei dat het vaak voor veel gerommel zorgt en weinig resultaat boekt. Daarna gezwommen en vervolgens bij Prénatal geweest voor een Easybase en een adapterset om de maxi cosi op de Joolz te klikken. Nu echt zoooo moe, dus lekker pitten, dan reageer ik vanavond weer even op iedereen.

13. marilouise

@mammadoe balen zeg dus nog gewoon wachten !

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie: Fijn dat het al zo goed gaat zonder kraamhulp!! Lijkt me ook wel erg fijn om dan ook echt als gezinnetje met elkaar te zijn.
    D. zit nu nog zonder werk of niet? Komt dan wel even goed uit dat hij lekker thuis is.

Mammadoe: hmm.. Dus je moet nog gewoon rustig afwachten! Hoop echt voor je dat het niet lang meer gaat duren. Steeds als je even niet hier bent geweest denk ik.. Zou het??? :)

Verder is het rustig hier!!

Ben wel erg benieuwd ook hoe het met Jessie en Tamale gaat

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Zolang alles wel goed gaat met jou en de kleine wachten ze idd liever af, al zit je daar zelf totaal niet op te wachten ;). Al is bij jou je lever toch ook zo af en toe aan het rommelen nog? Houden ze dat verder nog in de gaten of moet je alleen komen als je er echt weer last van hebt? Ze zijn bij Grey's trouwens ergens in seizoen 8, aflevering 10 ofzo. Vorige keer waren ze midden in het seizoen gestopt.

@Linnie Fijn dat alles goed gaat met de borstvoeding nu. En jullie durven het ook al zonder kraamzorg :p Maar je hebt wel gewoon lekker je eigen huis weer terug, dat is ook niet verkeerd! Klinkt ook wel erg rommelig bij jou met die kraamzorg, lijkt me ook niet fijn als je telkens een ander hebt, dan misschien maar beter zonder. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze dat deden, dacht altijd dat ze maar één iemand stuurde..

@Lwal Spannend zeg, nog maar een weekje en dan weet je hopelijk al wat jullie gaan krijgen!!

@Brondy Wat super dat alles goed was bij de echo, nu er lekker van gaan genieten! En ook al flink aan het snoepen geslagen dus :D Vind het knap van je dat je nog steeds sport, ik heb er de puf niet meer voor :)

@Debby Hoe is je herkansing gegaan vandaag? Wel balen dat je gisteren gezakt was. En ook balen dat je toch niet zwanger denkt te zijn :( Maar het is nog niet zeker toch?

Hopelijk over niemand heen gelezen nu...

Kleine man ligt hier al lekker op bed, heeft niet geslapen vandaag op de crèche dus die viel zo in slaap. Manlief is werken, tot 22.00 uur, dus ik ga zo denk ik lekker douchen en m'n bed in. Ben nog steeds niet helemaal lekker. Pijn is gelukkig wel al iets minder, maar over is het nog niet.

Ik weet niet of ik het al verteld heb, maar ik heb toch nog een zwanger en fit cursus gevonden hier in de buurt! Wel iets anders dan de vorige keer, maar heb er wel zin in. Morgen begint het al, dus hopelijk voel ik me dan iets beter. Vorige keer stelde het sport-gedeelte niet heel veel voor, half uurtje beetje in een kring staan 'bewegen', maar nu is het echt ongeveer 45 min/1 uur fitnessen, en daarna nog een half uur theorie. Het duurt dan alleen wel tot 21.30 uur, maar donderdags ben ik toch altijd vrij dus hoef ik in ieder geval niet om 06.00 uur m'n bed uit, als de kleine een beetje mee werkt.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, Knap van je dat jullie het zo lang geheim kunnen houden! Maar als het je lukt wel verstandig idd. W.b.t. sporten, een kennisje van mij die op 3 dagen na even lang zwanger is als ik, heeft tot 30 weken hardgelopen! Dus je kan gewoon sporten wat je wil, maar gewoon goed naar je lichaam luisteren.

@Lwal, zwanger zijn vond ik het beste excuus om niet meer te sporten :D Ach en zwemmen is ook een soort van sporten :p Haha, jij denkt nog steeds meisje? Dan zijn er echt veel meisjes geboren bij de Juni-pil-stop- mama’s!

@Linnie, ik zag die foto van jou met je vriend en J. op fb en toen vielen me je borsten ook al op :D Is dat erg pijnlijk die stuwing? Wel fijn dat je daar alweer vanaf bent J Eerst dag zonder kraamhulp goed verlopen? Wel vervelend dat de hulp steeds wisselde, liever 1 persoon in je hele kraamperiode. Is dat normaal bij dat bureau of was er iets mis gegaan ofzo?

@Ml, ja L gewoon wachten op moeder natuur….

@Lwal, haha ja ik had hetzelfde bij Tamale, dus daarom melde ik me vanmiddag maar ook nog even voor mijn middagdutje :D

@Poemi, Ja idd, dan wachten ze liever. En ondanks dat ik het zat ben heb ik toch ook liever dat de natuur het zelf regelt ipv inleiden, lijkt me toch niet heeeeel ideaal…..Ookal zei de gyn dat je daardoor niet per sé heftigere weeën of een weeënstorm van hoeft te krijgen. Maar ik lees dat toch best wel vaak…..dus ik wacht dan nog liever even….
    Ow oké, irritant altijd dat Net5 midden in die seizoenen stoppen, doen ze ook vaak met Desperate housewifes. Ik ben nu bij seizoen 8 aflevering 7 ofzo, dus dan ben ik dus bijna bij. Maar heb al t/m 16 op mijn computer staan, dus ik denk dat ik lekker doorknal :D
    Irritant dat je gezondheid nog steeds te wensen overlaat, en hopelijk bevalt je cursus goed en zitten er ook leuke vrouwen op.

@Debby, hoe ging je toets vandaag? Wel gehaald, of hoor je dat niet meteen?

Mijn middagdutje was echt zaaaalig! :D Morgen 40 weken!! Het is toch bizar!?! De telefoon gaat echt steeds vaker op het moment J Iedereen is met mij aan het wachten J

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Mammadoe: Hopen dat hij/zij snel uit zich zelf komt.

Verder ben ik super chagie door mijn vriend! Echt mannen grrrr soms ben ik het helemaal zat! Of zou het toch door de hormonen komen hihih.
    Moet ook zeggen dat ik me de laatste dagen aan het vervelen ben dus kan ook niet veel hebben maaaarrr kan me er ook niet toe zetten om iets nuttigs te gaan doen! Dus ja zit mezelf blijkbaar in de weg.
    Fijne avond allemaal

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm klinkt als het begin van de laatste loodjes ;)

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    hahaha oke ben benieuwd!! Heb jij er ook last van hihih Morgen 40 weken zeg! Wat gaat de tijd snel kan me nog goed herrineren dat we hier voor het eerst kwamen dat we zo graag zwanger wilde worden! Nu nu 40 weken later wil je niet meer zwanger zijn maar gewoon je prul in je armen hebben hihih.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik heb er zeker last van! Dat vind ik het zware. Je kan weinig meer, en als je wat doet dan wordt je daarvoor afgestraft door flinke stijfheid, rugpijn, moeheid etc. Maar als je je rust neemt, en dan is het niet eens dat ik me verveel ofzo, dan wordt je zo hangerig. Hetzelfde als dat je normaal een heel weekend niets doet en alleen maar binnen zit. Dan ben je gewoon gaar van het hangen en komen de muren op je af!
    Hier net een vreemd gevoel in mijn buik....wie weet gaat het vannacht rommelen en wordt het gewoon op de uitgerekende datum geboren! Zou wel leuk zijn :D

Deel Deze Pagina