Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo....en nu maar wachten :p

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe wie weet helpt het! Voetmassage? Ananas hart, bitter lemon, trappen lopen, ? wie weet meis hoop het voor je!
    Slaap lekker allemaal, alleen jou gun mammadoe gun ik een wakkere nacht voor het goede doel! Succes

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: hahaha, je hebt het gedaan. Voel je al wat? Hihi

4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Debby: Heb ik denk 1 week last van gehad als het niet langer is.

@Mammadoe: Valt idd niet tegen. Hoop voor je dat de weeen zich snel melden.

@Linnie: Fijn dat het elke dag beter gaat!

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    :) Nee, nog niet echt. Nou ja, ik voel al de hele tijd van alles. Veel druk en steken enzo. Maar dat is al een tijdje zo, dus niets nieuws. Nu maar slapen in de hoop dat het vannacht losbarst! Spannend!! :D

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmmm. volgens mij gebeurd er wat......maar weet het niet zeker. Harde buiken, maar ook dat 'lever-gevoel' weer een beetje. Ik ga maar snel slapen en hopen dat ik vannacht wakker wordt met goede weeën ofzo.

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Oehh spannend. Zijn je harde buiken ook al gevoelig?

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou niets aan de hand tot nu toe. Wel hongerrrrr, dus ff midden in de nacht de koelkast aan het plunderen :D

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

@. Mammadoe lekker geslapen

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Hoe is je nacht verder nog gegaan???

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nog steeds niets?

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    En en en en ??? hihih. Wat spannend zeg.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo ben ik ook weer even.
    Was gister middag behoorlijk misselijk, gelukkig niet gespuugd maar voelde me wel te slecht om op t werk te blijven. Dus optijs naar huis gegaan en lekker op de bank gezeten/gelegen, met een dekentje.
    Vandaag gaat het redelijk, wel nog erg moe.

@ mammadoe
    en heeft t nu toch doorgezet??

@ linnie
    mooi dat het steeds beter gaat. En fijn zeg dat ze al door slaapt.
    Ojee, een paar weken??? nou ja miss maar even een zak pepermuntjes halen ;)

@ lwal
    oei, maar goed dat ze er optijd achter kwam.

@ viev
    dankje :) waren echt heel blij dat alles goed was en manlief stond echt te kijken dat je al 'zoveel' zag.
    Ah mooi dat je alle grote dingen al voor elkaar hebt.

@ claudia
    Helaas doe je er niks aan. Wij hadden gister weer eens zo'n gevalletje. Gebeurt erg vaak tegenwoordig tijdens dansles, ach hormomen ;)

@ debby
    Super dat je de toets nu wel gehaald hebt, maar jeetje jij moet er dus nog wel een paar. Succes alvast.
    hmmmm, afscheiding was wel geel maar niet bruinig (laatste x). Hopelijk brengt het goed nieuws, zal voor je duimen. En heel verstandig dat je nu nog even wacht met testen. Ga je uit van je langste cyclus of kortste??

@ marilouise
    Ja jongens moeten wel stoere kleertjes hebben.
    Hahah jij had dat met koffie??? Gelukkig drinkt mijn collega met wie ik t kantoor deel geen koffie :)

Heb ik nu iedereen gehad????
    Gisteren hadden wij het hier in de pauze over bevallingen, jaja en dat met allemaal kerels (en 2 dames incl mijzelf). Komt de vrouw van 1 van mijn collega's (J) zal een dezer dagen bevallen. Hadden ze het over verbergen aan t begin van de zwangerschap. De vrouwlijke collega (E) vertelde dat een vriendin van haar zo misselijk was dat zij als smoes zei; beetje veel werk en stress. Op een gegeven moment moest zij het wel wat eerder vertellen dan de bedoeling was omdat haar collega's zorgen maakte om haar. Zegt die manlijke collega (J) dat het op een gegeven moment toch op gaat vallen. Dus ik dacht, oh is dat zo :( shit :$.
    Ach ja, zit nu al te twijvelen of ik het mijn baas niet toch al maar moet vertellen, maar opzich gaat t nog goed en kan ik er wel mee wegkomen als ik zeg dat ik ziekig ben, denk ik ;)

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi iedereen nieuwsgierig! :D
    Helaas pindakaas :x Niets aan de hand. Echt zooo jammer, had behoorlijk hoge verwachtingen van deze nacht hihi :)
    Ben net eventjes wakker, dus wel heerlijk uitgeslapen. Ik heb enorm gedroomd dat ik naar het ziekenhuis moest om 10 uur 's avonds en dat ze me aan de weeënopwekkers hingen en er gebeurde helemaal niets! Dus stuurde ze me weer naar huis om te wachten :(......
    Ik ben er dus nu in mijn dromen zelfs mee bezig hihi.

Verder ben ik een beetje geirriteerd naar mijn moeder toe. Die heeft al dagenlang niets van zich laten horen. Gisteren heb ik haar 3x geprobeerd te bellen, maar ze was niet thuis. Vind toch dat ze in deze fase wel wat meer van zich mag laten horen....Maar ja, ben ik wel van d'r gewend.... ;)

@Brondy, hahaha zat je niet met een enorm rode boei toen ze het daar over hadden? Het is nog maar 3 weekjes, ik zou proberen lekker vol te houden. Em hopelijk voel je je snel weer beter.

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Zo vanochtend naar de ikea geweest voor een ledikantje voor in Frankrijk bij mijn moeder! Daar gaan we in juli heen voor vakantie. Heeft de kleine lekker een eigen bed.

Net terug van 45 min lopen! Heerlijk maar wel vermoeiend. Vriendlief is net ziek thuis gekomen dus die ligt op bed. Dus zal wel een rustig avondje worden.

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Ahh vervelend dat je zo misselijk bent! En wel toevallig dat je collega's erover begonnen! Als je het vol kan houden moet je het lekker voor je houden..

Mammadoe: He booehhhh nog steeds niks! En wat een dromen heb jij haha..
    En idd niet leuk van je moeder! Heb je geen goede band met haar dan?
    Rommelt er nog steeds iets in je buik?

Clauda: Lekker zeg een stuk wandelen met dit weer! Knap dat je het volhoudt!

Hier drukke werkdag gehad, maar nu weekend!! Ga vanavond ook met een vriendin wandelen, heerlijk!

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Lwal: Ja heerlijk he vooral met dit weer. Geniet ervan en van je weekend natuurlijk.

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zo. Per direct ga ik géén berichtjes meer tikken op mn telefoon... heeeele verhalen. Alles weg. :( verdeurie....

@ Mammadoe, jeeeeeeeeetje je houdt ons wel in spanning! Ik check ook telkens overdag ff jouw FB pagina whahahah :) stiekeme stalker ben ik ;)

@ Brondy, niet het idee of het op je voorhoofd staat? Whaha,had ik wel iedere keer! Je moet vooral je eigen gevoel nagaan, als je het graag wilt vertellen, gewoon lekker doen.
    Wbt testen, ik houd gewoon 14 dgn na mijn ei aan. Banner loopt wel ongeveer gelijk, volgens mij kan ik zaterdag testen. Maar ik vind het zooooo eng, ik denk dat ik nog ff wacht.

@ afscheiding. Ik had gister dus die donkergele afscheiding, en nu vandaag 'normaal' kleurtje,maar wel veel heb ik het idee... ???
    Verder valt me wel op dat ik erg moe ben deze week, maja... kan ook door vorige week komen. Heb geen zere borsten eigenlijk....

@ Lwal je zult wel lekker gewandeld hebben na zo'n lekkere zonnige dag? Lekker weekend nu!!!

Ik heb een laaaaaange dag gehad, van half 9 tot half 9. Voordeel >> daardoor wel een 4 dgse werkweek. Wel nog steeds heel leuk vind ik het. Verder was vriendje wel vrij en die heeft weer wat kleine dingetjes in de tun gedaan. Vlgd week gaan we wrsch graszoden leggen, dan lijkt het nog echter hahaha!
    Verder weinig nieuws, ben best moe, dus ga lekker op tijd mn mandje in!

19. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claudia: Ja idd echt heerlijk! 1,5 uur weg geweest.. Maar toen begon ik mijn beentjes wel te voelen!

Debby: Hmm.. Dat klinkt wel als wat kwaaltjes! Maar snap dat je niet goed durft te testen! Ik gun het je zo meid!!! Hoop dat die moeheid een goede reden heeft.
    En lekker dat je maar 4 dagen hoeft te werken, wel een hele dag werken zo!

Mammadoe: alles goed????

Ik lig nu lekker op de bank na mijn wandelactie!

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Good evening lady's,

Net voor de allerlaatste keer wezen zwemmen!! Er waren er veeeel! En heel veel nieuwe! Dus wordt tijd om mijn plekje aan de 'volgende generatie' af te staan hihi :p
    Nog altijd niets aan de hand......en rommelen, tsjah, same old same old. Ik voel me eigenlijk een soort rete ongesteld, rugpijn en steken in mijn baarmoedermond, maar dat heb ik nu al een tijdje, dus zegt allemaal niets meer. En o ja, voel steeds veel druk van het hoofdje naar beneden toe en voel die schoudertjes echt zo lekker draaien.

@Claudia, een heel ledikantje gekocht alleen maar voor een vakantie? Kan je dan niet beter zo'n opvouwbaar camping-geval kopen? En goed bezig met je wandeling. Ik heb de hele dag op bed gelegen denkend: Tsjah, tis mooi weer, eigenlijk ben ik het aan al de mensen op kantoor wel verschuldigd dat ik een wandelingetje maak, maar ik kon mezelf er echt niet toe zetten. :)

@Lwal, ook al zo gezond aan de wandel geweest. Mijn moeder heeft me toevallig vandaag gebeld haha. Blijkt dus dat ik al dagenlang met haar dat tekenspelletje op de iphone speel, zonder dat ik wist dat het mijn moeder was :D Maar mijn moeder en ik hebben wel een band die oké is, maar ik denk dat veel meiden een veel betere band hebben met hun moeder dan ik. Ze kan vaak een btje afstandelijk en ongeintresseerd doen. Niet echt de typische verzorgende bezorgde moeder.

@Debby, sodeju, dat is wel een errug lange werkdag :$ Ik kan me voorstellen dat het testen deze maand spannend zal zijn. Misschien maar beter rekken zo lang je het volhoud....Zou wel leuk zijn als jij mij zeg maar aflost :p Jammer dat je op fb niet kan zien hoevaak je pagina bekeken wordt (kon op hyves altijd wel) Schijnt dat als je hoogzwanger bent je in ene een stuk beter in de gaten gehouden wordt haha :D

@Tamale, zag foto's op fb van je kleine meisje, wat een knap schatje zeg! Gaat alles goed?

@linnie, En? Al een beetje een ritme te pakken zo met z'n drietjes zonder kraamhulp?

@Jessie, hoe gaat het bij jou? Jij zal wel je handen vol hebben met twee van die kleintjes!

@Ml, waar hang jij uit? Toch niet in het ziekenhuis met je man zijn enkel?

Vandaag vertelde de buren dat we hun zonnenscherm gratis mogen overnemen, zij krijgen namelijk een andere. Ben er zoooo blij mee!! We hebben een tuin op het zuiden en afgelopen zomer smolten we af en toe echt weg! En staks met zo'n kleintje kan dat echt niet! Dus scheelt ons weer veel geld of gehannes met parasols!
    ENNNNN morgen krijgen we onze nieuwe Dyson binnen als het goed is. Het vuil heeft zich inmiddels opgehoopt (omdat die oude nog amper zuigt) Dus morgen lekker zuigen, heb er al helemaal zin in :D:D:D

Deel Deze Pagina