@ mammadoe misschien kom je wel helemaal niet aan zuigen toe hahaha ik hoop ook van harte dat ik je aflos
@mammadoe nog altijd geen baby? balen zeg kan wel zeggen einde is in zicht maar dat is wel het laatste wat je wilt horen nu ! (denk ik ) het enige dat ik kan zeggen geniet nog even van je nachtrust ! Sorry dames ik ben even helemaal vergeten wie wat heeft gezegd, ben niet in mijn hum zeg maar. ben gewoon weer keihard op mijn bek gegaan met een vriendin en ben erg teleurgesteld, dit was voor mij even een druppel. Tevens manlief zijn enkel gaat ook weer bagger, dus al 2 nachten klote, morgen is die wel vrij maar r. moet om half 9 op "school" zijn ! s.ouders is even weer rot gewoon ben even overal klaar mee zeg maar, kon ook even niets positiefs melden. Ja 1 positief ding ik ben ongesteld aan het worden !!!! iedereen een fijne avond en slaap lekker ik duik mijn bed in wie weet morgen een betere dag !!!
Hmmm een echte baaldag dus. Hopelijk schijnt morgen ook voor jou de zon weer En idd mensen met van die opmerkingen van: Ach, het kan nog maar max. 2 weken duren, kan ik wel wurgen hihi Hopelijk wordt deze nacht mijn nacht
Ik ben al vanaf half 5 wakker met mijn goeie gedrag!! Heb ik nooit grrrrr.... Heb ik nog een probleempje met een vrijgezellen feestje 15 mei. Ook lekker dom van mezelf. Hopelijk kan ik er nog gedeeltelijk onder uit komen zonder te hoeven betalen. Vandaag verder schoonmaken en vanmiddag nog even naar een vriendin verder rustig. @Lwal: Zo 1,5 uur goed bezig! @Mammadoe: Dat zei ik ook al maar ze heeft de kleine kamer al ingericht als babykamer dus daar hoort een bedje in hihih.was bij elkaar 50,-- voor een ledikant en martas dus viel nog mee. Ze gaat helemaal los. Ik hoop dat we vaker kunnen gaan en mijn stiefzusje is nu ook zwanger en komt daar ook soms dus vandaar dat ze gelijk alles omgegooid heeft. @ML: Balen dat je je zo voelt! @Linnie: Hoe lang ben je eigenlijk bezig met kolven of borstvoeding geven kwa tijd?
En ik vanaf 6 uur Maar 6 uurtjes of minder geslapen onderbroken door 3 plasbeurten pffff. Straks er maar nog even lekker induiken. Claudia helemaal de schoonmaakkriebels?? Is idd niet viel voor bedje en matras! Dat is dan wel erg prettig! Hoef je zelf niets meer mee te nemen als jij of je stiefzus daar naartoe gaan! Ik doe mijn oogkapje op, mijn oordoppen in, mijn spalkje om en dan kan oma hopelijk nog even pitten En daarna hopelijk lekker met onze nieuwe Dyson aan de gang
@ mammadoe dat viel nog wel mee, gelukkig krijg ik niet snel een rood hoofd Balen dat de kleine zich nog niet laat zien, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Nog wel ff lekker gezwommen? Zag dat ze dat bij ons ook doen, op donderdagavond, maar dan ga ik graag ff de stad in hmmmmm Ah toch de dyson gekocht? welke? Hahah je had niet door dat je een spel deed met je moeder?? @ claudia om 5 uur al wakker Goed bezig, met het weer van gister is het ook wel heerlijk om te wandelen. Je moeder woont in Frankrijk?? @ lwal Mijn baas weet t inmiddels en heeft mij alle vrijheid gegeven De rest krijgt t na 2 april te horen, dan zijn we voor controle bij de vk geweest. Jij ook al goed bezig, 1,5 uur wow!! Geniet van je weekend!! @ marilouise gister beetje off-day?? en hoe gaat het vandaag?? @ debby Goed dat je nog even wacht met testen. Heb je ook meer zekerheid. Wow wat een lange werkdag! Hahah, ja wel een beetje vooral bij vriendinnen denk ik dat. Met mij gaat het nu wel weer aardig, maar net in de supermarkt had ik super veel steek rond mijn schaamstreek dacht even ohoh Maar net naar het toilet geweest en alles normaal, dus tja geen idee wat dat was. Vanavond naar schoonouders, heb een leuk pakketje gemaakt (zie foto). Zijn gister nog ff naar babydump geweest en de stad in. Heb sokjes aan een kip (van rotan voor aan de deur) vastgemaakt. Uiteraard mag ze die, helaas voor haar, nog niet ophangen We gaan gourmetten dus ben heel benieuwd of ik dat vol ga houden in die lucht Hoe gaat het met de kersverse mama's????
Wat een leuk pakketje zo!! Ziet er heel erg schattig uit! Zal ze vast heel blij mee zijn! Nee mijn moeder d'r gebruikersnaam was niet persoonlijk zeg maar, dus had geen idee dat ik al dagen tegen haar aan het tekenen was.... Hihi Hier zwemmen ook op donderdag, maar is gewoon inloop, dus je gaat gewoon als je zin hebt, en als je zin hebt om te shoppen doe je dat, want je zit toch nergens aan vast
@Brondy: Ze hebben daar een vakantiehuis waar ze bijna om de maand een tijdje zitten vandaar. Hopen dat je geen last hebt van de geur. Het is een schattig pakketje.
@Mammadoe: Schoonmaakkriebels die heb ik zolang ik niks kan doen. Heb het in de avond en als ik stil moet zijn en als ik dan aan de gang kan gaan heb ik geen zin meer hihih
Ik krijg er pijn in mijn lijf van hoor.... Maar moet er vandaag toch ook een beetje aan gaan geloven. Mijn vriend doet nu het meeste, maar ja, je kent mannen, die halen niet even een doekje door de vensterbanken enzo.
goedemorgen beter bui en stemming hier. @mammadoe al aan het stofzuigen ? @brondy wat een leuk pakketje ! @claudia poetsen hmmm er zijn leukere dingen (zeg ik die moe wordt van mezelf zo ben ik aan het poetsen zomerkriebels ) bij jou nog niets aan het roommelen ? @lwal gaat het goed met de misselijkheid ? @debby hoe is het op je nieuwe werk ? bevalt het ? @mammadoe lekker bezig blijven toch (als het goed is komt de baby echt een keer althans heb ik altijd gehoord hoor ) @linnie hoe is het met jouw gezinnetje? @tamale hoe gaat het bij jou ? met je mooie meiden ? en man natuurlijk ook ! even onsmakelijk dames zwakke magen even niet lezen ! nou ik ben dus ongesteld hehe !eindelijk en manlief is een beetje nijdig dat de dokter me hier mee rond heeft laten lopen die zei al dit is niet normaal (wat eruit komt zeg maar ) (ow hij zag het toen ik onder de douche stond bleegghh ) maar het lucht wel op enne afvallen we gaan richting de 10 !!! yoehoe
Nou fijn dat je je alweer wat relaxter voelt en dat je ongi eindelijk doorgezet is, wel een vies verhaaltje idd haha! Hier sacho want die kutstofzuiger komt vandaag helemaal niet (@Debby, is trouwens de DC37 animal turbine). Ik dacht voor 16:00uur besteld, volgende dag in huis, maar dat was blijkbaar bij een andere webshop. Heel misschien morgen, maar waarschijnlijk pas na het weekend.... Zo krijg ik natuurlijk nooit een netjes gezogen huis. Net de keuken helemaal staan boenen en nu helemaal verrot ervan. Ik ben er klaar mee, ik kan echt niets meer zonder kapot te zijn na 10 minuten.... (((((((
Claudia: So jij was er vanmorgen op tijd bij! Brondy: Leuk cadeautje heb je ervan gemaakt! Spannend hoe ze reageren, veel plezier! En fijn dat je het je baas hebt verteld! Mammadoe: Balen dat je stofzuiger er nog niet is! Maarja, mocht je dit weekend bevallen dan heeft de kraamhulp wat te doen! En lekker rustig aan als je zoveel last hebt! Marilouise: Fijn dat je vandaag een betere dag hebt! Fijn dat je eindelijk ongesteld bent!! Wat heeft dat lang geduurd dan zeg! Hier een klotedag.. Het gaat heel slecht met een oudere nicht van mij (50 jaar). Zij is zeg maar mijn 2e moeder.. Zo heeft zij mijn trouwjurk mee uitgezocht en doet ze heel veel voor ons sinds het gedoe met mijn moeder. Nu heeft zij een hartinfarct gehad, is ze geopereerd en nu gaat het alleen maar slechter.. Ze ligt nu kritiek op de ic. Maak me dus heel veel zorgen en heb al aardig wat afgejankt vandaag! Zo wel even op verjaardag bij mijn broer! .
Hii, ben ik ook weer. @lwal: knuffel voor jou. Hoop dat het goed komt met haar. @mammadoe: nog steeds niets? Wat balen zeg, dat wachten duurt zo lang en helemaal als je bijna niets meer kan. Heeeel irritant. @ml: wat goed dat je ongi bent geworden. En toppie dat het afvallen zo goed gaat @claudia: bij jou ook nog niets? hier gaat het wel goed. is wel heel druk. nachten gaan super. laatste 2 dagen in ze overdag en avond heel onrustig en weinig slapen, ze komt zo'n beetje elke 1,5 uur voor voeding. na de voeding valt ze als een blok in slaap, niet wakker te krijgen, om vervolgens na een uur weer wakker te worden en weer begint te zoeken en happen. ik weet gewoon niet of ze echt honger heeft, of dat ze genoeg voeding krijgt, maar volgens mij wel. maar ga dat niet heel lang volhouden op deze manier dus hoop dat er snel meer ritme in komt.
@Linnie, gatsie dat is wel iets teveel van het goede ja! Hopelijk is het een heeeeel korte fase! @Lwal, sterkte meid, hopelijk gaat het snel beter met haar, is natuurlijk veel te jong voor die ellende..... Wij zijn net naar de chinees geweest. Lekker heet gegeten en Koe joe loek met verse ananas, dus hoop dat het wat zal gaan uithalen
@Lwal: Oh dat is echt k*t zeg! heel veel sterkte. Ja vroeg wakker is de laatste dagen een hobby. @Linnie: Zo dat is wel kort zeg. hopen dat ze snel langer gaat slapen. @Mammadoe: Hopen dat het op gaat schieten nu. Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik lek!!! Als ik dan om de zoveel tijd ga kijken kan ik niks vinden maar het is echt een vies gevoel! Ik probeer zo laat mogelijk naar bed te gaan en hopen morgen uit te kunnen slapen.
Ja is het geen vruchtwater? Is namelijk ook een heeeel vies gevoel, maar dan moet je wel nattigheid zien hoor.
@Mammadoe en Linnie: Nee dat is het niet want ik zie verder niks. Heb het vannacht ook niet meer gehad! Heb dat gevoel nu ook niet meer. Uhhmm hopen dat het weg blijft.