@Shadow Nee, ik werk op kantoor. Maar we zitten rond die periode met het afsluiten van het boekjaar dus dan moeten we zoveel mogelijk weg werken. Resultaten zijn nog niet echt om over naar huis te schrijven Voor jou nog een paar daagjes spannend dus. Voel je normaal gesproken wel wat dan? @Lwal Hahaha mannen kunnen idd niet veel hebben Wel balen dat je zoveel moet werken maar dat sinterklaas klinkt wel gezellig. @Brondy Wat vreemd dat die maansteen begon te irriteren. Hopelijk heeft ie al wel goed werk gedaan Ik ben denk ik voor het laatst in dienst vrij heb gehad met kerst/oud en nieuw, en dat is alweer 5 jaar geleden. @Viev Fijn toch dat je nog helemaal geen klachten hebt? Je hebt al goede echo's gehad, dus het zal echt wel goed zitten! Maandag kan je in ieder geval wel weer het hartje horen, is toch wel geruststellen. Hier eigenlijk nog niet heel veel last. Zit wel onder de puisten :x, ben best wel erg moe (kleine slaapt ook wel weer erg slecht, zal ook niet helpen ) en als ik te lang niet eet wordt ik misselijk. Eerste zwangerschap had ik dit ook allemaal dus het is gelukkig wel herkenbaar voor mij.
soms heb je weleens van die dagen dat je het allemaal niet meer ziet zitten, nou dat is vandaag ! bah wat een rotdag
Even snel een berichtje, heb wel bijgelezen,maar het niet allemaal opgeslagen. Hier eindelijk helemaal opgeknapt, alleen nog een loopneus. Maar nu s mijn vrirnd begonnen met keelpijn en hoesten, we hebben elkaar lekker aangestoken. Verder weinig te melden.
Zo dames , wat een rotdag hier, ik merk dat ik me afsluit voor alles en iedereen en waarom ik weet het niet. Momenteel spelen er behoorlijk wat dingen in onze vriendenkring, 1 vriendin is zwanger - doet me erg veel pijn, 1 vriendin heeft een pnd - moeilijk ze wil niemand zien ook mij niet want ze kan mijn gezeur over mijn miskraam niet aan dit doet me misschien nog wel meer pijn, 1 vriendin is in juni getrouwd en heeft haar man betrapt op een sexchat en heeft nu een relatiecrisis- zij wil er voor mij zijn en ik wil er voor haar zijn maar is nu even heel moeilijk, dan hebben we nog 2 bevriende stellen die 4 en 7 jaar bezig zijn voor een kindje dus daar wil ik niet aankomen met mijn gezeur over mijn problemen. Ondertussen merk ik dat het me heel veel doet, mijn moeder is verder de enige die het weet en ik merk dat ik er af en toe gewoon over wil praten, ik doe het nu wel tegen mijn man , maar soms is dat niet genoeg en ik merk dat hij er toch ook behoorlijk wat verdriet van heeft. mijn schoonfamilie is flinke heibel geweest en die willen we nu helemaal nergens in betrekken daar is man nu heel resoluut in. dit alles maakt dat het me soms gewoon even teveel wordt en ik niet meer kan stoppen met huilen, een kindje is zo welkom en het gaat niet zozeer om het zwanger worden maar om het verdriet wat we hebben nadat het nu mis is gegaan! dit kindje was zo welkom! Sorry voor mijn gezeur. ik ga nu maar eens mijn spruitjes schoonmaken, en mijn zoon lekker knuffelen!
@Brondy, hopelijk dat die dromen echt symptomen zijn! Nu maar afwachten idd. Wat is een maansteen dan? @Marilouise, aaaw wat een lief cadeau! Was ze er blij mee? Jammer dat je je zo verdrietig voelt en niet echt mensen om je heen om mee te praten. Misschien kan je in een sterretjes -topic meepraten? @Poemi, ik ken het, soms heb ik ook echt geen zin om te reageren omdat het me dan niet meer duidelijk is wie nou wat precies heeft verteld, en hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt Vriend is nog altijd ziek Hij heeft afgelopen 2 dagen steeds overgegeven en is super licht in zijn hoofd. Erg jammer. Alles bij elkaar zijn we nu al weer veeeeeel te lang samen aan het kwakkelen. Ik word ook nog iedere ochtend wakker met een zere keel. Enne....wen er maar aan dat je je handen vol gaat hebben met een tweede erbij Wel leuk dat je zoontje zo'n slimmert is die gewoon even een fase overslaat Jij ook last van puisten. Ik ook, en ook op mijn bovenrug, waar ik dus helemaal geen puisten heb normaal. Ben ik niet blij mee!! @Lwal, wat een brutale collega's zeg! En ja, mannen zijn super zielig als ze ziek zijn! Haha stiekem moet je daar dan ook een beetje van genieten, want zo lief en aanhankelijk krijg je ze niet altijd! En goed bezig dat je je hebt aangemeld bij de sportschool, nu volhouden om te gaan.... @Jessie, zo te horen gaat alles lekker! Hopelijk gaat het behangen allemaal lukken. @Viev, lekker toch geen klachten?!? Bij mij begint het nu zwaarder te worden merk ik. Tweede trimister is gewoon erg relaxed Sauna was gister top! We waren in de Veluwse bron voor het eerst. Echt groot daar! Wel een lange dag van huis. Maar er zijn irritantere manieren om je geld te verdienen. Maar erna had ik wel enorm last van een harde buik! Echt heel irritant, want ik ga me dan ook zorgen maken. Vandaag was ook een leuke werkdag. Eerst een zwemles van jonge kindjes en 's avonds een intake bij een pedagogisch adviseur. Kon ik zelf ook nog wat leren over opvoeden Ik heb wel enorme last van mijn rug en heupen! Ben bang dat nu het gewicht van mijn buik me parten gaat spelen....
Hoi dames, Marilouise: wat rot dat je je zo voelt! Maar als ik je een tip mag geven.. Kijk naar de mooie dingen om je heen.. Je zoontje, man, familie! Als je naar de negatieve dingen in je leven kijkt zul je je niet beter gaan voelen! Al is dat natuurlijk heel moeilijk.. Mammadoe: vervelend van je rug en heupen! Je buik is natuurlijk ook al flink.. Ben je ook al veel in kilo's aangekomen? En wat sneu van je mannetje! Wel schattig dat ze dan ineens zo aanhankelijk zijn ja! En wat moet ik me voorstellen bij tolken in de sauna?? Femmy: ook al een zieke vent dus.. Gaat lekker! Viev: wat fijn dat je zo weinig klachten hebt! Van genieten! Hier net thuis van sinterklaas op mijn werk, was wel gezellig. Nu snel te bed want moet morgen weer om 9uur beginnen!
@ marilouise, allereerst wil ik even zeggen dat het geen gezeur is hoor! Kan me best voorstellen dat het je even teveel wordt. Het is ook een hele waslijst die je opnoemt. En er over praten helpt juist. @ poemi dat is bij jullie dan ook topdrukte nu. Weet nog van mijn oude werk dat het op de financiële administratie altijd stress was de laatste maand,ook met dat afsluiten van het boekjaar. Normaal voel ik altijd dat mijn ongi eraan komt maar voel tot nu toe nog niks. Maar kan nog komen natuurlijk.Zeker als mijn cyclus weer langer zou duren dan 28 dagen. @ mammadoe wat vervelend dat je zo'n last hebt van je heupen en rug. maar jij gaat toch mensendieck cursus doen of niet? @ femmy gelukkig weer opgeknapt.hoop niet je man jou straks weer aansteekt,anders blijf je aan de gang. @ jessie hopelijk is het behangen gelukt. schijnt wel echt rotwerk te zijn. @ brondy, misschien een goed teken van die maansteen? Heb al verhalen gelezen dat deze spontaan afvalt zodra je zwanger bent. Ik heb er zelf ook al een paar maanden één om. @ viev,ik lees dat je nog geen klachten hebt.Lekker! hopen dat dat zo blijft. @ lwal, dat is niet leuk als je zo'n vragen krijgt.Vind het altijd maar lastig om daar op te antwoorden met een stalen gezicht. Hier nog een paar daagjes geduld. Ik had me voorgenomen om niet te gaan testen op mijn nod maar weet niet of ik dat wel kan volhouden
@ shadow Laten we het hopen @ mammadoe die zou de vruchtbaarheid moeten bevorderen, dus heb ik er maar 1 aangeschaft. Ik bedoel zo'n steen kan vast geen kwaad. Wat vervelend van je man en van jouw heupen. Hopelijk gaat de curses je daarbij helpen. @ Lwal Gister ben ik er ook achter gekomen hoe zielig een man kan doen/zijn als ze ziek zijn. Manlief smsde gister al dat hij zich niet lekker voelde, bij thuiskomst bleek hij 39 graden koorts te hebben (zijn normale lichaamstemperatuur is 36C) @ poemi 5 jaar geleden????? Dan wordt het tijd dat je vrij krijgt met/tussen kerst/oud& nieuw
@Marilouise: Zeur maar lekker tegen ons hoor! Dan ben je het teminste kwijt!!! @Behangen: gisteren 2 banen er op geplakt en even kijken hoe die op gedroogt zijn! Vanmorgen lekker bij kapper geweest. Stuk eraf en een ander kleurtje! Was er helemaal klaar mee!! @Shadow: ik duim voor je!!! En natuurlijk voor iedereen die bijna mag gaan testen. Zou echt zo leuk zijn als het bij iedereen deze maand raak is!
Nou Brondy: dan hoop ik dat die pendels gelijk hebben!!! maar misschien is het irriteren van de maansteen ook wel een teken.. Voel je nog dingen? Jessie: hoe was het behangen gelukt? Shadow: hoe voel jij je? Mammadoe: vandaag de echo! Plaats je eventjes een foto? Hier weinig nieuws.. Mag zo weer gaan werken, lag alleen zoooo lekker in mijn bedje!
Gister avond was iedereen druk zo te zien..... @ Lwal Nou ik hoop eigenlijk dat ik eerder zwanger ben Ben een beetje misselijk, maar manlief is ziek geweest, dus ben bang dat hij het aan mij doorgegeven heeft @ Jessie Bleef het behang een beetje plakken? @ Mammadoe ja wat Lwal zei: wel even foto's plaatsen he
Hi meiden. Net terug van de 3D echo. Het was grotendeels 2D jammer genoeg. Maar ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de baby steeds met zijn gezicht tegen de wand aan lag, waardoor hij/zij niet goed zichtbaar was. Daarnaast ook omdat wij het geslacht niet willen weten, dan laat hij alleen het hoofdje zien, want anders zie je in ene het geslacht voorbij komen Maar alles in 2D nagelopen en alles goed en gezond voor zover je kan zien. Wel grappige details gezien. Het is een flink gespierde baby haha, dikke kuiten en dikke bovenbenen. Iets langer dan gemiddeld ook. En bij 1 voet was de, zeg maar, 'wijsvingerteen' veel langer dan de grote teen Dat heeft mijn vriend ook, het waren net copyen van zijn voeten en die zijk ik altijd flink af hahaha Het grappige was dat toen we klaar waren we beiden toegaven dat we niet echt wisten of het een knap kindje zal worden.....erg hè?! Maar dat zal vast wel goed komen in het echt Nu moet ik hard aan de schoonmaak en boodschappen (met mijn zere rug en heupen) omdat ik morgen een huis vol visite voor mijn verjaardag heb. Mijn vriend is nog vrij weinig waard, nog altijd ziek, zwak en misselijk. En het is hier een teringzooi, dus dat wordt wat....
Hallo dames, Ben ik weer hoor, druk weekje achter de rug. En vandaag onverwachts vrij, mijn collega wilde zo graag werken dus die is voor mij in de plaats gegaan, haha. Lekker hoor. @mammadoe: wat leuk de echo. En tuurlijk wordt het een knap kindje. Zit nog wat weekjes in je buik, en in het echt is het natuurlijk veeeel mooier @jessie: lekker he naar de kapper, heb ik ook vorige week gedaan, heerlijk. @lwal: werkse zo. Gisteravond voor het eerst zwangerschapsyoga gedaan, was wel leuk. Je leert wel echt ontspannen door je ademhaling. Is voor mij wel goed. En aan het einde ga je echt even helemaal ontspannen, en toen dacht deze kleine, laat ik is even heeeeel druk gaan doen. Heerlijk ontspannen was dat dus als je constant trappen en duwen voelt, haha. Vandaag gewoon geslapen tot 11.15 uur, dat is echt heel lang geleden. KOn de laatste tijd niet zo lekker meer slapen, lag niet lekker, heb nu zo'n voedingskussen gehaald en nog nooit zo lekker gelegen en geslapen, wat een uitvinding.
Wat grappig, ik vind dat ding juist akelig slapen!! Blij voor je dat yoga beviel, hoeveel lessen is dat totaal dan?
Haha wat grappig dat jij het juist niet lekker vindt. Dennis heeft niets meer in bed aan mij, heb een nieuw vriendje gevonden. Ja de yoga was wel leuk. Ook veel oefeningen voor je houding en bekken dus dat is wel goed. Zijn 9 lessen waarvan 2 partnerlessen.
Nou,onze droom is voor deze maand in duigen gevallen.ben vanochtend ongi geworden.totaal onverwacht en een dag te vroeg .helaas geen leuk sinterklaascadeautje voor ons.
@Shadow: wat balen zeg...:x Sterkte!! @Behangen: de ene muur is af en ziet er goed uit!! Vanmiddag de muur met raam nog even doen en dan zijn we klaar. Ik was zelf nog tegen de trap gevallen toen ik naar boven liep met drinken. Bleef met een slipper achter een trede steken en viel voorover. Cola tegen de (witte) muur aan en zelf met m'n buik tegen een trede aan. Viel gelukkig allemaal wel mee, was vooral erg schrikken. Van de cola zie je niks meer!! Gistermiddag mijn vervangster ingewerkt. Gisteravond lekker veel te veel erwtensoep gemaakt. Nu nog een pan groentesoep maken en even het huis opruimen. Manlief viert morgen z'n verjaardag.
Shadow: wat klote!! Ik had eigenlijk wel goede hoop voor je deze maand.. Hoe voel je je nu? Jessie: fijn dat het mooi is geworden! Krijgen we straks een foto te zien? Mammadoe: moooi die echo En natuurlijk wordt het een knap kindje! Brondy: ja ik snap dat je eerder zwanger wil zijn.. Maar ik zou nu echt tekenen voor februari hoor! Hier heeft manlief mij denk ik aangestoken, voel me grieperig.. Hij is inmiddels weer beter! Heb besloten om zo toch maar te gaan sporten, anders ben ik meteen zo'n afhaker! Dan boodschappen doen en vanavond weer een slaapdienst.. Heb dus niet echt tijd om ziek te worden! Morgen komen mijn mama, broers en schoonzussen gourmetten voor sinterklaas.
@ Jessie nou dat was wel even schrikken lijkt me.gelukkig niks gebeurd. @ mammadoe wat een mooie echo-foto @ lwal.ik voel me op zich wel goed maar vond het wel heel erg jammer.ik had het zo gehoopt Jullie lekker gourmetten morgen,gezellig!