Hmmm vaag. Nou hier nog altijd niets Mijn vriend roept al tijdje dat het deze zondag gaat komen, dus ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen Zou wel leuk zijn!
@mammadoe , ik duim voor je! @claudia veel afscheiding kan ook op het laatst he en heel waterig! @alle andere dames fijn weekend! N. is nu een glijbaan halen voor de kleine, konden we krijgen van een teamgenoot N. dus ik zit heerlijk op de bank te internetten even realxen heerlijk hoor . Ik voel me trouwens wel een belabberde moeder, vannacht weer r. wakker om 0.45 huilen helemaal overstuur en wilde bij ons in bed slapen, maar het wordt steeds vaker, dus heb een fles melk gemaakt die voor de helft gegeven en de rest heeft hij in bed zelf opgedronken en hij heeft geslapen tot 7.15 (heerlijk ) maar voor me wel een makkelijke mams zeg maar. (heb altijd gezegd dat hij nooit een fles in bed zou krijgen )
Jeeeej Dyson eindelijk binnen! We hebben het hele huis gezogen en kan een nieuwe kat maken van alle stof en haren die we hebben opgezogen Douche net door vriendlief schoongemaakt,ik heb zijn kop net nog geschoren zodat hij netjes op de geboortefoto's staat Straks nog even een schilderij boven de bank ophangen en dan zijn we echt meer dan klaar. Als de baby dan nog niet wil komen weet ik het ook niet meer hihi.
Hallo dames, Linnie: hoe ging het vandaag met het slapen/drinken? Dat lijkt me het lastige aan borstvoeding.. Dat je niet weet hoeveel ze binnen krijgen. Mammadoe: So dus nu ben je ECHT helemaal klaar!! Fijn dat je je stofzuiger nu toch binnen hebt. Nou duim voor je dat het dan toch echt gaat gebeuren en hopelijk heeft je vriend gelijk over morgen. Claudia: Vandaag verder geen last meer gehad van het lekken? Marilouise: Leuk een glijbaan, was R. er blij mee? En tja, als het voor nu helpt het flesje in bed? Ik geef je groot gelijk met die korte nachten! Hier vandaag het kamertje besteld We laten hem wel pas eind mei bezorgen zodat we nog genoeg tijd hebben om alles te schilderen etc Verder gaat het gelukkig ietsje beter met mijn nicht, dus dat is een hele opluchting! Nu een lekker avondje thuis met manlief
@ mammadoe, hoest nu??? @lwal wat voor kamertje uitgezocht? Ben benieuwd! Fijne.avond met je mannetje. Fijn dat het al iets beter gaat met haar... @ ML zou me niet zo druk maken, soms een uitzondering moet kunnen toch? Als je dat verder nooit doet toch?? Hier weer beetje soort van oud bloed vandaag... Denken dak morgen ongi wordt. Verder weinig nieuws.. Tuin weer lekker gedaan vandaag en rustige avond. Heerlijk. Morgen verjaardag van mn oma en schoonzus. Fijne zondag alvast allemaal! Xxx
@mammadoe hoe is het daar?al actie nu je hebt gezegd dat alles klaar is;p @debby normaal nooit hij is volgens mij ook niet topfit zit steeds aan zijn oren, slaan trekken even aankijken! Hij is niet ziek verder @lwal hij vind de glijbaan geweldig super blij hij heeft zelfs zijn broodje op de glijbaan op zitten eten Dames slaap lekker en mammadoe pufse
Hoi meiden, Heb niet echt bijgelezen, maar kom even spieken of er al meer bevallen zijn Mammadoe, tjee wat balen dat je nog niet bent bevallen! Hoopte toch te lezen dat het nu eindelijk zo ver was.. Succes met de laatste loodjes! Met mij gaat het verder goed hoor, heb nog niet het idee dat het echt zwaar is. Wel paar dagen geleden de auto gewassen en dat doe ik maar niet meer, toen voelde ik het wel Succes iig en hoop dat ik snel kan lezen dat je bent bevallen! Lwal, leuk dat je het kamertje hebt besteld en dat het beter gaat met je nicht! Vanmiddag gaan we even richting het tuincentrum, wat plantjes kopen enzo
@Viev, nee beter even naar de wasstraat dan maar, dat scheelt je je rug @Debby, gefeliciteerd met je oma en schoonzus. Druk dagje heb je dus voor de boeg, want neem aan dat ze het niet samen vieren? En ben je ongesteld geworden? Of heb je er stiekem al een test tegenaan gegooid??? @Lwal, is je nicht al van de IC (toch?) af? Fijn dat ze in ieder geval verbeterd ipv verslechterd. En ben ook wel benieuwd naar het kamertje, heb je er een link van? Hoeveel weken ben je dan zwanger als ie geleverd wordt? Ik was vanmorgen dus vroeg wakker en kon niet meer in slaap komen. Heb zo diep geslapen ondanks alle plasjes tussendoor. Ik was echt heeeeel moe van al dat schoonmaakwerk van gisteren. Nu net alvast mijn BTW aangifte voorbereid voor het eerste kwartaal 2012, anders moet ik de bonnen induiken als de baby dus net 2/3 weken oud is. Dus dat heb ik ook weer gedaan. Ach ja....moet wat.....want heb vanmorgen de laastste Grey's Anatomy verslonden. Geen idee wat ik nu nog met mijn tijd aanmoet. Nou ja, ff een middagdutje doen dan maar en aan het eind van de middag komt mijn schoonmoeder even een borrel doen. Prettig weekend nog even!
Lekker rustig hier! Net nog even een uur gelopen met een vriendin en erna nog lekker met me vent met de bmw op stad geweest. Lekker met het dakkie open rijden. Nu niks meer ja zo koken grrrr. Fijne avond meiden
Hey meiden, Hier ben ik weer.. Bedankt voor alle felicitaties! Leuk! Het gaat hier redelijk! Met mij niet zo denderend.. Ben echt zo ontzettend moe door al het bloedverlies. Heb in het ziekenhuis 2 infusen gehad, maar ze gaven me alleen vocht, iets met zout en nog 1 apart zakje. Dat heeft me wel goed gedaan, maar ik vraag me af of bloed me niet nóg beter had gedaan. Zo in en in moe, dat ik me echt afvraag hoe ik in godsnaam straks 2 kinderen moet verzorgen. Maurice is deze week gelukkig nog halve dagen vrij, dus moet me alleen de ochtenden zien te redden. Vanaf de bevalling gezien kon het minstens 6 weken duren voordat ik me weer iets energieker voel. Bahbahbah,. En Nina doe het hartstikke goed! Die slaapt, is lekker tevreden wakker en heeft ong 1 a 2 keer per dag even een huil/ontevreden momentje. Maar ook dan is ze vaak wel te troosten. Het was even heel erg zoeken naar de juiste manier van voeden. Ik geef flesvoeding en bij Tara waren we onwijs tevreden over de dr brown. Maar Nina is een gulzig dametje en verslikt zich in iedere fles! Difrax/avent/dr brown.. Toen kwamen we op de vacu less fles, had al een uitleg gekregen op de jonge gezinnen beurs. Daar zit een slow speen op, voor dus de gulzige drinkers.. Maar helaas: Deze was weer te langzaam. Nu hebben we de 2 speen op de vacu less fles met anti spuug voeding, zodat het wat indikt. Dit wil redelijk! Nina bleef anders onrustig, spuugde redelijk veel en bleef onwijze zuigbehoefte houden. Dat is nu gelukkig wat minder! Ze zit nu op 90 cc voeding waar ze vaak 80 cc van drinkt. Ze zit nog niet op haar geboortegewicht en groeide eigenlijk wat te weinig. Morgen word ze weer opnieuw gewogen dus ik ben heel benieuwd! Onze kraamverzorgster is een super lieve vrouw en morgen voor het laatst. Ik voel de tranen nu al opkomen! Want hoe ga ik dit doen zonder haar? Ik hou me maar voor dat ik het kan, heel veel meer kan ik op het moment ook niet dan hopen dat het met lukt. Ben er wel echt heel emotioneel onder. Nu ik dit type heb ik de tranen alweer in mijn ogen staan. Het is echt zo vreselijk om je, ondanks dat je veel rust/slaapt je als een dweil te voelen. Ik voel me zo moe, ben bij wijze van te lui om mijn arm op te tillen. Vind het ook zo sneu voor Tara, ze vraagt haar aandacht maar die kan ik haar op dit moment gewoon niet geven. Ik hoop dat ze me het niet kwalijk neemt, voor zover een 2 jarige dat kan natuurlijk. Mijn bevallingsverhaal zal ik nog uittypen en voor degene die het leuk vinden , de link hier plaatsen. Heb ik verder nog veel gemist??? liefs!
@tamale: zit je ook niet mee allemaal he, hoop dat je je snel beter voelt. En hoop dat je ondanks alles wel een beetje kan genieten. Dikke knuffel. @mammadoe: miss zat de kleine wel te wachten totdat je alle afleveringen van grey's hebt gezien, en nu echt niets meer te doen hebt. @lwal: wat leuk dat je kamertje hebben besteld, ben benieuwd. @ml: je bent geen belabberde moeder hoor. Denk dat elke ouder wel is ergens aan toegeeft. Tot nog toe een heeerlijk dagje. Vannacht om half 1 voeding gegeven, doorgeslapen tot 7 uur. Daarna Jaylie tussen ons in gelegd en hebben we nog geslapen tot half 11. Top. Nu de hele dag komt ze ook al regelmatig. echt super. Nu de avond afwachten, was gisteravond ook weer drama. Dan gaat ze gewoon niet slapen en alleen mar willen eten. Maar denk dat dit de regeldagen zijn geweest. Hoop dat het nu over is. En ze veranderd echt al in dr gezicht, het gaat zoooo snel . Morgen komt consultatiebureau langs, ben benieuwd wat ze nu weegt. Nu nog ff voeden, daarna bij mijn ouders eten, en daarna hopen dat we ff een avondje samen hebben. Maar val het liefst elke avond om 8 uur al in slaap. En dat terwijl we echt goede nachtrust hebben. Maar denk dat de borstvoeding ook wel wat energie vraagt. Nou fijne avond allemaal, en hoop op babynieuws hoor.
Linnie: Wat slaapt ze goed zeg! heerlijk! Nina heeft het langst 4,5 uur snachts ertussen gelaten. Maar dat was tot nu toe eenmalig . Het gaat echt heel erg snel, dat echt baby is er zo af. Eetsmakelijk alvast en genietze!!!
Hier een korte beschrijving van mijn bevalling: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/344580-nina-geboren-10-03-2012-a.html#post12339166
@Tamale, wat is Nina lang Je bevallingsverhaal klinkt wel goed. Maar dat bloedverlies en dat je daar nu zoveel last van hebt is wel echt heel erg vervelend voor je! Snap wel dat je je zorgen maakt hoe je alles zal trekken als de kraamhulp weg is. Denk je dat je nog aardig wat hulp van je moeder mag verwachten? En hopelijk wil de voeding met dat fles nu wel lukken. Blijft toch altijd een zoektocht naar de juiste fles voor iedere baby geloof ik. Is er een speciale reden dat je geen borstvoeding kan/wil geven? @Claudia, jij bent echt een lekker actieve zwangere. Vergeleken bij jou voel ik me een bejaarde gehandicapte hihi. @Linnie, sjonge jonge jij hebt het toch wel erg getroffen met je meisje zeg!! Doe mij er ook zo 1 En dat je ondanks dat je zo lekker mag doorslapen van J. toch moe bent lijkt me logisch! Je hebt nog geen twee weken geleden een zware buikoperatie achter de rug!! Ik ben mezelf maar aan het verwennen met een lekker zacht kaasje op toastjes en alcoholvrije champagne (nog van de 9maandenbeurs) heerlijk! Ik had trouwens wel gedacht dat het dit weekend zou gaan gebeuren......maar helaas. Nu denk ik dat ik waarschijnlijk gewoon weer dinsdag in de wachtkamer bij de gynacoloog zit Ben erg benieuwd wat ze dan gaat zeggen. Of ze dan over inleiden gaat beginnen ofzo....
@Tamale: Wat balen voor je zeg!! Hopen dat je snel opknapt en meer fut krijgt want dit is echt niet fijn! Heb je veel aan je ouders? En je bevallings verhaal is goed om te lezen zonder bang te worden @Linnie: Borstvoeding verbrandt je 500 calorieen op een dag dus is logische dat je graag slaapt! Die energie moet ergens vandaan komen. @Mammadoe: Hahahha ja het valt me echt alles mee. Ik snap het ook niet zou nog wel een ronde kunnen lopen maar dat is niet zo verstandig. Groot gelijk jezelf verwennen want daar heb je straks niet heeeel veeel tijd meer voor!
Goedenavond dames, Hier een druk weekendje gehad, en toch eigenlijk niets gedaan! :x Vandaag wel 3 mensen de voeten van gedaan. (familie) @tamale mooi meisje hoor en dus wel een "fijne " bevalling helaas de nasleep even rot houd je taai meis en geniet van je meiden en man natuurlijk @linnie heerlijk hoor dat j. zo goed slaapt, nu zelf ook lekker bijkomen hopelijk wordt de vermoeidheid snel minder. @mammadoe nog steeds geen baby? bah snap dat je ongeduldig wordt, geniet van je champi en kaasje ! verder ben ik de kluts even kwijt ben erg moe en ga zo lekker mijn bedje in (dinsdag krijg ik hier 2 kindjes om op te passen een paar uur 3 jaar en 7 maanden leuk leuk leuk denk een half dagje dat ze hier zijn ) fijne avond dames
Druk weekend maar niets gedaan? Dat moet je me toch uitleggen.... En nee, hier nog niets. Voelde net wel een nieuw soort steek bovenin mijn buik, maar zal vast allemaal wel niet